Trojmiasto.pl

Otwarcie fabryki Ekoinbud

15 października 2015 (82 opinie)
Firma zajmuje się produkcją modułowych domów oszczędnych energetycznie.
7 377
Trojmiasto.TV
Trojmiasto.tv

BIZNES

Opinie (82) 4 zablokowane

  • Ciekawe ile gwarancji no i cena chyba bez rewelacji ? (4)
    dodać do 350 tys działkę 200 i w zasadzie można kupić gotowy dom.
    Janusz_z_kaszub
    4 lata
    • to czas postawienia tego domu jest wielkim atutem tej technologii a kosztuje porównywalnie wiec od decyzji ze stawiasz dom na działce możesz go mieć po paru tygodniach - jak dla mnie super
      Tomek
      4 lata
      • upadles na glowe
        A czas wytworzenia? Sumarycznie jest taki sam tyle ze z problemami. Pokazala to budowa przedszkoli modulowych w gdańsku! Wiec nie pitolcie o czasie.
        sds
        4 lata
      • jak będziemy budować domy dla uchodźców to czas ma znaczenie
        4 lata
    • mam taki dom - jest super
      Mam szkieleciaka i latem chlodno, zima szybko sie nagrzewa i trzyma temp. Warto.
      Szkielet
      4 lata
  • 350 - 150m (2)
    Czas budowy taki sam jak klasycznego. Niedostosowanie do pl warunków i kritki czas użytkowania.... Wystarczy umieć czytać po angielsku czy tez sprawdzi rynek niemiecki ze biOra to tylko bogaci.... Bo za 20-30 lat stawiają nowy.
    rety
    4 lata
  • Drewno jednak nie, dziękuję. (11)
    Wolę tradycyjnie, jakiś ytong plus styropian, dobre okna, rekuperacja plus kolektory słoneczne na dachu do ciepłej wody i mamy luksusy że hej. No i chyba wyjdzie taniej niż podana cena, może nie w 7 dni bo technologicznie się nie da ale w 3 miesiące można by zamieszkac przy dobrej ekipie z kaszub :)
    mg
    4 lata
    • What?
      W 3 miesiące wybudować dom i zamieszkać?
      Na Kaszubach?
      Chyba w budzie dla psa... bez prądu, wody, ogrzewania... a nie w domu!

      Sorry man - NO!
      MM
      4 lata
    • Drewno to najlepszy materiał (2)
      Pewnie mieszkasz w betonowej klatce z domieszkami rakotwórczych substancji
      4 lata
    • dobra ekipa i kaszuby (1)
      dom ci postawi, obiad ugotuje i krowe wydoi
      he he he dobre
      4 lata
    • wiesz ze dom w stanie surowym nalezy '' sezonowac '' rok ?
      bez sezonowania moze ci szybko grzyb wylezc bo sama zaprawa schnie pol roku ! lane schody schna wewnatrz nawet ok roku .
      4 lata
    • z kaszub sa ekipy ale czy dobre? (2)
      od pługu oderwani i pozniej pekaja tynki, budynek siada(bo nie maja pojecia co to moment siły na sciskanie), wilgoc na k-g na poddaszu itp, itd. ale krowe wydoją, jeszcze wpadna na fuche gnój po ogródzie rozrzucic :)))
      nie polecam
      4 lata
      • Ja polecam ekipy z Kaszub...
        .. Później robię po nich poprawki, za potrójną stawkę :)
        Bob budowniczy
        4 lata
      • Ja tam kaszubów nie lubię ale ekipy takie jak wszędzie
        raz gorzej, raz lepiej. Zawsze można powiedzieć żeby lepsze materiały kupili, albo samemu pojechać kupić.
        asd
        4 lata
    • dobra ekipa
      dobra ekipa z kaszub joooo.....to chyba jakis zart.wredne kaszuby tylko by chlali i zaliczki brali.a na koniec zbuka w scianie zamurowali.
      trektra
      4 lata
  • Generalnie mało kto w polsce potrzebuje domu w 7 dni. Jak już ktoś dom buduje to może poczekać rok. Dlatego przy tej cenie bardziej opłaca się zbudować dom z porothermu/gazobetonu + styropian niż budować coś tak nie trwałego.

