- 1 Zakaz wstępu do lasów w Gdyni przez ASF (135 opinii)
- 2 4- i 7-latek opuścili mamę. Pojechali do parku (66 opinii)
- 3 "Lex deweloper" pomoże na Przymorzu? (106 opinii)
- 4 KO chce w Gdyni dwóch wiceprezydentów (149 opinii)
- 5 Nadal szukają nurka przy Westerplatte (106 opinii)
- 6 Za rok pojedziemy Obw. Metropolitalną (238 opinii)
Uderzyła kobietę w twarz w trolejbusie. Dzień wcześniej zaatakowała inną
Policjanci postawili zarzuty 29-letniej kobiecie, która w piątek miała uderzyć w trolejbusie 73-latkę zwracającą jej uwagę na brak maseczki. Na policję zgłosiła się także inna kobieta, którą ta sama 29-latka miała uderzyć - w podobnych okolicznościach - dzień wcześniej.
Na miejscu pojawili się policjanci, którzy spisali świadków, porozmawiali ze spoliczkowaną 73-letnią kobietą oraz z 29-latką, która ją spoliczkowała. Wówczas wydawało się, że - o ile starsza kobieta nie wystąpi z wnioskiem o ściganie - całość skończy się na postępowaniu dotyczącym wykroczenia.
Już po publikacji materiału na ten temat z naszą redakcją skontaktowała się zarówno 29-latka, która spoliczkowała kobietę w trolejbusie, jak i syn poszkodowanej. Ich wersje przebiegu wydarzeń znacząco się różniły.
29-latka stwierdziła, że to ona została zaatakowana przez starszą kobietę, która miała ją szarpać za kaptur i wulgarnie wyzywać. Przyznała jednak, że faktycznie ją spoliczkowała. Druga strona stwierdziła z kolei, że nie było mowy ani o wcześniejszym fizycznym kontakcie między kobietami, ani też o wyzwiskach kierowanych w kierunku 29-latki.
Policja: 29-latka dzień wcześniej uderzyła inną kobietę
Okazuje się jednak, że sprawa nie zakończyła się w piątek. We wtorek 29-latka została zatrzymana przez policję, postawiono jej także dwa zarzuty. Jeden z nich dotyczy sytuacji z piątku i naruszenia nietykalności cielesnej innej osoby.
Drugi z zarzutów to uszkodzenie mienia. Chodzi o zupełnie inną, aczkolwiek podobną sytuację z udziałem 29-latki, do której dojść miało dzień wcześniej, również w trolejbusie. Po naszym piątkowym tekście na policję zgłosiła się bowiem inna poszkodowana, która również miała zostać uderzona przez 29-latkę w bardzo podobnych okolicznościach.
- Inna seniorka zwróciła zatrzymanej uwagę, że nie ma zakrytych ust i nosa. Kobieta zrobiła się agresywna, wtedy w obronie seniorki stanęła 46-latka, którą zatrzymana zaczęła obrażać, a następnie uderzyła ją, zerwała z twarzy nowe okulary korekcyjne, zgięła je w pół i rzuciła na ziemię - mówi Jolanta Grunert z Komendy Miejskiej Policji w Gdyni.
Zebrany materiał dowodowy, w tym zapisy z monitoringu, policjanci przekazali prokuraturze, która nałożyła na 29-latkę dozór policyjny i zakazała jej zbliżać się do obu pokrzywdzonych. Za oba przestępstwa młodej kobiecie grozi do 5 lat więzienia.
Skontaktowaliśmy się z nią, z pytaniem, czy chce po raz kolejny skomentować sprawę i nowe ustalenia policji. 29-latka odmówiła.
Opinie wybrane
-
2021-12-22 15:40
Czy naprawdę ubranie maseczki na przejazd busem to aż taki problem? (74)
I naprawdę nie ma to znaczenia, czy ktoś wierzy w covida czy w skuteczność maseczek, czy też nie. Jest taki nakaz, na całym świecie, więc korona z głowy nikomu nie spadnie. A jak się nie podoba to są buty, rowery, prywatne auta. Naprawdę, nikt nikomu nie każe jechać komunikacją miejską. Ale skoro jedziesz to się dostosuj, bo w komunikacji maseczki obowiązują. Jak chcesz mieć swoje zasady to mniej je prywatnie.
- 656 134
-
2021-12-26 12:10
Tu nie chodzi o wirusa czy problem. Masz nosić kaganiec i nie szczekać jak pies.
- 0 2
-
2021-12-24 16:32
Przecież to wariatka. Do psychiatry, a potem na leczenie na Srebrzysko. Jutro, pojutrze też to zrobi
Okulary korekcyjne są b. drogie. Niszczenie mienia? To nieleczona psychoza miota 29 latką.
- 4 1
-
2021-12-23 13:06
Barany idą na rzeź ... ostatnia prosta, ostatnie rondo i kilka dawek przypominających
Ciekawe , która dawka będzie ostatnią ?
- 1 3
-
2021-12-23 13:01
Najpierw lockdown tylko na 2tygodnie niby później maski, dalej karzą Ci skakać przed wejściem do sklepu, powoli będą nam przesuwać granicę naszej wolności, aż w końcu się nie zorientujemy kiedy bedziemy bez żadnych praw. Tak, jest problem żeby ta maskę ubrać. Poczytaj sobie historie II Wojny Światowej i jak wolność zaczynała być odbierana Żydom. Mamy właśnie deja vu :)
- 1 4
-
2021-12-23 12:25
Bzdura
Czyli jak ktoś będzie kazał ci klęczeć w autobusie to tez tak zaczniesz robić? Maseczki w niczym nie pomagają to wyłącznie symbol zniewolenia
- 4 4
-
2021-12-23 00:45
Wierze ,ze naseczka chroni mnie (1)
Przed właściwym natlenieniem
To jak się szczepicie ,to czego się boicie?
Kiedy bezprawie staje się prawem ,opór jest obowiązkiem A posłuszeństwo przestepstwem- 9 5
-
2021-12-23 07:22
Anonumous się znalazł.
Ale jak kichasz czy kaszlesz to nie na mnie, czy w rękę, którą zaraz złapiesz uchwyt, tylko w chusteczkę, zgłębienie łokcia albo... Tak! Zgadłeś! W maseczkę.
- 2 2
-
2021-12-22 23:11
To czego wy się nadal boicie jak macie 3 szczepionki maseczkę paszport to co was jeszcze martwi ktoś bez maski to jakiś absurd
- 5 6
-
2021-12-22 22:46
W co ubiera sie maseczkę?
- 2 2
-
2021-12-22 21:59
Tak gadasz bo jesteś uległy. Prawdziwy wolny człowiek nigdy nie wykona niczyjego polecenia, choćby miało by mu to uratować życie.
- 3 7
-
2021-12-22 21:33
(1)
Uwaga poza meritum dyskusji - ubiera się choinkę. Albo dziecko.
- 1 3
-
2021-12-23 05:45
Choinkę się stroi
- 5 0
-
2021-12-22 21:07
Oczywiście że dla Polaka problem! Powstałego z kolan! Jak smiesz mu uwagę w ogóle zwrócić!
