Opinie (258) 6 zablokowanych

  • Dwa zarządy, dwa razy więcej

    urzędasów, dwa razy więcej kasy dowyrwania ...dwa razy większy burdel ...dwa razy mniej odpowiedzialności ...to już nawet nie jest socjalizm, to już dwa razy większy d**ilizm.

    • 10 1

  • (1)

    i tak oto dzielni dziennikarze portalu po raz kolejny stanęli na wysokości zadania by wyjaśnić nam nieoświeconym że mnożenie bytów, spółek, rad nadzorczych, dyrektorów i prezesów jest postępowe i gwarantuje sukces
    a nam pozostaje czekać na przystankach w nadziei że coś przyjedzie
    a ze będzie to spóźnione i rozklekotane to już mniejsza

    • 13 1

    • przynajmniej czekając i marznąc sobie poczytasz ;D

      • 1 0

  • Dulkiewicz ma mieć w programie wyborczym połączenie ZTM z GAiT?:-)

    • 3 0

  • We wszystkich miastach jest po prostu ZKM a u nas musi być pomieszanie z poplątaniem

    teraz jeszcze przetarg na wypożyczenie autobusów z obsługą, to po co nam te spółki?

    • 5 0

  • Mam pomysł (3)

    Może by podzielić GAiT na co najmniej 2 lub więcej spółek tak jak w Elblągu, Gdyni, Warszawie i w Szczecinie i zrobić osobną wydzieloną firmę o nazwie "Tramwaje Gdańskie" którą by miała wyłącznie tabor tramwajowy oraz

    Może by podzielić GAiT na co najmniej 2 lub więcej spółek tak jak w Elblągu, Gdyni, Warszawie i w Szczecinie i zrobić osobną wydzieloną firmę o nazwie "Tramwaje Gdańskie" którą by miała wyłącznie tabor tramwajowy oraz tabor techniczny i szkoleniowy wyłącznie związany z obsługą tramwajów i firma w skrócie TG by wyłącznie działa w branży tramwajowej tak jak w Warszawie Elblągu i w Szczecinie. Cześć autobusową przejęła by 1 lub więcej nowo wydzielonych przedsiębiorstw autobusowych które by wyłącznie działały w branży autobusem Np. Stężyca ZKA Gdańsk, czyli zakład komunikacji autobusowej tj. Jak MZA w Warszawie albo zrobić kilka niezależnych wydzielonych spółek wydzielonych spółek autobusowych tj. PKM i PKA w Gdyni wydzielone z dawnego MZK/MPK Gdynia czy jak w Szczecinie spak, spad itp. Z dawnego MZK Szczecin. Lepiej jest mieć wydzielone spółki bo się łatwiej nimi zarządza, nie ma centralizacji i komunikacja miejska ma większa szansę na rozwój. Uważam że podział GAiTu na osobne przedsiębiorstwa autobusowe i tramwajowe spowoduje to że nie będzie się ZTM Gdańsk mylił z GAiTem czy z dawnym ZKMem.

    • 1 8

    • Bardzo dobry ekonomicznie pomysł. Brawo.
      Problem w tym, że ludzie widzą tylko: o boże! o jezu! prezes/dyrektor/kierownik!
      Ludzie są w większości leniwi i nie chce im się myśleć stąd takie bzdury wypisują...

      Bardzo dobry ekonomicznie pomysł. Brawo.
      Problem w tym, że ludzie widzą tylko: o boże! o jezu! prezes/dyrektor/kierownik!
      Ludzie są w większości leniwi i nie chce im się myśleć stąd takie bzdury wypisują... Najpierw walczyliśmy z monopolami (bo zawyżano ceny i chcieliśmy mieć możliwość wyboru), a teraz, proszę, ludziom tęskno do monopolistów. Świat staje na głowie.

      • 0 1

    • To kolego powiec mi jedno w razie zerwania sieci przez tira lub tramwaj. Kto wysle komunikacje zastepcza ty na hulajnodze bo autobusy zazadaja tekiej kwoty za wynajm ze tramwaje zrezygnuja z komunikacji zastepczej a ty pomaszerujesz z filca

      • 1 0

    • Taki model jest już archaiczny

      Obecnie nie dzieli się spółek przewozowych na mniejsze, bo to nie ma jakiekolwiek sensu i uzasadnienia ekonomicznego. w latach 90, kiedy była na to moda dzielono zakłady i spółki na mniejsze, żeby wprowadzić zasadę

      Obecnie nie dzieli się spółek przewozowych na mniejsze, bo to nie ma jakiekolwiek sensu i uzasadnienia ekonomicznego. w latach 90, kiedy była na to moda dzielono zakłady i spółki na mniejsze, żeby wprowadzić zasadę konkurencji na rynku itd. Obecnie, kiedy miasta podpisują ze spółkami miasta umowy przewozowe to mija się to z celem, bo np. pomiędzy takimi spółkami autobusowymi PKM i PKA w Gdyni nie ma konkurencji, tylko wzrost kosztów utrzymania administracji i niestety zarządu i prezesów. W Gdańsku pominęli ten etap i na szczęście nie ma w planach jego realizacji. Chociaż jest tylko dwóch prezesów, a nie 6 jak w Gdyni.

      • 1 0

  • Poproszę o podobny artykuł informacyjny GIWK Sp. z o.o. a SNG S.A.

    Kto czym się zajmuje i dlaczego.

    • 0 1

  • powołana

    powołana firma to stołek dla dyrektora-kolegi tak to bywa w układach

    • 2 0

  • bełkot, a komunikacja leży

    • 3 0

  • Czyli w praktyce zamiast jednego monopolisty mamy dwóch*

    ...z rozmytą odpowiedzialnością wszystkich trzech przed mieszkańcami
    i dwie spółki widmo.
    *(kiedyś bym pomyślał, że to jakiś oksymoron)

    • 3 0

  • A ja tak powiem

    Dla mnie to wszystko jedno i to samo!!

    • 2 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.