Opinie (142) 9 zablokowanych

  • Może wolicie stać na światłach?

    Nie róbcie g*wnoburzy.

    • 0 2

  • to jest od lat

    Ten prawoskręt jest tam od lat, został tylko odświeżony. Jak tylko pojawiły się tu przystanki to został utworzony prawoskręt.

    • 0 1

  • W praktyce...

    Mieszkam tam od lat i od zawsze każdy z tej "zatoczki" korzysta skręcając w prawo, więc radny by mógł się doinformować. Poza tym problem zdarza się rano - gdy większość z osiedla wyjeżdża, a mało kto wjeżdża - więc

    Mieszkam tam od lat i od zawsze każdy z tej "zatoczki" korzysta skręcając w prawo, więc radny by mógł się doinformować. Poza tym problem zdarza się rano - gdy większość z osiedla wyjeżdża, a mało kto wjeżdża - więc rozwiązanie jest durne. Korzystanie z zatoczki jest ok z resztą, problemem jest to, że mimo sporego ograniczenia prędkości kawałek wcześniej, każdy zasuwa od strony Szadółek, dlatego mamy ciężko włączyć się do ruchu. Dlatego jedynym rozwiązaniem (jak już koniecznie) jest twardo wymusić spowolnienie, np. wystarczyłoby żółty radar postawić i by był spokój, bo światła + korki dają odwrotny skutek - patrz ulica Warszawska - brrr!

    • 0 1

  • Jedynym, mądrym rozwiązaniem jest rondo. Skrzyżowanie Jabłoniowej z Leszczynową i tymczasowym rondem jest tego przykładem z tym, że tutaj jest więcej miejsca i rondo nie musiałoby być takie małe.

    • 2 0

  • zatoczka

    'wykorzystanie pasa ruchu do skrętu w prawo, wspólnie z zatoką autobusową, jest powszechnie stosowane w Gdańsku.' - przed lotem widac jak to dziala, i jakos z zatoczki w prawo skrecic nie mozna ? sa rowni i rowniejsi ??

    • 0 0

  • Skrzyżowania rownorzędne

    Pamiętajcie, że wjeżdżając w ul. lawendowe wzgórza wjeżdżamy w strefę skrzyżowań równorzędnych. Mało kto to wie, chociaż jest już lepiej. Dwóm kozakom już to uświadomiłem jak uderzali w moją fiestę w lewy bok.

    • 0 0

  • do Trojmiasto.pl

    Poziom artykułu jest bardzo słaby. Polega jedynie na przytoczeniu stanowiska dwóch stron, bez żadnego wkładu własnego.
    Rozdział pasów kierunkowych na skrzyżowaniu wymaga opisanych w argumentach ZDiZ odpowiednich

    Poziom artykułu jest bardzo słaby. Polega jedynie na przytoczeniu stanowiska dwóch stron, bez żadnego wkładu własnego.
    Rozdział pasów kierunkowych na skrzyżowaniu wymaga opisanych w argumentach ZDiZ odpowiednich znaków poziomych (P-17 i P8d) - OK.
    Ale to wymaga odzwierciedlenia w znakach pionowych - w tym wypadku F-10. Są one konieczne, bo oznakowanie poziomie w pewnych warunkach pogodowych moż być nie widoczne.
    Zadałem sobie trud, i sprawdziłem na streetview (2017r). Znaków F-10 nie ma.
    dlaczego redaktor tego nie zrobił??
    dlaczego nie zadał zdiz bardziej dociekliwych pytań?

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.