21:32 4 paź
Czytelnik

XV LO przechodzi w tryb zdalny

Nieokreślona liczba uczniów z covid. Trwa ustalanie linii kontaktów uczniowie nauczyciele

https://lo15.edu.gdansk.pl/pl/art/5-pazdziernika-dniem-wolnym-od-zajec-lekcyjnych.28989.html

Opinie (58) 2 zablokowane

  • (18)

    jak zdalnie to mogliby dzieciom komputery i internet wykupić

    • 70 126

    • user (2)

      Mają 500 plus na artykuły dla dzieci...

      • 90 5

      • (1)

        No faktycznie za 500 to można żyć jak król. To szkoła powinna zapewniać środki do nauki. Skoro nauka zdalna to niech sprzedadzą budynek lub przerobią na hotel i będzie kasa na komputerki.

        • 18 90

        • 2x500plus przez wakacje na lapka spokojnie mozna odlozyc

          ale piwo kosztuje

          • 5 0

    • napisała madka bo ma horom curke, kupic dzieciom, sama sobie kup, niech kupiom im samochody zeby mogli dojezdzac i nie byc w komunikacji miejskiej

      • 63 6

    • Dzieci dostaja 500+ (3)

      wiec maja z czego kupic. Dzieciak nie przeje 500zl a ciuchow co miesiac nie kupujesz. Internet na karte prepaid razem z telefonem to ok 20-25zl miesiac.

      • 60 6

      • (2)

        Właśnie, to dziecko dostaje. Mój to na gry, lego i jakieś itemy w grach wydaje. Na komputer nie wystarczy.

        • 4 41

        • (1)

          Po co mu gry jak nie ma komputera?

          • 26 3

          • ma konsole

            • 6 16

    • Nie obchodzę mnie wasze kredyty na domy i auta (2)

      500 plus na prąd czy gaz ok , Można przeliczać . nie musza mieć butów za 200 czy bluzy za 100 zl, smartfona za tysiac .

      • 32 2

      • No ok ale może być coś w temacie napisał?

        • 5 11

      • bluzę za 100 to przegrywy noszą, a do butów za 200 to dziecka bym końmi nie zaciągła

        • 5 10

    • Komputery i internet, to rodzice powinni kupić - dostają na to pieniądze. (3)

      2000 zł i masz ładny laptop, a Internet 300 Mb/s 50 zł miesięcznie. Jak podzielisz koszt laptopa na 12 miesięcy + Internet, to Ci wychodzi 216, 67 zł miesięcznie, więc jeszcze reszta zostaje z 500+.

      • 38 3

      • a po co laptop do domu? (1)

        w domu sie stawia wydajna stacje. za 500 zl to juz wypasiony komputer

        • 4 2

        • Laptop nie żre tyle prądu. Poza tym zajmuje mniej miejsca w "apartamencie".

          • 3 0

      • Reszta hahaha

        • 1 0

    • Na 100%,swoim dzieciom kupią, nie masz co się martwić.

      • 1 0

    • A to nie mają?

      • 0 0

    • Ewentualnie

      Jak masz z tym problem to mozeszyis do klasy i uczyć te dzieciaki stacjonarnie. A nie... Upsi..

      • 1 0

  • Niech imprezuja wiecej razem (9)

    Nie noszą maseczek, żałują się witając itd Epapierosy... I jest efekt

    • 169 33

    • (6)

      Obawiam się że to szczyt góry lodowej.
      Jestem w niebywałym szoku, że nawet rodzice ignorują pandemię i samego wirusa

      • 26 4

      • Kiedyś nie mieli wszystkiego

        Niebylo centrów handlowych ...teraz są roszczeniowi i niby wszystko im się nalezy

        • 30 2

      • (4)

        Bo to jest taka pandemia palancie że wzbudza uśmiech politowania

        • 11 18

        • Będziesz się śmiał palancie jak wezmą cię pod respirator (1)

          Będziesz miał ubaw po pachy

          • 19 12

          • Nie wezmę pod respieator a tym bardziej do szpitala, bo brakuje już miejsc

            • 3 0

        • Ty odważny w necie (1)

          Nie istnieje pandemia? No To idź jako wolontariusz pracować przy chorych na Covid. Wątpię żebyś się odważył...

          • 14 4

          • A ty byłeś widziałeś czy kolega ci mówił

            • 2 5

    • I mają gdzieś te 10 dni kwarantanny

      Bo dla nich 200-300 zł z pensji mniej nierobi wrażenia. A dla zwykłego człowieka tak.

      • 13 2

    • Wtf

      Człowieku o czym ty mówisz??? Chodzisz do tej szkoły? Wiesz jak jest naprawdę? Pewnie odpowiedź brzmi nie, więc klej pieroga

      • 0 1

  • Hydraulik, elektryk i górnik też przejdą w tryb zdalny i będą udzielać teleporad. (2)

    • 35 2

    • Strażak też! Przez telerozmowe stwierdzi co to za pożar i jak ugasić a coo!

      • 4 0

    • Od poniedziałku piloci zdalnie pracują

      • 2 0

  • (2)

    Okazuje się, że dyrekcja nie jest w stanie określić liczby nauczycieli z covidem. Sytuacja jest dynamiczna

    • 12 1

    • (1)

      Żeby ta raszpla z niemieckiego to złapała

      • 4 2

      • Helga

        • 1 0

  • VI LO Gdynia chyba tez

    • 7 0

  • Hahahaha (1)

    A chyba najbardziej się gorączkowali ze wszystkim....i się i tak nie udało

    • 0 4

    • Kto się gorączkował?

      • 1 0

  • A kogo to k.a obchodzi?

    Będziecie się tak podniecać tymi szkołami do końca roku szkolnego? Przecież ogniska zakażeń w szkołach będą cały czas, jedne będą znikać, inne się pojawiać.

    • 24 7

  • Trollu

    Jedna osoba - skasować to

    • 2 0

  • Autonomiczne tez tylko noe rozglaszaja (2)

    Kasy szkoda

    • 1 2

    • W autonomicznym autysci

      Od budyniu

      • 1 0

    • Autonomik sie nie przyzna

      To zaczną szkoła

      • 1 0

  • Do likwidacji. (1)

    Wyniki matur na poziomie rozszerzonym to ok.20-30%.Moze to dobry moment?

    • 4 5

    • Kto mial chody sue dostal gdzie trza

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.