- 1 Rezerwiści idą na ćwiczenia. Kto najpierw? (219 opinii)
- 2 Śmierć w stoczni: zabójstwo, a nie wypadek (275 opinii)
- 3 Zabójca z Jagatowa przyznał się do winy (150 opinii)
- 4 Nabrzeże Hanzy na Wyspie Spichrzów (140 opinii)
- 5 Studenci z nową wizją al. Niepodległości (251 opinii)
- 6 15 mln dofinansowania na prace na Puckiej (51 opinii)
Kontrowersyjny wyrok sądu w sprawie Hansa G. i Natalii Nitek-Płażyńskiej
Natalia Nitek-Płażyńska musi zapłacić 10 tys. zł zadośćuczynienia za potajemne nagrywanie swojego byłego pracodawcy - Hansa G. Niemiecki biznesmen, który na nagraniach przyznaje, że "jest hitlerowcem" i chciałby "zabić wszystkich Polaków", ma zapłacić również 10 tys. zł zadośćuczynienia za te słowa. Nie milkną echa kontrowersyjnego wyroku gdańskiego sądu.
Niemniej wyrok wydany w środę przez Sąd Apelacyjny w Gdańsku jest tak kontrowersyjny, że uznaliśmy, iż warto przypomnieć i opisać całą historię.
Potajemne nagrania obciążają przedsiębiorcę
Warto jednak pamiętać, że wyrok Sądu Apelacyjnego w Gdańsku dotyczy nie postępowania karnego, a cywilnego pozwu złożonego przez Natalię Nitek-Płażyńską przeciwko swojemu byłemu pracodawcy.
Kilka lat temu była ona pracownicą działającej w Dębogórzu firmy należącej do Hansa G.. Wówczas też zdecydowała się na potajemne nagrywanie swoich rozmów z szefem. Dlaczego? Niemiecki biznesmen miał regularnie w ostrych słowach wypowiadać się o Polakach.
Treść nagrań zarejestrowanych przez Natalię Nitek-Płażyńską może szokować. Słychać na nich, jak G. mówi, że "nienawidzi Polaków", że "oni wszyscy są cwelami i idiotami" oraz retorycznie pyta: "Powinienem ich zabić? [...] Powinienem postawić ich pod ścianą?". Co więcej, na nagraniach G. przyznaje też, że "zabiłby wszystkich Polaków". Mówi także wprost: "jestem hitlerowcem".
O sprawie zrobiło się głośno w 2016 roku, kiedy nagrania zarejestrowane przez Nitek-Płażyńską upubliczniono w odcinku programu "Otwartym tekstem" na antenie TV Republiki.
Wygrana Nitek-Płażyńskiej przed sądem pierwszej instancji
Nitek-Płażyńska złożyła też pozew cywilny przeciwko Hansowi G., w którym domagała się wpłaty przez niemieckiego przedsiębiorcę 150 tys. zł zadośćuczynienia na rzecz muzeum Stutthof w lesie Piaśnickim oraz przeprosin dla siebie i innych pracowników firmy G.
Jej żądania w dużej mierze uwzględnił sąd pierwszej instancji, w tym przypadku Sąd Okręgowy w Gdańsku, choć zmniejszył kwotę zadośćuczynienia do 50 tys. zł. Oddalił za to tzw. pozew wzajemny Hansa G. w którym ten domagał się uznania Nitek-Płażyńskiej winną nagrywania go bez zgody. G. domagał się od żony posła PiS zapłaty 10 tys. złotych na konto WOŚP.
Kontrowersyjny wyrok Sądu Apelacyjnego w Gdańsku
Niemiecki biznesem, który nigdy nie kwestionował treści samych nagrań, a jedynie tłumaczył przed sądem, że "bywa cholerykiem", odwołał się od tego rozstrzygnięcia, a sąd wyższej instancji zajął się sprawą w środę, 4 marca 2020 roku.
Wyrok - już prawomocny - może zaskakiwać.
Po pierwsze Hans G. nie musi płacić 50 tys. zł zadośćuczynienia, a jedynie 10 tys. zł. Po drugie sąd zmienił też treść przeprosin, które przedsiębiorca musi złożyć.
Po wyroku sądu pierwszej instancji musiał on napisać:
"Wyrażam głęboki żal za zastosowaną przeze mnie retorykę nienawiści do narodu polskiego, która jest niedopuszczalna. [...] Mam świadomość, iż losy naszych narodów opierają się na trudnej historii i dlatego relacje polsko-niemieckie wymagają odpowiedniej delikatności i poczucia odpowiedzialności".
Teraz G. ma przeprosić w następujący sposób:
"Ja, Hans G., przepraszam Natalię N.-P. za naruszenie jej dóbr osobistych w postaci godności i poczucia tożsamości narodowej, wyrażam żal z tego powodu oraz oświadczam, że wypowiedziane przeze mnie słowa, poniżające Naród Polski w okresie zatrudnienia powódki w POS S. spółce z ograniczoną odpowiedzialnością w D., nie odzwierciedlają moich poglądów".
Nitek-Płażyńska też musi zapłacić
Co więcej, Sąd Apelacyjny w Gdańsku uznał też, że Nitek-Płażyńska musi zapłacić za potajemne nagrywanie swojego pracodawcy i wpłacić 10 tys. zł na rzecz fundacji organizującej WOŚP, a także przeprosić G.:
"Ja, Natalia N.-P., przepraszam Hansa G. za naruszenie jego dóbr osobistych w postaci prawa do prywatności poprzez nagrywanie i upublicznienie rozmów bez jego zgody".
Po wydanym w środę wyroku oburzenia nie kryła sama Natalia Nitek-Płażyńska.
- W Gdańsku, polskim mieście, sąd wycenia niżej godność Polaka, opluwanego przez Niemca zwącego się hitlerowcem aniżeli poczucie prywatności tego Niemca - napisała w mediach społecznościowych.
Nieprawomocny wyrok także w procesie karnym
Warto pamiętać, że przeciwko niemieckiemu przedsiębiorcy toczyła się także sprawa karna. Ją rozpatrywał Sąd Rejonowy w Wejherowie. Pod koniec zeszłego roku skazał on Hansa G. na karę ośmiu miesięcy więzienia w zawieszeniu na dwa lata za znieważenie swoich pracowników.
Wyrok ten nie jest jednak prawomocny, a G. odwołał się od niego.
Opinie (1061) ponad 200 zablokowanych
-
2020-03-05 13:35
Opinia wyróżniona
Kontrowersyjny? Tu nie ma zadnych kontrowersji. To po prostu skandal. (2)
Nawwt jeśli sąd chciał złagodzić wyrok dla Niemca tak żeby tylko dac mu nauczkę i reprymendę, to nakaz przepraszania go jest po prostu skandaliczny. Gdyby to ode mnie zalezało to ta sedzia tego samego dnia pakowałaby karton ze swoimi rzeczami a na drugi dostałaby zakaz pracy. Kto ma bronić naszego państwa skoro nawet polski sąd nie robi tego w
Nawwt jeśli sąd chciał złagodzić wyrok dla Niemca tak żeby tylko dac mu nauczkę i reprymendę, to nakaz przepraszania go jest po prostu skandaliczny. Gdyby to ode mnie zalezało to ta sedzia tego samego dnia pakowałaby karton ze swoimi rzeczami a na drugi dostałaby zakaz pracy. Kto ma bronić naszego państwa skoro nawet polski sąd nie robi tego w obliczu lżenia przez Niemca. Gdyby wyzywał nas od złodziei, brudasów, pijaków itp można by machnąć ręką i tylko popukac się w czoło. Ale przywoływanie rozstrzeliwania Polaków w czasie II wojny śiwatowej jest karygodne. Przecież to robili własnie m.in. jego przodkowie i jeśli niemiec po 80 latach opowiada takie rzeczy jak na nagraniu to trzeba dać klapsa profilaktycznie a nie karać tych, którzy ujawnili jego chore wyzywanie.
- 1154 131
-
2022-03-05 12:01
Czy tej sprawy nie prowadził czasem Potyrała ?
- 0 0
-
2020-03-10 16:40
Miki
Ale Gdańsk dzięki Adamowiczowi jest już prawie niemiecki dlatego sądy tam są pobłażliwe dla swoich, a wszystko co ma związek z polskością jest rugowane i ośmieszane.
- 0 1
-
2020-03-05 13:43
Opinia wyróżniona
Wyrok sądu budzi kontrowersje, ale pamiętajcie o jednym - sąd nie stanowi prawa (71)
Jestem zaskoczony tym wyrokiem, który uważam za bardzo kontrowersyjny i niesprawiedliwy. Nie podzielam jednak oburzenia wszystkich, że ten wyrok dowodzi, że sądy w Polsce działają źle. Nikt z komentujących nie zwrócił uwagi, że sędzia działa w ramach prawa, czyli w ramach ustaw, jakie uchwalił Sejm. Jeżeli w prawie jest zapis, który penalizuje zachowanie panie Natalii, to sąd nie miał wyjścia i musiał ją za to ukarać. Jeśli uważacie, że przepis jest zły uwagi do posłów, a nie do sędzi.
- 276 653
-
2020-09-03 19:09
Sąd nie może ignorować prawa, w całości ani w części.
Kodeks karny
Art. 25.
§ 1.
Nie popełnia przestępstwa, kto w obronie koniecznej odpiera bezpośredni, bezprawny zamach na jakiekolwiek dobro chronione prawem.
§ 2.
W razie przekroczenia granic obrony koniecznej, w szczególności gdy sprawca zastosował sposób obrony niewspółmierny do niebezpieczeństwa zamachu,Kodeks karny
Art. 25.
§ 1.
Nie popełnia przestępstwa, kto w obronie koniecznej odpiera bezpośredni, bezprawny zamach na jakiekolwiek dobro chronione prawem.
§ 2.
W razie przekroczenia granic obrony koniecznej, w szczególności gdy sprawca zastosował sposób obrony niewspółmierny do niebezpieczeństwa zamachu, sąd może zastosować nadzwyczajne złagodzenie kary, a nawet odstąpić od jej wymierzenia.
(...)
§ 3.
Nie podlega karze, kto przekracza granice obrony koniecznej pod wpływem strachu lub wzburzenia usprawiedliwionych okolicznościami zamachu.
Art. 26.
§ 1.
Nie popełnia przestępstwa, kto działa w celu uchylenia bezpośredniego niebezpieczeństwa grożącego jakiemukolwiek dobru chronionemu prawem, jeżeli niebezpieczeństwa nie można inaczej uniknąć, a dobro poświęcone przedstawia wartość niższą od dobra ratowanego.
