- 1 Ugaszono pożar na budowie osiedla (150 opinii)
- 2 Cmentarzysko traficarów w sopockim lesie (163 opinie)
- 3 Obwodnica Witomina: ogłoszono przetarg na budowę (85 opinii)
- 4 Na lotnisku pojawił się kwiatomat (81 opinii)
- 5 Wzięli pod lupę punktualność SKM (65 opinii)
- 6 Cztery opcje do wyboru w pytaniu o płeć (427 opinii)
Drzewa zamiast aut w centrum Gdyni
W grudniu powinny pojawić się kolejne nasadzenia w centrum Gdyni. Zieleń pojawi się m.in. przy al. Piłsudskiego - pomiędzy ul. Prusa i Tetmajera, zastępując parkujące tam auta oraz w okolicy ul. Zawiszy Czarnego. Posadzone zostaną też drzewa przy ul. 10 Lutego, do czego przyczyniło się głosowanie mieszkańców w Budżecie Obywatelskim.
Władze miasta przekonują od początku, że projekt Klimatyczne Centrum - oprócz zmian w infrastrukturze czy organizacji ruchu - ma też powiększyć tereny zieleni na obszarze Śródmieścia Gdyni.
Nowe nasadzenia do końca roku
Do końca roku planowane są w mieście nasadzenia trawy, krzewów i drzew. Urzędnicy czekają na wykonawców podzielonych na części prac, które zgodnie z harmonogramem mają zakończyć się w grudniu.
Bardziej zielono zrobi się: na Babich Dołach, Wiczlinie i Obłużu, ale najwięcej zmian będzie widocznych w Śródmieściu. W centrum miasta planowane są m.in. nasadzenia przy ul. 10 Lutego. Przypomnijmy, że pierwsze drzewa będące efektem wygranego projektu w Budżecie Obywatelskim pojawiły się tam pod koniec 2018 roku na odcinku pomiędzy Władysława IV i Świętojańską.
Teraz nowe drzewa pojawią się na odcinku od ul. Podjazd do 10 Lutego. Radości nie ukrywają członkowie Miasta Wspólnego, którzy zainicjowali odtworzenie historycznego szpaleru drzew przy ulicy.
Powrót do historii
- Ul. 10 Lutego w końcu odzyska swój historyczny szpaler. Co prawda z innym gatunkiem drzew, a na ich wzrost jeszcze poczekamy, ale trzeba pamiętać, że gdy zapoczątkowaliśmy Budżetem Obywatelskim ten projekt, to na tej ulicy mieliśmy zaledwie kilkanaście drzew, w większości w bardzo złym stanie - komentuje Łukasz Piesiewicz z Miasta Wspólnego.
Na tym odcinku pojawi się blisko 40 drzew oraz ok. 20 tzw. mis, w których będzie znajdować się ozdobna trawa.
Mniej miejsc do parkowania przy al. Piłsudskiego
Zmiany czekają też m.in. odcinek al. Piłsudskiego od ul. Prusa do Tetmajera.
Zakres inwestycji w tym miejscu obejmuje m.in.:
- demontaż istniejących ławek i koszy na śmieci,
- rozbiórkę części nawierzchni z kostki brukowej,
- wymianę gruntu na ziemię urodzajną,
- zakup i montaż ławek oraz koszy na śmieci,
- nasadzenie roślin ozdobnych: krzewów liściastych w formie piennej, niskich krzewów
- liściastych i bylin,
- ściółkowanie nasadzeń przekompostowaną korą.
- Warto pochwalić zmiany na alei Piłsudskiego. Zgodnie z projektem, w przyszłym sezonie, pieszym idącym w stronę bulwaru nie będą towarzyszyć zaparkowane na chodniku samochody, ale krzewy i drzewa - wskazuje Łukasz Piesiewicz.
Zieleni przybędzie też w okolicach ul. Zawiszy Czarnego oraz na 3 Maja, gdzie trwał w ostatnich tygodniach remont chodnika.
- Profesjonalnie zaprojektowane strefy zieleni, zlokalizowane po obu stronach ulicy 3 Maja, podniosą walory estetyczne tej przestrzeni - zapowiadał podczas rozpoczęcia prac Marek Łucyk, wiceprezydent Gdyni.
Ogłoszenia.trojmiasto.pl – Mieszkania w centrum Gdyni: sprzedaż, wynajem
Miejsca
Opinie (378) 7 zablokowanych
-
2020-10-22 08:00
Opinia wyróżniona
W centrum jest wystarczająco dużo miejsca... (16)
...na nasadzenia zieleni bez likwidowania miejsc parkingowych. Zawsze był problem z parkowaniem, teraz problem będzie się pogłębiał.
- 251 83
-
2020-10-22 20:01
Wolę drzewo niż cieknący śmierdzący samochód.
- 3 1
-
2020-10-22 11:51
jeśli ktoś ma trudności z uznaniem prostego faktu (7)
że samochód nie jest jedynym sposobem poruszania się po mieście, to zawsze będzie uważał że w mieście występuje problem z parkowaniem. Warto zauważyć, że samochód spędza 23 godziny na dobę na jakimś miejscu do parkowania. To miejsce można wykorzystać w bardziej produktywny sposób.
- 13 14
-
2020-10-22 14:12
(1)
warto zauważyć że po zlikwidowaniu drogi i zrobienia deptaków pojawi się więcej ludzi niż aut. Spytajmy więc mieszkańców czy chcą pod oknem piękne parki ale bez swoich samochodów.
- 2 2
-
2020-10-22 23:30
...
Wystarczyło dwa, trzy miesiące temu zobaczyć ilu spacerowiczów było w "strefie wypoczynku" przed Akwarium. Byli tam tylko ludzie, którzy zabłądzili, albo szli akurat od nabrzeża do Oceanarium. Kto chce odpoczywać przy wątłych brzózkach posadzonych w doniczkach? Projekt wybitnie do d...y. W zamian zlikwidowano duży parking.
- 3 0
-
2020-10-22 12:40
Miejsce drzew jest w lesie. (4)
- 8 9
-
2020-10-22 13:38
Miejsce samochodów jest na autostradzie. (3)
- 9 5
-
2020-10-22 17:55
Jest jakiś ustawowy przepis na to, czy tylko ty tak chcesz? (1)
- 1 1
-
2020-10-23 21:25
na to ze miejsce drzew jest w lesie?
- 0 0
-
2020-10-22 13:56
na zlomowcu raczej...
jak sie czyta te komentarze to smutek czlowieka ogarnia,
sadzą drzewa -zle bo nie bedzie gdzie parkowac
stawiaja budynki - wszedzie beton za malo drzew i zalania- 9 4
-
2020-10-22 11:10
(3)
Idzie zaglada żadne drzewa nie uchronią nas przed covidem.Dzisiaj potwierdzonych 12 tys a w rzeczywistości jest dziennie z 50 tys.Boże mniej nas w swej opiece .
- 2 10
-
2020-10-22 14:17
Już nie ma innych chorób tylko Covid zagraża ludzkości ! (1)
Cudowne pozbycie się innych zagrożeń ludzkości !!! nie ma już boreliozy ,bakterii i innych wirusów , chemii w jedzeniu i jakichkolwiek zagrożeń !!!!!
