- 1 Odnaleziono ciało zaginionego nurka (43 opinie)
- 2 Z bastionu Żubr zniknęły lunety (40 opinii)
- 3 Lasy w Gdyni bez ludzi. "Chronimy dziki" (278 opinii)
- 4 Partyzantka roślinna okiem przyrodnika (57 opinii)
- 5 Pod prąd uciekał przed policją (269 opinii)
- 6 Ukraińcy z Trójmiasta pojadą na front? (899 opinii)
"Marsz dla Izy" przeszedł przez Gdańsk
Przez Gdańsk przeszedł marsz pod hasłem "Ani jednej więcej". Według szacunków wzięło w nim udział ponad 3 tys. osób. Był to protest przeciwko zaostrzeniu przepisów aborcyjnych i gest solidarności z ciężarną 30-latką Izą, która zmarła ostatnio w szpitalu.
Iza to ciężarna 30-latka z Pszczyny, która zmarła z powodu wstrząsu septycznego. Doznała go w szpitalu, gdzie wcześniej stwierdzono bezwodzie.
Mimo to lekarze nie usunęli ciąży, mieli czekać, aż płód sam obumrze, i nie udzielić pomocy matce.
Protest #AniJednejWięcej zaczyna się w Gdańsku (117 opinii)
W sobotę o godz. 16 pod biurem PiS na Targu Drzewnym zebrało się początkowo ok. 500 osób. Z biegiem czasu ludzi przybywało. Ostatecznie w proteście wzięło udział ponad 3 tys. osób.
Protesty i demonstracje w Trójmieście - jakie i kiedy?
Uczestnicy podkreślali, że przyszli, by upamiętnić zmarłą kobietę, wyrazić solidarność z jej rodziną i "wykrzyczeć złość".
- Wstydźcie się! - krzyczeli protestujący.
"To mogła być każda z nas" - hasła na transparentach
Wśród haseł na przyniesionych transparentach było napisane m.in.: "Odebraliście Izie wybór. Ani jednej więcej", "Mam wolną wolę, więc nie bawcie się w Boga", "To mogła być każda z nas" czy "Strach być w ciąży".
Ponad 3000 osób bierze udział w proteście (113 opinii)
Uczestnicy protestu przeszli spacerem pod siedzibę prokuratury na Wałach Jagiellońskich.
Następnie wrócili przez Hucisko na Targ Drzewny, gdzie zapalono znicze dla Izy. Tam demonstracja się zakończyła.
W czasie demonstracji odczytano fragmenty opowieści kobiet, dotyczące zagrożonej ciąży, poronienia, odmowy aborcji czy badań prenatalnych w szpitalach.
Miejsca
Opinie (1500) ponad 200 zablokowanych
-
2021-11-06 19:02
Opinia wyróżniona
Wielka tragedia która nie powinna się wydarzyć-współczuję rodzinie (49)
absurdalne prawo absurdalnym prawem ale gdzie był lekarz który miał mieć dyżur?? Spał a położna bała się budzić pana doktora??? To jest skandal że można spać za 150pln/godz.
Jak można było zostawić pacjentkę samą i pozwolić jej tak cierpieć? w szpitalu?? widząc cierpienie interweniowała druga pacjentka bo na empatie personelu nie mogłaabsurdalne prawo absurdalnym prawem ale gdzie był lekarz który miał mieć dyżur?? Spał a położna bała się budzić pana doktora??? To jest skandal że można spać za 150pln/godz.
Jak można było zostawić pacjentkę samą i pozwolić jej tak cierpieć? w szpitalu?? widząc cierpienie interweniowała druga pacjentka bo na empatie personelu nie mogła liczyć. Pewnie nie poszła wcześniej prywatnie do gabinetu żadnego z lekarzy pracujących na oddziale...Nie doszłoby do tego gdyby lekarze nie czuli się bezkarnie a z drugiej strony chore prawo daje pretekst do braku działania.- 610 128
-
2021-11-08 18:05
Masakra z tym levactwem ,wszedzie wejdą
- 1 0
-
2021-11-08 18:05
Znowu radzieccy was sponsoruja po?
- 1 0
-
2021-11-08 12:06
dziwne, prawda?
Lekarzem prowadzącym jej ciążę, był dyrektor tego szpitala. Wynika z dokumentacji medycznej pacjentki. Za Fakt.pl -"Dyrektor placówki prowadził ciążę zmarłej. 20 września Izabela S. źle się poczuła. Była na konsultacji ginekologicznej, ale nie u lekarza prowadzącego. Inny ginekolog zdiagnozował u niej tzw. bezwodzie. Ciężarna otrzymała skierowanie
Lekarzem prowadzącym jej ciążę, był dyrektor tego szpitala. Wynika z dokumentacji medycznej pacjentki. Za Fakt.pl -"Dyrektor placówki prowadził ciążę zmarłej. 20 września Izabela S. źle się poczuła. Była na konsultacji ginekologicznej, ale nie u lekarza prowadzącego. Inny ginekolog zdiagnozował u niej tzw. bezwodzie. Ciężarna otrzymała skierowanie do szpitala, gdzie pojawiła się następnego dnia.
Pełnomocnik rodziny nie podaje, dlaczego Izabela S. nie udała się na konsultację do dr L.......iego" Nazwisko wykropkowałem, by nie zostać posądzonym o złamanie RODO. Czy teraz możemy zrozumieć, dlaczego podlegli mu lekarze, nie przeprowadzili zabiegu? Bo bali się dyrektora.- 0 0
-
2021-11-07 22:02
Dziecko zmarło 24 godziny przed matką, winny jest lekarz nie prawo, dziecko już nie żyło. (1)
Mógł zrobić swoje kilka godzin po obumarciu płodu. Nie zrobił, dlaczego?
Mało tego, czy ludzie na demonstracji czytać nie umieją? Aborcja przy zagrożeniu życia matki jest dopuszczona.- 9 6
-
2021-11-08 08:13
No wlasnie nie bedzie zaraz !!! Juz jest projekt? Gdzie Ty zyjesz i co ogladasz?
- 2 0
-
2021-11-07 21:11
Akurat to prawo nie ma nic do tego (1)
Bo od zawsze był i jest zapis o aborcji w przypadku zagrożenia życia matki. D*** dali lekarze i oni powinni odpowiadać za to. Jeśli ktoś miesza w to politykę i jest poprostu upośledzony umysłowo ( tyczy się to tych wszystkich politycznych hien z opozycji). Ale znając życie koło wzajemnej adoracji iwchodzenia sobie w d*** obroni swoich towarzyszy w
Bo od zawsze był i jest zapis o aborcji w przypadku zagrożenia życia matki. D*** dali lekarze i oni powinni odpowiadać za to. Jeśli ktoś miesza w to politykę i jest poprostu upośledzony umysłowo ( tyczy się to tych wszystkich politycznych hien z opozycji). Ale znając życie koło wzajemnej adoracji iwchodzenia sobie w d*** obroni swoich towarzyszy w białych kitlach, to trochę jak z operacja, która się udała, ale pacjent wywinął nogi.....tam zawsze znajda jakieś wyjaśnienie i wszystko się rozmywa prawnie.
- 5 7
-
2021-11-07 21:32
od zawsze, serio? przypominam, że aborcja była w Polsce całkowicie legalna
- 4 2
-
2021-11-07 19:35
babcia krzyczy "to mogła być każda z nas"? (1)
- 7 6
-
2021-11-07 21:03
To komunistka
- 2 4
-
2021-11-07 19:29
Idzie protestować na plaże.
Przez was korki, gdzieś mam wasze problemy , nie dotyczą nas, my używamy zabezpieczenia
- 3 6
-
2021-11-07 12:50
Czy milicja kogoś pałowala na marszu? (1)
- 3 0
-
2021-11-07 15:58
Nie nie palowala tylko pedalowala na rowerach
- 2 1
-
2021-11-07 10:47
Bezmógowce jak zawsze kłamią a lewicowe media to powielaja prawo pozwala przerwac ciaze w obronie zycia kobiety!
A wine ponoszą w jej wypadku lekarze którychci hipokryci bronią własnie i żądają podwyżek o 100 wypłaty
- 14 14
-
2021-11-07 07:49
Trzeba nie mieć mózgu, żeby wierzyć w to, że lekarze czekali bo im prawo nie pozwalało..
Tylko, że prawo mówi jasno - gdy jest zagrożenie życia matki to trzeba ją pierwszą ratować. Ta kobieta miała wysoką gorączkę więc wiadomo było, że był stan zapalny. Powinni szybko usunąć ciążę aby nie doszło do Sepsy. A co zrobili lekarze? Każdy wie, że nic. Teraz dla ratowania własnej d*py próbują to zwalić na prawo. Proszę podać choć jeden przykład gdzie lekarz w ostatnim roku został oskarżony o dokonanie aborcji ratując życie matki? Czy wierzycie dalej tvn, że takich nie było?
- 39 18
-
2021-11-06 23:09
Jak to nie poszła prywatnie? Chodziła właśnie prywatnie do dyrektora szpitala....
- 7 2
-
2021-11-06 21:39
Prokuratura działa tak. Załóżmy że zrobili aborcję. (5)
Jak przeżyła to nie było zagrożenia życia. Lekarz idzie do więzienia.
Jeśli nie przeżyła to było zagrożenie życia i lekarz idzie do więzienia.- 54 19
-
2021-11-07 01:15
Jak przeżyjesz operację wysokiego ryzyka to nie było zagrożenia życia?
- 12 8
-
2021-11-06 23:18
to się nazywa "paragraf 22" (1)
- 3 3
-
2021-11-07 15:57
993W dla kumatych
- 0 0
-
2021-11-06 21:43
Dobrze ze to nie Kaczyński według pijaka Niemca (1)
- 10 5
-
2021-11-06 22:06
No nie wiadomo
Tusk kłuci się sam ze sobą
- 13 12
-
2021-11-06 21:22
Dobra wtrzyj gila i spadaj (3)
- 10 10
-
2021-11-06 21:44
We wrześniu to było, ale macie zapłon. (2)
- 14 6
-
2021-11-07 10:37
Teraz Tusk będzie na każdym pogrzebie? (1)
- 12 12
-
2021-11-07 15:57
Teraz Tusk i lewica powtórzą pogrzeb Adamowicza...
Już mają 18% POparcia. Ciekawe co teściowa na to?
- 5 7
-
2021-11-06 21:20
(23)
Średniowiecze prawo nie pozwala ba ratowanie kobiet w ciąży
- 46 53
-
2021-11-08 10:29
O jaką Anie chodzi?
- 0 0
-
2021-11-08 00:20
Obecne prawo polskie pozwala.Nie zmyślaj.
- 6 2
-
2021-11-07 16:30
Cieniutko jakieś 200 osób
- 3 8
-
2021-11-07 10:35
Mąż tej kobiety napisał że nie życzy sobie żeby Tusk robił taniec nad grobem jego żony
Brawo gościu! Szacunek
- 25 21
-
2021-11-07 10:08
To Konstytucja Kwasniewskiego
- 10 8
-
2021-11-07 06:25
Prawo w Polsce pozwala na aborcję (5)
W przyoadku zagriżenia życia matki ,więc niebredź to jest polityczna chućpa.
- 29 28
-
2021-11-07 12:37
Kocham (4)
Wyborców pisu, zaostrzono prawo aboryjne w poslce a ci dalej ślepo wierzą, że to wina wszystkich do ookola tylko nie ich świętej partii. Małpy nawet takie głupie nie są
- 27 15
-
2021-11-08 12:45
Umiesz czytać? To przeczytaj.
