stat

Urzędnicy zamówili nietypowe gadżety promocyjne

23 października 2019, 10:30
Krzysztof Koprowski

Świeczki zapachowe, komplety do badmintona, jabłuszka do jazdy na śniegu, a nawet worki na psie odchody, ogrzewacze do rąk i śrubokręty - takie przedmioty do autopromocji zamówiło Biuro Rozwoju Gdańska zajmujące się planowaniem przestrzennym miasta.



Biuro Rozwoju Gdańska rozpisało niedawno zapytanie ofertowe na dostawę łącznie 4220 gadżetów promocyjnych opatrzonych logotypem BRG, podzielonych na 30 kategorii.

Wśród nich znajdziemy typowe materiały papiernicze, jak zakreślacze w pięciu kolorach (150 szt.), zestawy piśmiennicze (100 szt.), długopisy (300 szt.) oraz filiżanki (100 szt.) i kubki/szklanki (100 szt.).

Asortyment zamówionych produktów jest jednak znacznie szerszy. Na liście widnieją również:

  • świeczki zapachowe w metalowym pudełku, zamykane wieczkiem (200 szt.),

  • komplet do badmintona z dwoma lotkami w etui (150 szt.),

  • jabłuszka zjazdowe na śnieg (150 szt.),

  • zasobniki z woreczkami na psie odchody (150 szt.),

  • zestawy plażowe z wiaderkiem, foremkami i łopatkami (100 szt.).

Biuro Rozwoju Gdańska pragnie także przygotować się na niekorzystne warunki atmosferyczne, stąd w zamówieniu odnajdziemy m.in.

  • peleryny przeciwdeszczowe (70 szt. dla osób dorosłych, 70 szt. dla dzieci),

  • parasole (170 szt.),

  • ogrzewacze do rąk (500 szt.).


Gdyby doszło jednak do awarii któregoś z gadżetów, z pomocą mogą przyjść śrubokręty z sześcioma końcówkami i lampką LED (100 szt.), a w razie nieudanej naprawy pocieszeniem mogą okazać się pluszowe pacynki z wizerunkiem lwa (150 szt.) lub maskotki w kształcie lwa (150 szt.).

Wśród zamówionych gadżetów są także m.in. etui na karty płatnicze z ochroną przed skanowaniem (150 szt.), ekologiczne torby na zakupy (200 szt.), pokrowce na siodełka rowerowe (150 szt.) oraz pompki rowerowe (70 szt.).



Zamówione gadżety nie trafią jednak do pracowników BRG, lecz zostaną rozdane mieszkańcom. Będą dystrybuowane przez organizacje i stowarzyszenia, z którymi Biuro współpracuje przy rewitalizacji czterech obszarów Gdańska. Będą też rozdawane podczas festynów organizowanych np. z okazji otwierania placówek przeznaczonych na działania społeczne.

- Wszystkie materiały promocyjne wskazane w zamówieniu ofertowym będą wykorzystywane w celach edukacyjnych lub aktywizujących dla mieszkańców podobszarów rewitalizacji - tłumaczy Ewa Pielak, zastępca dyrektora BRG. - Jedną z dodatkowych form współpracy z organizacjami pozarządowymi, oprócz realizacji projektów rewitalizacyjnych dofinansowanych ze środków UE, jest pomoc podczas organizacji różnych wydarzeń na podobszarach rewitalizacji, w trakcie których materiały te będą rozdawane mieszkańcom.
Biuro Rozwoju Gdańska na realizację zamówienia planuje przeznaczyć do 46 tys. zł brutto.
Jak oceniasz pomysł na autopromocję BRG?
22%

to strzał w dziesiątkę, mieszkańcy wreszcie dowiedzą się o ich istnieniu

20%

trudno powiedzieć, jedne gadżety się przydadzą, inne nie

58%

to strata pieniędzy, urzędnicy powinni się skupić na swojej pracy

zakończona

łącznie głosów: 1076