- 4 0
-
2020-10-22 20:02
Pustaku
Czy wspomniał, że inne choroby nie istnieją.
- 0 0
-
2020-10-22 11:23
Przypominam, że wg biblii to Bóg stworzył cały świat.
covida też.
- 7 1
-
2020-10-22 11:00
Miejsc jest sporo tylko nie chce się chodzić, bozia obdarzyła leniswtem najwidoczniej
- 14 19
-
2020-10-22 10:30
W Gdyni jest tyle miejsc, że spokojnie można sobie znaleźć miejsce- czasami tylko kilkanaście czy 200m dalej niź pod samym sklepem, mieszkaniem
- 18 20
-
2020-10-22 10:27
Jacys paranoicy
- 6 3
-
2020-10-22 07:15
Opinia wyróżniona
Nie mam nic przeciwko zieleni, ale Gdynia idzie w kierunku wyludnienia centrum, za chwilę padnie cały handel (49)
i gastronomia. Jak nie będzie gdzie zostawić samochodu, ludzie pojadą co Galerii Handlowych ... a może o to chodzi, aby Gdynia była tylko dla Urzędu Miasta ?
- 383 89
-
2020-10-23 10:03
Brawo! Odpowiedziała Pani na ostatnie pytanie i wygrywa Pani glówną nagrodę Urzędu Miasta!
- 0 0
-
2020-10-22 19:21
Gdynia
Ma być tylko dla właścicieli apartamentowców co powstaja w centrum.Cena za 1m2 ponad 20tys pln.Czyli centrum będzie dla Warszawki i badylarzy.A dla Gdynian?Zapyziale dzielnice od lat zabiedbane.
- 1 0
-
2020-10-22 14:50
Oni są zbyt tępi na taką wiedze (1)
- 0 0
-
2020-10-22 15:53
....i wtedy wchodzisz Ty.... cały na biało.
- 0 0
-
2020-10-22 12:34
tak wyższe podatki . wieksze opłąty parkingowe ( na razie niewprowadzone) Nieługo nie będzie opłacać się przyjeżdzać do centrum
- 1 1
-
2020-10-22 11:58
padł już dawno (1)
Obecnie "centrum" to skansen turystyczny.
- 4 0
-
2020-10-22 15:53
Skansen betonowych łódek i czopków a'la Targi Rybne 1974
- 4 0
-
2020-10-22 11:05
(1)
Taaa, Starowiejska kwitnie noca ale centrum padnie bo jakis ziomek nie ma jak dojechac na spacer po parkingu. Od SKM jest 15 minut do bulwaru, trajtki dojezdzaja do Swietojanskiej, ludzie z tego korzystaja (jak wrocisz z klubu samochodem nie lamiac prawa?) ale ktos tu pobredza bo nagle nie zmzoe wjehcac autem w przedsionek lokalu
- 5 3
-
2020-10-22 15:52
Nie wiem z jakiego jesteś pokolenia, ale to nie jest "kwitnie".
Życie nocne kwitło w centrum Gdyni jakieś 30-50 lat temu.
- 3 1
-
2020-10-22 10:32
(4)
Tak tak, od lata ta sama powtarzana śpiewka- że jak się zlikwiduje trochę miejsc parkingowych pod samym sklepem, knajpą to od razu zagłada i plajta. Patrz przykład Stągiewnej w Gdańsku (o okolicach Piotrkowskiej w Łodzi już nawet nie wspomnę). Ulica po przemienieniu w deptak odżyła, parkować można kilka ulic dalej
- 10 0
-
2020-10-22 13:46
Gdynianka (2)
Co do Piotrkowskiej w Łodzi , to zaparkujesz na każdej przecinającej Piotrkowską ulicy. Poza tym są trzy duże parkingi przeds sama Piotrkowska i wielka stacja przesiadkowa komunikacji miejskiej przy samej Piotrkowskiej. Więc nie pisz tutaj kilka ulic dalej . Bo to jest za rogiem a nie kilka ulic dalej.
- 5 3
-
2020-10-22 16:17
A miejsca na parkingu podziemnym pod Filmówką, jak codziennie, dostępne
- 0 0
-
2020-10-22 15:50
Piotrkowską to on widział tylko na zdjęciu w artykule na SE.pl
- 2 3
-
2020-10-22 12:12
nie kilka ulic dalej
a na zapleczu kamienic Stągiewnej i nad Motławą i kanalem
No i główny parking - Elbląska.- 1 1
-
2020-10-22 08:53
Dokładnie tak będzie. W Gdańsku już tak jest: ponieważ nie da się wjechać samochodem pod sam Żuraw to ludzi tam prawie nie ma a gastronomia dawno się wyniosła.
- 8 6
-
2020-10-22 07:37
handel drobny pada niezależnie od parkingów, taki jest trend, nic się z tym nie zrobi (2)
natomiast gastronomia rozwija się znacznie lepiej tam gdzie samochodów w ogóle nie ma, no może np na długiej gastronomia lepiej by się rozwijała jakby wzdłuż dopuścić ruch samochodowy i zrobić parking pod samymi ogródkami gastronomicznymi? serio?
- 18 10
-
2020-10-22 13:49
Na Dluga w Gdansku idzie sie takze w innym celu niz gastronomia. Porownywanie gdanskiej starowki ze srodmiesciem Gdyni to troche przegiecie
- 3 3
-
2020-10-22 07:48
przeginasz w drugą stronę
- 5 11
-
2020-10-22 07:35
Wyludni się centrum, kamienice tanio się odkupi i zamieni na apartamenty na doby dla turystów (3)
- 22 5
-
2020-10-22 12:10
już się wyludniło
i lokale przeważnie są na wynajem.
- 1 0
-
2020-10-22 07:47
....którzy nie będą mieli gdzie parkować... (1)
- 19 3
-
2020-10-22 08:25
A kto powiedział, że po wykupieniu kamienic przez związek przyjaciół harcerzyków, nie przywróci się parkingów?
- 9 2
-
2020-10-22 07:22
To ludzie czy samochody mieszkają w centrum? (25)
Bo jakoś nie jestem pewien z twojej wypowiedzi? Czy może chodzi Ci o to, że nie da się żyć w Śródmieściu bez samochodu? Przecież to takie odległości
- 38 46
-
2020-10-22 19:27
Sokólka - Centum (1)
To przecież żadna odległość.Załatwienie jednej sprawy bez samochodu zajmie ci cały dzień.Ale widać po wpisie ze nie wpadłeś na to,bo i jak.
- 3 1
-
2020-10-23 14:18
jojo od razu 3 dni
i wynajmij pokoj w hotelu gdynia zeby sie nie spoznic hahahaa
- 0 0
-
2020-10-22 09:22
widać, że niewiele pan rozumie
- 0 1
-
2020-10-22 08:07
Ja mieszkam w centrum i robię służbowo jakieś 75 tysięcy km rocznie. (4)
Osobówką , nie TIRem. To co: dalej chcesz trzymać klapki na oczach i nie patrzeć dalej własnego nosa czy też raczysz dostrzec że nie każdy ma tak małe potrzeby komunikacyjne, że do ich realizacji wystarczy zbiórkom i nogi?
