- 1 Ktoś zostawił dokumenty na przystanku (43 opinie)
- 2 Stracił pół mln zł, bo zainwestował w kryptowalutę przez oszusta (83 opinie)
- 3 Słupki na środku drogi, znaki nie pomogły (299 opinii)
- 4 Cmentarzysko traficarów w sopockim lesie (221 opinii)
- 5 Gdzie są wrota Bramy Nizinnej? (91 opinii)
- 6 Obwodnica Witomina: ogłoszono przetarg na budowę (213 opinii)
Grupa Speed zajmie się piratami drogowymi na al. Adamowicza
Czytelnicy sygnalizują nam, że na niedawno otwartej al. Adamowicza kierowcy nagminnie przekraczają prędkość. Niektórzy sugerują nawet, że odbywają się tam nocne wyścigi. Jakby tego było mało, kierowcy rozjeżdżają także okoliczną ścieżkę dla rowerów. W walkę z piratami drogowymi włączona zostanie specjalnie powołana do takich zadań policyjna grupa Speed.
Na nowej trasie niedługo pojawi się tramwaj, nocne autobusy, a rowerzyści będą mogli skorzystać z drogi rowerowej.
Już teraz jednak o porządek w okolicy będą musieli zadbać policjanci. Wszystko przez piratów drogowych, którzy na trasie regularnie testują prędkość samochodów. Zdaniem naszej czytelniczki problemem są także kierowcy rozjeżdżający okoliczną drogę przeznaczoną dla rowerów.
- Późnymi wieczorami na al. Adamowicza najprawdopodobniej organizowane są wyścigi samochodowe, samochody pędzą tam z bardzo dużą prędkością, a policji nie widać. Mam nadzieję, że problem zostanie rozwiązany, zanim dojdzie do tragedii - powiadomił nas pan Waldemar, mieszkaniec okolicy.
Przekroczenia prędkości i sygnał o nielegalnych wyścigach
Co ciekawe, podobny sygnał naniesiono na specjalną policyjną Mapę Zagrożeń Bezpieczeństwa, za pomocą której mieszkańcy mogą zasygnalizować mundurowym problem. Policjanci na miejscu potwierdzili, że niektórzy kierowcy przekraczali prędkość.
- Policjanci ruchu drogowego z Gdańska za pomocą Krajowej Mapy zagrożeń Bezpieczeństwa, a także drogą e-mailową otrzymywali sygnały dotyczące przekraczania dozwolonej prędkości na al. Adamowicza. W odpowiedzi na zgłoszenia policjanci przeprowadzili kontrole na tej ulicy, podczas których ujawnili wykroczenia polegające na przekraczaniu dozwolonej prędkości przez kierujących. Wobec sprawców tych wykroczeń funkcjonariusze zastosowali środki przewidziane przepisami prawa - mówi nadkom. Magdalena Ciska z gdańskiej drogówki.
Policjantka zapewnia, że funkcjonariusze Wydziału Ruchu Drogowego KMP w Gdańsku będą nadzorować okolicę, a w najbliższym czasie mundurowi z grupy Speed przeprowadzą w tym miejscu swoje działania.
Policyjna grupa Speed będzie tropić piratów drogowych
Samochody na drodze rowerowej
To jednak nie wszystko. Jak się bowiem okazuje, w okolicy nie tylko nadmierna prędkość jest problemem. Czytelnicy sygnalizują nam bowiem, że niektórzy kierowcy rozjeżdżają nową drogę rowerową, przebiegającą od ul. Kartuskiej do Warszawskiej.
- Już wielokrotnie mieszkańcy południa Gdańska zwracali się do miejskich urzędników, aby rozwiązali problem aut skracających sobie drogę z ul. Limbowej do nowej drogi - ul. Węgrzyna. Aby nie stać w korku, kierowcy wybierają jazdę po ścieżce rowerowej i chodniku. W drugim miejscu kierowcy wyjeżdżający z pobliskiego salonu samochodowego skracają sobie drogę, jadąc pod prąd ścieżką rowerową do ul. Kartuskiej - opisuje pani Edyta, która poinformowała nas o sprawie.
Tak lepiej nie parkuj! Zdjęcia nadesłane przez czytelników
Zdaniem naszej czytelniczki najlepszym rozwiązaniem byłby montaż barier oraz słupków, które miałyby zablokować przejazd aut.
- Obecnie rowerzyści muszą uciekać przed autami, które traktują drogę rowerową jak ulicę - podsumowuje pani Edyta.
