Opinie (126) 4 zablokowane

  • Trzeba będzie zacząć blokować przejazd pociągów przez Orunię...

    ...aby zwrócić uwagę na ten problem. Nie dość, że notorycznie giną ludzie i dochodzi do kolizji na przejeździe to jeszcze czas oczekiwania na przejazd karetki, straży czasem wynosi 20-30 minut!

    • 3 1

  • Geniusze z PKP a jeszcze więksi z Magistratu...

    Kilka uwag tzn.
    - inwestycja jest przeprowadzana zbyt długo, ponieważ cyklicznie prace trwały lub były przerywane na kilka tygodni na odcinku Orunia,
    - na przejazd samochodem średni czas oczekiwania to 20

    Kilka uwag tzn.
    - inwestycja jest przeprowadzana zbyt długo, ponieważ cyklicznie prace trwały lub były przerywane na kilka tygodni na odcinku Orunia,
    - na przejazd samochodem średni czas oczekiwania to 20 min.,
    - zmniejszonej prędkość pociągów powoduje, że przejazd jest prawie przez cały czas zamknięty. Rogatki zamykane i otwierane długo przed przyjazdem i odjazdem pociągów (kompletne rozstrojenie systemu...),
    - otwarty tunel bez monitoringu na Oruni..., tutaj gratuluję logiki, że Miasto nie zabezpieczyło tego w umowie!!! Sytuacja będzie wyglądać tak, że ludzie z niego nie będą korzystać ponieważ stanie się miejscem picia, ćpania i tylko patrzeć kiedy nastąpią pierwsze pobicia i rabunki (tzw. popularne dziesiony). Monitoring i tak powstanie ponieważ obiekt zostanie zniszczony i właściciel wtedy podejmie decyzję, tylko czemu później niż wcześniej,
    - wracając do długiego oczekiwania na przejeździe, ruch samochodowy jest coraz większy ze względu na alternatywny dojazd do Gdańska a PKP robi utrudnienia, natomiast Magistrat kompletnie nie kontroluje sytuacji. Pytanie czy w ogóle te instytucje ze sobą współpracują w tym temacie, czy Magistrat w jakiś sposób to kontroluje, jeżeli tak to podejmuje złe decyzję.

    Mieszkańcy tej dzielnicy są zmęczeni fatalnym jej stanem i takim przeprowadzaniem inwestycji... Więcej niż pewne, że obecna ekipa straci ich głosy w następnej kampanii samorządowej.

    • 3 0

  • Proponuję salomonowe rozwiązanie. (5)

    Pół godziny jeżdżą pociągi - szlabany zamknięte.
    Samochody i ludzie stoją i czekają.
    Pół godziny jeżdżą samochody i chodzą ludzie - szlabany otwarte.
    Pociągi stoją i czekają.
    A w nich ludzie też siedzą i czekają.
    Ale przynajmniej sprawiedliwie.
    Dziękuję za uwagę.

    • 4 2

    • Tak Zenon, a do tego dodam jeszcze, następnie kolejno:
      - przez pół godziny jeżdżą egzaminy PORD-
      - przez kolejne pół godziny jeżdżą tylko" L-ki".

      Pozdrawiam

      • 2 1

    • a w czwartym wagonie same grubasy (1)

      siedza i jedza tłuste kiełbasy. A dzis tłusty czwartek wiec pewnie pączki.

      • 2 0

      • Tak jakby, jest jeszcze środa dzisiaj...

        • 0 0

    • Odpada. Pociągi są zbyt ważne, zbyt masywne, zbyt wielu mają klientów, zbyt wielki byłby...

      ...negatywny wpływ daleko poza granicami województwa. Auta są bardziej mobilne. I mają wiele innych przejazdów.

      • 0 0

    • Salomon zasłynął mądrością

      i miał dobre pomysły. Twojego rozwiązania nie nazwałabym więc "salomonowym" ;)

      • 0 0

  • orunia

    tam juz nic nie pomorze tylko nalot dywanwy.........

    • 2 2

  • oruńskie ghetto (1)

    budyń ustanowił ghetto i skutecznie odcina je od miasta. Niedługo staną tam mury

    • 3 1

    • Oczywiście, już dawno powinny być. Przecież to państwo w państwie.

      • 0 0

  • a budyn to nadal zbija kase w radach nadzorczych?

    ktomu na to zezwala? wojewoda?? czy mieszkancy którzy placa ciezka kase za marne grzanie

    • 4 0

  • zdecydowanie za długo..

    Służę w Policji i ja sam osobiście już dwukrotnie spotkałem się z zamkniętym szlabanem jadąc na sygnale, na całe szczęście do tragedii nie doszło, ale nie zależnie czy jedzie Policja, Straż czy Pog. Rat. sa sytuacje gdzie liczą się sekundy i te parę minut na przejedzie w końcu ktoś przepłaci swoim życiem lub zdrowiem.

    • 8 0

  • BUNKRY

    W życiu nie będę przechodził przez te bunkry - wszystko będzie oszczane, a pewnie można i dobytek stracić, i zdrowie...

    • 1 0

  • Tunele na Oruni

    No cóż, złodzieje będą mieli "pracę" załatwioną. Dobre miejsce do okradania przechodniów. Ciekawe kto za to odpowie?
    Zrobiono GETTO z ul. Junackiej zasłaniając domy wysokim, zielonym płotem. Dla złodziei to gratka, lepsze warunki "pracy".

    • 0 0

  • Przejazd na Oruni ul.Dworcowa-Żuławska

    Kto to wymyślił,że rozebrano przejście dla pieszych i zdemontowano opuszczane szlabany na przejeżdzie kolejowym w Gdańsku-Oruni , Przeciez to stacja kolejowa i bardzo ruchliwy punkt dzielnicy. Ludzie w tym miejscu

    Kto to wymyślił,że rozebrano przejście dla pieszych i zdemontowano opuszczane szlabany na przejeżdzie kolejowym w Gdańsku-Oruni , Przeciez to stacja kolejowa i bardzo ruchliwy punkt dzielnicy. Ludzie w tym miejscu najczęściej przechodza przez tory do zakładów pracy , sklepów, przedszkola i od osiedla mieszkaniowego przy ul,Żuławskiej do kościoła, gimnazjum,Ośrodka zdrowia, doautobusów,do parku. A porzejazd kolejowy znajduje się na styku ulic Dworcowej do Żuławskiej a nie Smętnej! Natomiast ul, Smętna jest boczna drogą wiodacą do ul,Żuławskiej do ul.Równej i Wschodniej Gdzie znajduje sie pętla autobusowa. W tak gęsto zabudowanej okolicy zlikwidowano przejście dla pieszych przez tory przy głownej arterii Oruńskiej i kieruje sie ruch daleko w pole 300m dalej po wertepach jakby PKP mialo jakies przyszlosciowe plany urbanistyczne okolicy i samo jakies projekty rozbudowy w strone nieuzytkow ?! Widać,że projektanci z PKP albo pijani byli albo nie znaja okolicy..co jest najprostszym wytlumaczeniem.

    • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.