• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
12:27 9 czerwca 22
Pawlo Gdynia

Autobus elektryczny kursuje po Gdyni

Przeczytane
Bez awarii :)
Zobacz Raport

Opinie (30) 2 zablokowane

  • (8)

    Jaki zasięg w zimę na 1 ładowaniu?

    • 41 9

    • 1500 km

      • 3 10

    • mówili, że 120km (2)

      • 4 1

      • za rok 100 (1)

        za 2 lata 80 km.

        • 11 1

        • z klimą 30 km

          • 6 0

    • język polski!!!! (1)

      Na miłość boską w zimie, albo zimą, nie "w zimę". Analogicznie latem albo w lecie nigdy "w lato". Dla mającego elementarny szacunek dla naszego języka to brzmi jak zgrzyt noża po szkle!

      • 15 7

      • Zdalne nauczanie.

        • 5 1

    • 12km

      • 1 2

    • Pół kursu.

      • 1 0

  • (6)

    Ciekawe jak kierowca włączy na fula ogrzewanie lub klime to jak daleko dojedzie?

    • 39 8

    • Wystarczy, że światła włączy

      ;)

      • 5 3

    • kierowca nic na przedziale pasażerkim nie może ustawić. Wszystko automat

      • 0 1

    • Ogrzewanie jest tam dieslowskie

      • 6 0

    • Z ulotki producenta: (1)

      Ze względu na dużą przestrzeń wewnętrzną, ogromne powierzchnie okien i częste otwieranie drzwi regulacja temperatury wewnątrz autobusu miejskiego jest bardzo energochłonna. Ponieważ podczas pracy silnika elektrycznego, ze względu na jego wysoką sprawność, nie powstaje użyteczne ciepło odpadowe, całkowite zużycie energii w zasilanym całkowicie elektrycznie autobusie może się prawie podwoić, co ma miejsce przede wszystkim w sezonie grzewczym. To wysokie dodatkowe zużycie energii przekłada się znacząco na zasięg pojazdu. Dlatego też zaawansowany inteligentny system zarządzania ciepłem eCitaro minimalizuje zużycie energii i zapewnia maksymalny zasięg.

      Już podczas ładowania baterii w zajezdni, wnętrze można skondycjonować wstępnie do pożądanej temperatury. Za chłodzenie przestrzeni pasażerskiej odpowiada standardowy dachowy system klimatyzacji z energooszczędną pompą ciepła.

      Przestrzeń pasażerska eCitaro jest ogrzewana w sposób energooszczędny przez zoptymalizowaną pompę ciepła CO2, która teraz podłączona jest do obiegu wody. W ten sposób zmniejsza się zużycie energii elektrycznej przez zasilane elektrycznie grzejniki ścienne z dmuchawą i zwiększa się jednocześnie zasięg pojazdu w eksploatacji w sezonie zimowymsię. Znany również moduł przedni wyposażony jest w podwójny wymiennik ciepła. Opcjonalnie można zastosować dodatkowy system ogrzewania zasilany paliwem. Szczególnie innowacyjnym elementem wyposażenia jest zautomatyzowana kontrola temperatury wnętrza uwzględniająca warunki temperaturowe na zewnątrz. Użytkownik może tu wybrać pomiędzy krzywą ekologiczną a krzywą komfortu. Pozwala to uzyskać wzrost wydajności nawet o 40%.

      • 3 0

      • Bla bla bla zobaczymy

        Krzywa ekologiczna na przecięciu się z krzywą komfortu zimą spowoduje, że zamarzną szyby, a latem będzie sauna, jak w starym Ikarusie. Oby nie, ale lepsze i tak są trolejbusy z akumulatorami.

        • 1 0

    • Pewnie nie będzie włączał ;)

      • 1 0

  • Tak, masz rację. A co z newsem o głazie z napisem?

    • 0 1

  • A to doszły jakieś dodatkowe kursy w rozkładzie jazdy?

    • 1 0

  • Pasażer

    Odkryłeś Amerykę już od wczoraj jeżdżą

    • 3 2

  • Samochód z silnikiem spalinowym dymi z rury wydechowej, samochód z silnikiem elektrycznym dymi kominem elektrowni.

    • 15 2

  • Z miesiąc temu

    Taki sam (lub podobny) jeździł po Rumii i Redzie.

    • 0 6

  • (1)

    dziwne bo 181 na baterii jeździ od kilku lat

    • 3 3

    • Tak, ale to jest trolejbus bo ma tzw. "szelki" i ładuje się z sieci.

      • 0 0

  • (1)

    Od 2035 tylko elektryki,brawa dla euroosłów.

    • 5 5

    • Może się faktycznie okaże że to osły są. Mam elektryka, ale zablokowanie pewnej alternatywy może być głupie.

      • 2 1

  • I to nie jeden.

    • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

+ Dodaj raport

Najczęściej czytane