- 1 Ugaszono pożar na budowie osiedla (165 opinii)
- 2 Cmentarzysko traficarów w sopockim lesie (184 opinie)
- 3 Obwodnica Witomina: ogłoszono przetarg na budowę (128 opinii)
- 4 Na lotnisku pojawił się kwiatomat (93 opinie)
- 5 Wzięli pod lupę punktualność SKM (73 opinie)
- 6 Cztery opcje do wyboru w pytaniu o płeć (455 opinii)
Bójka kierowców na obwodnicy
Na obwodnicy doszło do rękoczynów.
Przedłużający się postój na trójmiejskiej obwodnicy zakończył się awanturą i bójką między dwoma kierowcami. Jeden z nich użył prawdopodobnie gazu pieprzowego. Okoliczności konfliktu wyjaśniają policjanci.
Na nagraniu przesłanym do Raportu z Trójmiasta widać sznur aut stojących w korku na obwodnicy na wysokości zjazdu na Matarnię.
W pewnym momencie z aut wysiadło dwóch mężczyzn. Najpierw doszło do przepychanki, wymiany ciosów i kopniaków. Potem jeden z kierowców wyjął prawdopodobnie gaz pieprzowy i prysnął w stronę swojego oponenta.
W tym miejscu nagranie się kończy, sprawa będzie jednak miała ciąg dalszy. Konfliktowi między kierowcami przyjrzą się bowiem mundurowi.
- Policjanci z komisariatu w Osowej odebrali zgłoszenie, że na obwodnicy na wysokości zjazdu na Matarnię kierowca mercedesa kilkukrotnie uderzył pokrzywdzonego oraz prysnął mu w twarz najprawdopodobniej gazem pieprzowym - mówi Mariusz Chrzanowski z Komendy Miejskiej Policji w Gdańsku.
Zabezpieczono nagranie, policja wyjaśnia sprawę
Jak dodaje, w związku ze zgłoszeniem policjanci prowadzą swoje działania w kierunku uszkodzenia ciała oraz "szczegółowo sprawdzają okoliczności zdarzenia".
Czytaj też:
Kierowcy pobili się na skrzyżowaniu we Wrzeszczu
- Funkcjonariusze zabezpieczyli także nagranie z sieci, na którym zostało zarejestrowane zdarzenie - podsumowuje Mariusz Chrzanowski.
Widzisz agresję na drodze? Zgłoś policji
Sygnały dotyczące agresywnych zachowań na drogach można wysyłać policjantom na adres e-mail: stopagresjidrogowej@pomorska.policja.gov.pl. By ułatwić pracę mundurowym, w zgłoszeniu powinna zostać opisana:
- data, godzina i miejsce zdarzenia (miejscowość, nr drogi/ulica),
- dane dotyczące pojazdu: numer rejestracyjny, marka,
- dane zgłaszającego: imię i nazwisko, adres do korespondencji, tel. kontaktowy.
Na podany adres e-mail można przesyłać także filmy lub linki do zamieszczonych w internecie zdjęć i filmów.
Opinie wybrane
-
2021-05-18 12:08
(8)
Widziałem dokladnie przyczyne sporu..pan w mercedesie wpychajac sie na lewy pas zajechal droge audicy. A potem to juz wiadomo:P
- 41 5
-
2021-05-20 13:16
(1)
to fakt, wjeżdżać przed Audice nie wolno. Kupując samochod dostajemy voucher na wolny lewy pas, bron boże komuś miejsca ustapić
- 6 2
-
2021-07-08 17:27
Zmieniający pas musi ustąpić pierwszeństwa
KIerunkowskaz to nie pozwolenie.
- 3 0
-
2021-05-18 22:16
(1)
jak pan w mercedesie wpychał sie na lewy pas i zajechał droge audicy jak audica na prawym pasie?
- 11 1
-
2021-05-19 21:00
Zmiana pasów
Bo pewnie Audica zjechała wtedy na prawy żeby się zrównać z Mercem i zaczełą się pyskówka itd.
- 3 0
-
2021-05-18 22:12
czy mercedes był GWE bądź GPU? (2)
- 3 0
-
2021-05-20 09:48
Rejestracje na G (1)
A co za roznica, wszyscy z rejestracja na G nie potrafia jezdzic. A tak uogolniajac to caka polnocna polska nie potrafi jezdzic.