§ 2.
Nie popełnia przestępstwa także ten, kto, ratując dobro chronione prawem w warunkach określonych w § 1, poświęca dobro, które nie przedstawia wartości oczywiście wyższej od dobra ratowanego.
§ 3.
W razie przekroczenia granic stanu wyższej konieczności, sąd może zastosować nadzwyczajne złagodzenie kary, a nawet odstąpić od jej wymierzenia.
Sędzia, gdyby chciał, miał aż nadto możliwości, aby zgodnie z prawem polskim zaniechać karania p. Natalii Nitek-Płażyńskiej.
Gdyby chciał...- 1 0
-
2020-07-15 09:54
Drugie tło
Nie wszystko co zostało zaprezentowane przez Nitek jest zgodne z prawdą. Motywacja nagrywającej ma prawdopodobnie drugie tło. Sama forma prezentacji tego "nagrania" naruszała wszelkie podstawy prawne. Wyrok sądu okręgowego z 10 lipca 2020 r. w sprawie karnej oparł się o szczegółową analizę nagrania w którym Nitek częściowo sprowokowała swego
Nie wszystko co zostało zaprezentowane przez Nitek jest zgodne z prawdą. Motywacja nagrywającej ma prawdopodobnie drugie tło. Sama forma prezentacji tego "nagrania" naruszała wszelkie podstawy prawne. Wyrok sądu okręgowego z 10 lipca 2020 r. w sprawie karnej oparł się o szczegółową analizę nagrania w którym Nitek częściowo sprowokowała swego pracodawcę do wypowiedzi które nigdy nie powinny paść. Proponuję zapoznać się z wyrokiem z 10.07.2020 który w oparciu o dokumenty (analizę nagrania Nitek) daje inne światło na zarzuty stawiane przez Natalię Nitek Płażyńska w programie TV z 2016 r..
Czekam na kasację obu wyroków i ponowne rozpatrzenie w/w pozwów. Czy nowe dowody nie zmienią wyroków na nie korzyść powódki?- 0 1
-
2020-03-12 10:52
upubliczniała, to wiele wyjasnia
wyrok nie jest aż tak kontrowersyjny.
Pani Natalia powinna winić swój temperament i brak cierpliwości, choć po ludzku jestem w stanie ją zrozumieć . Wyrok na pewno byłby inny, gdyby poprzestała na nagraniu i przekazaniu nagrań organom ścigania i przedstawienia go w Sądach w procesie cywilnym.
Pani Natalia jednak niewyrok nie jest aż tak kontrowersyjny.
Pani Natalia powinna winić swój temperament i brak cierpliwości, choć po ludzku jestem w stanie ją zrozumieć . Wyrok na pewno byłby inny, gdyby poprzestała na nagraniu i przekazaniu nagrań organom ścigania i przedstawienia go w Sądach w procesie cywilnym.
Pani Natalia jednak nie wytrzymała i musiała upublicznić te nagrania. i dlatego wyrok jest jaki jest.
oczywiście kontrowersyjne jest zrównanie zadosćuczynienia Hansa G i Pani Natalii, obniżenie zadośuczynienia Hansa G do 10 tys. Ale już nie to, że w ogole zadośćuczynienie od Pani Natalii zasądzono kontrowersji nie budzi.- 1 0
-
2020-03-08 14:07
Wyrok jest haniebny i nie do usprawiedliwienia
Dwa wyroki kasty. W każdym skrajne, wykluczające się uzasadnienia. Frasyniuk, przed policjantem może zataić swoje personalia, może go kopać i może blokować legalny marsz, "realizując społecznie uzasadniony cel" odbierający prawo innych do zgromadzeń??? W Gdańsku zapadł wyrok, w którym sędzia uznał, że nagrywanie przez Natalię Nitek-Płażyńską
Dwa wyroki kasty. W każdym skrajne, wykluczające się uzasadnienia. Frasyniuk, przed policjantem może zataić swoje personalia, może go kopać i może blokować legalny marsz, "realizując społecznie uzasadniony cel" odbierający prawo innych do zgromadzeń??? W Gdańsku zapadł wyrok, w którym sędzia uznał, że nagrywanie przez Natalię Nitek-Płażyńską swojego byłego pracodawcy, zdeklarowanego nazisty, hitlerowca, - Hansa G., który na nagraniach przyznaje, że "jest hitlerowcem" i chciałby "zabić wszystkich Polaków" nie jest już "realizacją społecznie uzasadnionego celu", zdemaskowaniem przestępcy, podlegającego pod paragrafy karne, ale czynem niegodnym. Ciekawe gdyby nagrała faszystowskiego szefa, który wyznawałby przed nią, że szykuje się na noc kryształową i ma zgromadzone materiały wybuchowe. Dla mnie to niegodna służby Polsce łajza a nie sędzia.
- 1 1
-
2020-03-07 09:33
brak spolecznej empatii
Stan wyzszej koniecznosci KK art26 punkt 1 pozwalał na odstąpienie od ukarania. W podstawie jest to, że powod chronil dobro publiczne jak i osobiste zabezpieczając materiał dowodowy i poszlakowy. Naturalnie Sedzia mogła z tego paragrafu skorzystać a dlaczego został pominiety i nie skomentowany przez Sąd tego nie wiem. Jeśli nawet nie skorzystał Sad
Stan wyzszej koniecznosci KK art26 punkt 1 pozwalał na odstąpienie od ukarania. W podstawie jest to, że powod chronil dobro publiczne jak i osobiste zabezpieczając materiał dowodowy i poszlakowy. Naturalnie Sedzia mogła z tego paragrafu skorzystać a dlaczego został pominiety i nie skomentowany przez Sąd tego nie wiem. Jeśli nawet nie skorzystał Sad z prawa od odstąpienia od wymierzenia kary za nagrywanie to pominięcie prawa do obrony godności i dobra publicznego jest tutaj rażąco niesprawiedliwe. Wypowiadane grozby bezpośrednio grozily poszkodowanej lub uprawdopodobnialy zamiar. W mojej ocenie nie jest to wyrok dobry społecznie. Osobiście złożyłbym pozew na terenie Niemiec. Za takie wypowiedzi i gęsty nasi sąsiedzi wydają surowe wyroki pozbawienia wolności i kary pieniezne.
- 0 0
-
2020-03-06 22:26
Farsa
Sąd nie musiał karać pani Natalii, mógł odstąpić od karania lub inaczej sformułować żądanie, bo przeprosiny Polaka pod adresem niemca, który tegoż Polaka znieważył, to kpina z Polski jako Państwa. P. Natalia działała w interesie wszystkich Polaków, być może sędzina bardziej sympatyzuje z hitlerowcami niż narodem, który reprezentuje. Sędzina powinna
Sąd nie musiał karać pani Natalii, mógł odstąpić od karania lub inaczej sformułować żądanie, bo przeprosiny Polaka pod adresem niemca, który tegoż Polaka znieważył, to kpina z Polski jako Państwa. P. Natalia działała w interesie wszystkich Polaków, być może sędzina bardziej sympatyzuje z hitlerowcami niż narodem, który reprezentuje. Sędzina powinna iść pod krytykę swojego środowiska i powinna być odsunięta od sądzenia w podobnych sprawach, bo nie reprezentuje już Polski, lecz coś bliżej nieokreślonego. A poza tym Gdańsk nigdy nie chciał do Polski, a zawsze bardziej ciągnęło go do niemiec. Gdyby rozprawa odbyła się w Warszawie, zupełnie inny byłby klimat i wyrok. Szkoda, że kobiecie prawie nikt nie chciał pomóc, jedna organizacja się ujęła, że nie otrzymała najlepszych prawników. Smutne jest to wszystko.
- 3 0
-
2020-03-06 19:04
Cały ten raban podnoszą apologeci babci Pawlakowej, tej od granatów...
- 0 1
-
2020-03-06 16:30
Sąd prawa nie stanowi, ale wybiera sobie paragrafy.
A czy Lwa Rywina pytano o zgodę na nagrywanie i ujawnianie nagrań? Raczej nie. I co, ktoś z GW dostał za to grzywnę? A czy Jarosława Kaczyńskiego pytano o zgodę na ujawnienie treści jego rozmów w sprawie budowy wieżowca w Warszawie? Raczej nie. I co, kto za to dostał grzywnę? Prawda jest taka, że nasze sądy wydają wyroki wedle własnego widzimisię,
A czy Lwa Rywina pytano o zgodę na nagrywanie i ujawnianie nagrań? Raczej nie. I co, ktoś z GW dostał za to grzywnę? A czy Jarosława Kaczyńskiego pytano o zgodę na ujawnienie treści jego rozmów w sprawie budowy wieżowca w Warszawie? Raczej nie. I co, kto za to dostał grzywnę? Prawda jest taka, że nasze sądy wydają wyroki wedle własnego widzimisię, a nie żeby było sprawiedliwie. Z tego samego kodeksu, w analogicznej sprawie można dostać 0, 5 albo i 10 lat. Jak się Jaśnie Panu Sędziemu zasądzi. I to jest oburzające. Ta uznaniowość i samowola. Równi i równiejsi.
- 5 1
-
2020-03-06 15:28
Mógł też odstąpić od wymierzenia kary tak, jak w przypadku Frasyniuka, poprzez wskazanie wyższej wartości, której broniła Polka.
- 4 1
-
2020-03-06 13:38
Ty tak serio?
- 4 1
-
2020-03-06 09:06
A ja bym chciał zobaczyć akt oskarżenia i uzasadnienie wyroku, bo z szczątkowych informacji wynika, że pani Natalia miała jeszcze inne intencje, niż sama sprawiedliwość. Chciałbym, żeby dziennikarze dawali link do takich informacji. Ciekawe czy większość komentujących byłaby równie oburzona gdyby narodowość nie grała tu roli, albo Niemiec groził Rosjanowi.
- 0 4
-
2020-03-06 07:58
W ramach jakiego prawa
Który przepis wiąże sędziów z wpłatami na WOŚP ?
- 5 1
-
2020-03-06 07:48
Wyroki
Nie musza być zgodne z litera prawa , maja być sprawiedliwe!!!!!!
- 3 2
-
2020-03-06 06:55
głupoty piszesz
To na etapie sądów niższych instancji sędziowie działali wbrew obowiązującemu prawu? Nie znali przepisów regulujących to przestępstwo? Nie. Po prostu w naszym "postgebelsowskim" Gdańsku znalazł się kolejny sędzia typu Milewski, dla którego najważniejsze było, żeby sprawić przyjemność osobom pokroju wnuczka dziadka z Wermachtu.