    Cena będzie podobna a jakoś w przypadku tradycyjnej budowy lepsza.
    MZ
    4 lata
    • skąd czerpiecie informacje że domy z drewna są nie trwałe?.Bardzo wiele domów drewnianych stoi na Podlasiu nie które mają po 100 120 lat i sa zamieszkałe z pokolenia na pokolenie. Zatem w czym budownictwo drewniane jest gorsze od murowanego??
      1 rok
  • Zastanawiam się dlaczego większość osób urodzona,wychowana i budująca swoje domy na wsi(za miastem) zabetonowuje sobie zawsze prawie całą posesję(kostka,płyty jumbo)? Wstydzą się i podświadomie "szukają" trochę miasta? Mieszkam całe życie w mieście ale gdy będę budować dom to zrobię sobie jak najwięcej trawnika i krzewów.
    4 lata
    • Ty tęsknisz za zielenią
      a oni za betonem.
      filozof
      4 lata
    • a czemu zakladasz, ze bedziesz budowal dom? (2)
      I kiedy chcialbys to zrobic? To mnie ciekawi, jak ludzie pod 50-60 lat wyprowadzaja sie z miasta. Zaczynaja sie problemy zdrowotne - do lekarza daleko. Maja coraz mniej sily - a do zrobienia przy domu jak zawsze bardzo duzo. Dzieci jesli sa, to uz dorosle i nie maja ochoty wyprowadzac sie na wies, bo zyja w miescie (albo za granica ;) ). Jednoczesnie wcale nie uwazaja takiego domu za swoj "rodzinny", bo wychowali sie gdzie indziej. A sami wlasciciele odcinaja sie w duzej mierze od znajmych jakich mieli w miejscu, gdzie mieszkali przez tyle lat. Niby "tylko pol godziny samochodem", ale to nie to samo co 15 minut spacerkiem.

