Trojmiasto.pl

Skutki karambolu na obwodnicy na węźle Chwarzno

9 października 2019 (346 opinii)
Skutki karambolu na obwodnicy na węźle Chwarzno 9.10.2019. Wypadek na obwodnicy w Gdyni, zderzenie ciężarówki, dostawczaka i motocykla. Zobacz też video Śmigłowiec leci na miejsce wypadku. Ze wstępnych ustaleń policji wynika, że w tył samochodu ciężarowego wjechał samochód dostawczy, a w ten pojazd uderzył motocyklista. Kierowca samochodu dostawczego jest w stanie ciężkim, w stanie ciężkim jest również motocyklista, obaj mężczyźni żyją.
38 285
brak awatara
Łysy
Film Czytelnika

WYPADKI

FILM CZYTELNIKA

Opinie (346) ponad 10 zablokowanych

  • Dziwne jeden po dwóch (4)
    1 miesiąc
    • Wczoraj przecież pisali że to najbezpieczniejzy węzeł
      1 miesiąc
      • Kiedy policja zacznie srogo karać (2)
        tych co na zderzaku wiecznie siedzą i poganiają innych ?!
        Kiero
        1 miesiąc
        • Y (1)
          Tir stał na poboczu zepsuty około 15:30.Któryś jechał (możliwe że z telefonem bo to norma Dzisiaj) I wjechał w naczepę.Swoja droga na drogach przy tej prędkości w razie awarii policja powinna stać za pojazdem uszkodzonym żeby do takich zdarzeń nie doszlo
          1 miesiąc
          • Już przed 15-tą tam stał i żadne służby nie reagowały. Niestety musiało się tak skończyć ...
            Dwoogy
            1 miesiąc
  • Oby z tego wyszli (6)
    bo kabina wygląda tragicznie
    1 miesiąc
  • TIR stał uszkodzony na pasie zjazdowym czy zjeżdżał z obwodnicy?
    1 miesiąc
    • Stał uszkodzony (2)
      Miał wystawiony trójkąt...
      Ga
      1 miesiąc
    • Stał uszkodzony dłuższą chwilę. Nagminne w tym miejscu. Kierowcy zjeżdżający na chwarzno (zasłonięci przez poprzedzające pojazdy) muszą awaryjnie hamować albo "wracać" na obwodnicę aby uniknac kolizji
      1 miesiąc
    • Tir stał już około godziny 14 (2)
      Zero wczesniejszego oznaczenia że trzeba ominąć. Wcale mnie to nie dziwi że ktoś sie wbił...
      Danka
      1 miesiąc
      • Jadąc zderzak w zderzak musisz się liczyć z tym, że w końcu wjedziesz w przeszkodę i zgniesz. (1)
        Zachowanie w Polsce odległości od poprzedzającego pojazdu jest jednak kłopotliwe, bo jakakolwiek minimalna przestrzeń zajmowana jest przez szybkich i bezpiecznych.
        Niestety bierność urzędnicza doprowadziła do eskalacji patologicznych zachowań do tego stopnia, że stały się już standardem.
        1 miesiąc
        • Tak tylko Ty zachowujesz odległość, a jakiś kretyn wjeżdża w tą lukę
          ... i tak w kółko ktoś będzie się wpychał. Uwielbiam jak autobusem zachowuje odstęp kilku metrów a wpiernicza mi się osobówka i traktuje ten odstęp jako miejsce dla niego...
          1 miesiąc
    • stal na pasie zjazdowym od jakiegos czasu - minalem go jadac w kierunku Gdanska okolo 17:15
      tylko z tego co moge powiedziec trojkat ostrzegawczy nie stal w przepisowej odleglosci....
      1 miesiąc
      • Wy ludzie i tak w sznurku jedziecie, to jaki trójkąt niby miałby pomóc?
        1 miesiąc