- 7 0
-
2020-03-06 01:40
Sąd Apelacyjny w składzie trzech sędziów (1)
Jeśli jutro ktoś w mediach opluje i oskarży was publicznie posługując się nagraniem urywków waszych wypowiedzi które przeinaczone postawią was pod osądem ulicznym czy zmienicie zdanie? Niemiec dał się wmontować przez własna głupotą do czego się przyznał Czy Natalia Nitek miała prawo w 2016 r. z imienia/nazwiska oraz nazwy i adresu firmy rzucać publicznie wyrywki nagrań tel. które zniszczyły Niemca bez wyroku? Czym była by dzisiaj Natalia Nitek bez tego rozgłosu?
- 3 10
-
2020-03-06 19:15
E tam, nie ma co demonizować.
Cycata blondyna zawsze się przyda politykowi, który w dłuższej perspektywie celuje pod żyrandol. Zwłaszcza gdy ten polityk ma genetyczne zadatki.
- 1 2
-
2020-03-06 05:14
Probujesz polakom wytlumaczyc jak działa sąd ?
Chloooooopie zapomnij ,ze ktoś w tej Polsce Cie zrozumie. Ludzie maja w glowie ,ze ich zdanie tez sie liczy stolec prawda , chodza pitoly i uwazaja ,ze maja racje a nie wiedzą jak działa co kolwiek o czym sie wypowiadaja, ale oni wiedza !!!
uwolinic hansa !!!- 0 6
-
2020-03-05 22:49
Będzie tego pitolenia,
sąd w Polsce stosuje prawo tak, jak mu się podoba. Dosyć głodnych kawałków, że to jedynie praca w ramach istniejącego prawa. Jak sąd chce, to uniewinnia obywateli "wybitnych", a za PiSowskie nazwisko, to ukradł, czy jemu ukradli - zamieszany w sprawę.
- 6 1
-
2020-03-05 21:22
Zgadzam się z tobą to jest wyrok w ramach prawa. Pani Natalia dostała kare za to co zrobiła czyli upubliczniła rozmowę którą nagrała. Inna była by sprawa gdyby oddała to jako dowód do prokuratury jako mowa nienawiści czy propagowanie faszyzmu a w trakcie trwania procesu ktoś by udostępnił te nagranie i tyle. Sprawa umorzona bo nie wiadomo kto. I
Zgadzam się z tobą to jest wyrok w ramach prawa. Pani Natalia dostała kare za to co zrobiła czyli upubliczniła rozmowę którą nagrała. Inna była by sprawa gdyby oddała to jako dowód do prokuratury jako mowa nienawiści czy propagowanie faszyzmu a w trakcie trwania procesu ktoś by udostępnił te nagranie i tyle. Sprawa umorzona bo nie wiadomo kto. I zapewne zarzuty dla Hansa. Nie było by kary dla Pani Natali a Hans bił by się w piersi. A tak to teraz Hans zagrał skruszonego choleryka i pokrzywdzonego. Co do wyroku tak poczęści racja. Sąd ma tak zwane widełki i mógł dać najwyższą kare a jak wiadomo każdy sąd musi wydać taki wyrok by był utrzymany w wyższej instancji inaczej ma się złą notę. ( to jest chore) bo musisz myśleć czy inny sędzia ci nie podważy twojego wyroku jak tak to będziesz miał gniew szefa nad biurkiem. Pozdro
- 5 5
-
2020-03-05 21:09
Sędzia ma do dyspozycji wiele możliwości (2)
n.p. środek w postaci nadzwyczajnego złagodzenia kary.
- 6 1
-
2020-03-06 00:59
serio? widzę że masz doświadczenie (1)
ale w procesie karnym, a to był cywilny. subtelna róznica,co?
- 3 6
-
2020-03-06 17:40
No skoro masz wiedzę to się skup bo:
sędzia mógł Płażyńskiej ( bo prawo złamała) zasądzić symboliczną karę np 10 zł a nie zrównywać ją z tym kogo skarżyła bo posadził ją z tym człowiekiem na jednym krześle czyli czyniąc z niej przestępcę ( w procesie karnym Niemiec zostanie skazany.
- 4 2
-
2020-03-05 20:29
Czyli poprzedni
wyrok był niezgodny z prawem?! Co za bzdura!!!
- 8 1
-
2020-03-05 20:12
TVN (1)
Dlaczego dziennikarze TVN nie odpowiedzą prawnie za nagrywanie neonazistów w Wodzisławiu świętujących ur. hitlera ????? Powinni mieć za to proces , zapłacić grzywne i publicznie przeprosic zainteresowana grupe !!!! Absurd jakis.... Wolne sady interpreuja prawo jak chca...jaki paragraf im pasuje takiego uzyja. Nie czekajmy na wiatr....Niech PIS rozpedzi to towarzystwo
- 12 3
-
2020-03-06 00:59
otóż skup się: bo to był proces cywilny, a do tego trzeba... uwaga... pozwu!
a z wiatrem to twój pis może bąka puścić, nieudacznicy na każdym polu. a sądom jak by najlepiej jarosław wyłożył interpretację,co?
- 3 10
-
2020-03-05 18:20
Uzasadnienie wyroku jest horrendalne. To nie jest kwestia stanowienia prawa tylko jego chamskiego naciągania
- 14 1
-
2020-03-05 17:01
Czyli (1)
Sekielski jak nagrywa potajemnie to mu się należą nagrody, a jak nagrywa lżona kobieta to kara.
- 20 3
-
2020-03-06 00:56
namów tych księży, żeby go za to pozwali, zobaczymy jak się skończy
sęk w tym, że mało który nagrany się na to decyduje, bo najczęściej nabroił
- 2 8
-
2020-03-05 16:45
jarman (1)
Jeżeli sąd mógł uniewinnić Fransyniuka za kopanie policjanta argumentując działaniem w dobrej sprawie, to równie dobrze mógł taką kwalifikację zastosować w przypadku Pani Natalii. Ale widać, że sędziowie to kasta, która pokazuje maluczkim gdzie ich miejsce - doktryna Neumana działa!
- 21 2
-
2020-03-06 00:56
frasyniuk - proces karny,
tu - cywilny. dwie zupełnie inne rzeczy, ale dla laika bez różnicy,co? co by nie było - sąd niedobry
- 3 10
-
2020-03-05 16:09
zakaz monitoringu !!!
Nagrywanie przestepcow kradnacych cokolwiek czy napadajacych na kogos , rozumiem ze powinno byc karane ????? a wlasciciel monitoringu winien przeprosci przestepce ...Wolne sady to calkowitej wymiany !!!
- 25 0
-
2020-03-05 15:54
Twoje tłumaczenie jest z serii tych, w których sprawcy twierdzili w czasie II wojny światowej, że oni tylko rozkazy wykonywali!
- 13 0
-
2020-03-05 15:32
Mógł ją ukarać grzywną w wysokości 1 zł,.
- 17 1
-
2020-03-05 14:59
ahah (2)
To czemu Michnik nie poszedł do więzienia za nagrywanie Rywina??? Podwójne standardy...
- 27 0
-
2020-03-06 00:55
bo po pierwsze: mówimy o procesie cywilnym, ale połowa społęczeństwa nie odróznia go od karnego jak widać (1)
a po drugie - rywin widocznie go nie pozwał, a sąd nie działa z urzędu i nie pyta czy może chciałaby pani odszkodowanie.
- 1 8
-
2020-03-06 11:17
pozwać Michnika??????
żartujesz?
- 3 1
-
2020-03-05 14:18
Otóż w PL właśnie sądy stanowią prawo. Robią co chcą bo nikt im nic nie zrobi. (3)
Mogą kraść, łamać przepisy, brać łapówki, mataczyć zupełnie bezkarnie.
- 38 7
-
2020-03-05 14:33
Właśnie opisałeś polityków Prawa i ZPRawiedliwości XD (2)
- 4 33
-
2020-03-05 15:01
I to "XD". Wytrzyj mleko z papy i zabieraj się za lekcje.
- 14 2
-
2020-03-05 14:54
Koryto się kończy, kwicz głośniej bo naród nadchodzi z nożem.
- 18 5
-
2020-03-05 14:14
co Ty opowiadasz? (2)
Co Ty za bzdury piszesz. Na podstawie tego samego prawa sąd I instancji wydał rozsądny wyrok. Prawo się nie zmieniło od czasu wydania wyroku sądu w I instancji, to opinia sędziów się zmieniła, oceniających sprawę na podstawie tych samych przepisów i tego samego stanu faktycznego.
- 37 1
-
2020-03-06 08:36
To Rywin też niewinny? (1)
To dlaczego siedział w więzieniu? Dlaczego powstała komisja sejmowa? Odpowiedź jest znana: kiedy to jest na rękę komuś z "elyt", to nagrywanie jest OK. Ale jeżeli nagrywa żona pisiora, no to jest wtedy skandal!
I to tyle z niezależności sądów.- 8 0
-
2020-03-06 19:10
Ippon!
- 2 0
-
2020-03-05 14:15
A w głowie sędziego było tak: (6)
Ja pokaże Ci kobieto i Twojemu Pisiorowi, że my sędziowie możemy wszystko więc wara się nas tykać. I co mi zrobisz blondyneczko ? Jestem niezawisły i mogę wszystko.
- 56 11
-
2020-03-05 14:33
Mam dla ciebie dobrą radę. (5)
Ostatnio pRezydent Du*a mówił w mediach publicznych, że mimo podwyżek chleba, mięsa i innych produktów możemy się cieszyć, że olej potaniał. Więc weź trochę tego taniego oleju i wlej do tej swojej pustej makówki XD
- 11 39
-
2023-03-08 14:27
Ha ha ha! A on powinien zacząć olej nalewać do swojej pustej makowki, żeby już tej mordy nie darł!
- 0 0
-
2020-03-05 19:39
(1)
a do swojej już wlałeś ?
- 4 0
-
2020-03-06 11:16
najpierw trzeba mieć gdzie wlać
- 1 1
-
2020-03-05 14:51
Moja dla ciebie jest zaś taka: (1)
uważaj bo już niedługo skończy się wam sędziowska mafio prawo do bezkarnego niszczenia ludziom życia. Zapomnieliście, że immunitet został wam przez społeczeństwo nadany po to aby człowiek usłyszał sprawiedliwy wyrok, nie zaś po to abyście machali legitymacją i bezkarnie kradli na oczach narodu. Z niecierpliwością czekam kiedy będziecie gnić w więźniach.
- 32 6
-
2020-03-05 14:59
Za nasze podatki? Do obozu pracy taki sędzia powinien trafić.
- 23 4
-
2020-03-05 14:09
dajcie czlowieka a znajde na niego paragraf
Siedzowie działają wg ustaw i paragrafów ok . Ale zależy z jakiej ustawy i z jakiego paragrafu skorzystają w danej chwili . Czesto jest tak ze może z łagodniejszego a może z zupełnie innego. Czesto za te same wykroczenie zwylky czlowiek trafia nawet za kratki a syn sedziego czy polityka ma zawiasy lub grzywne
- 38 1
-
2020-03-05 14:02
To czekam
teraz aż ktoś posadzi Michnika za nagranie Rywina i ówczesny skandal prasowy. Też nagranie nielegalne.
- 42 4
-
2020-03-05 14:01
Nie prawda. (10)
Prawo prawem ale sędzia na koniec ma prawo ocenić i wyważyć wyrok. To na końcu każdego artykułu mówi kodeks. Ma prawo nie zastosować się literalnie do tego co jest w kodeksie jeśli uważa, że zaistniały inne okoliczności. Czysto hipotetycznie można sobie wyobrazić, że koleś z nienawiści rasowej kogoś zabił i jego prawa osobiste ( w tym przyp.
Prawo prawem ale sędzia na koniec ma prawo ocenić i wyważyć wyrok. To na końcu każdego artykułu mówi kodeks. Ma prawo nie zastosować się literalnie do tego co jest w kodeksie jeśli uważa, że zaistniały inne okoliczności. Czysto hipotetycznie można sobie wyobrazić, że koleś z nienawiści rasowej kogoś zabił i jego prawa osobiste ( w tym przyp. nagrywanie rozmów) nie mogą być wartością większą niż czyjeś zdrowie czy życie. Płażyńska złamała prawo ale powinna zostać za to jedynie upomniana bo negatywne skutki jej czynu są daleko mniejsze od zachowania strony przeciwnej. W PL faszyzm i nawoływanie do niego jest karalne.
- 48 7
-
2020-03-05 20:19
Gdzie tu miałeś nawoływanie do faszyzmu? (3)
Ciężko coś zrobić prawnie temu Niemcowi, bo zarzut karny dostał za leżenie pracowników, a nie Polaków.
Publicznie nic nie zrobił i w tym sęk. Kobietę ukarano za upublicznienie. Niemiec nie powiedział jej - powtórz to wszystkim Polakom. Bo wtedy byłaby czysta.- 4 7
-
2020-03-05 22:00
propagowanie nazizmu
Jesli nagram kolegę telefonem krzyczącego "seig hail" i "HH" w miejscu publicznym...puszcze to na FB , to sadze ze zainteresują sie nim specjalne służby kolego
- 8 1
-
2020-03-05 20:42
Przyznał się do tego, że jest faszystą. (1)
- 10 1
-
2020-03-05 22:02
nie obrażaj faszystów
On mowil ze jest hilerowcem...czytaj nazista . Rożnica miedzy faszyzmem a nazizmem jest taka jak miedzy socjalizmem a komunizmem
- 5 0
-
2020-03-05 19:19
Co powiecie na temat nagrań u Sowy? (1)
Profesjonalny aparat państwowy dał się nagrać kelnerom. Wyrok dostał właściciel knajpy i kelnerzy. Mimo, że ujawnili skandaliczną amatorszczyznę służb sąd ich skazał zamiast nagrodzić.
- 12 1
-
2020-03-06 19:08
Stasiu, daj spokój. Ci kelnerzy to wysoce szkoleni w L.
Szkoda bić pianę. Durnie nie pojmą, a ci co wiedzą, to już wiedzą...
- 0 0
-
2020-03-05 15:24
o matko (3)
takiej głupoty dawno nie widziałem: " To na końcu każdego artykułu mówi kodeks"
- 6 9
-
2020-03-05 15:27
Tak mówi ale nie w każdym artykule (2)
że sąd ma prawo własnej oceny niezależnie co mówią przepisy. Nie czepiaj się szczegółów bo dobrze wiesz o co chodzi.
- 7 4
-
2020-03-06 19:06
Bzdura. Sąd ma prawo do swobodnej oceny dowodów.
Ale gdy już je oceni i dopuści, to potem jest związany przepisem prawa.
- 1 0
-
2020-03-05 15:55
Waśnie dlatego się czepia, bo nie rozumie!
- 4 2
-
2020-03-05 13:54
Oczywiście, że dowodzi, że sądy źle działają. (6)
Nikt nie kazał łagodzić kary dla oskarżonego - to decyzja sądu.
Nikt nie kazał skazać tej Pani - to decyzja sądu.
Zrównanie kar jest karygodne.
Jak wiesz nasze prawo jest elastyczne i daje za dużo możliwości sądom. Można było zupełnie inną interpretację zastosować ale u nas Niemcy to prawie gospodarze.- 95 16
-
2020-03-05 18:38
Nie do końca. (2)
Oskarżona nie powinna upubliczniać nagrania a przekazać je organom ścigania. Też kiedyś kogoś nagrywałem, przekazałem zapis audio i video policji i nie miałem żadnych problemów. Policjanci wcześniej mnie uprzedzili, że nagrania nie mogę upublicznić. Fakt wyrok sądu stawia na równi pokrzywdzoną i obywatela Niemiec który obrażał Polaków. Cóż takich polityków wybieracie takie macie sądy.
- 16 16
-
2020-03-06 11:14
nie ma żadnych negatywnych skutków tego upublicznienia (1)
Przecież ona go nie nagrała podczas seksu, tylko gdy wygłaszał naziolskie przemowy. Ze swoimi poglądami się nie krył. Trzeba odnosić się do konkretnej sytuacji, a nie teoretyzować.
- 11 4
-
2020-03-09 07:16
Oczywiście że są negatywne skutki, bo jeśli z kimś rozmawiasz to przekazujesz informacje konkretnej osobie. Tak samo byś był mądry gdyby jakiś znajomy ciebie nagrał i wrzucił w internet jak opowiadasz coś krępującego albo nielegalnego? Jakieś palenie trawy, romans? Nie ma ludzi kryształowych, każdy kiedyś zrobił coś złego i o ile powinno się
Oczywiście że są negatywne skutki, bo jeśli z kimś rozmawiasz to przekazujesz informacje konkretnej osobie. Tak samo byś był mądry gdyby jakiś znajomy ciebie nagrał i wrzucił w internet jak opowiadasz coś krępującego albo nielegalnego? Jakieś palenie trawy, romans? Nie ma ludzi kryształowych, każdy kiedyś zrobił coś złego i o ile powinno się ponosić konsekwencje to z pewnością nie przez wygarnięcie wszystkiego do mediów. Był ostatnio taki przypadek jak zbiegiem okoliczności facet miał to samo imię i nazwisko co gwałciciel, ludzie nie pytali tylko zrobili mu z życia koszmar a dopiero potem wyszło. Nikt nie przepraszał, nie kasował obraźliwych komentarzy. Tak samo mogło być i tutaj, już widziałem że ludzie nawpychali negatywnych komentarzy w google maps dla firm co się nazywają podobnie!! Takie są efekty wywlekania sprawy do mediów, gwarantuję że przypadkowym ofiarom nikt nie pomoże.
- 0 1
-
2020-03-05 14:14
Dokładnie, zgadzam się z Filu (2)
Poza tym, co miała zrobić? Powiedzieć mu, że go będzie zaraz nagrywać? Przecież to śmiech na sali. Oczywiście, najpierw winę za taką możliwość interpretacji ponoszą ci, którzy taki bubel prawny wymyślili, ale sędzia też swój rozum ma. Babka chciała być patriotką, zawalczyć o godność, a sędzia pokazała jaka nagroda za to czeka, BRAWO!
- 64 10
-
2020-03-06 00:51
nie o nagrywanie tu chodzi
a przede wszystkim o upublicznienie prywatnej rozmowy. i nie było skazania, bo to nie proces karny, tylko cywilny.
- 9 9
-
2020-03-05 22:30
ten bubel wymyślili spasieni politycy z "sowy i kumpli" od flaszki ze strachu przed ujawnianiem ich prawdziwych mord sk.syńskich.
- 15 4
-
2020-03-05 13:58
W pelni popieram.
Szkoda, ze tak malo ludzi to rozumie.!
- 12 33
-
2020-03-07 10:48
Godność Polaka
Pieniądze nie mogą pochodzić z diety poselskiej
- 0 1
-
2020-03-06 23:01
wymiar (NIE)sprawiedliwosci pod sad!!!
- 1 1
Wszystkie opinie
-
2020-03-05 13:08
Ten wyrok to jakaś KPINA (77)
proszę się nie poddawać Pani Natalio.
- 1000 194
-
2020-03-05 13:28
(25)
Mnie zastanawia czy pani Nitek-Płażyńska protestowała w momencie występowania tych zdarzeń - obrażania Polaków, czy wolała nagrywać przez długi czas swojego pracodawce.
- 34 54
-
2020-03-05 13:36
Wolała iść do mediów i zarobić parę groszy. (12)
- 25 58
-
2020-03-05 14:18
Śliczna kobieta (3)
A ten Niemiec to się nie boi?
- 12 10
-
2020-03-05 15:15
Czyli w sądach jeszcze kolonializm i poddaństwo ... (2)
Skandal dla Polski
- 24 5
-
2020-03-05 16:16
Jak nic Hans jest człowiekiem służb niemieckich , stąd ta bezkarność
Jednego oficera niemieckich służb przyłapali na pedofiii u nas , też cicho
- 13 3
-
2020-03-05 18:23
Czyli jeszcze w Sądach jesteśmy kolonia niemiecka
Zobaczycie co się będzie działo jak media pójdą pod ustawy ...wojsko niemieckie przyjedzie
- 7 2
-
2020-03-05 16:19
(1)
Nie wyglada na czarna gdanska wdowe
- 7 6
-
2020-03-05 18:24
A ona z Polski jest ?
Myślałem że zdjęcie z Knessetu daliście
- 3 13
-
2020-03-05 17:06
Ty knurze szwabski zamilcz (2)
- 18 6
-
2020-03-05 18:04
A Sędziarka jest Polką? (1)
Babcia jej nie pamieta wojny?
- 10 3
-
2020-03-06 07:03
Może na czołgu przyjechała
- 6 1
-
2020-03-05 21:28
A feministki ruskie gdzie??? (2)
- 4 1
-
2020-03-06 16:59
Seksistowskie zachowanie
- 0 1
-
2020-03-06 17:00
Patrz jak mordy zamknęły te co na Czarnych Marszach dra ryje
- 4 3
-
2020-03-05 13:36
A ty co byś zrobił?
Pewnie byś prowadził długie dysputy z jakimś zwyrolem?- 34 10
-
2020-03-05 14:16
Sku...n Niemiec ! (10)
Czas metodę Nikosia wprowadzić w życie
- 18 8
-
2020-03-05 14:19
Pani Sędziarka jest nasza? (3)
- 11 7
-
2020-03-05 14:58
Rozumiem że można mówić że jesteśmy Żołnierze Wykleci i ze wszystkich Niemców byśmy zabili ? (2)
- 7 6
-
2020-03-05 15:07
Tak Sąd Cię wybroni , to końcu to polskie sądy nie niemieckie ...
- 2 5
-
2020-03-05 21:31
A co TSUE na to?
Mowa nienawiści , seksizm, rasizm , to kwa im nie przeszkadza??!
- 8 3
-
2020-03-05 15:09
A nie lepiej zamiast nagrań zebrać kilku światków że tak mówił? (4)
Co Sędziarka wtedy wymyśli?
- 5 8
-
2020-03-05 15:12
Teraz już wiecie o co wojna idzie z Sądami w Polsce i dlaczego ? (3)
Najważniejsze jest ostateczne ogniwo łańcuszka i kto wydaje wyrok, Niemcy są jak u siebie
- 23 4
-
2020-03-05 16:26
A on czasami jakiś TW z NRDowa nie jest?
- 8 1
-
2020-03-05 18:05
Dotyczy to również biznesu , mediów ...
- 10 1
-
2020-03-06 17:02
Sporo kasy Niemcy w polskie sądy wpompowaly?
- 4 3
-
2020-03-05 18:25
Sami sobie odszkodowanie wojenne wypłacimy
- 0 1
-
2020-03-05 13:35
Kpina? (22)
Ta kobieta nagrała pracodawcę bez jego wiedzy, a potem upubliczniła to nagranie w mediach. Myślę, że wyrok byłby inny, gdyby od razu ruszyła z tym nagraniem do prokuratury. Dura lex sed lex, twarde prawo ale prawo.
- 22 51
-
2020-03-05 13:48
(14)
Widać że Twój dziadek kolaborował najpierw z Niemcami później z sowietami.
- 32 17
-
2020-03-05 13:52
Tak jak ty z ruskimi teraz. (12)
- 8 21
-
2020-03-05 14:17
Nie oglądam ruskiego TVN (9)
- 20 7
-
2020-03-05 14:35
Dzisiaj TVN ruski nie niemiecki? (8)
Zdecydujcie się wreszcie bo się idzie pogubić. Albo ustalcie że w dni parzyste ruski, a w nieparzyste niemiecki?
- 6 12
-
2020-03-05 15:01
W 2016 roku rosyjski fundusz zarejestrowany w USA nabył 80% udziałów od Discovery (7)
Stając się w ten sposób większościowym udziałowcem . TVN jest więc rosyjski .
- 12 5
-
2020-03-05 15:44
I co kłamiesz jak na oficjalnej stronie Discovery można sprawdzić kto jest udziałowcem. (6)
Po pierwsze twoje kłamstwo zdradza mityczny, bezimienny rosyjski fundusz. Po drugie, twoje kłamstwo można łatwo zweryfikować na stronie Discovery Communications i łyknąć je mogą tylko tobie podobne pelikany #dojnej zmiany.
PS. Jedyne media które mają powiązania z Federacjią Rosyjską to TadeuszRydzykWAM z nadajnikami na Uralu, co też możesz sobie sprawdzić w internecie.- 7 12
-
2020-03-05 16:27
Za PO w 2015 roku w związku z miłością do Rosjan Tusk zaczął transakcje (1)
Miało się nie wydać
- 11 5
-
2020-03-05 18:27
A to że Putin zaproponował Tuskowi podział Ukrainy to też nie słyszałeś?
- 7 3
-
2020-03-05 16:33
Miało się nie wydać
Akcje to nie to samo co udziały , doczytaj trepie
- 3 6
-
2020-03-05 19:23
Ha ha ha i zalatwil tego dzbana trolla z pisu (2)
TVN jest amerykańskiej nie rosyjski:)
- 3 9
-
2020-03-05 21:33
Rosyjski
- 3 2
-
2020-03-06 07:06
No ty jednak d**il jesteś
Pisząc o akcjach zaorał sługę Tuska
- 2 1
-
2020-03-05 18:26
Z ruskimi to PO w PE razem głosują przeciw Polsce (1)
- 7 5
-
2020-03-06 07:07
POKO poparł Rosjanin w PE
Wasz człowiek z Moskwy
- 6 1
-
2023-03-08 13:58
Zapomniałeś o dwóch swoich stryjkach w wermachcie i zmianie nazwiska życdu icku!
- 0 0
-
2020-03-05 13:51
No i ?
To powinna zostać za to co najwyżej upomniana. A sędzia w zasadzie jej pracodawcę uniewinnił a jego oświadczenie wobec tego co zostało nagrane jest farsą. Przecież mamy do czynienia z człowiekiem nawołującym do nienawiści rasowej. Pokazała kim jest ten niemiaszek. Oby jego firma splajtowała i won do siebie.
- 27 6
-
2020-03-05 14:19
I już widzę, jak prokuratura ochoczo bierze się do pracy i ściga tego bauera.
- 7 4
-
2020-03-05 15:14
To teraz sobie wyobraźcie jaki wyrok zapadłby w Berlinie (2)
Gdyby pracodawca Polak mówił do pracowników Niemców , że jest potomkiem żołnierzy AK i ich wszystkich by pozabijał jakby mógł... Sędzia niemiecki kazałby wpłacić Niemcowi 10 000 euro na Caritas i w ZDF przez miesiąc przepraszać Polaka ...tak się rozmarzylem
- 20 6
-
2020-03-05 15:36
O nie, sędzia w Niemczech wysłałby takiego Polaka od razu do gazu. W nich to jak pokazuje ten przykład nadal mentalnie tkwi.
- 12 6
-
2020-03-05 19:26
A ja wlasnie mysle ze wcale nie.Niemxy akurat w miare pozadnie zachowuja sie jak chodzi o historie..
... nawet z czasow hitlerowskich czasow. To Putin lze jak pies
- 3 4
-
2020-03-05 19:22
Brawo nasze Gdanskie pozadne Sady!
- 4 5
-
2020-03-06 14:04
a czemu nie miała nagrac, jak pracodawca popełniał przestępstwo
zrobiła to w interesie publicznym, interesie pracowników
- 4 2
-
2020-03-05 13:41
(9)
co ci pissowcy maja z tym nagrywaniem, podsłuchiwaniem i wykopywaniem zwłok. oni nie sa normalni
- 12 40
-
2020-03-05 13:44
Przecież to potomkowie UBecji, nagrywanie i donoszenie mają we krwi. (3)
- 13 26
-
2020-03-05 17:14
Tacy Bartomatolki niemieckie
- 2 1
-
2020-03-05 18:28
Mówisz że są Żydami ?
Uważaj
- 1 4
-
2023-03-08 13:51
To prawda! A może im się należało!
- 0 0
-
2020-03-05 15:31
a przypomnij sobie dzbanie jeden "taśmy Renaty Beger"
Jak Tusk się rozpływał: "Jestem poruszony zawartością tych taśm.
Dziękuję dziennikarzom, za wspieranie demokracji poprzez ujawnienie kompromitującego przypadku skandalicznej korupcji politycznej jakiej dopuścił się PiS. Miliony Polaków mogły poznać dzięki tym nagraniom kulisy kuchni politycznej kompromitującej obecny rząd."- 15 6
-
2020-03-05 17:12
Dzięki temu wiemy że PO co innego mówi do kamer a co innego prywatnie (3)
Zdrajcy
- 11 5
-
2020-03-05 19:20
Zdrajca?Tak mowisz na Kaczynskiego?!? (1)
No w sumie racja
- 3 11
-
2020-03-06 07:09
Liczba mnoga trepie
- 1 1
-
2020-03-05 20:49
i jeszcze co innego robi!
- 3 1
-
2020-03-05 13:48
POtolgia w Gdansku (2)
- 25 10
-
2020-03-05 19:29
Patologia to pis wiec w 3miescie jej brak:)
- 5 6
-
2020-03-06 14:05
patologia, skoro taki Nojmann POgardza Polakami, to czemu jego rodak nie może
kastę mają na usługi
- 4 3
-
2020-03-05 13:48
Spokojnie, zaoszczędzi na oleju i ją będzie stać na taki wydatek. Przecież Dudopis się chwalił, że olej potaniał. (9)
- 9 27
-
2020-03-05 14:18
Za 6 tys pracuje złodziej lub i**ota (8)
rudzielec sługa pajac oszust chciałby by olej napędowy kosztowałby 7 zł.
- 20 5
-
2020-03-05 14:36
Weź trochę tego taniego oleju i wlej do tej swojej pustej makówki XD (7)
- 4 12
-
2020-03-05 15:04
(6)
Widać, że masz jakieś skrzywienie umysłowe. Zastanawiam się co Ciebie chowało, bo na pewno nie gatunek homo sapiens.
- 6 2
-
2020-03-05 17:15
Niewierzący pochodzą od małpy (5)
Więc Szympansica zapewne a dziadek Pawian
- 8 2
-
2020-03-05 19:28
Wszyscy pochodza od malpy durniu jeden (4)
- 2 6
-
2020-03-05 19:35
Od kiedy teoria jest faktem? Dziadek orangutan Ci tak mówił?
- 5 1
-
2020-03-05 21:36
Tylko lewactwo
- 5 3
-
2020-03-05 21:36
Trepie nie kwicz
- 1 4
-
2020-03-06 07:10
Chyba u Ciebie
- 1 1
-
2020-03-05 15:25
Hehe jak widać polaków można a nawet trzeba doić ile wlezie!
Motto typowego szefa j...bać roboli j...bać nic się nie bać!!
- 6 5
-
2020-03-05 19:15
Ta juz
Sad piwinien skazac na 10 lat bewzglednego wiezienia ta Plazynska i tego Niemca.Zwlykly polak jak by to zrobil to by tak miał
- 1 3
-
2020-03-05 19:19
Rajmund wez leki bo ci zylka trzasnie (1)
- 4 3
-
2020-03-06 07:11
Żyłka pęka ...jaki dzban
- 0 0
-
2020-03-08 08:59
natalka
to jakas nędza ta natalka kolejna która zbija popularność na donosach i nielegalnych podsłuchach P{s na donosach stoi
- 0 0
-
2020-03-05 13:14
wyrok jest podwójnie skandaliczny (23)
bo zakłada nawiązkę na kontrowersyjną fundację, która nie ma żadnego związku ze sprawą
- 678 132
-
2020-03-05 13:24
(4)
ciekawe, czy bardziej ja zbulwersowała kwota 10 tys złotych, czy fakt iż ową kwotę należy wpłacić na WOSP?
- 27 32
-
2020-03-05 15:31
(2)
Skoro sprawa dotyczyła znieważenia narodu polskiego przez odwoływanie do zbrodni hitlerowskch na Polakach to logiczne jest zadośćuczynienie na rzecz muzeum Stutthof. Poza karą finansową, musi zapłacić na organizację, która walczy o upamiętnienie ofiar hitleryzmu, co dodatkowo zapewne boli takiego zwyrodnialca.
Tak samo jak za wypadek drogowy płacisz nawiązkę na Fundusz Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej.
Pomijając już racjonalność wyroku dla Pani Płażyńskiej, ale za nagranie i upublicznienie tego nagrania nawiązka na WOŚP? I to tak samo wysoka jak dla Hansa G. No litości.
Czy nie ma już w Polsce innych organizacji pożytku publicznego, które warto wspierać a które ledwo przędą bo nie są tak medialne?
A może Hansowi G. czy sądowi zależało na nawiązce na WOŚP, bo sobie założyli, że jak będzie na WOŚP to Panią Płażyńską zaboli z tego powodu, że na Owsiaka?- 33 4
-
2020-03-05 17:16
Basta Kasta (1)
- 16 3
-
2020-03-06 08:21
pasta miasta
- 3 0
-
2020-03-05 16:09
Jak politycy się co chwila oskarżają za zniewagę to wiedzą, że dla siebie odszkodowania najpewniej nie wywalczą. Dlatego głównie wnoszą o nawiązkę na Caritas - politycy PIS lub na WOŚP - politycy PO. Więżąc, że w ten sposób robią sobie na złość.
- 4 0
-
2020-03-05 13:30
Fakt, gdyby było na Caritas albo Lux Veritatis to byś jeszcze uszami przyklasnął.
- 22 39
-
2020-03-05 13:46
ze sprawą może nie ale to że Juras ma związki z resortem to chyba nikt w to nie wątpi (2)
- 24 13
-
2020-03-05 13:53
To nie Juras dostaje wielomilionowe odszkodowania od Państwa na termy.
Albo milionowe nagrody z każdego możliwego Ministerstwo o_O
- 12 23
-
2020-03-05 14:35
dla mnie Juras może mieć konszachty z samym diabłem
- 2 11
-
2020-03-05 14:15
a dlaczego fundacja jest kontrowersyjna? (5)
- 14 15
-
2020-03-05 14:36
Bo to nie Caritas XD (2)
- 11 18
-
2020-03-06 11:47
No właśnie (1)
Smutne jest to, że większość tego chorego narodu wyznaje tezę: "jeśli nie myślisz tak jak ja to jesteś ch...j i sp....laj"
- 6 0
-
2020-03-06 21:35
Taka dewiza totalnych i ich bojówek - kod i ubywateli ub
- 1 2
-
2020-03-05 15:10
A czy za wypadek drogowy płacisz nawiązkę na WOŚP?
- 14 7
-
2023-03-08 14:21
Okrada wszystkich Polaków! Cała rodzina kscjerka długonosego pozakladala fundacje i doi społeczeństwo równo!
- 0 0
-
2020-03-05 15:03
To już wiecie komu Niemcy płacą
WOŚP ma konto w mBanku , to niemiecki Comertzbank
- 17 6
-
2020-03-05 21:51
Pan to powie ludziom... (2)
Którym sprzęt WOŚPU uratował zdrowie lub życiu. Widzę że słownictwo kampanijne w pełnej krasie.
- 6 12
-
2020-03-06 02:59
(1)
Sprzęt sam jeszcze nikomu zdrowia nie przywrócił ani życia nie uratował! Nawet AED wymaga kogoś kto wciśnie guzik. A co dopiero tomografy, rezonanse, respiratory, inkubatory, pompy, karetki...
Bez lekarzy, pielęgniarek, ratowników, fizjoterapeutów, techników, salowych ten sprzęt nic nie znaczy i nic nie zrobi! A szpitale utrzymują i sprzęt też kupują urzędy nadzorujące vide Urzędy Powiatowe, Wojewódzkie, Marszałkowskie są dotacje i zakupy z Ministerstwa Zdrowia, projekty z dofinansowaniem unijnym. Tylko nie mają w zwyczaju obklejać wszystkiego jakimś logo bo szkoda na to pieniędzy. Ale w sumie szkoda, może by było w końcu widać proporcje. A ilość pieniędzy publicznych a tych z WOŚP jest niewyobrażalnie nieproporcjonalna! Owszem nie wszystko jest nowe lśniące bo środki są ograniczone, ale też zauważ jak niskie jest finansowanie ochrony zdrowia i jakie niskie są składki zdrowotne, które płacisz!
Ale Owsiak i jego banda najgłośniej krzyczą, ile to ludzi uratowali kupując sprzęt.
Owsiak jest tylko miłym dodatkiem i dobrze, że jest. Zawsze ten promil potrzeb systemu zaspokaja.- 9 6
-
2020-03-06 03:06
A w zasadnie nie on tylko dobrzy ludzie co wrzucają do puszek czy w inny sposób przekazują WOŚP pieniądze.
Owsiak jest co najwyżej pośrednikiem i naganiaczem. Ale za to jak sprawnym. I chapeau bas mu za to.- 5 1
-
2020-03-05 23:39
a ona chciała na muzeum które też nie ma związku ze sprawą (2)
bo pyskówki o hitleryźmie nie przesądzają o tym że akurat na to muzeum a nie inne
- 2 7
-
2020-03-06 03:02
To akurat jest chyba najbliższe. Ale prawda mógłby istnieć jakiś katalog tematyczny, sąd by tylko wskazywał rodzaj organizacji...
- 1 1
-
2020-03-06 11:54
w kontekście "rozstrzeliwania polaków" i przyznawania się do hitlerowskich zamiłowań ma związek ze sprawą!
wośp owsiaka nie! - to jest dodatkowe upokorzenie!- 6 3
-
2020-03-06 14:07
ta fundacja jest skandaliczna jak kasta, reka ręke myje, syn milicjanta i POstkomuchowski wymiar sprawiedliwości
- 3 2
-
2020-03-05 13:14
Nadzwyczajna kasta (24)
czy ktoś ma jeszcze wątpliwości?!
- 836 164
-
2020-03-05 13:17
"wyrok" Sądu Apelacyjnego w Gdańsku (9)
wydany przez trzyosobowy skład sędziowski pod przewodnictwem sędzi Małgorzaty Zwierzyńskiej. "Wolne sądy", nadzwyczajna kasta.
- 176 48
-
2020-03-05 13:20
a pozostała dwójka
Czy znane są nazwiska pozostałych dwóch sędziów?
- 35 10
-
2020-03-05 13:47
Ciekawe ile Małgorzata przyjęła? (2)
- 24 6
-
2020-03-05 14:12
Niemieckie obywatelstwo już w drodze (1)
Prosto od angeli ...
- 23 9
-
2020-03-05 16:29
Awans do TSUE?
- 13 4
-
2020-03-05 13:49
Izba dyscplinarna dla kasty i wydalenie z zawodu moze?
- 26 8
-
2020-03-05 13:50
To nie sędzia, to zwierzyna
- 23 8
-
2020-03-05 13:58
to jest zemsta, po prostu zemsta jak to właśnie ujęła inna pani sędzia NSA Irena Kamińska (to taka
sędzia która nazwała wszystkich sędziów wyższą kastą) no i również rzekła, że ona nienawidzi wszystkich tych którzy chcieliby ich dotychczasową najwyższą kastowość zmniejszyć i jest z tego powodu żądna zemsty, tak powiedziała
więc wszyscy ci sędziowie również wydają kuriozalne wyroki ale swoim obrońcom z napisem Kon-sty-tuc-ja gotowi są uchylić nieba i zminimalizować karę albo jej w ogóle nie orzekać. Tak to działa. Co za franca kolejna w żabocie uważająca się za boga najwyższego, czekaj czekaj nic ci kobieto nie da podlizywanie się Niemiaszkowi gloryfikującemu swoich nazistowskich przodków i robienie z poszkodowanej głównej winnej- 27 5
-
2020-03-05 22:34
Pokażcie ją. Niech wszyscy zobaczą anty Polke
- 4 3
-
2023-03-08 13:28
A teściowa nie orzekala! Dziwne!
- 0 0
-
2020-03-05 13:42
(5)
Mnie już nic nie zdziwi w tej pissowskiej nadzwyczajnej kaście
- 15 33
-
2020-03-05 13:47
np. najsztub, durczok. (4)
Odezwał się totalny deb...
- 25 10
-
2020-03-05 14:02
ale magister Zero do tego nie dopuści ! (3)
- 7 13
-
2020-03-05 14:20
(2)
Kradzież VAT (po) nad 250.000.000.000.zl (miliardów)
- 9 4
-
2020-03-05 14:38
I jakoś do dzisiaj tej dziury vatowskiej nie udało się zatkać.
I łapią same płotki. Sukces na miarę 27:1 XD
- 6 9
-
2020-03-06 12:07
Gluchy telefon i**otow zrobil te 250 miliardow. Czas plynie, smialo mozesz wiec pisac juz o 500 miliardach.
- 2 1
-
2020-03-05 13:48
(3)
Ja mam ,nie byłem na rozprawie to się nie wypowiadam a wydawanie osądów na podstawie publicystycznych doniesień to nie ma nic wspólnego z prawdą i wymierzaniem sprawiedliwych wyroków .
- 14 14
-
2020-03-05 14:58
To po co ten wpis? (2)
- 6 3
-
2020-03-06 13:19
bo ja i ty jesteśmy za tępi na sędziego
- 1 0
-
2020-03-06 13:25
Masz racje po co gdy łeb adwersarza pusty.
- 0 0
-
2020-03-05 16:28
Skończyłeś bredzić?
- 2 2
-
2020-03-05 22:27
To politycy tak się zabezpieczyli przed nagrywaniem, tworząc bezprawne prawo, które ochroni ich tyłki.
Ostatni pojawiły się nagrania z Elbląga, ciekawe jaką karę orzekłby gdański tzw. sąd
- 7 2
-
2020-03-07 09:56
Sędziowie Ziobry
W akcji
- 0 1
-
2020-05-28 13:29
taa
popros pisowcow zeby zmienili przepisy o ochronie prywatnosci. dlaczego tego jeszcze nie zrobili jakas ceimna noca?
- 0 0
-
2020-03-05 13:15
dzięki pis wstaliśmy z kolan :) (17)
nikt z nas nie lży i nie obraża :) a natalka niech sobie z tym wymoczkiem popłacze :)
- 164 558
-
2020-03-05 13:19
kpisz? (7)
Idź oglądać tvn. Tam ci wszystko ładnie wytłumaczą
- 68 32
-
2020-03-05 13:37
Tobie TVPiS tłumaczyć nie musi, ty im wierzysz na ślepo. (5)
Bo własnego zdania masz tyle co Dudopis Prezesa Polski.
- 19 50
-
2020-03-05 13:48
2 miliardy na TVP, a chorym na raka środkowy palec (1)
skandaliczne zachowanie PIS
- 19 53
-
2023-03-08 13:59
2.700.000 zł! Aktualna stawka ale podrożeje! Szczujnia kosztuje!
- 0 0
-
2020-03-05 13:49
Urodziny hitlera
tvnienawiść. Jak będziesz winny a jesteś w (po) tologi to będziemy cię bronić jak niepodległości.
- 35 8
-
2020-03-05 14:29
Teraz już lepiej?
Jak już sobie ulżyłeś i wywaliłeś trochę jadu?
- 9 7
-
2023-03-08 13:43
Ha ha ha ha prawda!
- 0 0
-
2020-03-06 08:53
Zdradziecka morda czyli kartofel mnie obraża :)
- 3 9
-
2020-03-05 13:20
(2)
lży i obraża zabetonowana, nadzwyczajna kasta! prowadzi walkę z reformą, "aby było jak było", aby nadal takie "wyroki" były możliwe - to nie niezależność - to anarchia, nic nie mająca z poczuciem sprawiedliwości!
- 42 14
-
2020-03-05 13:43
(1)
palec lichockiej do Polaków pokazuje prawdę o pissowskiej kaście komunistów i zlodziei
- 14 27
-
2020-03-06 22:31
jeden palec lichockiej vs palce wszystkich zdradzieckich mord wymierzone w Prawdziwych Polaków kochających Polskę. Won z Polski, jak się nie podoba, folskdojcze!
- 1 1
-
2020-03-05 13:56
(2)
Czyli to wina PIS? Rzuć dragi
- 23 7
-
2020-03-05 14:38
A ty przestań ćpać TVPiS XD (1)
- 4 21
-
2020-03-06 22:31
Wróć do gimnazjum chłopcze, wyłącz tvn!
- 3 1
-
2020-03-05 23:42
a co ty tam wiesz teraz to dopiero po nas jada jak po burej suce
a my leżymy plackiem i kupujemy za grubą kasę od amerykanów broń i nie śmiemy nic powiedzieć o Izraelu a jak już coś uchwalili to potem po cichu wycofali się (ustawa o IPN), dodatkowo teraz to cała Europa się dziwi jak można uwalać własne sądy i ma z nas bekę ...
- 3 9
-
2020-03-06 19:39
i walnęliśmy o bruk potylicą.
- 1 0
-
2020-03-06 22:29
Jesteś głupszy...
niż ustawa przewiduje.
Albo chory umysłowo, albo folskdojcz.
Od Gustlika dostałbyś w mordę chłopaczku.- 0 1
-
2020-03-05 13:18
Wstyd (16)
Kto dał takim ludziom togi sędziowskie? Ktoś może sobie wyobrazić analogiczny wyrok w niemieckim sądzie?
- 745 90
-
2020-03-05 13:20
(10)
Wolnym sądom togi dała wolna Polska
- 10 26
-
2020-03-05 13:27
To było pytanie retoryczne (7)
Cały system sądowniczy łącznie z kadrą sędziowską powinien być już dawno zreformowany a sędziowie tacy jak ta pani usunięci z zawodu. Przecież ta sędzina działa wbrew interesowi społecznemu i państwa.
- 50 5
-
2020-03-05 13:41
.. (4)
Sędzia powinien stać na straży prawa, ustaw i chronić interes społeczny, przy uwzględnieniu konkretnego interesu jednostki. Interes państwa chronią inne organy np. urzędy skarbowe
- 3 17
-
2020-03-05 14:35
hmm (3)
Czyli twoim zdaniem w interesie społecznym jest przyzwolenie na lżenie Polski i Polaków, mobbing, groźby pod adresem pracowników czy gloryfikacja faszyzmu?
Jaki sygnał idzie do społeczeństwa? Kto teraz ośmieli się "postawić" takiemu pracodawcy wiedząc jaka niespodzianka czeka go w sądzie.- 28 0
-
2020-03-05 23:31
Niemiec prostak wyzywał
pracowników, ale nie wiemy czy mówił to im każdemu osobno, wszystkim razem na ucho czy tylko tej babce, ktora nagrała jego nędzne wypociny. Zgodnie z ustawami uchwalanymi m.in. przez specjalistów od prawa posłów Jakiego, Ziobrę, Dudę i Kaczyńskiego oraz Pawłowicz z jakiego paragrafu mozna go sądzić? Nie robił tego publicznie, bo dowody są na leżenie ale mówił to 1 osobie. Takie mamy prawo stanowione przez m.in waszych PISowców. Mozna się oburzać, ale sąd nie może skazać kogoś za poglądy, tylko za przestępstwa ujęte w przepisach. To nie ich wina.
Obrażone uczucia zostały wycenione na 50 a potem na 10 tysięcy. Ostatnio był wyrok że 8 zgwałconych i brutalnie pobitych kobiet ma dostać od skazanego 100 tys /8 czyli po 12.5 tys. To jest Polska i Europa, to nie USA gdzie odszkodowania są grube po 150 tys USD lub 1.5 mln.- 0 8
-
2020-03-06 05:50
(1)
Ale ten wyrok wcale nie jest przyzwoleniem na lżenie Polski i Polaków.
- 1 11
-
2020-03-06 08:08
nie?
owszem jest, psychol będzie nadal czuł się bezkarny, jak tak go bronisz, to się u niego zatrudnij
- 8 0
-
2020-03-05 13:44
(1)
interes pissowski to nie interes społeczny
- 5 26
-
2020-03-05 14:37
takie bzdury
nawet szkoda komentować
- 15 1
-
2020-03-05 13:52
Wolna Polska = Rada państwa w tamtych latach to komunistyczna radziecka swolocz
- 14 1
-
2020-03-05 22:32
A kiedy była ta Wolna Polska ?
- 3 0
-
2020-03-05 13:22
(2)
Jakby to było u nich to by była afera na całą EU, a TVN by robił relację na bieżąco.
- 35 7
-
2020-03-05 13:40
Przecież według waszych słów TVN jest Rosyjski o_O (1)
- 1 16
-
2020-03-05 16:16
Przecież Rosja to sojusznik Niemiec
- 9 0
-
2020-03-06 08:06
oczywiście, że nie
- 0 0
-
2020-03-24 21:08
bzdura
nie znasz okolicznosc
- 0 0
-
2020-03-05 13:18
Nie jestem pisiorem ani innym lewakiem (14)
Ale wyrok "Wolnych sondów" mija się z rzeczywistością i obiektywizmem.
- 677 75
-
2020-03-05 13:28
Prawo jest prawo, jak by zgłosiła to do prokuratury a nie robiła szoł w telewizji to by wyroku nie było. Dlatego na youtubie zamazują twarze w nagraniach z kamerek samochodowych.
- 10 26
-
2020-03-05 13:29
(4)
sadow a nie sondow
- 5 12
-
2020-03-05 13:56
(1)
A ty w sadzie byłeś.
- 8 3
-
2020-03-05 14:59
jabłka sąsiadowi podbierał zamiast do szkoły chodzić :D
- 8 0
-
2020-03-05 14:14
Nie widzisz celową i uszczypliwą nazwę w sondzie? (1)
Coraz głupsi Ci ludzie
- 8 3
-
2020-03-07 08:57
Własnie głupki używają takich nazw
i myślą, że to takie trendy
- 0 1
-
2020-03-05 13:41
Patrząc na ortografię jakoś ci nie wierzę, że nie jesteś pisiorem. (4)
- 8 28
-
2020-03-05 14:06
Raczej jest od Brąka Bula (1)
- 17 7
-
2020-03-05 14:16
D.bil jestes
- 8 4
-
2020-03-05 14:12
Geniuszu nazwa Sondy jest sarkastyczna i w cudzysłowie (1)
Pomyśl trochę
- 9 3
-
2020-03-05 22:13
Poprawnie , "cudzymsłowu".
- 0 1
-
2020-03-05 14:12
PIS to nie lewica. (1)
- 3 6
-
2020-03-05 14:15
Pis to lewica pobożna, która realizuje postulaty gospodarcze Lewicy czyli
Razem, Wiosny i Sld
- 11 5
-
2020-03-06 08:09
podzielam twoje poglądy i opinię - 100/100
- 3 0
-
2020-03-05 13:18
absurdalny i skandaliczny wyrok (12)
Jak sędzia może uznać, że osoba nagrywająca kogoś, kto popełnia przestępstwo (przypomnę, że pan Hans został skazany wyrokiem karnym w osobonym postępowaniu), narusza jakiekolwiek normy społeczne czy też dobra osobiste takiej osoby? Logika sędzi jest oderwana od jakiejkolwiek rzeczywistości. Jak według sędzi miała zareagować pokrzywdzona? Nie nagrywać? To by jej w wyroku powiedziała, że dowodów brak. Strach żyć z takimi sędziami, którzy rzekomo dbają o sprawiedliwość. Wstyd i ząłamanie rąk nad naszym systemem prawnym.
- 641 66
-
2020-03-05 13:23
NA tej samej zasadzie pewnie byłaby kara jakbym nagrał mordercę czy gwałciciela.
- 44 4
-
2020-03-05 13:50
wyrok jest za upublicznienie (2)
a nie za nagrywanie - proszę nie manipulować ciemnymi ludźmi
- 20 27
-
2020-03-06 11:41
no i dobrze że upubliczniła - tego wymagał interes społeczny (1)
- 11 3
-
2020-03-06 12:08
Mozesz jej po cichu dolozyc, skoro w Twoim interesie dzialala.
- 2 1
-
2020-03-05 13:51
wyrok jest za upublicznienie
a nie za nagrywanie - proszę nie manipulować czytelnikami.
- 14 19
-
2020-03-05 14:23
nagrywanie po kryjomu i polecenie z tym do TV republika bylo napewno rycerskie... udostepnianie bez zgody itp. kazdy kij ma dwa konce.
- 9 16
-
2020-03-05 16:29
Bo prawo zabrania nagrywać???????
- 6 6
-
2020-03-06 11:40
W pełni się z Tobą Michale zgadzam
- 0 0
-
2020-03-06 21:33
Prawnicy ,
żyją z przestępców, więc dbają o ich interes. Nagrania i nieróbstwo obaliło Tuska. Specjalna kasta boi się nagrań, ze stacji benzynowych, sklepów i knajp, nagrywanie łapówkarzy i przestępców może skończyć się karą dla ofiary. Takie Mamy sądy. Najwyższy czas to zmienić i to radykalnie.
- 2 1
-
2020-03-06 22:35
Dobrze napisane, popieram! Wyrok sędziny to skandal i policzek wymierzony wszystkim prawdziwym Polakom kochającym swój kraj. Folskdojcze w togach wykrzywiają swe zdradzieckie twarze śmiejąc się nam w twarz, gdy jesteśmy opluwani przez obce narody, smutne.
- 2 2
-
2020-03-08 14:40
NieczUbek
Dokładnie tak sędzia odpowiedziała pokrzywdzonej: "Sąd nie znalazł jednak dowodów na potwierdzenie, że pochwalał postawę Adolfa Hitlera oraz wypowiadał słowa, że najlepszymi perfumami dla Polaków byłby cyklon B. bo nie było to nagrane! Sędzia, gdyby nie nagranie umorzyłaby całe postępowanie. Zaś obecne uzasadnienie to jakiś bełkot prawny, jest zupełnie bez sensu. Jakim cudem w jednym zdaniu sędzia mówi, że Natalia Nitek-Płażyńska przez kilka miesięcy nadużywała zaufania, jakie żywi przełożony względem swojego pracownika, a jednocześnie mówi, że pozwany wypowiadał się poniżająco i pogardliwie o Polakach, swoich pracowniach. Sędzia naprawdę niezawiśle wierzy, że Niemiec Hans, który deklaruje, że jest hitlerowcem ma zaufanie do Polaków i**otów, obywateli głupiego kraju, o których mówi, że ich nienawidzi, że są g*wnem?
- 1 1
-
2020-05-28 13:32
widac ze nigdy nie byles nawet w policji
jak moze uznac? prawo ja do tego zobowiazuje baranku! nie wiesz z dowody zebrane nielegalnie w ogole nie moga byc brane pod uwage? dlatego policja na podsluch musi miec zgode sadu a nie sobie podsluchuje jak leci (moze i to czasem robi na podstawie odrrbenych przepiswo, ale sa to dzialania operacyjne a nie dowody). jak ci tak straszno to sie zwroc do pisu zeby przepisy pozmieniali. pewnie bedziesz pierwsza ofiara jak cie zaczna podsluchiwac i sie okaze pare rzeczy
- 0 0
-
2020-03-05 13:20
(2)
"wypowiedziane przeze mnie słowa poniżające Naród Polski w okresie zatrudnienia powódki w POS S. spółce z ograniczoną odpowiedzialnością w D. nie odzwierciedlają moich poglądów".- dlaczego sąd zmusza do kłamstwa Hansa G.?
- 373 20
-
2020-03-05 15:48
No bo przecież Pani Płażyńska nagrywając z ukrycia perfidnie zmanipulowała rozmowę tak by ten absolutnie niewinny Niemiec będąc przecież cholerykiem powiedział w stanie silnego wzburzenia, które zatraciło jego zdolność oceny sytuacji i tym samym będąc w stanie niepoczytalności pozwolił sobie na niewinny żart z jakimiś nic nieznaczącymi określeniami, które w żaden sposób nie odzwierciedlają jego poglądów...
Bulwersująca jest jakakolwiek kara dla Hansa! Za to wyrok dla Pani Płażyńskiej zdecydowanie za mały, za takie paskudztwo powinna do kamieniołomów dożywotnio razem z mężem! I cały jej majątek i w ogóle cały majątek PISu przekazać jako nawiązkę na WOŚP!- 18 2
-
2020-03-07 16:37
to pewnie niemra wydała taki wyrok
- 1 0
-
2020-03-05 13:20
Bardzo dobrze (29)
może się skończy nareszcie to potajemne nagrywanie wszystkiego i wszystkich.
- 134 592
-
2020-03-05 13:22
(3)
tak bo wszyscy codziennie chcą ciebie nagrać :D
- 58 5
-
2020-03-05 13:29
zapewnieniu bezkarności ma służyć ustawa o ochronie danych osobowych. Już od czasu nagrań "U Sowy..." to nie przestępca, nie ten co bierze udział w nielegalnym procederze jest winny, ale ten co ten fakt upublicznia. Tak wygląda dzisiejsza "sprawiedliwość"!
- 56 4
-
2020-03-05 13:52
oczywiście, że chcą, mam takie bidony, że każdemu ślina cienknie na ich widok
i nie tylko chcą nagrywać, ale też podotykać!
- 3 8
-
2020-03-05 14:24
co ma piernik do wiatraka?
- 4 0
-
2020-03-05 13:23
To zlikwidujmy monitoring (1)
Bo może przypadkiem nagrać złodzieja i będzie afera.
- 71 10
-
2020-03-05 13:38
Policja też nie może upubliczniać nagrań bez zgody prokuratury.
- 22 4
-
2020-03-05 13:35
(1)
pewnie tak byście chcieli - wtedy całkowita bezkarność w zasięgu ręki!
- 31 5
-
2020-03-05 13:47
Wolimy obsadzić sądy naszymi przydudasami, wtedy będziemy całkowicie bezkarni.
A ciemnej masie się wkręci, że potrzebna jest reforma sądownictwa i oni to łykną jak każdy bajer. Ważne że olej potaniał XD
- 5 25
-
2020-03-05 13:44
(2)
Michnik odsiedzial chociaz dzien w wiezieniu??
- 35 5
-
2020-03-05 13:58
Tego mordercę będzie po st ko muna bronić jak niepodległości.
- 25 3
-
2020-03-05 15:03
ale który
Adam czy Stefan?
- 9 2
-
2020-03-05 13:59
(2)
Czyli że można Polaków obrażać byle nie dać się nagrać? A jak TVN nagrywa "batonikowych faszystów" jest ok?
- 34 5
-
2020-03-05 19:35
Jan onanisto o co tb chodzi he?
- 0 9
-
2020-03-05 22:26
Hans dostal w sprawie karnej wyrok i ten akurat zostanie utrzymany, tak uwazam.
A w sprawach cywilnych o glupstwa wlasnie takie wyroki powinni pieniacze dostawac.
- 1 7
-
2020-03-05 14:04
Kasta się trzyma. (2)
Nie raz, nie dwa nagranie przestępstwa jest powodem skazania przestępcy. Idąc tym tokiem rozumowania, nagrywanie zdarzeń drogowych przez Policję jest łamaniem prawa i za każdym razem należy domagać się kary dla policjantów.
- 23 5
-
2020-03-05 15:10
Chodzi o kare za upublicznienie nagrania, nie (1)
za nagranie. Nie manipuluj prostymi ludzmi.
- 8 14
-
2020-03-06 21:42
pitolisz
czyli jak pracodawca cię gnoi to nie możesz go nagrywać jak nagrasz to dostaniecie taką samą karę z tym że pracodawca odbije sobie na pozostałych pracownikach a ty zapłacisz ze swoich albo pożyczonych.
Znieść sądy powołać ławy przysięgłych. Kasta jest zła- 8 1
-
2020-03-05 14:12
Pytający (2)
Jak w Twoim mniemaniu udowodnić komuś bez nagrywania, że obraża bez świadków ?
- 31 4
-
2020-03-05 17:43
Niech nagranie przekaże (1)
do organów ściągania a nie do mediów w celu promowania mężusia
- 6 12
-
2020-03-05 19:32
Wlasnie.Ta swinia to zrobila zeby Kacprowi pomoc.
... ale temu komus juz nic nie pomoze:)
- 1 14
-
2020-03-05 17:41
Oczywiście
to chore żeby dawać przyzwolenie na nagrywanie bez zgody.
- 3 11
-
2020-03-05 18:23
Rozumiem że nie masz problemu z byciem nazwanym polskim ci*lem, którego powinno się rozstrzelać, albo czujesz się volksdeutschem.
- 10 2
-
2020-03-05 19:39
mieszkaniec
i takich buców jak bardzo dobrze więcej !!!!!!!!
- 1 0
-
2020-03-06 08:45
wyrok w sprawie szkopa
Widac ,że jesteś potomkiem jakiegoś faszysty.
- 7 0
-
2020-03-06 19:21
bardzo żle
Odezwał sie potomek tych z wermachtu.
- 3 0
-
2020-03-07 00:14
Mi nie przeszkadza nagrywanie
Jezdze w Norwegii samochodem tak jakby za mna jechkala norweska drogowka.95% samochodow wyprzedza mnie,Jest 70 na godzine,jade okolo 68 itd.W Norwegii sa mandaty za przekroczenie predkosci o JEDEN kilometr
- 4 1
-
2020-03-07 22:34
Jesteś malym czlowiekiem, Ciebie nikt nie nagrywa, bo i po co.
- 0 0
-
2020-03-09 17:30
To się dzieje w Gdańsku
Nic dziwnego!
- 1 0
-
2020-07-08 20:42
Jesteś niemcem?
- 0 0
-
2020-03-05 13:22
(3)
W Gdański też stali i krzyczeli wolne sądy no to macie :D
- 214 36
-
2020-03-06 17:49
(1)
Wyroków sądu się nie komentuje p.natalio!!!!!!!!!!!!!!
- 3 12
-
2020-03-06 22:37
poczekamy jak sąd zasądzi coś w twojej sprawie na twoja niekorzyść, inaczej będziesz śpiewał. Typowe Polacy mądre póki ten sam los ich samych nie dotknie, a potem ten sam płacz.
- 7 0
-
2020-03-08 15:46
Pani Natalia
kochana.Pani Natalko.....jestesmy z panią...trzymaj sie kochana
- 2 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.