- 2 8
-
2021-05-20 11:26
uważam, że na północy jeżdżą dużo lepiej niż w centrum polski
- 9 2
-
2021-05-18 15:43
Street Fighter 2021
hahahaha
- 7 0
-
2021-05-18 13:01
więcej pasów nie pomoże (6)
Problem z korkami rodzi się na zjazdach, które nie są w stanie przyjąć wszystkich aut opuszczających obwodnicę. Gdyby ceny mieszkań w mieście nie były tak absurdalnie wysokie, ludzie nie parliby do mieszkania poza obwodnicą i dojeżdżaliby do pracy komunikacją miejską.
- 36 13
-
2021-05-20 13:17
więcej obwodnic, korki w meiścei na pewno zmaleją
- 0 0
-
2021-05-18 21:55
Problem tkwi w ilości ludzi. Gdyby tak rozstrzelać połowę, problem korków byłby rozwiązany przy obecnej infrastrukturze.
- 7 3
-
2021-05-18 14:19
(3)
Coś jest nie tak w tym co piszesz. Ceny w centrum są wysokie właśnie dlatego że ludzie tam prą. Gdyby parli poza miasto to ceny na przedmieściach byłby wyższe niż w centrum.
- 8 4
-
2021-05-20 09:46
Kwestia matematyki (1)
Wyobraz sobie miasto, w ktorym centrum to okrag wewnetrzny o promieniu X, a przedmiescie to okrad o promieniu 2X, z wylaczeneim okregu wewnetrznego. Ktora figura bedzie miala wieksza powierzchnie? Przedmiescia to bedzie 3 razy wiecej. Takze owszem, na przedmiesciach ceny nizsze. Ale dlatego, ze tam jest wieksza podaz, a nie dlatego, ze malo ludzi
Wyobraz sobie miasto, w ktorym centrum to okrag wewnetrzny o promieniu X, a przedmiescie to okrad o promieniu 2X, z wylaczeneim okregu wewnetrznego. Ktora figura bedzie miala wieksza powierzchnie? Przedmiescia to bedzie 3 razy wiecej. Takze owszem, na przedmiesciach ceny nizsze. Ale dlatego, ze tam jest wieksza podaz, a nie dlatego, ze malo ludzi chce tam mieszkac.
Spoiler: tak wiec rozwiazaniem problemu jest zageszczenie populacji. Amsterdam ma wieksza gestosc zaludnienia niz manhattan. Tego sie obejsc nie da.- 1 0
-
2021-05-20 11:43
zageszczenie? nie wszyscy chca zyc w kolonii mrowek zwanych blokowiskami.
- 2 1
-
2021-05-19 14:59
dlatego od +/- 20 lat ceny mieszkań rosną wykładniczo
Przedmieścia gonią centra, a centra przedmieścia. I tak w kółko.
- 0 0
-
2021-05-17 12:41
Pomijając (121)
oczywistą głupotę tych gości to warto powiedzieć, że 2 pasmowa obwodnica to jest jakiś żart i świadczy o kompletnym braku wyobraźni ze strony ludzi, którzy tą inwestycję kiedyś klepnęli. Tu powinny być 4 pasy w każdą stronę, 3 pasy to absolutne minimum ale szkoda było kasy.
- 345 462
-
2021-05-19 09:25
pomijam oczywista głupotę komentujących i kompletny brak spostrzegawczosci
ale gdyby nie komunistyczny reżim, którą owoą dwupasmową obwodnicę wybudował z zapleczem na długie lata to dzisiaj bys jezdzil tam polną drogą i psioczył na Dulczessę i innych swietych. Chłoooopie, komunisci to budowali, bo mogli, a samochodów w latach 80-tych to bylo tyle, ze mogłeś piechota po obwodnicy spacerowac i od zjazdy do zjazdu nikt cie
ale gdyby nie komunistyczny reżim, którą owoą dwupasmową obwodnicę wybudował z zapleczem na długie lata to dzisiaj bys jezdzil tam polną drogą i psioczył na Dulczessę i innych swietych. Chłoooopie, komunisci to budowali, bo mogli, a samochodów w latach 80-tych to bylo tyle, ze mogłeś piechota po obwodnicy spacerowac i od zjazdy do zjazdu nikt cie nie potrącił. Dzisiaj by cos takiego zrobic to słyszałbys tylko : niedasie, bo teren parku krajobrazowego, bo to , bo tamto. Komunistom za tą droge to nalezy sie pomnik, a tobie tabletki na głowę.
- 0 0
-
2021-05-18 23:54
Nie wiem, ja Ci to powiedzieć... obwodnicę zaczęto budować w 1973 o ile się nie mylę.