Gdańscy policjanci, których poprosiliśmy o komentarz, przyznają, że sygnałów o rozjeżdżaniu drogi rowerowej wzdłuż al. Adamowicza ostatnio nie dostali, ale po sygnale przekazanym nam przez czytelniczkę sprawdzą tę sprawę.
- Ponadto na podstawie przesłanych zdjęć zostanie wszczęte postępowanie wyjaśniające w kierunku popełnienia wykroczenia polegającego na niestosowaniu się do znaku C-13 i poruszaniu się kierujących po drodze dla rowerów - zapowiada nadkom. Magdalena Ciska.
Urzędnicy Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni deklarują natomiast, że po przejęciu inwestycji dostosują organizację ruchu do rzeczywistych potrzeb - droga rowerowa prawdopodobnie zostanie zabezpieczona słupkami.
Policyjna grupa Speed na trójmiejskiej obwodnicy. Film archiwalny.
Opinie (356) ponad 20 zablokowanych
-
2020-06-10 09:50
Opinia wyróżniona
(4)
Samochody próbują wyjechać ze stacji benzynowaej innego wyjazdu nie ma. Sam wjazd jest bardzo ciasny nie dziwię się że jeżdzą po ścieżce która nie jest jeszcze oznaczona jako rowerowa. Czy ta inwestycja kiedykolwiek będzie ukończona?
- 151 67
-
2020-06-10 10:45
nederpol? (1)
kiedy budowali kawałek Warszawskiej, oznakowanie było tak fatalne, ze na 'rondzie' z Adamowicza można było rozwalić samochód. organizatorzy ruchu nie kwapili się do bardziej czytelnego oznakowania. ostatnie wymalowania Adamowicza farbą niskiej jakości, spowodują, ze już na jesień to 'wymalowanie' będzie jedynie na domyślność. zresztą tak, jak wszystko do tej pory. Niemcy malują u siebie wszystko farbą odblaskową. jest czytelnie, logicznie i trwale. cóż, nawyki wschodnie, głęboko utrwalone.
- 22 5
-
2020-06-10 16:41
niestety też to obserwuje załamka
oznakownie robów to jest makabra, jedynie skanska miała w miare ok oznakowanie inne firmy to sajgon
- 13 0
-
2020-06-10 10:35
(1)
Przecież ze stacji jest wyjazd bezpośrednio na ulicę przez ścieżkę rowerową więc nie rozumiem czemu auta jeżdżą wzdłuż ścieżki?
- 35 5
-
2020-06-10 22:06
Bo to som rowerzysty w autach.
- 7 3
-
2020-06-10 09:41
Opinia wyróżniona
No spoko (6)
Tylko najpierw dostosujcie tam znaki, bo w przeciwnym wypadku i tak sąd taki mandat anuluje, bo na tak długiej trasie na pewno nie może być ustawione ograniczenie 30 km/h.
- 83 38
-
2020-06-11 00:11
chcesz sprawdzić, czy anuluje?
- 1 1
-
2020-06-10 19:48
Na pewno nie może, bo Ty tak sądzisz? No nie trzyma się kupy taki argument.
- 6 1
-
2020-06-10 15:23
(1)
Wet za wet! Zabronić jeździć roweryma po wszystkich ulicach! Rowery tylko na ścieżkach a po chodnikach i drogach tylko prowadzić na piechtę! Jak na molo, dziękuję.
- 15 14
-
2020-06-10 21:16
i zabronić wjeżdżania na chodniki przez samochody
- 9 1
-
2020-06-10 10:23
(1)
Jak to nie może? Podstawa prawna?
Jesteśmy w mieście. Można tu wszelkie ograniczenia prędkości wprowadzać, to obszar zabudowany.- 38 16
-
2020-06-11 08:37
Najlepiej zabronić wjazdu samochodów i nie będzie problemu. Chcemy , żeby Aleja była deptakiem!
- 6 2
-
2020-06-10 07:13
Opinia wyróżniona
a tymczasrm w niemczech zabierają prawko po przekroczeniu predkosci juz o 20kmh (23)
takze poza terenem zabudowanym. Można? można. U nas jak będą sie tak z bandytami cackać to lepiej nigdy nie bedzie
- 183 102
-
2020-06-10 20:47
Bzuda
Zabieraja przy przekroczeniu min o 40km i to rzadko.
- 2 0
-
2020-06-10 20:03
A ja bym zainstalował na ulicach Gdańska co 50 metrów spowalniacze typu leżący policjant Ograniczył prędkość do 20km/h na całym obszarze i obowiązek odnawiania prawa jazdy testami z zakresu wiedzy o ruchu drogowym co 3 miesiące wraz z badaniami lekarskimi .
