Różowy październik. Świat walczy z rakiem piersi

20 października 2021, 10:30
Monika Bielkiewicz
Co roku październik jest zdominowany przez kolor różowy. To symbol walki z rakiem piersi, budowania świadomości na temat tej choroby i profilaktyki. Więcej zdjęć (33)

Co roku październik jest zdominowany przez kolor różowy. To symbol walki z rakiem piersi, budowania świadomości na temat tej choroby i profilaktyki.

fot. 123rf.com/bialasiewicz

Co roku październik jest zdominowany przez kolor różowy. To symbol walki z rakiem piersi, budowania świadomości na temat tej choroby i profilaktyki.

fot. 123rf.com/bialasiewicz

Październik to szczególny miesiąc. Co roku towarzyszy mu kolor różowy, a jego symbolem jest różowa wstążka. To czas, w którym cały świat skupia się na walce z rakiem piersi, firmy wspierają organizacje kobiece i rozpoczynają swoje kampanie. Różowy październik jest miesiącem walki o życie, a my kupując pewne produkty wspieramy tę walkę.



Onkolodzy w Trójmieście - prywatnie i na NFZ


Gdy w 2017 roku na 100 milionach bananów Chiquita pojawiła się różowa wstążka, nikt nie był zdziwiony. Ta popularna marka, obecna w wielu domach na całym świecie, postanowiła wykorzystać fakt swojej popularności dla dobra społecznego. Chciała zwrócić uwagę na tak ważną kwestię, jak profilaktyka raka piersi. To był gest zjednoczenia się w słusznej sprawie.

Na cześć Miesiąca Świadomości Raka Piersi w październiku, Chiquita po raz kolejny nadaje swojej kultowej niebieskiej naklejce różowy kolor, aby dopasować się do Różowej Wstążki - międzynarodowego symbolu świadomości raka piersi. Coraz więcej firm wykonuje takie gesty podkreślając, jak ważna jest walka o nasze zdrowie i życie, i jak poważnym problemem w skali świata jest nowotwór piersi.

Na cześć Miesiąca Świadomości Raka Piersi w październiku, Chiquita po raz kolejny nadaje swojej niebieskiej naklejce różowy kolor. Więcej zdjęć (33)

Na cześć Miesiąca Świadomości Raka Piersi w październiku, Chiquita po raz kolejny nadaje swojej niebieskiej naklejce różowy kolor.

www.chiquita.com

Na cześć Miesiąca Świadomości Raka Piersi w październiku, Chiquita po raz kolejny nadaje swojej niebieskiej naklejce różowy kolor.

www.chiquita.com

Piękna walka, słuszna sprawa



Rak piersi to najczęściej diagnozowany nowotwór na całym świecie
Od wielu lat coraz więcej firm odzieżowych i kosmetycznych angażuje się w budowanie świadomości na temat profilaktyki raka piersi oraz wspiera kobiety dotknięte tym problemem. O tym, że w jedności siła, przekonuje koncern Estée Lauder Companies, który od 1992 r. realizuje Kampanię na rzecz Walki z Rakiem Piersi. Polski oddział Estée Lauder Companies od lat wypełnia założenia kampanii zasilając ją profitami ze sprzedaży produktów z symbolem różowej wstążki. W tym roku w naszym kraju pięć marek kosmetycznych z portfolio Estee Lauder Companies wspiera misję uwolnienia świata od raka piersi i pozyskuje fundusze na rzecz badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1, prowadzonych w Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.

W ramach wsparcia dla Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Grupy Estée Lauder, Estée Lauder przekaże od 1 października 2021 r. do 30 czerwca 2022 r. lub do czasu wyczerpania zapasów 20 proc. sugerowanej ceny detalicznej produktów marek Clinique, Bobby Brown, Estee Lauder, Origins oznaczonych różową wstążką na konto Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego. Z kolei 50 proc. ceny detalicznej produktu marki La Mer - Crème de la Mer - The Moisturizing Cream 30 ml w okresie od 1 października 2021 do 31 października 2021 przekazywane jest na badania nad rakiem piersi prowadzone w Ośrodku Nowotworów Dziedzicznych w Szczecinie.

Gdzie wykonasz mammografię w Trójmieście


Miesiąc Świadomości Raka Piersi, tzw. Różowy Październik, jest celebrowany na świecie od 1985 r.
Oprócz wspierania postępów w badaniach poprzez wkład finansowy, koncern nie ustępuje w działaniach, by szerzyć świadomość. W ramach tegorocznej kampanii nawołuje do tego, by porozmawiać ze swoimi bliskimi - choć z jedną osobą - i przypomnieć im o badaniach profilaktycznych. W kampanii wzięli udział wspaniali ambasadorowie akcji wraz ze swoimi bliskimi.