Jeśli masz choć odrobinę przyzwoitości, to proszę zastanów się po przeczytaniu tej informacji. - "Zgodnie z ustawą z dnia 7 stycznia 1993 o planowaniu rodziny, ochronie płodu ludzkiego i warunkach dopuszczalności przerywania ciąży w brzmieniu ukształtowanym m.in. przez dwa wyroki Trybunału Konstytucyjnego: wyrok z dnia 28 maja 1997 oraz wyrok z
Jeśli masz choć odrobinę przyzwoitości, to proszę zastanów się po przeczytaniu tej informacji. - "Zgodnie z ustawą z dnia 7 stycznia 1993 o planowaniu rodziny, ochronie płodu ludzkiego i warunkach dopuszczalności przerywania ciąży w brzmieniu ukształtowanym m.in. przez dwa wyroki Trybunału Konstytucyjnego: wyrok z dnia 28 maja 1997 oraz wyrok z dnia 22 października 2020 aborcja jest dopuszczalna jedynie w dwóch przypadkach:
- gdy ciąża stanowi zagrożenie dla życia lub zdrowia kobiety ciężarnej (bez ograniczeń ze względu na wiek płodu),
- gdy zachodzi uzasadnione podejrzenie, że ciąża powstała w wyniku czynu zabronionego (do 12 tygodni od początku ciąży). (...) 28 maja 1997 Trybunał Konstytucyjny w pełnym dwunastoosobowym składzie przy trzech zdaniach odrębnych orzekł o niezgodności przepisu wprowadzającego tę przesłankę z przepisami konstytucyjnymi utrzymanymi w mocy przez tzw. Małą Konstytucję z 1992 przez to, że legalizuje przerwanie ciąży bez dostatecznego usprawiedliwienia koniecznością ochrony innej wartości, prawa lub wolności konstytucyjnej oraz posługuje się nieokreślonymi kryteriami tej legalizacji, naruszając w ten sposób gwarancje konstytucyjne dla życia ludzkiego. Ponadto w uzasadnieniu do tego orzeczenia wyraził pogląd, że uchwalona 2 kwietnia 1997 r. Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej potwierdza w art. 38 prawną ochronę życia człowieka. Podstawa konstytucyjna, na której oparł swoje orzeczenie TK, znalazła więc potwierdzenie i wyraźne wyartykułowanie w Konstytucji RP. Przepisy dotyczące tej przesłanki utraciły moc obowiązującą 23 grudnia 1997 na podstawie obwieszczenia Prezesa TK z 18 grudnia 1997". Czy w owym czasie PiS rządziło? A może to PiS wtedy powołał sędziów TK? Przypomnę, że Prezesami TK w owym czasie byli - w 1993 prof. Mieczysław Tyczka, w 1997 prof. Andrzej Zoll. To co, oni byli nominowanie przez PiS? Halo!!!- 0 0
-
2021-11-07 15:11
A ja kocham wyborców PO (1)
Generalnie zachowują się tak jakby nigdy nie mieszkali w Polsce i nie byli w jakimkolwiek szpitalu. Dalej myślą, że pan doktor to taki człowiek, który przez cały dyżur wsłuchuje się w to co pacjentów boli i natychmiast reaguje. Pokaż mi lekarza, któremu w ostatnich latach postawiono zarzuty prokuratorskie za usunięcie ciąży zagrażającej życiu
Generalnie zachowują się tak jakby nigdy nie mieszkali w Polsce i nie byli w jakimkolwiek szpitalu. Dalej myślą, że pan doktor to taki człowiek, który przez cały dyżur wsłuchuje się w to co pacjentów boli i natychmiast reaguje. Pokaż mi lekarza, któremu w ostatnich latach postawiono zarzuty prokuratorskie za usunięcie ciąży zagrażającej życiu matki. A może wierzysz TVN że takich sytuacje miały miejsca w polskich szpitalach? Ja nie jestem wyborcą PiS ale tutaj na odległość wali zaniedbanem że strony lekarzy. Umarła młoda osoba, którą zgodnie z prawem mogli uratować. Ale po co... Dla nich to kolejny trup do statystyki. Ciekawe czy pan doktor zachował by się podobnie gdyby to jego żona leżała z taką ciążą. Też by czekał? Wątpię.
- 15 13
-
2021-11-07 16:01
Cz ty wiesz co by się działo jakby ona miała inny kolor skóry?
- 4 0
-
2021-11-07 14:52
Kochasz inaczej
- 5 3
-
2021-11-06 21:45
Średniowiecze i Jesień średniowiecza to macie LPKH z tyłu
- 7 8
-
2021-11-06 21:36
Ani jednej więcej? (10)
To Ania czy Iza lewaki?
- 24 62
-
2021-11-07 17:58
To jakiś skrót myślowy cwokow z KOD?
- 3 7
-
2021-11-07 15:55
Z piorunem to brzmi Sani jednej więcej...
- 2 1
-
2021-11-07 09:37
Raczej Izy jednej mniej...
- 2 5
-
2021-11-06 23:18
zamilknij, pseudokatoliku (3)
- 13 21
-
2021-11-07 02:42
Uważny (2)
Cały problem wywołała Konfederacja w celu osłabienia PIS-u natarczywie domagając się zaostrzenia przepisów ...
- 15 10
-
2021-11-07 10:36
Znowu ktoś chlew zostawił otwarty? (1)
- 11 4
-
2021-11-07 11:32
Najwyraźniej, skoro tu jesteś...
- 5 8
-
2021-11-06 21:47
Ani jednej więcej nic nie ukradną?
Jeden wiersz wam obcięli
- 4 14
-
2021-11-06 21:48
Ani jednej mniej, tak powinno być
Ale to była Iza. Chyba że to dosłowne tłumaczenie z niemieckiego
- 7 8
-
2021-11-06 21:42
Więcej jednej Ani, tak jest po polsku ruskie baby
- 9 15
-
2021-11-06 18:41
Opinia wyróżniona
Tu prawo nic do tego nie ma. (92)
Dopuszczalna jest aborcja z powodu zagrożenia zycia i zdrowia matki . Zawinił człowiek , zbyt póżno podejmujący działanie. A hucpa wokół sprawy ewidentnie wskazuje na lewackie awanturki . Uwłacza to zarówno kobiecie , jak i rodzinie. Wstyd, aby na cudzym nieszczęściu lewactwo uprawiało POlitykę.
- 836 655
-
2021-11-08 15:05
Ile za taki wpis? Judaszku
- 0 0
-
2021-11-08 03:15
Zawinil kaczynski i godek
x
- 2 2
-
2021-11-07 23:30
wypociny pisowskiego lub konfederackiego patałacha z kompleksami. żałosny komentarz .
- 1 2
-
2021-11-07 22:56
Płatne komentarze powinny być oznaczane
Jako tekst sponsorowany. Z naszych podatków niestety.
- 2 1
-
2021-11-07 18:30
Winni sa wszyscy uzurpajacy sobie prawo do decydowaniu o zyciu i smierci, ci ktorzy podpisali wyrok na tysiace kobiet. Oby wasze zony i corki spotkal taki sam los na jaki skazaliscie polki.
- 7 1
-
2021-11-07 17:24
Tak, tak róbmy tak dalej. To nie politycy są winni tylko lekarze. Niech lekarze się boją podejmować decyzji, a trupów będzie więcej i więcej...
- 3 4
-
2021-11-07 15:15
NIestety prawdziwe
Dopisywanie historii do błędu lekarskiego. Mega słabe.
- 3 7
-
2021-11-07 14:49
najwyraźniej
według fanatyków PISU tylko Prezes może uprawiać politykę na grobach tych, którzy zgineli w katastrofie smoleńskiej
- 9 2
-
2021-11-07 13:40
Dokładnie ale pustaki tego nie rozumieją!
- 0 1
-
2021-11-07 13:21
Noe przetlumaczysz tym wazonom.
- 1 2
-
2021-11-07 11:35
Jakie to typowe (1)
Stworzyć kulawe prawo, następnie zwalić winę na człowieka, a ludzi niezadowolonych i wskazujących na przyczynę wyzywać od 'lewactwa'. Nudne i przewidywalne te posty z nowogrodzkiej.
- 11 6
-
2021-11-07 11:56
całe prawo jest kulawe
do tego dochodzą niezawiśli sędziowie i adwokaci z sumieniem za srebrniki
- 5 3
-
2021-11-07 09:41
Prawacka głupota (7)
... spowodowała śmierć tej kobiety. Fundamentalnie, katolik-prawackie ugrupowania - już wkrótce za tę śmierć odpowiedzą. Jeszcze najwyżej 2 lata. Ot, i wszystko...
- 13 15
-
2021-11-07 14:49
Oplułem sie
- 0 0
-
2021-11-07 11:30
Bez jaj. (2)
Przecież PiS nie ma nic do rzeczy. Lekarze jej nie ratowali na czas i tyle.
- 10 13
-
2021-11-07 20:50
Będą bronić pisu choćby się na nich wysrali to powiedzą że deszcz pada
- 5 1
-
2021-11-07 12:01
Gdyby ratował na czas to bym mu postawil zarzuty
za usmiercenie zycia dziecka w łonie matki. Takie jest orzeczenie TK, zgodnie z ktorym nalezy chronic KAZDE zycie. Jestem prawicowym prokuratorem, katolikiem. Nie wierze w pandemie, wierzę, ze ziemia jest płaska, a geje i lesbijki to moda, ktora przyszla z zachodu. Zachód zazdrosci Polsce dobrobytu, a kazdy uchodzca czy imigrant to terrorysta, zgodnie z rzetelna tvp. Tyle w temacie.
- 9 7
-
2021-11-07 10:43
(2)
Jerzy. Pis wygra wybory za 2 lata i następne i następne. I to jest dobra wiadomość dla Polski i dla nas Polakow
- 11 16
-
2021-11-07 15:34
(1)
Ty nie jestes Polak tylko ruska platna rzecz.
- 5 7
-
2021-11-08 10:37
Nasz człowiek w Moskwie
Tusk o Putinie
- 2 0
-
2021-11-07 09:25
prawo nic do tego nie ma (3)
Nie zgadzam się z tą opinią. Właśnie uchwalony wyrok Pseudo Trybunału na wniosek posłów PiS stawia lekarzy w takiej sytuacji jaka miała miejsce w Pszczynie.To większość pisowska w sejmie doprowadził do tego,że przez wiele lat funkcjonujący kompromis aborcyjny został zmieniony .Teraz rząd próbuje obarczyć winą lekarzy.To nie lewactwo tylko polityka Pis.
- 17 10
-
2021-11-07 09:42
Ty tak zwany pseudo Polaku, mogłeś a nie byłeś abortowany a szkoda (2)
- 6 14
-
2021-11-07 11:21
Klasyczne miłosierdzie "obrońców życia" (1)
- 10 6
-
2021-11-07 14:48
Oko za oko ząb za ząb lewaku
- 4 5
-
2021-11-07 08:40
Kot (1)
Ty pisowska mendo jak możesz tak pisać narobiliście burdelu w całej Polsce czego się nie dotknięcie to robicie ludziom krzywdę mam nadzieję że wasza kadencja się kończy i społeczeństwo was rozliczy
- 17 19
-
2021-11-07 09:40
Za 20 lat lewaku
- 8 11
-
2021-11-07 07:37
To przekaz pis
Do ciebie też wyslali przekaz dnia?
- 14 8
-
2021-11-07 00:09
Znawca tematu - mędrzec! (2)
Skąd wiesz, że zawinił człowiek? Nie pisz kłamstw.
Co to jest to mityczne"lewactwo"? Nie szczuj.
Lekarze starjkowali - polityka, nauczyciele strajkowali - polityka, kobiety protestowały - polityka.
Zaleciało durną propagandą. To jest wstyd.
Mniej TVPIS.- 21 17
-
2021-11-07 10:40
(1)
Dp Taka jest prawda. Ci sami protestujacy popieraja strajkujących nauczycieli prawników lekarzy . Oni poparli by Adolfa gdyby ten źle wypowiedział się o Pisie. może nie ?
- 12 11
-
2021-11-08 09:32
przykre, ale prawda
mniej tv
- 2 0
-
2021-11-07 00:18
Życia i zdrowia? Każda ciąża jest w pewnym sensie zagrożeniem życia i zawsze zdrowia jeżeli przyjmiemy definicje zdrowia wdg WHO. Radzę się zapoznać oraz z wpływem ciąży na organizm- podpowiem ze trzeba w tym celu odłożyć biblie i sięgnąć po fachowa literaturę z położnictwa
- 14 11
-
2021-11-07 00:59
(3)
Blad personelu medycznego. Moja kuzynka tak stracila dziecko bo lekarz za pozno zadecydowal o cesarce. Mam nadzieje ze lekarz nie byl od blyskawic bo widzac ich stosunek do zycia ludzkiego jestem w stanie uwierzyc ze mogl poswiecic kobiete dla przykladu.
- 16 28
-
2021-11-07 08:05
(2)
Co ty pierdzielisz?! To wlasnie prawaccy, sadystyczni lekarze oponuja przeciw cesarkom.
- 16 16
-
2021-11-07 11:54
cesarskie cięcie (1)
to operacja, która nie jest obojętna dla zdrowia pacjentki. Zwykle lepiej jest jeżeli sama urodzi. Jeżeli dziecko jest już w kanale rodnym, to za późno na operację. Zawsze jest ryzyko.
- 4 5
-
2021-11-07 15:32
Zazwyczaj nie lepiej - tzw. porod silami natury to mizogiczna propaganda. Cesarka jest lepsza dla kobiety (brak dlugich, a czesto stalych problemow z drogami rodnymi) i dla dziecka (dlugi porod oprocz tego, ze zagraza zyciu, ma np. dramatyczny wplyw na hipokamp).
- 4 4
-
2021-11-06 23:09
Zagrożenia życia matki najpierw nie było, a potem już było za późno....
- 19 5
-
2021-11-06 22:17
nie !
Ot i masz ! Zaraz posądzenie o lewactwo - typowe dla jedzących z rączki rządzących. A że prawo odbiega od europejskich norm to już trudno zauważyć ze swojego zaścianka. Wstyd, aby na cudzym nieszczęściu kołtuństwo budowało swój mit !
- 28 14
-
2021-11-06 22:07
Dopuszczalna jest aborcja z powodu zagrożenia (7)
życia i zdrowia matki ALE też ochrona życia poczętego. Lekarz jest na straconej pozycji. Nie moze wykonac aborcji bo płód żyje jeszcze i je chroni. Z drugiej strony jak wykona to groza mu zarzuty prokuratorskie i prawackie bojowki religijne zarzuca mu bezpodstawne usmiercenie czlowieka. Rozumiesz tragizm sytuacji spowodowany wyrokiem pseudo ts?
