- 1 Rezerwiści idą na ćwiczenia. Kto najpierw? (423 opinie)
- 2 Nowe podziemne zbiorniki w Akwarium (102 opinie)
- 3 Mała uliczka, duży problem (102 opinie)
- 4 Odliczanie sekund na skrzyżowaniach. Za czy przeciw? (251 opinii)
- 5 Zabójca z Jagatowa przyznał się do winy (168 opinii)
- 6 Po wyborach chcą zbudować ruch miejski (100 opinii)
Parking przy cmentarzu pełen aut nawet nocą
Parking przy ul. Cedrowej powstał z myślą o osobach odwiedzających Cmentarz Łostowicki. Zbudowane tuż obok osiedle sprawiło jednak, że zamienił się on w parking dla jego mieszkańców, który jest wypełniony autami nawet w nocy. Urzędnicy zastanawiają się, czy i jak zmienić zasady parkowania.
- Przy cmentarzu powstał piękny parking, ale wiecznie nie można na nim znaleźć wolnego miejsca. Nie wiem, czy został on zbudowany faktycznie dla odwiedzających cmentarz, czy dla mieszkańców pobliskiego osiedla? Parking zajęty jest nawet nocą. W niedzielę, w dniu, gdy chcemy odwiedzić grób najbliższych, jest potworny problem z postawieniem auta. Zastawiane są wtedy pobliskie trawniki i chodniki. Myślę, iż kontrolowany wjazd (przynajmniej w części parkingu) np. na dwie godziny rozwiązałby problem.
Sprawdziliśmy sygnał czytelniczki i faktycznie nawet o godz. 21 na parkingu jest zaledwie kilka wolnych stanowisk. Miejsca do parkowania zajmują nie tylko auta osobowe, ale również samochody dostawcze oraz przyczepy. Dodajmy, że - zgodnie z regulaminem - po zmroku wstęp na cmentarz jest zabroniony (z wyjątkiem 1 i 2 listopada).
Urzędnicy tłumaczą, że obecnie nie można tam uruchomić Strefy Płatnego Parkowania (bez abonamentów dla mieszkańców), która mogłaby wymusić rotację aut na parkingu.
- Parking jest wprawdzie w utrzymaniu GZDiZ, ale działka, na której jest zlokalizowany, znajduje się poza pasem drogowym drogi publicznej. Z tego powodu nie ma możliwości wprowadzenia SPP - tłumaczy Magdalena Kiljan, rzecznik Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni. - Biorąc pod uwagę aspekt społeczny, dotychczas wstrzymywaliśmy się z poborem opłat. W najbliższych tygodniach przeanalizujemy jednak możliwości zmian na parkingu.
Miejsca
Opinie (355) 10 zablokowanych
-
2019-05-06 07:31
Opinia wyróżniona
Problem tkwi głębiej niż się wydaje (69)
Zacząć należy od pozwoleń na budowę osiedli. Powinien być warunek, że musi być 3 razy więcej miejsc parkingowych niż mieszkań na konkretnym osiedlu (we wspólnocie). A nie po jednym miejscu na mieszkanie, a większość mieszkańców ma po 2 a nawet 3 auta. W pewnym stopniu rozwiązywałoby to takie cebulactwo jakie opisane w artykule. Pozdrawiam
- 644 51
-
2019-05-07 15:20
Chyab cie po..
od tego jest komuniakcja jak chcesz jezdzic, na co komu kolejne miejsca parkingowe i setki aut? Powinni zrobic carsharin gna cała polske i po problemie
- 5 3
-
2019-05-06 14:21
(2)
dlaczego próbujesz nakazać mi, osobie która świadomie zrezygnowała z posiadania bezsensownego własnego pojazdu, wydanie bezsensowne pieniędzy na 3 miejsca parkingowe z których nie będę korzystać.
W dzisiejszych czasach posiadanie własnego samochodu jest zwyczajnie nieopłacalne.
Najmniejsze przyzwoite samochody to wydatek rzędudlaczego próbujesz nakazać mi, osobie która świadomie zrezygnowała z posiadania bezsensownego własnego pojazdu, wydanie bezsensowne pieniędzy na 3 miejsca parkingowe z których nie będę korzystać.
W dzisiejszych czasach posiadanie własnego samochodu jest zwyczajnie nieopłacalne.
Najmniejsze przyzwoite samochody to wydatek rzędu 80tys zł, do tego drogie utrzymanie go.
W dobie samochodów współdzielonych i tanich usług przewozowych - to naprawdę jest bez sensu, po prostu jest zbyt drogie.- 8 10
-
2019-05-06 19:58
Nie musisz kupować miejsca parkingowego. Nie musisz także mieszkania kupować.
Wybuduj dom bez garażu, lub mieszkaj pod namiotem w lesie. Nikt nie zmusza. A miejsca są dla całej wspólnoty. Możesz kupić swoje nie musisz żadnego. A znajomi jak przyjadą to wszystkich bez aut masz ?
- 7 3
-
2019-05-06 19:46
To jest kwestia ilości miejsc przypadających na jedno mieszkanie, a nie obowiązku posiadania miejsca. Można zobowiązać mieszkańców do wykupienia takiej ilości miejsc parkingowych ile pojazdów posiadają, a oprócz tego pozostawić po 1 ogólnodostępnym miejscu parkingowym na każde mieszkanie, choćby do parkowania dla kurierów, czy pojazdów firmy budowlanej jak zechcesz sobie remont zrobić.
- 6 4
-
2019-05-06 13:27
Jakie cebulactwo? Podaj definicje. Zwykle radzenie sobie z problemem...
- 2 5
-
2019-05-06 09:47
Po 1 na mieszkanie to i tak luksus jakiś chyba
- 8 3
-
2019-05-06 09:35
nie rozumiem urzędasów. Czy można podać ich do sadu za działania na szkodę społeczeństwa? (5)
Przecież oni pracują za nasze pieniądze i maja nam służyć a nie utrudniać. Skoro jeden parking za mało to trzeba wybudować drugi. Pod rządami Pani prezydent będzie kiepsko. Adamowicz rozwijał Gdańsk a nie utrudniał życie mieszkańcom.
- 13 10
-
2019-05-06 20:23
A ci co nie mają samochodów,lub jeden to mają się dokładać do budowy parkingów dla pozostałych?
- 6 3
-
2019-05-06 12:59
Przecież brak parkingów to właśnie wina poprzednika.
Za dużo pozwalał deweloperom.
- 11 0
-
2019-05-06 09:57
o tak, bo na pewno bardzo duzo wrzucasz do budzetu (2)
na tyle, ze specjalnie dla ciebie powinni zrobic ci pod domem parking, z gwarancja miejsce.
Pochwal sie ile zarabiasz> Czy chociaz smieszna srednia krajowa masz?- 10 7
-
2019-05-06 13:43
(1)
7600 na reke. Widziales tyle kiedys, cio*o?
- 5 6
-
2019-05-06 23:02
Na kwartał.
- 8 0
-
2019-05-06 09:34
Rzeczywiście głębiej
tak 2m pod ziemią
- 7 1
-
2019-05-06 09:02
Kolejny przykład głupoty typowego buraka z blachosmroda!Jak cie nie stac buraku na parkowanie to go zezłomuj! (5)
W miastach zachodnich zmieniono przepisy i zmniejszono wymaganej ilości miejsc przed kazdym budynkiem! Wszystkie miejsca postojowe powinny byc płatne.A ich ilosm maksymalnie ograniczona.Od dawna juz wiadomo ze blachosmrody są największym szkodnikiem w miastach.I jedyna przyszłość to transport zbiorowy , autonomiczny i alternatywny jak
W miastach zachodnich zmieniono przepisy i zmniejszono wymaganej ilości miejsc przed kazdym budynkiem! Wszystkie miejsca postojowe powinny byc płatne.A ich ilosm maksymalnie ograniczona.Od dawna juz wiadomo ze blachosmrody są największym szkodnikiem w miastach.I jedyna przyszłość to transport zbiorowy , autonomiczny i alternatywny jak rowery,elektryczne skutery itp.!Ale typowemu burakowi sie wydaje ze on jest królem swiata i wszystko sie mu należy bezpłatnie a raczej na koszt wszystkich bo kazdy metr terenu kosztuje!
Dlatego przed kazdym blokiem kazdym biurowcem powinny byc tylko miejsca płatne!!- 16 35
-
2019-05-06 13:41
Ciebie bym zezlomowal, rowerowa niedorajdo..
- 6 6
-
2019-05-06 12:57
Na tym "wspaniałym" zachodzie mają też doskonale rozwiniętą komunikację miejską. (2)
A w naszym grodzie jest jak jest. I wygląda na to, że lepiej nie będzie.
I życzę Ci powodzenia na rowerze, hulajnodze, czy innym wynalazku, w deszczową i wietrzną pogodę.
P.S. Nie wyzywam Ciebie od typowych buraków, bo to nie wypada.- 13 1
-
2019-05-06 13:08
W USA szczególnie (1)
tam bez samochodu jesteś obywatelem nawet nie drugiej kategorii, tylko zwyczajnie niepełnosprawnym.
- 12 8
-
2019-05-07 11:37
w takiej Szwecji jest podobnie ... w dzielnicach na krańcu miasta autobus co 2h
w niektórych miejscach z rana 2 kusy wieczorem 3 ... gorzej niż u nas PKS na wsi
- 6 1
-
2019-05-06 12:13
Weź rozbieg i przyp...l w ścianę. Pomóc nie pomoże ale na pewno tobie nie zaszkodzi.
Dociera do ciebie i**oto, że ludzie nie żyją tylko w miastach a poruszają się często poza jego terenem? Będziesz na wakacje albo inny pogrzeb zapitalał eko-hiper-d*per-elektryczną hulajnogą 100km w jedną stronę?!
- 18 8
-
2019-05-06 08:37
problem chyba w ilosci aut? (2)
3 auta na rodzine w miescie, to powinno byc ekstra platne. Jedno tak, kazde nastepne mocno platne. Bo tobie sie nalezy tak, a potem muisisz stawic gdzie popadnie, trawnik, chodnik.
Czas na powaznie zaczac wywalac samochody z miast- 22 18
-
2019-05-07 11:34
no to wystarczy niedopuścić do ruchu - takich starszych niż 10letnie
i gra gitara :))))))))))))
- 5 1
-
2019-05-06 13:40
Co wy tak tych trawnikow bronicie? Jecie ta trawe?
- 7 11
-
2019-05-06 08:30
buacha cha cha ... mam porównanie ze Szwecją tam pod domem jest parking na 2-3 samochody za darmo to tylko 1godz (4)
i żaden Szwed nie jojczy, że pod swym okienkiem nie ma parkingu na swoje autko - i musi parkować na ogólnym po za osiedlem całe pół kilometra od domu ;-P
- 27 11
-
2019-05-06 10:02
(2)
Oni nie jojczą nawet że im ubogacają kobiety.
- 16 7
-
2019-05-06 10:23
akurat statystycznie 8x więcej gwałtów jest w Kat'ol Polsce (1)
i to też pewnikiem statystyka mocno zaniżona
- 9 13
-
2019-05-06 11:21
W tvnie powiedzieli, oj biedaku wlacz rozum
- 17 4
-
2019-05-06 08:49
Ależ się zaplułeś z tej uciechy...
- 14 14
-
2019-05-06 08:06
Deweloperzy oszczędzają. (4)
Deweloperzy kupują teren,który jest drogi tylko tyle aby stanął budynek a na parkingi dla mieszkańców i odwiedzających już nie.W efekcie samochody wylewają się poza osiedla gdzie tylko idzie.
- 47 4
-
2019-05-06 08:29
(3)
deweloper buduje tyle miejsc postojowych ile musi - ma ogół 1,2 mp/mieszkanie, a że ludzie maja po 2-3 samochody to już inna kwestia... powinno się wprowadzić progresywny podatek na posiadanie więcej niż 1 samochodu - im więcej aut w gospodarstwie domowym (zarejestrowanych pod jednym adresem) tym większy podatek. Do tego zintensyfikować pracę straży miejskiej karajacej za parkowanie "gdzie popadnie"
- 26 23
-
2019-05-06 09:24
Powinno się też wprowadzić podatek progresywny od telewiizorów, komputerów, rowerów (2)
i butów. Za więcej niż jedna sztuka albo para - dodatkowa opłata.
- 33 8
-
2019-05-06 10:38
czemu nie zwolnienie podatkowe? (1)
czemu wszyscy tacy chętni do karania innych?
- 20 1
-
2019-05-06 13:06
Socjalizm
stąd to podejście.
- 9 5
-
2019-05-06 07:56
Mam lepszy pomysł (1)
Zamiast osiedli niech budują tylko parkingi
- 21 8
-
2019-05-06 12:10
No i super!
- 9 1
-
2019-05-06 07:45
(34)
Proponowane przez Pana rozwiązanie jest z gruntu szkodliwe dla miasta. Taki wymóg spowodował by jeszcze większe rozlanie osiedli mieszkaniowych, większość terenu zagospodarowana byłaby jako parkingi. Zachęcało by to też do posiadania jeszcze większej ilości aut i całkowitej rezygnacji z innych form mobilności. Wprowadzanie opłat na publicznych parkingach i w przyszłości opłaty za wjazd do centrum to lepsza droga. W zamian oczywiście pójdzie poprawa komunikacji
- 58 98
-
2019-05-06 10:04
Urzędas?
- 6 5
-
2019-05-06 08:15
(2)
Nie zgadzam sie. Liczba aut zalezy przede wszystkim od liczby ludzi a dopiero pozniej na ktoryms miejscu od liczby miejsc parkingowych. Zatem jak nie chcemy miec problemow z parkowaniem to trzeba dzialac tak aby liczna ludzi w duzych osrodkach nie zwiekszala sie. Zreszta problemy z parkowaniem to tylko jeden problem zwiazany z zbyt duza liczba
Nie zgadzam sie. Liczba aut zalezy przede wszystkim od liczby ludzi a dopiero pozniej na ktoryms miejscu od liczby miejsc parkingowych. Zatem jak nie chcemy miec problemow z parkowaniem to trzeba dzialac tak aby liczna ludzi w duzych osrodkach nie zwiekszala sie. Zreszta problemy z parkowaniem to tylko jeden problem zwiazany z zbyt duza liczba ludzi. Pozatym jest to rozwiazanie ktore ogranicza wolnosc jednostki i narzuca sila swoja racje. Tworzmy mozliwosci a nie ograniczenia. Rozwijajmy prowincje tak aby ci ludzie nie musieli migrowac.
- 25 7
-
2019-05-06 13:48
"Tworzmy mozliwosci a nie ograniczenia. Rozwijajmy prowincje tak aby ci ludzie nie musieli migrowac."
Zatem, dojeżdżający ludzie z prowincji, zamiast stawiać samochód pod domem np. na Cedrowej, zaparkują go w centrum miasta. Pytanie, co się zmienia w kwestii parkowania poza lokalizacją?
- 8 3
-
2019-05-06 13:06
I pierwsza mądra wypowiedź w zalewie bzdetów
brawo
- 8 3
-
2019-05-06 08:08
Najlepszym dowodem na nieprawdziwość powyższych tez jest artykuł,
który pokazuje, że parking, który miał służyć odwiedzjącym bliskich zostaje zapchany przez samochody mieszkańców pobliskich wspólnot. Ludzie - w większości- przy kupnie samochodu nie patrzą czy jest gdzie zaparkować o czym świadczy zdjęcie powyżej. Inne formy mobilności? Rezygnacja? Może Pan nie czyta, nie widzi, lub nie chce widzieć, że każda nowa
który pokazuje, że parking, który miał służyć odwiedzjącym bliskich zostaje zapchany przez samochody mieszkańców pobliskich wspólnot. Ludzie - w większości- przy kupnie samochodu nie patrzą czy jest gdzie zaparkować o czym świadczy zdjęcie powyżej. Inne formy mobilności? Rezygnacja? Może Pan nie czyta, nie widzi, lub nie chce widzieć, że każda nowa forma mobilności cieszy się bardzo dużym powodzeniem, mimo bardzo dużej ilości aut. Opłaty na parkingach? Jak najbardziej! Jednak wymuszenie na deweloperach większej ilości miejsc parkingowych to podstawa! Oczywiście na takie sytuacje jak opisane w artykule.
