Dodaj opinię

Opinie (293) ponad 20 zablokowanych

  • Typowa zagrywka LOTOSU
    Z jednej spółki, jaką był Petrobaltic, robią się dziesiątki mniejszych. Jedna obsługuje bazę, inna przejmuje, a później za grubą kasę z powrotem wyczarterowuje statki (podatki płacąc na Cyprze) kolejna coś tam jeszcze, oczywiście każda ze spółek ma własną dyrekcję i pełną obsadę biurową. Fakturują się wzajemnie pięknie generując dodatkowe koszty, a podatki płacąc np. na Cyprze. Za to oczywiście w przypadku "strat" ręka grupy LOTOS wyciągana jest do kieszeni polskich podatników. W ukochanej Enerdze też pomnożyli spółki i każda super prosperuję, a ja płacąc fakturę opłacam pensje i narzuty w Enegra Obrót SA, Energa Operator SA..a później jeszcze za prąd który zużyję w ciągu następnego półrocza...
    8 lat
  • Masakra
    Kto na to pozwala skoro Lotos jest spółką skarbu państwa to jaki jest nadzór właścicielski nad wyprowadzaniem majątku do raju podatkowego. Przecież to kradzież w białych rękawiczkach ale skoro właściciel ma to w d___e
    zdziwiony
    8 lat
  • tusko won (2)
    chesz kupic polski statek prosze bardzo odkupienie holownioków z gdynia port i gdank 1 mln. zlotych wystraczy aby je kupic izarejestrowac np. na cyprze nasz rzad wszytko za darmo sprzedazje koszt jednego cholownika to pona 400 mln zloty !!! wiecej jutro na wiecu w gdyni 17 kolo dworcam morskiego zparaszamy ruch obrony polskich stakó !!
    won
    8 lat
  • KREW ZYCIE
    rzad nato pozwala
    won
    8 lat
  • Spółka z siedzibą na Cyprze i... wszystko jasne. Trzeba OPTYMALIZOWAĆ koszty POdatkowe!
    Bo POdatki (ściepa na dzieciorobów, meneli i biurokratów) płacą tylko frajerzy,
    czyli szeregowy Kowalski, albo inny Malinowski co się chce na swoim interesiku, albo DG wybić.
    klaun szyderca
    8 lat
  • Petrobaltic
    Przecież Petrobaltic już nie istnieje od czasu rozpoczęcia restrukturyzacji przez lotos.
    Zarząd mówi o milionach oszczędności a nie potrafi przedstawić rozliczenia z poprzedniego etapu restrukturyzacji tylko dla tego, że koszty wzrosły po niej 3 krotnie
    Nich rozliczy ludzi którzy wyprowadzili ponad 400 milionów złotych z firmy a potem zaciągnęli jeszcze kredyty na złoża na morzu północnym które są nierentowne.
    Może lotos przestanie opłacać klakierów do tuszowania złych opinii o nim to będą oszczędności.
    W Polsce ministrowie nawet nie wiedzą że mają platformy na Bałtyku więc łatwo kręcić tym cyrkiem.
    Poza tym kto na świecie buduje rafinerie a potem dobudowuje do niej całą strukturę?
    To jak by kupić wannę a potem wybudować dom żeby miała gdzie stać ale takie rzeczy to tylko w Polsce.
    ludek
    8 lat
  • Pytanie
    Cze jest w porządku wyprowadzanie własności floty z Lotosu za granicę, tylko po to aby obniżyc podatki firmy (armator cypryjski, którego włascicielem jest Lotos, jesli dobrze zrozumiałem) i obnizyć płace na tych samych statkach dla tych samych ludzi ? To może zmienić Konstytucję i zamiast wybierać posłów i senatorów zrobić co 4 lata konkurs z kryteriami 1)wykształcenie 2)doświadczenie 3)udokumentowane osiągnięcia zawodowe 4)oczekiwane wynagrodzenie - zamiiast partyjniactwa ?
    mike
    8 lat
  • i co z tego (1)
    Teraz muszą placić wszystko zatrudnionym na statkach tzn. pensje, ZUS,NFZ, urlopy ,zwolnienia i tak dalej.A wiadomo , buraki w polu to marynarz na chorobowym.Po zmianie się zmieni , owszem powinni zarabiać więcej ale tez urwie się cala reszta. I tak jest u 95% marynarzy dlaczego ma być inaczej w Petrobalticu?
    Skończą się zwolnienia lekarskie i ogólnie lesserstwo a trza będzie pracować no i szefowie związku jakby dostaną po plecach .a strajki mogą doprowadzic do tego co byloz PLO.
    mismar
    8 lat
  • podatki sa tam mniejsze (1)
    wiekszosc polskiej zeglugi jest zarejstrowana na cyprze lub w grecjii
    :PP
    8 lat
    • Raczej w pod bandera liberyjska cypryjska i libanska maltajnska panamska jeszcze inne cuda nawet koreanska pł wszedzie mozna zarejestrowac statek.
      8 lat
  • strajk to jest życie !
    8 lat

Twoja opinia

zamknij
STOP Hejt! Przemyśl swoją opinię

Regulamin dodawania opinii