Kamery w Gdyni wykrywają skupiska ludzi
3742 wyświetlenia 3 kwietnia 2020 (2230 opinii)W Gdyni większe skupiska ludzi wykrywane są za pomocą kamer miejskiego monitoringu. To kolejne działania podjęte przez urzędników w związku z pandemią koronawirusa. 15 urządzeń zainstalowanych w Śródmieściu i 3 w Orłowie skalibrowano na tzw. pole tłumu - w przypadku zarejestrowania większej grupy osób włączony zostanie specjalny alarm.
Więcej na ten temat
Opinie (2230) ponad 200 zablokowanych
-
2020-03-25 13:24
Opinia wyróżniona
I bardzo dobrze. (11)
Bardzo dobrze, szkoda że nie wcześniej. Większość miejsc atrakcyjnych dla spacerowiczów powinna być niestety teraz zamknięta i pilnowana przez odpowiednie służby. Jeżeli chcemy jak najszybiej zwalczyć pandemię musimy stosowac nadzwyczajne środki ostrożności. Bądźmy uważni i nie bagatelizujmy zagrożenia.
- 62 85
-
2020-03-26 16:05
Gdzie ja teraz pokażę swoje nowe buciki za 9 tys ,kurteczkę za 15 tys ,spodenki za 10 tys i nowe paznokcie i hebanovą opaleniznę uzyskaną naturalnie w solarium.Nic tylko płakać co ja teraz zrobię.....
- 0 0
-
2020-03-26 12:25
(1)
Molo orlowskie bylo puste w tygodniu. Molo zagrodzić łatwo, autobusy przeorganizować jakoś niewykonalne...
- 3 0
-
2020-03-26 15:40
Żal. Byłem we wtorek. Na całym orłowskim molo poza mną były 3 (słownie: TRZY) osoby. Z pewnością groziło mi śmiertelne niebezpieczeństwo. Nie tak, jak w sklepie lub przepełnionym autobusie, gdzie jestem całkowicie chroniony przed wszelkimi wirusami. Ręce opadają.
- 1 0
-
2020-03-25 16:58
Czyli Sopot powinniśmy otoczyć siatką i nie wpuszczać obcych.
- 11 1
-
2020-03-25 15:23
Molo
Bardzo dziwne że zamknęli molo a Nie Zamknęli Zakładu Balneologicznego! gdzie codziennie tysiące starych ludzi kręci się na zabiegach . A miały być zamknięte wszystkie sanatoria .
- 11 0
-
2020-03-25 15:11
najbardziej głupia opinia jest wyrózniona.Ale zeby sie dowiedziec jak wirus sie rozprzestrzenia to juz zatrudne (4)
To nic nowego ,człowiek głupi jak czegoś nie rozumie to panikuje ,wykupuje zywnosc,wode papier toaletowy :) bo usłyszał głupią plotkę ze żywności zabraknie i sklepy spożywcze po zamykaja .Jak ta panika się nie sprawdziła to szuka następnej ,że wirus utrzymuje się w powietrzu w windzie, zarazić się można dotykając czyjejś kurtki ,klamki i itp. Mówią
To nic nowego ,człowiek głupi jak czegoś nie rozumie to panikuje ,wykupuje zywnosc,wode papier toaletowy :) bo usłyszał głupią plotkę ze żywności zabraknie i sklepy spożywcze po zamykaja .Jak ta panika się nie sprawdziła to szuka następnej ,że wirus utrzymuje się w powietrzu w windzie, zarazić się można dotykając czyjejś kurtki ,klamki i itp. Mówią wystarczy myc ręce nie to dla niego niezrozumiałe jak to trzeba raczej amputować:)
A jak widzi jeszcze ,że inteligentni co samodzielnie myslą sprawdzili ,dowiedzieli się jakie sa zagraozenia jak ich unikac nie panikują jak on ,a raczej wyśmiewają jego głupotę i panikę to wtedy reaguje agresją .Karać zamykać w wwiezieniu ,zabronić wszystkiego !! Bo on tak chce odporny nawiedze tacy rzeczywiście są zagrożeniem wiec dobrze ze siedzą w domu.- 23 9
-
2020-03-26 10:59
Pusty łbie Włochy to inny kraj i obyczaje juz dawno było wytłumaczone dlaczego tak jest unich
Ale jak każdy głupek nie dociera nic poza paniką .jesteś kolejnym potwierdzeniem opisanego przykładu z góry. Osoby Które miały kwarantannę przymusową nie przestrzegały jej .W Polsce jest zupełnie odwrotnie.
Włochy niema porównania tam zwyczajem jest życie na zewnątrz bardzo rozrywkowe praktycznie wszyscy jedzą na mieście . ZarażoneAle jak każdy głupek nie dociera nic poza paniką .jesteś kolejnym potwierdzeniem opisanego przykładu z góry. Osoby Które miały kwarantannę przymusową nie przestrzegały jej .W Polsce jest zupełnie odwrotnie.
Włochy niema porównania tam zwyczajem jest życie na zewnątrz bardzo rozrywkowe praktycznie wszyscy jedzą na mieście . Zarażone osoby przyleciały do nich i nie i nie były w żaden sposób kontrolowane. Maja bardzo wylewne zachowanie i zarażały masowo ludzi wszędzie. Gdy pozamykali szkoły ich zachowanie się nie zmieniło jeszcze więcej czasu spędzali w knajpach i na imprezach .W Polsce niema takiej możliwości bo niema u nas takich zwyczajów a przede wszystkich juz po kilku przypadkach rząd zareagował zamknął granice i zrobił kwarantannę dla tych zagranicy.- 2 2
-
2020-03-25 19:50
(2)
Inteligenciku za dwa zety, powiedz to takim samym cwaniaczkom we Włoszech.
- 8 19
-
2020-03-25 22:15
Zmień płytę.
- 3 1
-
2020-03-25 21:38
Nudne się to już robi z tymi Włochami
- 11 2
-
2020-03-25 15:05
Nie dajmy sie zwariowac, duzo latwiej zarazic sie w sklepie albo w autobusie
- 27 6
-
2020-03-25 11:51
W sumie i tak były tam pustki
Sprzątanie odpadnie.
- 33 12
-
2020-03-15 10:00
Opinia wyróżniona
(40)
I dobrze,posłuchali się ludzie władz i siedzą w domu.Brawo.A więc nie popełniamy włoskiego błędu. Tylko przez taką dyscyplinę mamy duże szanse.na pokonanie tej zarazy.Nie przesadzajmy tylko z tymi zakupami,magazyny pełne żywności i na pewno dla każdego wystarczy.Czuway!
- 525 62
-
2020-03-15 19:46
Blagam
Błagam was zostańcie w domach !!!
- 1 0
-
2020-03-15 18:30
ludzie posłuchali
ludzie posłuchali, ale błąd włoski popełniliśmy bo jest za późno. jesteśmy jakieś 2 / 3 tygodnie po nich i kroczymy niestety tą samą ścieżką -( wiele firm się boi zamknąć...
- 1 0
-
2020-03-15 17:46
Medyczna bzdura roku! Twoim obowiazkiem jest zachowanie dystansu, mycie rak itd. W żadnym razie nie zaprzestanie aktywności fizycznej!!!
- 4 0
-
2020-03-15 16:19
A jutro wszyscy do pracy co to da
- 1 0
-
2020-03-15 15:18
Na spacer powinno się chodzić. Tylko odstępny trzymać.
- 5 0
-
2020-03-15 13:02
jak zawsze najwiekszy głupek jest wyrózniony :)
- 5 2
-
2020-03-15 11:25
(1)
Ale spacerów nikt nie zabrania...
- 15 0
-
2020-03-15 12:07
Bo można
- 9 0
-
2020-03-15 11:08
po pustych lodówkach z mięsem widać jak pełne są to magazyny (1)
- 4 9
-
2020-03-15 13:53
Jak wykupili to jak maja być pełne, a dostawa zwyczajowo przewidziana raz na tydzień?
- 6 0
-
2020-03-15 10:45
Tylko wczoraj wszyscy byli w Obi i Castoramie a jutro poleca wykupywac papier toaletowy i ryz.
No rzeczywiscie bardzo zdyscyplinowany kraj.... :)
Gdyby tylko knajpy byly otwarte ....- 15 0
-
2020-03-15 10:31
"mądrzejsi" od specjalistów (9)
niestety nie wszyscy są rozsądni, z okna obserwuje spacerowiczów rodziny z dziećmi !!! narażają siebie i innych bo Brajanek i Dżejsika muszą sie wybiegać , a rodzice skrajnie nieodpowiedzialni myślą że są madrzejsi od specjalistów wirusologów, nie od rządzących bo ci czesto kłamią ale specjaliści radzą zostać w domu.!!żal nie umiecie posiedzieć chwilę w domu jak zalecają?.myśleć słuchać i być rozsądnym.
- 10 46
-
2020-03-15 15:55
Myśleć przede wszystkim! Dżizas!
Z drzewa na Ciebie ten wirus nie spadnie. Jeżeli nie stoisz w pobliżu osoby chorej, która akurat kichnie, zakaszle albo się pluje podczas mówienia, to nic Ci nie grozi! Spacer na świeżym powietrzu, z dala od tłumów, jest jak najbardziej wskazany.
- 8 1
-
2020-03-15 15:18
Spacer jest zalecany.
Skąd wziąłeś aby nie wychodzić na spacery? Tylko jak ktoś ma kwarantanne to nie może opusczać domu.
- 8 0
-
2020-03-15 11:04
(1)
Specjalistow...dobre sobie.
- 5 3
-
2020-03-15 12:23
nie musisz ufac władzy..
jak umrze zarazisz kogos z rodziny będzie płacz i zgrzytanie zębów. słuchać i udać rozsądkowi jesli go masz
- 3 4
-
2020-03-15 11:07
Wirus przenosi się droga kropelkową
Mówią że spacer tak, rower tak, bieganie tak, unikać dużych skupisk. Myć ręce.
- 43 0
-
2020-03-15 10:46
(3)
Spacer jest zalecany !
Dzieci bez wychodzenia z domu eksploduja nadwyzka energii.- 32 9
-
2020-03-15 13:09
A po co spacerować w publicznych miejscach? (1)
Można w kilka minut dostać się gdzieś w odosobnione rejony. Mamy takich mnóstwo.
- 16 2
-
2020-03-15 15:19
Boisz się to nie wychodź.
Wszyscy 60+ nie wychodzić z domu.
- 1 0
-
2020-03-15 12:18
To niech eksploduja byle nie zarazaly innych
- 9 7
-
2020-03-15 10:27
Chlopie
Znowu okłamujemy.
