• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Pracownicy Energi dyżurowali w Trojmiasto.pl

Rafał Borowski
19 stycznia 2018 (artykuł sprzed 6 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Zofia Paryła zwolniona. Zmiany w zarządzie Energi
Andrzej Lis-Radomski (po lewej) oraz Stanisław Konował podczas dyżuru w naszej redakcji. Andrzej Lis-Radomski (po lewej) oraz Stanisław Konował podczas dyżuru w naszej redakcji.

W piątkowe popołudnie w naszej redakcji pojawiło się dwóch pracowników Grupy Energa, którzy odpowiadali na pytania naszych czytelników, dotyczące różnych kwestii związanych z dostawą prądu. Drogą mailową i telefoniczną przyjęli łącznie kilkadziesiąt zgłoszeń. Część z nich udało się rozwiązać od ręki.



Pracownicy Energi pełnili dyżur w naszej redakcji w godz. 12-14. W tym czasie odebrali od czytelników ok. 20 telefonów i ponad drugie tyle maili. Co ciekawe, tylko połowa z nich dotyczyła skarg i problemów z rozliczeniem faktury czy dostawą energii elektrycznej. Pozostałe stanowiły pytania teoretyczne, np. na temat obowiązujących taryf czy możliwości zmiany umowy.

- To był naprawdę pracowity dyżur. Nie było dwóch takich samych telefonów. Każde zgłoszenie czytelnika dotyczyło innej kwestii. Najbardziej skomplikowany problem dotyczył dziedziczenia długu z tytułu faktury po zmarłym kliencie. Oczywiście nie zabrakło reklamacji związanych np. z odczytem licznika, zapisami zawartej umowy czy awarią zasilania - mówi Andrzej Lis-Radomski z biura prasowego spółki.

Sporo spraw załatwionych od ręki



Część zgłoszeń udało się rozwiązać natychmiast. Pozostałe, które wymagają wnikliwego zbadania sprawy, zostały przekierowane do odpowiednich działów koncernu. Pracownicy Energi zapewniają, że w zależności od stopnia skomplikowania, zgłoszenia zostaną załatwione w ciągu od kilku dni do maksymalnie kilku tygodni.

- Niektórzy klienci interesowali się nowościami dotyczącymi taryf energetycznych. Co ciekawe, jeden z czytelników pytał o ofertę, którą zamieściliśmy na naszej stronie zaledwie wczoraj wieczorem. W związku z tym pragnę przypomnieć, że wszystkich informacji na ten temat udzielają również konsultanci naszej infolinii - uzupełnia Stanisław Konował, rzecznik klienta spółki Energa Obrót.

Gdzie dzwonić w sprawie rachunków za prąd



Przypominamy, że numer infolinii dla klientów Grupy Energa to 555 555 555. Za jej pośrednictwem można zgłaszać wszelkie reklamacje i wątpliwości dotyczące świadczenia usług przez gdański koncern. Kontaktować można się również za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego, dostępnego na stronie www.energa.pl.

Na koniec komunikat do naszych czytelników, którzy zgłosili swój problem w komentarzach pod wtorkowym artykułem. Jak już informowaliśmy, oprócz zwięzłego opisu zgłoszenia, niezbędne jest również podanie danych, na podstawie których można zidentyfikować klienta.

- Zapoznaliśmy się już z wszystkimi komentarzami czytelników. Niestety, nie wszyscy podali numer ewidencyjny klienta oraz numer PPE, a tylko na tej podstawie możemy zająć się rozwiązaniem problemu. Wszystkich, którzy tego nie zrobili, prosimy o nieupublicznianie tych danych w komentarzach, ale przesłanie ich na adres mailowy: dyzur.energa@trojmiasto.pl - uzupełnia Lis-Radomski.

Miejsca

  • Energa Gdańsk, al. Grunwaldzka 472

Opinie (48) 10 zablokowanych

  • Ja na infoliniach miałem odbierać "najlepiej" ze 120 rozmów dziennie (4)

    Połowa rozmów to były różne afery i awantury. To były czasy. A panowie się spocili po 20-tu:-)

    • 58 1

    • (3)

      Hej ! Czemu prąd w Szwecji 10/15 razy tańszy ,o zarobkach nie wspomnę ?

      • 8 1

      • (1)

        to nie jest prawda

        • 1 7

        • Absolutnie prawda. Byłem ,mieszkałem ,płaciłem .

          • 7 1

      • spójrz z czego go produkują to będziesz wiedział

        • 2 1

  • za wikipedią (4)

    W lutym 2017 kierownictwo spółki zawierzyło przedsiębiorstwo "Bożej opatrzności i Matce Najświętszej Gromnicznej"

    widocznie nic innego nie jest im w stanie pomóc normalnie funkcjonować

    • 48 6

    • totym bardziej nie pomoze, nie ma czegoś takiego uosobionego jak Boża Opatrzność, (1)

      • 7 1

      • jest bo przecież

        zawarli z nią pakt

        • 7 0

    • No jak nimia prądu to trza gromnicą poświecić... (1)

      • 7 1

      • do gromnicznej jeszcze parę dni!

        Co się chłopaki zerwali? Nienormalni! Nie wiedzą że trzeba czekac do 2 lutego? Oni tacy bystrzy jak ''prezes zus'' gertruda uscinska msze zamawia na nasz koszt, żeby dalej mogła okradac emerytow!

        • 1 0

  • (1)

    To jakiś żart.... Energa jak służby miejskie lubują się w infoliniach i myslą że to wszystko rozwiąże ...a może tak praca w terenie?? Ludzie bez prądu ludzie bez dojazdu do domu ludzie w korkach.... itd... Ale widze zamiłowanie do technologii jest silniejsze....Na sex telefon a nie do pomagania ludziom !!

    • 26 2

    • Dokładnie, praca w terenie. W styczniu nawet nie raczyli po raz pierwszy wywiesić na klatce schodowej informacji

      kiedy będą odczyty liczników energetycznych. W sobotę 13.01 karteczka z powielacza rzekomo z Energi w drzwiach, że ktoś był i dzwoń na jakieś dziwne numery telefonów komórkowych nigdzie nie figurujących. To taki problem było wywiesić ogłoszenie na kilka dni przed odczytem jak zawsze było od lat? Nie będę dzwonić i podawać danych osobowych na podstawie karteczki bez pieczątki, bo za dużo oszustów obecnie się kręci i wykorzystuje różne okazje.

      • 1 0

  • Nie dodzwoniłem się.

    Próbowałem kilka razy. Po dłuższym czasie odbierała pani z redakcji Trójmiasto i przekierowywała połączenie do pracownika Energii mówiąc, że jest bardzo duże zainteresowanie.

    • 21 0

  • Stachu co ty żeś za zagar sobie kupił? (2)

    budzik przytwierdziłeś do ręki?

    • 20 0

    • No co Ty to sikor od Sławka Nowaka:)

      • 3 8

    • to prezent od koguta, brał to ma

      • 11 1

  • Jest zły prąd (3)

    Mój komputer chodzi o wiele wolniej, niż kiedyś, to wina prądu - jest on słabej jakości a płacimy tyle samo, znam się na tym, bo jestem inżynierem po zarządzaniu

    • 35 1

    • Myslę że to wina wysokości ktoś kto mieszka na parterze ma większe cisnienie prądu

      A jak mieszkasz na poddaszu to masz opary prądu. Przeprowadź się niżej komputer przyśpieszy.

      • 42 0

    • U mnie telewizor...

      ... nie świeci na czysto niebiesko tylko ma takie żółte przebłyski. Jak nic chrzczą prąd wodą.

      • 7 0

    • w tej sprawie

      pomoże modlitwa do Matki Gromnicznej

      • 0 0

  • (4)

    Dlaczego prąd w Francji jest dużo tańszy niż w Polsce?

    • 26 1

    • Bo jest głównie z atomu? (1)

      • 9 1

      • no właśnie

        a tutaj dziadzia jarek będzie dopłacał z naszych podatków do śmierdzącego wyngla

        • 3 1

    • bo nie mają tylu ''specjalistów'' po znajomości co to im tatus studia zalatwił - płażyńskiz,

      • 0 1

    • bo tam w cene pradu nie wliczaja

      pensji dla zbędnych, partyjnych przydu*asów

      • 0 0

  • Kuc (ten z lewej) robi w korpo z udzialem Skarbu Panstwa? Powinien miec rancho i chodzic z gnatem.

    • 8 8

  • Ludzie na Infolinii Energii nie udzielają merytorycznie poprawnych odpowiedzi, ale to wina Energii- nie szkolą ich (1)

    Każdy konsultant na jeden temat mówi co innego.

    • 26 0

    • tak jest na każdej infolinii

      energa nie jest jedyna

      • 6 1

  • Energa (1)

    A kapelan Energi był.Na koniec życzyli pewnie Bożego Błogosławieństwa.Amen

    • 20 1

    • jeszcze się nie nauczyli od wiórka szyszki ''z panem bogiem''?

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane