• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Pomorskie ze znakiem jakości

Marzena Klimowicz-Sikorska
7 października 2009 (artykuł sprzed 14 lat) 
Taki znaj wkrótce pojawi się na wyrobach pomorskich firm. Taki znaj wkrótce pojawi się na wyrobach pomorskich firm.

"Wybieram Pomorskie" - logo z takim hasłem już niedługo będzie promować produkty i usługi pomorskich firm. To pomysł Pomorskiego Klubu Biznesu.



Promowanie regionalnych produktów nie jest nowością, jednak na Pomorzu wciąż brakowało spójnej wizji takiej kampanii, która pomagałaby lokalnym przedsiębiorcom. Teraz takie zadanie ma spełniać program "Wybieram Pomorskie – dbam o siebie i swój region".

- Zależy nam, by wybierając jakiś produkt klient zastanowił się, czy nie lepiej wybrać ten pomorski - mówi Robert Koślicki, prezes Pomorskiego Klubu Biznesu. -To program dla wszystkich, którzy chcą promować lokalny patriotyzm, chcą rozwijać nasze otoczenie, bo firma to nie tylko miejsca pracy, ale też dobro, które czyni za zewnątrz.

Na programie skorzystać mają mają wszyscy: firmy – bo ich produkty będą chętniej wybierane przez klientów, klienci – bo dostaną lokalny produkt czy usługę najwyższej jakości, społeczeństwo – bo firmy będą chętniej zatrudniać i do tego dbać o lokalne społeczności. - To jest łańcuch korzystny dla regionu - przekonuje Rober Koślicki.

Choć oficjalnie program ruszył we wrześniu już teraz przystąpiło do niego kilka sztandarowych dla Pomorza firm, takich jak browar Amber czy piekarnia Szydłowski.- Przystąpienie do programu to dla nas wyraz lokalnego patriotyzmu - przekonuje Wojciech Radtke, dyrektor marketingu Browaru Amber.

Podobnego zdania jest Anna Dolny, współwłaścicielka firmy Laguna, produkującej akcesoria do mebli. - Choć na rynku działamy już 16 lat, przystąpiliśmy do programu, gdyż doszliśmy do wniosku, że najwyższy czas, by kojarzyć onym z rynkiem lokalnym- mówi.

Program "Wybieram Pomorskie" adresowany jest do wszystkich firm, które są zarejestrowane na terenie województwa.

Więcej szczegółów na temat programu można uzyskać w Pomorskim Klubie Biznesu.

Opinie (14)

  • Ale logo gorsze niż fatalne

    Cała ta inicjatywa trochę taka przerośnięta w formie.

    • 8 3

  • dobra inicjatywa

    ważne żeby identyfikować się ze swoim regionem. to daje firmie "tożsamość".

    • 7 1

  • super

    • 4 0

  • GO VEGE!

    • 1 0

  • Nacjonalizm.

    • 1 5

  • Przynajmniej będziemy wiedzieli których produktów nie kupować.

    • 0 5

  • LOGO MOWI WYBIERAM POSTOJ ALBO PREZERWATYWY !!!!!!

    FATALNE TO MALO POWIEDZIANE !!!

    • 2 3

  • LOGO - wybieram PARKING

    • 4 3

  • Ale kupa

    • 1 3

  • Pomysł super

    logo jak przycisk z windy

    • 5 0

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane