• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Trójmiejskie Biura: siedziba DDS Poland w Gdańsku

Joanna Puchala
4 stycznia 2019 (artykuł sprzed 5 lat) 
Intensywna kolorystyka oraz drewno są elementami wiodącymi. Pojawiają się praktycznie w każdym pomieszczeniu biura. Intensywna kolorystyka oraz drewno są elementami wiodącymi. Pojawiają się praktycznie w każdym pomieszczeniu biura.

W kolejnym odcinku cyklu Trójmiejskie Biura przedstawiamy biuro DDS Poland. Firma postawiła na dogodne położenie, wyraziste kolory i... modrzew syberyjski. W poprzednim odcinku pokazaliśmy gdyńskie biuro firmy Nordea Bank AB, a za miesiąc sprawdzimy, jak wyglądają wnętrza firmy ONE.



Agencja marketingowa DDS Poland jest studiem, w którym na co dzień pracuje zespół grafików, inżynierów i programistów. Jak sami o sobie mówią: tworzą treści, dostarczają technologie oraz pomagają markom rozwijać się w cyfrowej rzeczywistości. Przez kilka lat działalności firma przeszła zarówno przez małe, jak i wielkie projekty, dzięki którym umocnili swoją pozycję na rynku i rozbudowali zajmowane biuro.

Agencja marketingowa posiada własny, trzypiętrowy budynek, który został zbudowany na potrzeby firmy, a jest zlokalizowany w Osowej przy ul. Kielnieńskiej zobacz na mapie Gdańska.

- Działamy od niespełna 13 lat, ale 10 lat temu pojawił się plan stworzenia biura, które nie będzie wymagało długich dojazdów do miejsca pracy. Jako że mamy klientów zarówno z Gdyni, jak i z Gdańska, to lokalizacja obok obwodnicy okazała się najlepszym rozwiązaniem - tłumaczy Paweł Noga, właściciel DDS Poland.
Zakupiono dom z działką, który został generalnie wyremontowany. W trakcie kolejnych dwóch lat została dobudowana kolejna część biura. To pozwoliło na dalszy rozwój firmy. Obecnie budynek to w sumie około 500 m kw. powierzchni.

Aranżacja wnętrza



- Aranżacja wnętrz jest poniekąd efektem naszej działalności. Jesteśmy firmą technologiczną, która w pewnym momencie zaczęła funkcjonować w branży marketingowej - mówi Paweł Noga.
Siedziba firmy dzieli się na dwie części - starszą i nowszą. Wszystko jednak zostało połączone kompozycyjnie, tak by stanowić integralną całość. Przestrzeń została zagospodarowana przede wszystkim pod względem funkcjonalnym.

  • Przestrzeń na zewnątrz również podkreśla kreatywność zespołu.
  • Pracownicy stworzyli schemat rozmieszczenia poszczególnych części biura.
  • Z głównego korytarza możemy przejść do dwóch części siedziby firmy - nowszej i starszej.
  • Do części technologicznej prowadzi specjalny korytarz.
  • Każdy pokój ma swoją nazwę nadaną przez zespół.
  • Duża kuchnia sprzyja umacnianiu kontaktów.
  • Każdy z pokoi został zaprojektowany tak, żeby uwzględniać zarówno miejsce do pracy, jak i strefę relaksu.
  • Przestrzenie zostały dopasowane w taki sposób, by umożliwić współpracę konkretnym zespołom projektowym.
  • W poszczególnych pokojach pojawiają się kolory firmy: różowy, zielony i niebieski.
  • Dzięki przeszkleniom przestrzeń wydaje się optycznie większa.
  • Stanowiska zostały oddzielone specjalnymi przegrodami.


W biurze jest tzw. strefa wejściowa z recepcją, sala konferencyjna, kuchnia, parking dla rowerów (wraz z prysznicami dla aktywnej sportowo kadry firmy), przestrzeń do gry w piłkarzyki i tenisa stołowego, a także tzw. zewnętrzna strefa chill-out, w aranżacji której swój udział miał trójmiejski artysta, Marek Looney Rybowski. Jego mural stanowi ciekawe tło do obywających się tu firmowych spotkań integracyjnych.

Firmowe barwy i szlachetne drewno



- Wiedzieliśmy, ile mamy dostępnego miejsca i jakie funkcje chcemy we wnętrzu zmieścić. Koncepcja przestrzeni wynika tak naprawdę z kilku aspektów. Przede wszystkim lubimy naturę, dlatego fasada budynku jest zrobiona z modrzewia syberyjskiego. Jednocześnie poprzez budynek chcieliśmy pokazać nasze podejście do różnych projektów. To najlepsza wizytówka naszej jakości i odważnych pomysłów - dodaje Paweł Noga.
Elementy z modrzewia syberyjskiego pojawiają się także we wnętrzu. Zarówno lada, jak i inne meble są wykonane z wysokiej jakości drewna i zostały zaprojektowane przez zespół DDS Poland. Kolorystyka zastosowana przy aranżacji wnętrza jest ściśle związana z działalnością firmy.

- Zielony od początku był naszym kolorem technologicznym. Różowy odnosi się do części agencyjnej, a niebieski do działalności medialnej. Konsekwentnie łączymy różne wariacje tych barw, odzwierciedlając ideologię naszego przedsiębiorstwa - podkreśla Paweł Noga.
  • Aranżacja biura uwzględnia dwa odrębne gabinety prezesów.
  • Ciekawe podświetlenia dodają wnętrzu charakteru.
  • W drugim gabinecie jest też przestrzeń zaaranżowana na potrzeby spotkań.
  • Połączenie chłodnych odcieni szarości i ciepłego drewna zostało dopełnione metalową balustradą.
  • Ważny element stanowią także sale konferencyjne.


"Trójmiejskie Biura" to cykl, w którym pokazujemy wnętrza biur znajdujących się na terenie Trójmiasta i jego okolic. Rozmawiamy o estetyce i funkcjonalnych rozwiązaniach, które ułatwiają codzienną pracę.

Chcesz pokazać nam swoje biuro w tym cyklu? Prześlij trzy zdjęcia wnętrza na adres: j.puchala@trojmiasto.pl.

Miejsca

Opinie (81) 2 zablokowane

  • fajny tyl;-) (2)

    fajny tyl;-)

    • 11 16

    • Nieco (1)

      płaski.

      • 4 4

      • Przestanie

        być płaski, jak dobrze chwycisz za kitkę.

        • 1 2

  • (1)

    Wooow taking lepszy świat

    • 9 6

    • To jest śmieszne i straszne za razem

      Wyposażenie za grube miliony bo firma musi wyglądać, a idziesz robić za 3000zl brutto czyli jakieś 700euro, to jest legalne niewolnictwo

      • 7 2

  • ile zarabia szeregowy pracownik? (1)

    • 17 5

    • 6000 brutto przy 186 godzinach w biurze i 200 godzinach w domu przy drukarce.
      Wchodzisz czy wychodzisz?
      :-D

      • 36 0

  • Wow. Wygląda świetnie (1)

    Szukacie k9gos do pracy?

    • 8 11

    • Taaa za piontaka/h

      • 7 1

  • Na zdjęciach,. (1)

    nie zauważyłem za bardzo systemu P-POŻ?
    Chyba nie potrzebny jest?

    • 17 7

    • niepotrzebny..

      • 1 0

  • Nieźle , ale jestem ciekaw jaka kanapę do awansów dali do pokoju szefa

    Ewentualnie matę:-)

    • 21 14

  • Śmiechłem jak poczytałem ich stanowiska (4)

    Jest Pani Head of UX, ale już żadnych UXów poza tą panią nie znajdziecie :) Takie brendzlowanie się tytułami jest wesołe.

    • 69 5

    • Nie znam firmy. (2)

      Ale często zespoły są podwynajmowane. Jeśli pracują z podwykonawcami, to taki tytuł ma sens, pomimo braku etatowych pracowników ux.

      • 8 10

      • nie, nie ma sensu (1)

        albo ktoś jest head i headuje, albo jest sam i samuje. Jeśli potrzeba, aby pokierować podnajmowanymi pracownikami, to po prostu nimi kieruje, bez głupich wydumanych nazw stanowiska. Cała ta firma aż bije w oczy pretensjonalością.

        • 28 1

        • WWW

          ich strona jest najlepsza! hahahah :D

          • 0 0

    • wesołe jest, ale potem w ZUSie będą mieli zagadkę przy naliczaniu emerytury

      ... proszę Pani/Pana, nie ma takiego stawnowiska w katalogu, niestety, tych lat pracy naliczyć nie możemy...

      • 15 2

  • jak mozna pracować w tak wśiekłym otoczeniu.... (2)

    ciekawe jacy klienci to biorą

    • 25 5

    • Przecież im bardziej niepraktycznie (1)

      i bardziej niewygodnie tym lepiej! Popatrz też na poprzedni artykuł o Nordei. Dzisiejsi projektanci wnętrz mają nasr*ne w głowie...

      • 11 1

      • generalnie projektanci

        projektanci systemów, samochodów, urządzeń wszelkiej maści, budynków, nawet szklanek do codziennego użytku.

        Wg nich im głupsze tym lepiej bo "orygynalne" i "niepoftaszalne"!!1

        W praktyce ani to ładne ani praktyczne ani tanie...

        • 7 0

  • nieźle!

    ja tam bym chciała pracować z Batmanem i Forestem w teamie :D

    • 5 6

  • (1)

    ooooo, macie okna! zazdrość :(

    • 16 1

    • co tam okna

      burżuje mają dach!

      • 2 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Pracodawcy w Trójmieście

Forum

Najczęściej czytane