      • ja ok. 16:45 nie widziałam żadnego trójkąta, więc jeśli był to na pewno nie w odpowiedniej odległości, jak do niego podjeżdżałam to wyglądało to raczej jakby zjeżdżał z obwodnicy
        1 miesiąc
    • Stał
      Ta ciężarówka stała tam przeszło od godziny 14 bo widziałem. Wiec na pewno dostawczak uderzył w stojąca juz na poboczu
      L
      1 miesiąc
    • Stał zepsuty od 15
      1 miesiąc
    • Stał uszkodzony już po godzinie 15tej
      1 miesiąc
    • ok 15:10 stał i blokował 1,5 pasa
      1 miesiąc
    • Ponoć stał tak od kilku godzin tyko na awaryjnych
      Y
      1 miesiąc
    • Tak
      Ale wystawal trochę na prawy pas , on tam chyba stal od godziny okolo 13:30 . Wyglądało to na awarie hamulców
      1 miesiąc
    • Po 16tej stał
      Stała Scania na pasie zjazdowym, faktem jest to że naczepa wystawała na obwodnicę jednak oznakowana trójkątem ostrzegawczym, nie mam pojecia jak do tego doszło gdyż jak ja wracałem to z powodu naczepy blokującej cześć pasa obwodnicy tworzył się korek.
      Elelmer
      1 miesiąc
    • Stal że 3godziny i wystawał na prawy pas z półtora metra to jego wina powinni go usunąć w 15 do 20minut to musiało się tak skonczyc
      Bonus gdynianin
      1 miesiąc
    • TIR
      Stał uszkodzony, co najmniej od godz. 16, bo jechałem w stronę Gdańska, a wypadek około 17.20. Brak jakiegokolwiek trójkąta, oznakowania, stał za łukiem.. no i się stało.
      Tomek
      1 miesiąc
  • A najgorsi są ci z papką zamiast mózgu, co nagrywają takie wypadki, albo zwalniają by popatrzeć (13)
    Muszą, pokażą później w gwiazdkę rodzinie, opowiedzą co widzieli... Po co to robicie??? Powodujecie wyłącznie korek z drugiej strony. Powinni wam walić mandaty po 1 tys. Może czegoś byście się nauczyli...
    1 miesiąc
    • U Niemcow (1)
      Policja ustawia kamerę i przychodzą mandaty do ciekawskich za utrudnienia ruchu
      1 miesiąc
    • Niezgadzam się (3)
      Dzięki nim widzimy co się dzieje
      1 miesiąc
      • Odp
        I tracimy niepotrzebnie czas w korku
        1 miesiąc
      • A nie przyszło Ci do głowy, że filmowanie stwarza kolejne zagrożenie w ruchu drogowym?
        Pewnie nie, ale będzie co wnukom opowiadać.
        Kierowca
        1 miesiąc
        • masz na myśli filmik który był nagrywany przez pasażera? bez przesady więcej plusów jest z dodatkowej informacji niż minusów. Gdy by nie oni narzekałbyś czemu nie ma informacji, że jest karambol (Gdzie on jest? jak poważny - ile czasu zajmie) filmik odpowiada na wszystkie pytania
          1 miesiąc
    • Mandaty (2)
      Do każdego wypadku, każdej kolizji na S6 powinni być zaangażowani wszyscy dostępni policjanci. Jedna ekipa prowadzi dochodzenie, reszta wlepia mandaty gapiom.
      Kierowca
      1 miesiąc
      • I odesłanie na dodatkowy kurs dot. zasad ruchu drogowego
        1 miesiąc
      • nigdy nie wiesz, czy coś nie poleciało na drugi pas szczególnie przy takim karambolu. pewne spowolnienie na obu pasach jest oczywiste.
        1 miesiąc
    • Nagrywajacy (2)
