2018-03-13 09:46
uczono mnie w szkole podstawowej, że najkrótszy odcinek między dwoma równoległymi to odcinek prostopadły do nich.
2018-03-13 09:54
hehehe, kto mieszka w gdańsku od wielu lat wie co to oznacza ......
2018-03-13 10:06
2018-03-13 14:44
2018-03-13 10:47
gdańsk to patologia z budyniem na czele
2018-03-13 10:48
Przejście powinno być jak najkrótsze.
I wcale nie jest pierwsze - jedno jest Sopocie od stacji SKM Kamienny Potok przez al. Niepodległości w stronę morza.
2018-03-13 14:40
2018-03-13 10:48
jak mam jechać do gdanska to jest dla mnie wielka kara
2018-03-13 11:45
jak bym tyle czasu stął w korkach w Gdyni, to też bym sie wqrzył wiedząc że mam jeszcze odstać w Gdańsku
2018-03-13 11:06
a TRISTAR który miał sprawić ruch , że samochodowy będzie płynny to wyrzucone setki milionów złotych
2018-03-13 14:45
Było póki co w tysiącach przypadków...ograniczenie ruchu samochodowego.
Poczytaj trochę, pojeździj po świecie, popatrz na otaczającą Ciebie rzeczywistość.
2018-03-13 17:11
tylko że w innych krajach ludzie mają alternatywę a u nas rozbiera się linie kolejowe(za mało ścieżek rowerowych) a potem ze zdziwieniem obserwuje się przyrost aut w mieście
2018-03-13 19:21
fakt, w Nowym Porcie brzózki i topole grubsze jak moje ramię zdążyły juz wyrosnąć na torach peronu... a tor do Oksywia ledwie widać w krzakach, a ludziska muszą marnować czas i nerwy w korkach na Estakadzie, "przez dyletację"
2018-03-13 11:15
Projektującemu te przejścia sugeruję przespacerować się przez już istniejące przejścia w tym miejscu - jak na przykład na krzyżówce Grunwaldzka, Kołobrzeska, Bażyńskiego i wyciągnąć wnioski. W szczególności sugeruję
Projektującemu te przejścia sugeruję przespacerować się przez już istniejące przejścia w tym miejscu - jak na przykład na krzyżówce Grunwaldzka, Kołobrzeska, Bażyńskiego i wyciągnąć wnioski. W szczególności sugeruję przespacerować się przez przejścia w poprzek grunwaldzkiej i odpowiedź na pytanie:
a) dlaczego ludzie biegną zazwyczaj przez te przejścia,
b) dlaczego przejścia nie są symetryczne czasowo - czyli np. Alchemia - McD - idzie się z przerwą po środku, McD - Alchemia - trzeba biegnąć, by nie stać przez kolejne światła
c) czy powinna być zielona strzałka przy przejściu Piotr i Paweł - Hala Oliwia - i czy jest to bezpieczne.
Prawda jest taka, że czas zielonego światła wzdłuż Grunwaldzkiej jest tak żyłowany, że pasy powinny być jak najkrótsze by jak najszybciej po nich przejść lub przebiec...
2018-03-13 14:47
Tylko to nie piesi powinni mieć łaskawie szansę przebiec w popłochu przez jezdnię, a auta powinny wystarczająco długo stać na czerwonym, aby piesi spokojnie przeszli. A to dlatego, że ludzi jest zwyczajnie więcej niż aut.
2018-03-13 11:27
Dlaczego nie robi się tunelu pod pachołkiem. Raczysko pomału zjada oliwiaków. Tysiące ludzi codziennie w korkach. Róbcie coś ludzie !!!!!!
2018-03-13 16:07
2018-03-13 19:24
chodzi gł. o sopociakow
mogą se otworzyć szlaban na Reja
2018-03-13 11:34
No wreszcie. A Blachosmrodom mówimy NIE.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.