Opinie (150) ponad 10 zablokowanych

  • Moj Boze juz lepiej niech ta marna wladza nie powoluje kolejnych instytucji, kolejnych specjalistow za nasze pieniadze. Czego sie nie dotkna, to spapraja mowiac delikatnie. Tylu urzednikow, tyle komorek i wydzialow w UM

    Moj Boze juz lepiej niech ta marna wladza nie powoluje kolejnych instytucji, kolejnych specjalistow za nasze pieniadze. Czego sie nie dotkna, to spapraja mowiac delikatnie. Tylu urzednikow, tyle komorek i wydzialow w UM a co rusz powoluje sie nowe twory urzednicze, nowe stolki. To co wreszcie robia i czy cos potrafia ci urzednicy. Ale.... Jaki Pan taki kram. Miernoty i lenie.

    • 11 3

  • Co to za forma wypowiedzi Przywrócą kto przywróci ufolutki tzw oni dzielenie ludzi na my wy oni może niemcy piszcie kto

    • 5 2

  • Póki co większość takich podejść

    kończyła się zniszczeniem drzewostanów i wycinków. Chociażby wycinka przedwojennej alei lipowej na Piastowskiej. Tak tej, którą można było podziwiać przed wojną, w czasie wojny i nawet za komuny z parku oliwskiego... Ciekawe, zobaczymy jak się to skończy. Oby tym razem nie zniszczyli.

    • 7 2

  • To już będzie koniec Wielkiej Aleji w Gdańsku.

    Jak władze Gdańska biorą się za zielem to tylko jeden efekt będzie, Wielka Wycinka tych pięknych drzew.

    • 17 0

  • Niewiele to da !!!!! (3)

    Sól i tak będzie sypana a więc nowo posadzone lipy i tak będą marnieć, dziękuję za spacer pośród tysięcy samochodów nie skorzystam . Jedynym rozwiązaniem jest zmiana przebiegu głównego ciągu komunikacyjnego i pozostawienie tego zabytku jako ciąg pieszo rowerowy.

    • 18 6

    • Spoko (2)

      to najpierw udrożnij Błędnik, okolice Placu Solidarności, Węzeł Kliniczna i okolice Opery, a kierowcy sami wybiorą Marynarki Polskiej

      • 2 0

      • (1)

        to tak należy zrobić- w czym problem??? później poszerzyć Marynarki Polskiej i tam puścić cały ruch samochodowy

        • 0 0

        • W tym, że zamiast poszerzania tamtych wąskich gardeł jedynie zwęża się Al. Zwycięstwa, i zamiast przeniesienia ruchu na Marynarki Polskiej mamy tylko coraz większe korki.

          • 4 0

  • Kolejny abstrakcyjny pomysł, ruch coraz większy a "władze" gdańska proponują zwężenie szerokości pasów jezdni al. Zwycięstwa,"

    za takie projekty powinna być kara i dymisja.

    • 21 9

  • No tak palmę zniszczyli teraz czas na lipy i wszystko za kilka milionów ale gdanszczanie na to zasłużyli siedzą jak mysz pod miotła ,czas na wyprowadzkę

    • 15 1

  • Piękna lipa

    Panie Grzelak
    Przy lewoskręcie przed sygnalizacją świetlną Al.Grunwaldzka i Jarosza Derdowskiego.
    Bez żadnego listka .

    • 11 1

  • A po co? Wykończyć jak palmę. (2)

    W Skandynawii, zimy 10x bardziej srogie niż u nas, a mimo to soli nie uświadczysz.
    Sypią piasek (drobno pokruszone i zmielone skały) i jakoś dają radę. No ale tam, jak jest ograniczenie do 40, to jadą 40 i nikt na letnich oponach (najlepiej takich 7-8 letnich) w zimie nie lata. Nawet na wielosezonówkach dają radę

    • 57 11

    • Jak zima jest sroga, to soli się nie stosuje.

      Tylko w takim klimacie jak u nas, gdy w nocy mróz a w dzień roztopy, ma to sens. Ale i negatywne skutki.

      • 7 1

    • po nic

      te dzisiejsze wrzutki na T.pl tylko tylko po to, by przykryć palmę.

      • 10 1

  • Niestety aktywiści FRAG dopięli swego - zaczęło się zwężanie Al. Zwycięstwa (4)

    Postulowali o to od razu po wprowadzeniu limitu 50km/h. Ciekawe kiedy zrobią kolejny krok, czyli wytyczenie pasa rowerowego kosztem pasa dla samochodów (bo po zwężeniu będzie za wąsko na wsadzenie pasa dla rowerów + 3 pasów na samochody, więc na pewno będą walczyć o pas dla rowerów + 2 pasy dla samochodów, albo i rower+buspas+1 pas dla samochodów)

    • 24 17

    • A daj spokój, jeździło się tam jak w wyścigu. (1)

      Teraz jest bezpieczniej.

      • 6 6

      • Teraz częściej ludzie tam przebiegają na czerwonym biegnąc na tramwaj, więc raczej nie jest bezpieczniej

        • 4 3

    • I bardzo dobrze. Przepustowość dłuższego odcinka i tak była do niczego. (1)

      Bo korki zaczynały się zaraz obok Opery Bałtyckiej i przy Zieleniaku.

      • 2 5

      • To trzeba poprawiać przepustowość dłuższego odcinka, a nie jeszcze spowalniać ten

        • 6 3

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.