Opinie (212) 3 zablokowane

  • ukośnie, by skrócić drogę przejścia?

    uczono mnie w szkole podstawowej, że najkrótszy odcinek między dwoma równoległymi to odcinek prostopadły do nich.

    • 5 1

  • "Ostatecznie drogowcy dali się jednak przekonać....."

    hehehe, kto mieszka w gdańsku od wielu lat wie co to oznacza ......

    • 10 0

  • ciekawe jak sobie trase skrócą jak tam nawet chodnika nie ma między Grunwaldzką a Wita Stwosza (1)

    • 5 3

    • Ale będzie ul. Nowa Sudecka

      • 2 1

  • gdańsk to patologia z budyniem na czele

    • 3 3

  • Wcale nie jest pierwsze! (1)

    Przejście powinno być jak najkrótsze.
    I wcale nie jest pierwsze - jedno jest Sopocie od stacji SKM Kamienny Potok przez al. Niepodległości w stronę morza.

    • 4 1

    • w Gdańsku też jest

      • 0 0

  • (1)

    jak mam jechać do gdanska to jest dla mnie wielka kara

    • 3 3

    • jak bym tyle czasu stął w korkach w Gdyni, to też bym sie wqrzył wiedząc że mam jeszcze odstać w Gdańsku

      • 3 0

  • kolejny idiotyzm wymyślony przez ZDiZ już w tej chwili Oliwa zakorkowana jak Wrzeszcz (3)

    a TRISTAR który miał sprawić ruch , że samochodowy będzie płynny to wyrzucone setki milionów złotych

    • 11 8

    • Jedynym rozwiązaniem znanym na świecie, które upłynniło ruch samochodowy (2)

      Było póki co w tysiącach przypadków...ograniczenie ruchu samochodowego.
      Poczytaj trochę, pojeździj po świecie, popatrz na otaczającą Ciebie rzeczywistość.

      • 6 0

      • (1)

        tylko że w innych krajach ludzie mają alternatywę a u nas rozbiera się linie kolejowe(za mało ścieżek rowerowych) a potem ze zdziwieniem obserwuje się przyrost aut w mieście

        • 3 0

        • fakt, w Nowym Porcie brzózki i topole grubsze jak moje ramię zdążyły juz wyrosnąć na torach peronu... a tor do Oksywia ledwie widać w krzakach, a ludziska muszą marnować czas i nerwy w korkach na Estakadzie, "przez dyletację"

          • 1 0

  • czas światła zielonego (1)

    Projektującemu te przejścia sugeruję przespacerować się przez już istniejące przejścia w tym miejscu - jak na przykład na krzyżówce Grunwaldzka, Kołobrzeska, Bażyńskiego i wyciągnąć wnioski. W szczególności sugeruję

    Projektującemu te przejścia sugeruję przespacerować się przez już istniejące przejścia w tym miejscu - jak na przykład na krzyżówce Grunwaldzka, Kołobrzeska, Bażyńskiego i wyciągnąć wnioski. W szczególności sugeruję przespacerować się przez przejścia w poprzek grunwaldzkiej i odpowiedź na pytanie:
    a) dlaczego ludzie biegną zazwyczaj przez te przejścia,
    b) dlaczego przejścia nie są symetryczne czasowo - czyli np. Alchemia - McD - idzie się z przerwą po środku, McD - Alchemia - trzeba biegnąć, by nie stać przez kolejne światła
    c) czy powinna być zielona strzałka przy przejściu Piotr i Paweł - Hala Oliwia - i czy jest to bezpieczne.

    Prawda jest taka, że czas zielonego światła wzdłuż Grunwaldzkiej jest tak żyłowany, że pasy powinny być jak najkrótsze by jak najszybciej po nich przejść lub przebiec...

    • 11 1

    • Niby masz rację

      Tylko to nie piesi powinni mieć łaskawie szansę przebiec w popłochu przez jezdnię, a auta powinny wystarczająco długo stać na czerwonym, aby piesi spokojnie przeszli. A to dlatego, że ludzi jest zwyczajnie więcej niż aut.

      • 3 0

  • Tunel (2)

    Dlaczego nie robi się tunelu pod pachołkiem. Raczysko pomału zjada oliwiaków. Tysiące ludzi codziennie w korkach. Róbcie coś ludzie !!!!!!

    • 2 9

    • Niech się przesiądą do autobusów lub PKM (1)

      • 3 0

      • chodzi gł. o sopociakow
        mogą se otworzyć szlaban na Reja

        • 1 1

  • No wreszcie. A Blachosmrodom mówimy NIE.

    • 8 5

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.