-
Tomasz Stańko wraca do korzeni. Relacja z koncertu w Starym Maneżu
(14 opinii) 9 października 2017 -
Lastryko, Wieloryb, Medebor, Tomasz Chyła Quintet - recenzje nowych płyt z Trójmiasta
(4 opinie) 4 października 2017 -
Jazzowa jesień w Trójmieście. Nadchodzi Sopot Jazz Festival 2017
(8 opinii) 27 września 2017 -
Azealia wywołała skrajne emocje. Relacja z koncertu w B90
(33 opinie) 22 września 2017 -
Poruszający. Recenzja "Ptaki śpiewają w Kigali"
(27 opinii) 21 września 2017 -
Polska komedia może śmieszyć. Recenzja "Ataku paniki"
(44 opinie) 20 września 2017 -
The Sisters of Mercy w B90: obiektywnie koszmarni, subiektywnie wspaniali
(100 opinii) 15 września 2017 -
Immortal Onion, Dalekie, Where is Jerry, Kalafior Derambo - recenzje nowych płyt z Trójmiasta
(21 opinii) 12 września 2017 -
Stefan Wesołowski, Death Crusade, Quantum Trio - recenzje nowych płyt z Trójmiasta
(10 opinii) 16 sierpnia 2017 -
Radość solidaryzowania się. Nadchodzi Solidarity of Arts 2017
(8 opinii) 11 sierpnia 2017 -
Lonker See, RDW, GARS - recenzje nowych płyt z Trójmiasta
(28 opinii) 18 lipca 2017 -
Drugie życie heavy metalu. Relacja z koncertu Mastodon w B90
(52 opinie) 5 lipca 2017 -
Zakończył się Open'er. Co zapamiętamy?
(208 opinii) 2 lipca 2017 -
Also With Razors, Marksman, Aporia - recenzje nowych płyt z Trójmiasta
(37 opinii) 26 czerwca 2017 -
Metal na światowym poziomie. Gojira zdobyła klub B90
(32 opinie) 7 czerwca 2017 -
MaJLo, Anna Patrini, Dule Tree - recenzje nowych płyt z Trójmiasta
(10 opinii) 24 maja 2017 -
Sautrus, Kiev Office, The Pau - recenzje nowych albumów z Trójmiasta
(30 opinii) 26 kwietnia 2017 -
Rock, folk i koniec świata - recenzje nowych albumów z Trójmiasta
(7 opinii) 21 marca 2017 -
Wojna na instrumenty. Accept i Sabaton w Ergo Arenie
(71 opinii) 28 lutego 2017 -
Skunk Anansie rozniosło B90
(73 opinie) 23 lutego 2017