Opinie (186) 6 zablokowanych

  • Nie zbudują na chylońska Pucka bo miasto sprzedała działki deweloperowi i netto koniec kropka będzie na puckiej

    • 7 1

  • Szczurek nawet nie wie czego chcą mieszkańcy i jakiego tunelu oczekują (2)

    Przed skrzyżowaniem z Chylońską! Szczurek słyszysz?!!?

    • 47 2

    • Szczurek tylko słyszy Piesiewcza i jego posrane pomysły.

      • 5 1

    • Wie, ale chyba ma to gdzieś.

      Ważniejsze jest co chcą deweloperzy.

      • 9 1

  • Wiadukt na puckiej

    Dajcie wiadukt do roboty Vistalowi to zaoszczedza na transporcie... Chyba że jak kładki na Karwinach co były robione na Śląsku. To jest wspieranie lokalnych firm️

    • 4 0

  • Bez sensu.... Zbudujcie tubal lub wiadukt od obwodowej za hutniczą...

    • 6 1

  • Panie Szczurek

    Po pierwsze to buspasy nie wydziela się z istniejących jezdni a buduje się nowe pasy.To nie pan budował te drogi,które są dla samochodów a nie autobusów i rowerów.Po drugie przez pańskie zaniedbania drogi w całej Gdyni

    Po pierwsze to buspasy nie wydziela się z istniejących jezdni a buduje się nowe pasy.To nie pan budował te drogi,które są dla samochodów a nie autobusów i rowerów.Po drugie przez pańskie zaniedbania drogi w całej Gdyni są dziurawe jak budżet miasta.Ostatnia prośba,zostaw pan grunty w centrum miasta w spokoju.Posadź pan drzewka trawę i postaw ławki.W końcu pan coś dobrego zrobisz dla nas mieszkańców a nie tylko dla swoich koleżków deweloperów Cionka czy Boczka.

    • 16 2

  • Dlaczego pan Szczurek wypowiada sie o inwestycji (3)

    PKP na Puckiej?

    • 17 0

    • przylepiło się g... do pancernika

      i wrzeszczy: "płyniemy!!!"

      To dotyczy większości samorządowego "planktonu"...

      • 8 1

    • bo to wspólne przedsięwzięcie

      PKP finansuje wiadukt, Gdynia układ drogowy i grunty oraz prowadzenie przedsięwzięcia.

      • 2 6

    • Dlatego, że on i Łucyk zawsze podkładają łapy gdy konia kują.

      Tylko kiedy pomysł słaby, albo porażka jak lotnisko to milczą.

      • 11 1

  • Brawo. Lecz prawdziwym rozwiązaniem jest OPAT i Droga Czerwona - kluczem do rozwoju Gdyni (2)

    z siecią dróg krajowych to priorytetowe znaczenie dla dostępności i rozwoju portu, Doliny Logistycznej, Lotniska,.. Wiadukt nad torami na Puckiej ma głównie znaczenie dla Północnych rejonów pobliskich Kaszub.

    z siecią dróg krajowych to priorytetowe znaczenie dla dostępności i rozwoju portu, Doliny Logistycznej, Lotniska,.. Wiadukt nad torami na Puckiej ma głównie znaczenie dla Północnych rejonów pobliskich Kaszub.
    Nadmiernie zużyta i wysłużona i nadmiernie eksploatowana Estakada Kwiatkowskiego nie jest w stanie zaspokoić przeładowanych TiR-ów dla potrzeb portu.

    • 16 0

    • Tutaj możemy się zapytać pana Horale.... (1)

      Co zrobił dla Gdyni jako poseł partii rządzącej

      • 5 0

      • na razie spowodował, że rząd/kraj przyznaje się do swojego majątku (port)

        i przyjmuje do wiadomości, że powinien mieć on odpowiednie zaplecze. Komunikacyjne też...
        Umocowanie prawno-papierowe więc jest i nie można się migać... W naszej rzeczywistości, to sporo. Co nie znaczy, że gotowy

        i przyjmuje do wiadomości, że powinien mieć on odpowiednie zaplecze. Komunikacyjne też...
        Umocowanie prawno-papierowe więc jest i nie można się migać... W naszej rzeczywistości, to sporo. Co nie znaczy, że gotowy pieniądz się znajdzie. Ale zobowiązania muszą zostać podjęte, bo bez tego chętni na budowę portu moga się rozmyślić... To państwowy wkład w to przedsięwzięcie.

