...

Jesteśmy firmą posiadającą kilka samochodów, niestety rok temu daliśmy się namówić na kupno 2 nowych Fordów Focusów. Po pierwsze są to ostatnie samochody tej marki jakie kupiliśmy, a po drugie to co wyprawia serwis Big Autohandel to po prostu w dzisiejszych czasach jest niewiarygodne. Przedsiębiorstwo z podejściem jak za komuny, to nie oni są dla klienta tylko klient nie ma wyjścia i i tak musi do nich przyjechać więc mają go gdzieś.Oto 2 przykłady:
- Focus nr1- oddany na przegląd przy przebiegu 60000 km, nie dość że nie naprawiono zgłaszanych usterek to osoba wydająca samochód stwierdziła że nic nie było zgłaszane :)))
-Focus nr2- zabrany przez pomoc drogową gdyż nie było możliwości uruchomienia samochodu( samochód na gwarancji) , po 5 dniach stania w serwisie Big Autohandel nawet nikt nie spróbował zdiagnozować usterki!!!!!!!!!!!!!!!
Więc wniosek jest prosty jakość serwisu Ford Big Autohandel jest taki sam dziadowski jak samochody marki Ford.
W razie następnej awarii co w Fordach jest normą sprawdzę sarwis Gołębiewski który jest w Starogardzie Gdańskim i Elblągu co i wam polecam.
Z doświadczeń wiem że Citroen też robi słabe samochody ale za to serwis Postek działa super.
popieram tę opinię 14 nie zgadzam się z tą opinią 14

Odpowiedź obiektu

W odpowiedzi na zamieszczony powyżej komentarz Firma Big Autohandel Sp. z o.o., pragnie poinformować, iż wnikliwie przeanalizowano przedstawione w nim uwagi. Szczegółowej kontroli poddano wszystkie czynniki mogące wpłynąć na obraz przedstawiony przez Pana „Grzegorza”.

W pierwszym przypadku w samochodzie klienta poza standardowym przeglądem, stwierdzono usterkę, która wymagała zamówienia części w centralnym magazynie Ford Polska, ale jednocześnie nie uniemożliwiała unieruchomienia pojazdu oraz nie wpływała na bezpieczeństwo jazdy i samego pojazdu, w związku z czym klient odebrał samochód po przeglądzie. W umówionym dniu tj. 28.01.2010 niesprawny element został wymieniony.

W drugim przypadku unieruchomiony pojazd został doholowany do Firmy BIG Autohandel. Pragniemy nadmienić, iż w tym okresie panowały bardzo duże mrozy których konsekwencją była zwiększona liczba unieruchomionych pojazdów wymagających diagnostyki i naprawy. Pojazd klienta został zdiagnozowany w najkrótszym możliwym czasie i wydany klientowi 26.01.2010.

Reasumując pragniemy podkreślić, iż jakość i terminowość obsługi jest dla Firmy BIG Autohandel priorytetem w kontaktach z naszymi klientami. W związku z tym pragniemy zaprosić autora wpisu do osobistego skontaktowania się z Szefem Działu Serwisu, p. Robertem Tuttas (58) 320 69 41, w celu wyjaśnienia zaistniałego nieporozumienia.

popieram tę opinię 11 nie zgadzam się z tą opinią 12

Re: Odpowiedź obiektu

Serwis zapomniał się pochwalić tym, że diagnostyka i ładowanie akumulatora zajęło serwisowi 6 dni od 21.01.Wyjaśnienie bigu jest bezczelne i lakoiczne!!!! Big próbuje podkreślić' iż jakość i terminowość obsługi jest dla Firmy BIG Autohandel priorytetem 'ale działania nie wskazują na to. Stanowczo odradzam a big wybił mi z głowy markę ford na całe życie!!!!!
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 18

Re: Odpowiedź obiektu

Gościu co się pieklisz? masz podany numer do ich szefa to wysil się i tam zadzwoń a nie tu mądrości wypisujesz.
Ja w tym, serwisie byłem w sobotę, dzisiaj odebrałem samochód i może faktycznie jest może drogo ale mnie jeszcze nigdy nie okantowali.
popieram tę opinię 17 nie zgadzam się z tą opinią 14

Re: Odpowiedź obiektu

nie pisałem ze mnie oszukali!!!! tylko chodzi mi o kompletny brak profesjonalizmu. jutro auto wraca tam z powrotem poniewaz czesc podobno wymieniona jest ponownie zepsuta. Ja chętnie drogo zapłacę ale za odpowiedni poziom usług. to auto jest na gwarancji i po raz kolejny zawodzi a bigautohandel najpierw sprubuje udawac ze nic sie nie stało. nie polecam
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 11

Re: Odpowiedź obiektu

a może źle go użytkujesz? często zdarzają się "niedzielni" kierowcy którzy wierzą w swoje "super" umiejętności po czym katuja samochód na 2 przy prędkości 120 KM/H :))
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 13

Re: Odpowiedź obiektu

przeiekający wlew paliwaod nowości, za mały alternator do potrzeb .....przynajmniej 6 razy wzywany assistans poniewaz nie dało się auta uruchomic.. uszkodzony rozrząd i za kazdym razem bigautohandel próbuje zwali wine na urzytkownika dopiero po awanturach auto nap[rawiają... brak słów jutro ponowna wizyta ' ten forda kupi co jest naprawde głupi'
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 12