      Nie, abym chcial zabraniac. Jak ktos chce - prosze bardzo. Po prostu nie rozumiem skad takie cisnienie na "domek pod miastem". Dla mnie wiecej minusow niz plusow.
      4 lata
      • ja mieszkam pare lat na morenie
        w moim bloku ludzie sie nie znaja, tylko na dziendobry
        u znajomych na wsi znaja sie za to wszyscy
        j.
        4 lata
      • mit domku pod lasem na emeryturze tkwi głęboko w umyśle każdego blokersa
        4 lata
    • żeby był "glanc" i porzundek - u nich w rodzinnym domu brodziło się w g*wnach
      4 lata
    • no właśnie porządek
      ja mam wykostkowany podjazd do garażu i opaskę dookoła, po to by nie brodzić w błocie jak rozjeździsz ziemię autem i żeby nie nosić do domu. A reszta trawa i krzaki. Ale z roku na rok coraz więcej krzaków, aby mniej kosić...
      Pierwsze dwa lata trawnik goliłem pod linijkę, a zimą odśnieżałem razem z podjazdem przed posesją, teraz... hmm , tyle ile trzeba :)
      4 lata
    • pewnie bo betonu nie trzeba ścinać i się nie zrobi błotko jak rozjeżdzisz autem (1)
      ja jak bede budować to musi być utwardzony plac zeby sobie np autem wjechac bez obawy ze sie zakopie a trawnika to jak najmniej bo po cholere mam biegac w kosiarką
      4 lata
    • Twój wybór i będziesz
      świątek, piątek doginal przy tym albo w parę miesięcy zrobi się małpi gaj. Można też płacić firmom utrzymujacym ogrody ale to jest dość drogie. Pomijam koszty nawodnienia w tak suche lato jak w tym roku. Też tak myślałem kiedyś ale uwierz mi rozwiazanie takie to pragmatyzm przelecisz miotłą co jakiś czas i możesz porobić kupę rzeczy.
      Re.
      4 lata
  • no i fajnie że nowe miejsca pracy powstaną u nas, (3)
    no i fajnie że trend eko się rozpowszechnia dla dobra naszej planety,
    szkoda tylko że tak wolno i dosyć drogo,
    ona
    4 lata
    • EKO to zmora dla przecietnego kowalskiego. Za to dla wszystkich firm i koncernow to żyła złota. Większość ludzi jest w stanie zaplacic nawet 50% więcej za cos co ma w nazwie słowo EKO bo myślą ze ma to cos wspolnego z ekologią.
      To ja
      4 lata
      • ?? (1)
        W Polsce chyba nadal większość patrzy na cenę... life!
        MM
        4 lata
        • Mało tego wiele osób myśli, że cena jest wyznacznikiem jakości i są w stanie kupić produkt w średniej cenie sądząc ze ten najtańszy jest badziewiem a na ten najdrozszy szkoda kasy.
          Leon
          4 lata
  • Pomysl super lecz jest jedno '' ale '' ! (15)
    Metraz tych domow nalezy zaczac od np. 25 - 30 metrow liczac po tzw. obysie plus male ew. poddasze ! . Zaraz ktos powie '' taki maly domek ?'' tak . To taka mala kawalerka ,no czy az taka mala skoro 30 metrow plus podasze np. 15 to jest juz 45 metrow. Dlaczego nalezaloby zaczac od 30 metrowych ? chodzi o cene domu glownie dla osob z mniej zasobnym potrfelem dla ktorych to moze byc jedyne rozwiazanie aby miec zwyczajnie gdzie mieszkac lub tzw. pierwsze lokum. . Dzis czlowiek wyda chocby duzo na dzialke budowlana i jej ''uzbrojenie '' i nalezy srednio liczyc na to 150 000 pod miastami , lub w zaleznosci od odleglosci poza od 80 000 do 100 000 ! nie oszukujmy sie bo dla wiekszosci zgromadzenie chocby 80 000 jest poteznym wysilkiem i po takim zakupie dzialki raczej na wiekszy dom ich nie stac . Lecz gdyby byla mozliwosc postawienia domku np. 30 metrowego za np. cene 50 000 zl ! to by ta fabryka nie nadazyla z zamowieniami . Taki maly domek 30 metrowy moze byc doskonalym wrecz luksusowym domkiem bo dom ma to do siebie ze jest na dzialce i jak ktos czuje jego niby malosc to otwiera drzwi i wychodzi zjesc obiad przed gdzie ma wielka przestrzen. Domy sa dzis oferowane zbyt duze gabarytowo i ich metraz nalezy zaczynac od dowolnego bo jedno stac na 200 metrow a innego na 30 metrow lecz jak zabraknie oferty tych malych 30 metrowych to wtedy jest problem dla osob z malymi pieniedzmi. Ludzie dzis maja kawalerki 16 metrowe i sa zadowoleni wiec i domy moga byc tez od 30 metrowych.
    4 lata
    • Chyba nie widziałeś mieszkania 30 m2. To mała klitka, gdzie pomieszczenie stołu, szafy, miejsca do przechowania deski i odkurzacza graniczy z cudem. 45m2 z użytkowym poddaszem to już lepiej ale powiedzmy sobie szczerze nie opłaca się stawiać takich mikro domków. Nie licząc zakupu działki wybudowanie w stanie deweloperskim metra kwadratowego domu kosztuje około 1,5 tyś (przybliżona wartość zależna od projektu i użytych materiałów). Obecnie minimalna powierzchnia działki to 400 m2. można na nim postawić dom max 12x12. Kupowanie działki 400 m2 i stawienie na niej 30m2 + 15 za 68 tyś zamiast 40+20 za 90 tys jest niedorzecznością. Kolejna rzeczą jest ogrzewanie w takim domku. Trzeba znaleźć miejsce na kocioł lub choćby zwykłą kozę do grzania.Autor tekstu powyżej chyba nie widział kawalerki 30 metrowej i nie zna się na budowie domów. Będąc budowlańcem wyśmiałaby każdego kto przyszedłby do mnie i powiedział że chce postawić większy garaż i w nim zamieszkać. Proces inwestycyjny przy budowie 30 metrów czy 300 jest taki sam. Szkoda czasu na murowanie garażu i urządzanie go.
      4 lata
      • dlugo mieszkalem w 16 metrach wynajmujac ! (4)
        Nie patrz tylko na siebie bo sa jeszcze inni ludzie ktorych stac tylko na 20 metrow i dla nich tez musi byc szansa i oferta.
        4 lata
        • W trojmiescie jest wiele blokow z lat 70tych w ktorych mieszkania mają ok 25m2 i zyja tam cale rodziny. Mają też odkurzacze pralki i inne. A miejsce na kociol czy koze to jakis absurd w szkieletach juz od dawna nie robi sie drogiego centralnego. Koszt ogrzewania i chlodzenia latem takiego minidomu wahal by sie w granicach killkuset zlotych za rok
          To ja
          4 lata
        • jesli kogos stac tylko na dom 20m to moze lepiej wynajmowac cos w miescie, (2)
          przez co nie trzeba wydawac tysiaca zlotych miesiecznie na utrzymanie samochodu/ow?

          Przeciez takie domki to bylaby urbanistyczna zmora. Rozsianie bardzo niewielu ludzi na bardzo duzym obszarze. Ani autobusu rozsadnie nie da sie puscic, ani kolei. Wszyscy swoimi samochodami o 7 do miasta i o 16 do domu. Korki gwarantowane.
          4 lata
          • Czym się sugerujesz twierdząc ze każdy musi pracowac w centrum miasta ? Znam wiele ludzi ktorzy tak jak ja miaszkaja w centrum a do pracy jada "za miasto"
            Leon
            4 lata
          • promil społeczeństwa
            Większość ze wsi dojeżdża do centrum miasta do pracy
            4 lata
    • Bardzo rzeczowy post...
      ...a przy budżecie rzędu 100 tyś. do 50-60 m2 dojść, z opcją ewentualnego powiększenia modułowego. Ciekawe że żadnen inwestor tego jeszcze nie rozkminił.
      4 lata
    • Zgadzam się (2)
      Zastanawiałem sie kiedyś nawet nad kupnem domu (wolnostojącego) poza miastem, ale są same oferty 150-270 m2. Po co mi taka powierzchnia. Jak sam zauważyłeś, jesli się ma dom to spędza się więcej czasu na zewnątrz. Myślę, że głownym argumentem budowy dużych domów jest - "mały sie nie opłaca".
      4 lata
      • Maly dom sie oplaca wlasnie ! (1)
        W Szwecji malutkie domy sa wszedzie widoczne i sa pieknie zadbane oraz przytulne. Maly dom to tez mniejsze koszty utrzymania a czlowiek i tak porusza sie gora po 40 metrach a nie lata wiecznie po 200 metrach z gory na dol. Widac poza miastem duze domy w ktorych ludzie zyja glownie na parterach a poddasze jest ani nie wykonczone ani nie uzywane a potem jecza ze musza ogrzewac 200 czy 300 metrow ! nosens. Jaki to zreszta maly dom skoro ma np. po obrysie 40 metrow plus poddasze 30 metrow co juz daje 70 metrow wiec to malo ? dla dwoch osob lub dwoch z dzieckiem to az nadto. Pewnie ze jak ma ktos pieniadze to niech stawia nawt 400 metrowy dom lecz sa osoby ktore marza o malutkim domu i jakos ofert brak. Kazdy musi liczyc to na co go stac a nie na wyrost.
        4 lata
    • niestety, cena nie jest wprost proporcjonalna do powierzchni
      m^2 w małym domku kosztuje dużo więcej niż w dużym. Formy, instalacje, złącza, transport - dużo jest elementów nieskalowalnych.
      leon
      4 lata
    • Ależ alich domów na rynku
      Jest pełno - nazywają się kotenerami mieszkalnymi. Serio.
      ggg
      4 lata
    • Mieszkałem parę lat na 35 m2 i jakoś żyję. Dość miejsca dla 1-2 osób.
      Domów na 30 metrów się nie opłaca budować. Dlatego właśnie powstały bloki mieszkaniowe aby można zebrać kilka/naście domków razem.
      4 lata
    • bzdura dom malutki to chyba na dzałkę budowlaną albo rekreacyjną
      a jak juz sie bawic w budowe to za jednbym zamachem robic dla rodziny a nie dla kawalera
      4 lata
    • jest to jakiś pomysl
      ja mam dla naszej trzyosobowe rodziny domek 89 m2 Plus garaż i warsztato-skladzik i 900m2 ogrodu. I jest super. dom akurat żebyśmy nie musieli się ganiać ale też żeby dla każdego było dość miejsca. ogród z własnymi drzewami owocowymi i mała iloscia trawnika do koszenia. Wiekszy dom jest nam nie potrzebny a tyko roboty byłoby przy nim więcej.
      o
      4 lata
  • Nie ma czegos takiego jak akumulacja ciepła w gruncie pod domem. Naturalny kierunek przeplywu ciepła jest zawsze od wartosci wyzszych do nizszych a grunt pod domem nigdy niebedzie mial temp powyżej20stC
    To ja
    4 lata
    • ja mieszkam w 10metrach
      i jakoś sobie radzę mama mi obiad przynosi i pierze skarpetki więcej mi nie trzeba
      kawaler_30
      4 lata
    • Nie pod domem tylko pod ziemią (1)
      Wyraźnie jest napisane, że ciepło będzie przechowywane w gruncie pod ziemią w odróżnieniu od technologii przechowywania ciepła w gruncie nad ziemią.
      ałtor
      4 lata
      • Grunt dopiero ponad 100m w głąb ziemi ma temp. w okolicach 20 oC i wtedy mozna rozmawiac o akumulacji ciepla ,ale do transportu tej energii potrzeba drogich instalacji. Akumulacja w obecnych czasach tak jak i centralne to najwieksza bzdura.
        To ja
        4 lata
    • Spec
      Panie "to ja" proponuje jednak trochę się douczyć. Mam nr Muratora sprzed kilkunastu lat który opisuje całe osiedle w Holandii które w ten sposób wykorzystywało energię ze słońca. W Gdańsku znam conajmniej jedna firmę która proponuje takie instalacje - nie będę reklamował ale proszę o maila to podeśle namiary. Osobiście wybieram rekuperacja z odzyskiem ciepła z ziemi, gdyż w nowoczesnych szczelnych domach i tak klimatyzacja wymuszona jest niezbędna. Pozdrawiam
      4 lata
  • Żadna nowość... (3)
    Generalnie REBEL MODULE robi to od lat na Pomorzu,także na rynek europy wschodniej zachodniej i Skandynawię ...Przynajmniej będzie w czym wybierać :)
    ARCHITEKT
    4 lata
    • tyle ze ''Rebel '' robi tez zbyt duze i tzw. klocki . (1)
      Nalezy wspomniec ze nie kazda gmina zgodzi sie na postawienie domu z plaskim dachem bo sa okreslone warunki zabudowy i katy nachylenia dachu i wtedy jest wielki problem . Kazda gmina ma inne warunki zabudowy i np. musza byc dachy takie czy owakie pod zapisanymi w warunkach kątami. Niestety nie kazdy dach i dom sie nadaje w kazdej gminie czy wsi.
      4 lata
      • każdy
        nie każdy dom się nadaje, ale prawie każdy da się przystosować do planu miejscowego
        4 lata
    • Rebel module robi to od lat :) hahahaha
      Od lat?? chyba co najwyżej od 2... ale brzmi jakby od dziesięcioleci. Tak po prawdzie to tylko kilku figurantów i marketing...
      4 lata
  • Brawo Brawo W koncu Polska firma (1)
    Ludzie przestańcie marudzić:
    1. Polska firma w polsce zostaje kapitał
    2. Zatrudnienie dodatkowych ludzi
    4 lata
    • Polska Firma
      A czy ktoś tu mówi, że będą zatrudniać nowych ludzi ? He, he! Przecież chodzi o to, żeby właśnie nie zatrudniać! Płyty ze sklejki - gotowe. Złożenie płyt w 7 dni - podwykonawcy którym się byle jak (lub nie) płaci. Ludzie nie bądźcie naiwni!
      pesymista
      4 lata