- 57 21
-
2021-11-07 14:23
Ależ lewaczku (4)
Czy ciężko ci jest pojąć, że życie matki jest ważniejsze? Przecież prawo mówi to jasno. Pokaż mi lekarza w Polsce który ma zarzuty prokuratorskie za usunięcie ciąży zagrażającej życiu matki? Znasz taką? Czy wierzysz TVN , że takich sytuacji przez ostatni rok nie było
- 7 11
-
2021-11-07 17:47
Nie przyszlo ci do glowy narodowy socjalisto, ze lekarz musial czekac (2)
az faktycznie zagrozenie zycia u kobiety bedzie? I okazalo sie, ze jak juz bylo to bylo za pozno. Lekarz nie jest szachista ani pokerzysta aby czekac czy to juz ten czas. Ma miec jasne procedury, a obecne prawo jest jakie jest.
- 6 6
-
2021-11-09 13:52
nie!!!
Lekarz nie musiał czekać. Skierowanie do szpitala było pilne! Lekarz czekał, co powie mu jego dyrektor, który był prowadzącym ciążę lekarzem. Dyrektor, który uczestniczył w marszach "błyskawic". Kobieta sama upominała się o zabieg. Dlaczego tego nie zrobili? Bo dyrektor nie wyraził zgody!!!
- 1 0
-
2021-11-07 18:20
Daj spokój. Lekarze ją olali.
Kobieta sama sobie temperaturę mierzyła. Dopiero jak leżała na podłodze to pielęgniarki przyniosły kroplówkę. Żadnego lekarza u niej nie było.- 9 3
-
2021-11-07 15:28
Wiesz tyle o poloznictwie, co swinia o balecie. Zreszta jestes nia - jak to prawicowy zboczeniec.
- 7 6
-
2021-11-07 00:21
(1)
No właśnie tego te prawaki nie rozumieją. Gdyby więcej rozumieli nie byliby prawakami bo to urąga ludzkiej inteligencji
- 30 17
-
2021-11-07 01:47
bredzisz patolu lewacki.
- 19 32
-
2021-11-06 21:52
To co piszesz jest racjonalne, ale watpię czy to trafi do tej tłuszczy! Pozdrawiam
Nie przejmuj się hejtami:)
- 22 2
-
2021-11-06 21:52
Zawinilo średniowiecze prawo, kiedy zapłoną stosy?
- 23 16
-
2021-11-06 21:44
Kichawa Końska mi imponuje (2)
Ona zawsze ma taki wzrok jak ebe
- 20 15
-
2021-11-06 22:14
A tobie Jarosław Zrónuj Polskę???? (1)
- 10 25
-
2021-11-07 04:59
Zrónuj?
To jakiś mielesz?
- 18 5
-
2021-11-06 21:31
Po pierwsze, drogi komentujący, wyjaśnij mi, kim jest lewak, bo czesto pytam ludzi podobnych tobie, ale odpowiedzi jeszcze nie (12)
Po drugie, bezwodzie samo w sobie nie stanowi zagrożenia dla życia matki, co innego zakażenie i stan zapalny, który to bezwodzie może wywołać. A w dzisiejszych czasach niestety może się trafić prokurator o poziomie empatii i znajomości biologii na poziomie osoby, twierdzącej, że za tę śmierć odpowiadają feministki, który będzie twierdził, że w momencie wykonania aborcji jeszcze nie było zagrożenia dla kobiety... I co wtedy?
- 61 24
-
2021-11-07 09:26
kim jest lewak, (1)
masz lustro?
- 10 8
-
2021-11-07 11:39
Lustro zastępuje ci definicję?
Słabo...- 8 7
-
2021-11-07 07:56
Pokaż mi prokuratora w Polsce, który przez ostatni rok postawił zarzuty lekarzowi,
który usunął ciążę zagrażającą życiu matki? Czy może wierzysz tvn, że takich zabiegów w Polsce przez ostatni rok nie było?
- 17 16
-
2021-11-06 22:19
(8)
Wtedy masz obrońcę który to wykaże.
- 11 27
-
2021-11-07 11:23
A, to luzik (1)
Rozprawy sądowe, opłaty, adwokaci, stres, czas aby to wszystko załatwić i złożyć wyjaśnienia - całość ciągnie się latami. KAŻDY człowiek mający na utrzymaniu rodzinę i własne dzieci mając w perspektywie proces sądowy będzie miał w tym wypadku gigantyczny problem co zrobić. Piszesz jakby sprawa sądowa to był pikuś. NIe jest. To potrafi zniszczyć
Rozprawy sądowe, opłaty, adwokaci, stres, czas aby to wszystko załatwić i złożyć wyjaśnienia - całość ciągnie się latami. KAŻDY człowiek mający na utrzymaniu rodzinę i własne dzieci mając w perspektywie proces sądowy będzie miał w tym wypadku gigantyczny problem co zrobić. Piszesz jakby sprawa sądowa to był pikuś. NIe jest. To potrafi zniszczyć małżeństwo, relacje ze znajomymi, sąsiadami, nawet jeśli jesteś niewinny.
Obecna sytuacja to jest patologia. Lekarz powienien mieć zapewniony komfort psychiczny i żadnych wątpliwości przy leczeniu pacjenta, a w obecnej sytuacji musi się martwić o własne bezpieczeńśtwo i wolność. Jedyny skutek obecnej sytuacji prawnej i nagonki będzie postępujący spadek personelu ginekologicznego. Starzy nie będą się już chcieli w tym dłużej babrać - niepotrzebne ryzyko, młodzi wybiorą inna specjalizację, mniej kontrowersyjną i ryzykowną z prawnego punktu widzenia. Tylko młode matki i ich dzieci stracą.
Brawo PIS, brawo Godek!- 18 6
-
2021-11-08 18:56
Ale takich sytuacji w medycynie jest pełno,
Łącznie z technikami porodowymi, które stosuje się w trudnych przypadkach i mogą zagrażać tak matce, jak i dziecku. W chirurgii pełno, w transplantologii pełno. I jakoś lekarze sobie z nimi radzą, a czasem muszą to udowodnić na komisji lub w sądzie.
P.s. wiecie ile osób rocznie umiera na sepsę?- 1 0
-
2021-11-07 00:37
Aha, to świetnie, a sędzia z nadania nowej KRS zgodzi się z prokuratorem (5)
- 28 14
-
2021-11-07 14:47
Idąc logika lewactwa to wszyscy sędziowie po 1945 są albo z nadania okupanta Rosji (4)
Albo są dziećmi czerwonoarmistow albo to już ich wnuki. Wszyscy są zdrajcami z nieprawidłowego nadania. Taki brat Michnika został sędzią po 2 tygodniowym szkoleniu przez Rosjan. Wydawał wyroki śmierci.
- 9 11
-
2021-11-08 09:20
Ja się gubię
Chyba synek nie wiesz do czego się plujesz, bo już sam sobie przeczysz.
- 0 0
-
2021-11-08 07:10
z Piotrowiczem na czele (2)
- 5 4
-
2021-11-08 10:35
Piotrowicz przeszedł na dobrą stronę i wie jak was rozwalić od środka (1)
Jeszcze się nie zorientowaliście?
- 0 0
-
2021-11-09 09:12
Piotrowicz zawsze był po stronie zła
czy to PZPR, czy to kler, czy to PIS.
- 1 1
-
2021-11-06 21:28
(4)
Zawinił bo bal się konsekwencji z powodu chorego prawa rodem ze średniowiecza!!
- 54 47
-
2021-11-07 01:16
Przecież prawo mówi wyraźnie:aborcja legalna z powodu zagrożenia życia matki (3)
- 40 21
-
2021-11-07 08:32
Tak .. (2)
Tyle że zdefiniuj zagrożenie. Potencjalne czy rzeczywiste? W momencie gdy było rzeczywiste z zaczęli działać, niestety za późno.
A tym czasem Kaja Kreatura Godek chce dożywocia dla lekarza i 25 dla matki za aborcję...- 27 19
-
2021-11-07 11:02
(1)
Jak bys się orientował chociaż trochę w politycy to byś wiedział że identyczny projekt został złożony w 2016 roku i przepadł nawet PiS nie chciał go ruszać z tym będzie to samo. Ale wiadome jak PiS coś chce przykryć zawsze temat aborcji się pojawia. A tępy naród tańczy jak mu kaczorek zagra macie inteligencję na poziomie małpy więc mnie nie widzi że kaczor jest waszym dyrygentem
- 13 14
-
2021-11-09 09:11
ale od tego czasu sporo się zmieniło
i przeszło wiele ustaw, które wówczas uznalibyśmy za skrajnie antyobywatelskie. Niestety pogrążamy się coraz głębiej w odmętach fanatyzmu.
- 1 0
-
2021-11-06 21:12
(14)
Lekarze są zastraszeni przez to co wyprawia ten rząd podobnie jak nauczyciele, sędziowie, to polityka zastraszania !!!!
- 75 79
-
2021-11-07 08:57
Sam jesteś zastraszony (3)
Lekarz na oddziale jest bogiem, niczego się nie boi i potem za nikogo nie jest zastraszony. Może robić z pacjentami co chce
- 14 13
-
2021-11-07 10:39
Teraz niech Tusk zrobi marsz dla. mamy Madzi... (2)
- 16 14
-
2021-11-07 13:42
Nie bo musi iść w zaparte (1)
bo nigdy ale to przenigdy nie przyzna się do żadnego własnego błędu, a zrobił ich całe mnóstwo.
- 11 5
-
2021-11-08 10:33
Zwróciliście uwagę jaka MIAŁ Tusk minę...
- 0 0
-
2021-11-07 01:14
(3)
Że co zastarszani????Ale bełkot lewacki. Mam w rodzinie lekarzy i nikt z nich nie skarżył się że jest zastarszany
- 36 33
-
2021-11-07 15:25
Psychiatra nie zwierza się pacjentowi.
- 6 7
-
2021-11-07 13:28
Bo są lekarzami medycyny pracy?
- 9 11
-
2021-11-07 08:26
bo nie chcą z tobą rozmawiać, po prostu.
- 23 17
-
2021-11-07 01:43
wyłącz tvn i poznaj rzeczywistość. (2)
- 48 25
-
2021-11-08 04:35
I włącz TVP info. (1)
Tam jest sama prawda. Patrząc na komentarze to nie ma nadziei dla tego narodu.
- 10 5
-
2021-11-08 09:18
Tak jakby jedynie oświecona prawda mogła spłynąć jedynie z TV
Przestańcie oglądać TV w ogóle. Polecam.
- 3 2
-
2021-11-06 22:18
Lekarze są zastraszeni przez kłamliwą lewacką propagandę jakoby życie płodu było ważniejsze od życia matki - co oczywiście, wedle obowiązującego prawa, jest nieprawdą.
- 46 37
-
2021-11-06 21:32
A co takiego wyprawiają nauczyciele, że lekarze się boją? (1)
- 46 27
-
2021-11-07 13:41
Zamiast uczyć to tylko POlitykują.
- 10 13
-
2021-11-06 18:49
nie rozumiesz tematu, nie komentuj , znasz się na traktorach pisz o traktorach (8)
- 102 112
-
2021-11-07 21:17
Masz coś konkretnego do powiedzenia do powiedz
Bo widać ze ty za grosz nie rozumiesz tematu. Jak widzę rudego i jego kumpli, a Anna marszach stare komunistki w większości, które aborcja może dotyczyć co najwyżej w snach to nie wiem czy śmiać się czy płakać. Od razu po tej informacji banda patalachow z opozycji pieprzy jakieś głupoty o prawie, którego nawet nie znają i robi jakieś zebrania na
Bo widać ze ty za grosz nie rozumiesz tematu. Jak widzę rudego i jego kumpli, a Anna marszach stare komunistki w większości, które aborcja może dotyczyć co najwyżej w snach to nie wiem czy śmiać się czy płakać. Od razu po tej informacji banda patalachow z opozycji pieprzy jakieś głupoty o prawie, którego nawet nie znają i robi jakieś zebrania na ulicach. Niech zajmą się respektowaniem praw przez lekarzy i ich błędami za które powinni odpowiadać jak wszyscy. Jak ja złe zaprojektuje most i się zawali komuś na łeb albo pod kimś to idę na lata do paki, tutaj zawieszenie, komisjia przeciąganie spraw i baju baju
- 10 7
-
2021-11-07 18:14
Jak nierozumie? Nie ma zakazu aborcji w sytuacji zagrożenia życia matki.
Niestety zawinili medycy.- 19 9
-
2021-11-07 11:29
Na oddziałach położniczych panuje znieczulica (2)
Bez łapówki nawet nie podejdą na chwilę. Po prostu lekarze olali sprawę i się zorientowali po czasie. Wyrok TK nie ma nic do rzeczy.
- 36 16
-
2021-11-07 15:12
(1)
Oczywiscie ze wyrok ma tu kolosalne znaczenie. Gdyby nie to nowe tzw. prawo, stworzone przez polityczne prostytutki, lekarze nie mieliby ani powodu ani pretekstu nie terminowac ciazy.
