• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Sopot promuje się nowym filmem reklamowym

Piotr Weltrowski
20 listopada 2012 (artykuł sprzed 11 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Gdańsk w spocie reklamowym sieci sklepów

Zobacz najnowszy film promocyjny Sopotu



Kosztował 70 tys. zł, kręcono i montowano go przez osiem miesięcy, ma być wyświetlany na targach turystycznych, w hotelach i na lotniskach - Sopot chce ściągać turystów nowym filmem reklamowym.



Podoba ci się nowy film promocyjny Sopotu?

- Film będzie wykorzystywany podczas wszystkich wydarzeń promocyjnych miasta, zachęcamy także branżę turystyczną, aby wykorzystywała go do swojej promocji - mówi Magdalena Jachim, rzecznik sopockiego magistratu.

- Wszystko trwało tak długo, bo musieliśmy pokazać Sopot podczas czterech różnych pór roku. Taka była koncepcja, bo chcieliśmy pokazać, że Sopot to nie tylko miasto, które kojarzy się z latem, plażą i słońcem. Zaczęliśmy więc pod koniec ostatniej zimy, a skończyliśmy dopiero teraz - mówi Paweł Nurkowski, reżyser filmu.

Film zatytułowano "Smaki Sopotu". Kurort poznajemy w nim oglądając restauracyjne menu. Sopot poznajemy jako miasto rozrywki, kultury, przyrody, wypoczynku oraz sportu i rekreacji. Podkreślony jest także prestiżowy charakter miasta.

Reklamówka została nakręcona przez trójmiejską firmę "Karabinmaszynowy".

Opinie (142) ponad 10 zablokowanych

  • i znowu kolesie wyrzucili nasze pieniądze w błoto... (10)

    no ale spokojnie. Niedługo podwyżki podatków od nieruchomości, a po nowym roku o ok 20% podwyzki akcyzy na prąd i gaz, wiec będzie kasa tez na takie filmiki, a ty podatniku żryj parówki z biedronki

    • 45 83

    • Jestes fanem PiSu? (4)

      • 11 26

      • (3)

        nie, fanem pozostawienia mi w portfelu uczciwie zarabianych pieniędzy, a nie grabienia ich przez mafie

        • 29 9

        • No tak, bo nasza krajowa "mafia" ustala dwa razy wyższe podatki w kilku najbogatszych krajach Europy, nie? (2)

          • 6 8

          • gdzie? (1)

            bo w UK (chyba najbogatszym kraju UE) są niższe i łatwej robić biznes.....................

            • 7 3

            • Najbogatrze są Niemcy akurat.

              Potem długo, długo nic i dopiero wyspiarze.

              • 0 0

    • paranojka na stałe się zagnieździła co? (2)

      to nic więcej jak czerpanie pełnymi garściami od populistów rzucających demagogiczne hasełka działające w stopniu równie skomplikowanym jak kiełbasa na psy Pawłowa, na równie skomplikowanych ludzi.. po prostu bęcwał.

      • 8 8

      • (1)

        tak, jestem paranoikiem a te liczby na rachunkach które dostaje to zwidy

        • 13 4

        • ale o co chodzi, płacisz większy podatek od reszty społeczeństwa??

          • 4 11

    • za dlugi i za nudny ten film.Szkoda kasy,na prawde.

      • 4 6

    • Podatki lokalne ustalane są - pułap...

      przez Ministerstwo Finansów, a nie przez miasta. Natomiast kwoty z akcyzy na prąd i gaz, a także na inne produkty, nie trafiają do samorządów tylko do budżetu państwa, czyli przeznaczane są na cele finansowane z budżetu państwa, np. wojsko, policja, szkolnictwo.

      • 0 0

  • Cala ta reklama to zlepek kilkusekundowych ujec. (5)

    Za ta kase i az 8 mies mozna bylo zlecic nakrecenie filmu studentom. Milibysmy dziesiatki filmow do wyboru. Poza tym ktos kto to oglada pomysli, ze to faktycznie wszystko w Sopocie. Tyle, ze ten ktos musialby mieszkac w 3 miescie przez min rok aby to zobaczyc.
    Jedyne ciekawe ujecia to przejscie z menu do filmu.

    • 44 61

    • Ale za to sa fajne cycki w 29sek :) (2)

      Tez trwaja tylko kilka sekund ... a ciesza :)

      • 12 3

      • szkoda że (1)

        komentarz o fajnych cyckach napisała posiadaczka tych cycków - obwisłe ;-P

        • 4 5

        • czyżby kompleks?:)

          • 0 0

    • niedorajdy studenci lepiej niech się za nic nie biorą.
      Zresztą od razu po studiach chcieliby nie 70 tys a 700....

      • 3 6

    • Kański by zrobił lepiej i znacznie taniej

      Film fajny, ale wydaje sie okropnie drogi

      • 0 0

  • dziwne... (4)

    film jest ok, ale nie moge sobie wyobrazic co kosztowalo 70 tys?

    • 59 30

    • zobacz listę twórców na samym końcu (1)

      wyobraź sobie wynajęcie oświetlenia, wózków, szyn do wózków itp.

      • 22 5

      • .

