2019-11-19 09:17
Piesi którzy nie czekali na zielone, lecz dopiero nadchodzą, czekają na następne zielone.
2019-11-19 10:42
... zgodnie z przepisami jeśli w trakcie przechodzenia przez przejście zapali się czerwone światło dla pieszego to ma on praw dokończyć przechodzenie na druga stronę w swoim tempie a kierowcy muszą czekać nawet jeśli mają już zielone światło. Dla pieszego o wiele ważniejsza jest długość pomiędzy zielonym światłem dla niego.
2019-11-19 11:58
To właśnie miałem na myśli. Piesi, którzy nie czekali przed przejściem na zielone, zastaną już zielone migające i wtedy nie wolno wchodzić na przejście.
2019-11-19 09:19
Jak w soczewce widać podejście gdyńskich urzędników do wszystkich uczestników ruchu. Niby ułatwiają życie którejś z grup a w praktyce tracą wszyscy. I dotyczy to nie tylko tej sytuacji ale w praktyce wiekowości
Jak w soczewce widać podejście gdyńskich urzędników do wszystkich uczestników ruchu. Niby ułatwiają życie którejś z grup a w praktyce tracą wszyscy. I dotyczy to nie tylko tej sytuacji ale w praktyce wiekowości "inwestycji". To tylko ludzi denerwuje i powoduje antagonizowanie między uczestnikami ruchu. Ale medialnie ładnie wygląda jak się zrobi prezentację o 130 "inwestycjach" i jak pan od W-Fu zajmuje się strategią rozwoju. Niestety, władze Gdyni odcinają kupony od tego, że kiedyś się udało. Szkoda, że są tylko w tym tak skuteczni.
2019-11-19 11:04
warto to sobie spokojnie uświadomić i działać tak, by skłonność do korzystania małała a wzrastała rola innych sposobów poruszania się po mieście. Największą zawalidrogą w mieście dla samochodu jest inny samochód, choć wielu kierowców nie potrafi zrozumieć i uznać tej prostej prawdy.
2019-11-19 11:31
2019-11-19 09:28
Nie ma lepszych i gorszych. Nikt tak jak włodarze miast w obrębie Trójmiasta nie nawołuje do tolerancji i wzajemnego poszanowania, ale jednocześnie nikt tak jak oni nie stygmatyzuje jednej grupy- kierowców, w ramach
Nie ma lepszych i gorszych. Nikt tak jak włodarze miast w obrębie Trójmiasta nie nawołuje do tolerancji i wzajemnego poszanowania, ale jednocześnie nikt tak jak oni nie stygmatyzuje jednej grupy- kierowców, w ramach dróg, które zostały dla nich wybudowane ! Odebranie zielonej strzałki przy jednoczesnym zachowaniu czasu dla pieszych generowałoby korki. A tak wilk syty i owca cała- jest czas dla pieszych i jest czas dla aut. Cieszmy się z kompromisu, bez hejtowania kierowców...
2019-11-19 11:09
władze miasta nadal nieświadomie niekiedy podlizują się kierowcom, realizując nieśmiałe próby przesuwania niekiedy granicy kompromisu. W ten sposób w mieście mamy do czynienia z dryfem strategicznym: warunki ruchu
władze miasta nadal nieświadomie niekiedy podlizują się kierowcom, realizując nieśmiałe próby przesuwania niekiedy granicy kompromisu. W ten sposób w mieście mamy do czynienia z dryfem strategicznym: warunki ruchu pieszych i rowerzystów nie poprawiają się, ponieważ nadal brakuje śmiałych działań pokazujących gotowość do kwestionowania dotychczasowej roli samochodów w życiu miasta i jego mieszkańców. Stąd nadal marnotrawne wykorzystywanie przestrzeni miasta na kilogramy złomu pozostające bez ruchu 23 godiny na dobę na wartościowej przestrzeni miejskiej zwanej miejscami postojowymi.
2019-11-19 13:10
Procesy myślowe, że nawet gdyby zielone światło dla pieszych się świeciło przez 24 godziny na dobę, to miesiąca byś potrzebował żeby przeanalizować i ruszyć i przejść na druga stronę jezdni
2019-11-19 09:30
pieszy stoi, stoi, stoi, a jak ma zielone musi uciekac bo przejsc sie nie da
2019-11-19 10:06
Jeździłem tamtędy codziennie, przez kilka lat i dwa pasy po lewej były puste bo i tak wszyscy w prawo do centrum śmigali. Szkoda sensu - korek mógłby być dwukrotnie mniejszy. Nie wspomnę już o tym, ilu kierowców jedzie ze środkowego pasa w prawo.
2019-11-19 10:17
Hmmm jakas niekonsekwencja w tym artykule. Z jednej strony mowi sie ze bylo tam duzo wypadkow bo kierowcy rozjezdzali pieszych a zaraz potem jest informacja ze jest tam tak gesty ruch ze pozwala na powolne toczenie sie i
Hmmm jakas niekonsekwencja w tym artykule. Z jednej strony mowi sie ze bylo tam duzo wypadkow bo kierowcy rozjezdzali pieszych a zaraz potem jest informacja ze jest tam tak gesty ruch ze pozwala na powolne toczenie sie i max zjechanie 2 samochodow na zielonym. Rozumiem ze te 2 samochody ruszaja z piskiem opon i przejezdzaja te 10m z predkoscia 100km/h??
A nie jest czasami tak ze i samochody wjezdzaja na zielonej strzalce ale i piesi wbiegaja na jezdnie bo "jeszcze zdaze"?
2019-11-19 10:27
Wniosek: bierz co nie twoje, rozpychaj sie. W najgorszym razie arbiter przyzna ci troche racji a cześć tego co nie twoje zachowasz. Jak myślicie czy teraz kierowcy wiedząc że pieszych nie ma będą się zatrzymywać na zielonej strzalce? Może trzeba policję tam postawic (żeby pouczała, rozdawała cukierki i kwiaty oczywiście)?
2019-11-19 10:37
O to to! ja poproszę cukierki, najlepiej krówki :-)
2019-11-19 11:15
wedlug ministerstwa transportu. Przecietny Polak nie jest w stanie pojac i zapamietac tylu przepisow. Ale teraz wie, ze na zielonej strzelce juz nie musi nawet zwalniac
2019-11-19 10:43
Od lat powtarzam, koniec z dyskryminowaniem pieszych! Przy takich węzłach komunikacyjnych jak ten z Morską i Estakadą muszą być kładki lub tunele, o ile się da to bez schodów i z przemyślanym systemem odprowadzania deszczówki oraz działającym monitoringiem.
2019-11-19 11:22
Jak sie nie da bez schodow to z winda. Zeby potem znow nie wyszlo, ze czlowiek na wozku nie ma jak przejsc na druga strone.
2019-11-19 10:48
Bo samochody na filmie ewidentnie skręcają na czerwonym, tak jakby strzałka była nadal.
2019-11-19 11:57
usunęli zielone pieszym w tym czasie jak jest zielona strzałka
2019-11-19 11:03
Artykul jest tendencyjny.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.