- 43 5
-
2019-05-06 07:54
(28)
No tak, ale budowa osiedli bez żadnych miejsc parkingowych dla osób z zewnątrz to też jest paranoja. Przykładowo, chcesz wymienić okna w mieszkaniu, to gdzie mają stanąć pracownicy firmy? Urządzasz wigilię, nie wszyscy chcą przyjeżdżać taksówką, bo mogą np. być w pracy na wezwanie, to gdzie mają zaparkować? Na osiedlach mieszkaniowych powinien być duży nadmiar miejsc parkingowych, ograniczać parkowanie w centrach miast, a póki co jest na odwrót.
- 132 18
-
2019-05-07 08:53
Poproszę o przykład osiedla bez żadnych miejsc dla osób z zewnątrz
- 2 4
-
2019-05-06 22:05
Poz
- 1 6
-
2019-05-06 09:56
wprowadzic podatek od posiadania pojazdu - 50% jego wartości i spokój będzie ;)) (2)
tak pomyślcie też
- 9 28
-
2019-05-06 13:38
***nij ty sie w leb...
- 5 5
-
2019-05-06 13:09
To wszyscy bedą chcieli mieć 25 letnie graty za 1000zl.
- 14 6
-
2019-05-06 09:23
To bardzo proste maja płacic za parkowanie parkingi maja byc tylko płatne za kaprysy sie placi! (4)
Jak przyjedzie ktos wymienic w okna to niech tez placi za parkowanie moze ci to doliczyc do ceny okna jego problem!Gdybys miał przynajmniej mózg muszki owocówki tobyc to wiedział robie impreze wdomu to 15osób kazdy przyjedzie swoim autem i zablokuje mieszkancom 15 miejsc bo taki maja kaprys .
- 20 26
-
2019-05-06 13:35
I co w zwiazku z tym?
- 0 9
-
2019-05-06 11:47
Ja mieszkam w centrum i za każdym razem dopłacam do usługi za parkowanie na miejskim parkingu, problem w tym, że na zamkniętym osiedlu nie ma ani pół ogólnodostępnego miejsca, ani w środku, ani na zewnątrz. Pozwalamy na budowę ogrodzonych gett, jedno przy drugim, z uliczkami dojazdowymi tak wąskimi, że osobówka ze śmieciarką się nie miną, a potem
Ja mieszkam w centrum i za każdym razem dopłacam do usługi za parkowanie na miejskim parkingu, problem w tym, że na zamkniętym osiedlu nie ma ani pół ogólnodostępnego miejsca, ani w środku, ani na zewnątrz. Pozwalamy na budowę ogrodzonych gett, jedno przy drugim, z uliczkami dojazdowymi tak wąskimi, że osobówka ze śmieciarką się nie miną, a potem jest problem. Przecież nawet jak kurier przyjeżdza na parę minut, to gdzieś musi ten samochód zostawić, tak samo karetka, nie może wszystko być na styk.
- 28 0
-
2019-05-06 09:50
a ty jakbyś miał przynajmniej mózg ameby to byś wiedział że proponowane 3 miejsca na mieszkanie wykraczają poza średnią (1)
posiadanych samochodów w przeliczeniu na jedną rodzinę i stanowią wystarczający nadmiar. Druga sprawa, cały blok na raz nie zrobi imprezy na 15 osób w każdym mieszkaniu więc opisany przez tego kolesia nadmiar by wystarczył. Ba, 2 miejsca na mieszkanie by wystarczyły by odblokować trawniki i chodniki. W tej chwili na jedno mieszkanie jest po 1 miejscu. I byłyby płątne bo doliczone do ceny mieszkań. To chyba oczywiste.
- 25 4
-
2019-05-06 13:36
Nie jest oczywiste. Ma byc darmowe i wszedzie.
- 4 7
-
2019-05-06 09:12
(2)
mam kolegę, który mieszka na takim osiedlu za plotem
daniej często razem imprezowliśmy, ale ostatnio odmwiam przyjeżdżani taksówką, chcę przyjeżdżać swoim samochodem, więc jak chce mojej wizyty, musi wyjechć swoim samochodem, żebym ja mógł wjechać swoim. świetny sposób, by nie musieć odwiedzać tego nudziarza- 24 11
-
2019-05-06 19:31
aha
bo ty to taka krolewna ktorej ciezko 200 metrow przjesc?
niedlugo bez kolegow bedizesz krolewno- 6 4
-
2019-05-06 09:52
Nie dość, że nudziarz, to jeszcze analfabeta.
- 10 5
-
2019-05-06 08:04
(3)
Problem jest tym że janusze zamiast wykupić miejsce w hali garażowej to parkują auta miejscu ogólnie dostępnym - a że tych miejsc jest zazwyczaj mało to później nie mają gdzie parkować firmy które wykonują usługi czy goście.
- 65 13
-
2019-05-06 09:46
(2)
gorzej, maja wykupione miejsce ale gdzies na parkingu a pod klatka jest te kilka miejsc dla "gości" - i kieruja sie zasadą: a stane se pod drzwiami, jakby mógł to by na korytarzu zaparkował lub pod domofonem.
- 53 3
-
2019-05-06 13:33
(1)
I ciebie to boli, nie?
- 0 24
-
2019-05-07 09:51
tak, ludzka głupota cwaniactwo i pazerność mnie boli...ciebie nie?
- 3 3
-
2019-05-06 08:00
Jestem za. Doliczyć ten duży nadmiar miejsc parkingowych do ceny metra mieszkania (10)
i niech tak będzie.
- 60 7
-
2019-05-06 11:54
(4)
Wbrew pozorom ja się z Tobą kompletnie zgadzam, uważam, że musi być wymóg odpowiedniej ilości miejsc parkingowych na mieszkanie, nie 1,2 miejsca, bo to absurdalnie mało. Na kogo deweloperzy przeniosą koszty - ich sprawa. Tak samo w centrach, parkowanie za godzinę powinno być znacznie droższe, abonamenty nie aż tak bardzo, ale z limitem - 1 abonament na mieszkanie. Jeżeli ktoś mieszka w centrum miasta to jeden samochód w rodzinie jest zupełnie wystarczający.
- 20 8
-
2019-05-06 16:56
Komunista (1)
O, znalazł się taki, który najlepiej wie ile i za ile powinno być, a także chętnie nałoży limit.
- 5 4
-
2019-05-06 19:34
Inaczej nie da się tego problemu rozwiązać jak tylko limitami i wymogami, deweloper będzie budował po linii najmniejszego oporu, a mieszkańcy nie zadadzą sobie trudu, żeby zorganizować życie inaczej.
- 10 0
-
2019-05-06 12:50
(1)
To wymóg niszczący miasto. nikt się na to nie zgodzi i słusznie
- 4 11
-
2019-05-06 13:02
Tak, a rozwiązaniem problemów komunikacyjnych miasta są hulajnogi na minuty
- 16 0
-
2019-05-06 10:37
wystarczy utemperować pazerność deweloperów. (4)
chałupa na chałupie tak ze wiesz co sąsiad ma na obiad. A miejsc parkingowych jak za PRL. Na mój blok w którym mieszkam - od 68 roku ma 88 mieszkań przewidziane były 2 samochody.
- 49 6
-
2019-05-06 12:50
ale ktoś kupuje mieszkania na takich osiedlach? sami kupujecie to developer tak buduje (3)
Parking to koszt który się nie zwraca. prosty rachunek.
- 9 4
-
2019-05-06 19:37
Dlatego niestety trzeba stawiać wymogi. Deweloper sam z siebie kasą nie sypnie, a mieszkańcy albo uważają, że im się należy, albo jeszcze nie wiedzą, że tych miejsc będą potrzebować. Bo często w trakcie budowy są jakieś ugory w okolicy służące za parking, gorzej, jak w tych miejscach pojawiają się kolejne bloki, zakazy parkowania na wąskich uliczkach i lament, że teściowa nie ma gdzie auta zostawić.
- 10 1
-
2019-05-06 13:01
A są budowane osiedla, które nie mają tego problemu? (1)
Jeśli tak, to proszę o namiar.
- 18 0
-
2019-05-07 06:45
Osiedle na rotmance
Auta na trawnikach a hale garażowe puste bo ludzie nie pokupowali miejsc
- 5 1
-
2019-05-06 08:43
Opinia wyróżniona
(10)
Przecież można zrobić jak np. przed "biedronką" na Morskiej parkomat do 1h za darmo- chyba tyle wystarczy na odwiedziny na grobach- później X za godzinę a w nocy za darmo i tyle.po co wymyślać coś wymyślonego
- 190 29
-
2019-05-06 13:46
popieram
bardzo dobry pomysł. popieram.
- 6 3
-
2019-05-06 09:47
dlaczego ta pierwsza godzina ma być gratis? (2)
- 5 16
-
2019-05-06 19:26
Bo to parking cmentarny i nie chodzi by "karać" odwiedzających groby .
- 9 0
-
2019-05-06 13:51
A dlaczego nie?
- 11 1
-
2019-05-06 09:37
(5)
Czytanie ze zrozumieniem boli prawda?? Przecież jest w tekście jasno napisane, że parking znajduje się poza pasem drogowym drogi publicznej i nie ma możliwości wprowadzenia opłat za parkowanie. I na chwilę komentarz obecną plusowany przez 15 bezmózgich lemingów... Brawo!!!
- 6 30
-
2019-05-06 09:49
Nie ma możliwości wprowadzenia Strefy Płatnego Parkowania, a nie możliwości poboru opłat ("Biorąc pod uwagę aspekt społeczny, dotychczas wstrzymywaliśmy się z poborem opłat").
Następnym razem, zanim zaczniesz znieważać ludzi, upewnij się że nie robisz z siebie głupca.- 15 4
-
2019-05-06 09:45
Jest napisane, że nie ma możliwości objęcia go SSP
A nie że nie ma możliwości pobierania opłat. Czytanie ze zrozumieniem boli prawda??
- 23 5
-
2019-05-06 09:46
(2)
A wspomniany parking przed Biedronką na Morskiej to jest w pasie drogowym?
- 15 0
-
2019-05-06 09:57
To jest parking prywatny i u siebie mogę robić co mi się podoba a takiej sytuacji jest trochę bardziej skomplikowane (1)
j.w
- 6 4
-
2019-05-06 12:01
Nie jest
W takiej sytuacji parking się dzierżawi, jak ten na Lawendowej
- 5 1
Wszystkie opinie
-
2019-05-06 07:03
na cmentarzu można przyjechać komunikacją a auto muszę mieć pod domem. (25)
- 68 478
-
2019-05-06 07:10
Złomu nie musisz mieć . Ja nie mam i żyję. (8)
- 41 16
-
2019-05-06 07:25
Pewni biedny burmistrz skarszew z pisu się odezwał.......
- 22 21
-
2019-05-06 07:31
To nie życie biedaku
- 5 17
-
2019-05-06 08:52
To PO się tam nocą spotyka (3)
- 11 16
-
2019-05-06 09:13
bo pis spotyka sie w nocy w sejmie... (1)
- 21 11
-
2019-05-06 16:48
Widzisz różnicę w poziomie ?
- 5 2
-
2019-05-06 09:15
Na stacjach benzynowych też parkują ci z PO
I przy śmietnikach jak Graś z Kulczykiem pewnej nocy
- 14 9
-
2019-05-06 13:09
Nie masz, bo nawet na zlom cie nie stac...
- 6 6
-
2019-05-06 16:19
Nikt z PiSu nie jest biedny
- 6 6
-
2019-05-06 07:52
A teraz po polsku ...
- 14 3
-
2019-05-06 09:24
w PO są uczciwi ludzie:)))!!! (1)
- 10 6
-
2019-05-06 13:10
Uczciwi politycy? Nie istnieja...
- 12 0
-
2019-05-06 09:39
wszyscy wyborcy schetyny są tacy?
- 9 7
-
2019-05-06 10:46
(1)
Jak musisz mieć auto blisko to sobie wstaw do mieszkania !!!! a parking zbudowano dla cmentarza a nie dla osiedla !!!!!!! A gdyby notorycznie zajmowali miejsca pod waszymi blokami odwiedzający cmentarz to pewnie by zaraz była chryja na sto fajerek !!!!! To jest zwykła bezczelność i za to powinne być przewidziane kary !
- 51 4
-
2019-05-06 13:11
Ty na cmentarzu zamieszkaj...
- 2 18
-
2019-05-06 10:53
Na cmentarz tylko rowerem. Nie żadną tam komunikacją, tylko rowerem. (3)
- 8 27
-
2019-05-06 11:05
tak, staruszek o kuli na grób zmarłej żony niech jedzie rowerem (1)
Puknij się w łeb!
- 36 5
-
2019-05-06 13:59
Oczywiście, że tak! Tylko rowery. Komunikacja i blachosmrody trujo powietrze!
- 3 17
-
2019-05-06 15:47
Na cmentarz tylko nogami do przodu!!!
Ale te rowery cię uwierają
- 8 3
-
2019-05-06 11:05
trzeba było kupić sobie miejsce parkingowe (1)
po swojej stronie szlabanu, wsioku
- 42 6
-
2019-05-06 13:13
Pan dostaje, nie musi nic kupowac, niewolniku.
- 0 21
-
2019-05-06 12:00
Ta sama komunikacja można dojechać do centrum.
- 9 0
-
2019-05-06 15:48
Aleś głupi
- 4 5
-
2019-05-06 19:26
Hmmm
No właśnie. Pod domem A nie pod cmentarzem.
- 14 0
-
2019-05-06 21:50
z wieńcami i rodzinką wygodniej o taniej furą
jechałam z mała wiązanką ,cięzko a z wieńcem nie wyobrażam sobie
- 4 3
-
2019-05-06 07:04
(8)
Ogrodzic sobie osiedle bo to nasze, ale my możemy stawać wszędzie.
- 544 19
-
2019-05-06 07:24
kali zabrać dobrze,kalemu zabrać niedobrze,bardzo niedobrze
- 62 0
-
2019-05-06 07:50
(2)
Dokładnie tak jak piszesz zjawisko takie ma miejsce na Osiedlu nad wodą ul.Myśliwska, osiedle ogrodzone i wara mi tam wchodzić ale mieszkańcy mają zrobione zamknięte dla mnie furtki którymi przechodzą na zewnątrz czyli osiedle WSM Jasień na spacerek z pieskiem czy z dziećmi.Nawet zrobili sobie pomost zrobiony z europalet położony na rurze wodnej nad potokiem siedleckim.
- 58 0
-
2019-05-06 09:09
Ludzie z tego osiedla (1)
są jak szarańcza. Z drugiej strony, od myśliwskiego wzgórza też zrobili sobie nielegalną furtkę jednak tutaj deweloper ją zagrodził.
- 33 3
-
2019-05-06 20:52
Warto dodac, ze zrobili sobie furtke,
aby parkowac na miejscach parkingowych nalezacych wylacznie do osiedla przy ul. Mysliwskie Wzgorze :) To tak jakby wlasciciel domu zrobil jednostronna furtke do sasiada, aby parkowac na jego posesji.
- 15 0
-
2019-05-06 08:01
(1)
Stawiac nie moga wszedzie bo nie maja gdzie. Pod blokiem brakuje miejsca
- 7 31
-
2019-05-06 10:10
przeciez to "prestizowe osiedle" prestizowa lokalizacja, i ma przeciez nazwe luxuary apartaments
- 37 0
-
2019-05-06 08:21
Pewnie spory procent to najem
A właściciele najczęściej nie udostępniają najemcom miejsca parkingowego, bo chcą sobie wygodnie podjechać raz na ruski rok albo wolą je podnająć oddzielnie sąsiadowi co ma 3 auta. Na niektórych osiedlach wynajem miejsca postojowego to nawet 300 PLN a chętnych nie brak. I niemal standardem jest, że w mieszkaniu dwupokojowym około 40 MKW mieszkają dwie pary, więc są minimum dwa (facet musi mieć auto) a maksimum cztery auta (średnio trzy).
- 28 4
-
2019-05-06 11:02
osiedle nie jest ogrodzone :P
- 9 9
-
2019-05-06 07:05
EuroPark (4)
I po sprawie
- 131 25
-
2019-05-06 08:11
(2)
To oczywiste, że Piotr Parkometr Grzelak - wyraził zgodę na budowę parkingu żeby postawić tam parkometr. Już niedługo będzie tam strefa płatnego parkowania.
- 25 3
-
2019-05-06 08:48
i bardzo dobrze
mieszkańcy tego osiedla nie powinni tam parkować
- 35 5
-
2019-05-06 13:15
To go wyrwiemy i tak bedziemy parkowac.
- 9 10
-
2019-05-06 19:15
Zbudowane tuż obok osiedle sprawiło jednak, że zamienił się on w parking - cytuje
Może wystarczy zapobiegać takim sytuacjom. Zwyczajnie myśleć jak sie wydaje się zgody i sprzedaje grunty pod zabudowe dewloperską.
Co robiła krówka w tamtym czasie?- 11 1
-
2019-05-06 07:05
I właśnie przez takich biedaków, których nie stać na miejsce postojowe (9)
Nie możemy mieć dobrych rzeczy...
- 270 40
-
2019-05-06 08:02
(7)
To nie to ze nie stac tam po prostu nie mozna kupic miejsc parkingowych bo ich nie ma juz. Taka msmy polityke miasta
- 21 18
-
2019-05-06 08:08
Racja3 (2)
Kto taką politykę wprowadził ...taki święty po śmierci znacie go
- 15 18
-
2019-05-06 08:40
Święty Lech gdzie indziej rządził (1)
Dlatego w Gdańsku nie było czyścicieli kamienic....
- 13 15
-
2019-05-07 11:40
on teraz w niebie ... aniołkom małpeczki rozdaje ;)
- 5 0
-
2019-05-06 08:41
A co ma polityka miasta do rzeczy? (3)
Miejsc jest więcej niż mieszkań.
Problem w tym, że samochód kosztuje grosze, więc Janusz musi mieć 3, chociaż nie ma gdzie ich trzymać...- 21 8
-
2019-05-06 09:02
(2)
No wlasnie jest na odwrot. Za malo miejsc w stosunku do mieszkan
- 18 4
-
2019-05-06 12:28
Jest ich więcej, czy mniej niż mieszkań? (1)
Proste pytanie.
Oczywiście mówię o prywatnych miejscach, nie ogólnodostępnych, które z założenia mają służyć dla gości mieszkańców i nie być zajmowane cały czas.- 8 1
-
2019-05-06 13:11
Toś chyba nie widział blokowiska z tysiącem mieszkań i małym placykiem służącym za parking
- 10 3
-
2019-05-06 08:06
bo to janusze wydają po 300 - 600 tys za mieszkanie a szkoda im 15-30 tys za miejsce w hali garażowej....
- 35 8
-
2019-05-06 07:06
(9)
Wprowadzic szlabany i bilety i tyle. Dwie pierwsze godziny gratis potem 3zł za h.
- 430 15
-
2019-05-06 07:24
Nie można wprowadzić takiej strefy bez abonamentów z których mogli by skorzystać mieszkańcy. (1)
Proste. Pierwsze dwie godziny gratis kolejne 3 zł/h. Abonament miesięczny 5000zł
- 16 15
-
2019-05-06 07:56
Mieszkańcy ?
Chyba ci pochowani ,chodzi o sam parking szlaban na wjeździe i wyjeździe 2 h darmo reszta po 4 złote i parking pusty.zreszta zapraszam z aparatem po 20 na parking zawsze pełny te same auta stoją a niektóre już wrosły w miejsce bo wogole nie wyjeżdżają,po prostu urzedasa z zdiz nie chce się i tyle
- 45 0
-
2019-05-06 07:28
9 zl/h
wymusi lepszą rotację :) a od 22 do 6 gratis, niech się słoiki biją o tej 22:01 o miejsca :D
- 32 10
-
2019-05-06 07:58
A dlaczego gratis? (2)
Jak ktoś chce sobie wygodnie pod cmentarz samochodem przyjechać, to te 3-4 zł za zostawienie samochodu może zapłacić.
- 12 33
-
2019-05-06 13:20
(1)
A dlaczego nie gratis?
- 10 0
-
2019-05-07 11:44
właśnie gatis .... tylko 1000zł grzywna dla każdego kto nie przyjechał na cmentarz
a to łatwo wyhaczyć ... wystarczy postawić zwykły monitoring ... i KASować po 1000zł i po 1000zł i po 1000zł ... każdego co wysiadł z autka i nie wszedł na cmentarz
- 5 0
-
2019-05-06 08:04
To nie jest dobre rozwiazanie. Lepszym byloby gdyby bylo wiecej miejsc parkingowych albo mniej mieszkancow. Jal za duzo ludzo w jednym miejscu to zawsze rodza sie patologie
- 13 11
-
2019-05-06 08:59
Zamiatanie smieci pod dywan. Ot tego typu rozwiazanie.
- 6 0
-
2019-05-06 13:19
Tobie szlaban zalozyc, zebys z domu nie wychodzil...
- 4 3
-
2019-05-06 07:08
Parkometry. (4)
- 111 20
-
2019-05-06 13:20
(2)
Odrzucono.
- 6 1
-
2019-05-06 13:39
W godzinach zamknięcia cmentarza niech parkuje kto chce, skoro to parking dla odwiedzających cmentarz..
Po co ma stać pusty..
- 1 6
-
2019-05-06 15:24
Chwilowo ;) kolega nie wystartowal jeszcze w przetargu
- 3 4
-
2019-05-06 19:14
Moze wystarczy pomyslec jak sie wydaje zgody i sprzedaje grunty pod zabudowe.
"Zbudowane tuż obok osiedle sprawiło jednak, że zamienił się on w parking"
Gdzie budyniowcy mieli umysły?
Oto co zrobiła z Gdańska chciwa polityka budynia i jego kolegow z dewloperki.- 6 0
-
2019-05-06 07:09
Większość aut do 5 tyś. zł :) (12)
Tacy zawsze mają pod górkę, całe życie ;)
- 166 31
-
2019-05-06 07:11
(6)
Ty masz auto za 500 tys prawda?
- 18 24
-
2019-05-06 09:33
uraziles sie, ze masz samochod w cenie lepszego telefonu, lub sredniego roweru miejskiego? (4)
taki sukces, tyle wygrales :)
Nie, mamy to gdzie, tylko zeby ci przypomniec, gdzie je twoje miejsce- 11 15
-
2019-05-06 14:32
Czy wszyscy ludzie sukcesu (3)
są takimi burakami?
- 14 1
-
2019-05-06 18:54
Jak zachodnia firma przeniesie sie w koncu na ukraine lub do indii.. (1)
...to zobaczysz go w biedronce haha. Na razie ne pryszczate nerdy łapią boga za nogi.
- 6 6
-
2019-05-09 07:16
IT
Nie przeniosą się tylko Hindusów, Ukraińców zatrudnią w polskich oddziałach.
- 4 3
-
2019-05-06 19:29
Raczej frustraci bez sukcesów udający jakikolwiek sukces.
Mieszkanko nie swoje lecz wynajęte, auto banku bo na kredyt... Normalka ;)
- 4 3
-
2019-05-06 13:21
Mam, a co ci do tego?
- 4 2
-
2019-05-06 08:51
Na przodzie chyba widzę mokre mażenie każdej Wejherowianki- 20 letnia Honde CIVIC ;) (3)
- 20 6
-
2019-05-06 09:04
to muj skarb! (1)
- 14 0
-
2019-05-06 10:11
każda jest twoja !
- 3 5
-
2019-05-06 16:28
Marzenie Marzeny :-)
- 7 0
-
2019-05-06 18:52
A Twoja hulajnoga ile kosztowała? ☺
- 4 2
-
2019-05-06 07:13
No jak to zdziwienie (2)
Wszystko dla developerów. Mała Sycylia.
- 155 51
-
2019-05-06 07:52
A może china town?
- 9 7
-
2019-05-06 08:05
Dokladnie. Bardziej zyskowna jedt sprzedsz mieszkan niz miejsc parkingowych.
- 20 0
-
2019-05-06 07:13
to nieprawda
to Czesiu parkuje tam swojego samochoda
- 49 11
-
2019-05-06 07:14
A co pani robi w nocy na cmentarzu? (9)
Moze lubi pani plastikowe kwiaty?
- 50 155
-
2019-05-06 07:47
Nie, po nich mam zgagę
- 27 0
-
2019-05-06 07:47
Ktoś tu ma problemy z czytaniem ze zrozumieniem.... (5)
Pani Czytelniczka z rodziną byla tam niedzielę w czasie dnia... A Pan z redakcji był na tym parkingu ok. godziny 21... Co jest napisane pod zdjęciem ;-)
Fajnie by było gdybyś teraz przeprosił za te insynuacje Anonimie.- 52 5
-
2019-05-06 07:55
Czasami się zastanawiam czy aby tych głupich ktoś siać noe zaczął... (2)
Jest ich coraz więcej. Myślą, że zabłyszczą inteligentną wypowiedzią albo komuś dogadają ale że głupi to mu nie wychodzi. Jeszcze się z takiego pośmiać można.
- 12 7
-
2019-05-06 08:32
nie bez powodu się mówi "że ktoś jest głupi jak komentarz na trójmieście..."
- 19 3
-
2019-05-06 13:12
Noe? Nie mieszaj do tego postaci biblijnych ;)
- 4 3
-
2019-05-06 10:56
Gościu sobie zażartował
A ty to bierzesz ośle na poważnie. A jeszcze inni głupcy poniżej ci przyklaskują. Tragedia panie.
- 3 11
-
2019-05-06 13:22
Nie przepraszam z reguly nikogo i za nic.
- 1 6
-
2019-05-06 07:50
Pani straszy, a jeden pan grobowce mebluje wiec będąc e pracy zaparkował meblowozem
- 16 1
-
2019-05-06 13:22
Czeka, az strach ja przeleci...
- 5 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.