Wiesz... ciut inne realia wtedy były. Mieszkałem bardzo blisko obwodnicy od początku lat 80 tych i co tu dużo mówić, wtedy wystarczała.
To obecne władze ignorują problem, który narasta i narastać będzie.- 0 0
-
2021-05-18 22:10
Zaskoczyłeś mnie
Człowieku jak to Gierek zbudował to długo nikt nie jeździł samochodem oprócz mnie i moich kolegów na rowerach!Jak dojechałeś na ,,węzeł Karwiny" i pusciłeś się w dół to nie używając pedałów dojechałeś do Cisowy w szaleńczym pędzie.Dziękuj Gierkowi zanim ruskie zrobili z niego ofiarę zadłużenia i wroga socjalizmu , że ośmielił się w latach 70tych zbudować cud drogowy po 2 pasy w dwóch kierunkach.Gdyby nie ów towarzysz dzisiaj biegałbyś po dachach aut.
- 0 0
-
2021-05-18 19:21
Ciekawe ile masz lat ?
Obwodnica byla projektowana i budowana w czasach kiedy wszedzie jezdzily wozy drabiniaste i rzecza normalna byly stada krow idace srodkiem wsi. Oczekiwanie wizjonerstwa od ludzi ktorzy max raz do roku jechali do Bułgarii na urlop wartburgiem swiadczy slabo o Tobie kolego. Problemem jest olbrzymi wzrost liczby aut, smieszna cena używek i latwosc dostepu do leasingu/kredytu co sie przeklada na liczbe aut. Gdyby obwodnica miala i z 6 pasow to tez za kilka lat by zabraklo przepustowosci
- 0 0
-
2021-05-18 18:03
obwodnica
jak budowali obwodnice to jezdzily maluchy i syrenki nie bylo zadnych zjazdow tylko zwykler skrzyzowanie ze swiatlami wiec przestancie pisac bzdury...
- 0 0
-
2021-05-18 14:26
Więcej pasuw
Nikt nie mógł przewidzieć, że polska miłość do motoryzacji doprowadzi do ponad 20 milionów zarejestrowanych samochodów. Powszechny jest wyjazd samochodem do kościoła czy sklepu po papierosy na odległość kilkuset metrów.
- 0 0
-
2021-05-18 10:31
Inwestycja
jak inwestycja była klepnięta i realizowana to wokół obwodnicy były tylko pola i lasy a samochodów jak na lekarstwo, co nie zmienia faktu, że jest za wąsko i kiepsko sa rozwiazane zjazdy z obwodnicy
- 0 0
-
2021-05-18 10:02
Wiesz klepneli za komuny to jest
A teraz jakby chciano dobudować po jednym pasie dodatkowo to by eko terroryści na drzewach wisieli za 500zl do drzew przed kamerami przykuwali
- 0 0
-
2021-05-18 09:58
Obwodnica
Obwodnica była oddana 1977 roku i nikt wtedy nie myślał co będzie za 40 lat .
- 0 0
-
2021-05-18 08:05
No wiesz, tylko 4 pasy!!!
Co najmniej 10 w każdym kierunku powinno być!
- 0 0
-
2021-05-18 07:31
A ile ty latek żyjesz na tym świecie? Myślę że jednak niewiele ponad dwadzieścia więc skąd wiesz cokolwiek o realiach epoki Gierka? Zanim coś zaczniesz klepać bez związku, zaczerpnij troszkę wiedzy na zadany temat.
- 0 0
-
2021-05-18 07:19
obwodnica
ciesz się człowieku, że ją mamy bo inaczej byłoby jak w Chinach, w poniedziałek mogą jeździć samochody od numeru rejestracyjnego... do numeru ..... we wtorek od numeru ... i tak dalej trzeba tylko pomyśleć mózgiem że większość dróg powstawała w czasach kiedy samochodów w bloku miało 3 -4 sąsiadów dziś w każdej rodzinie są min 2 samochody i trzeba cierpliwości do jazdy
- 0 0
-
2021-05-18 06:47
obwodnica była budowana w latach 70
i nikt wtedy nie przewidywał takiego rozwoju - samochodów było znacznie mniej , jeździły furmanki
- 0 0
-
2021-05-18 06:23
Obwodnica (1)
Obwodnica Trójmiasta była oddana do użytku w 1977 roku nie było tyle aut i zdawała egzamin.
- 2 0
-
2021-05-18 07:11
I będzie dalej zdawała gdy nie będzie na niej zwykłych bandytów drogowych,głownie leasingów GDA.
- 1 0
-
2021-05-17 23:56
Więcej pasów nie znaczy szybciej.
Jak dowiodły różne badania, zwiększanie liczby pasów na drodze nie prowadzi do skrócenia czasu przejazdu z A do B, chyba że mówimy o odcinku na samej autostradzie, kiedy nie trzeba nigdzie zjeżdżać. To zachowanie kierowców, np. przestrzeganie limitu prędkości, zmniejsza czas przejazdu. Dwa, cztery czy sto pasów nie zlikwiduje wąskiego gardła
Jak dowiodły różne badania, zwiększanie liczby pasów na drodze nie prowadzi do skrócenia czasu przejazdu z A do B, chyba że mówimy o odcinku na samej autostradzie, kiedy nie trzeba nigdzie zjeżdżać. To zachowanie kierowców, np. przestrzeganie limitu prędkości, zmniejsza czas przejazdu. Dwa, cztery czy sto pasów nie zlikwiduje wąskiego gardła zjazdów - tylko szybciej wszyscy w krótszym czasie dojdą do zjazdu, gdzie będą przeto stać dłużej. Szersza aleja do pizzerii nie zmniejszy kolejki w pizzerii, tylko ją właśnie wydłuży.
- 1 0
-
2021-05-17 23:30
obwodnica powstała w latach 70-tych. Kto wtedy miał auto?
Nikt wtedy nie liczył, że komuna się skończy za 12 lat? Poza tym nawet po upadku komuny tyle słoików nie przyjeżdżało do Gdańska i tyle ludzi nie miało auta. Pomyśl zanim napiszesz
- 4 0
-
2021-05-17 23:31
Pomijajac ze klepnął to Gierek
I pomijajac ze nieżyje.
- 1 0
-
2021-05-17 23:25
Dokładnie tak jest
- 0 0
-
2021-05-17 22:39
nieprawda
według mnie powinno być sto pasów w każdym kierunku albo i tysiąc, dla każdego po jednym pasie
- 0 0
-
2021-05-17 21:14
ty sobie przypomnij, w jakich latach budowano obwodnicę i ile było wtedy samochodów.
- 0 0
-
2021-05-17 21:10
Pisz na temat i nie wylewaj swoich żali.
- 0 0
-
2021-05-17 20:51
Dziady z UM powimiscie gazem wypłoszyc raczej
Zasiedziane komunistyczne betony!
A nie ludzie do gardel se skaczecie.- 0 1
-
2021-05-17 20:42
taaa w latach 70 XX wieku myślano o głąbach z XXIw hahahah
- 3 0
-
2021-05-17 19:02
Podziękuj Edwardowi Gierkowi, że wybudował obwodnicę
- 6 0
-
2021-05-17 18:54
Masz rację, ale
Wtedy gdy projektowano obwodnicę w Polsce zakup samochodu wymagał kilkudziesięciu miesięcznych pensji i ruch był raczej symboliczny. Problem polega na tym, że nikomu nie chce się przebudować obwodnicy.
- 2 1
-
2021-05-17 18:17
gwe gpu gd i GDA + W... to jest problem (4)
te blachy to duże prawdopodobieństwo dużych problemów
- 6 2
-
2021-05-18 00:38
ja mam GWE, płacę mniejsze OC (1)
Jak dla mnie możesz mieć blachy new york, głupoty i tak nie ukryjesz
- 2 3
-
2021-05-18 20:55
ja CRY i krzyczę cry baby na obwodnicy
- 0 0
-
2021-05-17 18:34
Przeoczyłeś (1)
Przodowników z GKS i GKA
- 6 1
-
2021-05-17 23:07
ja mam GKA
choc jestem zameldowany we Wrzeszczu. Nie miałem czasu przerejestrować auta... ;)
- 1 3
-
2021-05-17 17:27
idźmy na całość- powinno być 5 pasów w jedną stronę
A kto to wybuduje?
Ano oni !!!
I oni są winni.- 1 0
-
2021-05-17 16:57
Dla was burki z Mazur i 10 pasów będzie za mało (1)
- 13 6
-
2021-05-18 06:48
NLI??)))