- 23 20
-
2021-11-07 18:31
prawda
- 8 8
-
2021-11-07 10:48
niema to jak pustak wyzywa od pustaków .Ty nie znasz sie na niczym dzbanie ale na kazdy tema wypluwasz swoje pwypociny
- 3 10
-
2021-11-07 01:13
Znawca się odezwał...
- 8 13
-
2021-11-06 19:00
Kolejna nawiedzona
Zaślepiona fanatyczka. Lekarze zawinili i wyżywają sie na konstytucji Kwaśniewskiego. Won od kwacha!
- 65 64
-
2021-11-06 18:23
Opinia wyróżniona
Paranoja (44)
Nie mogę uwierzyć że w Gdańsku również mamy duży % słabo myślących.Kto wymyślił klauzulę sumienia.Psim obowiązkiem lekarza jest ratować człowieka.Kto wymyślił karę więzienia dla lekarza który za szybko wg.prokuratorów będzie ratował matkę.A teraz lekarz obojętnie jak by postąpił ma prokuratora.Oczywiście pis jest niewinny jak zawsze.To nie wina lekarza to wina posłów pis i TK.
- 644 399
-
2021-11-07 22:04
Dziecko zmarło 24 godziny PRZED matką
Poza tym, aborcja jest dopuszczalna w przypadku zagrożenia życia dziecka.
- 2 0
-
2021-11-07 18:34
Sama prawda, zgadzam sie w 100 %
- 0 0
-
2021-11-07 14:34
zgłoś się do lekarza
- 1 0
-
2021-11-07 12:18
Za nasze sie ksztalca a potem biora ostatnie nasze pieniadze
Taka prawda. Uniwersytety z czego sa dotowane z podatkow
- 0 0
-
2021-11-07 08:17
W psychotestach... (2)
Jest takie pytanie możesz uratować dziecko albo matkę, kogo ratujesz? Prawidłowa odpowiedź to "uratujesz matkę". Wartość życia jest niewymierna, tak więc spójrzmy kto przynosi więcej pożytku w społeczeństwie. Ta cała klauzula sumienia to jakaś głupota...
- 8 5
-
2021-11-08 07:52
Lewacy nie maja sumienia.
- 2 0
-
2021-11-07 11:59
ty jesteś
głupota.
- 1 2
-
2021-11-07 08:00
Feminizm to nowe NSDAP (3)
- 11 13
-
2021-11-07 15:40
A incelstwo to żenada :)))
- 0 0
-
2021-11-07 10:32
pis i solidarna to nowe nsdap (1)
- 9 7
-
2021-11-07 14:51
To się zdecyduj NSDAP czy Rosja?
- 4 1
-
2021-11-07 07:42
Do autora tekstu
Proszę podaj przykład lekarza postawionego przed sąd w ostatnim roku za dokonanie aborcji ratującej, życie matki? Czy wierzysz w to, że w ostatnim roku takich aborcji nie było? Ten kto wierzy w to, że to wina przepisów chyba nigdy nie był w szpitalu. Dziwi mnie tylko to, że jest tak wielu i**otów, którzy na ludzkiej tragedii próbują sobie coś ugrać politycznie
- 11 6
-
2021-11-07 02:34
Jak się nie podoba to zmień lekarza. Proste.
- 2 5
-
2021-11-06 23:42
klauzura sumienia ci nie pasuje? (4)
to uważaj bo trafisz na łowców skór z pavulonem bez sumienia.
- 15 12
-
2021-11-07 15:39
LOL uzywaj tylko pojec, ktore rozumiesz :))))
- 0 1
-
2021-11-07 12:43
Klauzula analfabeto (2)
Naucz sie języka "prawdziwy Polaku"
- 5 3
-
2021-11-07 21:48
Pseudo rusku
- 0 0
-
2021-11-07 15:35
Dlaczego wyzywasz?
Ci od pavulonu mieli sumienie?
- 4 1
-
2021-11-06 22:38
Bóg (1)
Odwieczne prawo so życia dla każdego człowieka.
- 8 12
-
2021-11-08 07:34
a moj bog mi mowi ze ty nie masz takiego prawa
- 1 2
-
2021-11-06 20:01
I prawo do życia matki jest zapisane w polskim prawie. (2)
Twoim psim obowiązkiem jest przeczytanie ustawy na ten temat.
- 31 9
-
2021-11-07 08:05
Tak samo jak prawo do życia dziecka. Aborcja to morderstwo. (1)
- 10 19
-
2021-11-07 15:38
Aborcja to usuniecie plodu, a wiec nie morderstwo, tak jak podeptanie szyszki nie jest scieciem drzewa. A tobie radze wstac z kolan, ewidentnie modly szkodza na łeb :D
- 11 6
-
2021-11-06 18:33
Podaj przykład lekarza, który poniósł karę za swe zaniedbanie (20)
Zaniechanie, czy błąd!
Proszę o przykłady!- 52 25
-
2021-11-06 22:52
Żaden lekarz nie ponosi konsekwencji swoich decyzji. W Gdańsku za operację szwedki która robiła sobie biust w kolejowym poleciały dwie pielęgniarki. To One zostały pozbawione prawa do wykonywania zawodu. Lekarz ma się dobrze dalej "leczy". Kto wie jak teraz było. Zostawili kobietę sama sobie. Może nie było lekarza na oddziale bo prywatę robił i na czas nie zdążył. Różne cuda się w szpitalach dzieją
- 24 5
-
2021-11-06 19:43
System jest tak stworzony, żeby zawsze lekarz był winny (4)
- 20 27
-
2021-11-07 08:03
buhahahahahahahahah cooooo? Jaki system? Kiedy jakiś lekarz za coś odpowiedział?!?! (1)
- 9 4
-
2021-11-07 12:42
Ci od skór siedzą....
Wiec nie gadaj
- 4 0
-
2021-11-06 21:25
Tępe te nasze współczesne dzieciaki
W wieku lat 16.wywalane z domu na studia... Chowają się same jak świnki w lesie
- 14 6
-
2021-11-06 20:42
Ciekawa teoria. Uzasadnij.
- 17 11
-
2021-11-06 18:42
to było morderstwo łapami kleru , Pisu , konfederacji ,a nie błąd lekarski (13)
- 64 61
-
2021-11-07 08:01
Zgłaszam ten wpis do prokuratury, opętana babo (6)
- 9 10
-
2021-11-07 08:27
(5)
Zgłaszam do płokułatyły! No tak bo prokuratura nie ma co robić? :D Musisz pierw zadzwonić na policję, sprawa musi być poważna aby prokuratura wystawiła pismo do Trójmiasto.pl o wysłanie logów, później kolejne pismo do dostawcy internetu kto to był pod tym numerem MAC i IP, później musisz udowodnić, że to ta osoba w tym czasie pisała z tego urządzenia... Na serio myślisz, że prokuratura i policja nie ma co robić? Mają braki kadrowe a świat to nie tylko internet...
- 11 7
-
2021-11-07 21:22
pierw :)
- 0 1
-
2021-11-07 09:42
Do zobaczenia w sadzie (3)
- 2 6
-
2021-11-07 13:30
Uchylam okno (2)
moja córka studiuje prawo
- 2 0
-
2021-11-07 21:06
Tak mówi że studiuje.
Tyle że ona zarabia
- 1 2
-
2021-11-07 14:50
I nie tylko okno
- 1 1
-
2021-11-07 01:50
ty tez z rodziny cyby czy przodki spod moskwy ?
- 8 3
-
2021-11-06 22:08
Ślad prowadzi do. Stefana
- 5 4
-
2021-11-06 21:24
Ale ty głupi jesteś
- 8 13
-
2021-11-06 20:43
(2)
Mam nadzieję, że jesteś gotowy ponieść konsekwencje tego wpisu.
- 34 47
-
2021-11-08 07:31
a kiedy wy kato-kanalie wyniesiecie sie z tego kraju? wynocha do watykanu polskojezyczne watykanczyki.
- 4 6
-
2021-11-06 21:08
Ciekawie
kiedy ty poniesiesz konsekwencje swojej ciemnoty umysłowej....
- 47 32
Wszystkie opinie
-
2021-11-06 18:02
(41)
Słusznie szkoda tej kobiety.Mam nadzieję że ktoś za to odpowie.Co do emigrantów niech co drugi protestujący przyjmie ich do siebie...kurtyna))
- 334 63
-
2021-11-06 18:07
Bezkarni (10)
Raczej co za tę tragedię odpowiadają mogą spać spokojnie.Ale co my jako obywatele możemy dużo zrobić No właśnie iść na wybory i oddac dobry głos za zmianą tych szaleńców opętanych i przyklejonych do kruchty kościelnej
- 19 28
-
2021-11-06 18:27
Ten wpis jest dowodem, że to kolejny polityczny spęd! (8)
- 27 14
-
2021-11-06 19:26
Twój wpis jest dowodem, że jaśnie nam panujący rzucili płatnych trolli do komentowania. (7)
Żadna narracja, zwłaszcza te wasze kopiuj-wklej - wina lekarzy - nie zdejmie odpowiedzialności z Głodek, Przyłębskiej, PiS i Konfederacji.
- 14 17
-
2021-11-06 19:44
(4)
Twój wpis jest dowodem, że jaśnie nam robiąca cykliczne zadymy opozycja rzuciła płatnych trolli do komentowania. Do ciebie nic kompletnie nie dociera. Żadna racjonalna przesłanka, czy argument, bo wiesz lepiej. Dokładnie tak samo ma twój wódz.
- 11 11
-
2021-11-06 21:27
Fakt jad Tuska bezcenny
- 10 5
-
2021-11-06 21:39
Ani jednej więcej?
To koniec zdania bo chyba nie po polsku. To Ania czy Iza dzbany?
- 1 6
-
2021-11-06 21:41
Od września nikt więcej nie umarł? (1)
- 2 1
-
2021-11-06 21:51
A Owsiak w tym czasie osiołki rozdaje na granicy
- 5 5
-
2021-11-06 21:27
Pocaluj nas śmieciu w d (1)
Was trzeba Rundapem wytruć. Straszny kwik.
- 0 1
-
2021-11-06 21:41
To było we wrześniu, macie refleks
Czekaliście na przebudzenie pijaka Niemca?
- 4 1
-
2021-11-06 22:37
.
- 0 0
-
2021-11-06 18:20
(3)
Milcz nazisto
- 7 20
-
2021-11-06 18:30
(2)
Napisał nawiedzony lewacki funkcyjny.
- 20 8
-
2021-11-06 21:39
Nikola jak zwykle wulgarna (1)
Dziadek sbek dumny
- 6 0
-
2021-11-06 21:52
I babcia Renia
- 4 0
-
2021-11-06 18:39
Zamknij się Dr Svencjuszu, jesteś pokręcony i żałosny (2)
- 8 17
-
2021-11-06 18:42
(1)
Sam się zamknij.I wyłącz przekaz z TVN)
- 21 14
-
2021-11-06 21:28
Durne smarkacze
Palą was i napalmem
- 3 1
-
2021-11-06 19:09
Dokładnie (2)
Do siebie do domu
- 1 2
-
2021-11-06 21:29
Robiłem zdjęcia (1)
Do. Zobaczenia na zaliczeniach
- 3 2
-
2021-11-07 09:12
Całe życie się wszystkiego bałeś i taki kiedyś umrzesz .
- 2 0
-
2021-11-06 19:53
Miałem cię za zwykłego trolla, nawet czasem zabawnego (10)
a widzę, że jesteś banalnym faszystowskim tłukiem, dla którego ludzkie życie kompletnie się nie liczy. Tam umierają ludzie, już w tej chwili są dziesiątki zabitych a kolejne tysiące są torturowane. Uważasz, że to jest właściwy temat do trollowania i durnowatych uwag o "braniu do domu"?
- 9 16
-
2021-11-06 20:17
uwielbiam to sowieckie sformułowanie "faszysta" w ustach lewaków (7)
żaden Polak z normalnej rodziny nie użylby takiego terminu-bo jest on kompletnie z czapy.
- 12 6
-
2021-11-06 20:28
(6)
a tak z ciekawości , kto to jest lewak?
- 3 1
-
2021-11-06 21:30
Jest muł jest szambo i to niżej to lewak (1)
- 4 4
-
2021-11-07 08:51
no własnie , gdzieś usłyszałeś i teraz klepiesz nie wiedząc nawet co to znaczy . takich potrzeba więcej bo niestety każdy głos liczy się tak samo więc jest jak jest
- 2 0
-
2021-11-06 21:35
Lewak to taka miernota bez akceptacji ze względu na pochodzenie i poglądy. (3)
Raczej ma za sobą 7 klas i tatuaż. Mieszka z partnerka albo z koza. Na FB ma 7000 kolegów. Na podwórku musi mieć kiełbasę na szyi żeby myślał że chociaż jakaś suka go lubi.. To tak z grubsza
- 6 6
-
2021-11-06 21:51
Daj namiar to Ci sie przedstawie prawaku jesli masz jaja
- 4 5
-
2021-11-07 08:51
(1)
to ty intelektualista jesteś , brawo ty
- 3 1
-
2021-11-07 18:12
Do podającego "definicję" lewaka
Od zawsze masz urojenia? Nie martw się, to się leczy. Gorzej z brakiem okrzesania, pospolitym buractwem i głupotą. Pewnie nienawiść do ludzi, którzy nie są sprzedajnymi miernotami też trudno wyleczyć.
