Omijać dużym łukiem
Szkoda że nie ma możliwości zamieszczenia zdjęcia tego CO otrzymałam w danym zakładzie. Ale po kolei: jeżeli ktoś się zdecyduje jednak skorzystać z usług danej firmy niech będzie przygotowany na to że termin odbioru będzie przesunięty kilka razy. Moje zamowienie było dość spore i zapłaciłam ponad 70% całej kwoty z góry (takie wymagania), po tym jak termin był przesunięty 3 raz, szefowa przez telefon "łaskawie" się zgodziła zrobić upust 15%, reszte miałam zapłacić po obejrzeniu firan w domu. 5 minut po tym jak wyszłam z salonu otrzymałam kilka sms\'ów oburzonej szefowej z ublizaniami i żądaniem natychmiastowej zaplaty. Takie zachowanie tlumaczyło to, co zobaczyłam po rozpakowaniu firan. Szkoda czasu, kasy i nerwów. bez wątpliwości tak to nie zostawię.
Chciałam tylko uprzedzić ewentualnych klientów przed nieuczciwym zakładem.
Chciałam tylko uprzedzić ewentualnych klientów przed nieuczciwym zakładem.