- 4 7
-
2020-06-10 13:34
Przeczytaj dokładnie (2)
Nowelizacja kar po 28.04.2020 r. przewiduje m.in. zatrzymanie prawa jazdy na okres 1 miesiąca w terenie zabudowanym po przekroczeniu dozwolonej szybkości o 26 km/h
- 3 5
-
2020-06-11 18:15
u Niemców zawsze ostro karali za przekroczenie predkosci w terenie zabudowanym, przekroczyłeś o 50% dozwolona prędkości traciles prawko na miesiąc o 100% 3 miesiące, recydywa zabierali prawko i kierowali na i**otentesty ...powodzenia w odzyskaniu prawka
- 0 0
-
2020-06-10 14:12
są już nowsze nowelizacje - tylko poszukaj na niemieckich stronach. Niestety nie mogę wkleić bo moderator wykosi.
- 3 2
-
2020-06-10 10:32
Nieprawda
Niemieccy politycy cofnęli decyzję zabierania prawa jazdy po przekroczeniu 20km/h już jakiś czas temu.
- 9 2
-
2020-06-10 10:13
Niemce tu nie są ! (1)
- 3 13
-
2020-06-10 15:45
a szkoda
- 8 4
-
2020-06-10 09:58
stare info
28 kwietnia w Niemczech wprowadzono nowy taryfikator mandatów, zaostrzając przy okazji przepisy dotyczące czasowego zatrzymywania praw jazdy. Zmiana prawa spowodowała ostry sprzeciw ze strony kierowców. Co ważne udało się im wywalczyć przywrócenie dawnych regulacji!
- 13 2
-
2020-06-10 09:31
Przepis już nieaktualny
Wrócili do poprzednich przepisów.
- 11 7
-
2020-06-10 09:29
Bzdury piszesz juz sie z tego wycofali
- 12 8
-
2020-06-10 09:27
bzdura (2)
po pierwsze obowiązywało poza terenem zabudowanym od 26 km/h a po drugie właśnie zostaje zniesione.
- 13 10
-
2020-06-10 18:31
(1)
nie zniesiono tylko poluzowano trochę:
prawo jazdy będzie odbierane za przekroczenie ponad 31 km/h w miastach i 41 km/h poza terenem zabudowanym.- 5 1
-
2020-06-10 19:21
U nas też tak powinno być
Strefa zamieszkania, dzieci na ulicach, a ludzie jeżdżą 70. Nie ma szans na wyhamowanie gdy dziecko nagle się pojawi.
- 8 4
-
2020-06-10 09:04
nieprawda !!! (3)
Przepis o zabieraniu prawka przy przekroczeniu prędkości o 20 km/h poza terenem zabudowanym został zniesiony po miesiącu jego obowiązywania !!!
- 23 12
-
2020-06-10 09:07
Do dziś obowiązuje i rząd niemiecki zapowiedział że zostaje. (2)
- 16 15
-
2020-06-10 09:18
rozśmieszył mnie w telewizji Polak
który się kłócił z Policjantem Czeskim, że o 8km/h za szybko, to nie przekroczenie i nie powinno być mandatu.
a już niedługo tam jak i w Austrii i w Niemczech czy także Norwegii będzie - masz jakiś stary nieopłacony mandat u nas? - to zabieramy ci prawko!- 19 9
-
2020-06-10 09:12
obowiązuje przy przekroczeniu o 26 km/h a nie 20.
- 16 3
-
2020-06-10 09:02
a kto ma takie przepisy wprowadzić i egzekwować? (1)
Matoł w sejmie który to nagminnie robi? Przecież to buraki
- 32 5
-
2020-06-10 09:10
swoich mają karać?
no co ty wujek?
- 17 5
-
2020-06-10 07:22
W zeszłym roku dostałem list z prokuratury. (2)
Mandat ze Szwajcarii. Przekroczenie prędkości na autostradzie o 7 km/h. Jedyny 2800 zł
Jak widać można ścigać nawet obcokrajowca za pomocą krajowej prokuratury.- 56 6
-
2020-06-10 20:46
Bzdura (1)
Chyba rubli
- 4 5
-
2020-06-11 00:12
Nie, tych w których spłacasz kredyt za mieszkanie
- 7 0
Wszystkie opinie
-
2020-06-10 07:00
Mogą tam stały posterunek postawic (16)
Przychody gwarantowane
- 141 6
-
2020-06-10 07:08
przy kazdej pierwszej lepszej drodze byłyby gwarantowane przychody (12)
- 21 2
-
2020-06-10 07:17
Niestety (11)
Póki mamy w PL tak śmieszne wysokości mandatów, będą wciąż jeździć jak idioci.
