Opinie (186) 6 zablokowanych

  • Brawo. Lecz prawdziwym rozwiązaniem jest OPAT i Droga Czerwona - kluczem do rozwoju Gdyni (2)

    z siecią dróg krajowych to priorytetowe znaczenie dla dostępności i rozwoju portu, Doliny Logistycznej, Lotniska,.. Wiadukt nad torami na Puckiej ma głównie znaczenie dla Północnych rejonów pobliskich Kaszub.

    z siecią dróg krajowych to priorytetowe znaczenie dla dostępności i rozwoju portu, Doliny Logistycznej, Lotniska,.. Wiadukt nad torami na Puckiej ma głównie znaczenie dla Północnych rejonów pobliskich Kaszub.
    Nadmiernie zużyta i wysłużona i nadmiernie eksploatowana Estakada Kwiatkowskiego nie jest w stanie zaspokoić przeładowanych TiR-ów dla potrzeb portu.

    • 16 0

    • Tutaj możemy się zapytać pana Horale.... (1)

      Co zrobił dla Gdyni jako poseł partii rządzącej

      • 5 0

      • na razie spowodował, że rząd/kraj przyznaje się do swojego majątku (port)

        i przyjmuje do wiadomości, że powinien mieć on odpowiednie zaplecze. Komunikacyjne też...
        Umocowanie prawno-papierowe więc jest i nie można się migać... W naszej rzeczywistości, to sporo. Co nie znaczy, że gotowy

        i przyjmuje do wiadomości, że powinien mieć on odpowiednie zaplecze. Komunikacyjne też...
        Umocowanie prawno-papierowe więc jest i nie można się migać... W naszej rzeczywistości, to sporo. Co nie znaczy, że gotowy pieniądz się znajdzie. Ale zobowiązania muszą zostać podjęte, bo bez tego chętni na budowę portu moga się rozmyślić... To państwowy wkład w to przedsięwzięcie.

        Co prawda Gdańsk sfinansował zaplecze DCT (tunel i Sucharskiego) z własnych środków (z unijnym lewarem) ale pewnie zapłaci za to taką zapaścią, jak Gdynia po forsowaniu dokończenia estakady... Jakoś Gdynia nie pali się do naśladownictwa...
        Jednak na modernizację układu torowego kasy nie znalazł. Podobnie jak na budowę Południowej... Ale koledzy pomogli...
        I skoro pytasz o jednego posła, to dla symetrii zapytaj co zrobił dla Gdyni poseł Aziewicz, zbliżający się do emerytury wieczny (ze 25 lat posłowania) poseł tej ziemi...

        • 4 0

  • Jak by budawał (1)

    MTM to by kosztował 130 milionów

    • 14 5

    • I po dwóch miesiącach by się rozpadło :D Hallera w Gdańsku tak wyremontowali, że ledwo po zakończeniu prac studzienki posiadały

      • 0 0

  • Sprawa jest prosta (1)

    Na tym tunelu zależy PKP i oni go budują. Mieszkańcom zależy na tunelu lub tunelach z torami SKM ki. Wniosek , trzeba to chyba zrobić samemu. Z obecnymi długami Gdyni , nie ma co liczyć na taką inwestycję. Można jeszcze przeprowadzić się do Rumi , tam będzie

    • 14 1

    • rumia jest zakorkowana... bliskosc debogorza i ekodoliny... no moze lotnisko zostaje bo na bagnach mieszkac tomalo przyjemne

      • 2 2

  • Jeszcze droga czerwona + tunel na puckiej i możemy mowić o początku normalności na północy Gdyni. (1)

    • 7 0

    • czyli...

      nieprędko...
      ...będzie można tak zacząć mówić...

      • 2 1

  • Panie Szczurek

    Po pierwsze to buspasy nie wydziela się z istniejących jezdni a buduje się nowe pasy.To nie pan budował te drogi,które są dla samochodów a nie autobusów i rowerów.Po drugie przez pańskie zaniedbania drogi w całej Gdyni

    Po pierwsze to buspasy nie wydziela się z istniejących jezdni a buduje się nowe pasy.To nie pan budował te drogi,które są dla samochodów a nie autobusów i rowerów.Po drugie przez pańskie zaniedbania drogi w całej Gdyni są dziurawe jak budżet miasta.Ostatnia prośba,zostaw pan grunty w centrum miasta w spokoju.Posadź pan drzewka trawę i postaw ławki.W końcu pan coś dobrego zrobisz dla nas mieszkańców a nie tylko dla swoich koleżków deweloperów Cionka czy Boczka.

    • 16 2

  • Bez sensu.... Zbudujcie tubal lub wiadukt od obwodowej za hutniczą...

    • 6 1

  • Wiadukt na puckiej

    Dajcie wiadukt do roboty Vistalowi to zaoszczedza na transporcie... Chyba że jak kładki na Karwinach co były robione na Śląsku. To jest wspieranie lokalnych firm️

    • 4 0

  • wiadukt!!! (1)

    Wiadukt nad torami tak, ale nie ten!!!!! Powinien być wiadukt nad torami, który uwrażliwiłby płynną jazdę samochodami z ul. Chylońskiej na Hutniczą. Tutaj na otworzenie szlabanu trzeba czekać dłuuuuuugie minuty. To

    Wiadukt nad torami tak, ale nie ten!!!!! Powinien być wiadukt nad torami, który uwrażliwiłby płynną jazdę samochodami z ul. Chylońskiej na Hutniczą. Tutaj na otworzenie szlabanu trzeba czekać dłuuuuuugie minuty. To miejsce jest częściej uczęszczane przez samochody niz projektowany wiadukt o którym mowa w artykule. Nie za bardzo nasze gdyńskie władze się spisały. Zbudowany będzie wiadukt, który nie przyniesie kierowcom spodziewanych korzyści.

    • 16 2

    • Oj tam, oj tam

      Sztuka jest sztuka

      • 2 0

  • Nie zbudują na chylońska Pucka bo miasto sprzedała działki deweloperowi i netto koniec kropka będzie na puckiej

    • 7 1

  • To są jaja ...w tym temacie.Może wiadukt do lasu.

    nie bedzie lepiej ale śmieszniej ....Nieźle robi się
    mieszkańców w bambuko.Ludzie zapamiętajcie to i pogonić tą ba....ę przy wyborach.

    • 10 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.