- 0 1
-
2021-11-06 21:24
Jak na Białorusi są torturowani to trzeba protestować pod konsulatem Białorusi
- 7 0
-
2021-11-06 21:30
Wszyscy w rodzinie tacy tępi czy tylko Ty?
- 1 2
-
2021-11-06 20:04
(4)
Pojedź zobacz poczuj jak ty byś się czuł w takiej sytuacji jako dziecko jako kobieta jako mężczyzna jako człowiek kiedy tym ludziom służby odmawiają podstawowej pomocy wtedy pomyśl i wygłaszaj swoje poglądy . To co piszesz świadczy o twoim człowieczeństwie i humaniźmie . Z pewnością jutro w niedzielę pójdziesz z podniesioną przyłbicą do kościoła i posłuchasz przypowieści o dobrym Samarytaninie . Gratuluję dobrego samopoczucia .Od pomocy takim ludziom są odpowiednie organizacje które niejednokrotnie pomagały i pomagają w ich trudnej sytuacji a więc nie wygłaszaj swoich niemądrych propozycji o braniu tych ludzi pod dach. Ja ze swej strony przekazałem 13 emeryturę zaufanym ludziom na pomoc tym ludziom i przekaże 14 jak tylko ja dostanę . to co się dzieje na tej granicy to słabość polityków którzy nie potrafią załatwić tej sprawy a ci którzy uciekają ze swoich krajów są ofiarami tych polityków
- 10 10
-
2021-11-06 20:46
(3)
Kościół omijam szerokim łukiem,nie obchodzi mnie gdzie dajesz swoje emerytury.
Dr Svencjusz- 4 4
-
2021-11-06 21:08
To niewiele masz do powiedzenia a ja wiem kim jesteś , to wynika z tego co piszesz . Nic już nie musisz dodawać
- 4 7
-
2021-11-06 21:29
To by się zgadzało, jak Bóg chce kogoś ukarać to mu rozum zabiera i dlatego takie masz postrzeganie świata ,
- 1 2
-
2021-11-07 08:58
Zatkało kakao ? Wystarczyło tylko odpowiedzieć z sensem na twoje mądrości i już nic nie masz sensownego do powiedzenia . Ale niestety gdyby się zastanowić to jesteś dobrym przykładem na to jaki jest to zaściankowy , dający się prowadzić za parę groszy za uzdę naród - jesteś taki wzór z Sevres społeczeństwa niewiele wartego , społeczeństwa obywatelskiego na wymarciu.
- 2 1
-
2021-11-07 01:56
Wojna na granicy a w Gdańsku kolejny cyrk w stylu
Wolne sady media i stolce
- 7 2
-
2021-11-07 09:07
Ci którzy zakazywali aborcji też jakoś nie garnęli się żeby adoptować niechciane dzieci
- 4 2
-
2021-11-07 22:06
Lekarz zawinił, dziecko marło 24 godziny przed matką, mogli zrobić zabieg (1)
Zresztą, aborcja w zagrożeniu życia matki jest dopuszczalna przez prawo. inna sprawa, że aborcja jest bardzo niebezpiecznym zabiegiem, tutaj nie było potrzeby zabijać dziecka - samo zmarło, nie rozumiem czemu lekarz nie usunął martwych tkanek z macicy.
- 3 0
-
2021-11-08 10:52
a na koniec ziobrowy prokurator uzna, że ciąża nie zagrażała życiu matki i usunięta została ze względu na uszkodzenie płodu... i lekarze pójdą pierdzieć w pasiaki
- 1 1
-
2021-11-06 18:04
aha, czyli życie matki jednak musi być zagrożone? (7)
i dopiero jak jest ryzyko śmierci to można usuwać? szkoda że tej nie dało się z tego stanu wyprowadzić, a aborcji przeprowadzić zanim ten stan nastąpił
- 143 113
-
2021-11-06 18:27
Są sytuacje gdy lekarz musi decydować (4)
Kogo ratować gdy nie może wszystkich. A tu obojętność i brak monitorowania zabił i matkę.
- 43 6
-
2021-11-06 20:05
bzdura. Jesteś lekarzem (ale nie pisowcem) i widzisz, że życie dziewczyny jest zagrożene. Dokonujesz terminacji (3)
ciąży (nadmienię, że ten płód I TAK by zmarł po urodzeniu). I co? I przychodzi porkurator i mówi "noooo panie dzieju, nie nie, jej życie nie było zagrożone, zrobiłeś aborcję na zyczenie, dostaniesz 25 lat". Bo nawet jak się wybronisz to tylko przypomnę jak maltretowano lekarzy i ich rodziny za to, że podobno źle leczyli ojca Ziobry.....bo prokurator tak powiedział. Będą wiele wiele wiele lat niszczyli ci życie, ciągali po sądach, aż żyć ci się odechce.
Nie pozostaje mi chyba nic innego jak życzyć ci, żebyś ty (i twoi kumple wyborcy PISu) zrozumieli to zanim spotka to wasze córki. I to mimo, że wiem, z prywatnych rozmów z wyborcami PIS, że zrozumiecie tylko i wyłącznie wtedy gdy wasze dziecko to spotka.
Jak wygląda rozmowa z wyborcami PIS na te tematy? Ano tak:
- Dlaczego nie można zakończyć ciąży, która i tak narodzi się z wadami śmiertelnymi i umrze w męczarniach?
- Nie można, Bóg zakazuje!
- Ale dlaczego?
- Bóg zakazuje, nie rozumiesz?
- Ale gdyby to była twoja córka?
- Nie, moja córka by tak nie miała.
- Ale gdyby miała?
- Nie, nie miała by na pewno.
- Ok, ale zółżmy hipotetycznie, że jednak by miała?
- Nie no to wtedy trzeba by przeprowadzić aborcję, to oczywiste?
k u r t y n a- 26 16
-
2021-11-06 22:14
Hehe dokladnie to samo slyszalem od prawakow pisowych.
Analogicznie w kontekscie lgbt. Ich syn NIGDY nie okaze sie gejem :))) Bo oni ich wychowuja na hetero :))) ciemnogrod, brak wyksztalcenia i podatnosc na ciemnote.
- 15 8
-
2021-11-06 22:21
A ta rozmowa, zapomniałeś dodać, że to Twoje urojenia tylko.
- 6 12
-
2021-11-10 08:06
Morderca mogł zachorować , zemdleć lub sie powiesić skoro bał się Ziobry ,
- 0 0
-
2021-11-07 17:19
Bo ona nie chciała aborcji.
- 3 2
-
2021-11-07 22:08
Dziecko zmarło 24 godziny przed matką
Nie trzeba było robić żadnej abrocji. Po prostu usunąć martwe takanki z macicy. Czemu lekarze nie robili nic cały dzień?
- 6 0
-
2021-11-06 18:04
Facet bedzie pewnie siedzieć (14)
ale bojowki antyPisowskie juz sie obudziły
- 154 176
-
2021-11-06 18:29
Zawieszono lekarzy (10)
Nie podali płci, ale z liczby mnogiej wynika, że co najmniej dwoje. Nie było takich faktów w tvn???
- 31 13
-
2021-11-06 19:06
Byly (9)
Ale to wina PiS. Juz jest projekt ordo luris by za dokonanie aborcji groziło dożywocie
Myślisz że lekarz będzie ryzykował więzienie?- 29 14
-
2021-11-06 19:45
Nieprawdopodobna indolencja intelektualna (6)
Ale zostałeś zmanipulowany.
- 7 12
-
2021-11-06 21:32
Fekalia nie mózg u lewactwa (5)
- 7 6
-
2021-11-06 23:23
co to jest lewactwo? wiesz może? (4)
- 3 7
-
2021-11-07 01:53
spójrz w lustro. (2)
- 3 2
-
2021-11-07 12:00
lubisz znęcać się nad kobietami co? Co ci zrobiły, że tak je nienawidzisz i zmuszasz do rodzenia (1)
płody, któte umrą najczęściej tego samego dnia w wielkim cierpieniu? Co ci zrobiły? Kosza dostałeś i tak się mścisz? Oszołomstwo i sadyści. Bleee
- 2 2
-
2021-11-07 17:50
Weź bo się popłacze jak Holownia nad konstytucją
- 1 2
-
2021-11-07 17:49
Wyżej ktoś napisał
- 0 0
-
2021-11-07 00:19
Za aborcję kara śmierci, bo to ohydna zbrodnia (1)
- 4 8
-
2021-11-07 03:21
Ale za gwalt tylko 12 lat... bo to w sumie nie takie zle
- 9 0
-
2021-11-06 18:50
A gdzie były i są bojówki anty gdy umierało i wciąż (2)
umiera najwięcej Polaków od 1951? Jedna kobieta zmarła i wielki ból d..y, ponad 100 tys. niepotrzebnych zgonów i nikt nie alarmuje, nie wnika, nie nagłaśnia czy szuka przyczyn i winnych - dlaczego? Aż tak bardzo polityka i media wyprały ludziom mózgi?
- 21 10
-
2021-11-07 01:53
tym z ulicy tak.
- 1 1
-
2021-11-07 06:06
Jak
Pijesz i palisz całe życie to czego się spodziewasz?
- 1 3
-
2021-11-06 18:04
Ciągle te same osoby na protestach, kod, kobiety, sądy, nachodźy (17)
- 374 162
-
2021-11-06 18:05
(10)
Czyli jakies 60% spoleczenstwa, ktore ma dosc tej zarazy.
- 45 45
-
2021-11-06 18:08
Jak to możliwe? (5)
Od kiedy 60% przegrywa wybory za wyborami, baranku?
- 41 18
-
2021-11-06 23:40
(1)
A wiesz jak liczone sa glosy? Jaka metoda?
- 5 7
-
2021-11-07 17:51
No jak w 4 klasie Podstawówki
1+1=2 i tak dalej, trudne?
No tak ty jesteś niemiecka błyskawica- 4 1
-
2021-11-07 09:02
(1)
Bo brunatna hołota lepiwj się zmobilizowała!
- 2 6
-
2021-11-07 17:52
Wypad do Miska lewacki knurze
- 3 0
-
2021-11-07 15:47
Bo te 60% nie chodzi na wybory;)
Myślicie ze TVN za was wszystko zrobi, pokrzyczy i hey. Polacy są zmanipulowani najbardziej w dziejach.... szkodzicie krajowi i Polakom
- 2 3
-
2021-11-06 18:09
no, kobiety polskie to nie zaraza
- 9 5
-
2021-11-06 18:11
Albo i ze 160%
- 18 2
-
2021-11-07 10:58
A te 60 procent to z głowy czy TVN tak powiedział? (1)
- 8 0
-
2021-11-07 17:53
Tusk powiedział a oni to spijają mu z ust... Tfu
- 3 1
-
2021-11-06 18:34
(1)
A mogłeś milczeć. Choć raz uszanować.
- 3 10
-
2021-11-06 19:00
Ty również.
- 3 3
-
2021-11-06 20:46
To jedna sekta, albo opłacani przez...
- 2 2
-
2021-11-07 04:46
czy można zrobić marsz sprzeciwu wobec wulgaryzmów? (1)
bo już za dużo tego naprawdę na ulicy i na tych marszach i w okrzykach
aż uszy puchną słuchać i oczy patrzeć- 5 3
-
2021-11-07 17:54
To prymitywne istoty i język wynieśli z domów
- 2 2
-
2021-11-07 09:01
A dokładnie rzecz ujmując jest to grupa, która myśli i której zależy na praworządnej, demokratycznej Polsce!
- 2 4
-
2021-11-06 18:05
(33)
Wulgaryzmy i koszulki Konstytucja były?Szkoda kobiety ale te protesty nic nie dadzą.Błąd lekarski.Co ma PiS do tego...zaiste nie wiem.Za PoKo pałowali i było ok?
- 419 239
-
2021-11-06 18:22
Lecz sie (1)
- 25 46
-
2021-11-06 18:31
Ty pierwszy, dzieciaku.
- 37 15
-
2021-11-06 18:31
(10)
Widzę, że przekaz.dnia dotarł. Błąd lekarski. A może jednak efekt mrożący.
- 18 35
-
2021-11-06 19:31
Błąd lekarski i nic więcej. PiS nie jest tu niczemu winien dzbaaanki ze dzbannnska (7)
- 27 23
-
2021-11-06 19:39
O to chodziło pisowi, żeby wszystko na lekarzy bylo (6)
- 13 21
-
2021-11-07 01:20
Jesteś fanatykiem opozycji. Zacznij SAM myśleć
- 13 5
-
2021-11-07 09:14
Komuś chodziło o to , żeby zwalić na PiS. Nic nowego (3)
- 9 2
-
2021-11-07 12:29
Przecież to pseudo TK spowodował. Pseudo TK chodzilo o to aby zwalić na PIS ? Coś masz problem z logicznym myśleniem. (2)
Ale to typowe dla prawaków, konserwatywnych nie oczytanych ludzi.
