- 1 Przestępca seksualny wpadł w porcie (41 opinii)
- 2 Milion zł na projekt remontu trzech ulic (53 opinie)
- 3 Martwe dziki na Karwinach. Otrute czy padły z głodu? (258 opinii)
- 4 Agresywny Rosjanin zatrzymany na lotnisku (180 opinii)
- 5 Mieszkają na stałe, ale się nie zameldują (109 opinii)
- 6 Działkowcy będą mieli przez to problemy? (146 opinii)
ZTM zawiesza przystanek, bo auta blokują autobus
Już osiem razy w tym roku Zarząd Transportu Miejskiego musiał zawieszać przystanek autobusowy Politechnika SKM przy ul. Trubadurów w Gdańsku. Powód za każdym razem był ten sam: zaparkowane na poboczu wąskiej drogi auta, które uniemożliwiały przejazd autobusu. Do ostatniego takiego incydentu doszło we wtorek. Po naszych pytaniach Gdański Zarząd Dróg i Zieleni poinformował, że do znaku zakazu zatrzymywania się dodana zostanie informacja o odholowaniu niewłaściwie stojących pojazdów.
Urzędnicy z ZTM podkreślają, że jego umiejscowienie to ukłon w stronę pasażerów wysiadających z kolejki, którzy chcą skorzystać z komunikacji miejskiej i autobusu numer 283, którym można dostać się np. na przystanek Brętowo PKM lub pojechać w kierunku Uniwersytetu Medycznego.
Jak się jednak okazuje, przystanek jest nierzadko zawieszany, a powodem są parkujące przy ul. Trubadurów auta. Stojące na poboczu samochody uniemożliwiają przejazd autobusu komunikacji miejskiej. O problemie informowali nas czytelnicy w Raporcie z Trójmiasta.
Zablokowana ul. Trubadurów we Wrzeszczu (27 opinii)
- Pracownicy Centrali Ruchu ZTM w Gdańsku osiem razy kontaktowali się w tym roku ze Strażą Miejską, zgłaszając problem blokowania przejazdu. Ostatnio tych zgłoszeń jest więcej, od ok. 20 września do dziś wpłynęło ich aż pięć - mówi Zygmunt Gołąb, rzecznik Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku.
W sytuacji powstania w tym miejscu "wąskiego gardła" pracownicy CR jadą na miejsce i próbują pomóc w przejeździe autobusu. Ze względu na geometrię drogi niestety rzadko się to udaje - jest tam po prostu za ciasno.
- Po wezwaniu Straży Miejskiej pracownicy CR próbują wycofać autobus, by udrożnić przejazd. Jeżeli problem trwa nadal, Centrala Ruchu w ramach bieżącego zarządzania zmienia trasę linii, zawieszając chwilowo obsługę przystanku. Informuje o tym komunikatem na stronie internetowej ZTM. Jednocześnie przez cały czas miejsce jest monitorowane przez radiowóz CR w celu sprawdzenia, czy przejazd jest już drożny i czy autobus ponownie może obsługiwać ten przystanek - tłumaczy Zygmunt Gołąb.
Pracownicy ZTM regularnie wzywają strażników miejskich
Funkcjonariusze Straży Miejskiej wyliczają, że od początku roku na numer alarmowy 986 wpłynęło 19 zgłoszeń dotyczących ulicy Trubadurów. 15 spośród nich dotyczyło interwencji drogowych, ośmiokrotnie (na co wskazywał rzecznik organizatora przewozów) ze SM kontaktowali się pracownicy ZTM.
- Na każde zgłoszenie reagujemy. Na miejsce wysyłany jest patrol, który podejmuje interwencję. Jeśli sprawca jest obecny, otrzymuje mandat. Pozostałym kierowcom strażnicy zostawiają zawiadomienie o popełnieniu wykroczenia - mówi Marta Drzewiecka, rzeczniczka SM w Gdańsku.
Rozkład komunikacji miejskiej w Gdańsku
Od stycznia tego roku na ulicy Trubadurów strażnicy pouczyli pięć osób i wystawili 11 mandatów. W 21 przypadkach mundurowi wystawili zawiadomienia o popełnieniu wykroczenia.
- Są to wezwania do siedziby straży miejskiej, które będą skutkowały mandatami, pouczeniami lub wnioskami do sądu - zaznacza Marta Drzewiecka.