15 października rozpoczęła się 14. edycja akcji AVON "Gabinety z Różową Wstążką", prowadzona w ramach kampanii Avon Kontra Rak Piersi. Dzięki niej kolejne kilka tysięcy kobiet z całej Polski będzie mogło skorzystać z dofinansowanych badań USG piersi. Inicjatywa prowadzona jest we współpracy ze Stowarzyszeniem "Amazonki" Warszawa-Centrum. Ponadto marka przygotowała dla swoich klientek limitowane produkty oznaczone różową wstążką. Całkowity dochód z ich sprzedaży wspiera kampanię.

Czytaj też: Zespołowa walka z rakiem piersi. Trzy lata Breast Unit w Gdyni

Pod hasłem "Jesteś silniejsza, niż myślisz" marka KEVIN.MURPHY będzie wspierać profilaktykę zdrowotną kobiet oraz walkę z rakiem piersi. Przez cały miesiąc na swoich profilach społecznościowych, marka będzie edukować, przedstawiać historie kobiet, które wygrały z chorobą, a także uczyć, jak budować pewność siebie oraz wiarę we własne możliwości. "Różowa Siła" to także wsparcie finansowe. Część dochodu z październikowej sprzedaży wszystkich różowych produktów KEVIN.MURPHY, które również będą dostępne w promocyjnej cenie, zostanie przekazana Federacji Stowarzyszeń Amazonki. W tym roku dostępny jest również dedykowany kampanii zestaw "More Than Pink". W kampanii wezmą udział salony fryzjerskie na terenie całej Polski oraz sklep internetowy hair2go.pl Wszystko to, by nagłośnić problem występowania raka piersi, edukować i wspierać kobiety.

Zestaw "More Than Pink", KEVIN.MURPHY, hair2go.pl Więcej zdjęć (33)

Zestaw "More Than Pink", KEVIN.MURPHY, hair2go.pl

mat.prasowe

Zestaw "More Than Pink", KEVIN.MURPHY, hair2go.pl

mat.prasowe

Kupujesz-pomagasz



Właścicielki marki modowej Risk Made in Warsaw, Klara Kowtun i Antonina Samecka stworzyły wspólny projekt z Fundacją Stacja Czułość, która wspiera pacjentki onkologiczne, organizując warsztaty pracy z emocjami, spotkania ze specjalistami oraz grupy wsparcia. Dodatkowo Risk Made in Warsaw do końca października przekaże 10 zł ze sprzedaży sukienek na konto Stacji Czułość. Szczegóły tu: www.riskmadeinwarsaw.com

Risk Made in Warsaw do końca października przekaże 10 zł ze sprzedaży sukienek na konto Stacji Czułość. Więcej zdjęć (33)

Risk Made in Warsaw do końca października przekaże 10 zł ze sprzedaży sukienek na konto Stacji Czułość.

mat.prasowe

Risk Made in Warsaw do końca października przekaże 10 zł ze sprzedaży sukienek na konto Stacji Czułość.

mat.prasowe

Eeny Meeny, marka znana głównie mamom maluszków, ma w swoim portfolio również delikatne kosmetyki dla kobiet, jak krem do biustu, polecany zwłaszcza po ciąży, w okresie karmienia piersią, czy przy szybkiej utracie wagi. Z okazji Miesiąca Świadomości Raka Piersi, marka zaplanowała podwójną promocję: krem do biustu plus drugi za 50 proc. ceny oraz przekazanie 5 zł z każdego sprzedanego kremu dla Federacji Stowarzyszeń "Amazonki". Szukajcie na www.eenymeeny.eu

Po raz kolejny ruszyła wspaniała kampania DOTYKAM=WYGRYWAM pod patronatem marki Panache Lingerie. Jej głównym celem jest promocja profilaktyki raka piersi poprzez regularne samobadanie piersi i noszenie dobrze dobranego biustonosza. Pomysłodawczynią projektu, który odbywa się po raz 10., jest Izabela Sakutova, międzynarodowa ekspertka brafittingu. Aby wesprzeć przekaz kampanii, ambasadorzy 10. edycji nagrali film promujący samobadanie. Wideo ma charakter instruktażowy i w angażujący sposób wyjaśnia krok po kroku, jak prawidłowo wykonać samobadanie.



Ponadto w ramach kampanii powstała "cegiełka", z której dochód wesprze Fundację Wsparcie Na Starcie, budującą zdrowe nawyki dbania o piersi wśród nastolatek. Marka Organique stworzyła BIUSTOmydło, które wymydli się po 30 dniach, co przypomni o kolejnym samobadaniu.

