- 1 Majaland: znamy termin otwarcia i cennik (214 opinii)
- 2 Rezerwiści idą na ćwiczenia. Kto najpierw? (528 opinii)
- 3 Nie wiedzą, kto leży w tych grobach (100 opinii)
- 4 Były senator skazany na więzienie (352 opinie)
- 5 Mała uliczka, duży problem (247 opinii)
- 6 Zbiórka na leczenie psów z pseudohodowli (172 opinie)
Zastawiają samochodami drogę do szpitala, a strażnicy miejscy walczą z koronawirusem
Kierowcy ignorują znaki, łamią przepisy i tarasują przejście dla pieszych - w tym również dla pacjentów zmierzających do szpitala UCK w Gdańsku. Problemu nie udało się rozwiązać, mimo instalacji słupków przy chodnikach. Nie widać także większych szans na to, by sprawą mogły zająć się dodatkowe patrole służb porządkowych - gdańscy strażnicy miejscy zostali bowiem oddelegowani do walki z koronawirusem.
Problem z zaparkowanymi nielegalnie samochodami w tej okolicy nie jest nowy - opisywaliśmy go m.in. w maju tego roku. Wówczas miejscy urzędnicy tłumaczyli, że chcą zainstalować więcej słupków, uniemożliwiły to jednak pozostawione na chodnikach auta.
Pół roku później sytuacja wygląda niewiele lepiej, o czym poinformował nas nasz czytelnik, pan Tomasz.
Kierowcy parkują auta na chodnikach
- Kierowcy za nic mają słupki, które są źle zamontowane i które można omijać z drugiej strony - parkując na chodniku. Miejscy inżynierowie chyba nie przewidzieli pomysłowości kierowców - zauważa nasz czytelnik.
Podkreśla, że osoby starsze i chore, poruszające się nierzadko na wózkach, mają problem, by poruszać się chodnikiem, prowadzącym do szpitala.
- Dotyczy to także chodnika do centrum onkologii, który także jest wiecznie zastawiony - podkreśla pan Tomasz.
Jak się okazuje, problem regularnie zgłaszany jest gdańskim strażnikom miejskim. Jak usłyszeliśmy od mundurowych, tylko od początku czerwca tego roku na numer 986 wpłynęło 27 zgłoszeń dotyczących nieprawidłowego parkowania na ulicach sąsiadujących z Uniwersyteckim Centrum Klinicznym.
Straż Miejska problem zna, ale walczy z koronawirusem
I choć funkcjonariusze SM problem znają, to może okazać się, że nie będzie tak łatwo go rozwiązać, np. poprzez częstsze patrole w okolicy.
- Jeśli ktoś jest świadkiem nieprawidłowego parkowania, może zgłosić ten fakt na numer 986. Informujemy jednak, że w związku z decyzją wojewody pomorskiego z 13 października Straż Miejska w Gdańsku ma realizować przede wszystkim zadania związane z zapobieganiem rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej COVID-19. Wiąże się to z utrudnieniami w naszej codziennej pracy i ogranicza liczbę przyjmowanych zgłoszeń do tych najpilniejszych i wymagających natychmiastowej interwencji. Dlatego należy liczyć się z wydłużonym czasem oczekiwania na realizację innych zgłoszeń - tłumaczy Marta Drzewiecka z SM w Gdańsku.
Funkcjonariuszka przypomina, że istnieje możliwość wysłania do straży miejskiej zdjęć w formie elektronicznej, na których widać popełnione wykroczenie.
Warto wówczas pamiętać o podaniu daty, godziny i miejsca, w którym popełniono wykroczenie. Dodatkowo należy dołączyć takie dane potrzebne do wszczęcia postępowania wyjaśniającego.
Urzędnicy: sytuacja w rejonie UCK jest priorytetem
Magdalena Kiljan z Gdańskuego Zarządu Dróg i Zieleni podkreśla, że urzędnicy na bieżąco obserwują rozwijającą się sytuację w obrębie rejonu UCK i "etapowo wprowadzają działania zmierzające do ograniczenia złego sposobu parkowania."
- Poprawa sytuacji w rejonie UCK jest zadaniem priorytetowym. W ubiegłym roku zrealizowany został projekt poprawiający bezpieczeństwo oraz warunki ruchu pieszego i środków transportu zbiorowego. Uporządkowana została cała ulica Smoluchowskiego, co zapewniło przejezdność w obu kierunkach i miejsca postojowe. Ustawionych zostało 150 słupków, które również zabezpieczyły i uwolniły chodnik dla pieszych - wylicza Magdalena Kiljan.
Dodaje, że w tym roku ustawiono słupki na ulicy Hoene-Wrońskiego, które umożliwiły wjazd karetkom Regionalnego Centrum Krwiodawstwa, a słupki zlokalizowane na ulicy Dębinki poprawiły warunki pieszych przy korzystaniu z przystanku autobusowego uwalniając tym samym chodnik od parkujących samochodów.
- Z kolei 24 słupki udrożniły nieprzejezdną wcześniej ulicę Fahrenheita oraz zabezpieczyły zieleń, a ulica Smoluchowskiego jeszcze w ubiegłym miesiącu miała dostawiane nowe słupki m.in. przy przejściu dla pieszych - tłumaczy urzędniczka.