- 3 0
-
2021-05-17 16:38
Mieszkam w Trójmieście od urodzenia i jak czytam gościa, który krytykuje dwupsamową obwodnicę
to mogę tylko powiedzieć, że słoików w Trójmieście dużo przybyło. Nie mają pojęcia jak to było. Ale dla wyjaśnienia powiem, że gdyby dzisiaj planowano obwodnicę to w pierwszej kolejności lewaki przywiązywałyby się do drzew a potem (p)rzekręty (o)bywatelskie robiłyby wszystko aby nie została wybudowana, łącznie z donosami do UE - oni mają anty-polską postawę. Także cieszmy się, że za komuny nie rozmawiali z oszołomami tylko robili, to co mogli i tyle na co było stać.
- 17 13
-
2021-05-17 16:30
Przebijam... (1)
Po dwanaście w każdą stronę!
- 5 0
-
2021-05-17 19:23
Stawiam dwadzieścia i biorę wszystko.
- 3 0
-
2021-05-17 16:17
to miała byc
przelotówka dla wojska za komuny.
- 1 7
-
2021-05-17 15:51
jak ta obwodnica była klepana to ciebie w planach nie było
a samochodów było pewnie i 100 razy mniej niż teraz, w czasach kiedy na jedną rodzinę (dwuosobową) przypadają 3 auta to i 4 pasy będzie za mało
- 13 0
-
2021-05-17 15:24
Anna (1)
W 1977 roku, kiedy oddano do użytku trójmiejską obwodnicę i kiedy po polskich drogach jeździło kilka samochodów na krzyż, a UE nie finansowała (bezzwrotnie) polskich inwestycji, dwupasmowa obwdnica była pewnie mocno krytykowana za... rozmach! Proszę pamiętać, że to były inne czasy, a Polska tkwiła w głębokiej komunie. Nikt nie sądził, że dożyje
W 1977 roku, kiedy oddano do użytku trójmiejską obwodnicę i kiedy po polskich drogach jeździło kilka samochodów na krzyż, a UE nie finansowała (bezzwrotnie) polskich inwestycji, dwupasmowa obwdnica była pewnie mocno krytykowana za... rozmach! Proszę pamiętać, że to były inne czasy, a Polska tkwiła w głębokiej komunie. Nikt nie sądził, że dożyje czasów, kiedy w centrum miasta nie będzie można znaleźć miejsca do parkowania. Należy się cieszyć, że ktoś wpadł na genialny pomysł zbudowania dwóch pasów, a nie jednego. Wizjoner, po prostu! : )
- 24 2
-
2021-05-17 16:39
stolec prawda jakoś w innych krajach drogi były lepsze tylko u nas zawsze burdel
- 0 15
-
2021-05-17 15:07
To Gierek budował
Przecież budowano to jeszcze za Gierka. A jeszcze w latach 90-tych jadąc obwodnicą trudno było czasem spotkać inny samochód. Czasem jakaś syrenka, maluch albo jelcz. Później nagle boom i mało miejsca... ale niekoniecznie, gdyby kierowcy byli douczeni to nie tworzyliby sztucznych zatorów. Jest jak jest i po co płakać. Brakuje komuś pasa - niech sobie go zrobi i nie piszczy.
- 16 0
-
2021-05-17 14:39
którzy tą inwestycję kiedyś klepnęli.
ty się ciesz, że w tych czasach, twój stary nie wytarł cię w prześcieradło :D
- 3 2
-
2021-05-17 14:32
Masz rację, ale poprawnie piszemy "tę inwestycję"
- 2 3
-
2021-05-17 14:25
Przypominam że tą inwestycję klepnięto w czasach kiedy w Polsce był milion samochodów, a przewidywano że do roku 2000 będą ich 2 mln.
A tymczasem okazało się że w roku 2000 było ich 20mln- 16 0
-
2021-05-17 14:14
40 pasów w jedną stronę
4 to za mało
- 8 2
-
2021-05-17 13:56
kiedyś nie było takiego ruchu i nie było zatorów na zjazdach (1)
potem nabudowali osiedli, domków, świateł i dramat, bo nie modernizowali pod to infrastruktury.
- 13 0
-
2021-05-18 22:24
Prwda
Zobaczcie gdzie Szczurek zaczął budować gigantyczną dzielnicę na małej powierzchni bez dojazdów.Za rok o 7mej rano z tej dzielnicy na Morską wyjedzie 4000 aut i zablokuje całkowicie wjazd na obwodnicę w kierunku Gdańska i Obsłuża.Bravo,brrravoooo to jest myślenie!!!
