Oddałem laptop do serwisu Black Pearl szukali usterki prawie trzy miesiące. Na pytanie, dlaczego tak długo, zapewniali, że wielokrotnie dzwonili, choć w rzeczywistości nie było ani jednego telefonu. W międzyczasie kupiłem już nowy laptop i zrezygnowałem z naprawy.
Kiedy odbierałem urządzenie, od razu sprawdziłem podzespoły i okazało się, że zamontowana była nie moja pamięć RAM. Gdy zgłosiłem reklamację, pracownicy zaczęli w sposób arogancki zaprzeczać swojej winie i twierdzili, że to ja coś wymieniłem. Dopiero gdy powiedziałem, że mam zdjęcie oryginalnej pamięci, zgodzili się ją zwrócić. Jednak przy odbiorze ponownie próbowali wcisnąć mi obcą kość RAM, udając, że to moja. Moja pamięć była droższa i miała 2666 MHz, a oni próbowali oddać 3200 MHz, która i tak nie działałaby w moim laptopie.

Podsumowanie: serwis zmarnował mój czas i nerwy, wykazał się brakiem profesjonalizmu i nieprzyjemnym podejściem do klienta. Nie polecam Black Pearl