Będzie bezpieczniejszy przystanek autobusowy
To jednak nie wszystko. Po interwencji radnych - Anny Golędzinowskiej i Emilii Lodzińskiej - poprawione zostanie bezpieczeństwo podróżnych, korzystających z przystanku Centrum Medycyny Inwazyjnej przy UCK.
- Przystanek został zaprojektowany wiele lat temu z myślą o midibusach. Wtedy organizacja ruchu nie pozwalała na wprowadzenie regularnych autobusów. Obecnie ulica Smoluchowskiego jest już obsługiwana przez regularne składy, ale pojazdy nie mieszczą się w zatoczce, co naraża pasażerów - często osoby z trudnościami w poruszaniu się - na pokonywanie najpierw krawędzi chodnika, a później wysokiego progu pojazdu - tłumaczy Anna Golędzinowska.
Wiadomo już jednak, że w przyszłym roku, w miejscu istniejącej zatoki autobusowej (która z uwagi na zagospodarowanie terenów przyległych nie może być wydłużona), wybudowany zostanie peron przystankowy. Rozwiązanie - oprócz poprawy bezpieczeństwa - powiększy także przestrzeń dla pasażerów, czekających na autobus.
Do końca listopada zostanie także zrealizowana koncepcja poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego, która zakłada m.in. budowę nowego chodnika, ustawienie znaku zakazu zatrzymywania się oraz montaż słupków blokujących możliwość parkowania na poboczach w obrębie skrzyżowania.
W najbliższym czasie ma powstać również projekt na uzupełnienie słupków na ulicy Smoluchowskiego przy SP 15 i przejściu dla pieszych w celu odblokowania chodnika oraz rozważana jest możliwość ustawienia słupków na nie wygrodzonym odcinku przy al. Zwycięstwa 31/32.
Miejsca
Opinie (368) ponad 10 zablokowanych
-
2020-10-20 07:28
Opinia wyróżniona
Myśleć! (17)
Do UCK nikt nie jedzie na lody. Tam jadą lub są dowożeni chorzy. Może by tak pomyśleć o porządnych miejscach parkingowych? Czas oczekiwania na wizytę, badania jest długi, to też trzeba wziąść po uwagę.
Szkoda że budując taki moloch nie pomyślano o parkingu. Ale co tam, chory niech się cieszy, że w ogóle doczekał wizyty .- 288 33
-
2020-10-21 09:29
Może i racja, ale ....
Kto powiedział, że jest to powód do łamania prawa? Zaskakuje co się dzieje z ludźmi w dzisiejszych czasach, każdy jest najmądrzejszy, wolno mu wszystko, każdy ponad każdym... Nie wiem, czy to rezultat bezstresowego wychowania? Czy może jego braku w ogóle? Nie wydaje mi się, żeby to seniorzy zostawiali auta gdzie popadnie, raczej Dżesika a la matka
Kto powiedział, że jest to powód do łamania prawa? Zaskakuje co się dzieje z ludźmi w dzisiejszych czasach, każdy jest najmądrzejszy, wolno mu wszystko, każdy ponad każdym... Nie wiem, czy to rezultat bezstresowego wychowania? Czy może jego braku w ogóle? Nie wydaje mi się, żeby to seniorzy zostawiali auta gdzie popadnie, raczej Dżesika a la matka polka i Brajanek .... Sorry, wystarczy popatrzeć co się dzieje w sklepach, na ulicach. Czy w cywilizowanym kraju typu Szwecja ktoś by tak postąpił????
A władze sami wybieramy - to i mamy. Czas się pogodzić.- 2 1
-
2020-10-21 06:55
Wziąć
nie wziasc
- 2 0
-
2020-10-20 23:25
moze niech uck jeszcze zajmie sie linia tramwajowa
ile lat trzeba bylo walczyc z miastem o autobus. Gdy nie bylo remontu nie bylo tez platnych miejsc. dzikie przy lechii bylo 5 razy pojemniejsze niz to teraz zrobione.
Miejsca specjalnie zostaly pokasowane z okolicy aby brakowalo ich i aby jedynie byly platne miejskie. To sa milony zloty z tej okolicy na "urzednikow". Wiadomo, że szpitalile lat trzeba bylo walczyc z miastem o autobus. Gdy nie bylo remontu nie bylo tez platnych miejsc. dzikie przy lechii bylo 5 razy pojemniejsze niz to teraz zrobione.
Miejsca specjalnie zostaly pokasowane z okolicy aby brakowalo ich i aby jedynie byly platne miejskie. To sa milony zloty z tej okolicy na "urzednikow". Wiadomo, że szpital zbuduje miejsca parkingowe po wybudowaniu nowego szpitala, taka byla kolejnosc, aby bylo mozna sie leczyc. Parking na Lechii to to te samo kolesiostwo co w centrum Gdańska.- 4 2
-
2020-10-20 20:45
(1)
"Ale co tam, chory niech się cieszy, że w ogóle doczekał wizyty."
Jak trafisz na KOR, to nie będziesz miał innych badań, zanim nie będzie wiadomo
czy nie jesteś covidowy...
p.s.
A za szpitale jednoimienne, ktoś powinien ponieść odpowiedzialność..
Szpital, który ma co najmniej kilka specjalizacji medycznych, np.:"Ale co tam, chory niech się cieszy, że w ogóle doczekał wizyty."
Jak trafisz na KOR, to nie będziesz miał innych badań, zanim nie będzie wiadomo
czy nie jesteś covidowy...
p.s.
A za szpitale jednoimienne, ktoś powinien ponieść odpowiedzialność..
Szpital, który ma co najmniej kilka specjalizacji medycznych, np.: okulistyka, kardiologia,
chirurgia miękka i twarda, ortopedia, transplantologia, jest "resetowany" i staje się
jednoimiennym=covidowym.. , a gdzie się mają leczyć inni pacjenci - nierzadko, w ciężkim stanie.... czekać na KOR-ze lub parkingu na łóżku, aż wyzdrowieje pacjent covidowy...
Zamiast wyłączyć najmniej obciążoną specjalizację, żeby przeznaczyć ją dla pacjentów
covidowych, ale leczyć też innych chorych.- 3 1
-
2020-10-21 08:09
Liczy się tylko choroba bezobjawowa reszta może umrzeć.
- 1 1
-
2020-10-20 19:25
wziąć!
- 4 0
-
2020-10-20 18:20
(1)
Byłem w zeszłym tygodniu. Parking pomiędzy UCK, a byłym stadionem Lechii byl w większości wolny w środku dnia pracującego. 5zł za około 30 minut i nie trzeba robić z siebie pajaca parkując jak na zdjęciu.
- 18 9
-
2020-10-21 08:08
30 minut? To nawet do rejestracji nie dojdziesz.
- 7 2
-
2020-10-20 16:08
Jak jedziesz gdzieś (3)
To planuj czy będzie gdzie zostawic samochód, a nie oczekuj, ze Ci się to należy
Jak jedziesz gdzieś autobusem to tez nie sprawdzasz rozkładu i połączeń?
Do UCK można tez dojechać uberem :)- 12 36
-
2020-10-20 18:38
Człowiek chory (nie koniecznie na koronawirusa) nie zawsze powinien jeździć taksówką czy uberem. Popatrzcie też na rejestracje, bardzo wiele osób jedzie z daleka. Pociąg, pkmka, autobus... szlag pacjenta trafi przed dojazdem
- 20 4
-
2020-10-20 18:37
Posłuchaj pseudointeligencie. (1)
To że jesteś zdrowy możesz skorzystać z ubiera czy nawet hulajnogi to Twoja wyłącznie spraw i pozostaje tylko pozazdrościć ale. Istnieją na tym świecie ludzie starsi którzy nie dojdą dalej jak kilkaset metrów od pojazdu którym musieli przybyć do szpitala. Istnieją też ludzie chorzy po wypadkach zabiegach z ograniczonymi możliwościami ruchowymi.
To że jesteś zdrowy możesz skorzystać z ubiera czy nawet hulajnogi to Twoja wyłącznie spraw i pozostaje tylko pozazdrościć ale. Istnieją na tym świecie ludzie starsi którzy nie dojdą dalej jak kilkaset metrów od pojazdu którym musieli przybyć do szpitala. Istnieją też ludzie chorzy po wypadkach zabiegach z ograniczonymi możliwościami ruchowymi. Istnieją też ludzie chorzy na nowotwory którzy ze względu na brak odporności i bakterie nie wsiądą w transport miejski taxi ubiera trafficara czy cokolwiek tam wymyślisz z obawy ryzyka infekcji a z braku sił nie dojdą sami dalej jak kilkadziesiąt metrów. Dalej twierdzisz że dla takich ludzi parking jest zbędny. Czy będziesz jak przedstawiciel miasta przebąkiwal coś o zrównoważonym transporcie i mevo? To nie jest parking przed basenem kinem czy lodowiskiem. To szpital. Rozumiesz to? Nie mierz wszystkich swoją miarą będąc młodym i zdrowym. Życie Cię jeszcze nauczy.
- 34 11
-
2020-10-21 08:07
Jak ktoś nie ma takich problemów to mu nie wytłumaczysz. Będzie pociskał teksty typu przyjedź autobusem.
- 11 2
-
2020-10-20 13:23
(4)
Bo to jest i**otyzm żeby przy tak wielkim szpitalu nie było porządnego parkingu, nie każdy mieszka w Gdańsku. I niech będzie płatny byle by był, tylko nie 14zl za godzinę. W UCK nic nie załatwisz w godzinę, trzeba sobie co najmniej 4-5 godzin zarezerwować.
- 41 8
-
2020-10-21 10:00
przy tym szpitalu jest wiele miejsc do parkowania (2)
jeśli są płatne, to są i wolne. Problemem jest nadmiar samochodów personelu, osób odwiedzających, studentów, pracowników administracji etc. etc., którzy mogliby przyjechać do pracy lub po informacje mniej terenochłonnymi środkami transportu. Pisanie o nieodzowności korzystania z samochodu w celu przyjechania do UCK jest przejawem nie zawsze
jeśli są płatne, to są i wolne. Problemem jest nadmiar samochodów personelu, osób odwiedzających, studentów, pracowników administracji etc. etc., którzy mogliby przyjechać do pracy lub po informacje mniej terenochłonnymi środkami transportu. Pisanie o nieodzowności korzystania z samochodu w celu przyjechania do UCK jest przejawem nie zawsze uświadomionej samochodozy. To się leczy. Im więcej osób skorzysta z alternatywy, tym lepiej będzie przyspawanym do fotela samochodu. Ważne jest jednak egzekwowanie przepisów i praca wyobraźnią nie zatrutą spalinami.
- 2 2
-
2020-10-22 20:57
Tak masz rację
Dla przyjemności tam jeżdżę biorąc 2h wolnego z oddalonej od UCK pracy. Chcesz mi powiedzieć, że mam z pracy pojechać SKM, autobusem i pieszo? Żyjesz w jakimś alternatywnym świecie. Przecież to podróż na 6h.
- 1 0
-
2020-10-21 10:48
tak, masz rację, samochodoza!
wszyscy pacjenci popierdzielać pieszo, albo na rowerach, bo tak się zdaje dwudziestoletniemu entuzjaście własnej osoby, bywalcowi siłowni i amatorowi fotografii zwanej powszechnie "selfie w obryzganym lustrze". Poczekaj, aż się zestarzejesz. Oby ci się przypomniały twoje wynurzenia z górnej, choć durnej, młodości.
- 2 0
-
2020-10-20 19:34
..
Jest parking nowy
- 5 1
-
2020-10-20 07:25
Opinia wyróżniona
(16)
Nie ma się co dziwić skoro wokół szpitala nie ma gdzie parkować, a jak już się znajdzie miejsce to trzeba wydać pół pensji, bo zanim człowiek doczeka się na swoją kolej u lekarza to pół dnia minie. Nie każdy ma możliwość skorzystania z taxi czy podwózki przez kogoś. Starsi czy chorzy ludzie też nie mają siły iść taki kawał pod górkę skoro autobus pod uck jeździ raz na ruski rok. Tam potrzebny jest tramwaj bezpośrednio do szpitala!
- 191 28
-
2020-10-21 07:34
(1)
starszych ludzi wozi się transportem dedykowanym dla starszych chorych ludzi, taki ambulans bez kogutów. za darmo
w moskwie takich nie macie?- 0 1
-
2020-10-21 08:15
a no nie ma
- 0 0
-
2020-10-20 19:29
Faktycznie nie jest łatwo znaleźć tam miejsce parkingowych. (1)
Jako przewlekle chory i zmuszony tym stanem zawsze parkuję tam gdzie wolno i robię sobie spacer czasem krótszy a czasami 15min. Z drugiej strony doświadczyłem opóźnień w przyjęciu mnie do specjalisty oraz przedłużenia terapii więc myślenie o tym, że 3h minęły i będzie mandat bardzo stresuje.
- 6 0
-
2020-10-20 19:42
100%, jak w kabarecie Jacek Balcerzak miałem tylko wejść i wyjść, a minęły 3 godz. A żeby dojść do UCK z tego parkingu za Zakaźnym to przeciez nie ma chodnika wogole, idzie sie po ulicy z płyt, i to po obu stronach, zeby bylo zgodnie z przepisami. inni kierowcy Cie lustekami potracaja i jeszcze minąc sie nie moģa, jak jedzie autobus i jest pieszy po każdej stronie
- 3 0
-
2020-10-20 09:02
(4)
taxi może wjeżdżać na teren szpitala pod drzwi jak ktoś jest tak bardzo schorowany, a autobus ma przystanek przy samej bramie. samochodem prywatnym bliżej i tak nie podjedziesz niż autobus także twoje argumenty są z sufitu.
- 7 21
-
2020-10-20 20:26
Tak splycasz temat, ze ewidentnie sam jestes cholernie plytki. Nie warto podejmowac nawet proby dyskusji.
- 1 0
-
2020-10-20 14:39
(2)
Nie każdego stać na jeżdżenie taksówkami ( ja do bliskiej osoby musiałam przez kilka miesięcy jeździć po minimum 2 razy dziennie). Nie każdego stać w sensie np czasu na dojeżdżanie np. 2 autobusami i tramwajem. Nie każdy mieszka przy trasie autobusu 115. Wydałam majątek na parking i na paliwo, bo czasem miejsca szukałam 40 minut krążąc w promieniu
Nie każdego stać na jeżdżenie taksówkami ( ja do bliskiej osoby musiałam przez kilka miesięcy jeździć po minimum 2 razy dziennie). Nie każdego stać w sensie np czasu na dojeżdżanie np. 2 autobusami i tramwajem. Nie każdy mieszka przy trasie autobusu 115. Wydałam majątek na parking i na paliwo, bo czasem miejsca szukałam 40 minut krążąc w promieniu ok 1 km od szpitala. Wszystko wkoło jest zastawione, bo infrastruktura jest totalnie niedopasowana do potrzeb. Także o argumentach z sufitu może pisać tylko ktoś odrealniony.
- 16 4
-
2020-10-20 14:57
(1)
No i czego oczekujesz? Chętnych na dostanie się w to miejsce zawsze będzie dużo więc tak czy siak będzie drogo, nie ma innej możliwości. A z tym szukaniem 40minut w odległości kilometra to fajna bajka.
- 4 12
-
2020-10-20 17:39
Oczekuję jak wielu przyjeżdżających do UCK -bynajmniej nie dla przyjemności- cywilizowanych warunków tzn parkingów adekwatnych do potrzeb. A bajkę hmmm zapewniam wymyśliłabym ciekawszą. 40 minutowe krążenie w poszukiwaniu miejsca wspominam jak horror ( nie bajkę) w kontekście tego, że w UCK czekał na mnie ktoś kto w tamtym momencie w wykonywaniu
Oczekuję jak wielu przyjeżdżających do UCK -bynajmniej nie dla przyjemności- cywilizowanych warunków tzn parkingów adekwatnych do potrzeb. A bajkę hmmm zapewniam wymyśliłabym ciekawszą. 40 minutowe krążenie w poszukiwaniu miejsca wspominam jak horror ( nie bajkę) w kontekście tego, że w UCK czekał na mnie ktoś kto w tamtym momencie w wykonywaniu najprostszych czynności potrzebował wsparcia. Zastanawiam się skąd w ludziach taka żółć, złośliwość. UCK służy potrzebującym jest drogo i to jeden problem jednego będzie stać innego nie, ale te drogie parkingi są po prostu pozajmowane czytaj niedostępne ( mówię o sytuacji gdy szpital pracuje normalnie, są planowe operacji itd).
- 8 1
-
2020-10-20 08:54
(6)
Autobus 115 jeździ w szczycie co 10 minut, ale ty musisz jak na wsi stanąć pod oborą.
- 15 25
-
2020-10-21 10:50
ale skąd jedzie?
z mojego osiedla nie jedzie. Muszę dojechać łączonymi trasami, co zajmie mi ponad godzinę.
- 1 0
-
2020-10-20 15:02
w szczycie
czyli pół godziny dziennie?
115 czyli jedna z dawnych sensownych linii, która przez przewoźnika i miasto została zamieniona w linię turystyczno - krajoznawczą i obwożąca godzinami nie mających innego wyjścia nieszczęśników po zakamarkach dzielnic...
A za oborę, sądzac po poziomie wypowiedzi, ty nadal wychodzisz...- 7 3
-
2020-10-20 09:22
szkoda, że masz taką opinię, jeszcze do niedawna ledwo chodziłam (3)
i syn przywoził mnie samochodem, sam zostawiał samochód daleko i szedł mnie zaprowadzić do lekarza , bo nie stać mnie było na parking, czekałam na niego a ławeczki przed uck jak nie było tak nie ma, teraz jeżdżę autobusem 115 ale nie wyobrażam sobie robić wcześniej jak ledwo chodziłam, problem parkingu to poważny problem przed UCK i brak ławek
- 26 4
-
2020-10-20 16:11
Stać na auto (2)
A nie stać na parking :)
- 4 13
-
2020-10-21 09:28
tak, bo dostawałam 80 % wynagrodzenia i wyobraź sobie bardzo dużo szło na leki
niestety do nich nikt mi nie dokładał, ani Państwo, ani samorząd ,ani Kościół(podobno miłosierny), ani żadne organizacje i fundacje , radziłam sobie sama płacąc podatki od zasiłku chorobowego, na który sama sobie zapracowałam . To po pierwsze , a po drugie nie zaglądaj mi w portfel, bo ja Ci w Twój nie zaglądam...
- 3 0
-
2020-10-21 08:12
Co za durny komentarz. A co to auto jakiś luksus? teraz samochód jest tańszy od roweru.
- 6 0
Wszystkie opinie
-
2020-10-20 07:02
Znak Zorro na masce. (4)
- 60 13
-
2020-10-20 08:17
N półgłówka zadziała jedynie kara np 5 000 zł
- 8 1
-
2020-10-20 10:41
dwie pierwsze fotki to stali bywalcy:
golf to rodzice dziecka leczonego w żółtym budynku; mają identyfikator uprawniający do parkowania na przestrzeni kawałek w dół ulicy, ale tam jest zawsze zastawione przez ludzi, którzy takiego identyfikatora nie mają- ciężko mi ocenić
skoda to samochód właściciela pobliskiego sklepiku. potępiam
biały to raczej wyjeżdża z parkingu (jest za żywopłotem), ale fotka wygląda lepiej, nie? potępiam autora zdjęcia.- 8 2
-
2020-10-20 11:27
okropne kierowczyki z prowincji
Okropni kierowcy parkują swoje ochydne samochody. Na pewno nie są to pacjenci i ich rodziny, którzy dojeżdżają do UCK. Przecież staruszek z Jęczników Wielkich, koło Człuchowa może sobie spokojnie dojechać zbiorkomem. Najpierw 7,5 km na rowerze do Człuchowa, potem 80 km PKSem, 70 km PKMką przesiadka w 283 i już jesteś. Wokół UCK brakuje kilkuset miejsc parkingowych. Samochód nie ma żadnej przewagi. Zbiorkom rulez!