Najmniejszy mandat powinien wynosić 1 tys. zł.
Za przekroczenie prędkości o 50 km/h powinien być mandat za 5 tys.zl. i zatrzymanie prawka na rok. Recydywa w kolejnych 5 latach, karana utratą na stałe.
Gwarantuję, że zaczną jeździć jak po przekroczeniu granicy w DE. Pełna kultura.
Nic tak nie działa na i**otę, jak wysokość kary- 27 13
-
2020-06-10 08:09
Ty chyba w (6)
DE nie byleś
- 4 13
-
2020-06-10 09:25
w telewizji pokazali polskiego kierowcę TiRa w Norwegii, który nie zgarnął śniegu z paki (4)
Polak płakał jak sprzątał przy Policjantach Norweskich ten śnieg - tak go sumienie wzięło
- mandat ponad 3000zł czyni cuda.- 15 2
-
2020-06-10 09:45
I z czego ty ruski kmiocie się cieszysz ? (3)
- 1 12
-
2020-06-10 10:19
Ja czekam kiedy tak bedzie u nas w Polsce (1)
czekają aż ktoś zginie? - by potem zrobić coś na pokaz?
- 9 1
-
2020-06-10 13:39
z tym nazwiskiem mamy same problemy...
zmienić!
- 0 2
-
2020-06-10 10:49
ruski kmiot
to ten, który rozczula się nad biednym kierowcą, który naraża życie innych
- 9 1
-
2020-06-10 09:44
Znowu ten Adamowicz ?
- 2 8
-
2020-06-10 09:58
(3)
Chłopie, ty chyba nie jeździsz autem? Te ograniczenia prędkości w wielu miejscach są bezsensowne a co za tym idzie generuje korki... jak można na prostej drodze zrobić ograniczenie do 30 km/h? Przecież to chore. A druga sprawa, to nieprawda że na Adamowicza są wyścigi, mieszkam przy niej i jakoś nic nie widzę i nie słyszę.. to chyba zgłosił jakiś frustrat, którymi znienacka pod domem wybudowali ulicę
- 4 10
-
2020-06-10 10:50
Ograniczenie prędkości do 30km/h (1)
nie generuje korków. Skończcie z tą brednią. Jeśli już to upłynnia ruch i minimalizuje korki.
- 9 4
-
2020-06-10 16:28
francuzi 3dekady temu mieli identyczną ilość wypadków/mieszk. co Polacy /niby to drogi lepsze/
aż podnieśli ostro w górę mandaty i teraz są na dole listy hańby - liczba ofiar śmiertelnych wypadków na mieszkańca... a Polska na tej liście szczytuje!
- 6 4
-
2020-06-10 15:26
Szybko i bezpiecznie.
No znamy to wszyscy, a potem mamy 40tys wypadków co roku
- 5 2
-
2020-06-10 09:48
Kto tam będzie pracował? Jak ludzi nie mają.
- 2 1
-
2020-06-10 10:43
Posterunek imienia Robyga i Budynia koniecznie
- 3 5
-
2020-06-11 15:24
Jest system do utrzymania
Są kamery i odcinkowe pomiary prędkości....ale nie u nas, u nas trzeba utrzymywać rzeszę policjantów i następnie toczyć sprawy sądowe czy wystawił poprawnie ,czy niepoprawnie....
- 0 0
-
2020-06-10 07:01
(13)
I słusznie.Przede wszystkim za małe kary dla szeryfów dróg.O dziwo jak pojadą za granicę jadą przepisowo.A na naszych drogach ułańska fantazja i gaz do cechy bo muszę być 5 sekund szybciej.A i tak potem taki stoi na światłach...ehhh...
- 164 26
-
2020-06-10 07:32
(9)
Lepiej niech się zajmą tymi co codziennie rano od Redy do Gdańska cała droga lewym pasem jeżdżą! To problem Trójmiasta!