Gdański Zarząd Dróg i Zieleni: przy ul. Trubadurów jest zakaz zatrzymywania się, będzie informacja o odholowaniu pojazdu
GZDiZ informuje tymczasem, że organizacja ruchu na ul. Trubadurów "jednoznacznie wskazuje zasady poruszania się".
- Obecnie zakaz zatrzymywania się wyrażony znakiem pionowym B-36 obowiązuje po prawej stronie ul. Trubadurów, na odcinku od skrzyżowania z ul. Towarową (w kierunku posesji nr 21) oraz od posesji nr 21 w kierunku skrzyżowania z al. Hallera. Tym niemniej, aby wyeliminować sytuacje blokowania przejazdu komunikacji miejskiej została podjęta decyzja o uzupełnieniu obowiązującego oznakowania o tabliczki T-24, umożliwiające służbom miejskim usunięcie niewłaściwie zaparkowanych pojazdów na koszt właściciela - podkreśla Magdalena Kiljan z GZDiZ.
Miejsca
Opinie (255) ponad 10 zablokowanych
-
2019-10-10 11:37
Opinia wyróżniona
Dopóki nie zmieni się prawo, (30)
a odholowywanie i karanie nieprawidłowo zaparkowanych samochodów nie przejdzie w gestię zewnętrznej firmy, która będzie kosić wysokie stawki, dopóty nic się nie zmieni
- 265 10
-
2019-10-10 12:55
Ale decyzji o tym czy coś jest zgodne z prawem czy niezgodne (2)
nie może podejmować ktoś kto zarabia bezpośrednio na tych decyzjach !!!!!
Przecież to jest prosta droga do patologii. Janusz laweciarz wywiezie a w to czy był zaparkowany poprawnie czy nie był, to naprawdę nie będzie specjalnie wnikać.
Bo kto mu co potem udowodni jak auta nie będzie?
Co to za i**otyczne pomysły aby od własnej interpretacji prawa uzależniać własny zarobek.- 4 10
-
2019-10-10 13:20
Mam pytanie (1)
Czy miałeś okazję zetknąć się z dokumentacją miejsca wykroczenia robioną przez SM przy zakładaniu blokady? Podpowiem, że produkowanie tej dokumentacji trwa sporo dłużej, niż zakładanie samej blokady...
- 6 0
-
2019-10-10 13:27
ale jaki tu jest związek?
Ja pisze tylko iż prywatyzacja sprawiedliwości to i**otyczny pomysł.
- 1 6
-
2019-10-10 12:19
Dokładnie tak powinno być (2)
Nieprawidłowo zaparkowane samochody powinny szukać i odholowywać prywatne firmy.
A stawki powinny być takie żeby się to opłacało, holowanie 1000zł, parking 300zł doba.
Parking może być nawet 100km od miasta.
Tylko oczywiście dokumentacja foto nieprawidłowo zaparkowanego samochodu jako ewentualny dowód.
JeszczeNieprawidłowo zaparkowane samochody powinny szukać i odholowywać prywatne firmy.
A stawki powinny być takie żeby się to opłacało, holowanie 1000zł, parking 300zł doba.
Parking może być nawet 100km od miasta.
Tylko oczywiście dokumentacja foto nieprawidłowo zaparkowanego samochodu jako ewentualny dowód.
Jeszcze wprowadziłbym obostrzenie że za uszkodzenia pojazdu w transporcie odpowiada kierowca który nieprawidłowo zaparkował i będzie komplet.
Wtedy prywaciarze-laweciarze będą patrolować miasto i zabierane będą szybko i sprawnie wszystkie nieprawidłowo zaparkowane samochody.- 18 4
-
2019-10-10 12:49
bzdura (1)
włascicielowi lawet nie zależy na przestrzeganiu prawa a na zarabianiu.
Oddanie mu decyzji o czy zarobi czy nie zarobi to proszenie sie o kłopoty.
Po prostu nie jest bezstronny a chyba na bezstronności polega egzekwowanie prawa?- 4 8
-
2019-10-11 16:39
Najpierw prawo trzeba zmienic, potem egzekwowac...
- 0 0
-
2019-10-10 11:55
prywatna policja gratuluję, (17)
pomysł łamiący prawa konstytucyjne.
- 5 33
-
2019-10-10 12:52
taka sama jak Renoma (1)
albo jakikolwiek inny kontroler
- 6 2
-
2019-10-11 10:11
Renomę sądy w całej Polsce znają
nawet o nich nie wspomnaj bo wstyd
- 0 0
-
2019-10-10 12:13
masz w konstytucji zagwarantowane parkowanie w niedozwolonym miejscu? (10)
no to gratuluję :D
takie komentarze wstawiają ćwoki co nie potrafią zachować się na drodze- 36 0
-
2019-10-11 17:15
Mam, kazde miejsce jest dozwolone .
- 0 0
-
2019-10-11 16:37
A zebys wiedzial, ze mam, gamoniu.
- 0 0
-
2019-10-10 12:45
decyzje o odcholwaniu winien podejmować stosowny organ (7)
a nie właściciel lawety
- 2 17
-
2019-10-10 13:06
I podejmuje (6)
Masz jednego strażnika miejskiego i korowód 5 prywatnych lawet które jeżdżą non stop w relacji parking - region strażnika. Jeśli ktoś się martwi, że dla 5 lawet roboty nie starczy, to martwi się niepotrzebnie. Każde parkowanie w odległości mniejszej niż 10m od skrzyżowania/PdP nie tylko łamie przepisy, ale też spełnia kryterium stwarzania zagrożenia dla ruchu. A każdy chodnik, na którym zostało mniej niż 1,5m dla pieszych spełnia kryterium utrudniania ruchu (PoRD dotyczy także ruchu pieszych).
- 28 1
-
2019-10-10 13:10
nie muszisz mnie uczyć przepisów ale (5)
oddanie zarobku firmie zewnętrznej to jest dramatycznie głupi i rodzący nadużycia pomysł.
Kasa musi iść do miasta tak by nie było żadnej opcji korumpowania strażnika.- 1 17
-
2019-10-10 13:17
(4)
Powiedz to Amerykanom, Szwajcarom czy Czechom. A potem przejdź się po Nowym Jorku, Pradze czy Lucernie. Jak wrócisz, popatrz na trójmiejskie chodniki, skrzyżowania, przystanki, "zieleńce", DDR-y i dziesiątki innych miejsc; z poczuciem doskonale wykonanego obowiązku wzrusz ramionami, rzeknij "nie da się" i wróć do swojskiej rzeczywistości...
- 22 1
-
2019-10-10 14:18
i nie zapomnij (1)
ze żyjesz w kraju gdzie obsada karetki była w stanie zabijać ludzi tylko po to by dostać "prowizje" od zakładu pogrzebowego
- 7 1
-
2019-10-10 14:25
a skąd b. bogaci ludzie mają kilka serc do transplantacji?
- 5 1
-
2019-10-10 13:26
prywatyzacja zysków (1)
wymierzania sprawiedliwości prowadzi nieuchronne do patologi.
Ty w ogóle wiesz w jakich realiach zyjesz?
I tak Amerykanie doskonale to wiedzą.- 2 11
-
2019-10-10 16:44
Nie trzeba całkiem prywatyzować
Przy dzieleniu się wpływami z mandatów, nawet jeśli miasto dostałoby jedyne 25 procent i tak przewyższałoby to zapewne wpływy od straży miejskiej. Ewentualne nieprawidłowości w wykonywaniu zadań przez firmę można karać przewidzianym w umowie karami albo stratą kontraktu w przypadku recydywy
- 9 2
-
2019-10-10 12:01
pomysl wyborcy dulkiewicz (3)
co chcesz? to hipokryci.
- 3 16
-
2019-10-11 10:10
nie prywatna i nie policja, na zachodzie to funkcjonuje i jest porządek (1)
- 1 0
-
2019-10-11 16:37
Konfidenckie spoleczenstwo i chory kraj, w ktorym nic nie mozna, bo kara.
- 0 2
-
2019-10-10 12:08
pampers nie kwicz
- 3 6
-
2019-10-10 11:48
Nie rozumiem (2)
Dlaczego nie może być tak, jak w przypadku kary za brak biletu za parkowanie. Szedł by sobie taki strażnik miejski po mieście, widzi źle zaparkowany samochód to wystawia mandat, robi zdjęcie i po sprawie. Potem robi kolejne kółko po mieście. A tak jakieś niepotrzebne blokady, które blokują i tak źle zaparkowany samochód... Co do odholowywania popieram powyższy komentarz, tylko zewnętrzna firma.
- 36 1
-
2019-10-10 12:15
(1)
Też nie rozumiem a dokładnie tak to powinno wyglądać. Spacer + setki zdjęć = setki mandatów.