        Co prawda Gdańsk sfinansował zaplecze DCT (tunel i Sucharskiego) z własnych środków (z unijnym lewarem) ale pewnie zapłaci za to taką zapaścią, jak Gdynia po forsowaniu dokończenia estakady... Jakoś Gdynia nie pali się do naśladownictwa...
        Jednak na modernizację układu torowego kasy nie znalazł. Podobnie jak na budowę Południowej... Ale koledzy pomogli...
        I skoro pytasz o jednego posła, to dla symetrii zapytaj co zrobił dla Gdyni poseł Aziewicz, zbliżający się do emerytury wieczny (ze 25 lat posłowania) poseł tej ziemi...

        • 4 0

  • Sprawa jest prosta (1)

    Na tym tunelu zależy PKP i oni go budują. Mieszkańcom zależy na tunelu lub tunelach z torami SKM ki. Wniosek , trzeba to chyba zrobić samemu. Z obecnymi długami Gdyni , nie ma co liczyć na taką inwestycję. Można jeszcze przeprowadzić się do Rumi , tam będzie

    • 14 1

    • rumia jest zakorkowana... bliskosc debogorza i ekodoliny... no moze lotnisko zostaje bo na bagnach mieszkac tomalo przyjemne

      • 2 2

  • Kiedy p.Szczurek tunel na ul Puckiej u zbiegu z ul Chylońską bo wiadukt to tylko połowa szczęścia

    • 7 1

  • (3)

    Geniusz wielkiego Prezydenta Szczurka przewyzsza juz geniusz wielkiego KIm Dzong Una . Prez. Szczurek jak nikt inny na swiecie potrafi wsluchiwac sie w glosy swych mieszkancow/ nie myslic z podsluchiwaniem/ i odgadywac

    Geniusz wielkiego Prezydenta Szczurka przewyzsza juz geniusz wielkiego KIm Dzong Una . Prez. Szczurek jak nikt inny na swiecie potrafi wsluchiwac sie w glosy swych mieszkancow/ nie myslic z podsluchiwaniem/ i odgadywac ich najbardziej pilne potrzeby. Dzieki temu cieszymy sie juz lotniskiem, Parkiem Centralnym, bez których Gdynia nie bylaby Gdynia a ludzie tkwiliby w ciemnogrodzie.. Prezydent trafnie odgadl ze mieszkancowm nie jest potrzebny wiadukt czy tez tunel przez przejazd kolejowy przy Chylonskiej, za to bardzo potrzebny jest przejazd na Puckiej. Trafnie ocenil ,ze Gdyni nie jest potrzebny ani basen olimpijski ani lodowisko miejskie i slysznie porzucil te plany wyrzucajac zreszta duzo pieniedzy na ich orojektowanie. Ale dzieki temu oszczedzil znacznie wiecej rezygnujac z tych niepotrzebnych inwestycji. Chwala Tobie Prezydencie, niech Twój analityczny umysl dalej nie ustaje w wysilkach dla tego miasta.

    • 39 2

    • Nagrody

      Dodam, że nasz wódz za swoją wizję zdobywa mnóstwo nagród, w rankingach Gdynia zawsze w czołówce, kosztuje to kilkaset tysięcy rocznie ale jak miło mieć dyplom i być zamkniętym na mieszkańców w swoim gabinecie. Dzięki

      Dodam, że nasz wódz za swoją wizję zdobywa mnóstwo nagród, w rankingach Gdynia zawsze w czołówce, kosztuje to kilkaset tysięcy rocznie ale jak miło mieć dyplom i być zamkniętym na mieszkańców w swoim gabinecie. Dzięki niemu wzrosły dzierżawy o 400-600%, które pewnie przyczyniły się że na parkingach rosną palmy w doniczkach, które widać z okna gabinetu.

      • 7 1

    • to nie jest pomyłka...

      Kolej i Port realizują swoje zamiary i zaspokajają swoje potrzeby. Cieszmy się, że chcą i mogą... Miasto niewiele to ma do zaoferowania, bo raz, z portem skłócone, dwa, raczej bez kasy...

      Wiadukt jest

      Kolej i Port realizują swoje zamiary i zaspokajają swoje potrzeby. Cieszmy się, że chcą i mogą... Miasto niewiele to ma do zaoferowania, bo raz, z portem skłócone, dwa, raczej bez kasy...

      Wiadukt jest niezbędnym wstępem do "drogi czerwonej" a cierpienia mieszkańców tracących życie w czekaniu na przejazdach ma raczej niewielkie znaczenie...

      • 7 0

    • O Boże przecież to nie ten przejazd.Kiedy się zorientują? że się omyłkowo nie ten ząb wyrwało

      • 7 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.