Opinie (338) ponad 10 zablokowanych

  • Droga redakcjo.

    Bardzo proszę o przygotowanie artykułu o temacie. "Pracę budowlane na terenie Gdańska, które zostały zakończone w planowanym terminie w ostatnich 10 latach". Ten artykuł to będzie bestseller, zaufajcie mi.

    • 6 2

  • To jedna z najgorzej pomyślanych inwestycji

    Przy obecnym natężeniu ruchu i skuteczności sterowania sygnalizacji, będzie tam więcej stania niż na obwodnicy. Brawo, dogonimy Wrocław!

    • 6 2

  • Niech ludzie z Rady Miasta wnoszacy ten wniosek o budowie tego przejscia oddadza ze swoich prywatnych kieszeni sume ,ktora wyd

    Nie obchodzi mnie czy to bedzie 800tys ,milion czy dwa....Oddajcie kase zlodzieje!!!! Tam byl tunel!!! za ktory tez placilismy!!!!Precz z prywata pod plaszczykiem dobra mieszkancow.

    • 7 1

  • Bo do tej pory nikt nie wiedział o zabudowie...nie ma żadnych , przedwojennych planów

    • 5 2

  • totalna bzdura

    Kolejna i**otyczna modernizacja. Czy w przejściu podziemnym można zostać potrąconym przez samochód? NIIE! Czy na przejściu naziemnym jest to możliwe? TAK. Nawet z ruchem kierowanym, nawet z ograniczeniami prędkości itd. Tym bardziej przy węźle przesiadkowym, jak ludzie będą podbiegać do tramwaju prosto pod koła.

    • 8 2

  • Dla jednego bzdura dla innego nie. (2)

    Niestety biorąc pod uwagę ilość samochodów na ulicach rozsądek podpowiada, że w tej sytuacji należy ograniczać ruch samochodowy w centrach miast i to właśnie jest robione.

    • 4 5

    • (1)

      Ruch samochodów się rzeczywiście ogranicza, bo stoją w korkach. Natomiast ilość przejeżdżających samochodów jest coraz większa i blokując ruch niczego się nie zmieni. Prawie każdy korzystający z przejścia dojedzie tu

      Ruch samochodów się rzeczywiście ogranicza, bo stoją w korkach. Natomiast ilość przejeżdżających samochodów jest coraz większa i blokując ruch niczego się nie zmieni. Prawie każdy korzystający z przejścia dojedzie tu tramwajem, autobusem lub samochodem. Odstoi w korku przed światłami 30 minut, żeby skorzystać na przejściu górą 30 sekund. Chociaż i tak na zielone światło poczeka parę minut.

      • 2 1

      • liczba samochodów nie musi być coraz większa

        poszerz wyobraźnię, to naprawdę ci pomoże. W wielu miastach świata liczba samochodów maleje i to znacznie, w Polsce od wielu lat utrzymuje się na niepotrzebnie wysokim poziomie.

        • 0 3

  • Nie dość , że przez budowę tego i**otycznego i zbędnego przejścia naziemnego... (1)

    ...korek się rozlewa od Forum aż po Zieleniak, to jeszcze wszystko potrwa dłużej przez opóźnienie.
    Cóż za ironia losu.
    No ale z drugiej strony srogie opóźnienia są, zdaje się , wpisane w harmonogramy naszych Gdańskich remontów.
    iiii tutaj oklaski dla pomysłodawców i wykonawców poproszę! !

    • 6 1

    • korki mają wiele przyczyn

      największa z nich to nadmiar samochodów i zbyt mało restrykcyjna polityka parkingowa miasta

      • 0 2

  • Wstyd

    Oglądam film i zamieszczone zdjęcia - tam nie ma żadnych pracowników!

    • 5 1

  • To przejście to kolejny przejaw bezrozumnej wrogości władz Gdańska wobec mieszkańców, jeżdżących (1)

    np. do pracy samochodem.

    • 7 2

    • kierowcy (ich nadmiar) sami są największymi wrogami innych kierowców

      kiedy to weźmiesz pod uwagę?

      • 0 1

  • Ta ulica w ogóle powinna przestać istnieć (2)

    Auta pod ziemie a na gorze deptak i 7 pasów drogi rowerowej w każdym kierunku. Można tez w ostateczności pomyśleć aby wybudować dla leniwych przejścia oddalone od siebie co 20 metrow oczywiście ze światłami aby było bardziej bezpiecznie.

    • 58 17

    • zgadzam się

      tunel zaczynający się pod estakadą powinien kończyć się dopiero za dworcem - a u góry jednopasmowa droga lokalna, żeby był dojazd do okolicznych miejsc i dużego parkingu.

      • 9 1

    • Można by i faktycznie zapakować auta pod ziemię, a górą zrobić deptak, natomiast to co się teraz wyprawia czyli robienie przejścia naziemnego jest największą głupotą gdańska od przynajmniej kilkunastu lat.

      • 9 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.