- 17 1
-
2019-10-10 17:05
Szef każe, sługa musi. Skoro szef (Straży Miejskiej) nie każde, to może prokuratura mu nakaże, bo to ewidentne działanie na szkodę społeczną.
- 2 1
-
2019-10-10 11:45
rozumiem, ze ty prowadzisz te firme i juz sie pchasz. ;)
- 7 20
-
2019-10-10 11:42
bzdura. wystarczy zmiana wladz i wymiana polowy urzędu (1)
ty borsuk staruj znow na senatora bo za to ci placa.
- 8 51
-
2019-10-10 12:08
kacper to czemu wiejesz czyścić kuwetę
- 16 9
-
2019-10-10 11:10
Opinia wyróżniona
(9)
Zamontować kamery, monitorować na bieżąco i w razie potrzeby odholowywać. Proste i skuteczne.
- 174 6
-
2021-02-27 20:31
Dzisiaj platfusy chcialy wylewac farbę na dach auta tvp
Ja od jutra pójdę za ich porada i będę wylewali farbę na zaparkowane auta platfusow w zatoczkach autobusowych
- 0 0
-
2019-10-11 16:40
O, kplejny wielbiciel kamer wszedzie..
- 0 0
-
2019-10-10 11:20
jesli bedzie patrzyl w monitornig jeden koles i drugi pojdzie interweniowac to jestem za. (6)
po fakcie to strata czasu i pieniedzy.
- 7 2
-
2019-10-10 11:35
(4)
A to na obraz z kamer nie jest zapisywany? Nie można na podstawie rejestracji ukarać właściciela?
- 3 0
-
2019-10-10 11:46
nie mozna. nie da sie (3)
rzady PO w Gdansku. Tak samo mielismy z zabytkami i drogami.
- 6 12
-
2019-10-10 12:09
(2)
piebiaki do budy
- 4 3
-
2019-10-11 16:41
Kto?
- 0 0
-
2019-10-10 19:55
Przystanek zepsuli w GDA
Jednak się da.
- 0 0
-
2019-10-10 11:32
a najlepiej to lotne patrole
i zlikwidowac chory monitoring
- 1 5
Wszystkie opinie
-
2019-10-10 11:01
Słusznie, zawieśmy też inne niewygodne przystanki, skomplikujmy jeszcze bardziej taryfy, podniesmy cene (3)
biletu do 15 zl / przejazd, a do kursów na Witomino i Oksywie wydzielmy osobne spólki.
A potem samorządowcy niech nawołują żeby się przesiąśc z aut do 'komunikacji miejskiej" i roweru mevo.- 149 22
-
2019-10-10 11:14
a ja mam w domu bilet z czasow kiedy jezdzilem komunikacja publiczna w 2004 roku (2)
1,40 normalny (skm 3,40). Dało sie jeszcze dojechać. Awarie kilka razy w roku. Dzis nie do pomyslenia dla obecnej władzy.
- 10 5
-
2019-10-10 12:00
Rozumiem, że masz na myśli
włodarzy miasta.
- 3 1
-
2019-10-10 19:11
w 2004 roku minimalna płaca wynosiła 824 złote brutto
teraz trzy razy tyle. Średnie wynagrodzenie wynosiło w 2004 roku 2 183 zł, teraz - 5 tysięcy. Wzrosły koszty pracy, koszty paliwa, koszty serwisu. Zamiast tanich w naprawie (i ruszających po oklepaniu młotkiem) Konstali i Ikarusów masz Pesy (słynące z awarii podłączonej byle jak elektroniki i wyskakiwania z szyn na zakrętach - duma kraju, tfu), Duewagi (używki, ale po dość grubej modernizacji), Solarisy i Mercedesy. I niestety, nowszy tabor wybacza mniej błędów utrzymaniowych.
- 5 1
-
2019-10-10 11:03
Odholować i obarczyć karą za zatrzymanie komunikacji miejskiej (8)
Czemu pasażerowie mają cierpieć z powody tych co nie umieją funkcjonować w społeczeństwie
- 254 8
-
2019-10-10 11:07
Czyli za Straż Miejską? (7)
Gdzie te dziady sa kiedy ich potrzeba ?? Nie mozna tego problemu rozwiazać ??
Kieorwcy to jedno, ale służby odpowiedzialne za ich karanie to drugie. Jeśli pierwsi poczują się bezkarni wiedząc, ze nic im nikt nie zrobi, to mamy tego efekt.
Miastu łatwiej zawiesić, zamknąć przystanek, niż wziąć za wszarz komendanta razem z tą całą pseudo formacja którą rządzi i bierze gruba kasę.- 28 4
-
2019-10-10 11:14
I dają pouczenia ... (!!!) Beka ...
To tak jak cyganowi wystawić mandat. Efekt ten sam - do podtarcia weżmie i następnego dnia z uśmiechem na twarzy przyjdzie po następny
- 25 2
-
2019-10-10 11:14
posłuchali się Kacpra (1)
"SM nie może służyć do represjonowania kierowców" - czy jakoś tak
- 21 4
-
2019-10-10 11:47
KAcper zarzadza SM? niezle poleciales glupcze :P
głowna przelozona jest Alkesandra Duliewicz
- 9 9
-
2019-10-10 11:15
mają wakaty. zgłos sie ;P (2)
zartuje - zlikwidowac ten relikt.
- 4 4
-
2019-10-10 11:50
Nie mam nic przeciwko samej formacji, a sposobie jej zarządzania i podejściu władz (1)
Jeśli komendant sobie nie radzi, zarabiając grubą kasę, to coś jest nie tak. Z drugiej strony, jeśli do SM gdzie ludzie na ciebie plują przychodzisz i masz na dzień dobry jałmużnę (po podwyżce o której ostatnio pisali, strażnik dostanie 2950zł brutto (!), to o czym my mówimy?
Albo miasto udaje, ze ma straz miejską, albo nie udaje i robi formacje, która będzie spełniała pokładane w niej nadzieje. Ale jeśli poza znajomym komendantem i kilkoma jego przydu*asami reszta zarabia tyle co bezdomny z kubkiem przez tydzień pod tunelem dworca, będziemy mieć pseudo działania.
Widać to właśnie po tych wolnych wakatach. Nie chcą ludzie tam iść i robić z siebie wała dla 2950 brutto. I użerać sie z i**otami parkujacymi gdzie tylko sie da.- 4 3
-
2019-10-10 12:14
Zbyt wielu kumpli, członków rodziny itd. Konsekwencji nie da się wyciągać, bo przecież już tyle lat pracuje, jesteśmy razem, stanowimy zgrany zespół!
- 2 0
-
2019-10-10 19:31
kierowcy zawinili - SM powiesili
coś ci się priorytety pomieszały i ci co zawinili
- 0 0
-
2019-10-10 11:03
miasto i służby istnieją tylko teoretycznie. dno. (6)
- 151 23
-
2019-10-10 11:08
kierowcy parkujący nielegalnie jedynie wtedy, gdy "nie mają innego wyjścia" (4)
mogą też napisać, że miasto i służby mają im zapewnić darmowe miejsca do parkowania, a jesli tego nie robią to znaczy że istnieją tylko teoretycznie. Sposób rozumowania, który proponujesz, to prosta droga do osiągnięcia sytuacji typu: dno i dwa metry mułu.
- 6 7
-
2019-10-10 11:16
to samo ze smieciami. zapewnic w ramach budzetu darmowy odbior
nie bedzie problemu ze smieciami w lasach
Ale to trzeba by nie wyprzedawac spolek komunalnych do Lipska.- 10 3
-
2019-10-10 11:29
(2)
Ja na przykład nie kradnę jeśli nie mam innego wyjścia no ale jak już nie mam to mi wtedy wolno.
- 5 3
-
2019-10-10 11:48
wolno ci tyle by przezyć (1)
sw Franciszek
- 0 2
-
2019-10-10 12:05
a co z innym potrzebami?
- 1 1
-
2019-10-11 09:14
won pisowski trollu na podkarpacie - tam jest dno
- 1 1
-
2019-10-10 11:04
po co zajmowac sie miastem, lepiej robić wielka polityke. (7)
- 125 30
-
2019-10-10 11:09
wypije za to!!
KRówka
- 16 5
-
2019-10-10 11:13
(1)
PO KO się ograniczać?
- 10 7
-
2019-10-10 11:27
pijemy za to z pawłem
- 11 3
-
2019-10-10 11:31
Władze miasta nie mają czasu na pierdoły.
- 12 5
-
2019-10-10 11:36
(1)
po co zostać w mieście i próbować coś zmienić, lepiej pchać się do koryta
- 3 11
-
2019-10-10 11:49
no dlatego opracowalam stoly i koalicje samorzadowa by dostac sie do senatau
oraz poparlam wdowe by dbala o piekny Gdansk w w parlamecie UE. ;P
- 8 2
-
2019-10-11 08:39
Napisał Kacper i zgłosił swą kandydaturę na posła.
- 1 0
-
2019-10-10 11:04
(5)
Dobrze że władza zaraz się zmieni w naszym mieście. Może ktoś się zabierze za ten burdel.
- 58 61
-
2019-10-10 11:39
burdel to chyba masz w głowie (2)
władza na pewno zmieni to, że samochody nie będą parkować? czy chodzio ci o większy burdel. bo mnie się jakoś dobrze mieszka w Gdańsku.
- 11 8
-
2019-10-10 11:50
burdel to zapanowal juz od drugiej kadencji PAweła (1)
uwazasz dalej ze wladza nie ma na nic wplywu? to zostan lepiej w domu w te niedziele.
- 9 11
-
2019-10-11 09:32
A Ty chociaż wiesz do czego sa te wybory??
Ty też zostań w domku skoro nie wiesz ,że wybory w niedziele są do sejmu a nie na władze Gdańska.
- 0 0
-
2019-10-10 15:01
Pomyliłeś wybory, synku.
- 7 1
-
2019-10-10 16:45
Faktycznie, PiS zlikwiduje samorządność,znaczy niby będzie, ale z mianowania jedynie słusznej partii.
- 9 0
-
2019-10-10 11:04
Bareja wiecznie żywy ... (4)
- 81 5
-
2019-10-10 11:17
(3)
nikt nawet nie pomyśli o tym, że problemem źródłowym jest to, że ta droga jest za wąska dla autobusu i może przystanek jest umiejscowiony niewłaściwie? :-) Albo może wystarczyłby tam mały busik?
- 1 10
-
2019-10-10 11:32
(2)
A może samochody parkują nieprawidłowo?
- 9 1
-
2019-10-10 11:51
nie sądze.
Złe wladze zle projektowane linie. Zepsuty kompletnie uklad komunkacyjny przez durna wladze deweloperow z pawlem i dulką.
- 1 4
-
2019-10-10 11:53
Nie, no jak, samochody?
A tak swoją drogą, to kierowcy parkują samochody.
- 1 0
-
2019-10-10 11:05
Tak skutecznie w Polsce działają ludzie odpowiedzialni za zarządzanie ruchem i bezpieczeństwem na drogach. (7)
Kompletna bierność i bezradność!
- 85 4
-
2019-10-10 11:10
A dokładnie to w GDańsku (1)
- 7 1
-
2019-10-10 11:41
Tak skutecznie w Polsce działają ludzie odpowiedzialni za zarządzanie ruchem i bezpieczeństwem na drogach.
Jest tylko mała część kierowców stosujących się do Prawa o ruchu drogowym.
Wystarczy wyjechać na drogę, ustawić tempomat i jechać zgodnie z przepisami.
Coraz bardziej rozkwita patologia drogowa, jeżdżący bez PJ, po pijaku itd. Wykrywalność wcale nie wzrasta, a się obniża.
Paradoksalnie najsłabsi pod tym względem kierowcy są pierwszymi do pouczania innych, odbierania praw innym uczestnikom ruchu, obwinianiu wszystkiego i wszystkich za własną nieodpowiedzialność.
Niemniej nic się nie robi, bo "się nie da". Nie da się w Polsce nic, bo ignoranci obsiedli stołki i piją krew jak wszy, nie dając w zamian nic.- 3 2
-
2019-10-10 11:21
A pieniadze "stoja" na ulicach (4)
Tyle tylko, że trzeba sie nad nimi pochylić i łojić ile wlezie kierowców.Dla wiekszości z nich znaki drogowe ustawiaja jacyś d**ile no i nikt im nie będzie mówił co i gdzie mogą robic na drodze.Ciekawe, że nagle tok myślenia zmienia sie całkowicie gdy znajdą sie ze swoim samochodem za granicą.No cóż...."państwo prawa".Jedni nie przestrzegają Konstytucji, inni maja gdzieś kodeks ruchu drogowego
- 11 1
-
2019-10-10 11:28
dokładnie / genau (1)
- 2 1
-
2019-10-11 17:15
Gneisenau
- 0 0
-
2019-10-10 11:43
Szeryf nie musi stosować się do prawa, bo sam jest prawem! (1)
- 4 1
-
2019-10-10 11:52
dobrze napisane
- 3 1
-
2019-10-10 11:05
chore miasto. (2)
stawiamy na komunikacje, mieszkańcy jeździcie komunikacją i hulajnogami:)))
- 60 11
-
2019-10-10 11:18
już jezdzimy ;) (1)
kurcze czy wy nas macie za i**otów???? tak spiewał KAzik.
- 5 0
-
2019-10-11 17:16
Nie, wy jesteście i**otami..Tak mówię ja.
- 0 0
-
2019-10-10 11:06
(13)
Kto jeździ samochodem po mieście... Absurd.
- 51 26
-
2019-10-10 11:09
(1)
Ten kto szanuje siebie i swój czas
- 14 19
-
2019-10-10 12:00
Jazda w mieście jest już powoli synonimem komunistycznego majstra szanującego robotę.
Przestałem jeździć w niektórych godzinach, bo wiem, że szybciej dojadę autobusem, a autem utknę, a niektóre odcinki w szczycie jestem już w stanie szybciej pokonać pieszo.- 8 5
-
2019-10-10 11:15
(6)
samochodami jeżdzą ludzie, którzy nie mają czasu, bo prowadzą biznesy - zarabiają by zaplacic podatki , z których dotowana jest niewydolna komunikacja miejska i jeszcze musi starczyć na dopłaty do emerytur i 500+.
- 13 18
-
2019-10-10 11:29
i to usprawiedliwia łamanie stref predkosci na osiedlach, w terenie zabudowanym oraz gadanie przezk kom.? (4)
wiele widzialem takich co "placa podatki" i uwazaja ze nic poza nimi nie istnieje. Zwykli pscyhopaci za kierownicami.
- 18 7
-
2019-10-10 11:33
(3)
Nie pschopaci tylko no wiesz... może nie mieli innego wyjścia? ;-)
- 0 12
-
2019-10-10 11:53
nie mieli?
sorry ale praca jest narzedziem srodkiem a nie celem zycia.
- 7 1
-
2019-10-10 12:48
(1)
chyba muszę ciebie skatować, sorry, ale nie mam innego wyjścia
- 1 1
-
2019-10-11 17:18
A ja Cię mogę skatowac.
- 0 0
-
2019-10-11 17:17
Ja zarabiam i nie płacę podatków. Tak, jezdze autem po mieście.
- 0 0
-
2019-10-10 11:18
czesto mordercy co nie szanuja zycia ludzkiego (2)
i najezdzaja na przejsciach ludzi.
- 12 4
-
2019-10-10 12:02
(1)
tego też nie da się zmienić, bo w Polsce wytworzono tak bezkarny i bezmyślny styl jazdy, że kierowcy nie zwracają uwagi na pieszych.
- 0 5
-
2019-10-10 12:49
wszystko da się zmienić
przemyśl to dwa razy, zanim odpiszesz
- 1 1
-
2019-10-10 13:15
ja
- 1 0
-
2019-10-10 11:06
a kara za zmiane trasy autobusu? (7)
GAiT nakłada czy ma to w nosie????? tyle kasy przecieka przez paluszki
- 80 6
-
2019-10-10 11:09
spolki miedzy soba maja sobie nakladac kary? (5)
- 3 7
-
2019-10-10 11:15
(4)
Kierowca, który swoim autem uniemożliwił przejazd autobusu. To również zmiana trasy
Użyj muzgu następnym razem- 12 1
-
2019-10-10 11:31
od tego jest policja.
- 2 1
-
2019-10-10 11:45
(1)
Kierowcy samochodu nie dotyczą kary umowne wynikające z umowy zawartej poprzez zakup biletu lub skorzystania z usługi przewozu. Proście:j kierowca osobówki nie jest pasażerem więc ma gdzieś kary umowne wynikające z regulaminu przewoźnika.
- 8 0
-
2019-10-10 15:05
Jeszcze prościej: kierowcy to wszystko mają gdzieś. A służby miejskie nic nie mogą. Kropeczka.
- 3 0
-
2019-10-10 16:44
mózgu jak juz
- 1 1
-
2019-10-10 15:03
To jakiś absurd. GAiT bezradny, SM bezradna, ZDiZ bezradny (jak zawsze), bo ktoś zaparkował na przystanku. No nic się nie da zrobić, sami widzicie.
- 3 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.