- 9 3
-
2020-10-20 12:52
Może lepiej zrobic 40 cm wysokości krawężnik?
Nikt wtedy nie będzie przekonywał że nie było nigdzie miejsca :)
- 3 1
-
2020-10-20 07:06
(8)
Podnieśmy im ceny paliwa, nie będzie ich stać na dojazdy avi budżet państwa zyska
- 24 134
-
2020-10-20 07:21
To zaczną jeździć na opałowym jak kiedyś. (1)
Na Jamuszy działa tylko laweta.
- 7 7
-
2020-10-20 12:44
Jak Tymusisz, to co zrobisz...
- 1 0
-
2020-10-20 07:56
Szkoda budżetu
Udrożnić służbę zdrowia, przychodzisz , załatwiasz sprawę i do widzenia.
- 10 0
-
2020-10-20 08:14
Podniesiesz sobie ceny towarów i usług (2)
także tego, nie taki znowu cwany jesteś.
- 10 3
-
2020-10-20 09:56
Tiry na tory i nie podniosę (1)
- 2 2
-
2020-10-21 10:53
bo po torach jeździ się na wietrze
nowoczesne żaglowce...
- 0 0
-
2020-10-20 08:51
miło widzieć że nie tylko ja tak uważam
- 2 0
-
2020-10-22 21:48
Niech ci żona podniesie
A od innych wara.
- 0 0
-
2020-10-20 07:07
(3)
Zamiast zakładać blokady,każdego łamiącego przepisy wysłać na kurs doszkalajacy
- 36 75
-
2020-10-20 08:18
Jasne, myślenia już nie wyprostujesz (1)
- 5 2
-
2020-10-20 09:44
Myślenie
Wyprostujesz, jak obowiązkowy kurs będzie kosztował 5000zł.
- 6 1
-
2020-10-20 10:42
niech sie zastanawiaja od czego jest chodnik te barany.
dlatego ja chodze ulicami
- 3 0
-
2020-10-20 07:07
Przyzwyczaili sie (1)
I wiedzą, ze nie ma komu egzekwować przepisów. Pieniądze leżą na ulicy, ale miastu ciężko wynająć lawety i każdego z osobna odholować i kasowac
- 120 43
-
2020-10-20 08:04
Jak nie bylo korony to sm tez byla zajeta niewiadomo czym.
- 27 0
-
2020-10-20 07:09
(9)
Wysyłanie zdjęć? Jeszcze dzisiaj dostaje polecone po tym jak rok temu wysłałrm 40 zdjęć. Byłem wezwany na świadka i zachęcany żeby dać sobie spokój. Większość przypadków umorzona z powodu niewykrycia sprawcy. W tym czasie nie pojawili się osobiście ani razu, przejścia zastawione po starrmu a trawniki zniszczone. Ale ok, wyślę 100 zdjęć teraz i zobaczymy.
- 97 25
-
2020-10-20 07:36
skorzystaj (2)
z uprzejmiedonosze. Szybko sprawnie :)
- 10 3
-
2020-10-20 08:29
wcale nie szybko i sprawnie, bo właśnie wczoraj dostałem poleconym wezwanie w charakterze świadka (1)
do zgłoszenia wysłanego 30 stycznia! i teraz będę się bujał na Osową, żeby sprawa potem została albo umorzona, albo kierowca dostał pouczenie. W najlepszym przypadku - 100zł mandatu i 1pkt karny.
- 21 1
-
2020-10-21 06:57
Tak powinno się traktować szmalcowników, donosicieli i kapusiów. To takie polskie i z okupacyjną tradycją. Wrogiem Polaka nie jest jakiś mityczny Prusak lub Moskal tym wrogiem jest drugi Polak który z jakichś sobie znanych powodów MUSI dowalić rodakowi tak po chrześcijańsku.
- 3 4
-
2020-10-20 07:40
u mnie to samo (2)
Pięć zgłoszeń ze zdjęciami, opisem sytuacji i wszystkimi niezbędnymi informacjami. Każda sprawa wyglądała identycznie - po 2 tygodniach informacja o umorzeniu postępowania. Po co istnieje możliwość zgłoszenia wykroczenia i pracują tam jacyś ludzie, skoro jest to tylko miejsce do picia kawy i usadzania swoich pociotków i znajomków.
- 34 9
-
2020-10-20 09:14
Nie nie, wcale nie piją kawy tylko są cały czas zajęci. Co nie zmienia tego, że są zupełnie nieefektywni.
- 13 2
-
2020-10-20 14:35
Ja również wysłałem zdjęcie pięknie parkującego i to spod UCK
Dostałem dwa maile: zgłoś się sam i opowiedz nam swoja historie (jakbym za mało im napisał i wysłał). Jak odpisałem, ze mają się gonić, to przyszedł drugi mail, że sprawa została zamieciona pod dywan.
