- 1 Cmentarzysko traficarów w sopockim lesie (205 opinii)
- 2 Ugaszono pożar na budowie osiedla (176 opinii)
- 3 Słupki na środku drogi, znaki nie pomogły (60 opinii)
- 4 Podsuwają pomysły na kary dla śmieciarzy (68 opinii)
- 5 Obwodnica Witomina: ogłoszono przetarg na budowę (163 opinie)
- 6 Gdzie są wrota Bramy Nizinnej? (25 opinii)
Gdynia: remont chodników przy ul. 10 Lutego na półmetku
Do końca roku zakończy się remont chodników przy niemal całej ul. 10 Lutego w Gdyni. Chodniki zyskają nową nawierzchnię, rowerzyści - drogę rowerową, a wszyscy - donice z nowymi nasadzeniami. Na remontowanych odcinkach znikną miejsca postojowe.
Obecny remont jest finansowany ze środków ZDiZ. Obejmuje dwa etapy, które odpowiadają dwóm stronom ulicy.
Etapy modernizacji odcinków po północnej stronie ul. 10 Lutego:
- od ul. Mściwoja do ul. Władysława IV;
- od ul. Z. Augusta do ul. Abrahama.
Ta część remontu trwa już od blisko miesiąca. Dla rowerzystów przygotowano blisko 150 metrów drogi rowerowej.
- Do spięcia wszystkich okolicznych ścieżek rowerowych w jednolity ciąg pozostaje nam już coraz krótszy odcinek. Priorytetem jest tu zwiększenie bezpieczeństwa i wygody pieszych oraz wygospodarowanie z ograniczonej przecież przestrzeni drogi dla rowerów - mówi Andrzej Bień, radny Samorządności.
Na chodniku jest układana kostka betonowa z zastosowaniem systemów fakturowych dla osób z niepełnosprawnościami. Całość uzupełnią uliczne donice z nowymi nasadzeniami.
Etapy modernizacji po południowej stronie ul. 10 Lutego:
- od ul. 3 Maja do ul. Władysława IV
- od ul. Podjazd do ul. 3 Maja
Na długości około 300 m, od ul. Podjazd aż do ul. Władysława IV, pojawią się drzewa oraz donice z zielenią, o których pisaliśmy miesiąc temu. Nawierzchnia chodnika od ul. 3 Maja do ul. Władysława IV będzie wymieniona na kostkę betonową z udogodnieniami dla osób z niepełnosprawnościami. Na wysokości przystanku pojawią się krawężniki peronowe.
Miejsca parkingowe tylko dla niepełnosprawnych
Po zakończeniu prac na remontowanych odcinkach znikną dostępne przez lata miejsca postojowe.
- Realizacja wszystkich elementów wymagała pewnych kompromisów. Dlatego też zdecydowaliśmy się zastąpić miejsca postojowe wygodnymi chodnikami, ścieżką rowerową oraz nowymi nasadzeniami. Oczywiście zadbamy o kilka miejsc postojowych dla osób z niepełnosprawnościami - informuje Marek Łucyk, wiceprezydent Gdyni.
Nie wszystkim ta polityka odpowiada. W poniedziałek, 23.11, opublikowaliśmy artykuł naszego czytelnika, który skarży się, że w centrum Gdyni coraz trudniej jest zaparkować samochód - także mieszkańcom tej dzielnicy.
Prace mają zakończyć się w połowie grudnia. Ich szacowany koszt to ok. 2,5 mln zł.
Czytaj też: Zieleń i piesi najważniejsi w centrum Gdyni
Miejsca
Opinie (269) 10 zablokowanych
-
2020-11-24 13:04
Opinia wyróżniona
Nie tędy droga! (13)
Likwidacja miejsc parkingowych w centrach miast powoduje, że ulice wymierają biznesowo.
Znika wiele firm i punktów usługowych, Zostają tylko knajpki, cukiernie, banki i inne firmy nastawione na obsługę mieszkańców tylko najbliższej okolicy. Cały handel i obsługa osób spoza centrum ucieka wtedy do centrów handlowych, gdzie można zaparkowaćLikwidacja miejsc parkingowych w centrach miast powoduje, że ulice wymierają biznesowo.
