2020-05-27 11:59
powtarzam: gdyby oprócz tej linii co skręca z Grunwaldzkiej na Wojska Polskiego, szła tez linia na wprost Grunwaldzką, przecinając po drodze Abrahama, Kołobrzeską i dochodząc do pętli na Oliwie. Dlaczego tak nie jest,
powtarzam: gdyby oprócz tej linii co skręca z Grunwaldzkiej na Wojska Polskiego, szła tez linia na wprost Grunwaldzką, przecinając po drodze Abrahama, Kołobrzeską i dochodząc do pętli na Oliwie. Dlaczego tak nie jest, czym to jest spowodowane? Taka linia dowoziłaby pracowników korpo tzn Alchemii i Oliwii, stanowiłaby alternatywę dla linii idącej Wita Stwosza, miejsce na nią byłoby pomiędzy jezdniami
2020-05-27 12:10
Nowa Abrahama z potencjałem pociągniecia torów tramwajowych z Brętowa byłaby lepsza. Dałaby połączenie skrótowe Moreny (ale i dalszej wysoczyzny) z Oliwą i Przymorzem.
2020-05-27 12:23
propozycja kosztowna i beznadziejna, zarówno jedna i druga. Zamiast budowy nitki tramwajowej na kołobrzeskiej można wrzucić dwa autobusy kursujące między Wita Stwosza a Chłopską. Jeżeli komuś się spieszy to się
propozycja kosztowna i beznadziejna, zarówno jedna i druga. Zamiast budowy nitki tramwajowej na kołobrzeskiej można wrzucić dwa autobusy kursujące między Wita Stwosza a Chłopską. Jeżeli komuś się spieszy to się przesiądzie, a jak ktoś nie chce to będzie jechał naokoło. Rozwiązanie 1000razy tańsze, cichsze i lepsze dla infrastruktury. Na Kołobrzeskiej wystarczy poprawić chodniki, wbudować w nie ścieżki rowerowe (nie, nie na ulicy jako pas rowerowy), zablokować lewoskręt z Kołobrzeskiej w Słupską oraz poprawić czasy na wjeździe w Grunwaldzką. Zamiast Nowej Abrahama lepiej umożliwić nawrotkę i lewoskręt przy Centrum Żak oraz wszelkie kierunku skrętu przy wyjeździe z Wojska Polskiego co odciąży dalszy odcinek Grunwaldzkiej i da możliwość prostego przedostania się na Zaspę od strony Oliwy. Przyszłościowo będzie połączeniem z Drogą Czerwoną. Wykorzystajmy wreszcie potencjał Wita Stwosza, usuńmy dwa szerokie pasy rowerowe, wstawmy tam ścieżkę z jednej strony pustego niewykorzystanego i szerokiego chodnika na całej długości i będą dwa szerokie pasy przelotowe dla rozładowania Grunwaldzkiej, OBC będzie miało polaczenie nową droga przy stadionie i skończą się korki w okolicy w godzinie szczytu. Kolejnym krokiem powinna być poprawa świateł na Spacerowej i wreszcie wybudowanie ślimaków obustronnych na krzyżówce spacerowej z obwodnicą, reorganizacja świateł przy zoo i korki by się skończyły w całej okolicy ...
2020-05-27 12:28
2020-05-27 12:59
2020-05-27 12:23
w Gdansku ,zamiast najpierw planować połączenia, buduje się biurowce a potem kąbinuje jak zapewnić dojazd. Na Grunwaldzkiej między Alchemią a Oliwa Gate zbudowano dwa zjazdy ze światłami dla pracowników biurowców. No i
w Gdansku ,zamiast najpierw planować połączenia, buduje się biurowce a potem kąbinuje jak zapewnić dojazd. Na Grunwaldzkiej między Alchemią a Oliwa Gate zbudowano dwa zjazdy ze światłami dla pracowników biurowców. No i mamy drogę szybkiego ruchu jak przystało. Nie pomnę o innych pomysłach. Np projekt drogi, a właściwie pół drogi, przy samej szkole (35) chyba aby dzieci były zdrowsze. I tym podobne pomysły
2020-05-27 12:30
"Geniusz" który to wymyślił nie ma pojęcia o ruchu na tej ulicy.
1. Nawet jeśli ulicę zwęzi się do jednego pasa to bez lewoskrętów będzie ona cały czas zablokowana. W projekcie nie ma miejsca na pasy do lewoskrętu
"Geniusz" który to wymyślił nie ma pojęcia o ruchu na tej ulicy.
1. Nawet jeśli ulicę zwęzi się do jednego pasa to bez lewoskrętów będzie ona cały czas zablokowana. W projekcie nie ma miejsca na pasy do lewoskrętu i przystanki bo przy tej ulicy budynki są bardzo blisko.
2. Ponieważ budynki są blisko jest kolejny problem z drganiami i hałasem. Nawet jeśli drgania nie będą szkodzić mieszkańcom to hałas z pewnością będzie.
3. Do tego jest jeszcze niski i wąski wiadukt SKM, jego przebudowa to "kosmos" logistyczny i finansowy.
2020-05-27 12:34
Pamietajmy ze rowerzyści uwielbiają wdychać spaliny dlatego lubia pasy rowerowe w ulicy !!
Nie rozumiem dlaczego na Grunwaldzkiej nie zrobili podobnie ? Tylko tam odsunięte sa od spalin szerokim trawnikiem !!Ja
Pamietajmy ze rowerzyści uwielbiają wdychać spaliny dlatego lubia pasy rowerowe w ulicy !!
Nie rozumiem dlaczego na Grunwaldzkiej nie zrobili podobnie ? Tylko tam odsunięte sa od spalin szerokim trawnikiem !!Ja lubie się delektować zapachem diesla ,a najlepsze sa te co jada na oleju z frytkarni .Mamy tez tych co przerobili swojego szrota na gaz i to tez inny zapach spalin .Podobnie jak benzyniak !! Zapamiętajcie sobie my rowerzyści jeździmy po mieście rowerami bo nie stać nas na blachoszrota z Niemieckiego złomowiska ,ale przynajmniej ulicami jadąc możemy powdychać ich trujące spaliny .
2020-05-27 20:18
2020-05-27 12:35
Likwidując po jednej nitce jezdni zwiększą się korki. Brak specjalnych pasów skrętu do dużych sklepów i osiedli...
2020-05-27 12:40
2020-05-27 12:42
2020-05-27 22:13
2020-05-27 12:42
2020-05-27 13:20
Ci co umiejà nie maja czasu, zostali ci co umiom
2020-05-27 13:33
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.