Wcześniej chwaliłeś ze ludzie wszystko wykupują bo dzięki temu ruszyła gospodarka...
Straszne brednie wypisujesz..- 11 2
-
2020-03-15 10:22
(13)
Mała uwaga - trudno zrobić zakupy spożywcze bez wychodzenia z domu. Dlatego wydaje mi się że robienie zapasów nie jest pozbawione sensu. Mamy co jeść przez kilka dni i nie wychodzimy z domu. Dla dodania sobie otuchy włączamy film 2012. Wprawdzie inny kataklizm ale z pozytywnym zakończeniem.
- 29 6
-
2020-03-15 14:15
Mała prośba - jak już robiłeś/robiłaś zapasy sr*jtaśmy, mąki i ryżu w tym tłumie paranoików w bedrze czy lidlu, to nie wychodźcie już z domu przez najbliższe dwa tygodnie, ok? I dodawaj sobie otuchy oglądając filmy katastroficzne, na przemian z programami informacyjnymi- to Ci na pewno dobrze zrobi.
- 9 2
-
2020-03-15 12:19
Powiedz to mądralo spedytorom i logistykom... (1)
...ktorzy muszą pracować w magazynie i ładować towary. Albo agentom statkowym, którzy muszą spotykać się z załogami statków. Taka moja praca. Uwielbiam tych, co się wymądrzają, żeby siedzieć w domu, jak mogą.
- 21 3
-
2020-03-15 13:34
Racja.
Ale ten mądrala tego nie powie. Bo 24/7 siedzi na trójmiasto.pl i każdy artykuł komentuje swoimi "życiowymi radami".
- 6 1
-
2020-03-15 11:06
już widać,że spacerowicze nie zachowują stosownego dystanu 2-4 metrów (1)
- 12 3
-
2020-03-17 12:10
jeszcze niedwano bylo 1-2m, juz jest 2-4?
- 0 0
-
2020-03-15 10:25
A ja polecam na ten ciężki czas (7)
"Ostatni brzeg". Książkę lub film. Pełna schiza gwarantowana.
- 18 0
-
2020-03-15 18:13
Dżumę Camusa czytajcie! Piękna i madra ksiazka.
- 2 0
-
2020-03-15 10:56
(5)
Ja polecam film epidemia z 1995roku z Rene Ruso ;)
- 5 1
-
2020-03-15 12:06
A ja ,,8 lat rządów PO PSL,, (1)
- 6 18
-
2020-03-15 21:25
Obejrzyj swojego idola Zenka
- 2 0
-
2020-03-15 11:27
(2)
Obejrzałam,ale to typowe kino lat 90' - pościgi helikopterami, zły generał, wątek romansowy, generalnie takie kino klasy B. O wiele lepszy i bardziej realistyczny jest Contagion z 2011.
- 5 0
-
2020-03-15 16:16
(1)
Lepszy jest "Perfect sense" lub " 4:44 ostatni dzien na ziemi"
- 1 0
-
2020-03-15 23:00
o, dziękuję za propozycje, obejrzę :)
- 0 0
-
2020-03-15 10:21
(2)
Idę na spacer leje na polityków i ich d**ilna histerie ch**s i jego wiruskowi
- 12 45
-
2020-03-15 12:40
tryb nieśmiertelność tacy pierwsi padają ..... (1)
- 11 3
-
2020-03-15 19:28
Jakoś dalej żyje pacanie a codziennie chodzę do pracy
- 1 1
-
2020-03-15 10:08
Oby komuniści poszli z wirusem
- 8 30
-
2020-04-04 18:58
Chcesz zobaczyć i**otę?
Spójrz w lustro...
- 0 0
-
2020-04-03 11:11
Oby go ktoś nie strącił
- 14 1
-
2020-03-31 11:06
zamiast zajac sie walka z wirusem np szycie maseczek
robienie zakupow starszym pomoc ratownikom to te nie napisze ...... ale sie domyslcie zajmuja sie inwigilacja totalitarna dobrze ze podaliscie kto
- 20 4
-
2020-03-31 10:36
1984 - Wielki Brat patrzy. (18)
- 188 8
-
2020-04-01 15:42
A Google ododajesz swoje życie i nie zarzekasz. Oni to mają bigdata o nas wszystkich
- 0 0
-
2020-04-01 07:48
Portal Trójmiasto na służbie
Portal Trójmiasto na służbie u Wielkiego Brata
- 3 0
-
2020-03-31 18:24
Tak żyjemy tresowani jak bullteriery,
Strażnicy, zakazy, radiowozy, kamery,- 10 0
-
2020-03-31 11:26
Powtórka z historii (2)
Im bardziej społeczeństwo się boi... tym bardziej władza musi mu "pomagać"
Pozdrawiam myślących.- 28 2
-
2020-03-31 12:34
Ty się nie boisz niczego, nawet śmierci. (1)
Bo masz zaye**ście mocną psychikę? Co nie, pani Psikuta bez S?
- 2 12
-
2020-03-31 23:03
Ha ha ha dobre
.. Bo to jest chlopak z miasta...
- 0 1
-
2020-03-31 11:03
no niestety, w społeczeństwie jest pewna liczba głupców, którzy zamiast siedzieć na kwarantannie (11)
wychodzą zakażać innych, zamiast zachować odległość 1.5metra zieją ludziom do ucha, zamiast przestrzegać przepisów o niespotykaniu się w grupach olewają to, zamiast myć ręce śmieją się z ludzi którzy to robią. To przez nich będą coraz większe obostrzenia.
- 14 37
-
2020-04-01 10:32
Zagadka Zagadka Zagadka
znajdź dwa zdjęcia zbiorowe na trójmiasto i wymień z nazwiska i stanowiska owych głupców.
Nagrody dla znalazców !- 1 1
-
2020-03-31 16:36
Nie, to nie przez nich, oni żadnych obostrzeżen nie wprowadzają. Te obostarzenia wprowadza rząd.
- 4 0
-
2020-03-31 13:10
A jednak zrozumiał, pomyślcie jeszcze raz, sami dojdziecie do tego wniosku.
- 3 0
-
2020-03-31 11:19
Nie zrozumiałeś. (7)
- 27 4
-
2020-03-31 11:28
Lepiej aby było jak w Indiach. (5)
Garść mundurowych i lać po grzbietach. Oddzbaniać krnąbrnych i patrzeć czy równo puchnie!
- 12 16
-
2020-03-31 11:41
To już przerabialiśmy w Polsce, zapewne nie pamiętasz tych czasów. (4)
- 20 5
-
2020-03-31 12:33
Mam 39 lat, zatem trudno abym pamiętał stan wojenny. (3)
Pamiętać mogą stare dziadki {dzieci i nastolatków nie pałowano), którym chyba brakować zaczyna takich emocji..
- 4 15
-
2020-04-01 10:13
Bo to były wydarzenia kulturalne.
- 3 0
-
2020-03-31 20:22
Myślisz ze milicja pierw legitymowała a później okładali palami
Czy pięt okładali palami a później o urwa, studenta my zajechali. I co teraz ? Pogrzeb o 4 nad ranem i napisać ze był w ruchu oporu. Tak jest pułkowniku.
PS może dzieci i nie bili, ale jak wpadali na chatę o 2-3-4 w nocy to dzieciaki się wystarczająco napatrzyli jak pojechali z rodzicami i cała chata dogorynogami. Przynajmniej u mnie w domu tak było tata w solidarności i mama tez za solidarnością. Widocznie współpracowałeś lub jesteś zomo ormo- 8 1
-
2020-03-31 18:13
Zapytaj się ich, jak to wspominają.
- 3 1
-
2020-03-31 11:20
Ano, nie zrozumiał.
- 17 2
-
2020-03-28 09:24
Zostań w domu i idź na wybory. Po trupach do celu. (3)
- 99 15
-
2020-03-28 11:37
Wyborów w maju 2020 roku nie będzie. To jest mało ważna sprawa na ten moment. Teraz są ważniejsze sprawy niż twoje wybory. Teraz masz siedzieć w domu.
- 9 5
-
2020-03-28 10:03
Rządy PO to gorsze niż malaria i ebola razem
- 7 19
-
2020-03-28 09:27
Zostanmy w domu ale wybory zbojkotujmy
- 6 5
-
2020-03-28 09:02
widać, że te działania przynoszą skutek (118)
w Polsce zmarło 16 osób we Włoszech tylko wczoraj 1000 osób.
- 254 372
-
2020-03-30 21:35
1000 to za mało minister chce 1000000
we włoszech jest więcej starców. Starzy muszą odejść bo nowi ludzie się nie rodzi. A wiesz ile aborcji codziennie jest wykonywanych?
- 0 0
-
2020-03-29 10:43
Oficjalnie, Sanepid z Ministerstwem tuszują dane. Np. wczoraj był przypadek zgonu osoby zarażonej na koronawirusa, nie wliczyli go do statystyk, choć szpital poinformował sanepid, ale ten nie wypełnił druku do ministerstwa, na podstawie których sporządza się tabelki. Podobna historia była w mniejszym mieście, gdzie samorząd poinformował o śmierci,
Oficjalnie, Sanepid z Ministerstwem tuszują dane. Np. wczoraj był przypadek zgonu osoby zarażonej na koronawirusa, nie wliczyli go do statystyk, choć szpital poinformował sanepid, ale ten nie wypełnił druku do ministerstwa, na podstawie których sporządza się tabelki. Podobna historia była w mniejszym mieście, gdzie samorząd poinformował o śmierci, a oficjalnie w Polsce nie o tym nie wiadomo. To się dzieje, aż strach pomyśleć na jaką skalę. Zapytacie po co? By nie siać paniki? Może, ale wiedza o tuszowaniu sama w sobie sieje panikę. Jednak to bardziej chodzi o wybory, ma być spokojniej aż Duda wygra, później przez kolejne 3 lata może się być nawet apokalipsa.
- 2 0
-
2020-03-28 22:31
Przecież jeszcze nie weszliśmy w fazę szybkiego wzrostu
Dopiero przed nami poważne problemy. Za 2-3 tygodnie jak tak napiszesz to będziemy mogli sobie gratulować, ze mamy całkiem dobrze. Jedna wszystkie Krzywe wzrostu w stosunku do innych krajów pokazują, ze na razie jesteśmy w środku stawki. Patrzysz jak krzywa się układa od dnia kiedy było pierwsze 100 osób zarażonych i liczysz dzień po dniu. Wówczas porównasz to z innymi krajami i zobaczysz ze nie jesteśmy wybrańcami szczęściarzami.
- 6 3
-
2020-03-28 22:04
w Kursk TV tylko 16, czy 17 zgonów jest, a prawda jest zupełnie inna...jest ich dużo więcej
- 4 2
-
2020-03-28 21:24
Tylko zauważ, że Włochy to nr. na liście turystów z całego świata. Także wizyt biznesowych jest dużo więcej jak u nas. Poza tym tam jest inny styl życia i kontaktów między ludźmi niż u nas. Przez to wszystko u nas zaczęło się to później i zdążyliśmy się nieco przygotować i ograniczyć rozprzestrzenianie wirusa.
- 4 2
-
2020-03-28 21:19
nic nie przynoszą
jak tylko zaczniemy badać tyle co inni sie okaze ze mamy 15 tys chorych i umarło 300 chorych tylko ich nie badaliśmy bo pisowi to nie pasuje w ogłupianiu narodu polskiego.
- 7 3
-
2020-03-28 17:41
we Wloszech prawie 11 tys "ozdrowieńców", a w Polsce tylko 7
i co Ty na to teraz, amebo?
- 7 6
-
2020-03-28 17:22
16 osób ktore w akcie zgonu maja wpisane korona wirus a ile ma wpisane inna chorobe ? (1)
zgodnie z zaleceniem naszej władzy? Masz dwie lub trzy choroby wiec wpisuje sie taka ktora pasuje do satystyk. tak samo z chorymi , testy wykonywane w razie ostatecznosci nie pokazuja prawdy.
- 11 1
-
2020-03-28 20:25
To nie tak. W akcie zgonu masz 3 rubryki, w jednej wpisujesz chorobę zakaźną czyli np. covid, w drugiej przewlekłą np. cukrzycę, a w trzeciej bezpośrednią przyczynę śmierci czyli np. niewydolność oddechowa lub zawał serca, ale rzeczywiście tworząc statystyki, możesz dowolnie manipulować danymi.
- 7 0
-
2020-03-28 12:50
RIP (3)
mam rodzinę we wloszech też olewali śmialii sie chodzili bo piękna pogoda wszyscy mieli gdzieś a teraz idzie w tysiącach w szpitalch trumny przed łóżkami pacjentów dramat;;;; to czeka nas patrząc po frekwencji biegaczy i spacerowiczów po lsach np. na pustkACH
- 20 10
-
2020-03-28 17:27
Nie mieszajmy dwóch różnych systemow walutowych, nie bądźmy pewexami. (2)
Najbardziej mnie wkurza, jak ktoś tendencyjnie próbuje nałożyć pewne skutki, pewnych zachowań i na siłę łączyć je z zupełnie innymi zachowaniami, w innym miejscu i wyciągać z tego wnioski. Włosi olewali w ten sposób, że przesiadywali w lokalach, gdzie wspólnie jedli, pili i się bawili, obściskiwali i całowali, a u nas się "olewa" bo wyjdzie się na
Najbardziej mnie wkurza, jak ktoś tendencyjnie próbuje nałożyć pewne skutki, pewnych zachowań i na siłę łączyć je z zupełnie innymi zachowaniami, w innym miejscu i wyciągać z tego wnioski. Włosi olewali w ten sposób, że przesiadywali w lokalach, gdzie wspólnie jedli, pili i się bawili, obściskiwali i całowali, a u nas się "olewa" bo wyjdzie się na spacer po lesie, po plaży, czy w inne miejsce na świeżym powietrzu, gdzie nie ma w najbliższym otoczeniu nikogo innego, kto mógłby ich zarazić. Jak można zestawiać jedno z drugim i wyciągać z tego wnioski?
- 17 8
-
2020-03-28 22:27
mylisz się cżłowieczku, w lesie idziesz wąską ścieżką, a mijają cie dyszący biegacze, rowerzyści (1)
rodziny na spacerach. idz do lasu i zobacz jak to wygląda, zamiast pisać bzdury.
- 7 7
-
2020-03-29 00:08
To może zły kawałek lasu wybrałeś, może nie idź ścieżką. Musisz się pchać akurat w te miejsca gdzie inni już są?
- 9 3
-
2020-03-28 12:32
nie mow "hop" bo za dwa miesiace
bedzie wielki smutek
- 9 0
-
2020-03-28 12:03
Liczby (4)
Proszę sprawdzić ilość zgonów we Włoszech spowodowanych wirusem.
Włochy podają liczbę wszystkich zgonów niezależnie od przyczyny.
Wypadki,starość,choroby nowotworowe i inne razem.- 14 18
-
2020-03-28 17:45
Lonbardia (1)
W Lombardii zmarło od wirusa 50 ksieży (marzec) - to info episkopatu Włoch
Gdyby "normalnie" umierali w takim tempie to na koniec roku w regionie nie byłoby księzy- 11 2
-
2020-03-29 14:29
Pewnie udzielali namaszczenia...
- 0 0
-
2020-03-28 15:54
(1)
To nie jest prawda, podają liczbę zgonów z potwierdzonym zakażeniem. Umiera więcej osób których nie umieszcza się w tej statystyce. Będzie to można zweryfikować za jakiś czas bo liczba zakażonych powinna być bliska sumie tych którzy wyzdrowieli i zmarli.
- 12 0
-
2020-03-28 21:32
Tak to co tam za ludzie mieszkają czy w innych krajach europejskich są takie zgony? Nie więc jest to obrzydliwy fejk
- 1 5
-
2020-03-28 12:00
W Polsce informuje się o 16 zmarłych z powodu koronawirusa.
W takiej Białorusi np. zmarło "0", ale na pewno będziesz pierwszy, który powie, że to ściema...
- 15 0
-
2020-03-28 11:14
Bzdura
Te 16 należy pomnożyć przynajmniej przez 100. Żeby w Polsce być zakwalifikowanym jako chory na koronę trzeba mieć szczęście albo...być ministrem ,bo tylko wtedy zdobią test
Statystyki nie obejmują tych cóż powodu wirusa umierają w domach ,bo nie mogą znikąd uzyskać pomocy
.Ot państwo z tektury.- 20 11
-
2020-03-28 11:05
jak nie bedzie testów to i nie bedzie chorych - proste ta sama metoda jak w Rosji
nic dziwnego bo ciągle PiS sie inspiruje pomysłami ze wschodu
- 25 9
-
2020-03-28 10:45
Albo nie wiesz o wszystkich zgonach ;)
- 4 2
-
2020-03-28 10:44
w Polsce też zmarło ok tysiąca tylko nie mówią ci o tym bo codziennie ludzie umierają na różne rzeczy
- 18 6
-
2020-03-28 10:33
Jak kazdy przygłup chwali sie głupotą .Polska niema nic wspólnego z Włochami (1)
Włochy niema porównania tam zwyczajem jest zycie na zewnatrz bardzo rozrywkowe praktycznie wszyscy jedzą na miescie.Zarazone osoby przyleciały do nich i nie i nie były w zaden sposób kontrolowane.Maja bardzo wylewne zachowanie i zarazały masowo ludzi wszedzie.Gdy pozamykali szkoły ich zachowanie sie nie zmieniło jeszce wiecej czasu spedzali w
Włochy niema porównania tam zwyczajem jest zycie na zewnatrz bardzo rozrywkowe praktycznie wszyscy jedzą na miescie.Zarazone osoby przyleciały do nich i nie i nie były w zaden sposób kontrolowane.Maja bardzo wylewne zachowanie i zarazały masowo ludzi wszedzie.Gdy pozamykali szkoły ich zachowanie sie nie zmieniło jeszce wiecej czasu spedzali w knajpach i na imprezach .Nie trzymali kwarantanny ci co mieli ja obowiązkowo W Polsce niema takiej mozliwosci bo niema unas takich zwyczajów a przedewszystkich juz po kilku przypadkach rzad zareagował zamknoł granice i zrobił kwarantanne dla tych zagranicy
- 22 7
-
2020-03-29 11:56
"Lot do domu" był dużym błędem, ściągano rodaków ze wszystkich stron świata, nawet tych najbardziej zagrożonych jak Włochy i Hiszpania a potem ci ludzie wsiadali na lotnisko do autobusów, pociągów, taksówek i rozjeżdżali się po kraju roznosząc wirusa którego na pewno część z nich przywiozła... Jeżeli szukacie zajęcia dla uziemionych samolotów Lotu to niech wszystkie polecą do Smoleńska 10 kwietnia, po dwie osoby na pokładzie....
- 9 0
-
2020-03-28 10:24
tam robią testy i podają rzetelne dane
- 5 10
-
2020-03-28 09:54
Nieprawda
Te dzialania tylko wyniszczenie gospodarki. W Chinach koniec kwarantanny i pojawia sie od nowa wirus
- 13 4
-
2020-03-28 09:50
W cuda wierzys?! U nas dużo ludzi umiera na niewydolność oddechowa
I nikt im nie robi po śmierci testu... stad taka mała luczba
- 22 5
-
2020-03-28 09:48
zobacz ile we włoszech mieszka mln ludzi
zobacz ile w Polsce i policz sobie jaka jest umieralność.
To jest jakaś hucpa medialna!- 17 11
-
2020-03-28 09:43
..
I tak będzie jak we Włoszech niestety to wszystko jest dawkowane ... Wiedzą jaki potencjał mają Polacy historia im to ukazała... A dla CB dużo zdrowia życzę ;)
- 5 6
-
2020-03-28 09:42
Każdy liczy po swojemu (10)
nie wierzę w te Włoskie statystyki - raz, że robią bardzo dużo testów, więc i chorych mają więcej (jedynym krajem, który teraz odstaje w liczbie chorych w stosunku do liczby testów jest Hiszpania). Dwa - poważnych przypadków mają około 5% wszystkich (czyli tyle co gdzie indziej), to jest jakieś 3700 przypadków. I codziennie 1/3 z nich umiera? To
nie wierzę w te Włoskie statystyki - raz, że robią bardzo dużo testów, więc i chorych mają więcej (jedynym krajem, który teraz odstaje w liczbie chorych w stosunku do liczby testów jest Hiszpania). Dwa - poważnych przypadków mają około 5% wszystkich (czyli tyle co gdzie indziej), to jest jakieś 3700 przypadków. I codziennie 1/3 z nich umiera? To się nie spina w ogóle. 8% wszystkich zarażonych we Włoszech to personel medyczny (i ten procent ciągle spada w miarę jak zarażają się także inni), więc praktycznie każdy ciężko chory, który dłużej leżał w szpitalu ma ekspozycję na wirusa - potem jak ktoś umrze to wystarczy zrobić test i jak miał wirusa to umarł na wirusa. Nie mogę się doczekać, aż będzie weryfikacja tego wszystkiego - w szczególności porównanie zachorowalności na choroby dróg oddechowych czy obłożenia szpitali w porównaniu z poprzednimi sezonami.