- 1 6
-
2021-11-07 17:56
Nudny już jesteś
Kup sobie psa
- 3 1
-
2021-11-08 09:15
Wiemy,wiemy,kiedy skończysz czytać dzieła Marksa i Mao Tse Tunga.
- 0 1
-
2021-11-07 17:55
Była mgła lekarz był po scieżce i na kursie... Stało się
Brzozy nie było był sierp i młot
- 0 2
-
2021-11-06 19:48
(1)
Jaki efekt - dziecko w ogóle było w takim.miesiącu że nie dotyczyła go.ustawa. Pomijam to że jak.ktoś chciałby to.zmienić to na drugi dzień po.wyroku TK winien złożyć wniosek o.zmianę konstytucję. Jak.tego nie robią to.znaczy że to.tylko.bicie politycznej piany.8
- 7 3
-
2021-11-06 22:08
Jakiego wyroku? Ta zbieranina z Przyłębską na czele nie ma nic wspólnego z TK
- 12 7
-
2021-11-06 18:36
A mogłeś milczeć. Tego nie uda wam się zamieść pod dywan.
- 9 18
-
2021-11-06 18:48
Masz dzieci? (4)
Pewnie nie tluku
- 6 19
-
2021-11-06 18:50
(2)
Dzieci,wnuki,prawnuczki a cio?
- 17 3
-
2021-11-06 19:05
To uwazaj na zdrowie
- 0 17
-
2021-11-07 09:10
I wszystkie ona się za ciebie wstydzą!
- 1 7
-
2021-11-06 19:02
Napisał tłuk-astrolog:)
- 7 1
-
2021-11-06 19:20
błąd czy standard w podejściu do pacjenta? (1)
brak empatii to norma...niestety. Dlatego ciężarne chodzą prywatnie do gabinetów lekarzy którzy pracują na porodówkach. Jakiś czas temu był ciekawy artykuł jak ciężarne załatwiają sobie cesarki- wszystko w temacie. Pytanie czy ktoś to kontroluje czy jest ciche przyzwolenie na wykorzystywanie sali porodowej finansowanej z pieniądzy publicznych dla "swoich pacjentek"
- 11 1
-
2021-11-08 06:49
Załatwianie sobie na boku cięcia cesarskiego to największa
w prywatnej klinice to największa głupota jaką może zrobić kobieta.
- 0 0
-
2021-11-06 19:45
To nie był błąd lekarski. (3)
Lekarze nie mają prawa przerwać ciąży póki nie wystąpi zagrożenie życia ciężarnej. A jeśli zagrożenie życia to nie ma gwarancji że pacjent przeżyje, nawet jak leży w szpitalu. Do tego doprowadził rząd PiS. Koniec kropka.
- 22 18
-
2021-11-06 19:50
(2)
Czyli nie było.zagrożenia życia ale.pacjentka zmarła? Ale bzdura.
- 16 7
-
2021-11-06 23:30
Żadna bzdura. Było zagrożenie życia i zmarła. Gdy czeka się tak długo aż wystąpi zagrożenie życia, to nie ma pewności czy pacjent przeżyje.
- 14 6
-
2021-11-07 19:31
Czekali az plod umrze wtedy bedzie zagrozenie. Plod umarl pacjentka tez ot cala
Filozofia.. ale do tego wlasnie ta ustawa prowadzi. Owszem przy zagrożeniu jeszcze moga tyle ze gdy to zagrozenie sie pojawia kest juz zaykle za pozno- 3 3
-
2021-11-06 19:54
Regina (1)
Jaki błąd lekarski czy przylebska jest lekarzem ?
Zabił ja trybunał przyłebskiej i godek- 13 16
-
2021-11-07 01:22
Że co??? A jak umrze kobieta podczas aborcji bo to się zdarza to też TK i rząd winien? Fanatycy totalsów jesteście opętani nienawiścią, nie myślicie racjonalnie. Obudzcie się w końcu!
- 10 5
-
2021-11-06 20:53
(1)
No właśnie chyba czas przypomnieć pałowanie. Może wtedy dotrze.
- 6 3
-
2021-11-07 09:23
Ale że jak?
Zapuścisz sobie wywiad Jarka i będziesz się do tego pałował? Aż dotrzesz?
- 1 1
-
2021-11-06 23:49
svencjusz - dno dna
- 2 3
-
2021-11-07 01:19
Nie róbcie na tej strasznej tragedii polityki!!!! To jest Dno, chcą ugrać coś politycznie na tym!
- 4 3
-
2021-11-07 10:46
Ktoś cię pytał o zdanie ?
- 0 2
-
2021-11-07 19:27
Nie no nie blad lekarski. Aborcja jeszcze (!) jest dostepna przy zagrożeniu zycia matki. W tamtym momencie
Keszcze nie zagrażała
Wiec sobie czekali az plod umrze, a tu taki psikus plod umarl
Zagrozenie sie pojawilo a na interwencje bylo juz za poZno. Nie jestem zwolennikiem aborcji, ale robienie z kobiety inkubatora pozbawiając prawa do decydowania o sobie tez nke jest rozwiazaniem. I teraz bedzie zdziwko jak to jest ze baby nie chca rodzic? Coz 500 + gie dalo , a dzieki nowej ustawie strach rodzic i strach w ogole
Zapładniał zeby ukochanej nie stracic.- 2 0
-
2021-11-06 18:06
(27)
Szkoda dziewczyny. Niestety nie wiemy jak to do końca było i się pewnie nie dowiemy...
- 242 108
-
2021-11-06 18:28
Ale wiemy, jakie opcja rządząca przygotowała prawo (13)
- 43 27
-
2021-11-06 18:34
sld?
- 16 15
-
2021-11-06 18:35
Niestety nie wszyscy znają to prawo dokładnie !
- 8 8
-
2021-11-06 18:42
Było zagrożone życie matki (10)
Wina lekarzy nie rządu. że nic nie zrobili.
- 38 18
-
2021-11-06 18:47
(4)
związki przyczynowo-skutkowe nigdy nie były mocno stroną PiSowskich fanatyków
- 20 22
-
2021-11-06 18:58
(2)
Związki przyczynowo-skutkowe nigdy nie były mocną stroną anty PiSowskich fanatyków. Czego jesteś namacalnym przykładem:)
- 9 17
-
2021-11-06 19:57
(1)
Im nizsze IQ, tym bardziej prawackie zabobony, drogi incelku.
- 7 5
-
2021-11-06 20:16
Cóż, sam sobie wystawiłeś świadectwo, mój drogi barani.
- 1 3
-
2021-11-07 01:24
Fanatyk opozycji się odezwał. Człowieku nie obudź się
- 1 0
-
2021-11-06 19:16
Gdyby zrobili, to pewnie teraz by się tłumaczyli prokuratorowi. Taki klimat nam Kaja Godek z przyległościami stworzyła.
- 21 11
-
2021-11-06 19:24
Życie matki zostało zagrożone dopiero w chwili obumarcia płodu i wystąpienia sepsy. (2)
Wcześniej lekarze mieli związane ręce i wizję spędzenia 25lat w więzieniu. Nie wiem po co wy kłamiecie, skoro te informacje można zweryfikować w pięć minut w internecie. Tu nie TVP dezInfo, a czytelnicy portalu trojmiasto.pl to nie ciemny lud który wszystko kupi.
- 26 13
-
2021-11-06 19:31
Napisał internetowy znafffca:)
- 10 6
-
2021-11-06 20:00
To absolutnie nieprawda, natomiast czekanie do sepsy oznaczalo sto proc. gwarancji, ze nikt de nie bedzie zawracal. Byc moze zreszta to jakies religijne czuby typu chazan. Tak czy tak sa zawieszeni, co oznacza, ze co najmniej popelnili blad.
- 6 7
-
2021-11-06 19:56
Oczywiscie, ze wina PiS. Gdyby nie to smierdzace brunatne prawo, lekarze nie mieliby powodu zeby czekac ma sepse!!!
- 8 11
-
2021-11-06 18:38
Co Ty pierd...lisz? (3)
Miała 40 stopni gorączki, bezwodzie, a nie podano Jej antybiotyku, bo u płodu był puls i leki mogłyby mu zaszkodzić. To było morderstwo Tej Kobiety, która pewnie umierała w męczarniach.
- 49 9
-
2021-11-06 18:42
tłuki nie rozumieją co to takiego bezwodzie
- 12 5
-
2021-11-06 19:21
Ona nie miała bezwodzia, to nowy przypadek który wyszedł dwa dni temu. (1)
Nie powiedzieli wam tego w ministerstwie propagandy? Jakoś mnie to nie dziwi.
- 6 10
-
2021-11-06 19:31
Mnie również nie dziwi twoja wypowiedź, chłopski filozofie.
- 4 2
-
2021-11-06 19:06
nie bronić bezmyślnych lekarzy
lekarze nie bez powodu zawieszeni i do zwolnienia bo inaczej hanba.
24 godziny czekali od obumarłego dziecka w 5 miesiącu- 13 11
-
2021-11-06 19:19
(4)
wiemy co się stało PIS wraz z TK przygotował powrót do średniowiecza
- 12 8
-
2021-11-06 19:33
(2)
Misiu, nie zajmuj się sprawami, na których się nie znasz. To przerasta twoją percepcję.
- 6 4
-
2021-11-06 20:01
(1)
Swoje zainteresowania zoofilskie zostaw dla siebie!
- 4 3
-
2021-11-06 20:18
I do tego zdenerwował się nasz ulubiony Puchatek:)
- 0 4
-
2021-11-06 20:07
nie dać się tym eurokomuchom!
chcecie cywilizacji-to pojedzicie sobie do muzeum Auschwitz,tam sobie zobaczycie jak nam cywilizacje tu wprowadzali
- 4 7
-
2021-11-06 19:48
Czego nie wiesz a chciałbyś się dowiedzieć? (1)
Jaka pogoda wtedy była, czy co ta pani jadła na śniadanie? Wiemy wszystko co konieczne, żeby dokonać osądu moralnego tej sprawy.
- 4 4
-
2021-11-06 20:19
Gdyby głupota miała skrzydła...
Wiecie? A skąd? Wiadome media przekazały wam taką narrację?
- 0 2
-
2021-11-07 09:33
"dziewczyny" z pindolami
- 1 0
-
2021-11-06 18:06
Kiedy w końcu ludzie wykażą się wyższym iQ i wyjdą na ulicę przeciwko podwyżce podatków, cen paliw, żywności, gazu, prądu (55)
i rosnącej inflacji oraz w coraz gorszym stanem służby zdrowia?
Łatwo jest manipulować polskim społeczeństwem.- 332 131
-
2021-11-06 18:08
(1)
Nie wyjdą. To już nie te czasy. Nie to pokolenie. Pamiętaj, że większość narzekaczy ma się bardzo dobrze. Ten co mi bidę zazwyczaj siedzi niestety cicho...
- 54 5
-
2021-11-07 15:43
Maja androida, internet
FB i instagram wiec im jest dobrze.
ZawsZe mogą kogoś pobić okraść, napaść na sklep po co wychodzic na ulice w słusznej sprawie?- 0 3
-
2021-11-06 18:09
(7)
Nigdy, bo to taka inteligencja:)
- 32 7
-
2021-11-06 19:46
patointeligencja ;) (6)
Wierzą, że jak Tusku wróci do koryta, to im aborcję na żądanie wprowadzi. Zupełnie, jakby już tam 2 kadencje nie siedział. Taka inteligencja, co nie potrafi dodać dwa do dwóch
- 29 10
-
2021-11-06 22:18
Wystarczylo geniuszu prawacki nie rozgrzebywac (5)
ustalonego od ponad 20 lat kompromisu aborcyjnego. Tusk nie musi nic robic.
- 9 17
-
2021-11-06 23:11
Nikt nie rozgrzebal (4)
Tylko TK potwierdził interpretację. Ale Ty nadal słuchaj TVN
- 19 9
-
2021-11-07 06:45
TK potwierdził interpretację (2)
Julka trybunalska... dzialaczka PZPR potwierdzila interpretacje jarozbawa i rydzyka?
- 7 9
-
2021-11-07 11:38
No właśnie (1)
zacznijmy od tego, że to nie jest prawdziwy Trybunał i z tym trzeba zrobić porządek w pierwszej kolejności
- 4 6
-
2021-11-07 19:33
Prawdziwy trybunał składał się z sędziów
Którzy dali się sfilmować wychodząc z siedziby PO w Warszawie ?
- 1 1
-
2021-11-07 13:22
Pseudo TK potwierdzi każde nawet najgłupsze stwierdzenie naczelnika.
