:)

Bosman-Lesniczy ...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

...

Dziś w lesie nadchodzący wieczór przyniósł ptasie stereo.
Wiosenny freestyle.
Ktoś przede mną pił kadarkę.

/

W cieniu świateł spotkałam najmądrzejszego człowieka świata.
Spytałam:
-Od kiedy jesteś niewidomy?
-Od urodzenia.
-Ja jestem astronomem-odpowiedziałam.
-Ja również-odparł i dodał,kładąc dłoń na piersi: Obserwuję w mojej duszy słońca, księżyce i gwiazdozbiory.

Poszukiwana...

Zginęła wczoraj:
pomiędzy wschodem i zachodem słońca-złota godzina,
wysadzana sześćdziesięcioma brylantowymi minutami.
Nie oferuje się żadnej nagrody-
albowiem przepadła na zawsze...

Wypadki,których można by było uniknąć

Jestem studentką i mieszkam na przymorzu,niedaleko skrzyżowania na kołobrzeskiej,niecały rok.Mimo tego miałam wiele okazji,żeby przekonać się jak niebezpieczne jest to skrzyżowanie.Jak w wielu innych tego typu skrzyżowaniach w Gdańsku,można zauważyć 2 niedociągnięcia ze strony tych którzy są za nie odpowiedzialni: po I brakuje świateł dla samochodów itp.w połowie ronda ostrzegających przed nadjeżdżającymi tramwajami,po II nie ma świateł/barierek dla pieszych w połowie przejścia również chroniących przed wpadnięciem pod tramwaj.Gdzie się z tym zgłosić? UM?

http://www.crimelife.yoyo.pl/

Zapraszamy MOD DO GTA SA POSZUKUJEMY GRACZY SERVER JEST NOWY WOLNE MIEJSCA!!!!

Zapraszamy!!!!!

yo top man

see ya after !
ha ha hahaha
real cute !

Salute Eric !

R.I.P.

Zebrałam inne zeznania

odnośnie zaginionej godziny.
Jak się wydaje, zaginęła pomiędzy zachodem a wschodem słońca i była srebrzysta. Jako ostatnie widziały ją koty z ulicy Mariackiej, podobno szła w stronę rzeki.

Haha :)

Jaka urocza dziewczynka :)
"can you make sure all that my teachers are in there when you knock it down?" :D

Brilliant

When the school falls down
will it make a crash or will it wallop?

Any Irish here ???

korzystając z okazji

muszę umieścić tu dwa linki
zeby ocalic je od zapomnienia