      Nagrywajacy powinien dostac mandat 1000 zl. Utrudnianie ruchu. Widac ze przed nim mnostwo miejsca a on nagrywa (prowadzac?) bo widac ze nagrywa jako kierowca a nie pasazer. Używanie telefonu podczas jazdy. Blokowanie, utrudnianie ruchu.
      1000 jak nic
      Nauczka
      1 miesiąc
      • dokładnie
        Ostatni filmik to już totalne kretyństwo. Widać ile miejsca jest przed nim a on jedzie 20 km/h lewym pasem
        fff
        1 miesiąc
      • założę się, że ty zawsze ani sekundy nie spojrzysz na drugi pas tylko pewnie nawet przyśpieszysz. Bez przesady nie można liczyć na perfekcje na drodze, czasem trzeba poczekać aż ktoś się ruszy z tego lewego pasa jadąc 60km/h i to nie tylko gdy są jest jakiś karambol
        1 miesiąc
    • Te filmiki nie sa takie złe
      Jeden z filmików nagrany przez pasażera, drugi dobrze trzymał kamerę nie utrudniając jazdy choć komentarze mógł sobie zachować.. Dzięki nim ogromna ilość kierowców wie dokładnie co ich czeka na drodze i mogą ominąć korek, lub przygotować się do zjazdu na bok
      1 miesiąc
  • Jazda na zderzak (18)
    Jazda na zderzaku domena ludzi z Gdańska na obwodnicy.
    Zderzak
    1 miesiąc
    • tylko ze to bylo w Gdyni dzbanie jeden (1)
      1 miesiąc
    • lepiej jechać 50 km/h lewym pasem
      1 miesiąc
    • I na Kwiatkowskiego (1)
      Siedział mi jeden czubek na zderzaku i dawał sygnały światłami. Goń się patafianie. Zamiast 70 jechałam 100, ale temu jeszcze mało było. Samolocikiem podróżuj, jak ci wolno.
      ja
      1 miesiąc
      • ja mam jakiś popsuty samochód, jak mi mrugają długimi to zawsze moc silnika spada
        nie wiem, czemu tak się dzieje, jakieś pomysły?
        1 miesiąc
    • odezwał się ćwok z wejerowa
      co nosi płaszcz wpuszczony w spodnie.....
      1 miesiąc
    • Chyba z gdyni i bmw (1)
      1 miesiąc
    • Prawy pas (1)
      Nie zamulaj na lewym pasie to nikt na zderzaku siedzieć nie będzie. Tu na pewno nie to było przyczyną bo różnica prędkości przy jeździe na zderzaku jest znikoma więc nie wgniotło by tak kabiny
      Adam
      1 miesiąc
      • Jeżdżę prawym 90 km/h, zawsze ciężarowy za mną metr albo mniej i często mruga światłami
        zamontuję kamerę z tyłu, choć, by uzyskać wysokie świadczenie dla rodziny, jeśliby mi się coś stało z powodu zachowania takiego pseudo- kierowcy.
        1 miesiąc
    • lewy pas sluzy do wyprzedzania, powinien byc wolny nikt by nie siedzial
      na zderzaku
      1 miesiąc
    • Jestem z Gdyni, ale nie rozumiem jak miejsce zamieszkania może kogokolwiek stawiać w roli lepszego lub gorszego kierowcy. Dzbany są w Gdyni, w Gdańsku i w każdym innym mieście.
      1 miesiąc
    • oni są z Gdańska od niedawna
      1 miesiąc
    • Pod każdym zdarzeniem drogowym zawsze się znajdzie ktoś kto przeniósł z Afryki swoje plemienne przepychanki - "nasze plemię jest lepsze, to Ci z Gdańska jeżdżą na zderzaku", "plemię Gdańska jeździ super, to GWE trzyma się jak przyklejone lewego pasa"....
      X
      1 miesiąc
    • to nie był jazda na zderzaku ...
      ... dostawczak zarąbał na pełnym spidzie w tył tzw. TIR.

