• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Pracownicy Energi odpowiedzą na pytania czytelników

Rafał Borowski
15 stycznia 2018 (artykuł sprzed 6 lat) 
Czytelnicy będą mogli zgłosić swój problem trzema drogami: telefoniczną, mailową oraz w komentarzach pod tym artykułem. Czytelnicy będą mogli zgłosić swój problem trzema drogami: telefoniczną, mailową oraz w komentarzach pod tym artykułem.

W piątek, 19 stycznia, w godz. 12-14, pracownicy Energi będą odpowiadać na pytania naszych czytelników dotyczących kontaktów z dostawcą prądu.



Czy kiedykolwiek zgłaszałeś dostawcy energii dowolny problem?

Szczegóły faktur, terminy płatności, sposoby rozliczeń, przyłączenie do sieci elektrycznej - o to wszystko, a także dużo więcej, będzie można zapytać pracowników Energi, którzy już za kilka dni będą do dyspozycji czytelników Trojmiasto.pl.

W piątek, 19 stycznia, w godzinach 12-14 będzie można porozmawiać z nimi pod redakcyjnymi numerami telefonów:

  • 58 321 95 18
  • 58 321 95 77


Uwaga: w innych terminach zgłoszenia na te numery nie będą przyjmowane.

O co można będzie zapytać pracowników Energi?



- O wszystkie problemy związane z odbiorem energii elektrycznej. Od opóźnień z dostarczeniem faktury przez wątpliwości dotyczące pracy urządzeń mierzących pobór prądu na różnego rodzaju awariach kończąc. Reasumując, wszystkie sprawy, które czytelnicy chcieliby załatwić przez naszą infolinię albo w oddziale Grupy Energa - zapewnia Andrzej Lis-Radomski z biura prasowego spółki.
Bywa, że klienci dostawcy energii nie zgłaszają nieprawidłowości natychmiast, gdyż nie chcą przebijać się przez gąszcz procedur. A przecież zbyt późne zgłoszenie problemu często znacznie komplikuje jego rozwiązanie. Dlatego naprawdę warto skorzystać z okazji, jaką jest dyżur pracowników Energi w naszej redakcji.

Ponieważ dwóch pracowników przez dwie godziny nie będzie w stanie rozwiązać wszystkich problemów, sprawy do załatwienia można zgłaszać już teraz. W jaki sposób?

Zwięzły opis sprawy można:

  1. przesłać na adres dyzur.energa@trojmiasto.pl
  2. umieścić w komentarzu pod tym artykułem


- Jeśli czytelnicy wysyłają do nas sprawę mailem, są proszeni o podanie w treści numeru ewidencyjnego klienta oraz numer PPE. Oba numery znaleźć można na górze pierwszej strony umowy z Energą. Jednocześnie prosimy, aby nie podawać tych danych publicznie w komentarzach - precyzuje Andrzej Lis-Radomski.
Pracownicy Energi zapewniają, że każdą sprawę z podanym kontaktem od osoby zgłaszającej wyjaśnią: bądź samodzielnie, bądź przekazując ją do właściwej komórki w firmie.

- Wszystkie problemy zgłoszone podczas dyżurów w innych redakcjach poza Trójmiastem zostały rozwiązane. Zapewniam, że podobnie będzie w przypadku naszej wizyty w Trojmiasto.pl. Z doświadczenia wiem, że załatwienie łatwiejszych spraw trwa maksymalnie kilka dni, a tych bardziej skomplikowanych kilka tygodni. Jednak żaden kłopot naszych klientów nie zostanie bez odpowiedzi - zapewnia Andrzej Lis-Radomski.

Miejsca

  • Energa Gdańsk, al. Grunwaldzka 472

Opinie (178) 7 zablokowanych

  • kiedy skończą sie problemy z stroną internetową? (7)

    • 50 1

    • Chcąc podpisać umowę przez internet trzeba zaznaczyć te trzy punkty. Nie spotkałem się jeszcze nigdy z takim bezczelnym (3)

      Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych przez ENERGA-OBRÓT SA oraz przez inne podmioty współpracujące z ENERGA-OBRÓT SA, a także na udostępnianie tych danych spółkom z Grupy Kapitałowej ENERGA. *

      Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowej przez ENERGA-OBRÓT SA oraz Spółki Grupy Kapitałowej ENERGA na podany przeze mnie adres poczty elektronicznej lub numer telefonu. *

      Wyrażam zgodę na wykorzystanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego. *

      • 2 1

      • Jeżeli nie możesz podpisać umowy bez zaznaczenia tego, składaj skargę do UOKIK (1)

        • 1 0

        • Wiesz ja niedługo będę miał 40 lat.

          Nie wiem czy mi się opłaca składać skargę do uoiku. Po za tym jak dzwoniłem do uoiku w Gdańsku to Pani była chyba zła i coś mówiła że oni coś rozpatrują od 2 lat i jakiś wyrok będzie i żeby zaczekać. To Ty złożysz za mnie co?Bo ja myśle jak Bartłomiej Sienkiewicz że to Państwo to ChDiKK

          • 3 1

      • zgadza się !

        ja nie mogę od pół roku wydrukować ze swojego konta na Enerdze faktur. Kiedy loguję się na moje konto , zmuszają mnie do zaakceptowania powyższych warunków (wszystkich zgód marketingowych). Nie zgadzam się na to , więc płacę 4 kolejne rachunki na podst. informacji z e-mail. Dzwonię z tym problemem na infolinię. Okazuje się , ze jedynym wyjściem jest rezygnacja z faktur elektronicznych. Chcę zrezygnować , ale nie mogę przez infolinię telefoniczną. Muszę załatwić to osobiście. Tracę dzień urlopu, ponad dychę za parking i ponad 3 godziny w kolejce.
        Obecnie czekam na papierową fakturę w domu. Jakbym cofnęła się 20 lat wstecz.
        Postępowa Energa.
        Mam pytanie do Energii - czy zmuszanie do godzenia się na wszystkie postawiona warunki jest zgodne z prawem ?
        Czy Energa uważa , że w ten sposób szanuje swoich klientów ?

        • 0 0

    • Wypełnij przez internet to tak Cię wydmją że będziesz chodził z takim kołem kołem pompowanym jak kobiety w ciąży mają jak

      • 0 2

    • "ze strona" (1)

      Wtedy kiedy skoncza sie twoje z jezykiem polskim.

      • 2 0

      • Tak piszesz bo chodzisz jeszcze bez koła.

        • 0 0

  • ) (20)

    Ja mam tylko jedno pytanie.Czemu tak drogo?Przykład mieszkanie 45m,pralka,kuchenka elektr,lodówka.Bez szału,normalne użytkowanie-wszystkie listwy na noc wyłączane.Opłata...120zł/miesiąc...chyba przestawimy sie na pranie ręczne i ogarki i świeczki.

    • 66 14

    • Takie ceny

      Sprzedawcę Energii możesz łatwo zmienić. Jest wiele innych firm sprzedających prąd. Nawet można samemu odrazu do Operatora się zgłosić i ominąć Sprzedawcę. Załatwianie to poprzez odpowiedni wniosek umowy dystrybucyjnej. Ceny są jednak podobne. Proponuje zmienić grupę taryfowa z klasycznej G11 na G1x gdzie x to np. Szczyt/pozaszyt itd. Odpowiednie nawyki i wyjdzie taniej.

      • 10 17

    • To ciekawe (4)

      Ja prądu specjalnie nie oszczędzam, mam większe mieszkanie niż Ty i płacę 60-70 zł miesięcznie. Może warto zainwestować w mniej prądożerne sprzęty?

      • 11 20

      • ja mam tak samo (2)

        teraz, za grudzień zapłaciłam ponad 60 zł, bo wiadomo więcej światła, więcej wypieków itp.
        Ale w ciągu roku mam rachunki ok. 50 zł/msc

        • 1 7

        • Ale nie wszyscy siedzą w pracy po 16 godzin dziennie

          • 13 1

        • 50 zł miesięcznie?

          to jakieś 70 kWh. Tyle sąsiad dziennie wydaje na ogrzewanie;)

          • 4 0

      • Trafiony licznik - podobno na 10 założonych 2 są trafione - info od instalatora z energii - i zawyża zużycie enerii mnożąc x1,5 lub 2 - jak się nie kapniesz to płacisz więcej niż powinieneś a jak się kapniesz to reklamacja w enerdze - ponad rok wyjaśnień i walki - powodzenia

        • 2 1

    • Pracownicy energi mają zniżki na prąd (1)

      Mój kolega pracuje w EC II ma wszystko na prąd ogrzewanie, ciepła woda + itp. itd. i płaci rocznie 120 zł - to jak ma być taniej

      • 24 3

      • Ec2

        Od kiedy ec2 to energa?

        • 3 0

    • Sven, jeśli nie masz ogrzewania na prąd, sugeruję przegląd instalacji (i sprzętu) w mieszkaniu. (1)

      W przypadku aluminiowej - wymianę na miedź. Bo jakoś tak... drogo u Ciebie;)

      • 8 6

      • to troll!

        • 8 4

    • Bo polowa to cena pradu a reszta oplaty zmienne stale przesylowe itp

      • 14 0

    • The billu (1)

      Przecież nie masz własnego mieszkania - jesteś na garnuszku u mamusi!

      • 5 9

      • ciekawe czy mama nadal bierze 500 + na the billa

        • 0 1

    • sprawdz lodowke i pralkę ;) (3)

      Mieszkam również w 45 m mieszkaniu, faktycznie na początku płaciłem 120 zł, okazało się, że 20 zł zjadała lodówka, po wymianie na nową A+ faktycznie rachunki spadły o 20 zł. Do tego wymiana wszystkich żarówek na LED.
      Aktualnie płacę ok. 90 zł a mam płytę grzewczą i komputer stacjonarny, które jest uruchomiony przez ok. 10 h/dziennie :)

      • 6 6

      • chyba Twoi starzy płacą a nie Ty... (1)

        ...normalny facet nie działa na kompie 10h dziennie;/ co najwyżej gimbaza, która poza komputerem świata nie zna...

        • 2 8

        • Może pracuje w domu przy komputerze. Nie wpadłeś na to?

          • 2 0

      • Zapominamy o czajnikach bezprzewodowych, piekarniku

        • 0 0

    • to za sprawą poprzednich

      POdwyżek???

      • 1 8

    • to nic nie da, podwyzszą opłaty za przesył i inne g ...i będziesz płacił tyle samo

      • 3 0

    • Drogo bo muszą kopalniom Dołożyć

      • 2 0

  • (2)

    życzę szybkich i trafnych odpowiedzi

    • 12 1

    • to oksymnoron jeśli chodzi o Energę

      • 1 0

    • to jak Rydzykowi życzyć bogobojniości - niby takie oczywsite ale ...

      • 0 0

  • prepaid (2)

    pamiętam jak kilka lat temu miałem licznik przedpłacony - od samej lodówki stan licznika malał w oczach

    • 12 1

    • (1)

      mi , jak się okazało , po badaniu legislacyjnym licznik zawyżał o połowę zużycie energii przez okres 5 lat ! teraz ciągnie się reklamacja od ... sierpnia mimo ustawowych jak i wewnętrznych terminów narozpatrzenie reklamacji ... ehh

      • 3 0

      • Chętnie przyjrzymy się tej sprawie. Potrzebne są nam jednak dodatkowe informacje: numer ewidencyjny klienta oraz numer PPE licznika. Oba znajdują się na górze pierwszej strony umowy z Energą. Prosimy je przesłać wraz ze skopiowanym z powyższego komentarza opisem sytuacji na wskazany przez redakcję adres: dyżur.energa@trojmiasto.pl.

        • 1 3

  • (4)

    Mam jedno zasadnicze pytanie, mianowicie dlaczego w serwisie, gdzie zaledwie podaję co miesiąc stan licznika zaimplementowany został mechanizm wymuszające zmianę hasła, skoro nawet w banku nie muszę tego robić?

    • 29 5

    • zaimplementowany... (2)

      nie używaj słów, które nie istnieją w języku polskim i których znaczenia nie rozumiesz! Implementation to po polsku wdrożenie

      • 3 19

      • (1)

        w branży IT to implementacja, a piszę o mechanizmie właśnie w branży IT

        • 11 4

        • to się nie zdziw

          Jak nikt nie odpowie

          • 3 6

    • jaki to serwis?

      bo na ebok.energa.pl nie ma wymuszania hasła :)

      • 0 0

  • Ciekawe (1)

    kto się dodzwoni...

    • 38 0

    • ale po co się dodzwonić skoro oni nic nigdy tam nie mogą jedyne co można usłyszeć to rada żeby przejść na rozliczenie rzeczywiste jak się już je ma ... sorki ale info linia na poziomie ... nawet nie wiem jakim

      • 3 0

  • Kolejki (3)

    Kolejki w Gdańsku na 5h stania - czemu?

    • 38 3

    • odp (1)

      Proszę zmierzyć czas i później komentować.

      • 0 7

      • czy ma pani jakieś jeszcze pytania , nie widzę , nie słyszę , do widzenia

        • 2 0

    • Kolejki świadczą tylko o tym, jakie oni mają wzięcie.

      • 2 0

  • Ciekawe. Energa udostępnia na stronie druk kontaktowy, telefon, indywidualne konto na gorzkie żale, itd. (7)

    A tu zewnętrzne występy gościnne. Zabieg marketingowy czy nadzieja na doraźne odciążenie działu reklamacji?

    • 43 1

    • wysłałam skargę, korzystając ze strony BOK (5)

      BEZ ODPOWIEDZI! Telefonów tez nie odbierają. Właśnie piszę skargę do UOKIK!

      • 14 0

      • ludzie... poczytajcie prawo energetyczne... poszperajcie (2)

        są pewne przepisy, dzięki którym taka spółką Wam odpowie, a jak nie odpowie to zapłaci karę. wysilcie się trochę...

        • 0 4

        • najemnik się odezwał ?

          • 5 1

        • nie dotrzymuje terminów i nie płaci kar - od sierpnia nie potrafią odpowiedzieć i rozpatrzeć reklamacji jedynie UOKiK na nich działa bo to instytucja a nie osoba fizyczna i nie mogą olać tak jak olewają klienta

          • 1 0

      • se pisz ile chcesz (1)

        Lejemy na prawo unijne to i na Ciebie też.

        • 1 2

        • Za PO też Energa nie odpowiadała- na pisma wyslane poleconym czy złożone za potwierdzeniem w Punktach Obsługi

          • 0 0

    • Jest to PRowa reklama

      • 0 0

  • a co z gwarancją stałej (4)

    ceny wciskanej na siłę za 13 zł miesięcznie na co najmniej dwa lata. Przy kawalerce to połowa opłaty za prąd , nie licząc przesyłu.

    • 33 3

    • (1)

      Mozna z tego zrezygnowac, trzeba wiedziec jak.

      • 0 10

      • to się

        pochwal jak, bez przepisywania licznika na użytkownika.

        • 10 0

    • Wciskają to podstępem starszym ludziom. (1)

      Energa dzwoni i informuje, że TRZEBA podpisać nową umowę i wciska starszym osobom kit o stałej cenie, nie informując przy tym, że jest jeszcze opłata handlowa 16zł/miesięcznie i umowa na 2 lata. Kara umowna za zerwanie to 50zł/ miesięcznie.
      Już UOKiK zakwestionował ich praktyki, ale co z tego, skoro wiele umów zostało podpisanych i nie można się z nich wykręcić.