Jak trzeba to potwierdzą, że ludzie z brązowymi oczami to zgodnie z konstytucją niePolacy :)
- 4 5
-
2021-11-06 18:13
(7)
Bo wiedzą że te wszystkie podwyżki nie dotyczą naszego kraju a całej Europy. Trochę pomyśleć
- 24 33
-
2021-11-06 18:15
No jak widać masz problemy z myśleniem bo inflacjja w Polsce jest najwyższa w Europie (6,8%) (3)
- 21 19
-
2021-11-06 18:30
Najpierw sprawdż, potem napisz.
- 19 12
-
2021-11-06 19:34
Nie wprowadzaj nikogo w błąd
- 6 8
-
2021-11-06 19:51
I co z tego że jest 6% najwyzsza jak wszędzie w koło jest 5%? Taka różnica? Za to mamy najniższe bezrobocie i to.jest efekt tego 1%...
- 8 14
-
2021-11-06 20:57
(2)
W Holandii jest najwyższa inflacja od 19 lat - całe 3,4%. Widzisz różnicę między ich inflacją a naszą, czy nadal nie?
- 14 7
-
2021-11-07 06:46
W TVP pewnie podali ze 34% (1)
- 7 6
-
2021-11-07 11:39
A słupek na wykresie u zabójczych Holendrów pewnie sięgnął nieba
- 0 0
-
2021-11-06 18:14
Mają za wysokie IQ na Konfederację i dobrze widzą katolicki zamordyzm za woalem wolności gospodarczej. (6)
- 13 29
-
2021-11-06 18:34
(4)
Mają za niskie IQ na Konfederację i dobrze wiedzą, że anty katolicki zamordyzm za woalem wolności gospodarczej w PL jeszcze długo się nie przebije. Stąd te i**otyczne zadymy.
- 14 4
-
2021-11-06 19:17
(3)
Nikt nie ma "za niskiego IQ na Konfederację". To po prostu niemożliwe.
- 6 14
-
2021-11-06 19:48
(1)
Napisał ten, który jako pierwszy może się tym pochwalić:)
- 2 4
-
2021-11-06 23:54
W jednym masz rację. Wyborca Konfederacji akurat nie ma się czym chwalić.
- 3 7
-
2021-11-07 09:24
A jednak.
Jesteś tego najlepszym przykładem.
- 1 2
-
2021-11-06 22:29
Dobra wezcie już nie żartujcie z tą konfederacją
- 3 2
-
2021-11-06 18:14
A ty rozumiem czekasz żeby się przyłączyć, jak już ktoś inny ogarnie to wyjście? (1)
- 3 9
-
2021-11-06 19:12
Tak, czekam.
- 5 1
-
2021-11-06 18:33
ty jesteś cienkim frustratem , pseudo patriotą , pseudo katolikiem he,he konfederat (9)
- 2 18
-
2021-11-06 18:36
Nie jestem katolikiem. To jest Twój argument? (8)
- 12 3
-
2021-11-06 19:04
zapomnij
A czego się po nim spodziewałeś? Inteligencji?
- 7 0
-
2021-11-06 19:07
(6)
Jestem ateistą i szczerym Konfederatą
- 8 5
-
2021-11-06 19:10
Ja również. Pozdrawiam
- 5 3
-
2021-11-06 20:59
Nie pojmuję (2)
Jakim cudem ateista może się dogadywać z katolickimi ultrasami?
- 5 7
-
2021-11-06 21:36
Proste, szczęść Boże. Amen. Wielka Polska Katolicka
- 2 6
-
2021-11-06 22:25
W komentarzach na trójmiasto.pl dużo rzeczy jest możliwych...
- 2 1
-
2021-11-06 22:19
To sie wyklucza. Konfederat to prawak, katolik.
- 1 5
-
2021-11-07 06:14
a ja satanista i tez popieram postulaty Konfederacji
- 2 2
-
2021-11-06 19:04
Nie ma takich. Jest tylko emocjonalna hołota.
- 6 2
-
2021-11-06 19:32
Przeciw komu ? UE czy światowej gospodarce (1)
- 2 7
-
2021-11-06 19:35
Kto Cię spłodził? Pójdę i Cię pomszczę biedny umyśle.
- 4 3
-
2021-11-06 19:56
Wyobraź sobie, że są w życiu ważniejsze sprawy niż pieniądze (1)
A protestować przeciwko inflacji to trochę jakby protestować przeciwko temu że deszcz pada.
- 5 10
-
2021-11-06 20:01
Czyli według Ciebie mogą podnosić podatki (ceny) aż siegną zenitu i bedziesz żył jak zwykły plebs bo to nie jest aż tak ważne?
- 13 2
-
2021-11-06 21:19
Zobaczymy 11 na marszu , zobaczymy jak wy widzicie niepodległość jak wy manipuluhjecie społeczeństwem grając na niewiedzy strachu i nienawiści do innych.
- 6 6
-
2021-11-06 21:25
(1)
Przecież konfederacja nie różni się niczym od pisu zresztą glosuje tak samo jak pis, jeszcze te populistyczne haselka i katolicki fanatyzm, nie dzięki
- 5 11
-
2021-11-06 21:56
Gościu, przecież KO głosuje czesciej z pisem niż Konfa. Doucz się troszkę i poczytaj jakie były glosowania
i kto z kim głosował.
- 9 5
-
2021-11-06 21:28
Konfederacja? Przecież to partia dla chłopców,fanatyków religijnych i neofaszystów
- 5 10
-
2021-11-06 21:31
(1)
Podpisami konfederacji weszlo to chore prawo, macie krew tej dziewczyny na rękach ale Wy oczywiście zawsze patrzycie jak można się bardziej nachapac
- 4 9
-
2021-11-06 21:57
XD
- 4 0
-
2021-11-06 22:23
Cześć, nazywam sie Marcin i mam 20 lat, te podwyżki to tzw. inflacja, która w polsce przez nieudolność rządzących bedzie miała postać hiperinflacji. Pozdrawiam.
- 7 3
-
2021-11-06 22:41
Różne protesty, różne problemy...
W październiku był protest medyków między innymi w Gdańsku i co? Garstka ludzi przyszła i o czym Wy tu mówicie/ piszecie. Ludzie umierają a państwo czyli politycy (nie tylko z pis) i rząd z tego się śmieje. Zachęcajmy ludzi do czynnego udziału w życiu publicznym nie tylko w protestach.
- 8 0
-
2021-11-07 10:08
Nie bedzie mi faszyta mówił co mam robić.
- 1 4
-
2021-11-07 13:32
Niech jadą do Brukseli bo to głównie lewatywa unijna odpowiada za te podwyżki
- 2 0
-
2021-11-07 13:38
kiedy ludzie pójdą na bazary z protestami przeciwko drożyźnie? (1)
nigdy - bo nie od sprzedawców zależą ceny. Ceny są wolnorynkowe
- 1 1
-
2021-11-07 16:32
Wysokie podatki w tym zus itp skłaniają pracodawców do podwyżania cen. Jak można być tak ciemnym i nie wiedzieć o tym
- 0 0
-
2021-11-07 18:53
nie wyjda po to faceci głownie płacą, widzieliscie kiedys knajpe "tylko dla kobiet" która nie zbankrutowała?!?
- 1 1
-
2021-11-06 18:07
Opinia wyróżniona
Jestem ojcem dwójki dzieci (66)
Popieram demonstrację i prawo do aborcji. Mimo że mam dwójkę wspaniałych dzieci to 4 ciąże przerabialiśmy - szczęście że w bardziej cywilizowanych czasach. Tym bardziej uważam że politycy i kościół nie mają prawa decydować o takich rzeczach jak aborcja.
Łącze się w bólu z rodziną Izy. A także z każdą kobietą która jest w ciąży lub taka planuje. Nastały mroczne czasy....- 373 214
-
2021-11-06 18:11
Jesteś ojcem czwórki dzieci (11)
Z czego dwoje nie żyje. Świec Panie nad ich duszami.
- 42 77
-
2021-11-06 18:32
Właśnie dlatego talibowie nie powinni mieć wpływu na prawo. (7)
Wszędzie lezą z butami, żeby wciskać swoją metafizyczną pewność, bez miary i wyczucia. Bo każda sprawa służy tylko realizacji ich fundamenatlistycznej przekonań .
- 57 20
-
2021-11-06 18:53
(6)
Przecież talibów nie udało się wam sprowadzić do kraju. Więc o co kaman, towarzyszu?
- 19 18
-
2021-11-06 18:57
Wybacz misiu, nie jesteś mi towarzyszem. Raczej talibańskim fellow travellerem bez wychylania nosa z domu. (2)
- 18 11
-
2021-11-06 19:34
lol (1)
I do masz tego kłopoty ze zrozumieniem krótkiego tekstu, misiowy rozumku.
- 0 6
-
2021-11-06 21:26
Nie tylko tekst zrozumiałem, ale jeszcze lepiej tego, co za nim stoi:)
Nudny nihilista, co się dwóch zwrotów nauczył i kwacze.
- 2 0
-
2021-11-06 19:01
Katotalibów mamy zato pod dostatkiem. (2)
- 23 14
-
2021-11-06 19:35
(1)
Fakt, wyszli dzisiaj na ulice:)
- 7 16
-
2021-11-07 18:17
Fakt, włóczyli się chyba po Bydgoszczy. W zaciśniętych pięściach gnietli różańce. Jacyś wojownicy Maryi co coś takiego.
- 0 0
-
2021-11-06 18:37
żałosne
- 6 14
-
2021-11-06 19:40
Fajne Downy czekają na adopcję. Możesz promocycjnie 2+1. (1)
- 11 6
-
2021-11-06 20:44
Muzułmańskich Downów byś przyjął
- 2 2
-
2021-11-06 18:12
(7)
Jak to się mogło stać, że masz aż dwójkę dzieci z takim marnym mózgiem?
- 35 62
-
2021-11-06 18:18
Sąsiad pomógł
- 25 33
-
2021-11-06 18:58
bo dzieci robi się nie mózgiem ale ch_jem
- 15 3
-
2021-11-06 19:18
Jak ty dzieci mózgiem robiłeś, to pozdrowienia dla sąsiada XD (1)
- 11 5
-
2021-11-06 19:35
Napisał wybitnie misiowy rozumek:)
- 0 6
-
2021-11-06 19:34
żenada
- 1 2
-
2021-11-06 19:36
(1)
Ty masz za to mózg ale jaj tobie brak. Śpiewasz cienkim głosikiem...
- 1 4
-
2021-11-06 20:26
Napisz nam chłopaku, co ci ugniata kopułkę?
- 0 1
-
2021-11-06 18:12
Aborcja to morderstwo (25)
Życie człowieka musi być chronione, jeśli będziesz bił swoje dzieci to zostaną ci odebrane. Tak samo jak byś chciał je zabić.
- 30 82
-
2021-11-06 18:22
Jakie morderstwo? Płód jest częścią ciała kobiety i kobieta powinna decydować sama o sobie (21)
- 52 38
-
2021-11-06 18:29
Z wykopalisk? (4)
A skąd on się tam wziął?
- 12 14
-
2021-11-06 18:59
Wszystko zaczęło się od lżejszego od porannej mgiełki tchnienia ducha świętego. (3)
- 4 14
-
2021-11-06 20:06
Ten sposób zapłodnienia niewiast nie został potwierdzony naukowo
- 7 1
-
2021-11-06 20:11
Ale pisze... (1)
Napisał ten, co wie na ten temat zero.
- 2 1
-
2021-11-06 21:28
Jak to? Zjem fasolę, też mam wiatry.
- 0 0
-
2021-11-06 18:30
Dziecko w ciele matki ma inny zestaw genów! (13)
Inne ciało! Kto cię biologii uczył, tvn??? To nie klonowanie...
- 33 26
-
2021-11-06 18:35
I co z tego? Nie funkcjonuje bez kobiety więc to ona ma prawo do decydowania (8)
- 34 23
-
2021-11-06 18:55
Pomyśl czasami mat**ku! (4)
A czy dziecko po urodzeniu funkcjonuje samodzielnie bez rodziców?
- 19 16
-
2021-11-06 19:19
Ty dalej nie funkcjonujesz samodzielnie, za ciebie musi partia i proboszcz myśleć. (2)
- 16 12
-
2021-11-06 19:36
Znowu piszesz o własnych doświadczeniach? Nie za często, rodzimy odpowiedniku amerykańskiego bejzbola?
- 1 3
-
2021-11-06 20:02
za ciebie myślą Żymianie
z wyborczej
- 6 4
-
2021-11-06 22:47
Ale po urodzeniu jest to już dziecko. Mogą na przykład opiekować się nim różne osoby.
Póki jest częścią organizmu matki to ona powinna mieć prawo decydować. Dlaczego Ty chcesz o kimś decydować? Dlaczego obrażasz? Nie potrafisz po prostu wyrazić swojej opinii? Ale to nie Ty jesteś tutaj najważniejszy.
- 4 1
-
2021-11-06 19:55
roczny dzieciak tez umrze bez matki-kto mu da jesc ,pic? kto go ogrzeje itp? (1)
cos wam aborcjonisci ,te wasze kombinacje umyslowe nie wychodzą
- 10 5
-
2021-11-06 22:49
Ty możesz dać jeść, pić, pomóc! Czy będziesz tylko siedział i pisał głupoty?
Póki nie przyjdzie na świat jest częścią matki i ona ma prawo decydować.
- 0 1
-
2021-11-06 20:47
Ty bez żarcia i powietrza też nie funkcjonujesz
Do człowieczeństwa się dorasta zlepku komórek
- 0 0
-
2021-11-06 19:18
(3)
płód w łonie matki korzysta z zasobów ciała kobiety, np jak brakuje wapnia to weźmie sobie z kości i zębów matki, oprócz tego ciąża skraca telomery czyli każda ciąża skraca życie matki, więc tylko matka może decydować o swojej ciąży, nie wiem dlaczego trzeba cały czas powtarzać takie podstawowe rzeczy
- 15 15
-
2021-11-06 19:37
średniowiecze to przy tobie oświecenie:)
Cytowane z podręcznika młodego marksisty.
- 9 6
-
2021-11-06 19:59
telomery skracają sie kazdemu i cały czas,starzejemy sie biologicznie w kazdej sekundzie
obawa o dlugosc wlasnego zycia to jednak nie powod ,zeby zabijac innych
- 9 7
-
2021-11-07 23:07
Jak skraca zycie co za bzdury
- 0 0
-
2021-11-06 19:52
jak moze byc czescia czyjegos ciala cos ,co ma inne dna ???? (1)
podstawa biologii.
- 9 3
-
2021-11-06 22:53
Jak coś funkcjonuje dzięki czemuś innemu to jest jego częścią
tak jak tryb nie jest zegarem
- 1 0
-
2021-11-06 19:18
A jajko jest kurą? (2)
- 5 2
-
2021-11-06 20:00
kura może sobie rozgnieść tysiąc swoich jajek... jakby chciała (1)
ale jakoś tego nie robi
- 5 4
-
2021-11-06 20:46
Stąd wniosek że aborcjonistki głupsze od kury
- 2 1
-
2021-11-06 18:17
(5)
Czyli dwoje dzieci zabiłeś i to nazywasz cywilizacją?
- 24 45
-
2021-11-06 18:28
ty spuszczasz co dzień w gacie setki tysięcy dzieci (2)
- 36 17
-
2021-11-06 18:56
(1)
Nie mierz innych swoją miarką, tumanku.
- 8 13
-
2021-11-09 15:24
A za kilka lat rak prostaty...
- 0 0
-
2021-11-06 18:32
Bo to córki może były
A on tak kocha kobiety...
- 9 10
-
2021-11-06 18:34
Tak, zabiegi lekarskie to cywilizacja. Kobiety bez praw to Afganistan.
- 33 8
-
2021-11-06 18:36
To znaczy , ze zrobiliście selekcję ?? (1)
Dr Mengele by się nie POwstydził
- 15 24
-
2021-11-06 20:04
dokładnie tak-zrobili selekcję.Przegrały numery 3,4 oraz 5
- 1 3
-
2021-11-06 18:36
To dwójką czy czwórka?
A może 6 dzieci? To 3000
- 6 10
-
2021-11-06 18:47
Okropne bzdury wypisujesz
Aż przykro czytać
- 6 5
-
2021-11-06 19:03
najpierw (1)
przeczytaj dokładnie ustawe a potem sie wymądrzaj
- 5 5
-
2021-11-06 19:39
Co z tego, że przeczyta, skoro problemy ze zrozumieniem występują?
- 0 4
-
2021-11-06 19:27
Wstrętny jesteś.
- 0 3
-
2021-11-06 19:36
Jestes morderca. (1)
Pewnie byly UB i masz krew na rekach innych Polakow. Juz niedlugo twoje dzieci nie będą chcieć mordercy i załatwia tobie Eutanazję. Życzę im powodzenia.
- 2 16
-
2021-11-06 21:31
Takich właśnie Obrońców Życia cenię najbardziej. Nie owijają w bawełnę, o co naprawdę im chodzi:)
- 0 0
-
2021-11-06 20:01
(2)
kobiety boją się zachodzić w ciążę, co widać na wykresach przyrostu naturalnego w Polsce a będzie jeszcze gorzej , brawa dla religijnych fanatyków
- 12 4
-
2021-11-06 20:14
Piłeś, nie pisz. Piszesz, nie pij.
- 2 6
-
2021-11-07 09:37
przeca wy lewaki się nie chcecie rozmnażać ;)
- 1 0
-
2021-11-07 01:53
Ojcze dwójki
Czy aby na pewno chodziło o biedną kobietę czy o astroturfing ?
- 1 0
-
2021-11-07 09:35
Jak byś się zgłosił na eutanazję to chętnie pomogę.
- 1 0
-
2021-11-06 18:07
Opinia wyróżniona
Kolejny chwilowy zryw (44)
Rok temu też były protesty, które - wydawałoby się - co najmniej wstrząsną rządem, a prawo nie zmieniło się ani o jedną literkę. Obstawiam, że dzisiejsze protesty też niż nie zmienią. Polacy mają słomiany zapał.
- 202 93
-
2021-11-06 18:10
(5)
Polacy maja taki głupi nierząd na jaki zasługują.
- 30 29
-
2021-11-06 18:15
(2)
A w twojej głowie znowu wojna...
- 26 14
-
2021-11-06 19:15
Za to w twojej próżnia. (1)
- 11 10
-
2021-11-06 20:04
Mimo usilnych prób:)
Czytając twój post dochodzę do wniosku, że twojej nie jestem w stanie przebić.
- 0 2
-
2021-11-06 19:42
To przypadek, ale gdyby sekta godek przeforsowała kolejne ograniczenia
to tym razem nawet ta d**ilna opozycja nie uratowała by tego rządu
- 11 2
-
2021-11-08 07:49
nierząd to mieliśmy za ryżego
choć, na niego nie zasługiwaliśmy
- 0 0
-
2021-11-06 18:28
(9)
Jak w Polsce mają zmienić się przepisy w zakresie aborcji, jak do kościółka chodzi od 80 do 97% Polaków (wg różnych szacunków), a niemal każdy jest ochrzczony? Naiwniacy, którzy myślą, że zmiana PiS na PO cokolwiek zmieni w temacie aborcji.
- 20 28
-
2021-11-06 18:43
Te statystyki to tylko liczba osób (6)
które są ochrzczone i formalnie są katolikami, w rzeczywistości regularnie do kościoła chodzi 30-40% osób - przyznaje to nawet sam Kościół w swoich oficjalnych statystykach. Młodzież w dużych miastach masowo wypisuje się z religii. W seminariach duchownych pustki, nie ma chętnych. Coś się w końcu zmienia. Ze dwa pokolenia i będziemy jeszcze normalnym krajem.
- 29 8
-
2021-11-06 19:16
Obstawiałbym bardziej 15-20% (5)
- 11 4
-
2021-11-06 19:21
(4)
ale po co masz obstawiać, skoro możesz przeczytać raport i wiedzieć?
- 5 5
-
2021-11-06 20:06
Raport może nie oddawać całej prawdy (3)
Badania są robione w wybraną niedzielę roku i polegają po prostu na liczeniu ludzi. Sam kiedyś brałem w tym udział - pic na wodę. Bardziej miarodajne byłyby badania na przestrzeni dłuższego okresu czasu.
- 5 1
-
2021-11-06 21:34
A może być okres nieczasu? (2)
- 0 3
-
2021-11-06 22:06
Przez dłuższy czas, przez dłuższy odcinek czasu, przez dłuższy przedział czasowy
Teraz lepiej profesorze Miodku?
- 1 0
-
2021-11-07 08:53
Może być okres po prostu, bardziej naukowo menstruacja.
- 0 0
-
2021-11-06 20:05
Najpierw sprawdź dane zanim się wypowiesz
Nie masz pojęcia o czym piszesz.
- 1 0
-
2021-11-06 20:47
A na cmentarzach wszyscy świętej pamięci.
- 2 0
-
2021-11-06 18:29
To protesty specjalnie wywoływane przez tych co nie potrafią dorwać się do koryta. Szkoda naiwniaków. (6)
- 29 44
-
2021-11-06 18:34
(3)
Powiedz to w twarz osieroconej córce Izy!!!
- 36 15
-
2021-11-06 18:51
(2)
Ależ ty głupiutki jesteś, misiu:)
- 8 23
-
2021-11-06 19:17
Odezwała się tuza intelektu. (1)
- 16 2
-
2021-11-06 20:06
Odpisał misiowy rozumek:)
- 0 5
-
2021-11-06 19:44
Zastanawiam się, które świnie są bardziej niebezpieczne (1)
sekta czy mafia....
Długo myślałem, że jednak mafia, ale zmieniam zdanie.- 9 1
-
2021-11-06 20:07
A to ci niespodzianka:)
To ty myślisz?
- 1 5
-
2021-11-06 18:33
Bo protesty nic od razu nie zmieniają, bo rząd robi swoje i protesty nie mają na to wpływu.
Ale być może komuś otworzą oczy
- 17 11
-
2021-11-06 18:38
(5)
To mogla być moja córka !!!
Mam nadziej że pis odpowie za to- 27 15
-
2021-11-06 18:47
To mogła być córka, wnuczka, siostra, żona (4)
każdego z nas, dlatego wszyscy powinni otworzyć oczy i nie przechodzić obok obojętnie. To nie jest zwykła sprawa polityczna, na którą można machnąć ręką.
- 38 7
-
2021-11-06 20:07
fakt (3)
Rzeczywiście nie jest to sprawa polityczna.
- 1 3
-
2021-11-06 20:27
Pod sprawę podpięli się niestety politycy opozycji (2)
wyświadczając niedźwiedzią przysługę protestującym. Teraz już w ogóle nic się nie zmieni.
- 3 1
-
2021-11-06 20:49
(1)
Opozycja musi nas wspierać!
- 1 1
-
2021-11-06 21:29
Tylko jak to będzie nam na rękę. Verstehen?
Donald T.
- 1 0
-
2021-11-06 18:46
idz na wybory (5)
i zmieniaj władzę i prawo a protesty sa potrzebne!!!
- 20 6
-
2021-11-06 18:50
chodzę na wybory, nie głosuje na PiS (4)
i namawiam do tego też innych, a jednak ciągle rządzi nami socjalistyczny złodziejski katotaliban
- 31 10
-
2021-11-06 18:52
lol (2)
Napisał sfrustrowany lewacki funkcjonariusz:)
- 9 27
-
2021-11-06 19:00
Najpierw sprawdź w słowniku, co znaczy słowo "lewacki" i skąd się wzięło, a dopiero potem go używaj. (1)
- 25 8
-
2021-11-06 20:08
nie turbuj się tak, bo ci żyłka pęknie:)
Oburzyłeś się frustracie?
- 1 8
-
2021-11-06 20:04
dokładnie nie odpowiadam za to kto rządzi, nie głosuje na PIS, mimo tego ten właśnie PIS ogranicza prawa kobiet
- 9 2
-
2021-11-06 19:11
kropla drąży skałę
- 14 3
-
2021-11-06 19:15
Rok temu Głodek, Pawłowicz, Przyłębska i reszta katolickich szurów nie zabijały Polek. (1)
- 11 7
-
2021-11-06 20:09
Napisał anty katolicki, lewacki szczur.
- 1 8
-
2021-11-06 19:46
A co mają zrobić protestujący - napisać i uchwalić inne prawo?
Zarządzić przedterminowe wybory? Ogarnij się. W gadaniu to każdy mocny.
- 8 2
-
2021-11-06 20:00
Prawda jest taka, że gów no to da. Sad, but true
- 2 2
-
2021-11-06 20:03
Pytanie
Byłeś tam na miejscu?
- 0 2
-
2021-11-06 20:45
Kropla drąży skalę.
- 1 0
-
2021-11-07 14:10
Czy byłeś na proteście
Czy jesteś tylko kanapowym komentatotem? Kropla drąży skałę
- 0 0
-
2021-11-06 18:07
(8)
Ja bym poszła pod szpital w którym zmarła .Współczuję Bardzo rodzinie.
- 194 26
-
2021-11-06 18:14
Idź a nie gadaj
Wierzący mogą chodzić na pielgrzymki a aborcjoniści tylko piszą komentarze
- 7 13
-
2021-11-06 18:38
Ja bym to, ja bym tamto...
- 4 3
-
2021-11-06 18:59
Pod szpital nie, lekarze niewinni. (2)
Takie jest stanowisko peowskich fanatyków, wszystko wina Pisu.
- 17 9
-
2021-11-06 22:21
A gdzie tu wina lekarza? (1)
Gdyby usunal wczesniej dziecko fundamentalisci prawackie postawily by mu zarzuty za mord.
- 2 13
-
2021-11-07 10:53
Tobie przez pomyłke usuneli mózg ale najwyrazniej ci to nie przeszkadza:)
- 9 1
-
2021-11-06 19:18
Pszczyna jest na drugim końcu Polski, tam też są ludzie
- 3 2
-
2021-11-06 21:00
Wyrusz już dzisiaj, dotrzesz za tydzień.
- 3 1
-
2021-11-06 21:12
Ustawę
Podpisał Andrzej.
Pod Belweder !- 0 6
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.