2013-09-25 07:02
taki wielki
2013-09-25 08:40
a ja gay-klub
2013-09-25 07:43
gdzie jakiś pobudowano? Czy kasa idzie do podziału miedzy znajomych królika? DO komunikacji zbiorowej trzeba dopłacać 50% ceny biletu.Gdy wszyscy zaczną korzystać z transportu zbiorowego dopłaty będą wyższe czy niższe?
2013-09-25 09:05
to wzrost korków na dojazdach do niego
2013-09-25 08:04
Ustawić kilka budek z piwem i będzie wesoło,pod warunkiem że nie będzie szaletu.
2013-09-25 08:29
Parking potrzebny jest wszystkim : Mieszkańcom Gdańska i nie tylko, turystom, pracownikom wszystkich sklepów, instytucji!!!
2013-09-25 08:41
Na czas budowy nowej petli autobusowej powinni zrobic petle wlasnie na Targu Weglowym. W ten sposob byl by wilk syty i owca cala.
2013-09-25 10:21
na kilka punktów, aby nie robić zbyt dużego zamieszania na Targu Węglowym. Z 12 linii jeżdżących w tej chwili Wałową trzy zostawiłbym na Wałowej dla mieszkańców i pacjentów przychodni. Mogłyby być te, które były już
na kilka punktów, aby nie robić zbyt dużego zamieszania na Targu Węglowym. Z 12 linii jeżdżących w tej chwili Wałową trzy zostawiłbym na Wałowej dla mieszkańców i pacjentów przychodni. Mogłyby być te, które były już wcześniej czyli 130 i 184 (w weekendy 384).
Zostaje nam 9 linii. Z 4 dałbym właśnie na Targ Węglowy (nie można przesadzać, tam są zabytki), a pozostałe 5 albo na 3 maja albo podzielić i część do zatoki postojowej przy Holiday INN. Te taksówki mogą chwilowo (na czas budowy pętli) przenieść się w okolicę dworca PKP i parkingu koło niego.
Kiedy przyjdzie pora aby zamknąć Wałową dla autobusów z racji remontów kolektora sanitarnego itp. ww. destynacje przyjęłyby te 3 linie bez większego problemu. Nie rozumiem po co w ogóle na Wałowej budować małą pętlę bliżej przychodni skoro tam będzie z każdym dniem coraz bardziej intensywny ruch związany z budową Młodego Miasta.
Minibusy, które przecież planują wprowadzić pomimo braku szaleńczego entuzjazmu mieszkańców powinny załatwić sprawę skomunikowania Starego Miasta.
2013-09-25 09:19
Generalnie wszystkie miejsca postojowe na terenie Srodmiescia, Wrzeszcza, Oliwy powinny byc platne. Dzieki temu wymusza sie rotacje I nie ma problem z zaparkowaniem. Osoby pracujace w tych rejonach moglyby wykupic abonament lub przesiasc sie na komunikacje publiczna. Osoby przyjezdzajace na krotko do Urzedow nie tracilyby czasu na szukanie miejsca.
2013-09-25 09:45
ale niech te lezaki i reszta przy lezakach nie beda takie marne jak ostatnio. Te plyty pazdzierzowe i pare usychajacych "palm".. Niekoniecznie. Nie musi byc drogo a dobrze.
2013-09-25 10:55
Centrum kultury,życia miasta itd. ale brak komfortu zamkniętej części od strony zachodnio-północnej.Pan Skiba w Radio-Gdańsk cieszył się że to dobrze mieć "Otwartą perspektywę.."ale czy podczas koncertu czy Operyna Targu Węglowym nie przeszkadza ryk głównej arterii komunikacyjnej?- Sprawa do merytorycznej dyskusji..
2013-09-25 11:47
2013-09-25 15:17
efektem usunięcia samopchodów z Targu Węglowego jest pojawienie się wielkie masy aut na pozostałych ulicahc gdańska , szeroka wygląda jak autohandel, auto przy aucie, straszny widok
nie wiem czy to taki dobry pomysł usuwać auta z Węglowego
2013-09-25 17:09
Rozjechane wszystkie chodniki. Pomimo zakazu przy hotelu jazda po chodniku w każdym kierunku, to norma. Do tego te idiotyczne autobusy, a za chwilę na dokładkę minibusy ;-)
Ale co tam, ważne, że dzieciarnia dobrze się bawi na Targu Węglowym.
2013-09-25 17:55
tyle było planów i obietnic...
żyjemy w czasach kiedy ludzie mają samochody...
jak dla mnie super jeśli jest jakiś fajny pomysł na zagospodarowanie Targu Węglowego
tyle, że równolegle powinna być
tyle było planów i obietnic...
żyjemy w czasach kiedy ludzie mają samochody...
jak dla mnie super jeśli jest jakiś fajny pomysł na zagospodarowanie Targu Węglowego
tyle, że równolegle powinna być propozycja dla zmotoryzowanych gdzie zaparkować auto
Wiem, urzędników to nie dotyczy.
Oni mają "swój", bezpłatny, niedostępny dla załatwiających sprawy w urzędzie parking na tyłach urzędu
To jest dopiero tupet...
2013-09-25 19:10
z wierzeniami w obietnice o parkingach podziemnych w rejonie głównego i starego miasta....
tam jest tyle zasypanych piwnic z okresu od XIII do XX wieku, že żaden biznes plan nie udźwignie kosztów badañ
z wierzeniami w obietnice o parkingach podziemnych w rejonie głównego i starego miasta....
tam jest tyle zasypanych piwnic z okresu od XIII do XX wieku, že żaden biznes plan nie udźwignie kosztów badañ archeologicznych ani procesów wytoczonych przez różne fundacje ochrony zabytków Gdanska..
Nie mowiąc o kosztach przełożenia sieci, gdzie sanitarka pamięta czasy napoleona o różne telekomunikacyjne i energetyczne układane były na partyzanta
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.