Odpowiedź obiektu:
~anonim
(4 miesiące temu)
Dzień dobry,
Pani Anno dziękujemy, że podzieliła się Pani z nami swoją opinią, jednakże Pani zamówienie jest gotowe do odbioru. Zaszła pomyłka przy wysyłaniu sms'ów o gotowości, ponieważ zmieniając godziny otwarcia lokalu, musieliśmy również zmienić szablony automatycznych wiadomości sms, co poskutkowało przemieszaniem ich nazw z odpowiadającą im treścią. Najmocniej przepraszamy za zamieszanie, ale mamy nadzieję, że zmieni Pani swoją opinię biorąc pod uwagę zaistniałą okoliczność oraz to, że jeśli możemy dodatkowo zrekompensować pomyłkę, wyślemy zamówienie do wskazanego przez Panią paczkomatu na nasz koszt, aby nie musiała się Pani fatygować do naszego lokalu osobiście.
Aktualizacja 29.06.24 po godzinie 13:00:
Dodatkowo chciałbym podkreślić, iż zamówienie zostało odebrane tego samego dnia kiedy opinia została wystawiona, w związku z czym mam nadzieję, że to kolejna przesłanka do zmiany Pani opinii, która dotyczyła opóźnienia, jednakże ostatecznie ono nie zaistniało, a buty zostały wydane.
0
0