- 10 15
-
2020-06-10 07:52
jedz prawym skoro wolny
- 14 5
-
2020-06-10 08:08
(3)
Ten precedens jest tak nagminny, że mam już to gdzieś. Tylko z politowaniem patrzę na tych co cisną się na lewym pasie, a ja ich wszystkich biorę prawym bo jest pusty
Ludzie zatracili zdolność myślenia.- 12 3
-
2020-06-10 19:49
(1)
Ej, literat, to albo precedens, albo coś się dzieje nagminnie:)
- 1 0
-
2020-06-10 23:39
Był blisko, proceder vs precedens
Gorzej jak mu się analiza z analem pomyli...
- 0 0
-
2020-06-12 00:21
przyjechali z Anglii i zapomnieli, że w Polsce ruch prawostronny
- 0 0
-
2020-06-10 08:19
gwe jak plachta na byka
- 3 3
-
2020-06-10 10:00
(2)
Bo to właśnie buraki są, przez takich nie ma płynności na drogach, taki tu Yogi chyba to robi, bo cały czas hejtuje kierowców:(
- 0 7
-
2020-06-10 17:01
Między kierowcami a pajacami jest różnica (1)
Pajace maja w d...innych, więc skoro się do nich zaliczasz, to będę dalej hejtowal.
- 4 1
-
2020-06-10 22:34
Wróć do szkoły jazdy, zdaj egzaminy i wtedy się wymądrzaj... jak nie umiesz jeździć to nie siadaj za kierownicą
- 1 2
-
2020-06-10 22:32
(2)
Stoi na światłach, bo taka jest ich ujowa synchronizacja:( pojedź Adamowicza w kierunku Bulońskiej potem na Rakoczego w stronę Słowackiego... przecież to jest obłęd... wiecznie czerwone bez względu z jaką prędkością byś nie jechał:( taka super synchro:((
- 1 2
-
2020-06-11 08:05
(1)
Rowerem jedź jak ci nie pasuje...
- 0 0
-
2020-06-11 22:56
A ty nie w Warszawie ludzi pałować? ZOMO czy co?
- 0 0
-
2020-06-10 07:01
Jak zajmie się tak jak wyścigami w Oliwie (12)
To gratulujemy Policji sukcesu.
- 164 8
-
2020-06-10 07:14
i na chłopskiej, obrońców..... (1)
- 10 1
-
2020-06-10 07:23
Wyścigi są w całym Trójmieście całą dobę przez cały rok.
- 22 1
-
2020-06-10 07:29
(5)
Dlaczego nie da się postawić fotoradarów. Powiedzmy że co 200m?
- 11 8
-
2020-06-10 08:33
Z tego samego powodu, dla którego zniknęły ze Słowackiego (3)
I z tego samego, dla którego nie ma w mieście odcinkowych pomiarów prędkości. Miłościwie nam panujący takie przepisy uchwalili w skali całego kraju.
- 6 3
-
2020-06-10 08:48
(2)
ale to za czasów PO usunęli, wiec po co ta polityka skoro nie pasuje to twojej partii?
- 5 2
-
2020-06-10 09:27
zaPiSali ci, że będzie lepiej, że praca, pokora i umiar (1)
- 4 1
-
2020-06-10 11:19
że co?
- 0 1
-
2020-06-10 10:01
Może co 2 metry?:((
- 0 2
-
2020-06-10 09:50
Jak ktoś zginie to wtedy się zajmą.
- 1 0
-
2020-06-10 10:26
(1)
polska policja to łajzy
- 4 0
-
2020-06-11 07:19
własnie widziałem wczoraj efekty działania policji amerykańskiej
- 0 2
-
2020-06-10 17:49
Kolejny raz pytam
Czy Pan ma jakiekolwiek inne zajęcia w życiu niż komentowanie wszelakich artykułow na t.pl? Z czystej ciekawości pytam
- 2 1
-
2020-06-10 07:04
Bananowe dzieci. (4)
Rodzice kupili RS-ki to trzeba teraz gdzies maniane robić.
- 93 14
-
2020-06-10 07:22
a ty clitasa po dziadku dostales więc prawowitym jestes obywatelem (3)
- 8 20
-
2020-06-10 07:39
Nie dość że banan (2)
To jeszcze nie wie co pisze
- 16 1
-
2020-06-10 07:42
Dopalacze zrobiły swoje.
- 11 1
-
2020-06-10 09:46
Ostatnie wyłudzenia VATu i leasing trzeba będzie oddać Alany i Jessiki
- 3 1
-
2020-06-10 07:05
Niepotrzebnie zasłonięte tablice aut na DDR. (6)
- 85 4
-
2020-06-10 09:48
To wszystko bez znaczenia wirus i technologia 5G z tym związana i tak nas zgładzą.
