KOCHAJĄCY MYŚLEĆ,CIEKAWI ŚWIATA, Ludzie o Filozoficznym Duchu - ODEZWIJCIE SIĘ

Tak, studiuję sobie w tym Gdańsku, miejscu o co nie miara bogatej historii, kulturze...i wiesz czego mi brak najbardziej....w tym zaludnionym grodzie brak mi jest - ludzi. Nie takich na imprezę, nie takich do pośmiania - choć Ich też potrzebuję. Głębia - tego pragnę. Dyskusja na poziomie, niebanalna, prawdy priorytet, logika, istoty rzeczy zgłębianie, myśl wolna, spolegliwość, otwarty umysł, zadziwienie światem, filozoficzna lub religijna refleksja. Ach....jak to patetycznie brzmi, a ja chcę po prostu ciekawie pogadać.
Jeśli myślisz że możemy sobie pomóc , Ty mnie lub ja Tobie, nie szczędz tych kilku kliknięć na klawiaturze. Daj znać na forum. Ufam że znajdzie się nas więcej.
A może wiadomo Ci o grupie ludzi spędzających czas w sposób jaki opisałem wyżej, nie wiem....klub, jakieś stowarzyszenie, koło dyskusyjne.
Może sam/a chcesz takich ludzi również poznać? Napisz i zostaw swój e-mail. Pozdrawiam gorąco.

Czekam na odzew
Free Mind
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: KOCHAJĄCY MYŚLEĆ,CIEKAWI ŚWIATA, Ludzie o Filozoficznym Duchu - ODEZWIJCIE SIĘ

czesc!

Moje poszukiwania w tej materii od kilku lat konczyly sie fiaskiem, wiec nie podejrzewam, zeby dzisiaj ktos z wlasnej woli zdobywal sie na refleksje chciazby nad zwykla proza zycia. Oczywiscie jak bieda zajrzy w okreznice, to wtedy homo zauwaza na chwile ze jest rowniez sapiens. Moim zdaniem czlowieczenstwo dzisiaj osiaga sie przez 3 warunki - zażreć, zachlać zabzykać. Wtedy czlowiek jest czlowiekiem, a to ze nie myslacym, to szczegol.
Szkoda ze ludzie nie chca z siebie wydobywac potencjalu, ktory gdzies drzemie (a scislej -zapadl w spiaczke)
Ilos odpowiedzi do Twojego posta sa chyba tego najlepszym dowodem

Pozdrawiam

sapienshomo@wp.pl

PS. ale gdyby znalazly sie osoby, ew. miejsca jw. poprosze o sygnal

Re: KOCHAJĄCY MYŚLEĆ,CIEKAWI ŚWIATA, Ludzie o Filozoficznym Duchu - ODEZWIJCIE SIĘ