- 1 Lechia coraz bliżej awansu (110 opinii) LIVE!
- 2 Flipper dał się oszukać i stracił 15 tys. zł (410 opinii)
- 3 Dwóch 29-latków z narkotykami (47 opinii)
- 4 Akcja ratunkowa nurka przy Westerplatte (161 opinii)
- 5 Martwe dziki z Karwin miały ASF (232 opinie)
- 6 15 mln zł wygrane w Eurojackpot w Gdańsku (107 opinii)
Zwalniamy na obwodnicy na wysokości Matarni w stronę Gdyni
Opinie (5)
-
2020-08-05 07:49
Można wybudować i po 4 pasy w każdą ze stron... (4)
... a obwodnica i tak będzie zawsze zakorkowana. Jej przepustowość jej już teraz krytyczna. Moim zdaniem należy przebudować węzły projektowane pod ruch na poziomie wczesnych lat 90 (Kowale i Osowa w pierwszej kolejności) i drogi prowadzące z w obwodnicy do miasta przy jednoczesnym postawieniu na bardzo wydajny transport publiczny na linii Wejherowo - Reda, Rumia, Gdynia, Sopot, Gdańsk, Pruszcz Gdański. Inaczej obwodnica będzie wiecznie zakorkowana niezależnie od ilości pasów. Wymaga to ogromnych nakładów pieniędzy, ale bez tego się nie obejdzie. Projektowana Obwodnica Metropolitalna niewiele pomoże, bo obecna obwodnica to już w zasadzie droga wewnętrzna.
- 42 8
-
2020-08-05 08:48
No niestety ale taka prawda
- 3 3
-
2020-08-05 10:18
(1)
Proponuję przeprojektować całe Trójmiasto. Zburzyć i zbudować od nowa. Taką mam koncepcję.
- 0 4
-
2020-08-05 10:53
No przecież dwewloperzy z władzami już to robią.
- 0 2
-
2020-08-05 14:17
I tak dobrze, że nie robią na obwodnicy tego, co na ulicach Gdańska
- czyli sztucznie zawężają niekiedy nawet newralgiczne arterie, do jednego pasa ruchu. Na szerokich przedtem jezdniach stawiają słupki oraz w większości zamalowują je białymi zebrami, oznaczającymi zakaz poruszania się przez dany obszar. Na jedynym przejezdnym pasie budują jeszcze progi do zwalniania samochodów, grożące dodatkowym wypadkom. Czekam kiedy w Gdańsku zacznie obowiązywać uchwalony kiedyś przez Parlament Brytyjski, w czasach gdy samochody dopiero zaczęły powstawać, nakaz, że przed każdym samochodem musi iść człowiek z flagą i pieszych o tym, że za nim jedzie ten straszny pojazd, ostrzegać. Że to było głupie? Na pewno nie głupsze od tego co się teraz robi - np. buduje obok tunelów dla pieszych naziemne przejścia. Dzięki temu tworzą się dodatkowe korki, a piesi mają okazję wpadania pod samochody.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.