SM to patologia UM - nie wiem, po co to trzymają i ponoszą koszty. Dramat i nic więcej!- 6 3
-
2020-10-20 10:37
Dokładnie mam to samo (1)
mają wszystko na tacy, a sprawa od pół roku nieruszona. Mają zdjęcia, czas, wszystko, a to ja mam gdzieś jeździć?
- 5 5
-
2020-10-20 10:39
No trzeba cisnąć SM, składać skargi na bezczynność, odwoływać się od umorzeń. A od UM domagać pogonienia SM. Póki UM uważa że ludziom to nie przeszkadza póty nie kiwną palcem.
- 4 1
-
2020-10-22 20:46
Żal mi Ciebie - pewnie nikt nigdy Ciebie nie lubił
Oj odnalazłbyś się w czasach zomo
- 0 0
-
2020-10-20 07:10
Miejscy (3)
A ktoś ich w ogóle widział ostatnio??
- 52 3
-
2020-10-20 07:16
wczoraj na przymorzu byli. blokady pozakładali
- 6 0
-
2020-10-20 08:01
Widzialem w sklepie sporzywczym na zakupach i jakk wozili kolegow w ziwilu
- 7 1
-
2020-10-20 08:15
przecież wojewoda ponownie ich oddelegował do walki z koronawirusem
- 1 5
-
2020-10-20 07:11
Skoro w innym artykule napisano, że policjanci muszą kontrolować 100 osób dziennie na kwarantannie. (4)
To już nikt nie pozostaje do sprawdzenia takiej samej ilości samochodów, które stoją na w obrębie kilkuset metrów.
- 45 5
-
2020-10-20 07:26
(2)
Policja sobie nie radzi (albo nie chce radzić) ze źle zaparkowanymi samochodami pod komisariatem na Przymorzu, czego ty wymagasz??
- 14 0
-
2020-10-20 07:39
Masz rację, chyba jestem naiwny i wymagam przestrzegania przepisów.
W przypadku ich nierespektowania to chciałbym widzieć działania policji. Takie dziwne marzenie 30 lat po upadku komuny.
- 6 0
-
2020-10-20 09:44
bo to sa pewnie prywatne auta bagiet
- 1 0
-
2020-10-21 06:54
Od kary za brak maseczki można się odwołać o ile mandat za zle parkowanie jest sluszny
- 0 0
-
2020-10-20 07:12
Jakby były przyzwoite parkingi przy tak dużych szpitalach,to ludzie w akcie rozpaczy nie zostawialiby samochodów gdzie popadnie (4)
A może Lechia użyczyłaby trochę swojego terenu ??
- 179 50
-
2020-10-20 07:17
ale tam miejsca do parkowania są (1)
trzeba płacić ale problemu z zaparkowaniem nie ma
- 31 17
-
2020-10-20 14:40
Zapewniam ze jak wszystko normalnie działa to miejsc jest stanowczo za mało
- 9 1
-
2020-10-20 08:09
Masz nowy parking przy szkole
Ale trzeba zapłacić
- 18 3
-
2020-10-20 09:36
Jak by roszczeniowe szkodniki nie były bez karne to by nie parkowały gdzie popadnie!
Ale w Gdańsku są przyzwyczajeni ze moga parkowac gdzie kolwiek bezkarnie .I nadal tak jest bo władze miasta nic tym nie robią.A straz wiejska jes nieudolna i nie wydolna.
- 9 5
-
2020-10-20 07:12
Zjazd z Cygańskiej Góry (2)
Proszę uporządkować również ten teren. Codziennie jeżdżę i to co się tam dzieje to jest dramat komunikacyjny. Dodatkowo przystanek i szkoła. Zostawianie
aut gdzie popadnie, aby nie płacić i potem piechotą UCK i klinik. Nie obchodzi jaśnie państwa jak inni przejadą.Wąsko bardzo, niebezpiecznie. Straż miejska codziennie może mieć tam żniwa. Po co było usprawniać ruch jak i tak ulicę blokują samochody?- 58 16
-
2020-10-20 08:09
Do końca listopada mają zrobić tam porządek
Jw
- 2 0
-
2020-10-20 09:06
Chyba nie chodzi o to żeby nie płacić
Tam nie ma gdzie zaparkować
- 9 2
-
2020-10-20 07:13
(26)
A gdzie kur mają parkować!!!
- 171 81
-
2020-10-20 07:19
nigdzie, rozumiem, ze jak policja zajeta czyms innym to tez krasc mozesz? (2)
eh wy Polacy, ze nad wami trzeba stac z batem, ta mentalnosc chlopa panszczyznianego, by zrobic na zlosc wladzy, by krasc, niszczyc, gdy tylko jest okazja
- 56 20
-
2020-10-20 08:05
rzecz w tym, że władza też ma mentalność chłopa pańszczyźnianego. (1)
bo wybrana z tej samej pańszczyźnianej puli. hitler wymordował, system zgładził polską inteligencję i rządzą nami kretyni wybrani spośród kretynów przez kretynów. z krzyżem w kartoflanych ryjach.