      a motocykl ma za małą przyczepność, żeby skutecznie wyhamować.
      Szczery
      1 miesiąc
    • W Gdyni straszliwie śmierdzi...Wiadomo czym, pewnie wolą wdychać spaliny z poprzedzającego pojazdu, stad ta odległość od rury wydechowej.
      1 miesiąc
    • Jazda
      Nauczcie sie jezdzic szybciej a nie blokujecie lewy pas.
      Albo caly sznur wyprzedza tira przez 20 minut jadac 110 zamiast przycisnac do 150
      Gonzo
      1 miesiąc
  • Dlatego mimo wszystko wolę jeździć do pracy naszą zapyziałą SKM-ką. (2)
    Daleko jej do ideału ale przynajmniej nie muszę obawiać się o zdrowie i życie. A na obwodnicy jest rosyjska ruletka.
    1 miesiąc
  • Niech ktos w końcu zrobi porządek!!! (71)
    Dzień w dzień wypadek!!! Czy naprawdę nie można na obwodnicy postawić fotoradarów???? Ona już dawno przestała spełniać rolę drogi szybkiego ruchu !!! Niczym nie różni się od DK6!!!!! Strach się bać, strach jeździć...Dzień w dzień wypadek. Codziennie jeżdżę nią na Matarnie z Gdyni i codziennie boje sie o wlasne zycie !
    1 miesiąc
    • Jak łazisz na Arkę, to co się dziwisz (3)
      W Gdańsku nie ma dla was bezpiecznego miejsca
      1 miesiąc
    • PKMką może spróbuj ...
      1 miesiąc
    • To nie ma sensu (2)
      Tam rzadko kiedy udaje się przekroczyć 120 km/h w godzinach szczytu. Problem to odległość między samochodami.
      1 miesiąc
      • A 120 to nie jest przypadkiem maksymalna dopuszczalna prędkość na obwodnicy? To jest właśnie mentalność januszy drogowych - z ograniczeń nic sobie nie robią i jawnie wylewają żale że nie zawsze da się je przekraczać.
        DArek
        1 miesiąc
        • asd
          Tej osobie chodziło o to, że w godzinach szczytu samochody nie osiągają limitu prędkości, więc fotoradar nie poprawiłby sytuacji. Myśl ja kczytasz.
          asd
          1 miesiąc
    • popieram! (17)
      dokładnie! ja w piątek jechałam przy lotnisku gdzie są 4 pasy, a jakiś baran siedział mi na tyłku i co chwila mrugał światłami, kto normalny tak się zachowuje! gdzie miałam zjechać na pas zieleni? miał trzy inne pasy i możliwość wyminięcia mnie. Ludziom przewraca się w d*pach, naoglądali się tokio drift, a potem takie skutki. Mruganie, trąbienie, siedzenie na tyłku. do czego to prowadzi?
      stopidiotom
      1 miesiąc
      • Pewnie jechałaś lewym pasem:( takim to id razu mandaty bym dawała, kołki jedne...
        1 miesiąc
        • Uwaga dureń na drodze (1)
          uważaj bo jutro Ciebie będą skrobać z asfaltu i takie łosie nam zagrażają
          elka
          1 miesiąc
        • Lepiej jechać równo... (3)
          ...lewym pasem, niż wężykiem przeskakiwać z pasa na pas co chwilę. A kołek to mazz nie napiszę gdzie...
          1 miesiąc
          • Nikt by nie skakał gdyby kołki nie jechały lewym pasem... mamy ruch prawostronny więc...biorę go z lewej i wracam na prawy... proste? Ale niektórym trudno to ogarnąć:(
            1 miesiąc
          • Teoretycznie tak (1)
            W praktyce wygląda to zupełnie inaczej:
            Prawy pas zapaćkany ciężarówkami jadącymi 90 w odległości kilkudziesięciu metrów od siebie. Na lewym sznur osobówek jadących 100-110 i trzymający odstęp od siebie. Oraz on, król dróg i mistrz kierownicy, skaczący między lukami w autach, najeżdżające na zderzak i niszczący płynność ruchu...
            Korki były by dużo mniej dotkliwie, gdyby wszyscy jechali te 100-110 w odstępach, bez skakania między pasami, niż jak jest obecnie: wystarczy jeden co mu się spieszy być 200m dalej na odcinku nastu kilometrów by spotęgować korek i zatrzymać ruch za sobą... Wystarczy jedno hamowanie i juz mamy efekt domina.
            Myślisz z cz mu obwodnicą korkuje się m.in. na wysokości Matarni czy Osowej? Bo ludzie nagle zaczynają skakać między pasami, bo zobaczą 3 pasy (Matarnia) lub zjeżdżają z rozbiegowgo odrazu na lewy (praktycznie każdy węzeł).
            1 miesiąc
          • dobrze gada
            1 miesiąc
        • Może nikt Ci nie powiedział... (2)
          ...ale jak są 3 lub więcej pasów ruchu, to wyprzedzanie jest możliwe zarówno z prawej, jak i z lewej, więc nie ma znaczenia, którym pasem jechała.
          1 miesiąc
          • Szkoda, że to co Tobie ktoś powiedział nie jest zgodne z prawdą. Może czas samodzielnie zapoznać się z przepisami?
            Zgodnie z Art. 24. PoRD, jeśli jezdnia jest jednokierunkowa (a tylko takie są na trójmiejskiej obwodnicy) to do wyprzedzania z prawej wystarczą dwa wydzielone pasy ruchu. Trzy są niezbędne tylko na jezdni dwukierunkowej w terenie niezabudowanym.

