Dodaj opinię

Opinie (212) 3 zablokowane

  • ukośnie, by skrócić drogę przejścia?
    uczono mnie w szkole podstawowej, że najkrótszy odcinek między dwoma równoległymi to odcinek prostopadły do nich.
    2 lata
  • "Ostatecznie drogowcy dali się jednak przekonać....."
    hehehe, kto mieszka w gdańsku od wielu lat wie co to oznacza ......
    2 lata
  • ciekawe jak sobie trase skrócą jak tam nawet chodnika nie ma między Grunwaldzką a Wita Stwosza (1)
    2 lata
  • gdańsk to patologia z budyniem na czele
    2 lata
  • Wcale nie jest pierwsze! (1)
    Przejście powinno być jak najkrótsze.
    I wcale nie jest pierwsze - jedno jest Sopocie od stacji SKM Kamienny Potok przez al. Niepodległości w stronę morza.
    2 lata
  • jak mam jechać do gdanska to jest dla mnie wielka kara
    2 lata
    • jak bym tyle czasu stął w korkach w Gdyni, to też bym sie wqrzył wiedząc że mam jeszcze odstać w Gdańsku
      2 lata
  • kolejny idiotyzm wymyślony przez ZDiZ już w tej chwili Oliwa zakorkowana jak Wrzeszcz (3)
    a TRISTAR który miał sprawić ruch , że samochodowy będzie płynny to wyrzucone setki milionów złotych
    ech
    2 lata
    • Jedynym rozwiązaniem znanym na świecie, które upłynniło ruch samochodowy (2)
      Było póki co w tysiącach przypadków...ograniczenie ruchu samochodowego.
      Poczytaj trochę, pojeździj po świecie, popatrz na otaczającą Ciebie rzeczywistość.
      2 lata
      • tylko że w innych krajach ludzie mają alternatywę a u nas rozbiera się linie kolejowe(za mało ścieżek rowerowych) a potem ze zdziwieniem obserwuje się przyrost aut w mieście
        2 lata
        • fakt, w Nowym Porcie brzózki i topole grubsze jak moje ramię zdążyły juz wyrosnąć na torach peronu... a tor do Oksywia ledwie widać w krzakach, a ludziska muszą marnować czas i nerwy w korkach na Estakadzie, "przez dyletację"
          2 lata
  • czas światła zielonego (1)
    Projektującemu te przejścia sugeruję przespacerować się przez już istniejące przejścia w tym miejscu - jak na przykład na krzyżówce Grunwaldzka, Kołobrzeska, Bażyńskiego i wyciągnąć wnioski. W szczególności sugeruję przespacerować się przez przejścia w poprzek grunwaldzkiej i odpowiedź na pytanie:
    a) dlaczego ludzie biegną zazwyczaj przez te przejścia,
    b) dlaczego przejścia nie są symetryczne czasowo - czyli np. Alchemia - McD - idzie się z przerwą po środku, McD - Alchemia - trzeba biegnąć, by nie stać przez kolejne światła
    c) czy powinna być zielona strzałka przy przejściu Piotr i Paweł - Hala Oliwia - i czy jest to bezpieczne.

    Prawda jest taka, że czas zielonego światła wzdłuż Grunwaldzkiej jest tak żyłowany, że pasy powinny być jak najkrótsze by jak najszybciej po nich przejść lub przebiec...
    2 lata
    • Niby masz rację
      Tylko to nie piesi powinni mieć łaskawie szansę przebiec w popłochu przez jezdnię, a auta powinny wystarczająco długo stać na czerwonym, aby piesi spokojnie przeszli. A to dlatego, że ludzi jest zwyczajnie więcej niż aut.
      2 lata
  • Tunel (2)
    Dlaczego nie robi się tunelu pod pachołkiem. Raczysko pomału zjada oliwiaków. Tysiące ludzi codziennie w korkach. Róbcie coś ludzie !!!!!!
    2 lata
  • No wreszcie. A Blachosmrodom mówimy NIE.
    Adolf
    2 lata

Twoja opinia

zamknij

Dodając opinię akceptujesz regulamin dodawania opinii.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Trojmiasto.pl Sp. z o.o.. Szczegóły przetwarzania danych znajdują się w polityce prywatności.

Walczymy z przemocą słownąKasujemy opinie obraźliwe i nie na temat