- 0 0
-
2021-05-17 13:53
Po 70 pasow w kazda strone (1)
Taka mam koncepcje
- 10 3
-
2021-05-18 06:42
nie bój, nie bój... 70 pasów też zakorkują (na dojeździe do feszyna w sobotę)
- 2 0
-
2021-05-17 13:47
Za PO na wszystko szkoda bylo kasy (6)
- 16 19
-
2021-05-17 15:54
Po rządziła w latach 70-tych? (4)
Litości...
- 14 3
-
2021-05-17 17:04
Nie rządziło PO bo była jej matka PZPR a w niej ich ojcowie i ich matki (3)
- 9 14
-
2021-05-17 19:03
Bardziej rodzice działaczów PiS (2)
- 14 6
-
2021-05-17 19:22
(1)
Mylisz się.
- 4 8
-
2021-05-17 20:59
Spytaj Kaczira o ojca i dziadka
Bo Piotrowicz to sam skazywał opozycję, więc ci opowie :) Osiem gwiazdek i nie pozdrawiam
- 7 4
-
2021-05-17 13:58
Teraz za to na Rydzyka jest całe mnóstwo kasy, brawo.
- 23 8
-
2021-05-17 13:43
Agibabu
kiedyś klepnęli jak nikt w Polsce nie słyszał o korkach i tylko na filmach amerykańskich można było zobaczyć. Było kilka aut na 1 km a nie kilkaset jak teraz.
- 21 0
-
2021-05-17 13:43
i średnia hawajska dla każdego!
- 7 2
-
2021-05-17 13:34
Zastanawiałeś się kiedy wybudowano obwodnicę i jaki był wówczas ruch?
I tak cud , że ona istnieje.
- 27 1
-
2021-05-17 13:25
Chyba jesteś bardzo młodym człowiekiem skoro nie wiesz kiedy powstał projekt obwodnicy.
Ale wiek nie tłumaczy ignorancji. W internecie znajdziesz na ten temat dużo informacji.- 17 0
-
2021-05-17 13:23
klepali ją w latach 70 ubieglego wieku (2)
nie wiem czy ktoś jest w stanie przewidzieć, jak będzie wyglądał ruch samochodowy w 2080 roku.
bym przeprosił tych inżynierów oskarżonych o brak wyobraźni.- 28 0
-
2021-05-17 17:02
Ja jestem wstanie przewidziec
Zamieni się w powietrzny
- 5 0
-
2021-05-17 16:37
Proste to jak drut będzie jeszcze większy ludzi będzie więcej to i pojazdów będzie więcej ale w naszym kraju się nie myśli tylko przepieerdala kasę
- 2 8
-
2021-05-17 13:04
miałem chyba 15 lat jak to robili (7)
i już wtedy wiedziałem, że 2 pasy to kiedyś będzie za mało...
a nie byłem jakiś szczególnie rozgarnięty, głównie uganiałem się za babami i waliłem browary
na prawdę intelektulanie nie ustawiałem politykom jakoś wysoko popczeczki... a jednak przewidywałem lepiej- 9 57
-
2021-05-17 13:57
Dawno było
Jedyny browar dostępny od ręki to było Gdańskie w butelce 0,33 l.
- 10 0
-
2021-05-17 13:44
(3)
czemu nam wtedy nie powiedziałeś? why?????
- 22 0
-
2021-05-17 13:54
Nie powiedział... (2)
bo ganiał za babami i walił browary...Ja robiłem odwrotnie...
- 27 1
-
2021-05-17 18:23
Ganiales za browarami? (1)
Bez sensu
- 10 0
-
2021-05-17 23:02
Kumplom
- 4 0
-
2021-05-17 13:37
(1)
Naprawdę - tak jest poprawnie. Mogłeś jednak sobie poprzeczkę postawić wyżej.