- 6 4
-
2021-12-22 21:05
ta, jasne
po pierwsze to nie na całym świecie, bo w niektórych stanach jest zakaz używania maseczek. Po drugie, to noszenie maseczek bardziej przypomina sektę religijną niż przestrzeganie rygorów sanitarnych. Maseczki są źle założone, używane od początku pandemii, i trzymane w tylnej kieszeni spodni. Zdejmowane gdy nikt nie patrzy. Pani w aptece nie ma
po pierwsze to nie na całym świecie, bo w niektórych stanach jest zakaz używania maseczek. Po drugie, to noszenie maseczek bardziej przypomina sektę religijną niż przestrzeganie rygorów sanitarnych. Maseczki są źle założone, używane od początku pandemii, i trzymane w tylnej kieszeni spodni. Zdejmowane gdy nikt nie patrzy. Pani w aptece nie ma maseczki, bo jest za szybą, która nic nie daje, co zostało potwierdzone badaniami naukowymi. Paranoja. Zaszczepcie się i przestańcie nosić te szmaty. Religie narzucają styl ubierania się, a nie nauka.
- 2 6
-
2021-12-22 20:26
Za transport publiczny płacisz dwa razy
Najpierw gdy samorząd dopłaca do niego z Twoich pieniędzy a później kupując bilet. To bardzo podobny w swej logice argument do tego o płatnej służbie zdrowia dla niezaszczepionych. Już płacimy. Co do zasady się zgadzam jest nakaz maseczkowy to dla zdrowia psychicznego wyznawców covida warto ja nałożyć. Ale nie zgadzam się z puentą, raczej chybiona. Pozdrawiam
- 4 3
-
2021-12-22 19:39
(1)
W pełni popieram. Ale od takiego prostaczka (takiej prostaczki) na ogół usłyszy się perorę na temat głupoty noszących maseczki; w skrajniejszych- też nierzadkich- przypadkach polecą wyzwiska. Czasem jednak jest humorystycznie- kiedyś od circa 25-latka usłyszałam w biedronce: "...bo cię za ucho wyprowadzę" (mam 60+)
- 5 6
-
2021-12-22 20:06
Może napisz coś mądrego, bo ciągle piszesz o jakichś twoich absurdalnych oczekiwaniach wdrażanych drogą arcygłupich rozporządzeń.
- 4 5
-
2021-12-22 19:17
(2)
W Polsce ludzie nie wiedzą na czym polega życie w społeczeństwie- pierwsza lekcja Wosu w gimnazjum.
- 15 5
-
2021-12-22 20:05
(1)
życie w społeczeństwie nie polega na podporządkowywaniu się i**otyzmom i fikcjom prawnym. Tak twierdziły komuchy, ale widać jeszcze nie wyzdychały.
- 7 13
-
2021-12-23 03:22
ehhhh....
mądrego to aż miło posłuchać ;)
- 3 2
-
2021-12-22 19:03
bezsensowność (3)
a może nałożyć trzeba też garnek na głowę..bo to przecież też jest ochrona...skutek podobny...Czy to byłby problem?
- 5 11
-
2021-12-22 19:23
Nawet jeśli każą zakładać garnek w komunikacji miejskiej (2)
To zawsze masz wybór - nikt cie do jazdy komunikacja miejską nie zmusza. Jest samochód, rower, dwójeczka...
- 13 8
-
2021-12-23 05:40
Ściągają mi podatki i mam takie samo prawo jechac komunikacja miejska jak kazdy
- 1 5
-
2021-12-22 20:03
Jak dotąd nie ma legalnego prawa, które daje możliwość zmuszania do noszenia masek. Niemniej jak widzę twoje poparcie dla covidiańskiego oszołomstwa, to nawet w garnku byś jeździł, bo kazali.
- 7 10
-
2021-12-22 18:24
maseczki
Nic dodać nic ująć
- 4 4
-
2021-12-22 16:36
Czy naprawdę założenie nocnika na głowę, to taki problem ? (12)
- 18 30
-
2021-12-22 19:49
chodzisz z nocnikiem na głowie?
- 4 5
-
2021-12-22 17:27
lepiej kondoma
bedzie bezpieczniej
- 7 10
-
2021-12-22 16:41
ale pierdzielisz (9)
widac, ze w d... byles i nic nie widziales. W Azji ludzie nosza maseczki długo przed covidem i jakos im to nie przeszkadza. Jak chcesz sie buntopwac to wez jakiś madrzejszy cel obierz i skumaj, że jestes pacanie w grupie kontrolnej
takl załozenie maseczki to zaden problem- 38 11
-
2021-12-23 05:39
W Azji nosili maseczki i jakoś ich to nie uchroniło przed niczym.
