Dodaj opinię

Opinie (razem: 83)

  • 3 lata temu
    no tak, pewno będą jechać przez miasto...
  • Kazik Wichura
    3 lata temu
    Znowu podwyżki żywności?
    Dajcie spokój. O ile można przeładować tira? O kilka ton? Nikt mi nie wmówi, że przeładowany tir ma 60 czy 80 ton. Drogi rozpadają się, bo są źle zrobione.
    • horolog
      3 lata temu
      Przeładowanie?
      Kaziczku Wichurko! Toż to nie o przeladowywanie chodzi! Po prostu pojawiają się tiry o ładowności 60, 80 ton, a niedługo będą setki - przy tej samej wielkości i gabarytach - bo z innych materiałów. Tu w grę wchodzi zaciekła konkurencja biznesu samochodowego wspierana przez rozwój koncernów paliwowych. Co ich obchodzi obwodnica i problemy drogowców! W łysonia ich!
  • horolog
    3 lata temu
    Ot i problem obsługi transportowej hubu portowego!
    Historia potęgi Gdańska, to port, spichrze i Wisła! A tu komuś zachciało się kołowymi drogami obsługiwać port o ambicjach hubu! Mamy tu trzy problemy: I. ciężary konwoi i systemy ich kontroli oraz koszty z tym związane, w tym utrata terminowości przewozów dla biznesu, II. koszty paliwa i wzrost kosztów transportu, poza tym emisja spalin, III. zatłoczenie Gdańska i jego okolic oraz narastanie wypadkowości. Oj orły od infrastruktury transportowej - to jest afera o wiele znaczniejsza niż OLT i Amber Gold (a raczej OLT za Amber Gold).
  • Ssss
    3 lata temu
    Przeciążone ciężarówki....
    ....pojadą przez miasto, a tam zniszczą drogi za które płaca mieszkańcy a nie GDDiM...więc może takie wagi też zamontować na "rogatkach" Gdańska by cwaniaczków też z nich pogonić...
  • TIR-y na tory lub na sterowce.
    3 lata temu
    Na granicy z dwóch naszych TIR-ów
    robią trzy lub cztery i jadą dalej np. do Niemiec; a w Gdańsku niszczą te drogi.
  • Tuskkkkkkk
    3 lata temu
    Pytanie:
    Dlaczego budują drogi przystosowane do nacisku 8t/oś? Ponoć w UE jest dopuszczalne 11t/oś. 99% naszych dróg nie wytrzymuje nawet 8t/oś. Świat zapi....do przodu i nie ma czasu na zabawy w żołnierzyki. Dlatego byliśmy, jesteśmy i będziemy 500 lat za murzynami, ale wiadomo: pieniądz rządzi i trzeba się nachapać póki jest się przy korycie. Dziękujemy panie tusk.
    • 3 lata temu
      a zapłacisz 1/4 więcej za taką droge?
      chyba nie...
      • 3 lata temu
        Jaka płaca taka praca. Dość wykładam na "drogi" w cenie paliwa. Gdzie są te pieniądze? Jeżeli inni płacą mi za usługę, towar to wymagają by ta usługa, ten towar były przyzwoitej jakości. Tak samo ja mam prawo wymagać aby droga była drogą i to przyzwoitej jakości.
  • 3miasto.pl i wszystko jasne
    3 lata temu
    Pan Maciej jak zwykle w formie...
    "Inspektorzy są zadowoleni z wag preselekcyjny."
    "ispektorzy drogowi"
  • pawel
    3 lata temu
    jestem za
    Jestem za, pracowałem w spedycji i znam ten chory lecz stały proceder. Najlepsze jest to, że dziwny pan, zgarniający kasę, zwany szefem każe swemu pracownikowi omijać kontrole szerokim łukiem, a jak się nie uda, płacić mu za "głupotę" - bo można było wagę ominąć...
    • 3 lata temu
      Paweł zapomniałeś dodać że to Twój szef każe Ci te przeładowane kontenery ,ładunki sprzedawać.No właśnie spedycja jest na czele całego procesu transportu od nadawcy do odbiorcy i to Wy przyjmujecie przeładowane transporty i je sprzedajecie przewożnikom za marną kase .W zleceniu jest chyba waga towaru. .A twój szef zarabia na tym procederze najwięcej
  • 3 lata temu
    A jako to norma, na ciężr kurzego jajaka?
  • ciekawy
    3 lata temu
    A jako to norma, na ciężar kurzego jajka?
    ja sie tylko pytam, bo "niznam "normatywów ,panie dzieju

Twoja opinia

zamknij