- 3 7
-
2020-06-10 10:08
(2)
Czy DDR jest tam oznakowana?
- 3 5
-
2020-06-10 10:36
Jest, są znaki pionowe
- 7 1
-
2020-06-10 12:28
Boże, tak trudno się domyśleć, że to DDR ?
Wszystko trzeba kredkami namalować bo januszki udają, że nie wiedzą o co chodzi.
- 4 4
-
2020-06-10 11:16
potwierdzam - to przyzwolenie na bandyterke wyplynelo z UM jak scieki do motlawy wyplywalo latami. (1)
pracuję jako kierowca jeżdżąc po całym trójmieście od kilku lat.
ŚmIało stwierdzam że w Gdańsku ( a tu mieszkam ) jeżdzi się najgorzej. Brak kultury i agresja spotykana każdego dnia. Znaczne przekraczanie prędkości i bardzo bliska odległość między pojazdami pod czas jady, zderzak za zderzakiem. Brak wyobrażni. Tablice gd, gks, nil, to najczęściej niebezpieczni kierowcy. Ludzie,co się z wami dzieje, i**otyczna jazda jest bardzo niebezpieczna dla innych ,szukacie sobie sami problemów.- 4 4
-
2020-06-10 12:31
Niestety my, normalni kierowcy jesteśmy wyśmiewani za jazdę zgodną z przepisami.
Dobrze ktoś powiedział: jak chcesz wk..wić polskiego kierowcę to jedź przed nim przepisowo. Smutne, ale prawdziwe do bólu
- 8 2
-
2020-06-10 07:06
Balagan z oznakowaniem (10)
Nawalili znakow co kilka metrow i potem dziwota ze ktos nie zauwazy ktoregos w tym morzu znakow, jestesmy tylko ludzmi
- 58 82
-
2020-06-10 08:36
Nie wierzę ile plusów (6)
Jak kierowca nie zauważy pieszego na przejściu to też "jesteśmy tylko ludźmi"? Aby kierować samochodem potrzebny jest urzędowy dokument, że masz dobry wzrok i umiesz patrzeć na znaki i ogarnąć to wszystko w czasie rzeczywistym. Jak ktoś tego nie umie, to nie ma prawa prowadzić samochodu.
- 19 9
-
2020-06-10 10:05
(5)
Zgadza się, za dużo znaków na drogach... i to ci powie każdy normalny kierowca:) a przepis który pozwala wtargnąć pieszym na drogę jrst chory... oni wraz z rowerzystami to najbardziej roszczeniowa grupa...:( sam jestem pieszym i nie mam problemu z tym żeby zatrzymać się przed przejściem i przepuścić samochody... można? Można!
- 10 10
-
2020-06-10 10:16
we wszystkich cywilizowanych krajach tak lub podobnie już wprowadzili (4)
a ty chcesz tu buszmenland nadal mieć - "Żeby Dalej było Tak Jak Jest"
- 6 3
-
2020-06-10 16:53
(3)
Ale to że gdzieś jest inaczej to znaczy, że tak musi być u nas? Pomyśl chwilę..:( zatrzymaj się i już
- 2 4
-
2020-06-10 17:56
tak, zatrzymaj się samochodem (2)
i daj przejść pieszemu.
- 3 2
-
2020-06-10 22:37
(1)
Buraku, chyba tobie łatwiej się zatrzymać niż samochod... czy ktoś to wreszcie zrozumie?
- 3 4
-
2020-06-11 00:20
kto ci go zaakceptuje na przegladzie?
- 1 0
-
2020-06-10 08:51
(1)
Musisz pójść do lekarza od oczu
- 4 2
-
2020-06-10 23:41
patrzałkologa
- 1 0
-
2020-06-10 08:53
Do tego żeby jechać max 50 km /h nie trzeba znaku , to wynika z przepisów i ty kierujący powinieneś o tym wiedzieć .
- 11 4
-
2020-06-10 07:08
Jeśli ktoś przekroczył dozwoloną prędkość o 50 km/h od dozwolonej powinien mieć zarekwirowany samochód. (11)
Powinno być to potraktowane jako narzędzie przestępstwa .
- 112 68
-
2020-06-10 08:03
Spoko, kupuję złom za 1000 i lecę (3)
będzie może nawet tanie niż mandaty płacic
- 4 13
-
2020-06-10 09:29
złomem za 1000zł się nie rozpędzisz
a nawet gdyby to sam prędzej zginiesz
- 6 7
-
2020-06-10 10:48
kto ci go zaakceptuje na przegladzie? (1)
- 0 6
-
2020-06-10 11:55
A po co ktoś ma akceptować na przeglądzie? Samochód z przeglądem jest lepszy?