BIUSTOmydło marki Organique wspierające kampanię DOTYKAM=WYGRYWAM. Więcej zdjęć (33)

BIUSTOmydło marki Organique wspierające kampanię DOTYKAM=WYGRYWAM.

mat.prasowe

BIUSTOmydło marki Organique wspierające kampanię DOTYKAM=WYGRYWAM.

mat.prasowe

W trosce o zdrowie kobiecych piersi, w ramach kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM, Polki są namawiane również do oddawania w salonach brafittingowych starych biustonoszy i przekazania ich do reCYClingu. Zebrane biustonosze przekazywane są partnerowi kampanii, firmie recyklingowej Wtórpol, a uzyskane z ich recyklingu środki wspierają charytatywne działania związane z walką z rakiem piersi organizacji pożytku publicznego fundacji "Wsparcie na Starcie" oraz stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny. Szczegóły dotyczące tegorocznej edycji kampanii znajdziecie na www.dotykamwygrywam.pl

Czytaj też: Rak piersi to najczęstszy nowotwór u kobiet. Na badania zgłasza się tylko 40 proc.

W tym roku, ponownie, do akcji z różową wstążką przyłącza się PURELLA SUPERFOODS wraz z Ewą Chodakowską. W ramach akcji #ThinkPink marka przeznaczy 10 proc. ze sprzedaży limitowanego, różowego batona BeRAW na Fundację OnkoCafe i wsparcie kobiet z rakiem piersi.

YASUMI Polska aktywnie włączyła się we wspieranie walki z rakiem piersi i kobiet dotkniętych tą chorobą. W tym roku YASUMI jeszcze intensywniej będzie walczyć o szerzenie wiedzy na temat nowotworu piersi, tym razem głównie u kobiet młodych - od 18 do 45 roku życia. YASUMI przekaże cały dochód ze sprzedaży 1000 różowych masek z platyną na rzecz fundacji OmeaLife.

- Maska wspomaga metabolizm skóry, zwiększa jej elastyczność, stymuluje syntezę kolagenu, przeciwdziała wolnym rodnikom. Łagodzi podrażnienia i wzmacnia ściany naczyń krwionośnych, działa nawilżająco, wygładzająco i ochronnie. Sprawdzi się rewelacyjnie dla każdego typu cery jako przeciwutleniająca bomba dla skóry twarzy - mówi Top Expert i Trener YASUMI COLLEGE, Agnieszka Kujawa. - Będziemy je sprzedawać po 10 zł w październiku w naszych gabinetach, do których serdecznie zapraszamy. Tym samym 10 000 złotych przekażemy na rzecz fundacji, której działanie my, Yasumianki, wspieramy całym sercem! - dodaje ekspertka.
113 gabinetów Yasumi w całej Polsce prężnie przystąpiło do akcji "Yasumi Na Różowo", by wspólnymi siłami wesprzeć działania Fundacja OmeaLife na rzecz młodych kobiet z nowotworem piersi.

Opinie (17)

  • badamy sie ...czyli gdzie??? (3)

    15 października rozpoczęła się 14. edycja akcji AVON "Gabinety z Różową Wstążką", prowadzona w ramach kampanii Avon Kontra Rak Piersi. Dzięki niej kolejne kilka tysięcy kobiet z całej Polski będzie mogło skorzystać z

    15 października rozpoczęła się 14. edycja akcji AVON "Gabinety z Różową Wstążką", prowadzona w ramach kampanii Avon Kontra Rak Piersi. Dzięki niej kolejne kilka tysięcy kobiet z całej Polski będzie mogło skorzystać z dofinansowanych badań USG piersi. Inicjatywa prowadzona jest we współpracy ze Stowarzyszeniem "Amazonki" Warszawa-Centrum.

    same reklamy a konkretne gabinety, adresy linki???

    • 16 0

    • w Gdańsku nie ma już miejsc, obdzwoniłam 3 z 3 placówki (2)

      • 4 0

      • Dokładnie miejsc już brak. Dużo szumu i hałasu. Reklama, reklama..

        • 8 0

      • 2 minuty i po miejscach w Gdańsku

        Miejsca rozeszły się podejrzanie szybko, bo w 2 minuty. W całym mieście. Temat jest poruszony na Facebooku Avonu. Niestety, ale firma nie poczuwa się do sprawdzenia placówek. Dziewczyny z innych miejsc piszą to samo -

        Miejsca rozeszły się podejrzanie szybko, bo w 2 minuty. W całym mieście. Temat jest poruszony na Facebooku Avonu. Niestety, ale firma nie poczuwa się do sprawdzenia placówek. Dziewczyny z innych miejsc piszą to samo - miejsca rozeszły się wcześniej. Prawdopodobnie dla "swoich", bo lista gabinetów była opublikowana o godzinie 10.00 więc nie jest możliwe żeby w 2 minuty odebrano tyle telefonów, by zarezerwować je wszystkie.

        • 9 0

  • Zamiast robić głupie akcje (1)

    dajcie ludziom jod i wiedzę o nim.

    • 3 0

    • mieszkańcy nad morzem maja jodu pod dostatkiem i ..największa zachorowalność na raka tarczycy

      • 0 0

  • (1)

    Jakie wszystko jest piękne.

    • 1 0

    • Przestańcie ludzi truć i będziemy zdrowi.

      • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.