            W każdym z tych przypadków obowiązuje jednak również Art . 16. nakazujący jazdę po prawej, więc jeśli prawy pas jest wolny to nim masz się poruszać.
            tk
            1 miesiąc
          • na całej obwodniy można zgodnie z przepisami wyprzedzac prawym pasem!
            1 miesiąc
        • Niby za co? Za to ze ktos wyprzedza pojazdy z prawego pasa 110km/h a nie jak Ty 150km/h? Wyprzedzam, nie jade z predkoscia pojazdu wyprzedzanego, w d*pie mam ze chcesz przejechac te 200m szybciej by "utknac" za kolejnym normalnie myslacym jak ja. Wam sie cebulaki popier@¥£o z tym mruganiem swiatlami. Na mnie działa jak płachta na byka, mrugasz? Oookk :) hebel w podloge.
          1 miesiąc
          • Dawaj Dawaj, hebluj w podłogę. Trafisz w końcu na kogoś z kamerą kto Cię zniszczy w sądzie w razie kolizji, albo co gorsza pojedzie za Tobą. Nie ma co szeryfować. Uspokaja mnie fakt, ze jeszcze trochę i dogonimy zachód a umysłowe ameby drogowe u nas w końcu nauczą się korzystać z dróg dwu i więcej pasmowych. Od cholernego najłatwiejszego na świecie tunelu bezpieczeństwa do jazdy na suwak po używanie lewego pasa.
            1 miesiąc
      • możliwość wyprzedzenia a nie wyminięcia
        jaki znawca taki kierowca ... nie poruszaj się obwodnicą
        sołtys
        1 miesiąc
      • to po co jechałas lewym pasem
        prawym nie mógł cię wyprzedzić!
        1 miesiąc
      • Podrywał cie .
        Ja
        1 miesiąc
      • Pewnie blachy masz gwe lub gka i jezdzisz lewym non stop
        1 miesiąc
      • kłamiesz jak z nut, ngdy nikt nie mruga na nikogo jak sie jedzie prawym pasem
        ale jak jedziesz lewym a prawy masz wolny to tak
        1 miesiąc
    • ZKM (1)
      Radzę przesiąść się na komunikację miejską Nie warto w strachu jeździć bo można spowodować karambol na obwodnicy
      Lipton
      1 miesiąc
      • Ach, ten kierowca który wjechał w stojącą ciężarówkę to że strachu nie hamował.
        Polscy kierowcy to najlepszy przykład syndromu Duninga-Krugera.
        1 miesiąc
    • Przyczyna (3)
      Tylko prędkość ani w tym ani w większości przypadków nie była przyczyną, bo jakby była to by były same śmiertelne wypadki.
      Fotoradary to głupota, bo większość jeżdżących na widok fotoradu daje po hamulcach i zwalnia do połowy wymaganej prędkości.
      Wystarczy mieć kulturę jazdy i uwzględniac że się nie jest samemu na drodze, i tyczy się to tych co jeżdżą na zderzaku, tych co chamsko hamują i tych co jada zgodnie z przepisami lewym pasem bo po co zjechac prawidłowy na prawo, a pouczać tylko tych co ich wyprzedzili prawym..
      Drag
      1 miesiąc
      • kulturą jazdy jest właśnie przestrzeganie ograniczeń prędkości (1)
        1 miesiąc
      • Za szybko
        Prędkość trzeba dostosować do warunków na drodze. Tylko co z tego, jak panowie kierowcy z wszelkiej maści dostawczaków mają tylko pedał gazu a pogoda taka, że leje deszcz. Kierowcy ciągników siodłowych z naczepami tak samo. Skoro odcięcie paliwa jest powyżej 95 km/h to jedziemy 95 km/h. Pada? Ślisko? No to co... Jakoś to będzie. Przecież nigdy nie było, żeby jakoś to nie było.
        1 miesiąc
    • to nie jeździj
      1 miesiąc
    • Przesiądź się na komunikację
      Zbiorową.
      Racionalny
      1 miesiąc
    • Nikt nie karze Ci nią jeździć. Jak chcesz jechać powoli to jedz sobie miastem..
      1 miesiąc
    • Zakazy, zakazy...
      Ale to ludzie tam jeżdżą, ludzie to d...le
      1 miesiąc
    • Powinni przede wszystkim odbierać prawo jazdy
      za używanie telefonów podczas prowadzenia samochodu. Ludzie piszą smsy, dzwonią i robią zdjęcia prowadząc. To jest dramat.
      1 miesiąc
    • problem to odlegosc miedzy autami busowymi a nie predkosc.. one i tak jada ok 100km/h (3)
      trasa hamowania to zupelnie inna odlegosc..
      mcozio
      1 miesiąc
    • Dodaj więcej komentarzy, wyróżnijcie je!!!
      Czy ktoś może zatrąbić???!!!
      1 miesiąc
    • Apel!! (2)
      Wprowadzic mandaty za siedzenie na zderzakach!!
      Zainstalowac kamery i karac!!
      Wzorem krajow zachodnich.
      Jadac lewym pasem,kiedy zostawiam sobie przed poprzedzajacym autem 20-30 mtr d**ile długimi swieca.