Bez przeglądu tak samo jeździ jak i bez. A jak ktoś jest pedantyczny i musi mieć "przegląd", to musi go sobie "załatwić". Taniej niż naprawiać auto.
- 4 2
-
2020-06-10 08:07
(1)
I przekazany Tobie?
- 1 4
-
2020-06-10 11:09
czemu nie? jesli umie szanowac zasady poruszania to lepiej zeby takiemu przekazac.
- 0 1
-
2020-06-10 11:03
(3)
Ale to nie przestępstwo to tylko wykroczenie.
- 1 1
-
2020-06-10 11:10
wykroczenie? jak kogos narazasz na smierc? (2)
cos ci sie pomieszalo. dobry adwokat i przegrasz w sadzie.
- 0 2
-
2020-06-11 07:21
A jednak wykroczenie i to nie ja sie mylę tylko tak stanowi prawo
- 0 0
-
2020-06-11 07:22
W sadzie by przegrał, w sądzie by odpowiadał za wykroczenie
- 0 0
-
2020-06-10 13:31
Jeżeli przestępstwo
Jeszcze dożywotnie więzienie.
- 0 3
-
2020-06-10 07:09
I co z tego że złapią? 200zł mandatu wlepią? (7)
ze śmiechu pirat pęknie
- 110 6
-
2020-06-10 08:23
(1)
nie mandat a prawko ci zabieraja, możesz sprawdzić :))
- 1 1
-
2020-06-10 09:10
To będzie jeździł bez. Żaden problem to jest u nas.
- 10 0
-
2020-06-10 08:28
(4)
Całe szczęście że są punkty no i za przekroczenie o 50 utrata lejcy. Trzeba tylko resztę dopracować żeby za jazdę bez uprawnień naprawdę zabolało.
- 4 1
-
2020-06-10 09:30
tjaaa niedawno tu na trójmiasto pisali, że "zatrzymanemu z podwójnym wyrokiem odebrania prawa jazdy" (3)
ten kraj to KPiNA!
- 4 0
-
2020-06-10 10:08
(2)
To wyjedźcie frustraci i wtedy będziecie jeździć zgodnie z przepisami tak jak wam to pasuje... wchodzić na jezdnię i wyjeżdżać rowerkiem prosto pod koła aut... droga wolna
- 0 6
-
2020-06-10 11:11
idz na badania psychiatryczne
- 2 1
-
2020-06-11 07:23
I kto tu jest frustratem?
- 0 0
-
2020-06-10 07:10
Zróbcie z tym porządek (4)
To co się tam dzieje to przechodzi ludzkie pojęcie. Surowo karać kierowców łamiących przepisy. Znając życie to dopiero po jakiejś tragedii zaczną "coś robić" a po czasie znowu wróci do poprzedniego stanu.
- 88 14
-
2020-06-10 08:30
A kto ma to zrobić? Państwo z dykty zainteresowane tylko tym by dać swoim dobre posady.
- 5 2
-
2020-06-10 09:21
(1)
możesz rozwinąć o co dokładnie chodzi?
- 0 1
-
2020-06-10 11:12
o obywatelskie patrole z pałami
zeby takich cwaniakow temperowac.
- 0 1
-
2020-06-10 11:20
to nie jest miasto dla ludzi
to miasto jest dla blachośmierdzieli
- 0 0
-
2020-06-10 07:13
Gdzie są teraz ci którzy zawsze pytają czy samochody jeżdżą po ścieżkach rowerowych? (21)
- 64 16
-
2020-06-10 07:31
Jestem (1)
Czy samochody jeżdżą po ścieżkach rowerowych?
- 15 6
-
2020-06-10 10:49
tak. aj du. owszem jawohl
- 1 3
-
2020-06-10 08:37
O, już kilka minusów
Pewnie od tych co "ale muszą", "bo się spieszą" i "tylko na chwilę"
- 14 3
-
2020-06-10 09:24
Czytelniczka wysłała zdjęcie na dowód. (17)
Tylko dowód czego? Że nie ma tam żadnego znaku o drodze rowerowej? Na zdjęciu samochód jedzie po wylanym pasku asfaltu. Więc o co chodzi?
- 9 16
-
2020-06-10 10:08
Ty (8)
Jesteś głupi czy tylko udajesz?