Znika wiele firm i punktów usługowych, Zostają tylko knajpki, cukiernie, banki i inne firmy nastawione na obsługę mieszkańców tylko najbliższej okolicy. Cały handel i obsługa osób spoza centrum ucieka wtedy do centrów handlowych, gdzie można zaparkować lub na przedmieścia. Przykładem może być wiele ulic z centrum Warszawy. Jeśli tak ma wyglądać Gdynia XXIw., to w zasadzie należy zlikwidować wszystkie miejsca parkingowe. Mieszkańcy centrum wszędzie mogą dojść pieszo lub transportem publicznym, a ci z innych dzielnic nie będą mieć powodu, żeby tam się pojawiać.- 114 34
-
2020-11-24 20:24
uwalnianie ulic w centrum od jeżdżących i parkujących samochodów
powoduje, że te ulice stają się bardziej atrakcyjne dla ludzi, to znaczy klientów wszystkich położonych przy nich placówek handlu detalicznego i lokali usługowych. Sprawdzone nie tylko w Gdańsku i Sopocie, ale w wielu miastach świata i Europy. Farmazony pisane na temat ulic położonych w śródmieściu Warszawy są nieprawdziwe. Samochody nie korzystają z usług i nie kupują w sklepach. Ludzie owszem.
- 2 4
-
2020-11-24 17:41
Parking dla samochodow na skwerze ARKI,powinien też być zlikwidowany.W takim miejscu powinna powstać oaza gęsto zasadzonych dużych drzew co są zielone przez cały rok ,czyli całorocznych dodatkowo piękna fontanna i zadaszenia podobne jak przy plaży.Pięknie by to wtedy tam wyglądało z góry skweru Arki .Mogłoby to wyglądać podobnie jak zrobiony kawalek na Abrahama ,tylko jeszcze większy gąszcz drzew i krzewow .Czy to tak trudne do zrealizowania
- 3 7
-
2020-11-24 17:13
(1)
Cały Świat będzie teraz przyjeżdżał do Gdyni podziwiać piękne dywany trawnikowe niczym w Ciechocinku.A wśród dywanow dzirawe jak ser Szwajcarski drogi i piękne kocie łby .........
- 5 4
-
2020-11-24 19:40
a co, parkingi mają podziwiać?
- 2 1
-
2020-11-24 16:34
Powiedz to w sopocie na monciaku albo w Gdansku to Cie wysmieja (3)
- 7 3
-
2020-12-07 17:33
Ale tam są miejsca parkingowe. No może nie na deptaku, bo to deptak, ale na około można parkować.
- 0 0
-
2020-11-24 17:29
Zgadzam się! (1)
Tyle że za przeproszeniem Gdynia, to nie Gdańsk ani Sopot.
- 3 4
-
2020-11-24 19:39
nie no, pewnie że nie
Gdynia to bardziej taki Bangladesz i takie miasta powinniśmy brać za przykład
- 1 3
-
2020-11-24 15:39
dziwne, ze praktyka pokazuje co innego (1)
co przetestowane w Sopocie i Gdańsku, Tez tam restauratorzy twierdzili, ze ich wysublimowani klienci musza podjechac pod drzwi. Potem sie okazalo, ze jest znacznie wiecej ludzi, niz mieli z parkingami pod drzwiami. Jakas magia, przeciez rozum Arniego podpowiada inaczej
- 9 5
-
2020-11-24 16:46
Bedzie.jeden wielki food court.Centrum
Tylko czy klientow starczy
- 2 2
-
2020-11-24 14:22
handel przeniósł się do centrum handlowego
bo obok powstało centrum handlowe, a nie dlatego, że miejsc parkingowych ubyło.
- 6 7
-
2020-11-24 14:18
ci z innych dzielnic
też mogą dotrzeć transportem publicznym
- 7 13
-
2020-11-24 13:26
wymiarają biznesowo?
a co ty chcesz tam biznes logistyczny prowadzić?
- 11 9
-
2020-11-24 10:59
Opinia wyróżniona
(7)
Potrzeby w remontach chodników, jezdni, zatok parkingowych są ogromne. Cieszy ten remont, w końcu ta część miasta będzie wyglądała. Brawo.
- 51 75
-
2020-11-24 13:57
ooo chyba ktoś z UM opinie napisał :-) (1)
:-)
- 4 2
-
2020-11-24 13:59
Hehe, daleko mi do jakiegokolwiek urzędu.
- 2 2
-
2020-11-24 13:19
Parking
Tylko tutaj zlikwidowano zatoki parkingowe... Więc chyba nie oto chodziło ;)
- 2 3
-
2020-11-24 12:29
sam beton
a no tak to taki nowoczesny materiał jak cała Gdynia
- 2 1
-
2020-11-24 11:19
beka z Ciebie (2)
jeśli stan tej drogi to dla Ciebie wzorzec do powielania ...
- 8 6
-
2020-11-24 11:46
czytanie ze zrozumieniem się kłania? (1)
przecież napisał, że potrzeby są ogromne
- 6 2
-
2020-11-24 11:48
w końcu ta część miasta będzie wyglądała. Brawo.
w którym końcu?
- 5 3
-
2020-11-24 11:11
Opinia wyróżniona
Gdzie mam parkować (35)
Lubię przyjeżdżać do Gdyni, żeby pójść do restauracji albo kupić ciastka w "Delicjach", albo wypić kawę w którejś z kawiarni. Jeśli nie będę miał gdzie zaparkować w centrum, to nie przyjadę. Nie wszyscy jeżdżą autobusami czy rowerami, choćby z racji wieku. Ciekawe co powiedzą na to właściciele tych wszystkich punktów, które stracą klientów. Powodzenia w budowaniu miasta przyjaznego nie wiem komu.
- 202 50
-
2020-11-24 21:15
Delicje masz też u siebie w Rumi (tzn. filię) - nie muszisz dylać do Gdyni :)
- 4 0
-
2020-11-24 20:52
Wozić cztery litery samochodem - przerzuć się gościu na rower, albo komunikację miejską. Zacznij myśleć głową, a nie główką.
- 2 2
-
2020-11-24 17:16
Możesz zaparkować przy Riwierze i kawałek podejść do tych Delicji ,to raptem tylko z trzy kilometry.A jak tam nie będziesz miał miejsca to możesz zaparkować gdzieś w okolicy dworca Gdyni Leszczynki to też nie daleko ...........
- 6 2
-
2020-11-24 16:36
W sensie zbyt młodego wieku, bo Cie mama nie pusci, czy o co chodzi?
Bo chyba to wlasnie im starszy czlowiek tym lepiej, zeby sie na autobus przesiadl, niz stwarzal zagrozenie na drodze.
- 2 1
-
2020-11-24 15:40
to jak wiek nie pozwala ci jezdzic autobusem (1)
to robisz wielka przysluge wszystkim, ze samochod odstawisz takze . Tylko na swoje miejsce parkingowe, nie trawnik, jak zwykle
- 7 3
-
2020-11-24 17:12
Obyś przypomniał sobie swoje słowa, jak Cię jakaś choroba złapie i zostawi swój duży ślad.
- 0 2
-
2020-11-24 14:50
Dlatego z rodziną wybieramy Gdańsk. (1)
A Gdynia niech żyje z rowerzystów.
- 7 6
-
2020-11-24 15:59
super
tam sobie parkujesz pewnie pod samym Neptunem
- 8 3
-
2020-11-24 12:26
(2)
coś ci nie pasuje w płatnych parkingach? tam zawsze jest miejsce
- 8 4
-
2020-11-24 13:16
lyzyng na SUVa dużo kosztuje (1)
i nie starcza już 5 zł na parking
- 10 4
-
2020-11-24 17:25
Lyzyng nie jest taki drogi ,piękna Dacia Duster z dużym wyświetlaczem kosztuje mnie tylko 1500 zł na miesiąc ,plus 500 paliwo to tylko dwa koła miesięcznie.
- 2 1
-
2020-11-24 12:10
Jak tylko zaczęły się prace spadek obrotów był odczuwalny (8)
Ruch jest teraz tak mały jak w najgorszą jesienną pogodę. Niestety wszystkie lokale na tym odcinku już odczuwają brak miejsc parkingowych i teraz będą działać jak sklepiki osiedlowe bo komu będzie się chciało szukać miejsca do zaparkowania a później iść kawał drogi do zegarmistrza, jubilera czy cukierni. Turyści też będą szukać miejsca do zaparkowania bliżej morza.
- 18 7
-
2020-11-24 14:02
(3)
No tak, bo każdy klient tych sklepów przyjeżdża samochodem, a mieszkańcy śródmieścia z daleka omijają te miejsca. Krótkowzroczność widzę dopada społeczeństwo.
- 5 7
-
2020-11-24 14:32
gdybym chciał mieć lokalny biznes to bym go prowadził na jakimś osiedu (2)
z ceną za wynajem lokalu jakieś 70% niższa!!
- 5 2
-
2020-11-24 14:39
Ale ci przedsiębiorcy muszą być głupi (1)
Pchają się do centrum, gdzie czynsz jest 2x wyższy i nie ma miejsc parkingowych dla klientów
- 6 4
-
2020-11-24 17:16
Kiedy sie pchali miejsca byly
Teraz juz przestana sie pchac albo pojda do riviery. Tam mozna spokojnie auto zaparkowac
- 2 2
-
2020-11-24 13:19
Jak szedłem do zegarmistrza to zostawiłem samochód przy Batorym. (3)
wyobraź sobie, że nogi mi nie odpadły jak przeszedłem ten kawałek.
- 8 10
-
2020-11-24 17:07
A ja mam 73 lata i mnie nogi bardzo bolą. (2)
Dla mnie przejść te 150 metrów zajmie tylko 45 minut. A kartę inwalidy dać nie chcą.
- 4 3
-
2020-11-24 17:27
(1)
z takim stanem zdrowia lepiej nie korzystaj już z samochodu
- 5 2
-
2020-12-08 00:05
No jasne
Ty przecież będziesz wiecznie młody. Nie pal głupa. Ty z takim stanem umysłu też nie korzystaj z samochodu.
- 0 0
-
2020-11-24 12:02
wybierz inny środek lokomocji (1)
np. taksówkę. Jest także wiele innych sposobów. Piesi mają mieć priorytet - wykorzystaj to.
- 15 11
-
2020-11-26 13:21
W pandemii. Walnij się w łeb. Skazywanie ludzi na komunikację miejską przyczynia się do rozwoju pandemii.
- 1 0
-
2020-11-24 12:01
Wsiadasz w Chyloni w skm dojeżdzasz do Głównej i masz 300 metrów do Delicji (1)
- 16 8
-
2020-11-24 17:21
To po to mam samochod żeby się przesiadać ,chyba cię B.....g opóścił.
- 4 4
-
2020-11-24 11:34
Musisz zderzakiem dotknąć witryny Delicji? (1)
Korona z głowy nie spadnie jak zaparkujesz pod Batorym, zapłacisz 3 zł i przejdziesz te szalone 150 metrów. To i kalorie z ciastka spalisz...
- 39 13
-
2020-11-24 17:20
Jak ja dojdę to ten parking już mnie będzie kosztował trzy zeta,a co dopiero jak się rozsiądę w Delicjach i zacznę konsumpcję to zanim wrócę to będę już płacił z 20 zł.,tyle co lody w Delicjach.A od wiosny parkingi będą jeszcze kosztowały 7-9 zł za godzinę.Dzięki więcej do tego miasta nie przyjadę zjem lody gdzieś w Chyloni albo na Grabówku.
- 7 2
-
2020-11-24 11:22
Parking podziemny pod Pl. Grunwaldzkim, parking koło Batorego ... (6)
Wymienić więcej?
- 34 18
-
2020-11-24 14:47
Mieszkańcy , tutejsi wiedzą gdzie parkować na wolnych darmowych parkingach i gdzie ich szukać, fakt że jest coraz mniej
- 2 2
-
2020-11-24 13:01
zaparkuj tam latem lub w słoneczny łikend...pozdrawiam
- 10 7
-
2020-11-24 12:29
za daleko, muszę parkować pod samym sklepem bo mie noga boli (1)
poza tym są płatne a ja chcę za darmo
- 14 8
-
2020-11-24 13:54
Hehe dobre :)
- 11 1
-
2020-11-24 11:43
Obok Marriottu (1)
jest tego sporo, jeszcze nigdy się nie spotkałem, żeby brakowało miejsca
- 17 4
-
2020-11-26 13:20
Mam kilka zdjęć jak na tych właśnie parkingach plansza wyświetlała ZERO miejsc.
Miałem w kur wa na makasa jeżdząc 40 minut szukając jakiegokolwiek wolnego miejsca w promieniu chyba kilometra.