      Przeciez jedzie lewym cała kolumna powoli wyprzedzajac...prawy.
      Chamstwo! Brak kultury jazdy.Obwodnica juz dawno nie jest sexpresowka..przy wezłach powinno byc ograniczenie do 80km/h w godzinach od 6 rano do 22
      AGM
      1 miesiąc
      • Mentalności "dzbana" nie zmienisz apelami, to trafia do rozsądnych ludzi, którzy i tak wiedzą o co chodzi, że jesteśmy wszyscy od siebie zależni, nasz czas i bezpieczeństwo. Ty to wiesz, ja to wiem ta Pani i ten Pan też. Korki i wypadki były, są i będą na obwodnicy, dlatego, że przy takim ruchu i takiej ilości aut wystarczy 1 sztuka "tępego dzbana" na dzień na obwodnicy i to wystarczy aby sparaliżować całe miasto, to niestety mniejszość ale jednak jest.
        1 miesiąc
      • 20-30 m przy 120 to już niebezpiecznie
        bezpieczne jest jakieś 70-80, dobrze by było, gdyby stosowali chociaż 50. Co do wciskania się w lukę, to całkiem prawidłowy manewr, jeżeli nie musisz hamować. Zdejmujesz nogę z gazu i zwiększasz odległość do bezpiecznej, ci z prawego też mają prawo do zmiany pasa.
        20 metrów to zdevydowanie za duża odległość w korku. 30km/h można jechać z 5-metrowym odstępem.
        1 miesiąc
    • zmień prace
      1 miesiąc
    • jak dzien w dzien?
      dawno nie bylo wypadku
      1 miesiąc
    • ja
      Mam podobne odczucia a jezdze dosc sporadycznie ta trasa. Dzis tamtedy przejezdzalam. Strach sie bac.
      ja
      1 miesiąc
    • Tam są potrzebne inne rozwiązania .
      Bo fotoradar to najłatwiej postawić a tu trzeba zająć się zapychaczami lewego pasa, złe zaprojektowanymi zjazdami, osobami jeżdżącymi często przepisowo prawym pasem ale za to 70/h, kierowcami którzy wiedząc ze włączają się do ruchu na ekspresówkę i mając długi pas wjazdowy robią to z prędkością 40/h, brakiem tablic ostrzegawczych przed każdym wjazdem informujących o kolizji itd itd.
      Ja
      1 miesiąc
    • Bojaxliwy (1)
      Jak sie boisz to jedź komunikacja miejską. Będzie bezpieczniej dla ciebie i innych.
      Max
      1 miesiąc
    • Nie (1)
      Myślisz że tir i dostawczak jechali więcej niż 120km/h? To nie prędkość jest problemem tylko brak uwagi, zmęczenie itp
      Adam
      1 miesiąc
    • więcej komplikowania przepisów dot. egzekwowania limitów prędkości i utrudniania tego egzekwowania; na pewno pomoże bezpieczeństwu na drogach
      won z socjalizmem
      1 miesiąc
    • fred
      siedz w domu
      fred
      1 miesiąc
    • to przestan jezdzic
      1 miesiąc
    • Wypadki
      Właśnie przez takich jak Ty są wypadki
      1 miesiąc
    • Nie można, bo polityczni zasuwają obwodnicą 140-180 km/h i trzeba czekać do końca kadencji.
      Obywatel
      1 miesiąc
    • To jeździj pkm,albo wogule z domu nie wychodź. Ludzie giną nie tylko na obwodnicy
      Szymek
      1 miesiąc
    • Jeździć dalej na zderzaku !!! Wjezdzac tez w luke bezpiecznej odległości na sile z dużą prędkością i ogólnie to się w naszym kraju niezmieni .niekomunikowanie zmiany pasa.zdaje się ze to powinien być automatyzm u profesorów jazdy a to nawet amatorstwo niejest.slabizna.....może na torze jakim potrenujcie płyty poslizgowe może technikę jazdy pojęcia ludziom brakuje.og.jestem za zaostrzeniem kar.!!!!!!!!!.
      Duch.honda.
      1 miesiąc
    • to nie zawsze prędkość jest winna, fotoradary nic nie dadzą, jeśli kierowcom brak umiejętności i zdrowego rozsądku...
      brak zachowywania "bezpiecznej" odległości, wciskanie się przed maskę innych pojazdów to główne problemy...
      /'
      1 miesiąc
    • Fotoradar to d**ilizm
      To ile wg ciebie jechał tym dostawczakiem że chcesz na 120km/h stawiać fotoradar. Trochę pomyślunku. To nie prędkość jest tu problemem tylko brak patrzenia na lusterka. Jeżdżę też codziennie i widzę jak takie osły robią sobie wolną amerykankę , czy jadę 90km/h czy 130km/h i tak zawsze się znajdzie baran co się musi na siłę wcisnąć bo on jaśnie Pan wiec nie musi patrzeć na innych. Aczkolwiek zbyt duża prędkość też często się zdarza na tym odcinku choć nie widziałem z tego powodu zbyt dużo wypadków na obwodnicy
      Rulas
      1 miesiąc
    • user
      Od lat jeżdżę obwodnicą, zalecam Pani/Panu przestać jeździć obwodnicą, po prostu :)