- 12 4
-
2020-06-10 10:38
A Ty jesteś taki odważny bo w necie? "Głupi (po rodzicu)" to ja mogę wpisać w indeks twojej latorośli. (5)
Jeżdżę tamtędy codziennie i widzę niejedno. To poligon. Oznakowanie i organizacja ruchu tam to dramat. Weźmy takie skrzyżowanie Kartuskiej z aleją PA. rondo nie rondo z przypadkowymi zmieniającymi się wyjazdami. Ludzie jeżdżą po tym jak chcą. A Ci co wyjeżdżają sami nie wiedza komu ustąpić. W nocy nabazgrali tam oznakowanie poziome. Tyle, że nijak to się ma to aktualnej organizacji ruchu. A ten wyasfaltowany kawałek, który to rzekomo jest rowerową autostradą? nie jest tam oznakowany. Samochody wjeżdżają tam bo wygląda to jak jezdnia.
- 6 11
-
2020-06-10 11:44
(1)
Nie ogarniasz oznaczeń drogowych proszę oddaj PJ najbliższemu patrolowi policji. Auto przyjmie jeden taki redemptorysta. Rozumiem, że jesteś jednym z tych rozszczeniowców, co jeżdżą jak chcą, parkują jak bądź i zawsze winne jest oznakowanie lub inny uczestnik ruchu. Drzewa przy drodze też wyciąć? Ile sobie życzysz pobocza? 25m styknie? No i droga też jest zła, bo niedobrzy drogowcy zamiast długiej i szerokiej drogi zbudowali zakręt.
- 8 6
-
2020-06-10 16:57
Głupie to twoje czepianie się, tam faktycznie tak jest i nikt nic nie wie jak tam jechać... to jest właśnie przykład dużej ilości znaków postawionych byle jak:( a droga rowerowa jeszcze nie jest oddana do ruchu dla rowerzystów
- 1 2
-
2020-06-10 12:27
Do polskiego kierowcy trafia tylko oznakowanie w postaci zasieków i betonowych barier
Inaczej przeoczy
- 7 1
-
2020-06-10 12:40
(1)
Możemy się spotkać na myjni obok ścieżki rowerowej, której nie widzisz. Najpierw policjant, potem sygnalizacja potem oznakowanie pionowe a na końcu poziome proste prawda? I też jeżdżę tamtędy codziennie. Po jezdni , nie po ścieżce nie po chodniku
- 7 2
-
2020-06-10 23:36
Nieprawda
Oznakowanie poziome i pionowe są tak samo ważne i muszą być spójne. Nie wiem skąd ten popularny pogląd że niby pionowe jest ważniejsze.
- 0 1
-
2020-06-10 15:25
tam wcale nie widac, ze to sciezka (1)
wyglada jak normalny pas drogi !!!!!!!!!
- 4 3
-
2020-06-10 16:14
taa, oddzielony od 3 pasa chodnikiem. Weź już....
A ten 3 pas to pewnie ekstra dla beęwu i hąd co by się nie pozabijali XD
- 5 2
-
2020-06-10 10:10
(4)
Ale już im się należy, na Adamowicza jeszcze nie oddali ścieżki rowerowej, ale ped**arze już po niej jeżdżą i się rzucają że ich nie przepuszczam..:)
- 9 7
-
2020-06-10 12:41
No przecież po to zbudowali DDR żeby nią jeździć to o co chodzi? (3)
- 3 3
-
2020-06-10 16:59
(2)
Adamek255, umiesz czytać ze zrozumieniem? Jeszcze nie jest oddana do użytku więc nie jest ścieżka rowerową:(
- 1 3
-
2020-06-10 18:11
(1)
skoro nie oddana to nic się tam nie powinno poruszać włącznie z twoim folckiem
- 3 2
-
2020-06-10 22:39
Ja nią nie jeżdżę
- 0 0
-
2020-06-10 11:11
Sa znaki. Przejedz sie to zobaczysz.
- 1 4
-
2020-06-10 15:57
neiwiem bo nie byłem ale te zdjecie pokazuje ze niema tam zadnego oznaczenia drogi rowerowej
Widac z daleka ze ona jest zle wykonana powinna być oddzielona wysokim pasem zieleni
- 2 1
-
2020-06-11 01:54
Jest w tym trochę racji
Już podczas budowy jakość oznakowania była skandaliczna a teraz wcale nie jest lepiej, aż prosi się o tragedię. W dodatku w niektórych miejscach skrzynki sterujące są otwarte. Tylko czekać na wypadek z udziałem dzieci bo prąd i dziecko to pewna śmierć.
- 0 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.