Trojmiasto.pl

BMW Bez Mózgu Wygodniej

26 stycznia 2015 (70 opinii)
BMW przejechało na czerwonym i jeszcze awanturuje się o swoje pierwszeństwo u drugiego kierowcy.
12 124
brak awatara
Kamil26
Film Czytelnika

WYPADKI

FILM CZYTELNIKA

Opinie (70) 4 zablokowane

  • Gdańsk (6)

    ul.Polanki

    • 27 0

    • NEB i wszystko jasne (2)

      raczej NOB

      • 8 1

      • Powiat elblaski...

        największe buraki

        • 13 0

      • NEB

        raska ;P

        • 6 1

    • tego co filmował pozwać za to że nęka biednego spod Elbląga (1)

      • 4 13

      • no to go pozwij

        • 6 0

    • wiejska moda na filmowanie

      Swolocz ruska w tym przoduje

      • 1 7

  • film prześlij policji (5)

    -zobaczymy,czy na komendzie będzie tak "kozaczył"

    • 124 3

    • Prześlij !

      Wyślij na adres:
      stopagresjidrogowej@pomorska.policja.gov.pl
      Podasz datę, numer rejestracyjny tego buraka spod Elbląga: NEB 26626 i wtedy mu się mordka uśmiechnie jak dostanie wezwanie. W prezencie 6 pkt. i od 300 do 500zł.

      • 48 0

    • NEB

      Nie byłem świadkiem zdarzenia i to nie mój film.....ale film przesłałem na podany adres, buractwo trzeba tępić.

      • 43 0

    • taa... i wybij mu szyby. przebij opony, a lakier podrap gwoździem (2)

      typowy jazgot polskiego kundla co wabi się janusz

      • 3 69

      • (1)

        Wiem, że Cię nerwy poniosły, że ktoś zajechał Ci drogę, ale przyznaj się do błędu :)

        • 33 0

        • hmm

          moze byl bity w dziecistwie albo koledzy palcem go wytykali i nie chcieli sie z nim bawic :)

          Dobrze, ze porody kleszczowe sa juz zabronione...

          • 12 0

  • NBR (1)

    i nie mam pytań. Policja wystawi mu receptę, jak będzie musiał przyjechać ze swojej wsi do Gdańska się tłumaczyć to zobaczymy czy drugi raz będzie kozaczył...

    • 73 2

    • no dokladnie

      a to bedzie bolalo! Oj Oj. Pincet zlotych polskich. Oj bedzie musial zatankowac swojego rumaka ;)

      BMW X 5 07-13 - a w domu pewnie linoleum na podlodze a na stole cerata - haha ;)

      • 22 1

  • NEB26626 (6)

    Treść zapytania:
    "Czy pojazd o numerze rejestracyjnym NEB26626 posiadał ubezpieczenie OC w ruchu krajowym na dzień 2015-01-27?"

    Treść odpowiedzi:
    Pojazd o podanym numerze rejestracyjnym posiadał w podanym dniu następujące ubezpieczenie OC w ruchu krajowym:
    polisa: 1000978209~2014 dla pojazdu: BMW X 5 07-13

    ---------------
    Tak to jest jak ktos

    Treść zapytania:
    "Czy pojazd o numerze rejestracyjnym NEB26626 posiadał ubezpieczenie OC w ruchu krajowym na dzień 2015-01-27?"

    Treść odpowiedzi:
    Pojazd o podanym numerze rejestracyjnym posiadał w podanym dniu następujące ubezpieczenie OC w ruchu krajowym:
    polisa: 1000978209~2014 dla pojazdu: BMW X 5 07-13

    ---------------
    Tak to jest jak ktos przyjezdza z wioski do duzego miasta. Ludzie jezdzacy autami NEB, NBR, CBR, NOL, NE, NMR, NSZ - wszelakie pokrewne to zakala na Trojmiejskich drogach!

    Witac Was z daleka po stylu jazdy i swoja super furach ;) Masakra - jestescie gorsi 1000% niz GWE+GKA razem wziete :P

    -----------
    Powinni zmienic przepisy, ze osoby np. z Elblaga zeby zdac egzamin na prawko musialby robic to w Gdansku. Tak tak! W Gdansku uczyc sie, w Gdansku jezdzic i w Gdansku zdawac. To taka selekcja na dzien dobry. A nie w osciennym Elblagu(dobrze, ze nie w Sztumie) :P

    W sumie ogladajac film mozna dojsc do wniosku: kierowca BMW mial farta, ze nikt go nie postrzelil albo przynajmniej dal gazem po oczach :D Stosujac zasade ograniczonego zaufania i tego, ze ktos poczul sie zagrozony tym co robi kełójący beemwu.

    • 68 18

    • Po co podajesz info z UFG? Chcesz zabłysnąć czy dodać swoje wypowiedzi znaczenia?

      reszta komentarza : typowy trolling tempego ch*ja z wejherowa

      • 10 23

    • GD sre hehe

      Ogrodzić gdańsk drutem kolczastym i postawić wieżyczki.

      • 2 7

    • ciekawe

      Od CBR to polecam trzymac sie z daleka tak dla zdrowia...a i raczej niczym sie nie roznicie od siebie TY i ten z filmiku ktos z BMW

      • 2 3

    • Patrzcie go miastowy się znalazł (NEB26626).Te nr.rejestracyjne chyba pukały twoja starą

      • 0 2

    • Wprowadzić dla nich zakaz wjazdu do miasta i niech poruszają się komunikacją miejska :)
      Nie dość, że głupieją jak widzą 3 pasy w jednym kierunku to jeszcze jak zaparkują gdzieś na mieście to jak u siebie przed stodołą

      • 4 0

    • TT

      To ja dorzucę jeszcze klika innych mistrzów co się pchają do tego trójmiasta w ilościach przemysłowych a jeździć nie umieją cb, cbr, zsl, gpu, nil,nel, .Tylko korki robią. I niestety w naszym trójmieście wystarczy mieszkanie kupic żeby dostać blache z giede-zgroza.80% wozów nawet tych "gd" to żaden gdańsk.....
      gdyby nie przyjezdni to by się tu dopiero żyło

      • 0 1

  • (2)

    A koledze chyba powinni odebrać polskie obywatelstwo za brak znajomości rodzimego języka. "Witać", "swoja super furach" i inne kwiatki. Ile Ty masz lat kolego? Gimnazjum chociaż skończyłeś? O prawie jazdy prawisz, a pewnie jedyne, które możesz mieć, to kategorii B1. I wszędzie te "emotki" rodem z telefonu 13-latka - daj żyć i nie rób krzywdy moim oczom. I tak samo jak nie każdy kierowca z

    A koledze chyba powinni odebrać polskie obywatelstwo za brak znajomości rodzimego języka. "Witać", "swoja super furach" i inne kwiatki. Ile Ty masz lat kolego? Gimnazjum chociaż skończyłeś? O prawie jazdy prawisz, a pewnie jedyne, które możesz mieć, to kategorii B1. I wszędzie te "emotki" rodem z telefonu 13-latka - daj żyć i nie rób krzywdy moim oczom. I tak samo jak nie każdy kierowca z wymienionymi przez Ciebie rejestracjami to oferma, tak samo nie każdy kierowca BMW to kretyn i pirat drogowy. Nie pozdrawiam.

    • 12 43

    • tak dokladnie pisane w telefonie

      stad tez bledy. Strasznie Jasiu denerwujesz sie. Nie warto. Wyluzuj szelki. Zycie toczy sie dalej...

      • 5 1

    • Co do blach to się zgadzam, że to bzdura ale każdy kierowca BMW to dresiarz i tyle. Normalni ludzie nie kupują bmw tylko auta służące do transportu a nie do przedłużenia zbyt krótkiego interesu.

      • 2 0

  • ... (3)

    nie wiem czy nie zauważyliście on się nie kłóci tylko sprawdza czy nie walną w ten samochód.

    • 4 20

    • bmw (1)

      ale bzdury wypisujesz, to dlaczego ten wieśniak łapy ma rozwinięte jakby nie ważył 60 kilo tylko 120, niczym nietoperz??

      • 11 0

      • a pomyslales

        ze moze ma wrzody pod pachami?
        i dlatego tak chodzi?
        to jest bardzo częsta choroba u kierowcow starych bmw

        • 9 0

    • wlanąŁ a nie walną

      • 3 0

  • pytanie (1)

    NEB - Nebraska???

    • 31 2

    • NEB - NEBede jezdzil przepisowo

      • 9 0

  • Prowincjonalny głupek ze "sprowadzonej-bezwypadkowej" BM-ki w dresach i z szerokimi barami!

    Kwintesencja zakompleksionych wiejskich chłopaków :))))

    • 61 3

  • Marka zobowiązuje (4)

    Mając BMW po prostu trzeba być idiotą!

    • 52 28

    • (2)

      Pisząc takie bzdury, trzeba jeździć 25 letnim zardzewiałym złomem, który ledwo przegląd przechodzi, zarabiać najniższą krajową i mieć żal do świata, jaki to jest niesprawiedliwy.

      • 10 18

      • hehe (1)

        niejednego 25 mercedesa to bys mogl doslownie pocalowac w klamke haha. Widac dla Ciebie wyznacznikiem statusu i osoby jest jego auta...

        • 5 2

        • Jasiu, słońce Ty moje, to była ironia :)
          Przekaz był taki, że marka samochodu nie wskazuje na to, czy kierowca to idiota czy nie. Każdy jeździ tym na co go stać. Jakim jest typem kierowcy to stan umysłu niezależny od marki, a raczej od kompleksów.

          Większość nie zrozumiała, mea culpa. Nie dałem emotka, może przez to :)

          • 3 1

    • Marka zobowiązuje...

      Zapraszam na Biegańskiego 39/b. "czerwona kurteczka".

      • 0 0

  • nich trafi kiedys na wiekszego (2)

    zobaczymy kto wiekszy kozak

    • 31 3

    • Do takiego nie wystartuje :) (1)

      • 3 0

      • hmm

        a jak wystartuje to juz nie wsiadze do auta :) Zatrzymanie obywatelskie, gaz i na glebe :)

        • 2 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

BMW Bez Mózgu Wygodniej cz.2
BMW Bez Mózgu Wygodniej cz.2
  • 12778
  • 39
WYPADKI

FILM CZYTELNIKA

Kolejne BMW na czerwonym
Kolejne BMW na czerwonym
WYPADKI

FILM CZYTELNIKA

Kierowców BMW nie obowiązują czerwone światła
Kierowców BMW nie obowiązują czerwone światła
  • 535
  • 1
MOTO

FILM CZYTELNIKA

Kierowca z BMW nawet w Wigilię
Kierowca z BMW nawet w Wigilię
MOTO

FILM CZYTELNIKA

BMW może wszystko
BMW może wszystko
MOTO

FILM CZYTELNIKA

BMW na czerwonym
BMW na czerwonym

FILM CZYTELNIKA

Kolejny nieodpowiedzialny kierowca w BMW
Kolejny nieodpowiedzialny kierowca w BMW
  • 2670
  • 6
WYPADKI

FILM CZYTELNIKA

Pirat drogowy w BMW
Pirat drogowy w BMW
WYPADKI

FILM CZYTELNIKA

BMW czerwone nie dotyczy?
BMW czerwone nie dotyczy?
  • 601
  • 1
WYPADKI

FILM CZYTELNIKA

BMW ma zawsze pierwszeństwo
  • 205
  • 3
MOTO

FILM CZYTELNIKA