      Miastem też można dojechać, a może strach będzie mniejszy!

      Pozdrawiam :)
      BK
      1 miesiąc
    • Po co fotoradary?
      Codziennie są wypadki ale większość w korku lub przez brak pasa awaryjnego. Ta ciężarówka jak jechałem o 14 stała sama na pasie zjazdowym z powodu awarii. Dopiero później kierowcy zaczęli na siebie wpadać. Ktoś powinien zabezpieczać uszkodzone pojazdy albo czas zrobić jakieś pobocze.
      T4. 2.4 78KM
      1 miesiąc
  • Od razu mandat dla autora filmu!!!! (6)
    Janusz kamerzysta
    1 miesiąc
    • Filmował pasażer
      1 miesiąc
    • To nie kierowca kręci (1)
      Przyjrzyj się uważnie, zanim kogoś oskarżysz. To ktoś siedzący obok kręci
      Gdynianka
      1 miesiąc
      • mowa o ostatnim pionowym filmiku
        o kolesiu który jedzie za bmw , a później jest przed nim pusto a on dalej jedzie 20km/h i filmuje
        fff
        1 miesiąc
    • Weź nie pierdziel. (1)
      Świętszy od papieża się znalazł. To po cholerę oglądałeś ten filmik, ośle. Konfident psia mać, sobie mandat zamów.
      1 miesiąc
      • co? boli? i dobrze, ma boleć, chcesz się bawić w rezysera, to się baw u siebie w garażu
        1 miesiąc
    • i mandat dla portaluu za umieszczanie takich filmów kręconych z lewego pasa!!!
      Gizli
      1 miesiąc
  • Obstawiam przeładowany dostawczak! (3)
    1 miesiąc
    • A ja szybki motocykl. Pewnie go pchnął na tira
      I taka energię to ja rozumiem
      1 miesiąc
    • A ja obstawiam chęć wyminięcia wystającej naczepy i wyścig z samochodem na lewym pasie. Naczepa TIR'a była wystawiona na pół prawego pasa. Wiem bo widziałem to przed 14:00
      1 miesiąc
    • I tu sie mylisz
      Zestaw stał rozkraczony na wiadukcie od 15:30(jakoś) van pewnie siedział w telefonie I "zapomnial" że ma zjechać
      1 miesiąc
  • Dwa auta to nie karambol !
    1 miesiąc