- 31 1
-
2021-05-18 09:04
ach jak miło komuś zwrócić uwagę, od razu słoneczko jaśniej świeci
- 3 0
-
2021-05-17 13:02
(2)
Budowana była w latach 70!!! Zastanów się co piszesz !!! W tamtych latach tylko telefonów było pare tysięcy w Gdansku a ty 4 pasmówkę chciałbyś
- 64 0
-
2021-05-17 16:36
(1)
W innych krajach w latach 70 już były kilku pasmowe drogi tylko u nas zawsze burdel i syf zawsze jesteśmy w dope kopani
- 1 30
-
2021-05-19 13:25
Pretensje miej do niemców, że nas tak zdeptali
oraz do naszych zachodnich "aliantów", że w nagrodę za poświęcenie naszych żołnierzy przekazali nas w Jałcie "pod opiekę" wujaszkowi Stalinowi, jak jakąś krowę. Ten nas tak mocno przytulił na czterdzieści kilka lat, że nam się to do tej pory czkawką odbija. Ci sami niemcy dostali po wojnie szansę na nowy start i jej nie zmarnowali - znowu są
oraz do naszych zachodnich "aliantów", że w nagrodę za poświęcenie naszych żołnierzy przekazali nas w Jałcie "pod opiekę" wujaszkowi Stalinowi, jak jakąś krowę. Ten nas tak mocno przytulił na czterdzieści kilka lat, że nam się to do tej pory czkawką odbija. Ci sami niemcy dostali po wojnie szansę na nowy start i jej nie zmarnowali - znowu są największą potęgą w Europie i teraz też nami sterują, tylko nie za pomocą oddziałów SS i gestapo, a za pomocą międzynarodowych instytucji politycznych (udających prawych i sprawiedliwych "wujków"), przekupionych polityków (wśróch których są rudzi, a także łysiejący) i pożytecznych i**otów.
- 0 0
-
2021-05-17 12:54
(3)
W latach 70-tych dwa pasy to za mało? Zmień lekarza
- 63 0
-
2021-05-17 13:50
(2)
Na początku lat 80-tych był taki ruch na obwodnicy, że można było na rowerze jeździć.
- 46 0
-
2021-05-19 12:27
na poczatku?
Przysiegam ze na wysokosci Osowy spokojnie piechota przechodzilem obwodnice w dowolnym miejscu idac do Owczarni na dzialki-i tobylo pod koniec lat 80-tych
- 0 0
-
2021-05-18 22:16
Rower
No i ja jeździłem rowerem po obwodnicy z kolegami
- 0 0
-
2021-05-17 12:52
Ta samaysl budowlana jak w przypadku a2 xD
- 1 6
-
2021-05-17 12:50
(1)
czemu ludzie jak nie mają o czymś pojęcia wypowiadają swoje zdanie na ten temat?
- 51 2
-
2021-05-18 09:50
Magia internetu oraz braki w edukacji i umiejętności prowadzenia rozmowy.
- 2 0
-
2021-05-17 12:47
ci ludzie co ja kiedys klepneli to walczyli aby ona powstala, gdyz wtedy nikt jej nie chcial, wiec ciesz sie ze jest (8)
bo moglaby jej nie byc, tylko skad obecni 20 czy 30latkowie maja o tym wiedziec.
- 83 4
-
2021-05-19 12:24
Usmiejesz sie: pamietam jak na poczatu lat 90-tych narzekano na projektantow
ze w ogole taka niepotrzebna droge donikad zbudowano zamiast kase przeznaczyc na naprawy Grunwaldzkiej i innych w miescie.Prawie nic nie jezdzilo obwodnica wtedy!
- 0 1
-
2021-05-17 14:09
Dodam jeszcze,
że jak na polskie warunki w latach 70-tych to ta obwodnica była szczytem nowoczesności i zapewniała komfort jazdy przez znacznie dłuższy okres czasu niż jakakolwiek wybudowana obecnie droga w tym mieście i jego okolicach.
- 61 0
-
2021-05-17 13:44
no wiesz "im się należy" :P
- 15 3
-
2021-05-17 13:17
Jak nie wiedzą że na niek kiedyś się stało naswiatłach. (4)
- 28 2
-
2021-05-17 13:55
Kiedy to było i gdzie (3)
Nie pamiętam świateł na obwodnicy.
- 1 27
-
2021-05-17 14:14
Światła
Były kiedyś na węźle Osowa. A właściwie przed jego powstaniem, bo kiedyś to było zwykłe skrzyżowanie
- 36 0
-
2021-05-17 14:08
(1)
Węzeł Osowa, lata 90te
- 41 0
-
2021-05-17 15:17
Oraz
W Kowalach
- 20 0
-
2021-05-17 12:46
10 pasów!
I potem i tak jeden na zjeździe i drogach dojazdowych, więc byś stał.
- 34 3
-
2021-05-17 12:46
Tak 10 (2)
Pasów od razu
- 36 4
-
2021-05-17 20:50
milion !
- 2 0
-
2021-05-17 15:15
Na gołą d...
- 14 1
-
2021-05-17 12:45
Co tam 4 pasy (11)
Niech będzie 5 pasów!
Powiedziałem!- 105 6
-
2021-05-17 21:15
I jeszcze kontrapas rowerowy dla nieudaczników .
