17:46 11 sie
q

Uchwała krajobrazowa już nie obowiązuje??

Opinie (17) 1 zablokowana

  • (1)

    Juz nie.

    • 59 3

    • miasto sobie wybiera

      Co my wygodnie, czaskowski I kumple tak - reszta nie

      • 6 1

  • Zgłaszałem to do Gdańskiego Centrum Kontaktu (6)

    Dostałem taką odpowiedź:
    W wyniku analizy zgodności reklamy z UKG nie stwierdzono niezgodności z uchwałą - baner usytuowany jest na ścianie nieposiadającej otworów okiennych, wokół baneru utworzono pole ochronne z zachowaniem minimalnej odległości od poziomu terenu (3m).

    • 54 5

    • A logo Ikea zaslanialo otwory okienne? :)

      • 35 2

    • pole ochronne... jakaś kosmiczna technologia

      • 14 0

    • (1)

      a moja reklama, na ścianie bez otworu okiennego już dawno zutylizowana, bo straszono mnie karami.
      Widać że łapówki w urzędzie dalej w modzie. Panie Słodkowski co się tam u was dzieje?
      zachowajcie twarz i potraktujcie wszystkich równo i dużych i małych ,
      pamiętajcie że z naszych pieniędzy tez żyjecie, małych gdańskich firm , które już dawno swoje reklamy zwinęły
      Łżą w żywe oczy baner to baner .

      • 13 0

      • Pan Słodkowski

        zero sprawiedliwości kazdego traktuje inaczej. Wazne ze hajs w kieszeni sie zgadza :) cmentarzy gdanskich tez do dzisiaj uporzadkowac nie umie. Kazdy innymi prawami sie rządzi

        • 4 0

    • No ja.a sobie robią !

      Prawo nie dotyczy korporacji.

      • 5 0

    • Czas na akcję CBA

      Jeżeli występują tak dziwne zjawiska, że Polakom karze się ściągać reklamy, a megakorporacje zagraniczne mogą dalej trzaskać swoje reklamy "na księżycu", to aż prosi się o kontrolę, czy czasem ktoś koperty nie dostał.

      • 1 0

  • Ale bubel

    • 20 1

  • Solidaruchy

    Z Walow Piastowskich tez maja ta ustawe gdzies...no ale im to sie akurat nie dziwię wszak to rasa panow

    • 23 2

  • Bo nasza władza Gdańska tylko tylko tak na niby .. a kasa z czegoś musi być

    • 21 2

  • To nie jest szmata z reklamą.

    Podobno to mural reklamowy, a te są dozwolone.

    • 4 2

  • Taa, będą otwarci na cukrzycę, osteoporozę, nadwagę i raka. Oto możliwe skutki picia słodkich napojów gazowanych. Na coli, kubusiach, energetykach, wodach 'mineralnych' smakowych, itp. powinny być ostrzeżenia tego typu, co na fajkach. No i bach, zdjęcie np. stopy cukrzycowej na pół etykiety.

    • 18 0

  • (1)

    Reklama w tym miejscu nie razi, nie przeszkadza, nie zaslania widoku i nie oslepia kierowcow, wiec wg mnie OK. Zaznaczam, ze w tym miejscu.

    • 3 6

    • ale jest niezgodna z uchwałą krajobrazową , która dopuszcza takie szmaty na takich budynkach lecz wg zapisów reklama może mieć max 18 m2
      a ta ma ze 150

      • 2 1

  • Przekret, jak zwykle w Gdansku

    • 4 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.