Twoja opinia

zamknij
STOP Hejt! Przemyśl swoją opinię

Regulamin dodawania opinii

Po karambolu na obwodnicy

Po karambolu na obwodnicy
  • 3267

WYPADKI

FILM CZYTELNIKA

Ogromny korek po karambolu na obwodnicy
  • 7709
  • 2

WYPADKI

FILM CZYTELNIKA

Skutki wypadku na węźle Chwarzno
  • 25200
  • 3

WYPADKI

FILM CZYTELNIKA

Śmigłowiec LPR leci na miejsce wypadku na węźle Chwarzno
  • 14332

WYPADKI

FILM CZYTELNIKA

Wypadek na węźle Chwarzno

WYPADKI

FILM CZYTELNIKA

Nie odpuszcza korek po karambolu na obwodnicy
  • 3089

KORKI

FILM CZYTELNIKA

Chwarzno - wypadek

Chwarzno - wypadek
  • 4242

WYPADKI

FILM CZYTELNIKA

Kolizja na obwodnicy na wysokości Szadółek

WYPADKI

FILM CZYTELNIKA

Samochód wpadł do rowu na węźle Chwarzno

WYPADKI

FILM CZYTELNIKA

Wypadek na al. Rzeczypospolitej w Gdańsku
  • 1698

WYPADKI

FILM CZYTELNIKA