- 8 1
-
2021-05-17 12:52
w Monachium jest 8 ...pasów (9)
tak też są korki i ludzie stoją w korku w godz szczytu.
- 79 9
-
2021-05-17 15:53
ja chcę 10
- 11 0
-
2021-05-17 14:39
i żeby tych problemów nie było (2)
nasze kochane władze dróg nie budują tylko dają zgody na nowe osiedla.
- 14 14
-
2021-05-17 14:42
(1)
A obwodnice Metropolitalna wybudują kosmici
- 16 2
-
2021-05-17 17:40
tusk buduje , i jeszcze buduje autostrady na 2012 rok
- 10 11
-
2021-05-17 14:35
Ludzie? a po co tam na asfalcie ludzie stoją?
U nas to przynajmniej samochody stoją w korkach. Co z tym światem się dzieje.
- 4 1
-
2021-05-17 13:38
w Monachium są po 3 pasy w każdą stronę (3)
plus w godzinach szczytu pas awaryjny zamieniany w pas ruchu. Tak licząc, to u nas też są kawałki, gdzie jest regularne 8 pasów (Matarnia/Karczemki). Pomijam, że Monachium jest wielokrotnie większe od naszego zapyziałego miasteczka.
- 35 7
-
2021-05-17 17:38
moinachium też mi przykład ? proszę o więcej przykładów (2)
wracaj do swoich warminskich metropoli
- 11 8
-
2021-05-17 22:30
Żebyś ty chociaz raz wyjechal dalej niz do Pruszcza lub do Kartuz
metropolia sie znalazla na miare pcimia hahhahaha
- 6 5
-
2021-05-17 20:05
Autochton
Warmia, to piękna kraina z ładną urbanistyką małych miast (niestety biednych), natomiast metropolii piszemy przez ii na końcu miejscowy (?) zarozumialcu
- 14 4
-
2021-05-17 12:43
Jasne i na każdym zjeździe darmowe frytki do tego (13)
- 195 36
-
2021-05-17 16:17
Zamawiasz fryteczki nie ściągasz maseczki
- 5 3
-
2021-05-17 14:05
Brak wyobraźni (11)
to jest u ludzi, którzy pomimo korków i problemów z dojazdami nadal kupują coraz to więcej aut i dzień w dzień uważają, że dojadą nimi bez problemu w miejsce docelowe.
- 101 38
-
2021-05-17 14:24
(10)
W latach 80tych władza komunistyczna też zniechęcała do posiadania i używania własnych samochodów, bo to była swoboda w przemieszczaniu się ludzi. Jak widać, komuna wraca. Zakazać aut!
- 41 61
-
2021-05-17 16:34
Zakaz sobie życia po**biee
- 3 5
-
2021-05-17 15:52
Kto w czasach komuny miał kasę na samochód? Chyba tylko członkowie partii (6)
... i może ci którzy szeptali na komendzie MO. Miałeś wtedy auto?
- 30 16
-
2021-05-18 09:47
(1)
Mój dziadek, mały rolnik 20ha posiadał auto, dało się?
- 1 2
-
2021-05-18 22:32
20 ha kiedys to byl prawie szlachcic. maly rolnik to mial 3,5 ha
- 3 0
-
2021-05-18 09:21
3xF
nie, u nas w bloku to tylko Twoi ojcowie mieli auta.
- 2 0
-
2021-05-17 20:47
Moi rodzice kupili pierwszy samochód w latach 70 XX wieku. Za gotówkę. (1)
Dali coś około 100 tys za malucha. Kilka lat później sprzedali za ok 300 tys. To były czasy.
Kolejne auto ok 1980 roku lub trochę później to była Dacia 1310p.
Następnie w 1990 roku kupili Forda Sierrę. To była fura jak na owe czasy. Szyberdach, elektryka, 2L benzyna. Nikt nie patrzył na zużycie benzyny czy normy spalin.- 10 6
-
2021-05-18 09:33
Maluch Nigdy nie kosztował w latach 70 tych 100 tys. zł. Kosztował 65 tys. zł.
- 0 2
-
2021-05-17 16:11
wracali ze spektaklu "fejm emema" z teatru szekspirowskiego :)
- 12 1
-
2021-05-17 15:33
(1)
Uuuuu mamy już ośmiu komunistów...
- 21 11
-
2021-05-17 20:05
Wszystko mu się z komuną kojarzy, pewnie neomillenials, który socjalizm pamięta tylko z koszulek "Red is Bad" :D
- 21 7
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.