- 4 7
-
2021-12-22 17:37
Kur... (4)
Jak ja lubię takich ludzi.... W Chinach noszą bo jest przeludnienie i syf a poza tym tam jest dalej komuna. Co ty chłopie gadasz za głupoty. Ludzie noszą na całym świecie... Jak jest taka pandemia to wojsko, policja i służby ratownicze czemu nie rozdawały środków ochrony tylko kazali kupować maski!? To jest kur.. Pomoc od rządzących? Jak jest
Jak ja lubię takich ludzi.... W Chinach noszą bo jest przeludnienie i syf a poza tym tam jest dalej komuna. Co ty chłopie gadasz za głupoty. Ludzie noszą na całym świecie... Jak jest taka pandemia to wojsko, policja i służby ratownicze czemu nie rozdawały środków ochrony tylko kazali kupować maski!? To jest kur.. Pomoc od rządzących? Jak jest pandemia to się kur. Wprowadza stan wyjątkowy i się ludzie dostosują ale nie ma żadnej pandemii tylko manipulacja. Nie ma czegoś takiego jak obostrzenia to zwykły wymysł ludzi za kurtyną i to nie są ludzie którzy pokażą Ci się na twoim wspaniałym tv, działają z ukrycia i się śmieją nam w twarz i są posiadaczami wielkich fortun i mają wszystkich polityków w garści a oni są od tego aby pieprzyc farmazony a wy to łykacie jak pelikan ryby.Nakazac to ja też mogę, napisać na tabliczce szanuj zieleń a i tak zaraz ktoś przyjdzie z psem i tam nasr*. Tyle w temacie.
- 16 21
-
2021-12-22 22:23
zwykła maseczka kosztuje 2 zł (3)
Poważnie chciałeś pomocy rządzących w tej kwestii? Co za bzdury. Skoro obostrzenia są wprowadzane przez Państwo polskie , przez władze to znaczy, że obowiązują. Z resztą jest rozporządzenie premiera w tej sprawie więc nie za bardzo rozumiem ?? O co ci chodzi gościu
- 6 6
-
2021-12-23 05:43
O to chodzi, że rozporządzeniem premiera
Można sobie tyłek podetrzeć
- 3 4
-
2021-12-23 05:42
Żeby spełniała swoją funkcję trzeba ją zmieniać co 30 minut (1)
Więc w przypadku mojej pracy musiałbym ich mieć 24, co daje już 48 złotych. Razy 5 dni w tygodniu - 240 złotych, razy 4 tygodnie 960 złotych. Dziękuję dobranoc
- 5 5
-
2021-12-24 09:28
Jakieś inne argumenty wyssane z palca? Nie co 30 min, tylko ok 4 godziny. W sumie straciłem czas pisząc te kilka zdań, bo i tak do takiej ołowianej głowy to nie dotrze.
- 3 3
-
2021-12-22 17:20
w azji jest taka pora roku że w powietrzu masz pył i piach albo smog - nie masz wiedzy wiec milcz (2)
- 11 24
-
2021-12-22 19:50
(1)
"milcz"?- obóz terrorystów się odezwał?
- 10 4
-
2021-12-23 04:33
Zbrojne ramie foliarzy wszechpolskich
- 7 1
-
2021-12-22 16:24
(8)
Mam kwit ze nie musze wiec jej nie zakładam dzwon na milicje jak ci się nie podoba
- 11 52
-
2021-12-22 21:22
Zachęcam, chętnie skontrolujemy nie tylko twoje zaświadczenie ale i lekarza który je wystawił bez medycznych podstaw.
