dużo do życzenia
Trochę lat już ćwiczę na siłowniach i pierwszy raz spotkałam się z taką siecią, która nie sprzyja klientowi.W momencie, gdy błąd niepobierania pieniędzy bierze się z winy siłowni, nie powinno być mowy o jakiś dodatkowych opłatach za pobranie pieniędzy. To siłownia określa system pobierania opłat i ona nie wywiązuje się z tego, więc powinna tak rozwiązać problem, aby klient był na pierwszym miejscu, czego w tej siłowni nie można doświadczyć. Tutaj klient traktowany nie jest indywidualnie tylko typowa masówka. Po godzinie 19-ej już nic nie można załatwić, bo nie ma osób kompetentnych, uzyskujemy tylko informację, że proszę przyjść w godzinach kiedy będzie manager, chciałam nadmienić, że to Usługodawca powinien dbać o klienta a nie klient latać za Nimi.
Postępując tak nadal, zaczniecie tracić klientelę, a siłowni w Trójmieście jest coraz więcej.
Proponuję zastanowić się na polityką tej siłowni, tym bardziej, że w tej samej sieci w innym mieście nie ma żadnych problemów.
Postępując tak nadal, zaczniecie tracić klientelę, a siłowni w Trójmieście jest coraz więcej.
Proponuję zastanowić się na polityką tej siłowni, tym bardziej, że w tej samej sieci w innym mieście nie ma żadnych problemów.