        Dokładnie - myślisz, że Ci wszyscy ludzie robili to charytatywnie?
        Już pewnie samo skomponowanie i 'kupienie' praw autorskich do muzyki słono kosztowało.

        Bardzo ładny film :-)

        • 25 7

    • ...

      zazwyczaj amatorzy nie mają o tym pojęcia :)

      • 19 4

    • a wg Ciebie koszt 30 sekund spotu reklamowego za które miasto Warszawa zapłaciło 500 tys zł to dużo czy mało?

      • 4 4

  • Dlaczego w wersji angielskojęzycznej? (6)

    Takie filmy powinny być zrealizowane w różnych wersjach językowych np rosyjskiej, francuskiej niemieckiej i szweckiej czy fińskiej.
    Trzeba dbać o turystów a nie narzucać i coś od razu.

    • 30 17

    • skąd wiesz, że nie został zrealizowany w kilku językach? (2)

      • 5 5

      • Chwaliliby się że powstały różne wersje językowe

        Proste i logiczne.

        • 5 6

      • pod każdym komentarzem twoje komentowanie komentarza
        urząd ci płaci za te wypociny?

        • 1 2

    • (1)

      a widziałeś spoty reklamowe prezentowane na targach w kilku językach?

      Angielski to jakiś język z "buszu"? używany i rozumiany tylko przez jedno plemię?

      • 9 1

      • Tylko, że niskim kosztem można zrobić wersję "gołą" a następnie wstawiać napisy: anglojęzyczne, niemieckojęzyczne, rosyjskojęzyczne, francuskojęzyczne, szwedzkojęzyczne. I pokazywać na stoisku w pętli.

        • 0 0

    • najlepiej szweckiej

      • 3 0

  • A toalet przy plaży wciąż brak. (1)

    Czy turyści mają przeżyć szok?

    • 65 7

    • za to krzaczkow dosadzili

      • 15 2

  • byłby całkiem dobry (5)

    gdyby nie te dwie biusciaste laski,
    troche poetyka disco polo w tym ujeciu

    • 30 27

    • hmmm

      laski w sumie dobre w tym filmie...

      • 9 2

    • mi się bardzo podobały i nie było w tym żadnego kiczu :D

      • 4 2

    • (1)

      lans w ray banach to sopot ale tani rózowy kiczowaty strój już mniej

      • 3 1

      • skąd wiesz, że tani:)? o gustach się nie dyskutuje :) jak dla mnie bomba:)

        • 1 0

    • ..jest skarpeta...

      ...są KUBOTY, szlif mociaka i brak cnoty...

      • 5 0

  • 8.750,00zł za miesiąc pracy (5)

    18.025,75zł za minutę filmu.

    Kupuję kamerę, program do obróbki i zmieniam pracę ;)

    • 36 27

    • nikt ci nie broni

      • 23 3

    • 8.750,00zł za miesiąc pracy (1)

      ...całej ekipy - węszę istną żyłę złota!

      • 13 1

      • cały tydzień chlania

        1 scenka... i tak w kółko :)

        • 0 1

    • Dobrze kombinujesz. Filmik jest amatorski i beznadziejny od momentu jak zobaczyłem listę nazwisk na końcu. Dajcie spokój - z tyloma osobami to można Skyfall nakręcić.
      Jeszcze zapłacić za to 70 tys. zł !!!

      Jak na ten budżet i tyle osób - bardzo słabo !

      • 2 0

    • Michal

      ale patrz ile ludzi na końcu to tworzyło to się nie dziw że sobie tyle za śpiewali.

      • 0 0

  • bezsensowny wydatek... (4)

    a na filmie brak Opery Leśnej, dobrego ujęcia nowej mariny przy molo, brak nowej ścieżki rowerowej w parku, "latarni" i innych ładnych i charakterystycznych miejsc
    generalnie - utopiona kasa...

    • 28 30

    • polakowatość pełną gębą. (2)

      Wszystko źle, wszystko nie tak, dogodzić się nie da. No ni huhu.
      Idź, nakręć a potem zmontuj lepszy, będziemy klaskać.

      • 15 7

      • polakowata Sopocianko (1)

        mam prawo do krytyki czy takie prawa już odebrano w tym kraju a ja coś przespałem?
        mieszkam w tym rejonie, ten film jest o moich miejscach, ale nie podoba mi się film i jego cena!
        będę się wypowiadał o nim krytycznie i mi tego nie zabronisz

        • 7 12

        • a ile zainwestowałeś swoich pieniędzy w tą reklamę?

          • 9 6

    • Nie ma Opery Leśnej??

      To chyba nie ten film obejrzałeś, albo masz coś z oczami, albo nie wiesz, że się trochę zmieniła i nie rozpoznajesz. Obejrzyj jeszcze raz z ...uwagą.

      • 0 0

  • Wszystko wygląda ładnie na obrazku...
    Podpis 24/7 to kłamstwo.Zapraszam w zimie,pustki.
    Wstyd że UM robi filmik i nazywa ulicę Bohaterów Monte Cassino "Monciakiem".

    • 28 15

  • Ha! Zaspali, nie mogli tego puszczać na EURO 2012

    • 37 4

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane