Agnieszka - ocena

Dziękuję Pani Doktor Hannie za ratowanie kotka i cierpliwość do dłuższego kontaktu z właścicielem na odległość oraz dbanie o dobro kotka, by nie cierpiał.

Drodzy Czytający, w nocy telefony nie są odbierane, trzeba jechać od razu. Klinika jest całodobowa, nasza wizyta była w świąteczną noc. Jeszcze raz bardzo dziękuję.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Pani Agnieszko! Dziękujemy za opinię i obdarzenie nas swoim zaufaniem oraz zrozumienie dla zasad działania dyżuru nocnego,

Infolinia kliniki czynna jest w dni powszednie w godzinach 7:30-21:30, w weekendy i święta 9:00-21:00. Poza godzinami pracy infolinii, w nagłych przypadkach zapraszamy bezpośrednio do kliniki (należy użyć domofonu przy drzwiach).

Pozdrawiamy!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0