2017-09-21 12:05
U nas w Gdyni 55 autobusów i 30 trajtków już w drodze :) A wy dalej bawcie się w zabytek techniki o nazwie tramwaj i jeździjcie ze śmierdzącymi menelami, o pardon, mieszkańcamy Stogów :)
2017-09-21 15:03
2017-09-21 16:55
2017-09-21 12:05
Czy prof. Pumex już przygotował listę zasłużonych dla WM Gdańska ???
2017-09-21 12:25
dlaczego nie są sprzątane?
dlaczego nie są myte?
2017-09-21 12:52
Na "esce" przy Galerii Bałtyckiej tempo 2km/h. Zgrzyty, stuki. Nagle jak coś nie pierdyknie! Myślałem, że się przegub rozerwał. Dwójka młodych ludzi wyskoczyła z siedzeń przekonani, że plastiki polecą. Nic takiego, motorniczy ze stoickim spokojem dalej podąża swoim torem.
Widać "Dortmundy" tak mają jak się za bardzo zginają.
2017-09-21 13:05
Lecz zamiast kupować niemieckie złomy ku radości Niemców że się pozbędą złomiaków, lepiej zakupić mniej a PESY - turyści mówią wizytówka naszego miasta Gdańska.
2017-09-21 13:18
Tym co tak głupio się wypowiadają i cwaniaczą proponuje niech miast podniesie o 100 % ceny biletów i kupi nowe tramwaje nie remontując starych, zobaczymy czy nadal będą tak cwaniaczyć na forum
2017-09-21 16:57
I jeszce jedno cymbale zdrowie jest bezcenne i trujace gruchoty dieskla zatruwaja spalinami jak kiedys zachorujesz to sobie przypomnij dlaczego.
2017-09-22 11:02
2017-09-21 13:41
Jak się Unię traktuje idiotycznie i jak głupoli to ci nie mają zamiaru dalej pozwalać na taką chamówę , a to dopiero początek PiSiego "raju" !!!!! Nowe tramwaje , drogi , mosty , dopłaty itp ....PA PA "durna zmiano" :))
2017-09-21 16:58
2017-09-23 19:02
Przykro mi ale ten argument nie ma najmniejszego sensu.
Co jak co, ale Trójmiasto, a już szczególnie Gdańsk, jest bastionem "starej zmiany".
2017-09-21 13:51
Kiedy automaty w tramwajach ?!
2017-09-21 14:16
Ciekawe, jaki jest koszt utrzymania takiego tramwaju w okresie np. 30 lub 60 miesięcy w porównaniu do nowej pesy. Niemcy, na ile znam ich politykę, kasują za wszystko jak za zborze. Głupi katalog części zamiennych
Ciekawe, jaki jest koszt utrzymania takiego tramwaju w okresie np. 30 lub 60 miesięcy w porównaniu do nowej pesy. Niemcy, na ile znam ich politykę, kasują za wszystko jak za zborze. Głupi katalog części zamiennych potrafi kosztować tysiące euro (bez katalogu nie wiadomo, co zamawiać), nie wspominając o samych częściach, często "złośliwie" dobranych tak, że praktycznie kupić się je da wyłącznie u producenta tramwaju. Tramwaj to nie paserati, nikt nie robi zamienników...
2017-09-21 20:57
41 używanych tramwajów sprzedali Gdańsku za cenę jednej nowej PESY. Przebudowa w Polsce była droga.
2017-09-21 14:17
Błazny lysego
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.