- 1 0
-
2020-11-24 11:16
(1)
to nie przyjeżdżaj, jedno auto mniej to krok w dobrą stronę
- 34 41
-
2020-11-24 14:02
Z Twojej wypowiedzi wynika, że nie pracujesz w usługach i nie zależy Ci na klientach. Pozdrawiam.
- 16 8
Wszystkie opinie
-
2020-11-24 10:48
wszyscy się cieszą (10)
bo będą mieli donice
- 112 9
-
2020-11-24 11:03
Gdzie mamy parkować? (6)
Jak ktoś mieszka w centrum i musi coś załatwić to w ostateczności podejdzie z buta, choć i to może być uciążliwe np. dla starszych osób, albo dla rodzin z małymi dziećmi . A co mają powiedzieć ci co muszą dojechać do centrum? 0 myślenia o potrzebach mieszkańców.
- 17 8
-
2020-11-24 11:12
a co mają mówić?
ja jeżdżę codziennie trajtkiem
- 5 8
-
2020-11-24 12:22
(4)
hjest komunikacja miejska. Za jakiś czas nie wjedziesz żadnym autem do miasta i co wtedy zrobisz?
- 4 5
-
2020-11-24 12:56
yyyy...nie wjadę do miasta? (2)
- 2 2
-
2020-11-24 20:27
nie wjedziesz, bo będzie zakorkowane (1)
chyba, że wybierzesz rower lub SKM
- 0 1
-
2020-11-26 13:18
Zakorkowane będzie przez ludzi krążących i chcących znaleźć jakiekolwiek miejsce w promieniu kilometra od domu.
Radni przyczyniają się do korków.
- 0 0
-
2020-11-24 21:53
I ci którzy kupują mieszkania w nowych betonowych klockach też
zostawią samochody kilometr od domu?
- 2 0
-
2020-11-24 11:29
wyglądają ładniej (1)
od ulicy zawalonej złomem
- 4 5
-
2020-11-24 11:37
mój VW TDI
to nie jest złom, nie obrażaj
- 4 1
-
2020-11-24 12:55
i niebieskie ryby
- 2 1
-
2020-11-24 10:49
Te 'kocie łby' destruktory zawieszeń niech jeszcze poprawią lub zaleją asfaltem (4)
- 83 18
-
2020-11-24 11:05
jak są dobrze położone, ,dobrej jakości to jest dość gładko (2)
no ale u nas kładzie się badziew w sposób badziewny. Kiedyś myślałem, że studzienki muszą być zapadnięte bo nie przeskoczysz technologii. Zagranicą widziałem jednak, że nie są. No ale może u nas klimat, częste przejścia przez zero itp. No, ale "pech" chciał, że Formuła 1 miała pokazy na Skwerze Kościuszki i dla tych samochodów zrobili porządnie studzienki i jest płasko jak stół.....nadal (po kilku latach od imprezy) - czyli można, trzeba tylko chcieć.
- 14 4
-
2020-11-24 11:23
Studzienki mają fundamenty z chudego betonu
I tu jest pies pogrzebany
- 4 1
-
2020-11-24 14:45
Kilka lat od imprezy? To było w Sierpniu 2019
- 1 1
-
2020-12-02 04:45
kostka brukowa
to jest niestety zabytek i nie zaleją asfaltem
- 0 0
-
2020-11-24 10:50
(4)
Imponujące)Ubywają kolejne miejsca parkingowe....niedługo będzie sie parkowało w Rumi aby przejść się bulwarem w Gdyni....
- 122 21
-
2020-11-24 10:56
No Panie, jest przecież kompromis. (3)
Likwidujemy miejsca parkingowe i robimy wygodny chodnik, w miejscu gdzie tak szeroki trotuar jest całkowicie zbędny. Urzędnicy nie przestają mnie zaskakiwać swoją pomysłowością i interpretacją słowa "kompromis".
- 19 9
-
2020-11-24 12:03
granice kompromisu zaczynają być przesuwane w inną stronę niż dotychczas (2)
piesi winni być traktowani priorytetowo.
