Omijać dużym łukiem

Temat dostępny też na forum: Dekoracja Okna - Serwis
Szkoda że nie ma możliwości zamieszczenia zdjęcia tego CO otrzymałam w danym zakładzie. Ale po kolei: jeżeli ktoś się zdecyduje jednak skorzystać z usług danej firmy niech będzie przygotowany na to że termin odbioru będzie przesunięty kilka razy. Moje zamowienie było dość spore i zapłaciłam ponad 70% całej kwoty z góry (takie wymagania), po tym jak termin był przesunięty 3 raz, szefowa przez telefon "łaskawie" się zgodziła zrobić upust 15%, reszte miałam zapłacić po obejrzeniu firan w domu. 5 minut po tym jak wyszłam z salonu otrzymałam kilka sms\'ów oburzonej szefowej z ublizaniami i żądaniem natychmiastowej zaplaty. Takie zachowanie tlumaczyło to, co zobaczyłam po rozpakowaniu firan. Szkoda czasu, kasy i nerwów. bez wątpliwości tak to nie zostawię.
Chciałam tylko uprzedzić ewentualnych klientów przed nieuczciwym zakładem.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Pani Daria ... zamiast dopłacić resztę należności za uszytą dekorację ukradła siatkę z zamówieniem i uciekła, po czym wezwaliśmy policję do wyjaśnienia sprawy. Pani Daria w ramach zemsty dodała nam piękną opinię. Opis: złożyła zamówienie i na podstawie wzornika wybrała materiał, niestety okazało się że jest na magazynie w niewystarczającej ilości, więc należało go zamówić o czym klientka została poinformowana. Zrezygnowała z alternatywy na inny odcień, który był dostępny od ręki, zdecydowała że poczeka. Klientka została poinformowana, że czas realizacji się wydłuży. Wpłaciła zaliczkę, jednak do zapłaty pozostała jeszcze znaczna kwota pieniędzy. W środę dotarł do nas materiał, a w sobotę klientka miała już uszyte zamówienie. PO CZYM PRZYSZŁA W SOBOTĘ NA UMÓWIONĄ GODZINĘ I ZAMIAST DOPŁACIĆ RESZTĘ NALEŻNOŚCI UKRADŁA SIATKI ZE ZLECENIEM I UCIEKŁA ZE SKLEPU. P.Daria mówi z cygańskim akcentem! Nie życzymy nikomu takich klientów!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: Omijać dużym łukiem

OSTRZEŻENIE ! Pani Daria Stań.... ! złożyła zamówienie i na podstawie wzornika wybrała materiał . Niestety okazało się że jest na magazynie w niewystarczającej ilości więc należało go zamówić o czym klientka została poinformowana . Zrezygnowała z alternatywy na inny odcień ,który był dostępny , zdecydowała że poczeka i zamawiamy ten który wybrała. Klientka została poinformowana że czas realizacji się wydłuży . Pani Daria wpłaciła zaliczkę ,jednak do zapłaty pozostała JESZCZE znaczna kwota pieniędzy . W środę dotarł do nas materiał a w sobotę miała już uszyte całe zlecenie,a dzień wcześniej w piątek zrobiła nam jeszcze, awanturę że chce zrezygnować bo za długo czeka ...PO CZYM PRZYSZŁA W SOBOTĘ NA UMÓWIONĄ GODZINĘ I ZAMIAST DOPŁACIĆ RESZTĘ NALEŻNOŚCI UKRADŁA SIATKI ZE ZLECENIEM I UCIEKŁA ZE SKLEPU. P.Daria mówi z cygańskim akcentem !
omijać dużym łukiem takich klientów :-)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Inne tematy z forum

Ewa - ocena (3 odpowiedzi)

Niestety nie polecam. Wycieli zły otwór w blacie niepasujący do umywalki. Po zapytaniu czy mam im...

Barbara - ocena (3 odpowiedzi)

Wszystko by było ok gdyby kierowcy stosowali się do ceny która podaję aplikacja pomimo iż cena...

Joanna C - ocena (3 odpowiedzi)

Profesjonalizm oraz 100% zaangażowanie. Stały kontakt z agentem. Polecam te agencje, powierzyłam...