2020-10-08 11:40
Każda wzmianka o jakiejkolwiek rozbudowie układu drogowego w tym rejonie miasta powinna zaczynać się od obszernego wyjaśnienia ze strony UM jakim cudem tam nie dojeżdża PKM czy też SKM.
2020-10-08 11:58
Dwa buspasy w górę i w dół? W jakim celu ? Rozumiem w górę, ale w dół buspas jest niepotrzebny zamiast tego dać dodatkowy pas drogowy w górę. Sytuacja przedstawiona w artykule kompletnie nie wpłynie na zmniejszenie korków w tamtym rejonie. Czy ktoś w władz miasta chociaż trochę myśli ???
2020-10-08 12:08
Odkąd ta droga na stosunkowo krótkim odcinku została rozmyta po deszczach w czerwcu 2019 roku, nic się tam nie dzieje. To jakaś kompletna kpina żeby tego szybko, góra w dwa tygodnie nie naprawić.
A tak postawiono
Odkąd ta droga na stosunkowo krótkim odcinku została rozmyta po deszczach w czerwcu 2019 roku, nic się tam nie dzieje. To jakaś kompletna kpina żeby tego szybko, góra w dwa tygodnie nie naprawić.
A tak postawiono barierki, płotki i nic się nie dzieje (może dlatego że nikt tego z estakady nie widzi i urzędnicy olewają ten temat). Autobusy i inne auta muszą jeździć objazdem. Jak długo będzie to jeszcze trwało? Proponuję aby szanowna redakcja zajęła się tym tematem...
2020-10-08 12:16
Jak wiemy to autobusy powodują korki, zatem jak sobie pojadą na swoje biedapasy, to korki znikną :) Czego tu się czepiać?
2020-10-08 17:02
W punkt!
2020-10-08 12:26
Absurd, rozbudowa zakorkowanej ulicy o buspas za kase z naszego podatku paliwowego ? :P
2020-10-08 12:48
w końcu ktos dotknął sedna sprawy. Buspasy przeciez powinny byc finansowane oddzielnie - w tym celu nalezy podnieśc cene biletów do:
- 9,50 zl - ulgowy
- 11,30 zl - normalny
i srodki preznaczyc na buspasy.
Beda sie zatem buspasy wydluzaly jak ...powiedzmy; 'grzyby po deszczu'.
2020-10-08 18:46
Jacusiu, zobacz sobie ile miejsca potrzeba na drodze żeby zmieścić na niej wszystkich pasażerów autobusu jeśli powsadzasz każdego z nich do auta. Jak szerokie musiałyby być nasze drogi żeby wtedy "płynnie" każdy poruszał
Jacusiu, zobacz sobie ile miejsca potrzeba na drodze żeby zmieścić na niej wszystkich pasażerów autobusu jeśli powsadzasz każdego z nich do auta. Jak szerokie musiałyby być nasze drogi żeby wtedy "płynnie" każdy poruszał się po mieście? Jeśli chcemy mieć miasto bez korków to wielu z nas musi się przesiąść do autobusu, na rower, na nogi, przynajmniej na części codziennych podróży.
2020-10-08 13:57
2020-10-08 14:09
A myślisz że miasto skąd ma kasę na rozwój infrastruktury ? Z nieba ?
2020-10-08 15:46
oraz gdzie idzie podatek paliwowy
2020-10-08 17:19
idąc dalej Twoim tokiem rozumowania, nawet jeżeli ktoś wyżej nie ma racji z podatkiem paliwowym, to i tak kasa w mieście nie jest z nieba tylko od mieszkańców :) A skoro wśród mieszkańców sa kierowcy oraz osoby
idąc dalej Twoim tokiem rozumowania, nawet jeżeli ktoś wyżej nie ma racji z podatkiem paliwowym, to i tak kasa w mieście nie jest z nieba tylko od mieszkańców :) A skoro wśród mieszkańców sa kierowcy oraz osoby poruszające nie komunikacja bada tez na rowerach to zasady powinny być równe :) Ulica jest finansowana ze wspólnych pieniędzy, nie tylko z tych które wpłacają osoby z komunikacji miejskiej :) Inna sprawa ze 70% osoby w komunikacji to dzieci/mlodziez która jeździ za darmo. Hmmm Dzieci dorosną a buspasy zostana :P
2020-10-08 12:51
Można zrobić buspas z sygnalizacja żeby w razie konieczności wszyscy mogli korzystać z obydwu pasów.