- 22 8
-
2020-10-20 14:52
zgadzam się z tobą, ale po co ten krzyż
- 2 0
-
2020-10-20 07:41
w du... (10)
to że masz samochód nie oznacza że masz miejsce parkingowe za friko Januszu
- 44 19
-
2020-10-20 07:52
(2)
Dzielny chłopcze z podmazurkiej wsi niedawno przybyły do miasta, jak poznasz odrobinę Gdańsk to zauważysz, że to nie są zdjęcie robione na terenie UCK. W dodatku nazwa UCK oznacza budynek służby zdrowia, gdzie przybywają ludzie chorzy więc umożlwienie im dojazdu to sprawa istotna.
- 31 20
-
2020-10-20 08:11
polecam czytanie ze zrozumieniem, chociażby na poziomie szkoły podstawowej (1)
i co to ma wspólnego z tymi opisanymi zdjęciami
"zastawiają chodniki w okolicy UCK"- 14 5
-
2020-10-20 08:47
A to że w UCK załatwia sie duzo spraw, moze nie korzystales, to odpowiem od rejestracji, po wizyty, wizyty kontrolne, badania, zabiegi, w znieczuleniu, ambulatoryjne, przyjecia na oddzialy, pobyty w szpitalu, odwiedziny, odbiory wynikow, pacjentow, kor, przypadki nagle, przewlekle, konsultacje, czekanie na wyniki konsultacji, dostarczenie skierowania, a wszystko to jakos trzeba zalatwic i raczej na pewno nie wszystko to uda za jednym razem, a mieszka sie np. wybierz sobie dowolna miejscowosc. Poprostu zastawia bo nie ogarnia, że żeby to wszystko zalatwic ma za kazdym razem jechac dwa kilometry dalej
- 14 2
-
2020-10-20 09:09
Chętnie zapłacę tylko pokaż gdzie (2)
- 14 7
-
2020-10-20 09:12
chłopie, to Twój problem (1)
- 10 10
-
2020-10-21 16:17
o tak
w generowaniu problemu pierwsi, ale potem "to twój problem"
- 1 0
-
2020-10-20 10:37
(2)
A droge mam za friko? To niech zamkną ulice i nie będzie samochodów.
- 1 3
-
2020-10-20 13:19
Niech zamkną chodnik i nie będzie bezmózgich marud
- 4 2
-
2020-10-22 21:50
troll
- 0 0
-
2020-10-22 15:22
Nie ma tam też płatnych miejsc
- 2 0
-
2020-10-20 08:15
Przyjezdni muszą placic
mieszkancy płacący podatki mają mieć przywileje
- 6 14
-
2020-10-20 08:39
w mijescach to tego przeznaczonych, lub na ulicy zgodznie z zasadami kodeksu drogowego (1)
Jak byś miał prawo jazdy to byś wiedział
- 16 5
-
2020-10-22 20:49
Problem w tym, że tych miejsc nie ma...
- 1 0
-
2020-10-20 08:52
(6)
a ja nie mam gdzie lądować prywatnym myśliwcem w centrum Wrzeszcza dlatego nie latam do Wrzeszcza prywatnym myśliwcem...
- 15 5
-
2020-10-20 10:30
No i słusznie (1)
Ja przyjechałem na zabieg do uck i żeby nie mieć problemu z zaparkowaniem/uniknąć mandatu/nie zapłacić jak za zboże na prywatnym parkingu ten jeden raz skorzystałem z autobusu, który podjezdza pod same główne wejście.
- 7 5
-
2020-10-22 20:50
Gratuluje odwagi w czasie covid!!!
- 0 0
-
2020-10-20 10:41
(3)
Ale są tacy którzy muszą dojechać autem bo rozebrano linie kolejową i wybudowano ścieżkę rowerową. Wykluczeni komunikacyjnie powinni mieć darmowe parkingi
- 5 8
-
2020-10-20 12:55
Linię po której nic nie jeździło. (2)
Bo okoliczni mieszkańcy nakupili szrotów i "nie będą się zniżać do jeżdżenia z żulami komunikacją"
- 5 4
-
2020-10-20 13:08
(1)
To jaki problem uruchomić połączenie? Zamiast dogi dla rowerów z której korzysta garstka ludzi lepiej wyremontować lub odbudować linie kolejową. Wtedy nie będzie szrotów. Dla rowerzystów buduje się ścieżki rowerowe a oni i tak pchają się ze swoimi pojazdami do środków komunikacji miejskiej.
- 4 5
-
2020-10-20 13:32
Żaden problem, tylko zostało zlikwidowane, bo pociąg jeździł pusty.
Próbujesz odwrócić ciąg zdarzeń, jakby to uciśnieni pasażerowie kolei zostali zmuszeni do przesiadki do samochodu przez złych rowerzystów.
Kiedy prawda jest taka, że pociągiem nikt nie jeździł odkąd w 2004 polska wieś zachłysnęła się zalewem "piętnastoletnich marek premium" od Niemca.- 5 2
-
2020-10-20 09:08
Niekoniecznie na chodniku utrudniając przejście pieszym
Prawda tam nie ma gdzie zaparkować
- 9 0
-
2020-10-20 11:30
Na najbliższym
wolnym miejscu !!! Czasem to będzie parking przy karfurze ...
- 4 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.