- 30 17
-
2020-03-29 04:04
Pomogę w obliczeniach. (1)
W 2019 roku w Bergamo między 1 a 24 marca zmarło 98 osób.
W 2020 roku w Bergamo między 1 a 24 marca zmarło 446 osób, z czego 136 zakwalifikowano jako ofiary koronawirusa.
Jak to wyjaśnisz?- 4 0
-
2020-03-29 10:49
Tym że ofiary nowotworów doliczyli albo zmarłych ze starości? Człowieku ta ściema to większa polityka
- 5 4
-
2020-03-28 15:56
(3)
Tylko jak skomentować, to, że kostnice w Lombardii pękają w szwach, trupy są wywożone konwojami ciężarówek do innych części Włoch. Tam naprawdę umierają ludzie i jest potężny wzrost śmiertelności. Czy to też wynika z błędnych założeń statystycznych ?
- 17 6
-
2020-03-29 16:30
grabarze też nie chodzą do pracy proste
ani ludzie, którzy obsługują to wszystko, albo pracują w okrojonym składzie.
- 2 0
-
2020-03-29 10:48
Kłamstwa medialne nic poza tym
- 0 5
-
2020-03-28 22:26
Właśnie w tym problem
że ciężko o rzetelne dane.
- 7 2
-
2020-03-28 10:51
(1)
A skąd szanowny pan bierze dane o poważnych przypadkach? Z worldometers.info ? No to radzę sobie darować. Wg nich w Polsce są 3 poważne przypadki... od dobrych 2 tygodni. Po prostu jakiś czas temu kraje dawały jakieś informacje o stanie zdrowia pacjentów, tyle że potem ich nie aktualizowały, a na tej stronie dalej widnieją jako aktualne. Teraz nikt niema czasu podawać zmiennego przecież stanu zdrowia kilkudziesięciu tysięcy osób.
- 7 7
-
2020-03-28 22:29
Niestety
Dane są jakie są i to strasznie utrudnia walkę z dezinformacją. Przynajmniej liczba aktywnych przypadków się zgadza z tą co na wiki podają na bieząco. A włoskiego nie znam :/
- 4 0
-
2020-03-28 09:52
Nie będzie weryfikacji bo nie taki jest cel tej szopki (1)
Rok temu na wiosnę we Włoszech zmarło ponad 6 tys osób... na grypę itp
- 29 15
-
2020-03-28 10:26
Tak było
Pamiętam te dramatyczne wiadomości z Bergamo jakby to było wczoraj.
- 10 10
-
2020-03-28 09:41
W Polsce zmarło więcej, ale w statystyki wlicza się jedynie osoby które zmarły w szpitalu. A jak wiadomo, już przynajmniej kilka osób zmarło w swoich domach.
- 29 8
-
2020-03-28 09:33
No wlqsnie to przykre ze w to ludzie wierza (1)
Robimy mało testów, serio ciężko jest się przetestować u nas, tam nie było z tym takiego problemu, druga sprawa sprawdź ile mieli zachorowań 21 dni po wykryciu 1 przypadku, pomogę połowę tego co my ,ich służba zdrowia lepiej przygotowana niż nasza, jedyna różnica in minus w Italy to ze jest to drugi najstarszy naród na świecie po Japonii zatem
Robimy mało testów, serio ciężko jest się przetestować u nas, tam nie było z tym takiego problemu, druga sprawa sprawdź ile mieli zachorowań 21 dni po wykryciu 1 przypadku, pomogę połowę tego co my ,ich służba zdrowia lepiej przygotowana niż nasza, jedyna różnica in minus w Italy to ze jest to drugi najstarszy naród na świecie po Japonii zatem wpływa to mocno na zgon które liczą u siebie. U nas do tego knebel u lekarzy ,mało testów i jedziemy do wyborów, po trupach ale do celu ,ktoś ma jeszcze wątpliwości kto nakazał ładować w Smoleńsku, ja żadnych od początku a teraz tylko mały konus to powiedza
- 46 11
-
2020-03-28 09:45
to niech lądują tam tego 10 IV 2020
- 3 5
-
2020-03-28 09:32
Statystyki (10)
A skąd wiesz ze inni zmarli zostali odpowiednio zakwalifikowani? Nie każda śmierć jest badana pod kątem posiadania Covid jest wcześniej nie było podejrzenia. Statystyki podawane oficjalnie są do niczego aprioei choćby dlatego, że na badania czeka się kilka dni, co oznacza że dane są nieaktualne w dniu opublikowania.
- 33 13
-
2020-03-28 22:18
(1)
Covid to ciężka niewydolność oddechowa i jak sądzę jeśli chory po prostu się nie udusi, to przyczyną zgonu będzie choroba towarzysząca.
- 7 0
-
2020-03-29 01:54
nie udusi a utopi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zacznijcie czytac . Efekt jest prawie identyczny jak sie człowiek topił bo od cholery płynu sie tworzy
- 8 0
-
2020-03-28 10:06
Tak samo w drugą stronę (1)
Skąd wiesz że statystyki zgonów to covid?
Wiem że nie dopuszczamy do siebie że to może być przemyślane działanie. Nie mamy fizycznie dostępu do danych.
W dobie cyfryzacji można wiele zrobić.- 15 7
-
2020-03-28 10:22
Jeśli wiadomo, że na 10 osób dwie to księża to jest jasne, że to trzeba ukrywać.
Kościół w Polsce ma się dobrze bo ma stałe źródło pieniędzy. Jak się ludzie odsuną to będzie po kościele takim jaki znamy. Rozpasanie i otyli biskupi.
- 15 9
-
2020-03-28 09:57
To jest gigantyczny wałek amerykański z udziałem ich WHO itd. (5)
Czy jest z udziałem Chin, nie wiem, ale jestem absolutnie przekonany, że te liczby i straszenie, jest grubo naciągane. Ile tys. osób umiera statystycznie we Włoszech?
Czy testy są marnowane na badanie różnych zmarłych? Nie sądzę. Włosi są cwani i też mają mentalność naciągaczy.- 24 20
-
2020-03-28 22:25
jedyne co jest gigantyczne
to kremlowskie nakłady na dezinformację, którą potem już za darmo powtarzają pozyteczni idioci
- 7 1
-
2020-03-28 10:47
(3)
tak są grubo naciągane, że w niektórych krajach brakuje respiratorów? myśl człowieku
- 23 12
-
2020-03-28 11:16
(2)
DArek ale to wiesz również z TV i Ty piszesz do kogoś "myśl"? Gdzie sam masz z tym kłopot i łykasz każdą papkę? hahaha
- 15 13
-
2020-03-29 15:19
Informacje przekazywane przez znajomych mieszkających np. we Włoszech nie tylko potwierdzają to co pokazuje TV ale są jeszcze
bardziej przerażające
- 3 1
-
2020-03-29 10:11
Tak, myśl. I przeczytaj o czymś takim fajnym jak brzytwa Ockhama.
- 4 0
-
2020-03-28 09:32
Raczej fałszowanie statystyk (1)
Pierwsze ofiary śmiertelne były w Polsce w lutym. Wpisane w przyczynie zgonu zawał niewydolność itp
- 70 16
-
2020-03-28 14:55
Jak żyć?
Fani opozycji najpierw mówili, że rząd ukrywa informacje o koronawirusie, potem, że nie robi testów, teraz, że ukrywa prawdziwe przyczyny zgonów (zapewne fałszując akty zgonu wystawiane przez lekarzy)
Kaczystowskie bojówki w nocy dopadły Agencję Fitch i wymusiły podtrzymanie ratingu oraz oświadczenie, że Polska jest stosunkowo odporna na szok związany z pandemią
Skala tego obłędu staje się już groteskowa, wymyka się klasyfikacjom.- 14 27
-
2020-03-28 09:21
(24)
Zmarło 16 osób przebadanych pod kątem koronawirusa. Wiara w to, że nie było innych przypadków, jest dość złudna.
- 146 26
-
2020-03-28 12:52
(2)
Poza tym jesteśmy na etapie epidemii, na którym Włochy były miesiac temu.
- 18 1
-
2020-03-29 10:46
(1)
Tak mitomanie
- 0 3
-
2020-03-29 11:49
Kup sobie słownik.
- 1 0
-
2020-03-28 09:52
tak samo dość złudna jest, że główną przyczyną lub w ogóle przyczyną ich śmierci był koronawirus (20)
cały ten cyrk ma służyć polityce i zapobiegać zmianom polityczno-społecznym.
Kasta naczelna rządząca światem nie widzi innego sposobu niż wzięcie ludzi za ryj i to się stanie w najbliższym czasie. Wszytko dla waszego dobra, postępu, zdrowia i żeby was uratować!- 72 56
-
2020-03-28 14:51
Jeden/jedna z niewielu myślących
W ciemnogrodzie żyjemy, teraz to widać, jak na dłoni
- 7 1
-
2020-03-28 10:46
(13)
Teraz udowodnij że jakakolwiek "kasta naczelna rządząca światem" w ogóle istnieje. Każdy paranoik może pobajdurzyć dowolne wymysły, tylko że to na nim spoczywa ciężar udowodnienia tego.
- 33 20
-
2020-03-28 17:08
(2)
Oj naiwny jesteś Dareczku. Myślę, że miałeś to szczęście, że nigdy Ci niczego nie brakowało. Rodzice zadbali o Twoją edukację, a teraz siedzisz sobie na wygodnym stołeczku i wydaje Ci się, że każdy by tak mógł, gdyby tylko chciał. Pieniążki Cię zaślepiły i nie dostrzegasz jak ten świat funkcjonuje. Nie interesuje Cię jak działa system bankowy,
Oj naiwny jesteś Dareczku. Myślę, że miałeś to szczęście, że nigdy Ci niczego nie brakowało. Rodzice zadbali o Twoją edukację, a teraz siedzisz sobie na wygodnym stołeczku i wydaje Ci się, że każdy by tak mógł, gdyby tylko chciał. Pieniążki Cię zaślepiły i nie dostrzegasz jak ten świat funkcjonuje. Nie interesuje Cię jak działa system bankowy, rynki finansowe, ani to że wszyscy jesteśmy okradani, każdego dnia, przez pewną kastę, bo i czemu by Cię to miało interesować, Ty tego nie odczuwasz. Zapewne mechanizm tworzenia pieniądza przez banki i nabywania za ten nierealny pieniądz realnych dóbr, nie istnieje i jest tylko teorią spiskową.
- 14 5
-
2020-03-29 10:09
(1)
Tak się składa, że doskonale wiem jak działa system bankowy i rynki finansowe w których to sam uczestniczę. A o spiskach i wyzysku zazwyczaj najwięcej mówią ci którzy właśnie nie wiedzą jak to działa i coś tam im się wydaje.
No i śmiało, wyjaśnij nam jak działa mechanizm bankowej kreacji pieniądza. I od razu nie zapomnij wspomnieć jak i dlaczego zachodzi proces odwrotny.- 7 4
-
2020-03-29 10:48
Darek, akurat system bankowy to jest pewna rodzaju "kasta", "mafia", której okres świetności rozpoczął się wraz z odejściem od parytety złota. I to nie jest żadna bajka, skoro ostatni kryzys to potwierdził. Nie ratowano miejsc pracy, nie ratowana gospodarki, ratowano jedynie banki pieniędzmi obywateli (bo mam nadzieję, że jesteś już na tyle świadomy, by wiedzieć, że państwo nie ma swoich pieniędzy).
- 5 2
-
2020-03-28 12:29
(3)
to wyjaśnij baranie skąd nagonka na gotówkę na wolności zgromadzeń na poglądy głoszone w internecie te wszystkie wojenki o ropę baranie wyzysk i grabienie państw 3 świata to oczywiście jest czysty przypadek
- 18 14
-
2020-03-29 10:07
(1)
Zarówno gotówka jak i zgromadzenia mogą zwiększać ryzyko zakażenia. Czego w tym nie rozumiesz?
- 4 0
-
2020-03-29 10:45
Powiedzieli bajeczke d**il uwierzył no tak gotówka to zło pewnie wirtualne cyferki które dziś są a jutro może ich nie być są lepsze tylko dla kogo pusty dzbanie?
- 1 3
-
2020-03-28 13:32
Jak chcesz ludziom wykładać
tajemnice świata, to chociaż spróbuj wcześniej opanować podstawy interpunkcji
- 13 10
-
2020-03-28 11:33
wszystkie niemalże państwa na świecie (2)
są zadłużone - u kogo? inna cywilizacja pożyczyła nam kasę?
- 34 5
-
2020-03-29 10:06
U siebie nawzajem
- 2 0
-
2020-03-28 13:56
obywalele większości krajów trzymają pieniądze w bankach które kupują obligacje - państwa pożyczaja od ludzi
- 10 2
-
2020-03-28 11:14
(2)
system bankowy - proszę bardzo
- 29 17
-
2020-03-29 10:05
(1)
Ale co system bankowy?
- 4 2
-
2020-03-29 10:35
Będzie beneficjentem pandemii, zadłużenie państw i zwykłych obywateli wkrótce wzrośnie o kilkadziesiąt procent
- 2 1
-
2020-03-28 10:24
Dokładnie! (4)
A włoscy i hiszpańscy lekarze są w spisku, powtarzam! są w spisku! Stąd te dramatyczne filmiki w mediach społecznościowych.Nie dajcie się zwieść, to wszystko spisek!
- 59 25
-
2020-03-28 10:46
(3)
broń masowej zagłady była w Iraku prawda:?Media to kłamliwe szczujnie na usługach polityków one nie informują tylko coraz bezczelniej kreują fakty
- 27 13
-
2020-03-28 15:08
Dokładnie! (2)
Ale i**otom nie ma co tłumaczyć! d**ile robią sobie jakieś maseczki zamiast trochę się dokształcić i zrozumieć, że bardziej im szkodzą fale 5G i chemtrailsy (które nadal są zrzucane nad miastami!). Polacy obudźcie się! Zamiast maseczek obklejcie sobie okna folią aluminiową i jeśli wychodzicie to zróbcie sobie foliowy czepek pod czapkę!
- 12 29
-
2020-03-28 17:34
(1)
a u mnie za oknem o godz. 00.00 spacerowało stado dzików i jakoś kosmici ich nie porwali - tak wiem kosmici jedzą tylko koszerne. pozdrawiam
- 11 6
-
2020-03-29 03:00
zabawa z energia skalarna i 5g to prawda.Jeszcze przypomnisz sobie ten wpis
- 7 2
-
2020-03-28 09:14
Tylko u nich (14)
zaraza zaczeła się rozprzestrzeniac nieco wcześniej. Musimy poczekać jeszcze z 6-10 dni aby zobaczyć czy będziemy mieli scenariusz jaki jest we Włoszech czy jednak działania zapobiegawcze przyniosły jakieś skutki.
- 88 15
-
2020-03-28 10:43
(7)
już widać że przyniosły skutek, dzięki temu za 2 tyg może już być po wszystkim
- 9 64
-
2020-03-28 11:48
na Oruni Górnej dzisiaj ruch jak przed pandemią (4)
samochody mkną jeden za drugim także słabo to widzę
- 33 4
-
2020-03-29 01:58
widocznie jestes czarnowidzem
- 4 0
-
2020-03-28 14:01
znaczy na starych szkotach czy na chelmie? (2)
- 1 10
-
2020-03-29 08:07
(1)
Na Oruni Górnej matołku.
Czytać nie umiesz?- 3 0
-
2020-03-29 09:55
Na Chełmie czyli?
- 1 2
-
2020-03-28 11:05
ogladaj wiecej tvp...za 2tyg to bedziemy sie rozpedzac jak inne kraje w ilosci zakazen (1)
- 72 16
-
2020-03-29 10:43
No jak dolicza chorych na zwykłą grypę to tak
- 5 2
-
2020-03-28 09:20
w Stanach i na Wyspach zaczęła się później (5)
- 44 8
-
2020-03-28 14:50
(3)
Ale ile oni robią testów, a ile my? Procentowo jest podobnie.
- 29 4
-
2020-03-28 17:40
bzdura (2)
Kiedy umierasz dusząc się - to chyba ilośc testów nie ma znaczenia
- 7 16
-
2020-03-28 18:26
(1)
Mogłaby mieć, bo może byś się teraz nie dusił.
- 13 0
-
2020-03-29 13:07
ograniczenie jazdy samochodami
I powietrze bedzis lepsze, nje będziecie sie dusic. Lepiej rowerem.
- 2 3
-
2020-03-28 09:29
W UK później niż u nas?
a to dobre:)
- 35 7
-
2020-03-28 09:11
Makarony to chyba o higiene nie dbaja (19)
- 41 40
-
2020-03-29 12:56
Dbają znacznie bardziej niż my. (1)
- 2 2
-
2020-03-29 13:34
Bidety wszyscy mają
- 2 1
-
2020-03-28 22:31
(1)
a Ty kultura gdzie masz? Wydaje mi sie w d*pie :-)
E tu la cultura dove l'hai? Penso nel culo.
Essere ignorante.
Ignorantem
PS: daj adres i pokazujemy Cie o co "dbajamy".- 1 9
-
2020-03-28 22:53
jeszcze raz po polsku
- 10 0
-
2020-03-28 19:44
W PL nie mamy ani karnawałów jak ten (1)
w Wenecji ani popularnych klubów piłkarskich jak Real czy Barcelona, które mają swoich licznych fanów w Chinach.
Od 10 lat widzę w TV chińskie twarze wśród publiki na meczach obu wspomnianych klubów, stąd główne ogniska epidemii w Hiszpanii są nie przypadkowo w Madrycie i Barcelonie.- 19 2
-
2020-03-30 00:45
"Chińskie twarze" LOL
- 3 0
-
2020-03-28 09:23
na pewno nie tak jak kiełbasiarze (12)
- 28 7
-
2020-03-28 09:43
wurst (11)
- 18 4
-
2020-03-28 21:59
Chilli wurst
- 4 0
-
2020-03-28 18:08
Mam obawy. (9)
Póki mało zarażonych było to odczułem zdziwienie nadmierną reakcją naszego rządu. Zamkniete szkoły? Przesada. Obecnie nie uważam ze to przesada. Rząd zrobił co powinien ale jak tyle krajów wcześniej miało zarazę to widzieli i wyciagnęli wnioski. Czy lubię czy nie lubię rządu to jednak odczuwam jakiś spokój. Nie ma przeładowywania szpitali a
Póki mało zarażonych było to odczułem zdziwienie nadmierną reakcją naszego rządu. Zamkniete szkoły? Przesada. Obecnie nie uważam ze to przesada. Rząd zrobił co powinien ale jak tyle krajów wcześniej miało zarazę to widzieli i wyciagnęli wnioski. Czy lubię czy nie lubię rządu to jednak odczuwam jakiś spokój. Nie ma przeładowywania szpitali a wszystkim zamiast wirusa wcześniej zarządza Szumowski. On planuje i to doceniam i chyba wielu innych. Mimo to za kołnierzem czuję oddech wirusa. Po przekroczeniu 1000 osób ilość zarażonych jest codziennie większa. Tak wiem że inni wczesniej mieli szybsze i większe przyrosty ale co z tego. Wirus jak w kisielu ale bilionami nadciąga. Ludzie mają coraz bardziej dość ograniczeń. Lepiej narzucić twarde ograniczenia niż ciagnąć to tygodniami. Tak więc uważam że trzeba pogonic masowe spacerki a może nawet 1 tydzień zakazać wogóle wychodzenia z domów.
- 48 61
-
2020-03-28 22:00
Szczerosc to podstawa
Ile i co?
- 2 0
-
2020-03-28 18:25
(7)
Bardzo sprytny i przemyślany trolling prorządowy. Ty to przynajmniej zasługujesz na te pieniążki, które Ci płacą. To co napisałeś jest kompletną bzdurą, ale większość da się na to nabrać i powie, że to bardzo rozsądne co napisałeś. Brawo Ty.
- 61 27
-
2020-03-28 19:11
(6)
Głupcy! Skoro u nas tak malo chorych i tak mało umiera to czemu szpitale nie wyrabiaja co??? Jak latwo zmanipulowac ciemny lud
- 59 14
-
2020-03-30 11:39
a kiedy szpitale wyrabiały? zapomniałeś jakie wszędzie kolejki były i ile się czekało na operacje? amnezja?
- 2 1
-
2020-03-28 19:50
tak przypomnę, że po tylu dniach od startu korona-wirusa Włosi mieli (4)
600 zarażonych. My mamy 1400 już. Także oby się nie okazało, że będzie rzeźnia za chwilę, bo u nich 3 tygodnie przed nami się zaczęło. Dlatego porównywać się do Włoch dziś możemy za 3 tygodnie. I nie będzie to takie optymistyczne porównanie.
- 41 26
-
2020-03-29 09:45
oczywiście że będzie to samo co we Włoszech ta kwarantanna ta kpina nie obejmuje domowników osoby poddanej izolacji a te mogą swobodnie wirusa roznosić do tego osoby najbardziej zagrożone zamiast siedzieć na d*psku w domu to łażą bez opamiętania, strukturę wiekową też mamy podobną jak i bagatelizujące podejście...
- 13 4
-
2020-03-28 21:26
co Ty gadasz? (2)
Włosi 600 zarażonych mieli w 5 dniu epidemii, my w 9. Tyle co teraz mamy to Włosi mieli już 8 dnia (u nas 15).
Zamiast powtarzać bzdury od szwagra wpierw odśwież sobie oficjalne statystyki.- 43 8
-
2020-03-29 15:17
(1)
Pierwszy zarejestrowany przypadek we Włoszech- 31.01, liczba zakarzonych podobna do tej w Polsce dziś (1128 osób)- 29.02. Równy miesiąc.
Pierwszy przypadek w Polsce_ 4.03. Zobaczymy ile będzi chorych za tydzień, ale już przebiliśmy Włochy. Jest to po części na pewno sprawa ilości wykananych testów, ale ciężko wróżyć z fusów. Trzymajmy się liczb. Zródła (worldometers- świtne zliczjące codzinnie z oficjalnych źródeł i wikipedia)- 2 5
-
2020-03-29 15:21
a sorry, w Polsce jest już ponad 1700
- 3 0
-
2020-03-25 08:23
Skorumpowany lapowkarz z helu udaje teraz prymusa jakie to zabawne
- 13 6
-
2020-03-25 07:03
(5)
Za chwile ma byc po kilkanascie na plusie...
- 47 3
-
2020-03-25 12:13
tak, przez dwa dni a potem znowu zimno...
- 2 0
-
2020-03-25 08:24
(3)
I dobrze wg pisowskiego ministra slonce i wysoka temperatura niszczą wirusa w czym d**ile macie problemy?
- 7 11
-
2020-03-25 21:32
Masz wirusa na mozgu
... bo nie boli się dokksztalcic. Wirus nie zginie w letnim słońcu. Latem w Polsce nawet jajka nie usmażysz bo max 15-18 st C
- 0 1
-
2020-03-25 10:36
bo w Hiszpanii jest 20 stopni, a chorują już szybciej niż Włosi (1)
- 8 0
-
2020-03-25 13:55
Skąd to wiesz? Czy w lecie ludzie masowo chorują na grypę odmozdzencu?
- 1 1
-
2020-03-16 23:18
Klima
A kiedy w gdyni w koncu wyłącza klimatyzacje w komunikacji miejskiej i otworzą okna?? To takie skomplikowane czy mamy oddychac zarazkami?
- 15 3
-
2020-03-16 20:01
(9)
Kiedy darmowa komunikacja? Dlaczego kontroler może zarażać innych pasażerów, a władze martwią się wyłącznie o przyciski w parkometrach?
- 66 46
-
2020-03-16 22:18
(1)
Serio??? Za miesięczny na wszystkie linie płacę 104 złote.. Jak nie muszę płacić mega kasy za parking w centrum to dla mnie duże oszczędności :) a co do kontroli to niestey jest potrzebna - ostatnio w niedzielę (jeszcze przed wirusem) w małym autobusie około 20 osób w środku i DWA mandaty...
- 5 2
-
2020-03-16 22:39
Dwa mandaty. Jeżeli każdy z gapowiczów ma rodzinę, to będzie jakies 6 zakażonych, którzy robią zakupy, pracują i dalej roznoszą wirusa. Jeżeli gapowiczowe zarazili kontrolera, to mamy co najmniej 50 nowych zakażonych pasażerów (+ ich rodziny). Koszty leczenia i ewentualne zgony warte tych kilku złotych?
- 3 7
-
2020-03-16 21:30
Komunikacja będzie w najbliższym czasie zlikwidowana,bo de facto korzystanie z niej jest w obecnej sytuacji zagrożeniem dla zdrowia i życia.
- 5 6
-
2020-03-16 21:30
(2)
A kto za to zapłaci?
- 1 5
-
2020-03-16 22:04
A kto płaci za darmowe miejsca parkingowe? Grunt nie jest za darmo.
- 3 2
-
2020-03-16 22:06
Za wszystko płacimy w podatkach, pani(e)...
- 4 1
-
2020-03-16 20:18
(2)
Idż do roboty ,będzie cię stać na bilet i nie powtarzaj się.
- 17 13
-
2020-03-16 20:20
(1)
Stać mnie na bilet, ale nie na chorowanie przez kontrolera.
- 17 12
-
2020-03-16 20:35
I to kontrolera bez krawata a jak wszyscy wiedza kontroler w krawacie jest mniej awanturniczy
- 8 2
Wszystkie opinie
-
2020-03-15 10:00
Opinia wyróżniona
(40)
I dobrze,posłuchali się ludzie władz i siedzą w domu.Brawo.A więc nie popełniamy włoskiego błędu. Tylko przez taką dyscyplinę mamy duże szanse.na pokonanie tej zarazy.Nie przesadzajmy tylko z tymi zakupami,magazyny pełne żywności i na pewno dla każdego wystarczy.Czuway!
- 525 62
-
2020-03-15 10:08
Oby komuniści poszli z wirusem
- 8 30
-
2020-03-15 10:21
(2)
Idę na spacer leje na polityków i ich d**ilna histerie ch**s i jego wiruskowi
- 12 45
-
2020-03-15 12:40
tryb nieśmiertelność tacy pierwsi padają ..... (1)
- 11 3
-
2020-03-15 19:28
Jakoś dalej żyje pacanie a codziennie chodzę do pracy
- 1 1
-
2020-03-15 10:22
(13)
Mała uwaga - trudno zrobić zakupy spożywcze bez wychodzenia z domu. Dlatego wydaje mi się że robienie zapasów nie jest pozbawione sensu. Mamy co jeść przez kilka dni i nie wychodzimy z domu. Dla dodania sobie otuchy włączamy film 2012. Wprawdzie inny kataklizm ale z pozytywnym zakończeniem.
- 29 6
-
2020-03-15 10:25
A ja polecam na ten ciężki czas (7)
"Ostatni brzeg". Książkę lub film. Pełna schiza gwarantowana.
- 18 0
-
2020-03-15 10:56
(5)
Ja polecam film epidemia z 1995roku z Rene Ruso ;)
- 5 1
-
2020-03-15 11:27
(2)
Obejrzałam,ale to typowe kino lat 90' - pościgi helikopterami, zły generał, wątek romansowy, generalnie takie kino klasy B. O wiele lepszy i bardziej realistyczny jest Contagion z 2011.
- 5 0
-
2020-03-15 16:16
(1)
Lepszy jest "Perfect sense" lub " 4:44 ostatni dzien na ziemi"
- 1 0
-
2020-03-15 23:00
o, dziękuję za propozycje, obejrzę :)
- 0 0
-
2020-03-15 12:06
A ja ,,8 lat rządów PO PSL,, (1)
- 6 18
-
2020-03-15 21:25
Obejrzyj swojego idola Zenka
- 2 0
-
2020-03-15 18:13
Dżumę Camusa czytajcie! Piękna i madra ksiazka.
- 2 0
-
2020-03-15 11:06
już widać,że spacerowicze nie zachowują stosownego dystanu 2-4 metrów (1)
- 12 3
-
2020-03-17 12:10
jeszcze niedwano bylo 1-2m, juz jest 2-4?
- 0 0
-
2020-03-15 12:19
Powiedz to mądralo spedytorom i logistykom... (1)
...ktorzy muszą pracować w magazynie i ładować towary. Albo agentom statkowym, którzy muszą spotykać się z załogami statków. Taka moja praca. Uwielbiam tych, co się wymądrzają, żeby siedzieć w domu, jak mogą.
- 21 3
-
2020-03-15 13:34
Racja.
Ale ten mądrala tego nie powie. Bo 24/7 siedzi na trójmiasto.pl i każdy artykuł komentuje swoimi "życiowymi radami".
- 6 1
-
2020-03-15 14:15
Mała prośba - jak już robiłeś/robiłaś zapasy sr*jtaśmy, mąki i ryżu w tym tłumie paranoików w bedrze czy lidlu, to nie wychodźcie już z domu przez najbliższe dwa tygodnie, ok? I dodawaj sobie otuchy oglądając filmy katastroficzne, na przemian z programami informacyjnymi- to Ci na pewno dobrze zrobi.
- 9 2
-
2020-03-15 10:27
Chlopie
Znowu okłamujemy.
Wcześniej chwaliłeś ze ludzie wszystko wykupują bo dzięki temu ruszyła gospodarka...
Straszne brednie wypisujesz..- 11 2
-
2020-03-15 10:31
"mądrzejsi" od specjalistów (9)
niestety nie wszyscy są rozsądni, z okna obserwuje spacerowiczów rodziny z dziećmi !!! narażają siebie i innych bo Brajanek i Dżejsika muszą sie wybiegać , a rodzice skrajnie nieodpowiedzialni myślą że są madrzejsi od specjalistów wirusologów, nie od rządzących bo ci czesto kłamią ale specjaliści radzą zostać w domu.!!żal nie umiecie posiedzieć chwilę w domu jak zalecają?.myśleć słuchać i być rozsądnym.
- 10 46
-
2020-03-15 10:46
(3)
Spacer jest zalecany !
Dzieci bez wychodzenia z domu eksploduja nadwyzka energii.- 32 9
-
2020-03-15 12:18
To niech eksploduja byle nie zarazaly innych
- 9 7
-
2020-03-15 13:09
A po co spacerować w publicznych miejscach? (1)
Można w kilka minut dostać się gdzieś w odosobnione rejony. Mamy takich mnóstwo.
- 16 2
-
2020-03-15 15:19
Boisz się to nie wychodź.
Wszyscy 60+ nie wychodzić z domu.
- 1 0
-
2020-03-15 11:04
(1)
Specjalistow...dobre sobie.
- 5 3
-
2020-03-15 12:23
nie musisz ufac władzy..
jak umrze zarazisz kogos z rodziny będzie płacz i zgrzytanie zębów. słuchać i udać rozsądkowi jesli go masz
- 3 4
-
2020-03-15 11:07
Wirus przenosi się droga kropelkową
Mówią że spacer tak, rower tak, bieganie tak, unikać dużych skupisk. Myć ręce.
- 43 0
-
2020-03-15 15:18
Spacer jest zalecany.
Skąd wziąłeś aby nie wychodzić na spacery? Tylko jak ktoś ma kwarantanne to nie może opusczać domu.
- 8 0
-
2020-03-15 15:55
Myśleć przede wszystkim! Dżizas!
Z drzewa na Ciebie ten wirus nie spadnie. Jeżeli nie stoisz w pobliżu osoby chorej, która akurat kichnie, zakaszle albo się pluje podczas mówienia, to nic Ci nie grozi! Spacer na świeżym powietrzu, z dala od tłumów, jest jak najbardziej wskazany.
- 8 1
-
2020-03-15 10:45
Tylko wczoraj wszyscy byli w Obi i Castoramie a jutro poleca wykupywac papier toaletowy i ryz.
No rzeczywiscie bardzo zdyscyplinowany kraj.... :)
Gdyby tylko knajpy byly otwarte ....- 15 0
-
2020-03-15 11:08
po pustych lodówkach z mięsem widać jak pełne są to magazyny (1)
- 4 9
-
2020-03-15 13:53
Jak wykupili to jak maja być pełne, a dostawa zwyczajowo przewidziana raz na tydzień?
- 6 0
-
2020-03-15 11:25
(1)
Ale spacerów nikt nie zabrania...
- 15 0
-
2020-03-15 12:07
Bo można
- 9 0
-
2020-03-15 13:02
jak zawsze najwiekszy głupek jest wyrózniony :)
- 5 2
-
2020-03-15 15:18
Na spacer powinno się chodzić. Tylko odstępny trzymać.
- 5 0
-
2020-03-15 16:19
A jutro wszyscy do pracy co to da
- 1 0
-
2020-03-15 17:46
Medyczna bzdura roku! Twoim obowiazkiem jest zachowanie dystansu, mycie rak itd. W żadnym razie nie zaprzestanie aktywności fizycznej!!!
- 4 0
-
2020-03-15 18:30
ludzie posłuchali
ludzie posłuchali, ale błąd włoski popełniliśmy bo jest za późno. jesteśmy jakieś 2 / 3 tygodnie po nich i kroczymy niestety tą samą ścieżką -( wiele firm się boi zamknąć...
- 1 0
-
2020-03-15 19:46
Blagam
Błagam was zostańcie w domach !!!
- 1 0
-
2020-03-15 10:01
W domu se siedzę, bo każo (6)
- 184 21
-
2020-03-15 10:03
rąbnij się w głowę pajacu (3)
- 6 31
-
2020-03-15 10:08
wiRUS wiadomo skąd ... (2)
- 3 3
-
2020-03-15 10:42
:) (1)
Bałaganu w głowie łatwo się nie pozbędziesz. O ile w ogóle próbujesz...
- 3 3
-
2020-03-15 12:08
Dziękujemy ,,waszemu człowiekowi w Moskwie,,
- 3 0
-
2020-03-15 15:20
Ale na spacer można iść.
Bo ianczej to się umrze na co innego.
- 2 1
-
2020-03-15 18:26
Mało ludzi? Trzeba było zobaczyć co się działo na wyspie sobieszewskiej Nie było gdzie zaparkować...
- 0 0
-
2020-03-15 10:02
Za to wiele ludzi wali do koaciolow... (10)
Zaraz będą komitety kolejowe... 50 numerów na sesję
- 82 106
-
2020-03-15 10:07
A Środa nie pikietuje pod Kuria ?
Już jej nie obchodzi stan kapłaństwa w Polsce ?
- 11 26
-
2020-03-15 10:10
(2)
Dokładnie tez patrze przez okno...idą.....
- 9 10
-
2020-03-15 12:09
Z Kurkowej nie widać kościoła , nie kłam
- 10 1
-
2020-03-15 15:39
A co lewaków komunistów obchodzi msza ?
Was wirus niech zabierze
- 1 6
-
2020-03-15 10:39
(2)
taca się musi zgadzać !! :)))) Ja się zastanawiam kiedy polak jeden z drugim zrozumie ze w Polsce Kościół nie ma NIC wspólnego z wiarą - NIC. $$ musi się zgadzać i żeby ludzie padali przed wejściem -sakiewka musi być pełna. Wejherowo dziś i kalwaria pokazała - droga krzyżowa w pełnej krasie,,,,
- 19 26
-
2020-03-15 12:10
wiRUS ...
- 1 4
-
2020-03-15 18:24
Byłam w kościele.
Łącznie ze mną 22 osoby. Nie zbierano na tacę.
- 2 2
-
2020-03-15 12:38
Nie masz racji
Właśnie wracam, a poszłam tylko dlatego, że była msza za moją ś.p. mamę i babcię. Razem ze mną 6 osób, a zwykle o tej godzinie tłumy
- 16 4
-
2020-03-15 12:39
nie kłam. kościoły świecą również pustkami
- 19 1
-
2020-03-15 17:50
Nie chadzam, ale po necie wszędzie foty pustych dziś kościołów?
- 3 0
-
2020-03-15 10:05
Antyszczepionkowcy właśnie dostali wersję demonstracyjną świata bez szczepionek. (29)
Trzymajcie się i pamiętajcie o zakupach dla osób starszych, one niech siedzą w domach.
- 365 32
-
2020-03-15 10:09
Rozumiem, że szczepionkowcy nie łapią koronowisrusa? (9)
- 23 63
-
2020-03-15 10:15
(6)
Jak opracują szczepionkę na koronawirusa to oczywiście wszyscy antyszczepionkowcy nie skorzystają i dzieci też nie zaszczepią, bo po co?
- 65 6
-
2020-03-15 10:54
(4)
Szczepieni będą osoby starsze i schorowane. Nikt zdrowych, młodych osób szczepić na tę chorobę nie będzie, bo przechodzą ją jako zwykłe przeziębienie.
- 8 26
-
2020-03-15 10:57
A jak nie przechorują do końca, to najwyżej umrą z powodu powikłań..., tak? (1)
- 19 6
-
2020-03-15 12:13
tak, tak jak po grypie
- 12 0
-
2020-03-15 16:38
Ponoć połowa pacjentów na OIOM-ie w Holandii to osoby poniżej 50. roku życia.
- 5 2
-
2020-03-16 10:10
"Nikt zdrowych szczepić nie będzie, bo przechodzą ją jako zwykłe przeziębienie."
No tak, tylko sobie trochę pokaszlą, pokichają, rozsieją zarazy i będzie ok.
Puknij się w makówę...- 0 0
-
2020-03-15 11:05
Nie skorzystaja bo z ta szczepionka wpuszcza ludziom kolejny syf.
- 11 26
-
2020-03-15 17:52
(1)
Nie ma szczepionki przeciw koronowirusowi posiadaczu pustej czaszki!
- 1 1
-
2020-03-15 18:10
Teraz jeszcze nie ma, ale za rok już będzie.
- 2 1
-
2020-03-15 10:31
z głupoty jak widać po tobie nigdy się nie wyleczysz nawet szczepionką (12)
1) nie ma, nie było i nie będzie szczepionek na nowe wirusy, na inne prawdopodobnie nigdy się nie pojawią np HIV
2) szczepienia nie gwarantują bezpieczeństwa czego dowodem jest, grypa, na szczepieniach przeciwko której zyskują jedynie korporacje bo rezultatów nie ma
3) szczepienia mają poważne efekty uboczne
4) skład szczepionek pozostawia wiele wątpliwości pomijać kwestie biologiczne jako ich stabilizatory często stosuje się neurotoksyny (a tacy jak ty chcą przymusowo wstrzykiwać je maleńkim dzieciom)- 15 74
-
2020-03-15 10:40
Gdyby głupota mogła fruwać, umarłbyś w powietrzu z głodu albo byłbyś karmiony z procy (4)
Powtórz te swoje "mądrości" np. tym, którzy mają powikłania po polio. Punkt 1 potwierdza, że twoja inteligencja jest poniżej normy statystycznej robaczka świętojańskiego i nie należy z tobą dyskutować bo i**ota (tzn. ty, żeby nie było niedomówień) zawsze da radę sprowadzić interlokutora do swojego poziomu i pokonać go doświadczeniem.
- 41 8
-
2020-03-15 12:42
(3)
Dziękuję za przytoczenie "genialnego" przykładu polio. mało kto wie że historia szczepień na POLIO to jedna wielka afera. Bo jak inaczej nazwać zaszczepienie 10 do 30 mln amerykanów szczepionką skażoną wirusem SV40! Tą samą szczepionką potraktowano też bliżej nieokreśloną liczbę mieszkańców Afryki. Wszystko na angielskiej Wikipedii. Nie trzeba wiele szukać. Na zdrowie. Tak na marginesie nigdzie nie napisałem że jestem przeciwny szczepieniom. Natomiast jestem zdecydowanie przeciwny sekciarzom którzy pokładają wiarę instytucjach i korporacjach. Wykluczając rozum.
- 7 19
-
2020-03-15 14:26
(2)
Powtórz to osobiście mojemu sąsiadowi, który nie był w dzieciństwie szczepiony i wytłumacz, ze powinien być szczęśliwy ze swoich powikłań po polio. Swój rozum sam wykluczyłeś podając Wikipedię za rzetelne źródło informacji.
- 15 3
-
2020-03-15 14:39
Szczepanie (1)
a ty skad czerpiesz swoja wiedze? Z ulotki marketingowej? Z TVN? Z TVP? Wyzywanie osoby sceptycznie podchodzacej do twojej wiary nie dodaje twoim 'argumentom' wiekszej wagi...
- 2 10
-
2020-03-15 14:54
Praktyka kontra Wikipedia.
Ot i cała tajemnica.
Aha, no i jeszcze artykuły naukowe, ale przecież zaraz krzykniesz, że są finansowane przez lobby farmaceutyczne. No tak..., jak dla kogoś "dr" Zięba jest autorytetem, a Wikipedia naukowym źródłem wiedzy... to tak, czapki z głów przed takim mędrcem. W końcu taki mędrzec czerpie wiedze od samego Doktora Google...- 9 2
-
2020-03-15 10:40
jak piszesz takei glupoty i wyzywasz kogos, moglbys sie podpisac chociaz imieniem i nazwiskiem oraz przedstawic swoja kariere zawodowa. rozmawiamy z wirusologiem czy sprzedawca?
- 8 8
-
2020-03-15 10:58
"nie ma, nie było i nie będzie" - tak samo mówili o lotach w kosmos ludzie pierwotni...
- 21 3
-
2020-03-15 12:02
Jak znajdą szczepionkę na koronowirusa..
Oczywiście że z niej nie skorzystasz ...dasz przykład :)
- 5 1
-
2020-03-15 12:13
(2)
Proponuję nie karmić dzieci pomidorami, ziemniakami czy bakłażanem - są to rośliny psiankowate które zawierają nikotynę (która jest bardziej trująca w stosunku gram do grama niż cyjanek potasu). Ale o tym żadne pseudonaukowe stronki dla alternatywnych rodziców nie informują, bo temat nie jest modny? Ty wiesz, że tlen w nadmiarze także jest szkodliwy? Odetnij dzieci od tlenu skoro nie przejmujesz się czymś takim jak DAWKA.
Nie będzie szczepionek na nowe wirusy - kto i na jakiej podstawie tak powiedział? Nauczyciel tańca co prowadzi stronę antyszczepionkową i cytuje wypowiedzi znachorów którzy nie opublikowali niczego w recenzowanym piśmie naukowym? Co to za różnica czy wirus jest nowy czy stary?- 21 3
-
2020-03-15 12:30
(1)
Z głupio mądrymi powiedzonkami dyskutować nie będę. Co do szczepionek na nowe wirusy to mówi to zwykła logika. Nie można dziś opracować szczepionki na np wirus SARS-CoV-2 skoro jego genom zsekwencjonowano dopiero w połowie stycznia. Lepiej obrażać i pyszczyć niż uświadomić sobie że by opracować szczepionkę trzeba wielomiesięcznych (w najlepszym wypadku!) testów poprzedzonych licznymi badaniami i analizami. No chyba że ty zrobisz tę szczepionkę siebie w piwnicy trollu który się wypowiadasz na każdy temat.
- 1 11
-
2020-03-15 16:27
ale ty jesteś głupi! Wymądrzasz się jak zwykły troll internetowy, a nie masz bladego pojęcia o czym piszesz. Twoja wiedza widać jest z wszelkich portali, gdzie na każdym co innego i tak se zbierasz do kupy. Żałosne.
- 5 0
-
2020-03-16 08:21
gościu
szczepień na grype jest jakieś 600 to jak mają być skuteczne? skuteczne są tylko te, które podają. szczepienia na grype są dobrowolone i rzadko z nich ktoś korzysta. gdyby były szczepienia na korona, to nie byłoby plagi. proponuje Ci wynieść się na wieś i jeść mięso tylko z własnego uboju oraz tylko własnej uprawy, nawet nie wiesz ile kwasu Cię omija w jedzeniu...
- 1 0
-
2020-03-15 11:45
O to też chodzi baranie! (1)
Chodzi też aby wyeliminować ruch antyszczepionkowców. Cudowna szczepionka jak zostanie wystawiona do sprzedaży (pewnie już jest gotowa i czekają na sygnał) wszyscy bez wyjątku rzucą się na nią dobrowolnie za grubą kasę. Szczepionka będzie powodować bezpłodność. Wielkim zwolennikiem depopulacji jest m.in. Bill Gates. Poczytajcie sobie o tym więcej
- 7 7
-
2020-03-15 14:26
ale bezpłodnośc u kogo ? kobiety ? faceta? będa inne szczepionki dla faceta a inne dla kobiety? czy teraz są juz podziały szczepionki na płcie?
A dlaczego w aktualnych szczepionkach ogolnodostepnych nie ma nic co sprawia bezpłodność i mamy najszybszy przyrost naturalny ever?- 4 3
-
2020-03-15 12:56
jest dokładnie odwrotnie. to wersja po szczepionkach
- 0 0
-
2020-03-15 14:52
nie licz, że to cokolwiek zmieni w ich 'wierze'
- 0 0
-
2020-03-15 23:47
to, że ktoś nie chce sczepionki, to jego sprawa, jeśli się zarazi to jego problem, a nie Twój, nie bój się od osoby niezaszczepionej się nie zarazisz, jeśli Ty jestes zaszczepiony
- 0 0
-
2020-03-16 08:48
Ja
Wytlumacz to moim starym rodzicom masakra
- 0 0
-
2020-03-15 10:06
jak w korei północnej (10)
- 34 35
-
2020-03-15 10:19
Kolega znajomej z instytutu badań wirusów powiedział, że (7)
Jeśli temperatura spadnie poniżej 0C, to wirusy znikną. Dwie ostatnie nocy były na minusie. Ja w domu otworzyłam okna i lodówkę na noc. Czy można już spokojnie wychodzić i spacerować?
- 10 13
-
2020-03-15 10:23
(2)
Nie, lodówka musi pozostać otwarta jeszcze przynajmniej dzień. Wtedy dopiero będzie można
- 25 2
-
2020-03-15 10:27
Trochę mi mięsem śmierdzi, które wcześniej mąż kupił (1)
- 15 1
-
2020-03-15 18:17
niech nim rzuca
.
- 0 0
-
2020-03-15 10:38
Bzdury. Wirusy żyją w nosicielu. Po wydaleniu przebywają w środowisku, temperatura i wilgotność może mieć wpływ na czas w jakim są aktywne, ale "poniżej 0" nie spowoduje, że znikną i się nie zarazisz.
- 9 0
-
2020-03-15 10:55
(1)
Włóż sobie głowę do tej otwartej lodówki, może cię ochłodzi choć trochę i zaczniesz myśleć. Jeśli nie, to ubierz jeszcze duży garnek na głowę, weź tłuczek do ziemniaków i j_bnij się tym tłuczkiem w ten garnek :D
- 11 1
-
2020-03-15 13:59
albo lepiej niech z włożoną do lodówki głową spróbuje ją zamknąć (lodówkę oczywiście)
- 2 0
-
2020-03-15 13:58
po co takie głupoty powtarzać
- 0 2
-
2020-03-15 10:20
porządek musi być.
- 2 3
-
2020-03-15 18:16
tam nie ma żadnego wuhana
.
- 0 0
-
Opinia została zablokowana przez moderatora
-
2020-03-15 10:15
(3)
Teraz na spacer, to najlepiej na cmentarz, cicho, nikt nie zaraża, odstępy odpowiednie no i trzeba zawczasu oporządzić kwaterę, bo jak nas zaczną w domach leczyć, jak to Pan minister ogłosił, to będzie jak znalazł.
- 92 36
-
2020-03-15 12:11
spacerują ci co mają długie kolejki do laryngologa
- 2 0
-
2020-03-15 12:14
Sty grypę (1)
to dotąd w szpitalu leczyleś czy tylko jej powikłania?
- 2 0
-
2020-03-15 13:10
Rozumiem, że ty swoje powikłania po grypie leczyłeś do tej pory na oddziałach zakaźnych, a lekarze badali Cię w kombinezonach ala Dustin Hoffman z "Epidemii"?
- 1 0
-
Opinia została zablokowana przez moderatora
-
2020-03-15 10:17
Ludzie już stoją w kolejce do sklepów (15)
żeby mogli w poniedziałek być pierwsi i wykupić znowu cały papier i mięso. Ja jeszcze przeczekam ze dwa dni może będzie można zrobić normalnie zakupy. Nie mogę patrzeć na idotów z papierem na pół roku i 10kg mięsa.
- 236 20
-
2020-03-15 10:42
(7)
nie mozesz patrzec ob tacy nie istnieja i sam rozsiewasz fake news.
ze pojedyncze przypadki robia wieksze zakupy, skad wiesz ze nie robia takich co dwa tyg? albo nie prowadza pensjonatu itp? albo ze nie kupuja dla sasiadow? ja mam dwie paczki papieru kupione miesiac temu, pewnie dlatego ze nie mieszkam w 20m2 jak ty i nie interesuje sie innymi ludzmi, to kupuje na zapas?- 16 28
-
2020-03-15 10:51
Uprzejmie donoszę, że (5)
"pojedyncze przypadki" wykupiły (w mojej dzielnicy) w Rossmanie i Biedronce cały papier toaletowy wraz z papierowymi ręcznikami. Półki, na których zawsze zalegało mnóstwo papieru toaletowego świecą od kilku dni pustkami. Co rano pracownicy je zapełnią, to poranny szturm "robiących sporadycznie zakupy" je opróżnia. Oni pewnie z tych co i ty. Nie interesują się innymi ludźmi, byleby mieć wszystko dla siebie... Żałosne...
- 45 3
-
2020-03-15 10:53
(3)
A czy pupy nie można umyć wodą w wanie ? W razie wilka oczywiście
- 21 4
-
2020-03-15 11:00
Można, ale ci co wykupują hurtowe ilości papieru chyba o tym nie wiedzą
- 24 3
-
2020-03-15 16:22
Niedługo liście będą....eco.
- 2 0
-
2020-03-15 23:49
bez mydła? powodzenia, powstanie nowy wirus...
- 1 0
-
2020-03-15 11:12
dlatego też powinna zostać wprowadzona reglamentacja
- 14 6
-
2020-03-15 10:55
chyba ślepy jesteś że nie widzisz sam też widziałem takich ludzi z zakupami na zapas a z tym papierem też prawda chyba do jedzenia kupują w sklepach kolejki jak za komuny i po co ? piszesz że nie istnieją tacy ludzie bo pewnie ci wstyd że zakupów na miesiąc zrobiłeś a papieru na dwa
- 12 1
-
2020-03-15 10:51
(2)
Mięsa nie zabraknie jak się skończy to mamy setki kilogramów czworonożnego mięsa w blokach które bardzo lubią też Chińczycy
- 18 16
-
2020-03-15 13:52
Stare koreanskie przyslowie mowi
Jeśli pies szczeka, oznacza iż jest niedogotowany
- 16 1
-
2020-03-15 15:44
xd
sąsiada w razie czego też można zjeść, przecież obiad bez schabowego się nie liczy
- 4 2
-
2020-03-15 10:57
Jestem w stanie zrozumieć że wykupili mięso, makaron, kasze itp. Ale czemu wykupili papier toaletowy?? Wieść gminna niesie, że jeden kichnął a stu się zesr@ło.
- 42 1
-
2020-03-15 17:20
Sklepy zmieniają godziny otwarcia od poniadziałku (2)
Wiele sklepów będzie krócej otwarte. Gro od 9 do 19 i to spożywcze.
- 1 1
-
2020-03-15 20:23
(1)
Gro? Piszemy- gros (12 tuzinów,144 sztuki). Komentujmy bez narażania się na wstyd.
- 5 0
-
2020-03-15 23:12
Dzięki za wyjaśnienie co ten wyżej miał na myśli.
Groucery ucięte przyszło mi do głowy ale odrzuciłam skojarzenie.
- 2 0
-
Opinia została zablokowana przez moderatora
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.