- 15 2
-
2021-12-22 19:47
(1)
znaczy ty niesprawny fizycznie lub/i umysłowo, bo tylko tacy są zwolnieni. Współczuję. Ta od ciosów w trajtku też tak pewnie ma
- 19 2
-
2021-12-22 21:00
a co cię to obchodzi?
- 1 10
-
2021-12-22 18:52
Żółty kwit?
- 23 3
-
2021-12-22 17:39
(3)
Ignorować pro maseczkowców, w przypadku ataku - wzywać policje i pozywać cywilnie. Z papierem nie masz obowiązku niczego nosić. I tyle.
- 8 32
-
2021-12-22 18:33
(2)
zmuszanie do określonego zachowanie, wymuszanie zakładania masek, to naruszenie KK.
- 11 25
-
2021-12-22 21:00
(1)
podpowiadam 190, 191 KK na początek.
- 3 6
-
2021-12-22 21:22
haaaaaaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha jak cię dresie to klubu nie wpuszczą to to samo będziesz bełkotał?
- 16 2
-
2021-12-22 16:00
(8)
tak, problem bo lubię oddychać tlenem a nie wydychanym dwutlenkiem węgla, jeśli tobie to odpowiada to sobie noś ale nie narzucaj tego innym, o kwestii prawnej nie wspominając, bo to żenujące
- 22 65
-
2021-12-23 17:50
Jaro, kurcze, w szkole to się słucha i uczy
A nie siedzi w ostatniej ławce, dłubie w nosie i je swoje gile
- 6 1
-
2021-12-23 07:19
To prawda. Żenujące jest podpieranie się praqwem przez kogoś, kto to prawo zna tylko z youtube'a
- 10 0
-
2021-12-22 19:44
na innych tego swojego dwutlenku, bakterii i innych wyziewów nie rzucaj
- 16 1
-
2021-12-22 19:18
(1)
Domyślam się, żę ciszy nocnej nie przestrzegasz- przecież nie można tobie nic narzucać. Ablo przepisy ruchu drogowego. No kto to widział, Zamach na Polaka.
- 29 6
-
2021-12-23 05:38
Nie istnieje w polskim prawie coś takiego jak cisza nocna
- 1 11
-
2021-12-22 18:51
Ja przez maseczkę oddycham tlenem.
- 31 5
-
2021-12-22 17:27
m
jaro, chyba trochę w wagarowałeś w gimnazjum/szkole średniej, co? :)
- 32 6
-
2021-12-22 17:04
Włóż buty i idź spacerkiem.
Dla każdego co lubi.
- 50 6
-
2021-12-22 15:56
(11)
Maseczki praktycznie nic nie dają jeśli nie jest zachowany dwumetrowy dystans.
Czy naprawdę jest taki problem aby otworzyć okna w autobusie?
To znacznie lepiej chroni przed roznoszeniem chorób a nie stanowi dla nikogo niewygody ani nie wymaga aby stosowali się wszyscy - wystarczy że jedna osoba otworzy okna a najlepiejMaseczki praktycznie nic nie dają jeśli nie jest zachowany dwumetrowy dystans.
Czy naprawdę jest taki problem aby otworzyć okna w autobusie?
To znacznie lepiej chroni przed roznoszeniem chorób a nie stanowi dla nikogo niewygody ani nie wymaga aby stosowali się wszyscy - wystarczy że jedna osoba otworzy okna a najlepiej jak zrobi to rano kierowca i zablokuje je aby się nie dało zamknąć (lub jeśli nie ma takiej możliwości to przewoźnik zdemontuje szyby z kilku bocznych okien) - wtedy nie ma żadnego gadania i kłótni, chcesz to jedziesz przy otwartym oknie, nie chcesz to idziesz piechotą i masz świeży przewiew z wszystkich stron.- 17 77
-
2021-12-23 17:48
Ja proponuję ściąć dach w autobusie
Byłaby też nie lada atrakcją turystyczna
- 3 0
-
2021-12-22 19:43
zimą? (4)
może ty i mors podbiegunowy (a może biegunowy), ale zimą w mrozie przy otwartych oknach i podczas jazdy.... chyba przesadziłeś
- 15 1
-
2021-12-23 11:36
(2)
Jakoś na przystanku ludzie stoją bez okien i dachu i im to nie przeszkadza. Dlaczego miało by im przeszkadzać w czasie jazdy?