- 4 7
-
2020-11-24 12:57
bo? (1)
- 3 4
-
2020-11-24 15:42
bo każdy jest pieszym, a tylko częśc czasem kierowcami
do tego zajmującymi znacznie wiecej publicznej przestrzeni. Można tak długo
- 4 4
-
2020-11-24 10:51
Za każdym razem jak muszę jechać po tym "zabytkowym" bruku na ul. 10 Lutego to mnie krew zalewa. (7)
Przestańcie już udawać, że ma on jakąkolwiek funkcję historyczną, praktyczną czy sentymentalną. Ta ulica wymaga normalnej nawierzchni.
- 140 19
-
2020-11-24 10:54
Tak, takiej zebys mogl na niej rozpedzic sie do 120 km/h (2)
bez progow zwalniajacych i najlepiej bez pieszych i bez swiatel.
- 13 17
-
2020-11-24 11:05
Ja nie z tych, nie wiem co ma wnosić Twój komentarz. (1)
Wolę strefę 30, wydzielony pas dla rowerów i równy asfalt, niż te koleiny i rozpadający się bruk. Będzie bezpieczniej i wygodniej. To jakieś wygórowane wymagania dla mieszkańców czy wizytujących centrum prawie 300 tysięcznego miasta?
- 16 2
-
2020-11-26 13:15
Kostkę brukową we łbie mają osoby, które uważają, że kwietniki są ważniejsze niż miejsca parkingowe dla samochodów.
Gdzie mam wysadzić schorowaną babcię, którą podwiozłem do lekarza. Mamy pandemię. Ma jeżdzić komunikacją miejską ? Bo idioci stawiają to jako idealne rozwiązanie.
- 1 0
-
2020-11-24 11:12
Bruk można ładnie zeszlifować i położyć na płasko tak żeby jechało się porządnie, to co teraz leży to g...o zrobione przez pana (1)
Wiesia
- 10 2
-
2020-11-24 17:27
Można na niego też na................ć i wyrównać szpachelką .
- 1 0
-
2020-11-24 14:04
Ta kostka jest przede wszystkim niebezpieczna (1)
Jadac prawym pasem ul. 10 Lutego lewymi kolami jedzie sie po asfalcie a prawymi po bruku. Wiadomo, ze nawet po niewielkim deszczu kostka jest sliska. Z powodu roznicy przyczepnosci proba hamowania moze sie skonczyc obroceniem pojazdu. Ta kostka juz dawno winna byc zlikwidowana. Przeciez z tego samego powodu tj. roznicy przyczepnosci kol, zabronione jest zakladanie roznych opon na kola tej samej osi. No chyba, ze planowany jest calkowity powrot do "zabytkowosci" tej ulicy i dopuszczenie wylacznie ruchu wozow konnych.
- 9 1
-
2020-11-24 17:24
Zwojnij, jesteś w mieście.
- 0 1
-
2020-11-24 10:51
Jaki kompromis? (1)
Jaki kompromis? Tylko wszystko dla ekoterrorystów.
- 96 19
-
2020-11-24 12:04
zobacz wyżej wpis na temat kierunku przesuwania granicy kompromisu
może coś zrozumiesz
- 1 1
-
2020-11-24 10:53
Jak ja się cieszę... (2)
że już nie mam żadnych interesów w centrum Gdyni.
- 85 11
-
2020-11-24 11:13
w Radomiu lepiej, prawda?
- 6 14
-
2020-11-24 11:18
Jak ja się cieszę, że wreszcie będzie można kulturalnie iść lub jechać rowerem po 10 lutego
Zdecydowanie zachęci mnie to żeby częściej przyjeżdżać do Gdyni pociągiem.
- 7 15
-
2020-11-24 10:55
to nie remont a dewastacja. Trzeba po tej kadencji wszystko przywracać jak było.
skandal!
- 72 14
-
2020-11-24 10:56
Brawo, brawo !!!!! (8)
Ile miejsc do parkowania zniknie?
Kiedy remont ulicy - dla UM, które odleciało i nie wie o co chodzi - ul. 10-tego Lutego ma straszne wyboje i jeździ się nie komfortowo.
No to jak nie remontujecie to postawcie jakieś donice albo dropsy czy co tam wolicie aby nie jeździć po tym.
A co z parkingiem obok Klubu Riviera?- 76 8
-
2020-11-24 11:57
(1)
Przy Klubie Riviera jest stylowa wystawa plastiku. Mieszkańcy "są za". Tak pisali na tym portalu ja w to wierzę.
- 13 0
-
2020-11-24 17:35
Coś pięknego
Ten plasik co coś pięknego ,to jak abstrakcja dla turysty, cały Świat przyjeżdża to podziwiać i robić sobie w tym miejscu zdjęcia niczym przy wieży Eiffla.
- 1 0
-
2020-11-24 12:36
Powiem lepiej kiedy remont nawieszchni na rondzie obok (1)
Dworca centralnego ? Tam to sie dzieje
- 5 1
-
2020-11-24 17:28
Popraw błędy i napisz ponownie.
- 0 0
-
2020-11-24 12:42
Parking obok Klubu Riviera (1)
Z tego parkingu powinno się wyprowadzić samochody na zawsze. Po co smród spalin przy plaży? I dodatkowo nikt nie pilnuje dzikunów stawiających auta byle jak i byle gdzie. W innych miastach straże gnojne ciągle patrolują takie miejsca i sypia mandaty. W Gdyni nawet ta służba to leniuchy i nic nie robią dlatego wszelaka dzicz "rządzi".
- 1 8
-
2020-11-24 13:22
smród spalin przy plaży?
Ręce opadają. Lepiej wypierz sobie gatki, bo z nich bardziej śmierdzi...
- 4 1
-
2020-11-24 16:13
nie ma parkingu
proponuję zlikwidować teatr muzyczny, autobusem tam nie jadę !!
- 2 1
-
2020-11-24 17:32
Przy Rivierze powinien być zasadzony drzewami zielonymi całorocznymi co nigdy nie więdną piękny park z ławkami ,plus fonntanna i jakieś zadaszenia nad lawkami .Widziałem takie drzewa w Anglii ,fajnie byłoby poczuć w jesieni i zimie trochę lata w tym szarym mieście ,ale to tylko marzenie ściętej głowy.
- 1 0
-
2020-11-24 10:57
Chyba zbliża się odbiór mieszkań po drugiej stronie ulicy?! (5)
Deweloper powinien płacić za wygląd pod jego budynkiem a nie ZDiZ!
- 62 9
-
2020-11-24 11:59
(4)
Komentarz w styku "nie wiem ale się wypowiem". Chodnik między 3go Maja a Mściwoja, a także między Zgody a 10 Lutego remontuje deweloper zgodnie z umową drogową.
- 6 3
-
2020-11-24 12:03
A na ile lat daje gwarancje? (2)
- 4 1
-
2020-11-24 12:07
(1)
Myślę, że po wykonaniu remontu, deweloper przekazuje wyremontowane odcinki pod władanie ZDiZ i dalsze utrzymanie należy po stronie miasta. To nie są prywatne chodniki za które ma odpowiadać deweloper/wspólnota.
- 4 1
-
2020-11-24 17:32
Ale musi dać gwarancję.
- 0 0
-
2020-11-24 12:14
chodnik przylegający do jego inwestycji
Sam deweloper zniszczył ten chodnik podczas budowy, a i tak musiał go rozbierać w związku z doprowadzeniem instalacji do budynku. Łaski nie robi.
- 10 2
-
2020-11-24 10:59
Opinia wyróżniona
(7)
Potrzeby w remontach chodników, jezdni, zatok parkingowych są ogromne. Cieszy ten remont, w końcu ta część miasta będzie wyglądała. Brawo.
- 51 75
-
2020-11-24 11:19
beka z Ciebie (2)
jeśli stan tej drogi to dla Ciebie wzorzec do powielania ...
- 8 6
-
2020-11-24 11:46
czytanie ze zrozumieniem się kłania? (1)
przecież napisał, że potrzeby są ogromne
- 6 2
-
2020-11-24 11:48
w końcu ta część miasta będzie wyglądała. Brawo.
w którym końcu?
- 5 3
-
2020-11-24 12:29
sam beton
a no tak to taki nowoczesny materiał jak cała Gdynia
- 2 1
-
2020-11-24 13:19
Parking
Tylko tutaj zlikwidowano zatoki parkingowe... Więc chyba nie oto chodziło ;)
- 2 3
-
2020-11-24 13:57
ooo chyba ktoś z UM opinie napisał :-) (1)
:-)
- 4 2
-
2020-11-24 13:59
Hehe, daleko mi do jakiegokolwiek urzędu.
- 2 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.