- 22 10
-
2020-10-22 12:06
I codziennie irytujesz się na tych, którzy mają 5km dziennie do pokonania, a i tak używają samochodu.
Wiadomo, że niektórzy muszą, ale to jest znakomita mniejszość.
- 4 0
-
2020-10-22 11:02
(1)
Przypomne tylko, zę obowiazek zapewnienia miejsc parkingwych nalezy do wspolnoty nie do miasta. Idz handrycz sie ze wspolnota ze nie masz gdzie parkowac. I tak w centrum nie tzreba auta a Ty swojego sztrucla mozesz trzymac na obzrezach centrum, nie?
- 5 4
-
2020-10-22 12:09
a miasto to co?
nie wspólnota?
Kim sa zarządcy z magistratu?- 1 4
-
2020-10-22 08:44
Z roku na rok widać w centrum, jak coraz mniej miejsc dla mieszkańców pozostaje. Wcześniej jak wracałem z pracy, to zazwyczaj miejsce się znalazło do zaparkowania - teraz? Teraz to zaczynają stawać tak, że blokują wyjazdy ludziom z posesji.
- 13 3
-
2020-10-22 07:36
Oczywiście mieszkańcy centrum nie wyjeżdżają poza centrum... (16)
- 29 8
-
2020-10-22 07:52
Tak, po to się właśnie przepłaca za mieszkania w centrum (15)
Żeby nie musieć się stamtąd ruszać co chwilę.
- 20 8
-
2020-10-22 09:23
nie wyjedziesz tak łatwo bo regularnie są pozastawiane bramy wjazdowe. czas oczekiwania na SM a potem na lawetę, łącznie 85
- 3 0
-
2020-10-22 08:23
Masz ciekawy punkt widzenia*.... (13)
Punkt widzenia* - horyzonty myślowe zawężone do minimum.
- 10 14
-
2020-10-22 10:01
Wręcz przeciwnie. (12)
To Twoje horyzonty są ograniczone przednią szybą. A trzymanie prywatnego samochodu w centrum zwyczajnie się nie opłaca.
Do pracy z buta, sklepy pod nosem, aut na minuty jak coś trzeba przewieźć pełno.- 12 10
-
2020-10-22 13:39
Gdynianka (2)
To gdzie Ty pracujesz człowieku ??? Chyba w UM.
Bo ja mam do pracy 25 km :-)- 3 5
-
2020-10-22 16:15
Kwestia kwalifikacji. (1)
- 1 2
-
2020-10-22 18:59
magistat?
rzeczywiście...
mocno specyficznych...- 0 0
-
2020-10-22 12:16
Tych aut na minuty tak pelno, ze ostatnio szedlem z plazy az za urzad miasta do jedynego auta w centrum. Swoim do stref parkowania nie jezdze bo nie chce mi sie bawic parkomatami i studiowac regulaminy i granice stref ale wynajmowanych w Gdyni tez niewiele.
- 1 0
-
2020-10-22 12:02
czyli, rozumiem, pracownik magistratu (1)
bo innej pracy w "centrum", to trudno szukać.
I gratuluję niskiego poziomu potrzeb, skoro resztki handlu w "centrum" Cię zaspokajają...- 2 6
-
2020-10-22 12:40
A to po co w takim razie te tysiące samochodów codziennie tam się tłoczą?
Przecież jak pracujesz poza centrum, to głupotą jest płacić więcej za mieszkanie bez parkingu i jeszcze codziennie dojeżdżać.
- 3 0
-
2020-10-22 10:58
Nie każdy pracuje w najbliższej Żabce czy biedronce.... (1)
- 3 9
-
2020-10-22 12:05
Ale każdy może zmienić pracę albo mieszkanie.
Ludzie nie patrzą w ogóle na komunikację/odległości przy podejmowaniu decyzji, a potem płacz, że droga ma tylko 3 pasy...
- 5 5
-
2020-10-22 10:26
Przepraszam ale faktycznie prowadzi Pan/Pani nudne Zycie współczuje (3)
Mentalność XVII wieczna ... czasem cieżko uwierzyć ze tacy zagubienie intelektualnie ludzie zyja obok nas. To sa uroki demokracji gdzie glos osoby np po politechnice jest warty tyle samo co beneficjenta 500 plus lub innego oszołoma ...
- 1 10
-
2020-10-22 12:07
a czym odróżnia się absolwent politechniki
od beneficjenta 500+?
I co nagannego jest w byciu takowym beneficjentem?
A jesli nie potrafisz rozmawiać z elektoratem i przekonać go do swoich racji, to nie masz kwalifikacji do polityki. Co weselsze, sugerujesz jakoby "beneficjent" miał jakieś deficyty i nie mial prawa wpływu na rzeczywistość.
Brzmi znajomo? Uważasz się za bardziej predystynowanego?
Jakieś rozwiązania?
Do gazu?- 4 2
-
2020-10-22 12:04
Pięknie się pogrążasz, bo to właśnie madki z bombelkami nie widzą innej opcji poza samochodem :D
O Passatach i innych "15 letnich markach premium" kupionych z 500+ nawet nie chce mi się pisać :D
- 6 1
-
2020-10-22 11:01
Całe szczęście są takie światłe osoby jak Ty...
...
- 5 2
-
2020-10-22 07:30
A byla kiedys za granica czy tylko autem po Gdyni jezdzi?
- 8 1
-
2020-10-22 08:40
Opinia wyróżniona
Brawo! Więcej zieleni, kwiatów, ławek, miejsc dla pieszych. Chcemy miasta zielonego, przyjaznego ludziom, a nie samochodom. (35)
- 106 185
-
2020-10-22 20:34
Niestety to co się dzieje jeszcze bardziej pogłębi suburbanizację...
- 0 0
-
2020-10-22 20:34
To jeszcze bardziej pogłębi suburbanizacje...
- 0 0
-
2020-10-22 16:31
Drzewa tak i parkingi też!
Tylko ,że nikomu nie będzie się chciało odwiedzać Centrum ,jak nie będzie gdzie zaparkować. Szkoda ,że władze miasta nie potrafią wypracować kompromisu
- 1 1
-
2020-10-22 11:32
Ławki dla żuli i pijaczków
- 1 1
-
2020-10-22 11:25
To jest miasto, a nie wieś podkarpacka
- 5 2
-
2020-10-22 10:59
Chcesz zieleni to rusz d*pe , masz za działami leśnymi duży las xD
- 3 3
-
2020-10-22 10:41
(1)
podpisz się mieszkaniec centrum.... Uważam,że mieszkańcy śródmieścia powinni płacić za parkowanie w centrum 300zł miesięcznie. Przecież zanieczyszczają sobie powietrze.
- 3 3
-
2020-10-22 14:45
parkowaniem?
parkowaniem zanieczyszczają? wytłumacz mi proszę, jak zaparkowany pod blokiem samochód zanieczyszcza powietrze.
i mam nadzieję, ze na jakimkolwiek wygwizdowie nie mieszkasz, też płacisz 300 zł miesięcznie za parkowanie w okolicy swojego miejsca zamieszkania.- 1 1
-
2020-10-22 10:12
? (1)
A w samochodach to nie ludzie ?
Skrajności nigdy nie są korzystne.- 5 5
-
2020-10-22 11:58
w zaparkowanych samochodach ludzi widuję bardzo rzadko
Nie wiem, co przedpiśca robi po zaparkowaniu samochodu: czy nadal w nim siedzi? Być może woli spędzać czas na szukaniu wolnego miejsca do zaparkowania jeżdżąc swoją bryką kolejny kwadrans.
- 3 2
-
2020-10-22 09:21
weż niepełnosprawne dziecko, starego rodzica pod pachę i zanieś na spacer, na czilałt pod Akwarium, (1)
zaparkujesz pod batorym i idź, nieś chorego, rozkoszuj się spacerem , od razu zaliczysz i kardio i podnoszenie ciężarów a potem usiądź pod wyschniętym ,drogim drzewkiem i podziękuj szczurkowi, że zabrał miejsca dla niepełnosprawnych na całym bulwarze
- 18 11
-
2020-10-22 10:02
I tak ich musisz nieść
Bo wszystkie miejsca zastawione samochodami sprawnych i zdrowych (na ciele przynajmniej) ludzi.
- 9 4
-
2020-10-22 09:12
A samochody jeżdżą same? (4)
Czy tymi samochodami jeżdżą ludzie którzy pracują i wydają pieniądze w Gdyni? Jeszcze niedawno cieszyłem się że w Gdyni jest lepiej z jazda niż w Gdańsku a teraz robi się dramat.
- 15 7
-
2020-10-22 09:18
(3)
Co Gdynia z tego ma, że ktoś przyjeżdża samochodem z innej miejscowości, parkuje cały dzień na ogólnodostępnym miejscu, oczekuje budowy dróg na przedmieścia gdzie ma swoje interesy życiowe i tam wydaje swoje pieniądze? Zaryzkowałbym stwierdzenie, że strefy rekreacji (które nie wyglądają jak jeden wielki parking) są tym, co przyciąga ludzi i ich pieniądze. Zobacz co się dzieje w centrach miast pozbawionych ruchu samochodowego i porównaj to z centrami miast przeoranymi autostradami.
- 10 13
-
2020-10-22 11:26
Rzrczywiście - w strefie rekreacji przy Akwarium są tłumy.
- 8 1
-
2020-10-22 10:35
Trudno mi sobie wyobrazic ze z Dabrowy, w.kacka, chwarzna i pogorza ludzie beda jezdzic do centrum zeby posiedziec na laweczkach i podziwiac swiezo posadzone drzewa. Jesli w centrum nie bedzie innych atrakcji, ktore ich tam przyciagna to srodmiescie bedzie pustynia tak jak dzieje sie to dzisiaj. Nowe inwestycje mieszksniowe w centrum, ze wzgledu na poziom cen raczej nie beda zaludniane przez gdynian, co jeszcze bardziej wyludni klimatyczne srodmiescie
- 10 2
-
2020-10-22 10:05
Gdynianka
Jeszcze miasto gdzie jeżdżą ludzie mimo zakazu wjazdu samochodu , musi mieć coś do zaoferowania. Piękną , wiekową starówkę . I masz odpowiedz , czemu centrum Gdyni umrze śmiercią naturalną . Tu nie ma po co przyjechać , bo nikt nie chce oglądać krzaków w doniczkach.
- 10 10
-
2020-10-22 09:06
(16)
Miasto to nie wies. Tu musza byc drogi,parkingi a jesli chcesz lasu i zieleni to wyprowadz sie na wies
- 21 13
-
2020-10-22 11:38
samochod to wlasnie wiejski rekwizyt (15)
w miescie ludzie chodza, albo jada komunikacja miejska. TO na wsi wyjscie do sklepu to wyprawa
- 13 9
-
2020-10-22 11:56
w dobrze zarządzanych miastach wiele osób porusza się także na rowerach lub innych urządzeniach transportu osobistego (14)
najważniejsze jest uruchomienie procesu stopniowego zwiększania obszarów miasta wolnych od (szybko) jeżdżących i parkujących samochodów. Gdynia powoli wkracza w ten proces stopniowego odzyskiwania miasta dla ludzi.
- 8 4
-
2020-10-22 12:59
(13)
To zawieź chora matke do lekarza na rowerze, dziecko na rehabilitacje,drugie do szkoly,zrob zakupy i to wszystko na rowerze. Na rowerze to mozesz jechac na spacer do lasu po grzyby w niedziele
- 6 5
-
2020-10-22 13:46
nie popadaj w skrajności (4)
Dzieci mają nóżki mogą do szkoły same iść lub jechać. A może boisz się, że ktoś jadący samochodem je potrąci, co?
Na zakupy w rowerze mam koszyk, albo biorę siatkę i idę na piechotę do lokalnego sklepu, a nie do centrum.
No a samochodem, to możesz sobie za miastem pojeździć, albo na grzyby.- 4 4
-
2020-10-22 18:18
(2)
Jeżeli prowadzisz takie babcine życie to jeździj po bułeczki z rowerem z koszykiem . Ludzie którzy pracują i mają wiele na głowie i kupe zajęć nie mają czasu na coś takiego z racji tego że doba ma tylko 24 godziny i ja np nie mam czasu jechać godzine po bułeczki rowerkiem i oglądać drzewka. Czas to pieniądz a ludzkość wymysliła samochody dla naszej
Jeżeli prowadzisz takie babcine życie to jeździj po bułeczki z rowerem z koszykiem . Ludzie którzy pracują i mają wiele na głowie i kupe zajęć nie mają czasu na coś takiego z racji tego że doba ma tylko 24 godziny i ja np nie mam czasu jechać godzine po bułeczki rowerkiem i oglądać drzewka. Czas to pieniądz a ludzkość wymysliła samochody dla naszej wygody a nie po to żeby z nich rezygnować. Zobacz ile komentarze i jakie komentarze mają łapkę w górę a jakie w dół. Ludzie ednak w większości są za autami i wygodą
- 1 3
-
2020-10-22 19:46
(1)
Wszyscy jesteśmy za wygodą! Tylko co to za wygoda jak cały czas stoimy w korkach a miasto jest zawalone samochodami?
- 1 1
-
2020-10-23 01:05
No i o to ta walka,zeby powstawaly drogi i parkingi a nie drzewka
- 0 0
-
2020-10-22 16:01
Przepisy mówią wyraźnie od jakiego wieku dzieci mogą samodzielnie chodzić do szkoły
Może mam odprowadzać dziecko do skoły o 6 rano, żeby potem zdążyć rowerem do pracy na 8?
- 3 2
-
2020-10-22 13:41
Matkę zawieź samochodem (7)
Dziecko zaprowadź do szkoły na piechotę.
Do pracy jedź komunikacją.
Po bułki do sklepu rowerem.
A zakupy rób większe raz w tygodniu.
A jeśli wszscy tak zrobią, zamiast stać w korku pół życia, będziesz jechał płynnie wtedy, kiedy podróż samochodu wymaga. Proste?- 4 7
-
2020-10-22 20:35
Dziecko do szkoły chodzi samo
Lepiej dla dziecka i więcej czasu dla ciebie. Gdyby tak wyrzucić samochody z centrum to dziecko jeździłoby sobie do szkoły rowerem bez strachu o stratę życia pod kołami kolejnej madki.
- 1 1
-
2020-10-22 14:15
(2)
chętnie przyjechałbym pociągiem ale rozebrano linie kolejową by rowerzyści mogli sobie pojeździć. Tym samym muszę przyjechać autem i pozałatwiać sprawy.
- 1 4
-
2020-10-22 14:38
Tą linię, po której jeździły puste pociągi? (1)
Bo mieszkańcy wiosek stwierdzili, że jak już mają szrota po Niemcu, to do pociągu się nie zniżą?
- 3 0
-
2020-10-22 15:58
Mieszkańcy musieli się przesiąść, bo najpierw tak zoptymalizowano rozkład że nie dało się ani dojechać do pracy ani po niej
Ludzie zmuszeni byli jeźdxić blachosmrodami, a linię zlikwidowano z racji małego obłożenia.
Planowe wygaszanie.
To nie wina rowerzystów.
Teraz jest droga dla rowerów i kilkaset samochodów dziennie więcej w mieście.- 2 1
-
2020-10-22 14:04
(2)
Nie da sie biegać po mieście wszędzie na pieszo ponieważ czas.... czasem trzeba chorego podrzucić do lekarza i za 15 min dziecko do szkoły. nikt nie będzie czekać pół godz na autobus i to nie rzadko z przesiadką. Nie zrozumie tego nikt kto nie ma wielu zobowiązań. Po to mieszka sie w mieście by były udogodnienia tzn drogi , parkingi, ulice wielopasmowe itd. Chicago ma same estakady, obwodnice, ulice 5 pasmowe i rozbudowuje sie nadal. Nikt tu nie myśli zeby zabierac drogi i krzaczki sadzać
- 2 3
-
2020-10-22 14:37
I przypadkiem w Chicago w korku można spędzić parę godzin.
Jak widać, nie tędy droga.
Co Ty, ratownikiem medycznym jesteś, czy jak? Podrzuć chorego do lekarza raz w miesiącu samochodem, a nic się nie stanie.
Za to od szukania wymówek, żeby d*psko wszędzie samochodem wozić powstają korki.- 3 3
-
2020-10-22 14:12
Zobacz kto siedzi w samochodach. Dzieci rzadko, chore babcie jeszcze razdziej. A miejsca na te wszystkie drogi zwyczajnie nie ma.
- 6 3
-
2020-10-22 08:54
tylko proporcje trzeba wyważyć. samochodami jeżdżą tez ludzie tam mieszkający, a trend jest taki że likwiduje sie miejsca parkingowe które istnieją tam od dziesiątek lat.
- 20 10
Wszystkie opinie
-
2020-10-22 07:12
wszystko fajne (13)
Tylko gdzie jest jakiś węzeł przesiadkowy? Parking Park&Ride? O takich rozwiązaniach miasto nie słyszało?
- 245 17
-
2020-10-22 07:14
Jest, parking przy rivierze (4)
Czy za mały na Twój gust?
- 19 24
-
2020-10-22 07:42
przecież to centrum, (1)
żeby wyeliminować ruch z miasta parkingi powinny być na peryferiach
- 11 4
-
2020-10-22 07:50
Gdzie od razu stają się całodobowym parkingiem dla okolicznych Januszy.
Nie możemy mieć nic fajnego w tym kraju...
- 8 1
-
2020-10-22 08:41
(1)
Mój abonament mieszkańca, za który płacę nie obejmuje rejonów położonych dalej niż 300m od miejsca zamieszkania.
- 7 2
-
2020-10-22 16:18
Ten parking płatny nie jest
- 1 0
-
2020-10-22 08:13
(3)
Należy wprowadzić zakaz wjazdu do centrum samochodom powyżej 5 lat i zrobi się zaraz luźniej. Komunikacja miejska będzie wtedy jeździć bez zastrzeżeń
- 8 16
-
2020-10-22 08:22
W ogóle pojazdom mechanicznym powyżej 5 lat
- 2 3
-
2020-10-22 09:12
Najprościej wprowadzić opłaty za wjazd do centrum Gdyni. Zysk przeznaczyć na dofinansowanie zbiorkomu.
- 3 3
-
2020-10-22 09:24
Ale to komunikacja zbiorowa tez w wiekszosci nie wjedzie.
- 6 1
-
2020-10-22 08:19
Zaparkuj (2)
Pod Rivierą na zewnatrznym parkingu między CH Riviera a halą widowiskowo Sportowaasz węzeł Cegielska przystanek SKM Gdynia Wzg. Św. Maksymiliana oraz przystanki od strony Władysława IV oraz Świętojańskiej podjedziesz wszędzie.
- 10 17
-
2020-10-22 08:40
(1)
To niech zamontują biletomaty.
- 2 4
-
2020-10-22 08:46
człowieku XXI wiek
a Ty z papierkiem chcesz biegać? A jak biletomat zepsuty to zaraz płacz będzie, że zepsuty. Instalujesz aplikację i bilet elektroniczny. Taniej i wygodniej.
Upssss. kiepskiej baletnicy to .........- 7 4
-
2020-10-22 11:42
Na chodniku pod UM jest węzeł przesiadkowy.
Prezydent ekolog Szczurek przesiada się ze służbowego blachosmroda na służbowy fotel.
- 4 1
-
2020-10-22 07:13
Fajna ankieta (1)
Taka tendencyjna
- 88 7
-
2020-10-22 13:43
Taka w stylu trójmiasto.pl
- 1 0
-
2020-10-22 07:14
(3)
Prima aprilis to chyba w kwietniu jakoś ..
- 79 9
-
2020-10-22 07:24
jakby mało drzew w pl było, kraj leży lasem, a ma najgorsze powietrze w UE
- 1 4
-
2020-10-22 08:50
(1)
prima aprilis to by był, jakby napisali, że tunel będą budowac albo jakiś parking P&R ;)
Najklimatyczniej to będzie jak ulice zaorają i posadzą las, a i jeszcze klinatyczny Bar pod Kotwicą powinien powrócić na Skwer / Al. JP. z historyczną dużą ilością krzaków, żeby można było się się spokojnie "odlać" ...- 4 1
-
2020-10-22 11:46
Przecież tam lało się na podłogę.... w tej gorszej części.
- 1 0
-
2020-10-22 07:15
można sadzić i drzewa, ale stawiać też parkingi piętrowe!! (14)
bo brak miejsc, będą parkować na drzewach.
- 196 28
-
2020-10-22 07:21
Albo nie będą parkować
Czasy się zmieniają, to że chcesz, nie oznacza że się da. Będą mandaty, z roku na rok coraz sprawniejsze i wyższe
- 8 13
-
2020-10-22 07:38
Pieśń przyszłości (7)
Na parkingi piętrowe i inne "przyszłościowe" / "kosmiczne" rozwiązania będziemy musieli poczekać do zmiany władz w Gdyni. Ale takie konkretne zmiany, to chyba znaczy wymiana całej grupy. Na świecie jest wiele stosownych rozwiązań na problemy Gdyni, ale jak na razie wygrywają te, które są sprzyjające władzy, kolesiom i gdzie można "przytulić" trochę sałaty. Nieliczne inwestycje są na prawdę zrobione z głową, ekonomią, potrzebami miasta i mieszkańców.
- 12 6
-
2020-10-22 07:45
Zmień swoje przyzwyczajenia i zacznij bajki pisać bo masz talent. (3)
Właśnie to mieszkańcy powiedzieli czego chcą i jakie mają potrzeby.
- 7 11
-
2020-10-22 08:56
... najwyraźniej nikt nie chce tunelu na puckiej.
- 5 0
-
2020-10-22 09:12
a gdzie powiedzieli?? na spotkaniu w PPNT nie udzielono głosu, na spotkaniach w infoboksie nie było nikogo ważnego z urzędu (1)
na spotkania z mieszkańcami nigdy szczurek nie przychodził, chyba że, zbliżały się wybory, to wypuszczał swoje pieski w kolejne dzielnice, ze światłym planem opowiadania jak to jest dobrze i ile zrobili. Nie przyjmują krytyki i danych , nawet jak je podaje redaktor wg danych z GUS.
Potem realizują swoje wizje, podając że mieszkańcy tak sie wypowiedzieli w ankiecie, widział ktoś tę ankietę???- 5 1
-
2020-10-22 11:15
Jego nie ma w mediach spolecznosciowych
Wszyscy są, mierzą się z krytyką, a jego nie ma.
- 1 0
-
2020-10-22 08:55
Taa do zmiany władz... niedoczekanie Horały i jego Via Maris do wybudowania już w... 2073 roku (2)
Trzeba pamiętać ile ten sekretarz stanu w Ministerstwie Infrastruktury zrobił dla Gdyni.... okrągłe Ziobro.
- 1 4
-
2020-10-22 10:31
Horała rządzi w Gdyni już dwie dekady!!!!! (1)
A nie, poczekaj...
- 1 3
-
2020-10-22 11:44
Tak się składa że właśnie rządzi.
Gdynia miała tę drogę do Władysławowa budować? :D Horała w kampanii tak gorąco wieścił że projekt budowy już trafia pod obrady sejmu!... Już wszystko gotowe!... Tylko go wybrać na Prezydenta Miasta i ..... i... i dostał nawet stołek we właściwym ministerstwie i... nawet tam ta miernota nic dla Gdyni nie robi :D Zwykły partyjniak. Mierny, bierny ale wierny.
- 4 2
-
2020-10-22 08:54
Malkontent. (2)
Parking jest pod Szkołą Filmową i wiecznie są tam wolne miejsca. Nie wiem czy pod nowym biurowcem na wzgórzu już otworzyli parking ale tam też mają byc miejsca ogólnodostępne. Marudzisz, żeby marudzić.
- 5 7
-
2020-10-22 09:32
Bzdury piszesz i nie wiesz o czym piszesz (1)
- 4 4
-
2020-10-22 11:38
Aha
Tak się składa że wiem, w przeciwieństwie do Ciebie parkuję tam regularnie. Dziękuję, następny proszę.
- 3 1
-
2020-10-22 09:35
Dokładnie. Powinny byc we wlotach do miasta, zeby mozna bylo sie przejsc, zostawiajac samochod, ale zeby nie bylo to kilka kilometrów.
- 2 0
-
2020-10-22 10:05
Widząc wyczyny niektórych jełopów kierowców, to parkowanie na drzewach nie jest niemożliwe w ich wykonaniu.
- 2 0
-
2020-10-22 07:15
Opinia wyróżniona
Nie mam nic przeciwko zieleni, ale Gdynia idzie w kierunku wyludnienia centrum, za chwilę padnie cały handel (49)
i gastronomia. Jak nie będzie gdzie zostawić samochodu, ludzie pojadą co Galerii Handlowych ... a może o to chodzi, aby Gdynia była tylko dla Urzędu Miasta ?
- 383 89
-
2020-10-22 07:22
To ludzie czy samochody mieszkają w centrum? (25)
Bo jakoś nie jestem pewien z twojej wypowiedzi? Czy może chodzi Ci o to, że nie da się żyć w Śródmieściu bez samochodu? Przecież to takie odległości
- 38 46
-
2020-10-22 07:36
Oczywiście mieszkańcy centrum nie wyjeżdżają poza centrum... (16)
- 29 8
-
2020-10-22 07:52
Tak, po to się właśnie przepłaca za mieszkania w centrum (15)
Żeby nie musieć się stamtąd ruszać co chwilę.
- 20 8
-
2020-10-22 08:23
Masz ciekawy punkt widzenia*.... (13)
Punkt widzenia* - horyzonty myślowe zawężone do minimum.
- 10 14
-
2020-10-22 10:01
Wręcz przeciwnie. (12)
To Twoje horyzonty są ograniczone przednią szybą. A trzymanie prywatnego samochodu w centrum zwyczajnie się nie opłaca.
Do pracy z buta, sklepy pod nosem, aut na minuty jak coś trzeba przewieźć pełno.- 12 10
-
2020-10-22 10:26
Przepraszam ale faktycznie prowadzi Pan/Pani nudne Zycie współczuje (3)
Mentalność XVII wieczna ... czasem cieżko uwierzyć ze tacy zagubienie intelektualnie ludzie zyja obok nas. To sa uroki demokracji gdzie glos osoby np po politechnice jest warty tyle samo co beneficjenta 500 plus lub innego oszołoma ...
- 1 10
-
2020-10-22 11:01
Całe szczęście są takie światłe osoby jak Ty...
...
- 5 2
-
2020-10-22 12:04
Pięknie się pogrążasz, bo to właśnie madki z bombelkami nie widzą innej opcji poza samochodem :D
O Passatach i innych "15 letnich markach premium" kupionych z 500+ nawet nie chce mi się pisać :D
- 6 1
-
2020-10-22 12:07
a czym odróżnia się absolwent politechniki
od beneficjenta 500+?
I co nagannego jest w byciu takowym beneficjentem?
A jesli nie potrafisz rozmawiać z elektoratem i przekonać go do swoich racji, to nie masz kwalifikacji do polityki. Co weselsze, sugerujesz jakoby "beneficjent" miał jakieś deficyty i nie mial prawa wpływu na rzeczywistość.
Brzmi znajomo? Uważasz się za bardziej predystynowanego?
Jakieś rozwiązania?
Do gazu?- 4 2
-
2020-10-22 10:58
Nie każdy pracuje w najbliższej Żabce czy biedronce.... (1)
- 3 9
-
2020-10-22 12:05
Ale każdy może zmienić pracę albo mieszkanie.
Ludzie nie patrzą w ogóle na komunikację/odległości przy podejmowaniu decyzji, a potem płacz, że droga ma tylko 3 pasy...
- 5 5
-
2020-10-22 12:02
czyli, rozumiem, pracownik magistratu (1)
bo innej pracy w "centrum", to trudno szukać.
I gratuluję niskiego poziomu potrzeb, skoro resztki handlu w "centrum" Cię zaspokajają...- 2 6
-
2020-10-22 12:40
A to po co w takim razie te tysiące samochodów codziennie tam się tłoczą?
Przecież jak pracujesz poza centrum, to głupotą jest płacić więcej za mieszkanie bez parkingu i jeszcze codziennie dojeżdżać.
- 3 0
-
2020-10-22 12:16
Tych aut na minuty tak pelno, ze ostatnio szedlem z plazy az za urzad miasta do jedynego auta w centrum. Swoim do stref parkowania nie jezdze bo nie chce mi sie bawic parkomatami i studiowac regulaminy i granice stref ale wynajmowanych w Gdyni tez niewiele.
- 1 0
-
2020-10-22 13:39
Gdynianka (2)
To gdzie Ty pracujesz człowieku ??? Chyba w UM.
Bo ja mam do pracy 25 km :-)- 3 5
-
2020-10-22 16:15
Kwestia kwalifikacji. (1)
- 1 2
-
2020-10-22 18:59
magistat?
rzeczywiście...
mocno specyficznych...- 0 0
-
2020-10-22 09:23
nie wyjedziesz tak łatwo bo regularnie są pozastawiane bramy wjazdowe. czas oczekiwania na SM a potem na lawetę, łącznie 85
- 3 0
-
2020-10-22 08:07
Ja mieszkam w centrum i robię służbowo jakieś 75 tysięcy km rocznie. (4)
Osobówką , nie TIRem. To co: dalej chcesz trzymać klapki na oczach i nie patrzeć dalej własnego nosa czy też raczysz dostrzec że nie każdy ma tak małe potrzeby komunikacyjne, że do ich realizacji wystarczy zbiórkom i nogi?
- 22 10
-
2020-10-22 08:44
Z roku na rok widać w centrum, jak coraz mniej miejsc dla mieszkańców pozostaje. Wcześniej jak wracałem z pracy, to zazwyczaj miejsce się znalazło do zaparkowania - teraz? Teraz to zaczynają stawać tak, że blokują wyjazdy ludziom z posesji.
- 13 3
-
2020-10-22 11:02
(1)
Przypomne tylko, zę obowiazek zapewnienia miejsc parkingwych nalezy do wspolnoty nie do miasta. Idz handrycz sie ze wspolnota ze nie masz gdzie parkowac. I tak w centrum nie tzreba auta a Ty swojego sztrucla mozesz trzymac na obzrezach centrum, nie?
- 5 4
-
2020-10-22 12:09
a miasto to co?
nie wspólnota?
Kim sa zarządcy z magistratu?- 1 4
-
2020-10-22 12:06
I codziennie irytujesz się na tych, którzy mają 5km dziennie do pokonania, a i tak używają samochodu.
Wiadomo, że niektórzy muszą, ale to jest znakomita mniejszość.
- 4 0
-
2020-10-22 09:22
widać, że niewiele pan rozumie
- 0 1
-
2020-10-22 19:27
Sokólka - Centum (1)
To przecież żadna odległość.Załatwienie jednej sprawy bez samochodu zajmie ci cały dzień.Ale widać po wpisie ze nie wpadłeś na to,bo i jak.
- 3 1
-
2020-10-23 14:18
jojo od razu 3 dni
i wynajmij pokoj w hotelu gdynia zeby sie nie spoznic hahahaa
- 0 0
-
2020-10-22 07:30
A byla kiedys za granica czy tylko autem po Gdyni jezdzi?
- 8 1
-
2020-10-22 07:35
Wyludni się centrum, kamienice tanio się odkupi i zamieni na apartamenty na doby dla turystów (3)
- 22 5
-
2020-10-22 07:47
....którzy nie będą mieli gdzie parkować... (1)
- 19 3
-
2020-10-22 08:25
A kto powiedział, że po wykupieniu kamienic przez związek przyjaciół harcerzyków, nie przywróci się parkingów?
- 9 2
-
2020-10-22 12:10
już się wyludniło
i lokale przeważnie są na wynajem.
- 1 0
-
2020-10-22 07:37
handel drobny pada niezależnie od parkingów, taki jest trend, nic się z tym nie zrobi (2)
natomiast gastronomia rozwija się znacznie lepiej tam gdzie samochodów w ogóle nie ma, no może np na długiej gastronomia lepiej by się rozwijała jakby wzdłuż dopuścić ruch samochodowy i zrobić parking pod samymi ogródkami gastronomicznymi? serio?
- 18 10
-
2020-10-22 07:48
przeginasz w drugą stronę
- 5 11
-
2020-10-22 13:49
Na Dluga w Gdansku idzie sie takze w innym celu niz gastronomia. Porownywanie gdanskiej starowki ze srodmiesciem Gdyni to troche przegiecie
- 3 3
-
2020-10-22 08:53
Dokładnie tak będzie. W Gdańsku już tak jest: ponieważ nie da się wjechać samochodem pod sam Żuraw to ludzi tam prawie nie ma a gastronomia dawno się wyniosła.
- 8 6
-
2020-10-22 10:32
(4)
Tak tak, od lata ta sama powtarzana śpiewka- że jak się zlikwiduje trochę miejsc parkingowych pod samym sklepem, knajpą to od razu zagłada i plajta. Patrz przykład Stągiewnej w Gdańsku (o okolicach Piotrkowskiej w Łodzi już nawet nie wspomnę). Ulica po przemienieniu w deptak odżyła, parkować można kilka ulic dalej
- 10 0
-
2020-10-22 12:12
nie kilka ulic dalej
a na zapleczu kamienic Stągiewnej i nad Motławą i kanalem
No i główny parking - Elbląska.- 1 1
-
2020-10-22 13:46
Gdynianka (2)
Co do Piotrkowskiej w Łodzi , to zaparkujesz na każdej przecinającej Piotrkowską ulicy. Poza tym są trzy duże parkingi przeds sama Piotrkowska i wielka stacja przesiadkowa komunikacji miejskiej przy samej Piotrkowskiej. Więc nie pisz tutaj kilka ulic dalej . Bo to jest za rogiem a nie kilka ulic dalej.
- 5 3
-
2020-10-22 15:50
Piotrkowską to on widział tylko na zdjęciu w artykule na SE.pl
- 2 3
-
2020-10-22 16:17
A miejsca na parkingu podziemnym pod Filmówką, jak codziennie, dostępne
- 0 0
-
2020-10-22 11:05
(1)
Taaa, Starowiejska kwitnie noca ale centrum padnie bo jakis ziomek nie ma jak dojechac na spacer po parkingu. Od SKM jest 15 minut do bulwaru, trajtki dojezdzaja do Swietojanskiej, ludzie z tego korzystaja (jak wrocisz z klubu samochodem nie lamiac prawa?) ale ktos tu pobredza bo nagle nie zmzoe wjehcac autem w przedsionek lokalu
- 5 3
-
2020-10-22 15:52
Nie wiem z jakiego jesteś pokolenia, ale to nie jest "kwitnie".