Wystarczy aby była przednia szyba co by nie wiało od przodu - pozostałe okna są zbędne.
Trzeba się ubierać odpowiednio do pogody i tyle.- 3 5
-
2021-12-23 17:43
Hahaha... Błyskotliwyś
Czy Ty naprawdę porównujesz stanie zimą na przystanku z siedzeniem w poruszającym się z otwartymi oknami 50 km/h autobusie?
- 3 0
-
2021-12-23 12:36
Idac dalej takim tokiem ,,myślenia"
To i komunikacja jest zbyteczna, mamy buty, które tez można zdjąć gdy jest zbyt ciepło. Zima też
- 4 0
-
2021-12-22 22:20
Nie wydaje mnie sie...
- 2 4
-
2021-12-22 18:51
Stań obok i się posłuchaj.
- 18 1
-
2021-12-22 16:45
Dałem łapkę w górę (3)
Dawno sie nie usmialem z twojego tekstu.
Otworzyć okna...... jeszcze drzwi i szyberdach.- 59 3
-
2021-12-22 22:19
Ja tez
- 6 0
-
2021-12-22 17:58
(1)
W ogóle dach i ściany usunąć
- 34 1
-
2021-12-22 19:40
Przerobić na drezynę ;)
- 21 1
-
2021-12-22 15:49
(5)
niby nie ale przypomne ze jeszcze rok temu kazali nam nosic maseczki wszedzie 24/24 i wtedy tez byli ludzie dla ktorych to zaden problem,gdyby nagle komus przyszlo wprowadzic nakaz mordowania wszystkich o wzroscie ponizej 180cm.to znajdzie sie wielu dla ktorych to rowniez nie bedzie zadnym problemem skoro tak mowi prawo.
- 43 102
-
2021-12-23 17:47
Śmiać się czy płakać?
Powiedz w zakładzie sanitariuszowi, że pora już na leki, bo poranna dawwka już przestała działać
- 3 2
-
2021-12-23 07:24
Jeżeli nie widzisz różnicy pomiędzy tymi dwiema kwestiami, to nie ma o czym gadać
Po argumentacji ad absurdum Łatwo poznać kogoś, kto nie ma zasobów na normalną duskusję.
- 23 1
-
2021-12-22 19:40
durne
strasznie durne to twoje "myślenie"
- 34 13
-
2021-12-22 19:18
Zupełnie nietrafiona argumentacja.
- 36 18
-
2021-12-22 19:18
nie kompromituj się.
- 40 22
-
2021-12-23 13:54
(3)
A w tych autobusach nie było mężczyzny? Ani jednego? Taka cuka już nie powinna mieć zębów. Co za żałosny świat.
- 41 20
-
2021-12-24 08:31
To weź chociaż dotknij jakaś agresywna babę.
Zostaniesz zatrzymany za pobicie, molestowanie i próbę gwałtu. Równouprawnienie w praktyce.
- 13 1
-
2021-12-23 14:43
a kobiet nie było? (1)
same nie moga nic zrobic, na mężczyznę trzeba czekać?
- 8 10
-
2021-12-23 15:08
jest równouprawnienie
poza tym lepiej nie wtrącać się w walki kotów XD
- 11 7
-
2021-12-23 09:40
Niestety w komunikacji sie dzieje. Placi sie niemalo za bilet oraz czesto za chamstwo wspolpasazerow.
- 65 5
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.