      • 4 0

      • informują przynajmniej mnie (rozmowa 15.01.)

        ale jak usłyszeli, że będę do tego dopłacać więc jest to na moją szkodę to usłyszałem, że przecież dostaję "fachowców" za kwotę 2800 zł /2lata :D

        • 2 0

  • Energa nie reaguje na maile! (9)

    W marcu 2015 podpisałam umowę z firmą Energa dotycząca sprzedaży energii elektrycznej. Przed podpisaniem umowy zostałam zapewniona, że w ramach podpisanej przeze mnie umowy otrzymuje gwarancje stałej ceny. Energa nie firma dotrzymuje warunków umowy - od 1 stycznia 2017 do faktury zostaje systematycznie doliczana opłata handlowa w wysokości 26 PLN netto! Przed podpisaniem umowy NIE ZOSTAŁAM poinformowana o dodatkowych opłatach, NIE SĄ one również wyszczególnione w umowie. Zatem domagam się zwrotu bezpodstawnie pobranych opłat handlowych. W opisanej przeze mnie sprawie UOKIK wyraził opinię, iż takie praktyki są niedopuszczalne, naruszają prawa konsumenta, za co spółce Energa grozi nałożenie kar finansowych!!!

    • 58 2

    • skończyła się promocja

      To i cena poszła w górę

      • 6 6

    • no i? (1)

      zwróciłeś się do UOKiK a teraz chcesz tutaj porady?
      Załóż sprawę w sądzie i wyciśnij z Energi te 26 zł netto.

      • 1 8

      • od jutra płacisz mi 26 zł miesięcznie za to , że nie musisz nic więcej mi płącić, jak ci to nie pasuje to do sądu cywilnego i powodzenia :)... będę 2 lutego po pierwszą opłatę

        • 0 0

    • To jest słynna bandycka taryfa G11k.

      Stała cena prądu wyższa od normalnej w taryfie G11, a po przekroczeniu pewnego limitu cena ulega podwyższeniu o kolejne kilkanaście procent. Opłaty handlowe pomijam. Kilkadziesiąt złotych miesięcznie płaci się więcej.

      • 5 0

    • to prawda (1)

      mam tą samą sytuację, Pani dała mi umowę do podpisania nie oferując innych opcji, nawet nie wiedziałam że istnieją Była to oja pierwsza umowa na prą. a potem droższy prąd i opłata handlowa, czekam tylko aż skończy się czas mojej umowy. niestety na rekalamcję nikt nie zareagował, a Pani z punktu w żywe pczy mi kłamała, że oferowała mi też inne opcje bez opłaty handlowej...taka jest właśnie Energa!!!

      • 3 0

      • ba , by podpisać tę umowę na stałą cenę wystarczyło nieopacznie powiedzieć TAK przez telefon i umowa traktowana jako podpisana

        • 1 1

    • Mam to samo pisze pisma i nic.

      Zwykłe złodziejstwo.

      • 0 0

    • Wiele osób tak ma

      Dokładnie - nie tylko Pani ma taką sytuację - słyszałam o tym już z 20 razy - a niektórzy pewnie nie wiedzą o tym, że też to płacą - firma powinna odpowiadać przed sądem za oszustwo bo inaczej tego nie można nazwać !

      • 3 0

    • Mam ten sam problem. Pisałem, jezdziłem osobiście, dzwoniłem i jak płaciłem tak płacę te "opłatę handlową" Obiecali załatwić sprawę i jak do tej pory nic. Wysłali dokumenty na adres garażu, co oczywiście zostało odesłane z powrotem z taka oto informacja
      "W związku z tym, że 30.07.2018 umowa wróciła niepodpisana zgłoszenie zamknęliśmy bez realizacji." Traktują ludzi niepoważnie. Ciekawe co teraz wymyślą, by jeszcze wydoić grą na zwłokę. Tak już od lutego...chyba Panią Jaworowicz poproszę o pomoc

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane