Opinie (372) 7 zablokowanych

  • A gdyby

    powtarzam: gdyby oprócz tej linii co skręca z Grunwaldzkiej na Wojska Polskiego, szła tez linia na wprost Grunwaldzką, przecinając po drodze Abrahama, Kołobrzeską i dochodząc do pętli na Oliwie. Dlaczego tak nie jest,

    powtarzam: gdyby oprócz tej linii co skręca z Grunwaldzkiej na Wojska Polskiego, szła tez linia na wprost Grunwaldzką, przecinając po drodze Abrahama, Kołobrzeską i dochodząc do pętli na Oliwie. Dlaczego tak nie jest, czym to jest spowodowane? Taka linia dowoziłaby pracowników korpo tzn Alchemii i Oliwii, stanowiłaby alternatywę dla linii idącej Wita Stwosza, miejsce na nią byłoby pomiędzy jezdniami

    • 3 3

  • Nowa Abrahama lepsza

    Nowa Abrahama z potencjałem pociągniecia torów tramwajowych z Brętowa byłaby lepsza. Dałaby połączenie skrótowe Moreny (ale i dalszej wysoczyzny) z Oliwą i Przymorzem.

    • 6 4

  • Są prostsze i tańsze rozwiązania (2)

    propozycja kosztowna i beznadziejna, zarówno jedna i druga. Zamiast budowy nitki tramwajowej na kołobrzeskiej można wrzucić dwa autobusy kursujące między Wita Stwosza a Chłopską. Jeżeli komuś się spieszy to się

    propozycja kosztowna i beznadziejna, zarówno jedna i druga. Zamiast budowy nitki tramwajowej na kołobrzeskiej można wrzucić dwa autobusy kursujące między Wita Stwosza a Chłopską. Jeżeli komuś się spieszy to się przesiądzie, a jak ktoś nie chce to będzie jechał naokoło. Rozwiązanie 1000razy tańsze, cichsze i lepsze dla infrastruktury. Na Kołobrzeskiej wystarczy poprawić chodniki, wbudować w nie ścieżki rowerowe (nie, nie na ulicy jako pas rowerowy), zablokować lewoskręt z Kołobrzeskiej w Słupską oraz poprawić czasy na wjeździe w Grunwaldzką. Zamiast Nowej Abrahama lepiej umożliwić nawrotkę i lewoskręt przy Centrum Żak oraz wszelkie kierunku skrętu przy wyjeździe z Wojska Polskiego co odciąży dalszy odcinek Grunwaldzkiej i da możliwość prostego przedostania się na Zaspę od strony Oliwy. Przyszłościowo będzie połączeniem z Drogą Czerwoną. Wykorzystajmy wreszcie potencjał Wita Stwosza, usuńmy dwa szerokie pasy rowerowe, wstawmy tam ścieżkę z jednej strony pustego niewykorzystanego i szerokiego chodnika na całej długości i będą dwa szerokie pasy przelotowe dla rozładowania Grunwaldzkiej, OBC będzie miało polaczenie nową droga przy stadionie i skończą się korki w okolicy w godzinie szczytu. Kolejnym krokiem powinna być poprawa świateł na Spacerowej i wreszcie wybudowanie ślimaków obustronnych na krzyżówce spacerowej z obwodnicą, reorganizacja świateł przy zoo i korki by się skończyły w całej okolicy ...

    • 10 7

    • autobusy zamiast tramwaju i drogi rowerowe poza ulicami zdecydowanie lepsze rozwiazanie

      • 3 2

    • I to jest słuszna koncepcja !

      • 2 1

  • Dlaczego

    w Gdansku ,zamiast najpierw planować połączenia, buduje się biurowce a potem kąbinuje jak zapewnić dojazd. Na Grunwaldzkiej między Alchemią a Oliwa Gate zbudowano dwa zjazdy ze światłami dla pracowników biurowców. No i

    w Gdansku ,zamiast najpierw planować połączenia, buduje się biurowce a potem kąbinuje jak zapewnić dojazd. Na Grunwaldzkiej między Alchemią a Oliwa Gate zbudowano dwa zjazdy ze światłami dla pracowników biurowców. No i mamy drogę szybkiego ruchu jak przystało. Nie pomnę o innych pomysłach. Np projekt drogi, a właściwie pół drogi, przy samej szkole (35) chyba aby dzieci były zdrowsze. I tym podobne pomysły

    • 9 5

  • Po co publikować takie bajki z mchu i paproci ?

    "Geniusz" który to wymyślił nie ma pojęcia o ruchu na tej ulicy.
    1. Nawet jeśli ulicę zwęzi się do jednego pasa to bez lewoskrętów będzie ona cały czas zablokowana. W projekcie nie ma miejsca na pasy do lewoskrętu

    "Geniusz" który to wymyślił nie ma pojęcia o ruchu na tej ulicy.
    1. Nawet jeśli ulicę zwęzi się do jednego pasa to bez lewoskrętów będzie ona cały czas zablokowana. W projekcie nie ma miejsca na pasy do lewoskrętu i przystanki bo przy tej ulicy budynki są bardzo blisko.
    2. Ponieważ budynki są blisko jest kolejny problem z drganiami i hałasem. Nawet jeśli drgania nie będą szkodzić mieszkańcom to hałas z pewnością będzie.
    3. Do tego jest jeszcze niski i wąski wiadukt SKM, jego przebudowa to "kosmos" logistyczny i finansowy.

    • 17 5

  • Mam lepsze rozwiaznie na srodku miedzy ulicami w obu kierunkach zrobic pasy rowerowe by mogli wdychac spaliny z obu stron :) (1)

    Pamietajmy ze rowerzyści uwielbiają wdychać spaliny dlatego lubia pasy rowerowe w ulicy !!
    Nie rozumiem dlaczego na Grunwaldzkiej nie zrobili podobnie ? Tylko tam odsunięte sa od spalin szerokim trawnikiem !!Ja

    Pamietajmy ze rowerzyści uwielbiają wdychać spaliny dlatego lubia pasy rowerowe w ulicy !!
    Nie rozumiem dlaczego na Grunwaldzkiej nie zrobili podobnie ? Tylko tam odsunięte sa od spalin szerokim trawnikiem !!Ja lubie się delektować zapachem diesla ,a najlepsze sa te co jada na oleju z frytkarni .Mamy tez tych co przerobili swojego szrota na gaz i to tez inny zapach spalin .Podobnie jak benzyniak !! Zapamiętajcie sobie my rowerzyści jeździmy po mieście rowerami bo nie stać nas na blachoszrota z Niemieckiego złomowiska ,ale przynajmniej ulicami jadąc możemy powdychać ich trujące spaliny .

    • 11 5

    • Dobre, bo nie polityczne hihi

      • 1 0

  • większe korki

    Likwidując po jednej nitce jezdni zwiększą się korki. Brak specjalnych pasów skrętu do dużych sklepów i osiedli...

    • 9 3

  • chyba ktoś robi sobie jaja wąska drogo i ciasna droga a oni chcą budować tramwaj - najpierw naprawcie dziurawe drogi

    • 15 3

  • Orunia Trakt Św Wojciecha prosi o tramwaj który został tu zlikwidowany w latach 70 (1)

    • 9 3

    • Taki jednotorowy z mijankami, jak kiedyś.

      • 0 0

  • Bardzo dobry pomysł - tylko dlaczego od amatora, a nie zawodowca? (2)

    • 5 8

    • Zawodowców juz nie ma

      Ci co umiejà nie maja czasu, zostali ci co umiom

      • 1 1

    • Bardzo zły pomysł dlatego od głupka a nie od zawodowca .

      • 4 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.