Re: Odpowiedź obiektu

ostatnie zdanie w pełni pasuje do twoich wpisów i do stylu jakiego prezentujesz- ja bym zadzwonił wyjasnił i dopiero jakby wtedy mnie olali zaczął bym się pieklić. Ile zapłaciłaci konkurencja? ;)
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 8

Jak dla mnie to ktoś z pana pracowników pięknie pałuje pana samochody. Sam kilkukrotnie miałem Forda. To może i nie jest auto z najwyższej półki, ale działał i zarabiał na siebie - ale jest jeden warunek. Trzeba o niego dbać. Im lepiej firma dba i przegląda auta na bieżąco (płyny, oleje, smary) tym dłużej auto polata - o ile jest kompetentny kierowca.
Pierwsze co, sprawdziłbym po gpsach i opiniach klientów/znajomych jak kierowca dba o auto.
Kolejnym tropem jest fakt, że czasem trafia się po prostu felerne auto. Gdzieś nie najlepiej złożone, coś przeoczone.. a potem sypią się opinie jakie to nie jest padło na kółkach. W przypadku gdy siadają panu oba egzemplarze na każdej płaszczyźnie (przecieki, padające rozrządy), sprawdziłbym czy pana pracownicy nie mają za hobby jazdę do odcięcia na każdym biegu.
W końcu jest taka stara, nie pisana zasada:
"Jakim autem najlepiej wjeżdża się na krawężniki? Firmowym".
Powodzenia
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Odpowiedź obiektu

Jeśli nawet tak go użytkuje to jakie ma to wytłumaczenie do uniknięcia naprawy w okresie gwarancji. Jeśli auto jest na gwarancji to mają to wykonać i koniec. To nie komuna że Panisko z warsztatu rządzi. Te czasy już są za nami. Druga sprawa - w warsztatach próbują też cwaniacko zmylić użytkownika samochodu i przerzucić na niego winę.
Powinno się takich od razu podawać do sądu, bo innego wyjścia nie ma na chwilę obecną.
Bardzo pochwalam wypowiedzi takich ludzi jak Grzegorz - bo dzięki temu jest szansa, że nieuczciwi dealerzy i warsztaty po prostu znikną z rynku.
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 2

Re: Odpowiedź obiektu

Grzegorzu zwróć uwagę na IP "posiadacza focusa" i "BIG Autohandel" mają to samo IP 85.128.93 więc sam widzisz co jest grane piszą z jednego komputera :D
popieram tę opinię 14 nie zgadzam się z tą opinią 4

Re: Odpowiedź obiektu

Do szefa dzwoniliśmy też kilkakrotnie, nawet rozmawialiśy osobiście, to nic nie daje...
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 5

Re: Odpowiedź obiektu

:) pieniacz :)
ja serwisuje swój samochód jeszcze od czasu Czarnego Dworu, już 3 krotnie wymieniałem w bigu samochód i nie było żadnych "ale" ani na serwisie ani w handlówce.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 7

Re: Odpowiedź obiektu

Grzegorzu, piszesz a jedną i tą samą osobą która wypowiada się pod 4 różnymi nickami: raz jako BIG Autohandel, potem Posaidacz Focusa, następnie NERA i kolejno Adam ....???? KOMUŚ ZABRAKŁO ODWAGI ABY WYPOWIEDZIEĆ SIĘ Z KONTA GŁÓWNEGO FIRMY...
popieram tę opinię 16 nie zgadzam się z tą opinią 2

Re: Odpowiedź obiektu

terminowość, dobre sobie
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: TRAGEDIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Chętnie można to załatwić zgodnie z przepisami

mam firmę, która reprezentuje klienta ASO i to w super atrakcyjnych cenach, ja skorzystałem i zyskałem z 1500 zł a tak by mnie naciągneli vwgroupmaniac
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: TRAGEDIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kolego, podobnie jest w Starogardzie Gdanskim......tam to uważaja czlowieka za debila, do tego wciskają zamienniki zamiast orginału....nawet nie chce mi sie już z nimi szarpać...
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: TRAGEDIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Absolutna bzdura. Serwisuje Focusa w Starogardzie u Gołębiewskiego od 5 lat i jeszcze nigdy nie zostałem źle obsłużony. Poza tym Klienci mogą być przy naprawach obecni, więc widzą, jakie części są montowane do ich samochodów. Jestem przekonany, że wszystkie części są oryginalne. Michał - na jakiej podstawie twierdzisz, że montują zamienniki? Nie wierzę, że taki dealer pozwoliłby sobie na takie myki.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 2

Re: TRAGEDIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zgadza się big autohandel to naprawdę tragedia i mówię to jako doświadczony użytkownik wielu marek samochodów. Fordy to najgorsze auta a i serwisy mają do tego naprawdę najgorsze. Nie dość, że kompletny brak wiedzy, to jeszcze kłamstwa i zupełny brak kontaktu z ich strony. Potrafią tylko wymieniać olej, co potrafi i zwykły Pan Heniek
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 6

Re: TRAGEDIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ja miałem do czynienia z serwisem postek i to tragedia jet widząc że ktoś przed końcem gwarancji ma jakieś usterki to go zbywają dopero kontakt z ssangyong europa dał rezultat a poza tym wyszkolenie mechaników trgedia
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 0