Trojmiasto.pl

Szympansy mają nową trampolinę

7 października 2018 (61 opinii)
Huśtawka, ścianka wspinaczkowa, liny, pasy, rury, opony i... trampolina. Opiekunowie szympansów w gdańskim Ogrodzie Zoologicznym dwoją się i troją, by zapewnić jak najwięcej rozmaitych atrakcji dla stada. Ostatnim zrealizowanym pomysłem została właśnie trampolina, ale nie byle jaka.
8 734
Trojmiasto.TV
Trojmiasto.tv

ZOO

Opinie (61) ponad 10 zablokowanych

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Trampolina kolejną atrakcją dla szympansów w ZOO

    (2)

    A szympansy z PIS dorwaly sie do wladzy

    • 18 13

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Trampolina kolejną atrakcją dla szympansów w ZOO

      nie obrażaj szympansów!

      • 13 5

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Trampolina kolejną atrakcją dla szympansów w ZOO

      bo te z po nie mogly!

      • 9 8

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Trampolina kolejną atrakcją dla szympansów w ZOO

    jak sie sprawdzi

    to druga powinno sie wstawic do gabinetu Adamowicza niech ma 2 tygodnie radosci.

    • 13 9

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Trampolina kolejną atrakcją dla szympansów w ZOO

    (2)

    Miejsce zwierząt jest na wolności,a nie za kratkami,zeby g**niaki miały atrakcje. w zoo powinny przebywać tylko zwierzęta,które na wolności by sobie nie poradziły. Nigdy nie zrozumiem jakim cudem taki kretyński pomysł jak ZOO został przyjęty przez świat.

    • 14 19

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Trampolina kolejną atrakcją dla szympansów w ZOO

      skoro 'na wolności' jest takim dobrym pomysłem to czemu wiele gatunków wymiera

      • 9 5

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Trampolina kolejną atrakcją dla szympansów w ZOO

      Oj poczytaj troche o ogrodach, a pozniej pisz komentarze.

      • 13 1

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Trampolina kolejną atrakcją dla szympansów w ZOO

    Fajowo!!

    • 14 1

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Trampolina kolejną atrakcją dla szympansów w ZOO

    na filmie nie ma jak skaczą na trampolinie!

    fajnie że się nie nudzą, na jesien mnie odwiedzajćycyh

    • 11 4

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Trampolina kolejną atrakcją dla szympansów w ZOO

    Wow

    Temat adekwatny dla trójmiasto.pl

    • 11 6

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Trampolina kolejną atrakcją dla szympansów w ZOO

    Zoo jest spoko, cyrk ze zwierzętami nie!!

    Ludzie, dzięki temu że są takie miejsca jak zoo uwrażliwiamy się na piękno zwierząt, zabieramy głos w sprawie ochrony ich i środowiska, w którym żyją. Nie każdego stać na safari, a kto wie na kogo wyrosną dzieci odwiedzające zoo. Może będą to zapaleni miłośnicy np szympansów czy żyraf.

    Dzięki zoo przedłużana jest obecność

    Zoo jest spoko, cyrk ze zwierzętami nie!!

    Ludzie, dzięki temu że są takie miejsca jak zoo uwrażliwiamy się na piękno zwierząt, zabieramy głos w sprawie ochrony ich i środowiska, w którym żyją. Nie każdego stać na safari, a kto wie na kogo wyrosną dzieci odwiedzające zoo. Może będą to zapaleni miłośnicy np szympansów czy żyraf.

    Dzięki zoo przedłużana jest obecność wielu zwierząt zagrożonych wyginięciem na tej planecie. Może już za kilka lat nie zobaczymy na wolności np pantery śnieżnej?

    • 10 9

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Trampolina kolejną atrakcją dla szympansów w ZOO

    super

    super jestem pod wrażeniem tego ZOO

    • 11 5

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Trampolina kolejną atrakcją dla szympansów w ZOO

    Szympansy w ZOO juz myslałem ze to KOalicja w Sejmie ,a to sie okazuje ze to zoo Oliwskie:)

    • 12 3

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Trampolina kolejną atrakcją dla szympansów w ZOO

    Czy to ta , którą miały dostać dzieci z Zaspy???

    • 6 9

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Publiczne karmienie szympansów w ZOO
Publiczne karmienie szympansów w ZOO
ZOO
ZOO: Bob Marley pomaga małpom
ZOO: Bob Marley pomaga małpom
ZOO
Szympansy mają ściankę wspinaczkową
Szympansy mają ściankę wspinaczkową
ZOO
ZOO: Mikołaj u surykatek
ZOO: Mikołaj u surykatek
  • 12552
  • 77
ZOO
ZOO: Lody dla zwierząt
ZOO: Lody dla zwierząt
  • 10152
  • 52
ZOO
ZOO: Gimnastyka leciwych orangutanów
ZOO: Gimnastyka leciwych orangutanów
  • 10945
  • 44
ZOO
Skoczy czy nie skoczy?
Skoczy czy nie skoczy?
ZOO
Świstuny, bernikle i czarnoszyje łabędzie
Świstuny, bernikle i czarnoszyje łabędzie
ZOO
Wodospad w Zoo - najwyższy w Trójmieście
Wodospad w Zoo - najwyższy w Trójmieście
  • 17347
  • 93
ZOO
Małe elandy w gdańskim zoo
Małe elandy w gdańskim zoo
ZOO