Twoja opinia

zamknij
STOP Hejt! Przemyśl swoją opinię

Regulamin dodawania opinii

Poprzemysłowe przestrzenie Królewskiej Fabryki Karabinów

Poprzemysłowe przestrzenie Królewskiej Fabryki Karabinów

HISTORIA
Ruszyła Wielka Fabryka Elfów w Amber Expo

Ruszyła Wielka Fabryka Elfów w Amber Expo

BOŻE NARODZENIE
Wielka Fabryka Świętego Mikołaja w Amber Expo

Wielka Fabryka Świętego Mikołaja w Amber Expo
  • 10932
  • 14

Otwarcie fabryki Weyerhaeuser w Kokoszkach

Otwarcie fabryki Weyerhaeuser w Kokoszkach

Tchnęli życie we wnętrza Królewskiej Fabryki Karabinów

Tchnęli życie we wnętrza Królewskiej Fabryki Karabinów

HISTORIA
Lancia Ypsilon - zapraszamy do fabryki Fiata

Lancia Ypsilon - zapraszamy do fabryki Fiata
  • 1436

SAMOCHODY
Kulinarne "podwórko" na Dolnym Mieście

Kulinarne "podwórko" na Dolnym Mieście

KULINARIA
Domy Ekologiczne

Domy Ekologiczne
  • 841
  • 1

WIDEOPREZENTACJE
Opustoszały budynek "Fabryki Batycki" w Gdańsku

Opustoszały budynek "Fabryki Batycki" w Gdańsku

BUDOWNICTWO
Fabryka Ariela Atoma w Somerset w Anglii

Fabryka Ariela Atoma w Somerset w Anglii
  • 712
  • 2

FILM CZYTELNIKA