2021-12-02 11:13
Bardzo proszę o przygotowanie artykułu o temacie. "Pracę budowlane na terenie Gdańska, które zostały zakończone w planowanym terminie w ostatnich 10 latach". Ten artykuł to będzie bestseller, zaufajcie mi.
2021-12-02 11:14
Przy obecnym natężeniu ruchu i skuteczności sterowania sygnalizacji, będzie tam więcej stania niż na obwodnicy. Brawo, dogonimy Wrocław!
2021-12-02 11:16
Nie obchodzi mnie czy to bedzie 800tys ,milion czy dwa....Oddajcie kase zlodzieje!!!! Tam byl tunel!!! za ktory tez placilismy!!!!Precz z prywata pod plaszczykiem dobra mieszkancow.
2021-12-02 11:16
Bo do tej pory nikt nie wiedział o zabudowie...nie ma żadnych , przedwojennych planów
2021-12-02 11:25
Kolejna i**otyczna modernizacja. Czy w przejściu podziemnym można zostać potrąconym przez samochód? NIIE! Czy na przejściu naziemnym jest to możliwe? TAK. Nawet z ruchem kierowanym, nawet z ograniczeniami prędkości itd. Tym bardziej przy węźle przesiadkowym, jak ludzie będą podbiegać do tramwaju prosto pod koła.
2021-12-02 11:36
Niestety biorąc pod uwagę ilość samochodów na ulicach rozsądek podpowiada, że w tej sytuacji należy ograniczać ruch samochodowy w centrach miast i to właśnie jest robione.
2021-12-02 12:01
Ruch samochodów się rzeczywiście ogranicza, bo stoją w korkach. Natomiast ilość przejeżdżających samochodów jest coraz większa i blokując ruch niczego się nie zmieni. Prawie każdy korzystający z przejścia dojedzie tu
Ruch samochodów się rzeczywiście ogranicza, bo stoją w korkach. Natomiast ilość przejeżdżających samochodów jest coraz większa i blokując ruch niczego się nie zmieni. Prawie każdy korzystający z przejścia dojedzie tu tramwajem, autobusem lub samochodem. Odstoi w korku przed światłami 30 minut, żeby skorzystać na przejściu górą 30 sekund. Chociaż i tak na zielone światło poczeka parę minut.
2021-12-02 18:12
poszerz wyobraźnię, to naprawdę ci pomoże. W wielu miastach świata liczba samochodów maleje i to znacznie, w Polsce od wielu lat utrzymuje się na niepotrzebnie wysokim poziomie.
2021-12-02 11:44
...korek się rozlewa od Forum aż po Zieleniak, to jeszcze wszystko potrwa dłużej przez opóźnienie.
Cóż za ironia losu.
No ale z drugiej strony srogie opóźnienia są, zdaje się , wpisane w harmonogramy naszych Gdańskich remontów.
iiii tutaj oklaski dla pomysłodawców i wykonawców poproszę! !
2021-12-02 18:13
największa z nich to nadmiar samochodów i zbyt mało restrykcyjna polityka parkingowa miasta
2021-12-02 12:17
Oglądam film i zamieszczone zdjęcia - tam nie ma żadnych pracowników!
2021-12-02 12:40
np. do pracy samochodem.
2021-12-02 18:14
kiedy to weźmiesz pod uwagę?
2021-12-02 12:45
Auta pod ziemie a na gorze deptak i 7 pasów drogi rowerowej w każdym kierunku. Można tez w ostateczności pomyśleć aby wybudować dla leniwych przejścia oddalone od siebie co 20 metrow oczywiście ze światłami aby było bardziej bezpiecznie.
2021-12-02 17:07
tunel zaczynający się pod estakadą powinien kończyć się dopiero za dworcem - a u góry jednopasmowa droga lokalna, żeby był dojazd do okolicznych miejsc i dużego parkingu.
2021-12-02 17:21
Można by i faktycznie zapakować auta pod ziemię, a górą zrobić deptak, natomiast to co się teraz wyprawia czyli robienie przejścia naziemnego jest największą głupotą gdańska od przynajmniej kilkunastu lat.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.