Życie nocne kwitło w centrum Gdyni jakieś 30-50 lat temu.
- 3 1
-
2020-10-22 11:58
padł już dawno (1)
Obecnie "centrum" to skansen turystyczny.
- 4 0
-
2020-10-22 15:53
Skansen betonowych łódek i czopków a'la Targi Rybne 1974
- 4 0
-
2020-10-22 12:34
tak wyższe podatki . wieksze opłąty parkingowe ( na razie niewprowadzone) Nieługo nie będzie opłacać się przyjeżdzać do centrum
- 1 1
-
2020-10-22 14:50
Oni są zbyt tępi na taką wiedze (1)
- 0 0
-
2020-10-22 15:53
....i wtedy wchodzisz Ty.... cały na biało.
- 0 0
-
2020-10-22 19:21
Gdynia
Ma być tylko dla właścicieli apartamentowców co powstaja w centrum.Cena za 1m2 ponad 20tys pln.Czyli centrum będzie dla Warszawki i badylarzy.A dla Gdynian?Zapyziale dzielnice od lat zabiedbane.
- 1 0
-
2020-10-23 10:03
Brawo! Odpowiedziała Pani na ostatnie pytanie i wygrywa Pani glówną nagrodę Urzędu Miasta!
- 0 0
-
2020-10-22 07:16
(1)
Takie nasadzenia przydadza sie na calej dlugosci skweru
- 37 23
-
2020-10-22 22:59
Mi bardziej podobają się drzewa w donicach i pomalowana kostka brukowa. I pusty trawnik dookoła.
- 0 0
-
2020-10-22 07:18
Skansen Gdynia (4)
Dobrze ze chociaż w Gdańsku dzieje się coś dobrego.
- 81 31
-
2020-10-22 07:31
co? (3)
- 11 0
-
2020-10-22 10:27
Troll Horały trafił na trolla Kacpra? :D (2)
- 1 4
-
2020-10-22 11:20
Biedaku, piar ( występy telewizyjne,artykuły sponsorowane) czarny piar ( straszenie Horałą) jest jedyną, marną bronią Rady (1)
Na żale wyciągacie z kapelusza pisowczyków lub Gdańsk. A tak się składa, że tu mieszkają ludzie myślący, którzy widzą, co się dzieje. A źle się dzieje w państwie duńskim.
- 2 2
-
2020-10-22 12:11
No źle się dzieje w państwie polskim
Każdy artykuł o Gdyni i 3-4 się prześciga kto szybciej pojedzie Szczura.
Tak samo w Gdańsku, pod każdym artykułem trzeba wspomnieć o rydwanie za 2,1 milisasina.
Najlepsze jest to, że jak się znalazły faktury za farmy trolli, to co usłyszeliśmy? Azapeło!- 1 0
-
2020-10-22 07:18
W Gdyni bez zmiany (3)
Tym miastem rządzą .............
- 107 11
-
2020-10-22 08:32
Cześć (2)
nie masz racji oraz musisz wiedzieć, że nie potrzebujemy takich ludzi jak Ty w Internecie
- 2 20
-
2020-10-22 09:07
No hej
A wpuszczacie już interesantów do UM czy nadal łatwiej wejść do Pentagonu?
- 9 1
-
2020-10-22 11:47
Uderz w stół ....
A może to nie jest rymowanka i zamiast barany chciałem napisać "niesamowicie sprawni samorządowcy i nie prawdą jest jakoby w Gdyni zmarnowano 100 mln zł na lotnisko zwłaszcza, że go tam nie ma"
- 3 0
-
2020-10-22 07:18
Zamydlenie oczu
Więcej w ostatnich latach niestety się wycina drzew w Gdyni niż sadzi.
- 97 10
-
2020-10-22 07:20
(10)
Kierowcy w Gdyni = "ludze wyklęci" Tylko ze nie kazdy , jak Szczurek ma kierowce i woz sluzbowy ktiry podwiezie mu d... gdzie tylko chce. Jemu parkingi sa rzecyzwiscie niepotrzebne, A niech dojezda autobusem codziennie z Wiczlina do swego Urzedu a szybko zmieni zdanie.
- 229 17
-
2020-10-22 07:40
z okolic Chwarzna i Wiczlina całkiem dużo ludzi dojeżdża do centrum autobusem 147 i nie ma z tym problemu (5)
połączenia może nie są bardzo często ale czas dojazdu jak na taką dużą odległość jest całkiem przyzwoity a autobusy w miarę punktualne dzięki buspasom, no ale zawsze znajdą się tacy co powiedzą, że bus w szczycie co 10 minut to za mało, że 600 metrów do przystanku to za dużo itp
- 12 26
-
2020-10-22 07:43
Skoro jest tak dobrze, to dlaczego Prezydent miasta nie da przykładu i nie przestanie zagracać chodnika przed UM (1)
swoim służbowym blachosmrodem?
- 40 3
-
2020-10-22 10:28
Spytaj mieszkańców co na niego głosowali.
Ja w Gdyni nie mieszkam i chyba musiały by być darmowe mieszkania żebym zamieszkał bo takie problemy że miasto chce zrobić w centrum zieleń a mieszkańcy chcą autostrady i parkingi to nie na moje nerwy. Obiektywnie zaś jako przyjezdny widzę że komunikacja miejska w Gdyni jest bardzo dobra a na takiej dziurze jak Chwarzno to w ogóle idealna w porównaniu do innych polskich miast.
- 6 3
-
2020-10-22 14:46
ale słońce bulwaru nie jeździ autobusem, żona jego też nie autobusem...parkują na parkingu zamkniętym dla ludzi a otwartym dla
- 2 0
-
2020-10-22 15:11
bzdury
jakby mozna bylo dojechac do centrum bez problemow, to bym jezdzila. ale to zajmuje minimum 30 minut, autem w korku jadę max 40 minut. a tu jeszcze spacer 10-12 minut w jedna i w druga stronę. razem kolo godziny, plus godzina w drugą stronę. 2godziny stracone.
a tak okolo 40-50 minut razem. 60 max.- 0 0
-
2020-10-22 18:00
W czasie tego zabójczego wirusa i tak groźnej bezobjawowej pandemii mam się pchać do zatłoczonego autobusu?
Gdzie tu logika?
- 0 0
-
2020-10-22 07:44
to ci , co lubili z kolegami sie w lesie chowac i napadac i mordowac ludzi, czyli bandyterka? (1)
no, w sumie masz racje. Wuj w oko zolnieszom przekletym
- 2 8
-
2020-10-22 09:14
Nie to ci, co zostali znienawidzeni przez wladze samorzadowe kiedys dumnej, a teraz zwyklej pipidowki Gdyni
- 3 2
-
2020-10-22 07:49
i jeszcze darmowy parking pod pracą, jakie to fajne, co nie?
- 12 1
-
2020-10-23 09:36
Wolne centra.
W cywilizowanych krajach centra miast są wolne od samochodów!
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.