Mam nadzieję, że przetarg wygra porządna firma a nie najtańsza, żeby nie trzeba było poprawiać po roku jak to niestety przeważnie wygląda w praktyce. Tarka i wyboje na Kwiatkowskiego to jest dramat.
2020-10-08 13:23
W czym ten autobus jest lepszy? Jak ja stoję to i on może postać i vice versa. Jak demokratycznie to demokratycznie. Domagam się swoich praw! Ps. Bez porządnej rozbudowy dróg to tyko działania pozorowane i tylko doraźne. Co potem?...
2020-10-08 13:39
jestem bardzo rozczarowany rządami Pana Szczurka i Pana Lucyka. Dzielnice polnocne jak zwykle traktowane po macoszemu. Z każdej dzielnicy aby dojechać do centrum mamy 2 pasy. Tylko obluze pogórze i oksywie po 1. I
jestem bardzo rozczarowany rządami Pana Szczurka i Pana Lucyka. Dzielnice polnocne jak zwykle traktowane po macoszemu. Z każdej dzielnicy aby dojechać do centrum mamy 2 pasy. Tylko obluze pogórze i oksywie po 1. I uszczęśliwianie buspasem dla 2 linii autobusowych. Zacznijcie myśleć bo nie wszystko można załatwić jadąc autobusem. Albo niech prezydenci rozwioza 2 dzieci do przedszkola i zdaza na rano do pracy. ten projekt to dramat dla dzielnic północnych i kosakowa
2020-10-08 13:50
Ależ dziecko, co Ty opowiadasz? Zwróć uwagę, jaka jest gęstość dróg w dzielnicach północnych; arterie, ulice, uliczki, zakątki, ślepe zaułki, dróżki, i ścieżki. Ile to w sumie daje możliwości! W żadnej innej dzielnicy
Ależ dziecko, co Ty opowiadasz? Zwróć uwagę, jaka jest gęstość dróg w dzielnicach północnych; arterie, ulice, uliczki, zakątki, ślepe zaułki, dróżki, i ścieżki. Ile to w sumie daje możliwości! W żadnej innej dzielnicy Gdyni nie ma takiego udrogowienia. Droga wschod zachód czyli ul. Dabka z górnego Oksywia do Pogórza (tez górnego), jest prosta , mknie na wprost wśród pięknych drzew, naturalne spowalniacze przyczyniają się do zwiększonego już i ciągłej poprawy bezpieczństwa jazdy, uśmiechnięci ludzie i młodzież na ulicach z radością trzymając się za ręce udają się do otwartych już szkol i zakładów pracy. "Gdynia się cofa".? jak można?
2020-10-08 14:22
Mają ludzie którzy tu nie mieszkają. Pisz do wójta swojej gminy i do swego powiatu. Płacisz podatki gdzieś indziej, a od Gdyni domagasz się aby ci wybudowała drogi.
2020-10-08 13:42
Niech powstaną te buspasy jeśli już muszą ale nie totalnym kosztem innych, czyli jeśli jedzie autobus to ma pierwszeństwo przed innymi pojazdami, jeśli nie ma autobusu każdy z tego pasa może korzystać! Jeśli coś robicie to tylko z głową. Pozdrawiam.
2020-10-08 13:57
a to byłby bur...l ! w/g jakiego kryterium należałoby dokonać oceny czy juz mozna korzystac z bp , czy tez nie?
2020-10-08 14:14
Znaczy co, kierowca autobusu wciska guzik a samochody wtedy lewitują?
2020-10-08 13:42
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.